Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Wybierz
Pozycjonowanie

Pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie stron internetowych (ang. Search Engine Optimization) to szereg działań marketingowych mających na celu uzyskanie możliwie najwyższej pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwarek internetowych (np. Google). Bardzo często pozycjonowanie nazywane jest również optymalizacją danej strony internetowej dla wyszukiwarek lub po prostu SEO.

Bezpłatna wycena

oferta_pozycjonowania
1430

Twój klient szuka w Google

Skąd to wiadomo? Po prostu to narzędzie internauci wykorzystują najchętniej – udział Google w rynku wyszukiwarek w Polsce wynosi już 97%

Walczyć o wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania może każdy materiał, jaki tylko uda się odczytać i zaindeksować robotom sieciowym Google. Udział w tym niełatwym wyścigu mogą brać zarówno firmowe serwisy i sklepy internetowe, jak i blogi i portale o innym charakterze. W zależności od tego, czy zależy nam na promocji ogólnopolskiej (lub nawet ogólnoświatowej!) czy też widoczności witryny dla użytkowników z naszej okolicy, pozycjonowanie strony internetowej możemy podzielić na lokalne i globalne. Pozycjonowanie lokalne to nic innego jak działania prowadzące do uzyskania wysokich pozycji w wyszukiwarce Google przede wszystkim dla użytkowników z naszego miasta lub regionu. Globalne to natomiast działania prowadzące do wyświetlenia promowanej witryny w całym kraju, niezależnie od regionu z którego wyszukuje użytkownik. Lokalne SEO to dobre rozwiązanie w szczególności dla małych firm i przedsiębiorstw, które nie prowadzą działalności online, a swoje usługi wykonują wyłącznie w siedzibie firmy (np.: fryzjer, mechanik samochodowy, restauracja lub hotel). W przypadku firm prowadzących swoją działalność przez Internet (np. tworzenie stron www, księgowość online) oraz sklepów internetowych z możliwością sprzedaży wysyłkowej warto zainwestować w szerszą promocję – SEO w ogólnych (krajowych, globalnych) wynikach wyszukiwania. Gdzie możesz pokazać swoją firmę w Google? Zobacz możliwości wyszukiwarki:

gif_full3

Poczytaj o pozycjonowaniu

Jak zbudowane są wyniki wyszukiwania Google?

Wyniki wyszukiwania najczęściej dzielą się na dwa typy. Mowa o naturalnych wynikach wyszukiwania, nazywanych też organicznymi, oraz wynikach płatnych, należących do programu Google Ads. Organiczne wyniki wyszukiwania to właśnie ta część, na którą bezpośredni wpływ ma pozycjonowanie stron www w Google. Na widocznym zrzucie ekranu ten fragment wyników został zaznaczony kolorem zielonym. Zazwyczaj na pierwszej stronie prezentowanych jest dziesięć wyników naturalnych, jednak w zależności od zapytania użytkownika, liczba ta może się zmieniać.

Kolorem czerwonym oznaczyliśmy reklamy, za które Google pobiera opłaty. Mogą być wyświetlone zarówno u góry, jak i u dołu wyników naturalnych. Najczęściej płatne reklamy prezentowane są w formie tekstowej, mogą jednak przedstawiać np. produkty ze sklepu internetowego wraz z ich zdjęciem i ceną. Google bardzo stara się ułatwić życie użytkownikom i maksymalnie skrócić czas odnalezienia interesujących ich informacji. Właśnie dlatego wyniki wyszukiwania mogą być wspomagane dodatkowymi elementami, takimi jak na przykład tzw. lokalny 3-pak z wynikami z Map Google. Ten element zaznaczony został kolorem żółtym. Dla właścicieli strony internetowej zarówno płatna reklama (kampania Google Ads), jak i obecność w lokalnych wynikach wyszukiwania może okazać się doskonałym wsparciem pozycjonowania strony internetowej. Warto przy tym pamiętać, że fakt uczestnictwa w programie Google Ads nie ma bezpośredniego wpływu na efekty standardowego pozycjonowania w naturalnych wynikach wyszukiwania. Co jeszcze warto wiedzieć o pozycjonowaniu stron www?

1428
grafika-8

Pozycjonowanie stron (SEO)
dlaczego warto?

Dlaczego skuteczne pozycjonowanie strony www w Google jest takie ważne? Trudno nawet wyobrazić sobie, jak ogromną liczbę zapytań internauci wprowadzają do wyszukiwarki każdego dnia – a liczba ta stale rośnie! Wg bardzo przybliżonych wyliczeń w ciągu tylko jednego roku wyszukiwarka obsłużyła:

  • 1999 – 1 miliard zapytań
  • 2000 – 14 miliardów zapytań
  • 2001-2003 – ponad 55 miliardów zapytań
  • 2004-2008 – 73 miliardy zapytań
  • 2009 – ponad 365 miliardów zapytań
  • 2012-2015 – 1,2 biliona zapytań
  • 2016 – ponad 2 biliony zapytań

Jeszcze trudniej obliczyć, jaki potencjał marketingowy stanowi to dla firm i ich strony www! Obecność w wynikach wyszukiwania tej najpopularniejszej wyszukiwarki Google pozwala na potencjalne wyświetlenie swojej „reklamy” nawet kilkaset razy w ciągu dnia – w zależności od tego, jak często wyszukiwane są usługi podobne do oferowanych! Stąd już prosta droga do pozyskania potencjalnych klientów!
Według badań firmy Gemius z wyszukiwarki Google korzysta niemal 97% polskich internautów. Dorównanie w tej materii Google, które niezmiennie od lat zajmuje czołowe miejsce w rankingu wyszukiwarek, jest praktycznie niemożliwe. Z pewnością każdy z Państwa niejednokrotnie szukał za pomocą Google informacji, usług lub produktów, albo porównywał oferty sklepu internetowego. Być może również dzięki obecności danej firmy w wynikach wyszukiwania dokonali Państwo zakupu przez Internet lub podpisali umowę z inną firmą.

Czym zajmuje się specjalista SEO?

Pozycjoner to dobry duch każdej strony internetowej. Nieustannie czuwa nad jej właściwą optymalizacją – analizuje dane strukturalne, monitoruje wyniki oraz przedstawia klientowi efekty swoich działań. Do jego najważniejszych zadań należy dobór słów kluczowych na podstawie najczęściej wyszukiwanych fraz przez użytkowników w temacie związanym z daną branżą.

