Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Miejsce blogosfery w SEO - jak zapewnić lepszą pozycję swojemu blogowi
Opublikowano: 20-07-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:55 min
Pisaliśmy już wiele na temat tego, co zrobić, aby firmowa witryna znalazła się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Wspominaliśmy również o tym, czego na tychże stronach unikać. Tym razem chcemy skupić się na blogu. Wcześniej przekazywaliśmy Wam wskazówki o czym pisać, aby zatrzymać czytelnika. Pora na następny krok. Podpowiemy Wam, co robić, aby zainteresować roboty Google i zapewnić Waszym blogom najwyższe pozycje.
Autor
Alicja Pietruś
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Treści generowane przez użytkowników - czy konsumenci chcą zostawiać opinie online?
Opublikowano: 13-07-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:05 min
Działania marketingowe obejmują nie tylko te przygotowywane przez markę, ale i użytkowników. Mowa o User Generated Content, a w tym opinie, recenzje bądź zdjęcia, które pokazują stopień zadowolenia użytkowników ze świadczonych przez firmę usług. Jednak najtrudniejszym zadaniem może okazać się nakłonienie ich do zostawienia takiego wpisu - a już najlepiej pozytywnego.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Dlaczego spada liczba odwiedzin mojego sklepu internetowego?
Opublikowano: 12-07-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:50 min
Dziś sprzedawać w Internecie może praktycznie każdy. Jednak nie każdy wie, jak robić to umiejętnie. Wiesz, jak przyciągnąć potencjalnych klientów? Gdzie ich szukać? Jak zachęcić do zapoznania się z ofertą i dokonania zakupu? Przedstawimy i omówimy kilka najczęściej popełnianych błędów. Sprawdź - może to właśnie któryś z nich jest przyczyną niskiego zainteresowania Twoim sklepem?
Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
4.86 - (7 głosów)
Sunrise System ze wszystkimi specjalizacjami Google AdWords
Opublikowano: 11-07-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 0:40 min
Miło nam poinformować, że od teraz nasza firma posiada wszystkie możliwe specjalizacje Google'a - do naszej dotychczasowej kolekcji dołączyła specjalizacja video. Dzięki niej nasi Klienci mają pewność, że prowadzone przez nas kampanie cechuje wysoki stanard realizacji, a nasi specjaliści posiadają ogromną wiedzę na temat usług Google Adwords, którą następnie wykorzystują podczas swojej pracy.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Po co komu fake-newsy?
Opublikowano: 11-07-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:20 min
Z pewnością każdy z Was kliknął kiedyś zaszokowany nagłówkiem informującym o nagłej śmierci jakiejś gwiazdy, niewiarygodnym zjawisku czy szokującym wydarzeniu. Fake-newsy, czyli wyssane z palca informacje, rozprzestrzeniają się w mediach społecznościowych lotem błyskawicy. Spreparowane wydarzenia to jednak nie tylko niewinna zabawa czy żarty. W jakim celu powstają fake-newsy i czy ktoś na nich zyskuje?
Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Doświadczenie użytkownika. Ewolucja
Opublikowano: 10-07-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:20 min
Skąd biorą się nasze potrzeby? Czego oczekujemy? Dokąd zmierzają nasze wymagania? Zmieniający się świat i możliwości, jakie przed nami stawia, zwiększają nasz apetyt na więcej: informacji, wrażeń, doświadczeń. Jak się okazuje, oczekiwania użytkowników sieci są wyższe niż kiedykolwiek, a to z kolei wymaga od marketingowców nowych (to znaczy lepszych!) sposobów działania.
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
6 sposobów na szybkie pisanie fachowych i ciekawych tekstów
Opublikowano: 06-07-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:15 min
Każdy copywriter szuka skutecznych sposobów, aby przyspieszyć swoją pracę. Musi jednocześnie pamiętać, że niezwykle ważne jest tworzenie eksperckich tekstów, wzbudzających zaufanie czytających je użytkowników. Jak więc połączyć wydajność i jakość? Przedstawiamy 6 niezwykle skutecznych technik, które pomogą Ci sprawniej pisać różnorodne teksty, niezależnie od ich tematu.
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
4.29 - (7 głosów)
Nowe i lepsze Wiadomości Google
Opublikowano: 05-07-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:25 min
W dzisiejszych czasach można zauważyć swoiste uzależnienie od informacji. Nie jesteśmy nawet w stanie zliczyć, jak często sprawdzamy aplikację Facebooka lub odwiedzamy popularne serwisy informacyjne. Chęć zabicia czasu, poczucia kontroli czy może lęk przed niewiedzą? Niezależnie od przyczyny takich zainteresowań, Wiadomości Google teraz pozwolą nam jeszcze wygodniej i sprawniej docierać do najnowszych wieści ze świata. Czas sprawdzić, co się zmieniło!
Autor
Maja Ledzińska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Czy wpisy w Google Moja Firma zastąpią posty w Google+?
Opublikowano: 28-06-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:05 min
Wpisy w Google Moja Firma, nazywane roboczo po angielsku "Posts on Google", to nic innego jak krótkie posty informacyjne, które wyświetlają się w wynikach wyszukiwania. Na razie na zapytania brandowe, czyli takie, które zawierają konkretną nazwę firmy, w lokalnym panelu wiedzy. Ale podczas testów wpisy pojawiały się również w innych miejscach w wynikach wyszukiwania.
Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
4.50 - (8 głosów)
Dlaczego nikt nie czyta mojego bloga?
Opublikowano: 27-06-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:31 min

Prowadzenie bloga to świetny pomysł nie tylko dla osób, które chcą się podzielić swoją twórczością, ale także tych, którzy chcą w ten sposób wypromować swoją działalność. Ponadto blog firmowy to także liczne korzyści z punktu widzenia pozycjonowania. Jednak wiele stron boryka się z problemem braku czytelników. Czego unikać, aby nasze posty cieszyły się większym zainteresowaniem? Przedstawiamy kilka porad, dzięki którym Twój blog może stać się bardziej atrakcyjny dla użytkowników.

Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Nowość na Facebooku – czy lokalne wyszukiwanie będzie konkurencją dla Google?
Opublikowano: 26-06-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:15 min

Funkcja lokalnego wyszukiwania, wprowadzona ostatnio przez Facebooka, ma ułatwić użytkownikom poszukiwanie restauracji, sklepów czy innych firm w okolicy. Wskazuje dystans dzielący internautę od lokalu, czy opinie o nim. Czy jednak rozszerzenie to stanie się poważną konkurencją dla najpopularniejszej wyszukiwarki w sieci – Google? Czy niedługo będziemy pozycjonować również fanpage firmy na Facebooku?

Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Strona internetowa w Google Moja Firma. Czy warto?
Opublikowano: 23-06-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:50 min

Uważasz, że tworzenie stron internetowych to zbyt duży wydatek dla Twojej firmy (przynajmniej na tę chwilę)? A może po prostu wystarczyłaby Ci prosta, wizytówkowa strona? Jeśli na któreś z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco, nowe narzędzie od Google jest właśnie dla Ciebie! Przedstawiamy sposób tworzenia witryn w usłudze Google Moja Firma, a także największe wady i zalety rozwiązania - sam zdecyduj, czy się opłaca!

Autor
Marta Ciechomska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się