Określa, które z nich należy wdrożyć na stronę internetową, aby zwiększyć jej pozycję w wyszukiwarce Google. Planuje także kampanię pozycjonowania strony w porozumieniu z klientem – stara się poznać jego potrzeby, precyzyjnie przedstawia opracowaną strategię pozycjonowania strony www oraz regularnie wysyła raporty z wykonanych prac. Obowiązkiem specjalisty SEO jest także analiza widoczności witryny oraz konkurencji w celu znalezienia tych obszarów, które wymagają poprawy. Następnie przychodzi czas na optymalizację techniczną strony www, która obejmuje: sekcję HEAD, kod źródłowy, duplikaty treści i wiele innych. Powinien wykazywać się znajomością podstaw HTML/CSS, popularnych CMSów, link buildingu, UX itp. Niektóre zmiany wprowadzane na stronie internetowej wpływają na jej wygląd, a inne działają od zaplecza (przeprowadzane są pod kątem wyszukiwarek). Specjalista SEO musi na bieżąco śledzić zmieniające się algorytmy Google i dopasowywać strony internetowe swoich klientów do najnowszych trendów. Ważne, aby biegle posługiwał sie takimi programami i narzędziami SEO, jak: Google Search Console, Google Analytics, Senuto, Semstorm czy Surfer SEO. Pozycjoner wykonuje prace on-page (struktura strony, nasycenie słowami kluczowymi, meta tagi itp.) oraz off-page (linkowanie zewnętrzne, analiza konkurencji, wizytówka Google Moja Firma itp.). Współpracuje także z copywriterami w celu opracowania strategii Content Marketingu. Oczywiście wszystkie wprowadzone zmiany wymagają stałego monitorowania, a w razie konieczności modyfikacji strategii pozycjonowania. Optymalizacja strony internetowej to czasochłonny i długotrwały porces, który wymaga bogatej wiedzy z zakresu SEO.

microsoftteams-image

W GOOGLE WARTO „BYĆ” – WARTO DAĆ SIĘ ZNALEŹĆ!

Korzyści płynące z pozycjonowania strony w Google
01

Nieograniczona przestrzeń reklamowa

Z Internetu korzystają dziś niemal wszyscy. Zarówno młodzi jak i starsi. Wszyscy przeglądamy strony internetowe, korzystając z komputerów stacjonarnych lub laptopów, ale również tabletów, smartfonów czy nawet telewizorów. Zanim jednak trafimy na interesującą nas witrynę, najprawdopodobniej poszukamy jej w wyszukiwarce Google! Dzięki widoczności w naturalnych wynikach wyszukiwania mamy szansę pojawić się zawsze wtedy, kiedy jesteśmy poszukiwani!

02

Odpowiedź na oczekiwania użytkownika

Korzystając z wyszukiwarki, to internauta decyduje, czego szuka. Jeśli użytkownikowi szukającemu akurat „noclegu w Poznaniu” wyświetli się strona prowadzonego przez nas hotelu, trafimy z naszą ofertą do potencjalnych klientów – osób faktycznie zainteresowanych noclegiem w naszym hotelu. Im lepsza i skuteczniejsza optymalizacja SEO Twojej strony, tym większe prawdopodobieństwo, że skorzystają oni właśnie z Twojej oferty (a nie strony konkurencji).

03

Widoczność zawsze tam gdzie trzeba

A co jeśli użytkownik nieoczekiwanie zmuszony będzie poszukać np. restauracji? Najpewniej skorzysta ze swojego smartfona, aby za pomocą wyszukiwarki poszukać dobrego lokalu w swojej okolicy. W przeciwieństwie do reklam przestrzennych takich jak np. billboardy, w Google nasza strona www może pokazać się dokładnie tam, gdzie jest potrzebna – na ekranie urządzenia naszego potencjalnego klienta!

04

Widoczność zawsze wtedy kiedy trzeba

Tradycyjne reklamy mają jedną wadę – rzadko pojawiają się dokładnie w tym momencie, w którym odbiorca chce dokonać zakupu lub poszukuje rozwiązania swojego problemu. Z pozycjonowaniem stron internetowych jest inaczej! Przez dobrą optymalizację witryny i wypromowanie jej na wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania dajemy użytkownikowi odpowiedź na jego potrzeby właśnie wtedy, kiedy tego potrzebuje.

05

Długofalowe efekty

Chociaż profesjonalne pozycjonowanie stron w Google wymaga czasu, aby uzyskać bardzo dobre wyniki, w zdecydowanej większości przypadków osiągnięte efekty są długotrwałe. Dzięki skutecznej promocji witryny uzyskanie wysokich pozycji w wyszukiwarce Google może przynosić korzyści przez bardzo długi czas. Raz zainwestowane środki procentują więc nie tylko obecnie, ale i w przyszłości.

06

Zwiększenie zaufania i świadomości marki

Im częściej pojawiamy się w wynikach wyszukiwania, tym większe zaufanie możemy wzbudzać. Dla potencjalnego kontrahenta staniemy się firmą, którą „zna”. W końcu widział naszą stronę www już wielokrotnie. Pozycjonowanie stron w Google jest więc również świetnym sposobem na skuteczne budowaniu świadomości marki u odbiorców.

07

Niskie koszty dotarcia do klienta

W porównaniu do kosztów, jakie trzeba przeznaczyć na każdy inny typ marketingu, reklama w wyszukiwarce Google poprzez pozycjonowanie stron internetowych czy linki sponsorowane generuje relatywnie niskie koszty dotarcia do klienta. Jednocześnie jest to reklama trafiająca do odbiorców już zainteresowanych naszą działalnością – w końcu sami wpisali w wyszukiwarkę hasło, po którym wyświetliła się im nasza strona.

Dobór fraz kluczowych jest fundamentem pozycjonowania


Właściwa interpretacja potrzeb potencjalnego klienta to podstawa marketingu. W przypadku promocji internetowej oczekiwania te przyjmują dość bezpośrednią formę, która jednocześnie może być poddana precyzyjnym pomiarom. Mowa tutaj oczywiście o frazach kluczowych wyszukiwanych przez użytkowników Google. Analiza słów kluczowych wpisywanych w okna wyszukiwarek to jedno z podstawowych działań składających się na skuteczne pozycjonowanie stron, bez którego trudno o uzyskanie zadowalających efektów.

Właściwe słowa kluczowe (czyli takie, które cieszą się faktycznym zainteresowaniem ze strony użytkowników) nie tylko pozwalają Twojej stronie piąć się w rankingach – analiza najpopularniejszych sformułowań to również dobry sposób na to, by śledzić trendy wśród konsumentów. Wiedza o potrzebach i tendencjach panujących wśród odbiorców konkretnej branży pozwala Ci trzymać rękę na pulsie, dostosowując własną ofertę do aktualnych realiów.

Regularna identyfikacja najbardziej korzystnych fraz (a tylko działając systematycznie, mamy szansę na uzyskanie zadowalających efektów) wiąże się jednak z koniecznością weryfikacji bardzo dużej liczby danych. Takie działanie może okazać się zbyt trudne i czasochłonne dla osoby, która na co dzień nie jest specjalistą od pozycjonowania stron internetowych.

Jednocześnie ważne jest, by działać kompleksowo. Przykładem takiej strategii jest usługa SEO Cloud – w tym przypadku zyskujesz cały pakiet działań (m.in. optymalizację stron www, tworzenie treści na stronie, analizę słów kluczowych oraz okresowe raporty efektów), mających na celu wypromowanie Twojego biznesu w Internecie. Wsparcie profesjonalnej agencji SEO jest niezwykłą wartością, szczególnie dla małych i średnich firm. Nieocenione jest także narzędzie Google Search Console.

Cena pozycjonowania strony internetowej


Zadbaj o zwiększenie widoczności swojego biznesu w internecie razem z nami. Dlaczego? Od samego początku podjęcia współpracy wiesz bowiem doskonale, za co płacisz. Zastanawiasz się więc, jak wygląda cennik pozycjonowania stron w naszej firmie? Jest ona uzależniona od kilku czynników m.in. od rodzaju usługi oraz czasu trwania podpisanej umowy. Ponadto obejmuje ona aspekt zakresu działań podejmowanych przez naszych specjalistów, promowane słowa kluczowe czy też cele, w osiągnięciu których mamy Ci pomóc. To tylko przykładowe aspekty, które wpływają na cenę pozycjonowania stron.

Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie i dostosowujemy koszt świadczonych usług do możliwości finansowych zarówno małych, jak i dużych przedsiębiorstw. Jeżeli nie znalazłeś na naszej witrynie modelu współpracy, który Cię interesuje, to zgłoś się do nas – zrobimy niezobowiązującą wstępna wycenę pozycjonowania Twojej strony. Dostosujemy propozycję do Twoich potrzeb oraz oczekiwań, by pomóc Ci w zwiększeniu widoczności Twojego biznesu w organicznych wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie stron a ruch użytkowników

Głównym celem pozycjonowania stron internetowych jest zwiększenie jej widoczności w wyszukiwarce internetowej. Zwiększanie jej zasięgu w sieci powinno iść w parze również ze wzrostem ruchu na stronie, a więc większą liczbą potencjalnych klientów, którzy zobaczą naszą ofertę.
Bez wątpienia, im wyższą pozycję strony osiągniemy w wyszukiwarce Google, tym większe prawdopodobieństwo, że internauta odwiedzi właśnie nasz serwis. Według statystyk Advanced Web Ranking pierwsze miejsce w Google może zyskać aż 34% ruchu z tej wyszukiwarki (statystyki międzynarodowe na dzień 05.04.2017 roku). Warto zadbać o to, aby na pierwszym miejscu znalazła się właśnie nasza witryna!
Przykładowo, wg Keyword Plannera fraza „sklep zoologiczny” wyszukiwana jest około 33 100 razy miesięcznie (statystyki na dzień 05.04.2017 roku). Dane strukturalne jasne wskazują, że zajmując pierwsze miejsce w wynikach wyszukiwania, możemy liczyć na 34%, a więc na aż 11254 odwiedziny – i to tylko w skali miesiąca!

W ramach usługi pozycjonowania na dobry start proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Ikona
wyniki_wyszukiwania_google

W jaki sposób Google ustala kolejność pozycjonowanych stron?

Każda strona www, która jest dostępna w Google, musiała zostać odwiedzona przez roboty sieciowe tej wyszukiwarki i zapisana w jej indeksie. Oznacza to, że wyszukiwarka dotarła do witryny, „przeczytała” jej zawartość i zapisała ją w swojej bazie. Skąd jednak Google wie, która witryna powinna być na pierwszym miejscu, która na dziesiątym, a która w ogóle nie powinna zostać zaprezentowana użytkownikowi? Za taką ocenę strony internetowej i ustalanie kolejności witryny w wynikach wyszukiwania odpowiadają zaawansowane algorytmy stworzone przez Google. Ich zadaniem jest właśnie ocena witryny i podjęcie decyzji, na której pozycji powinna się ona pojawić.

Google deklaruje, że podczas ustalania rankingu stron pod uwagę brane są setki różnych wskaźników, które dodatkowo każdego roku przechodzą tysiące aktualizacji!
Przykładowe czynniki rankingowe wskazane w powyższym dokumencie dotyczą przede wszystkim budowy i zawartości strony, a w tym:

  • Aktualności treści;
  • Liczby innych witryn, które zawierają linki do danego serwisu, i waga tych linków;
  • Słów w obrębie witryny;
  • Synonimów wyszukiwanych słów kluczowych;
  • Poprawności pisowni;
  • Jakości treści;
  • URLa i tytułu danej strony inetrnetowej;

Tak częste zmiany i zaawansowany proces sprawiają, że wyniki wyszukiwania są coraz lepsze. Jednocześnie odpowiednie pozycjonowanie strony internetowej w Google wymaga ciągłego trzymania ręki na pulsie i szerokiej znajomości wiedzy z tego zakresu. W tym celu warto śledzić na bieżąco dane strukturalne zawarte w Google Search Console.

Kanały ruchu organicznego

Pozycjonowanie stron to nie tylko dbanie o wszystkie najważniejsze parametry witryny, jej wygląd czy treści. To także inne kanały ruchu organicznego, o których nie można zapominać. Działając na wielu polach jednocześnie, możemy osiągnąć więcej korzyści. Właśnie dlatego warto zwrócić szczególną uwagę na:

01

Mapy Google

Ten kanał ruchu organicznego jest jednym z tych, bez których trudno wyobrazić sobie obecnie wyszukiwanie nowych lokali czy wyznaczenie trasy z jednego punktu do drugiego. Właśnie dlatego każda firma powinna mieć swoją wizytówkę na Mapach Google. Utworzenie Profilu Firmy w wyszukiwarce Google jest proste i każdy powinien sobie z tym poradzić. To, o czym warto pamiętać, to uzupełnianie profilu aktualnymi danymi, które są umieszczone również na stronie internetowej. Chodzi przede wszystkim o to, aby nazwa, adres fizyczny, numer telefonu, a także adres URL były dokładnie takie same zarówno w wizytówce, jak i w witrynie. Dzięki temu Google będzie mógł powiązać je ze sobą. Warto w tym pomóc robotom poprzez umieszczenie mapki na stronie w zakładce Kontakt. Dodatkowo trzeba regularnie uzupełniać profil, zamieszczając informacje o godzinach otwarcia, ofercie usługowej, a także dodawać aktualne zdjęcia. Warto poprosić klientów o umieszczenie opinii po skorzystaniu z usług firmy, ponieważ Google promuje te przedsiębiorstwa, które posiadają wysokie oceny. Nową opcją jest dodawanie wpisów w postaci ogłoszeń czy nowych ofert i promocji.

02

Google Grafika

To jeden z ważniejszych kanałów ruchu organicznego dla branży odzieżowej, ale nie tylko. Wszystko dlatego, że coraz więcej użytkowników internetu szuka odpowiednich produktów na podstawie zdjęć, podając odpowiednio szczegółowe zapytania. Warto zatem zadbać o to, aby nasze grafiki pojawiły się w Google Grafika. Jeśli zależy nam na tym, żeby dany obrazek faktycznie znalazł się w odpowiednich wynikach wyszukiwania, należy umieścić go na stronie internetowej i właściwie opisać. W tym przypadku niezwykle istotny jest atrybut „Alt” oraz cały tekst otaczający daną ilustrację. Warto pamiętać również o nazwie całego pliku, która może nawiązywać do tego, co znajduje się na grafice. Najlepiej w tym celu wykorzystać słowa kluczowe. Dzięki temu algorytmy oraz roboty indeksujące będą wiedziały, że ten element, który zawiera dana strona internetowa, jest istotny. Oczywiście nie można zapominać o wysokiej jakości takiego obrazka. Wszystkie te, które są mało czytelne mogą zostać zignorowane, ponieważ nie będą użyteczne dla użytkowników.

03

Google News

To doskonałe rozwiązanie dla różnego rodzaju portali informacyjnych. Ten kanał organiczny ma za zadanie gromadzić analizy i artykuły związane z aktualnymi wydarzeniami w danym kraju i na świecie. Pojawiają się one na pierwszej stronie wyników SERP po wprowadzeniu danego zapytania w wyszukiwarce. Co jest niezwykle istotne to fakt, że ten kanał ruchu organicznego wymaga treści użytecznych, wartościowych i aktualnych, aby faktycznie w nim zaistnieć. Na samej stronie internetowej artykuły muszą ukazywać się regularnie.

04

Wyszukiwarka YouTube

Filmy na tej platformie to doskonały sposób na zwiększenie ruchu organicznego. Firmowy kanał z użytecznymi i ciekawymi treściami z pewnością doskonale się sprawdzi! Wystarczy tylko stosować się do kilku ważnych zasad, aby uzyskać wymierne korzyści. Należy pamiętać o tym, aby utworzone nagranie miało wysoką jakość i posiadało dopasowaną do tematyki miniaturę. Co więcej, warto zwrócić szczególną uwagę na tytuł oraz opis, gdzie powinny się znaleźć słowa kluczowe. Przy odpowiednich zapytaniach, to właśnie filmiki umieszczone w ramach portalu YouTube mogą być częścią odnośników na pierwszej stronie wyników wyszukiwania.

Jak wygląda pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarce Google?

Zlecenie pozycjonowania stron to rozpoczęcie działań, które w podstawowej wersji możemy podzielić na dwie główne grupy:

Prace on-page

Wszystkie działania techniczne podejmowane bezpośrednio na stronie internetowej, którą promujemy. W skład działań on-page wchodzą wszystkie zmiany niewidoczne dla przeciętnego internauty (czyli optymalizacja kodu źródłowego witryny), jak i działania mające na celu zmianę wyglądu serwisu, w tym przede wszystkim optymalizacja jego contentu.

Prace off-page

Polegają na zwiększaniu popularności strony w Internecie. Duża popularność powinna wpłynąć na rosnącą liczbę wysokiej jakości linków prowadzących do pozycjonowanej domeny, co jest głównym celem prac off-page. Wartość linków przychodzących ma bardzo istotne znaczenie dla pozycjonowania stron www w Google.

To jakie prace są realizowane w ramach SEO, zależy od specyfiki witryny oraz umówionego zakresu współpracy.

Co do zasady, strategiczne aspekty SEO to:

  • Optymalizacja – dostosowanie witryny zarówno do mechanizmów wyszukiwania, jak i preferencji internautów, w tym:
    optymalizacja kodu – poprzez m.in. uporządkowanie struktury wewnętrznej serwisu, usunięcie istotnych błędów w kodzie;
    optymalizacja treści pod kątem promowanych wyrażeń kluczowych;
  • Link Building – promowanie witryny na zewnętrznych serwisach poprzez linkowanie, np. z katalogów stron;
  • Content Marketing – tworzenie dodatkowych, unikalnych i merytorycznych materiałów o firmie, marce czy poszukiwanych przez użytkowników produktach, z uwzględnieniem zasad SEO Copywritingu, a wiec wykorzystując frazy kluczowe.

Podobno „nieplanowanie to planowanie katastrofy”. Właśnie dlatego proces pozycjonowania stron w Google rozpoczynamy od szeregu kompleksowych analiz. Na ich podstawie indywidualny opiekun przygotowuje kilkumiesięczną strategię optymalizacji oraz linkowania witryny, która następnie jest starannie realizowana. Ponieważ każda witryna jest oceniana indywidualnie, nie ma jednej recepty na pozycjonowanie stron.

Podczas prowadzenia analiz uwzględniamy wiele czynników SEO, takich jak na przykład:

  • meta tagi,
  • struktura kodu HTML,
  • struktura i jej nawigacja,
  • nagłówki HTML i treści,
  • duplikaty treści,
  • dostępność strony dla robotów sieciowych,
  • linki wychodzące i przychodzące

Co więcej, nasi specjaliści poddają analizie nie tylko przekazaną do pozycjonowania stronę www, ale również analizę aktualnych wyników wyszukiwania oraz serwisów konkurencji.

Pierwszy etap pozycjonowania stron to optymalizacja najważniejszych czynników technicznych. Witryna zoptymalizowana zostanie w taki sposób, aby roboty mogły poprawnie zaindeksować pełną strukturę serwisu bez zbędnych duplikatów wewnętrznych oraz stron o niskiej wartości. Zadbamy również o skorelowanie witryny z najważniejszymi wyrażeniami kluczowymi.

W kolejnym etapie optymalizacji podlega zawartość Twojej strony i jej warstwa wizualna. Treść, jej ilość, jakość, tematyczność czy nasycenie wyrażeniami kluczowymi i słowami powiązanymi, można uznać za jeden z najważniejszych czynników rankingowych.

Oprócz działań typowo technicznych, przez cały okres naszej współpracy realizujemy również dodatkowe działania off-page, w tym przede wszystkim dostarczamy odnośniki wspomagające profesjonalne pozycjonowanie stron internetowych w Google.

Pozycjonowanie stron internetowych to ogromne możliwości dla wszystkich firm, zarówno tych niewielkich, jak i największych korporacji. Dobrze zaplanowana i starannie przeprowadzona promocja w organicznych wynikach wyszukiwania może przynieść długofalowe efekty w postaci np. zwiększonego ruchu na stronie czy większej rozpoznawalności marki. Warto zaufać w tej kwestii specjalistom SEO, którzy od lat wspierają tysiące firm w promocji działalności w wyszukiwarce.

W czasie trwania umowy do Państwa dyspozycji pozostaną indywidualni opiekunowie, którzy chętnie odpowiedzą na wszelkie nurtujące Państwa pytania. Tymczasem zapraszamy do zapoznania się z najczęściej zadawanymi pytaniami.

Pozycjonowanie stron – korzyści

Check

Widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania

Nasza strona wyświetla się po wpisaniu określonych słów kluczowych, a jej pozycja w rankingu zależy właśnie od efektów pozycjonowania. Optymalizacja SEO oznacza także rozbudowany link building – poprawia widoczność haseł innych niż bezpośrednio promowane np. frazy długiego ogona. Pozwala zaistnieć witrynie w przypadku nietypowych zapytań, które mogą generować ruch organiczny. Słowa kluczowe odpowiadają na oczekiwania użytkowników i posiadają wysoki współczynnik konwersji. Aby je odpowiednio wykorzystać, należy szczególną uwagę poświęcić rozbudowaniu unikalnego contentu.

Check

Zwiększenie liczby odwiedzających

Skuteczne pozycjonowanie strony www przekłada się na wzrost liczby osób decydujących się na odwiedzenie witryny. To jeden z najważniejszych celów kampanii SEO. Przemyślane działania promujące zwiększają szansę na to, że klient skorzysta z naszych usług, zakupi produkt, znajdzie poszukiwaną informację, a w przyszłości do nas wróci. Warto prowadzić pozycjonowanie na kilka słów kluczowych jednocześnie ze względu na różnorodne zainteresowania użytkowników sieci. W ten sposób trafimy wprost do grupy docelowej.

Check

Mniejsze koszty długoterminowe

Aspekt ekonomiczny, związany z możliwością zintegrowania działań marketignowych online, to kolejna ważna zaleta pozycjonowania. Długofalowo zapewnia oszczędność czasu i środków, a właściciel strony internetowej ponosi jedynie koszty usług w agencji SEO. Już po kilku miesiącach pozycjonowania można zauważyć pozytywny efekty prowadzonych działań w postaci większej liczby zamówień czy wypełnionych formularzy kontaktowych.

Check

Większa sprzedaż = większy zysk

Jak już wspomniano, wyższa pozycja w rankingu Google to większy ruch na stronie. To z kolei przekłada się na wyniki sprzedażowe, a jak wiemy zysk jest nadrzędnym celem każdej firmy. Warto jednak podjąć szereg działań, które nie tylko przyciągną, ale także utrzymają klientów na stronie. W tym celu konieczne jest śledzenie zachowań użytkowników, wyeliminowanie elementów powodujących wysoki współczynnik odrzuceń oraz sprawdzenie całego procesu zakupowego.

Check

Długofalowe efekty pozycjonowania strony www

Choć proces pozycjonowania niekiedy trwa całe miesiące, frazy kluczowe utrzymują się na zbliżonych pozycjach przez długi czas. Oczywiście nie można zapomnieć, że działania konkurencji czy zmiany algorytmów Google powinny się spotkać z konkretną odpowiedzią. Należy więc nieustannie czuwać nad poprawnością prac optymalizacyjnych, aby na czas wprowadzić niezbędne korekty dopasowane do potrzeb użytkowników.

Check

Budowa świadomości i zaufania do marki

Rozbudowany content na stronie oraz zoptymalizowana witryna budują pozytywny wizerunek marki w sieci, a także zwiększają wiarygodność oraz zaufanie odbiorców. Odpowiednie działania pozycjonerskie mogą zachęcić użytkowników do ponownego skorzystania z oferty, pozostawienia opinii czy polecenia usługi innym. To bardzo, ważne, aby logo i nazwa firmy zakodowały się w świadomości klientów.

Check

Możliwość zmierzenia efektów

Efekty działań SEO są mierzalne, a więc dają konkretne informacje na temat widocznności strony w wynikach wyszukiwania. Jest to niezwykle ważny parametr, który określa ilość słów kluczowych, pod którymi witryna wyświetla się w Google. Pozycjonerzy wspomagają się różnymi narzędziami analitycznymi, takimi jak Google Search Console czy Google Analytics, aby jeszcze skuteczniej zbierać i przetwarzać dane strukturalne.

Check

Zrozumienie oczekiwań klientów

Specjaliści SEO nieustannie śledzą zmieniające się trendy oraz algorytmy Google, starając się dopasować do preferencji potencjalnych klientów. Zrozumienie, jakich fraz kluczowych użytkownicy szukają w wyszukiwarce, ma decydujące znaczenie dla pozycji naszej strony w rankingu. To z kolei przekłada się na większy ruch organiczny, a tym samym daje szansę na pozyskanie nowych klientów i zwiększenie sprzedaży.

Check

Większe bezpieczeństwo strony internetowej

Regularnie sprawdzana i weryfikowana strona internetowa będzie miała większe szanse na uniknięcie zainfekowania przez wirusy lub zaatakowania przez hakerów. W przeciwnym razie witryna nie będzie rankingować w Google.

Check

Wzrost liczby obserwujących w mediach społecznościowych

Witryny, które osiągają wyższe pozycje w rankingu, mają szansę dotrzeć do większej grupy użytkowników, którzy skłonni są obserwować firmę w social mediach. Obecność na portalach społecznościowych to już standard we współczesnym biznesie. Umożliwia precyzyjne targetowanie, zapewnia dostęp do zróżnicowanych formatów reklamowych, stanowi szybką formę komunikacji z odbiorcami oraz umożliwia skuteczną analizę trendów i potrzeb konsumentów.

Strategia SEO w pozycjonowaniu strony internetowej


Nie ma uniwersalnego schematu działań, które zapewnią witrynie wysokie pozycje i dobrą widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania. Przepis na sukces stanowi profesjonalny audyt i opracowana na jego podstawie indywidualna strategia SEO. W zależności od wielu czynników, może sprawdzić się pozycjonowanie stron internetowych oparte o różne modele. Stąd też nie w każdym przypadku prace będą wyglądały tak samo.

Dlaczego strategia pozycjonowania jest potrzebna?

Należy pamiętać, że inne działania SEO podejmiemy dla stron sklepów online, inne dla firm prowadzących działalność lokalnie (np. pozycjonowanie stron w Poznaniu). Nie bez znaczenia jest także cel – może to być kampania wizerunkowa, sprzedażowa i nie tylko. Nieodpowiednio dobrane prace mogłyby okazać się stratą nie tylko czasu, ale też pieniędzy.

Przykładowo, w przypadku pozycjonowania sklepów internetowych sprawdzi się budowanie widoczności przede wszystkim na szczegółowe frazy kluczowe, tzw. long tail. Natomiast dla firm działających lokalnie warto skupić się na wyrażeniach geolokalizowanych. Zdarza się też, że głównym celem pozycjonowania jest budowanie pozytywnego wizerunku marki i zwiększanie jej świadomości – w takim przypadku główny nacisk należy kłaść na frazy związane bezpośrednio z brandem. A co jeśli chcesz podbić rynki zagraniczne? Wówczas koniecznie będzie podjęcie działań różniących się od tych, które kierowane są do odbiorców w Polsce. Oczywiście, kwestia fraz to tylko jeden z wielu elementów indywidualnego planu na pozycjonowanie strony internetowej.

Jak widać, trudno o uniwersalną strategię SEO. Dlatego tak ważne jest, by zaufać profesjonalistom i powierzyć im przygotowanie planu działania dopasowanego do indywidualnych potrzeb. Optymalizacja strony obejmuje bowiem dobór słów kluczowych, Content Marketing, pozyskiwanie linków, audyt SEO strony itp.

Analiza konkurencji w pozycjonowaniu


Choć w życiu porównywanie się do innych nie jest pożądaną praktyką, w świecie SEO panują zupełnie inne reguły. Tutaj analiza konkurencji to jeden z kluczowych elementów skutecznego pozycjonowania Twojej strony internetowej. Dlaczego powinniśmy bacznie obserwować, co robią firmy z tej samej branży i czy trzymanie ręki na pulsie naprawdę się opłaca? Wkrótce przekonacie się, że monitorowanie działań przedsiębiorstw rywalizujących o uwagę tej samej grupy docelowej, powinno wejść Wam w nawyk.

Na początek wspomnijmy o tym, jaki jest cel analizy konkurencji SEO w sieci. Dla większości osób zarządzających witrynami zdobywanie informacji na temat działań rywali to rodzaj cennych wskazówek wytyczających strategię marketingową. Podglądając, jak radzą sobie w sieci inne firmy, jesteśmy w stanie wyciągać cenne wnioski i zaprojektować skuteczniejsze pozycjonowanie stron.

Wnikliwa weryfikacja poczynań konkurentów będzie nam potrzebna m.in. do tego, żeby ustalić listę priorytetowych fraz kluczowych, dzięki którym zyskamy przewagę w pozycjonowaniu witryny. Sprawdzając przy pomocy jakich słów serwisy promują swoją ofertę, możemy rozsądniej pozycjonować stronę internetową na konkretne wyrażenia.

W trakcie analizy konkurencji SEO w sieci, warto zwrócić uwagę nie tylko na dobór słów kluczowych, ale i na cały obszar contentu. Przeglądanie treści dostarczanych użytkownikom ze stron zewnętrznych może być kopalnią pomysłów i źródłem inspiracji.


Chcesz docierać do większej liczby klientów dzięki pozycjonowaniu?

Pomożemy Ci zwiększyć widoczność Twojej strony w Internecie.

Bezpłatna konsultacja

Audyt SEO

Narzędzia wspomagające pozycjonowanie stron www


Pozycjonowanie strony internetowej nie byłoby takie łatwe bez pomocy profesjonalnych narzędzi. Większość z nich oferowana jest twórcom witryn za darmo, co sprawia, że praktycznie każdy z nas może stworzyć platformę, która będzie spełniała nie tylko oczekiwania odbiorców, ale także algorytmów Google. A przecież właśnie o to chodzi w strategii pozycjonowania!

google-search-console

Z pomocą tego narzędzia sprawdzisz, czy Google może odnaleźć i zindeksować Twoją witrynę lub poprosisz o zindeksowanie nowego contentu. Platforma umożliwia także zweryfikowanie, na jakich domenach pojawiają się linki do Twojej strony internetowej, jak często pojawia się ona w wynikach wyszukiwania i które zapytania są najlepiej klikane. Otrzymasz także alerty w momencie, gdy Google wykryje jakiekolwiek problemy związane z Twoim serwisem.

google-analytics

To niezwykle złożony program służący do optymalizacji SEO, który pozwala na bieżąco śledzić liczbę osób aktualnie przebywających na Twojej witrynie. Udostępnia także informacje o tym, jakie podstrony użytkownicy odwiedzają i jakie są źródła, z których uzyskali dostęp do linku Twojego serwisu (z jakich stron zewnętrznych korzystają). Pozwala także na dostęp do danych związanych z liczbą nowych i stałych odwiedzających, współczynnikiem odrzuceń, średnim czasem sesji, liczby odsłon, najchętniej odwiedzanych stron, a także ścieżkach, po których klienci poruszają się, odwiedzając witrynę.

senuto-2

Dzięki tej płatnej platformie masz dostęp do najważniejszych danych z zakresu pozycjonowania stron internetowych. Możesz z jej pomocą sprawdzić nie tylko widoczność swojej strony w wyszukiwarce Google i fraz, ale także sezonowość słów kluczowych, analizę treści w porównaniu z contentem konkurencji czy analizę linków wewnętrznych.

semstorm

Jedno z najważniejszych narzędzi, jeśli chodzi o pozycjonowanie stron internetowych. Dzięki kompleksowości, jaką oferuje platforma do optymalizacji SEO możesz na bieżąco śledzić ranking wybranych fraz kluczowych, pisać teksty bezpośrednio w edytorze, sprawować kontrolę widoczności strony, prowadzić analizę konkurencji, monitorować swoją pozycję, czy przeprowadzać audyty swojego serwisu.

ahrefs

Równie popularny, co pozostałe narzędzia, portal, który pozwala na dokładną ocenę pozycji strony w wynikach wyszukiwania w kilku językach. W przeciwieństwie do reszty programów, skupia się na prowadzeniu analiz profilu linkowania (linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne).

majestic

Podobnie jak Ahrefs, jego głównym celem jest analiza pozycjonowania linków, jakie prowadzą do Twojej strony www. Majestic umożliwia weryfikację w trybie rzeczywistym i historycznym. Zapewnia także możliwość sprawdzenia wskaźników Trust Flow oraz Citation Flow, które określają kolejno jakość oraz liczbę linków.

screaming-frog

Jego głównym celem jest weryfikowanie kodu witryny oraz badanie contentu, jaki znajduje się na platformie. Zadaniem tego crawlera jest wykrywanie wszelkich nieprawidłowości tak, aby osoba zarządzająca stroną mogła je w łatwy i szybki sposób poprawić.

surfer

Narzędzie, które zostało stworzone z myślą o optymalizacji treści znajdujących się na stronie. Dzięki niemu możesz w niezwykle łatwy sposób tworzyć teksty zgodne z zasadami SEO za pomocą edytora treści. Surfer pozwala także weryfikować odnośniki on-page oraz back-linki, analizować konkurencję i dopasować Twój content do wymagań Google. Znaczaco ułatwia proces pozycjonowania stron internetowych.


Najczęściej zadawane pytania

O co najczęściej pytają nasi nowi Klienci? Na czym polega pozycjonowanie strony internetowej? Zebraliśmy kwestie najczęściej poruszane przy podpisywaniu umowy.

Jeżeli Ty masz inne pytania – jesteśmy do Twojej dyspozycji!

Optymalizacja strony internetowej - jak wygląda współpraca z firmą SEO?
Rozwiń Zwiń Ikona

Zapewniamy jasne zasady i pomoc całego zespołu SEO.

Nic nie dzieje się bez Twojej wiedzy. Za każdym razem, kiedy planujemy wprowadzić zmiany widoczne na stronie, przesyłamy propozycję do Twojej akceptacji. Jesteś na bieżąco informowany o postępach prac, a w razie wątpliwości możesz skontaktować się z nami bezpośrednio.
Nad pozycjonowaniem Twojej strony internetowej czuwają zawsze minimum 3 osoby:

  • Opiekun SEO zajmuje się kwestiami technicznymi i nadzoruje prawidłowość całego procesu pozycjonowania;
  • SEO Copywriter tworzy i redaguje treści, a także optymalizuje wpis firmy w Mapach Google;
  • indywidualny doradca z Customer Service jest do Twojej dyspozycji we wszelkich kwestiach formalnych, np. związanych z warunkami współpracy.
    Jednocześnie ograniczamy liczbę kontaktów do absolutnego minimum, abyś mógł skupić się na prowadzeniu swojej firmy.
Jakie są warunki współpracy w zakresie pozycjonowania strony internetowej?
Rozwiń Zwiń Ikona

Stawiamy na elastyczność.

Każdy biznes i każda branża jest inna. Dlatego indywidualnie podchodzimy do Twoich potrzeb. Nie mamy więc jednego sztywnego szablonu współpracy – wszystko zależy od specyfiki Twojej firmy, Twoich oczekiwań, a także możliwości. Najlepszy dowód? Niezwykle zróżnicowane portfolio naszych Klientów! Do wyboru kilka modeli rozliczeń, wszystkie w oparciu o krótką i przejrzystą umowę.

Zadzwoń lub napisz, aby rozpocząć negocjacje.

Co jest potrzebne do rozpoczęcia pozycjonowania strony WWW?
Rozwiń Zwiń Ikona

Działająca strona internetowa.

Idealnie, jeśli zawiera już wiele użytecznych informacji o firmie oraz fachowych materiałów branżowych. Jeśli nie, należy przyjąć, że trzeba będzie w nią włożyć jeszcze trochę pracy, by SEO przyniosło odpowiedni efekt.

Nie jesteś pewien, czy Twoja strona nadaje się do pozycjonowania? Zgłoś się do nas! Przeanalizujemy ją, wskażemy silne i słabe strony oraz kluczowe obszary, wymagające korekty i/lub rozbudowy. Nasi specjaliści ds. pozycjonowania i SEO Copywriterzy są do Twojej dyspozycji, by przygotować wytyczne lub – samodzielnie wykonać wymagane zmiany.

Optymalizacja SEO a zmiana strony – czy czekać z pozycjonowaniem aż zrobimy nową?
Rozwiń Zwiń Ikona

Absolutnie nie! Zmiana strony to idealny moment na podjęcie działań SEO.

W trakcie tworzenia nowej strony, wspólnie ze specjalistą SEO możesz przygotować witrynę przyjazną dla użytkowników oraz wyszukiwarki Google. Tym samym stworzony zostanie solidny fundament pod dalsze działania pozycjonerskie. Co więcej, dotychczas wypracowane efekty SEO można przenieść na nową wersję strony internetowej. Dlatego im szybciej zaczniemy współpracę, tym lepiej!

Od czego zależy cena pozycjonowania Twojej strony www?
Rozwiń Zwiń Ikona

Od skali trudności zleconego projektu SEO – czyli od ilości pracy niezbędnej do wypracowania efektów.

Wpływ na to mają, między innymi:

  • konkurencyjność fraz znajdujących się na Twojej stronie – im większa konkurencja, tym osiągnięcie pozycji w top 10 naturalnych wyników wyszukiwania wymaga więcej nakładów i czasu,
  • architektura promowanej strony internetowej – czy jest przyjazna pozycjonowaniu, jak dużo czasu zajmuje wprowadzanie zmian, jaką ma historię,
  • konieczność przeprowadzenia dodatkowych działań – np. rozbudowa treści witryny, linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne, pozycjonowanie fraz kluczowych, promocja w mediach społecznościowych itp.

Naturalnie, zawsze masz pełną kontrolę nad kosztami. Przed podpisaniem umowy informujemy, jakie są możliwości i wspólnie dobieramy optymalny model współpracy oraz jednoznacznie określamy budżet.

Czy pozycjonowanie strony internetowej wymaga wprowadzania zmian w wyglądzie witryny?
Rozwiń Zwiń Ikona

Niekiedy tak.
Często są to jednak zmiany kosmetyczne.

Najczęściej jest to związane z koniecznością umieszczenia wzbogaconych o słowa kluczowe tekstów lub całkowicie nowych treści.
Czasami tworzymy również nowe podstrony lub sugerujemy zmiany w menu, aby użytkownicy i roboty Google mogli łatwiej dotrzeć do najważniejszych podstron serwisu. Żadna zmiana nie zostanie jednak wprowadzona bez Twojej wiedzy. Jeśli to możliwe, zawsze staramy się zaproponować alternatywne rozwiązania tak, aby pogodzić wizję wyglądu Twojej strony internetowej z wymogami SEO.

Kiedy mogę spodziewać się efektów pozycjonowania?
Rozwiń Zwiń Ikona

Wiemy, że nie lubisz tej odpowiedzi, ale – to zależy. Czasy błyskawicznych efektów pozycjonowania minęły bezpowrotnie.

Nie podajemy nigdy konkretnej daty – jej określenie nie jest możliwe. Liczba stron w Internecie nieustannie rośnie, co sprawia, że aby roboty sieciowe zaindeksowały optymalizację na danej stronie, musi minąć pewien czas.

SEO to proces, a wynik może pojawić się równie dobrze po kilku tygodniach, jak i nawet kilku miesiącach. Próba przyspieszenia np. poprzez wykorzystanie technik niezalecanych przez Google może skończyć się dla strony internetowej obniżeniem rankingu, a nawet całkowitym usunięciem z indeksu wyszukiwarki. Pójście na skróty nie jest więc dobrym pomysłem.

Czy Sunrise System daje gwarancję osiągnięcia efektów?
Rozwiń Zwiń Ikona

„Nikt nie może zagwarantować pierwszej pozycji w rankingu Google.”

Powyższy cytat pochodzi z Pomocy Google*.

Nie obiecujemy więc nierealnych efektów pozycjonowania Twojej strony, szczególnie, że efekty SEO zależą od wielu różnorodnych, w tym od nas niezależnych czynników, takich jak :

  • zmieniających się algorytmów Google,
  • historii Twojej witryny,
  • architektury strony,
  • stopnia rozbudowania witryny,
  • działań konkurencji
  • i wielu innych.

Wyniki pozycjonowania strony internetowej mające na celu zwiększenie widoczności strony, ruchu czy sprzedaży mogą być widoczne po wielu tygodniach, a nawet miesiacach działań SEO.

Efekty pozycjonowania stron zależą także od konkurencyjności witryny, optymalizacji on-site i off-site, jakości i ilości treści, doboru słów kluczowych oraz efektywności współpracy na linii agencja-klient. Równie ważne jest dostosowanie strony do urzadzeń mobilnych. Poszczególne podstrony serwisu powinny być przejrzyste dla użytkownika.

*https://support.google.com/webmasters/answer/35291?hl=pl

Czy optymalizacja strony internetowej może zostać wykonana jednorazowo?
Rozwiń Zwiń Ikona

Nie, pozycjonowanie to proces, nastawiony na długofalowe efekty.

Czy wiedziałeś, że w ciągu roku w wyszukiwarce internetowej Google wprowadzanych jest nawet kilka tysięcy zmian i poprawek w poszczególnych algorytmach? Dlatego obecnie SEO to cykl – optymalizacji, linkowania, Content Marketingu, analiz, kontroli, poprawek, kolejnej weryfikacji etc.

Co więcej, Google wybiera do top 10 te strony, które w jego ocenie najlepiej odpowiadają na oczekiwania użytkownika. A przecież konkurencja nie śpi! Niezbędna jest więc ciągła rozbudowa i aktualizacja oferty, właściwa struktura strony, oraz dobór optymalnej strategii pozycjonowania, aby wyróżnić witrynę spośród konkurencji.

Czy pozycjonujecie strony WWW w wyszukiwarkach zagranicznych?
Rozwiń Zwiń Ikona

Tak – we wszystkich wersjach językowych wyszukiwarki Google.

Z sukcesami pozycjonowaliśmy już strony między innymi w niemieckojęzycznych, rosyjskojęzycznych, anglojęzycznych i innych wersjach Google. Część z nich wymaga większego nakładu pracy, natomiast możliwe jest pozycjonowanie strony internetowej we właściwie dowolnym języku.

Podstawą jest jednak strona internetowa stworzona w tym języku, w którym chcesz ją promować.

Ile słów kluczowych można pozycjonować?
Rozwiń Zwiń Ikona

Bez ograniczeń!

Nasze doświadczenie pokazuje, że aby SEO strony przełożyło się na widoczne efekty biznesowe, niezbędne jest przynajmniej 5 słów kluczowych. Natomiast górny limit nie istnieje! Można promować stronę nawet na kilkadziesiąt czy kilkaset fraz. Naturalnie w takim modelu nie da się osiągnąć efektu na wszystkie słowa kluczowe jednocześnie, a pozycjonowanie strony www wymaga znacznie większego zaangażowania czasowego.

Czy słowa kluczowe można zmieniać w trakcie współpracy?
Rozwiń Zwiń Ikona

Tak, przy zachowaniu równowagi współpracy.

Trzeba pamiętać, że pozycjonowanie słów kluczowych to wiele godzin pracy Pozycjonera, SEO Copywritera, a także Twojego doradcy biznesowego z Działu Obsługi Klienta. Wspólnie z Tobą dobieramy wyrażenia na etapie negocjowania umowy.

Oczywiście, dynamicznie zmieniająca się sytuacja na rynku wymusza elastyczność. Dlatego przygotowaliśmy modele współpracy, w których umożliwiamy wymianę nawet 20% fraz co pół roku współpracy. Zawsze jesteśmy też otwarci na Twoje sugestie: jeśli sytuacja tego wymaga, przygotujemy propozycję optymalnych zmian w umowie.

Jak weryfikować efekty pozycjonowania strony internetowej?
Rozwiń Zwiń Ikona

Analizując pozycje i statystyki strony.

Co miesiąc wysyłamy raport lub otrzymujesz dostęp do Panelu Klienta z podsumowaniem wypracowanych pozycji. Dzięki temu możesz na bieżąco śledzić postępy naszych działań.

Pochodną pozycji strony w top 10 może być również zwiększenie ruchu na stronie internetowej. Warto więc analizować statystyki dostępne między innymi w Google Search Console, czy bardziej zaawansowanym Google Analytics.

Jakie raporty otrzymam w ramach usługi?
Rozwiń Zwiń Ikona

W zależności od wybranego modelu współpracy przygotowujemy staranne raporty z wykonanych prac i / lub osiągniętych efektów.

Z naszej strony dbamy o to, abyś miał aktualną informację o zakresie prowadzonych prac na stronie i poza nią, planowanych działaniach i osiągniętych efektach. Zawsze masz też możliwość zgłaszania swoich uwag i zadawania pytań na temat naszych działań. Właśnie dlatego nad Twoją stroną pracuje cały zespół fachowców.

Raporty ilościowe to jednak nie wszystko! Często wysyłamy również dodatkowe materiały, które wyjaśniają jak działa pozycjonowanie strony internetowej, na czym polega linkowanie wewnętrzne i dobór słów kluczowych oraz dlaczego warto być widocznym w mediach społecznościowych, aby osiągnąć jeszcze lepsze rezultaty i zachęcić potencjalnych klientów do skorzystania z oferty.

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700