Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Od jutra będę lepszy - noworoczne postanowienia dla Twojej strony internetowej
Opublikowano: 31-01-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 4:50 min
Nowy rok – nowy ja! Z tym hasłem na ustach wkroczyło w nową dekadę również i wielu z nas. Najbliższe tygodnie pokażą, w kim chęć zmiany była na tyle silna, by w grudniu 2020 mieć powody do dumy. Początek roku to doskonały czas, aby poprawić również niektóre elementy strony internetowej- pozornie nawet niewielkie zmiany mogą się przyczynić do satysfakcjonujących rezultatów.
Autor
Michał Maćkiewicz
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Skuteczna komunikacja z klientem, czyli wyrafinowanie, a może czadersko
Opublikowano: 08-01-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 7:20 min

Odpowiednia forma języka w kontakcie z klientem sprawia, że jesteśmy w stanie mu przekazać jasną do zrozumienia informację. Wykorzystywanie w swoim komunikacie odpowiednich słów należy uzależnić od kilku kluczowych czynników, takich jak określenie persony z grupy docelowej. W poniższym tekście zawarliśmy kilka wskazówek, którymi warto się kierować  podczas budowania contentu.

Autor
Krzysztof Pałucha
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Poradnik Świętego Mikołaja: Krótka Instrukcja Super Sugestywnego (KISS) Listu!
Opublikowano: 20-12-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:10 min
Zastanawiasz się, jak to możliwe, że Twoje wysiłki znowu poszły na marne i nie dostałeś wymarzonego prezentu? Zamiast obwiniać Świętego Mikołaja bądź - co gorsze - tracić w niego wiarę, przeczytaj jeszcze raz swój list. Czy aby na pewno jest on zrozumiały? Czy jasno wynika z niego, czego oczekujesz? Spieszymy z krótką instrukcją super sugestywnego listu - prosto z Laponii!
Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Keyword research w praktyce - jak sprawdzić słowa kluczowe i dobrze je wykorzystać - Ster na SEO
Opublikowano: 16-12-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 17:25 min

W praktyce keyword research składa się z dwóch elementów: gromadzenia oraz sprawdzania słów kluczowych. Jeśli zastanawiasz się czym tak właściwie jest i jak dokładnie go przeprowadzić, to świetnie się składa!  W dzisiejszym artykule wyjaśniamy, jak powinien wyglądać każdy z tych etapów oraz co zrobić, by znaleźć najlepsze frazy. Jeśli jesteś ciekaw  zapraszamy do lektury!

Autor
Michalina Grzegorzewska
Ocena artykułu
3.86 - (7 głosów)
Poradnik Głównego Renifera ds. Transportu: Jak przygotować wizytówkę na Mapach Google, żeby Św. Mikołaj przyleciał?
Opublikowano: 13-12-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:05 min

Zbliżający się okres świąteczny to czas intensywnych przygotowań, nie tylko w naszych domach, ale również w Pracowni Świętego Mikołaja. Przygotowanie oraz pakowanie wymarzonych upominków, a także dostarczenie ich we właściwy adres, może być kłopotliwe. Sprawdź, z jakimi problemami musi zmierzyć się zaprzęg z Głównym Reniferem ds. Transportu na czele.

Autor
Kinga Kolasa
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
SEO copywriting – definicja i podstawy - Ster na SEO
Opublikowano: 09-12-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 11:25 min

W poniższym artykule wyjaśnione zostaną pojęcia, takie jak copywriting, SEO copywriting, czy webwriting.  Dowiemy się także, co łączy je z content marketingiem. Pokrótce przedstawiona zostanie również ewolucja SEO copywritingu na przestrzeni lat. Dzięki temu będziemy w stanie odpowiedzieć sobie na pytanie - czemu tworzenie atrakcyjnych, unikalnych treści na strony internetowe jest obecnie koniecznością?

Autor
Witold Regulski
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Starszy Elf do Spraw Prezentów radzi, czyli o cechach dobrego poradnika
Opublikowano: 06-12-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 3:55 min
Pomocnicy Świętego Mikołaja to prawdziwi twardziele. Śmiało można nazwać ich oddziałem świątecznych komandosów do spraw specjalnych, który ma swoje sposoby, aby pod każdą choinką znalazł się właściwy prezent. Jak nie zaprzepaścić lat doświadczenia i podzielić się nim z przyszłymi pokoleniami Elfów – doskonałym rozwiązaniem będzie napisanie rzetelnego i przystępnego poradnika.
Autor
Michał Maćkiewicz
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
Czy wzrost ruchu na stronie zwiększa sprzedaż? Case study ze współpracy z firmą Drewmod
Opublikowano: 04-12-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 5:10 min

Pozycjonowanie jest jednym z narzędzi marketingowych. Dzięki odpowiedniej optymalizacji serwisu można zdecydowanie poprawić rozpoznawalność marki w internecie, a przez to zwiększyć ruch na stronie. Dobrze zaplanowane działania SEO dla firmy Drewmod wielokrotnie zwiększyły liczbę wyświetleń witryny i odwiedzin strony. Przeczytajcie w tym case study o naszej strategii.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Lanie wosku i skórka jabłka – synergia nie tylko w służbie wróżby!
Opublikowano: 29-11-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 6:30 min
Chyba nie ma wśród nas osoby, która w dzieciństwie nie bawiła się w lanie wosku czy ustawianie butów ze znajomymi. Andrzejki to bardzo popularne święto, które kiedyś jednak miało nieco bardziej poważne znaczenie - panny dowiadywały się wtedy wielu informacji o swojej przyszłości. Co to ma wspólnego z synergią działań marketingowych? Więcej, niż Ci się wydaje - przekonaj się sam!
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
4.88 - (8 głosów)
Co wie o mnie Google? Odpowiadają użytkownicy Reddit'a
Opublikowano: 26-11-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:15 min

Niektórzy użytkownicy korzystają z internetu od kilkunastu, a nawet od kilkudziesięciu lat. Czy zastanawiałeś się kiedyś, co w ciągu tego całego czasu zostawiłeś po sobie w sieci? Jakie informacje są dostępne na Twój temat? Ile gigabajtów wiedzy o swoim właścicielu przechowuje Twój komputer, smartfon czy smartwatch? Odpowiemy na wszystkie pytania oraz rozwiejemy wszelkie wątpliwości.

Autor
Juszczuk Adrianna
Ocena artykułu
4.78 - (9 głosów)
Użyteczność w SEO Copywritingu - Ster na SEO
Opublikowano: 25-11-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 7:05 min
Nawet najlepszy tekst, napisany pięknym językiem i nienaganny pod względem stylistycznym, a także zawierający również słowa kluczowe w przypadku braku niezbędnej warstwy merytorycznej nie będzie pożyteczny dla odbiorcy. Temu służy właśnie użyteczność w SEO Copywritingu, która powinna być jedną z najważniejszych cech każdej treści przeznaczonej dla użytkownika strony.
Autor
Wojciech Dolata
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Czym są algorytmy Google? - Ster na SEO
Opublikowano: 18-11-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 16:35 min

Wyszukiwanie w Google z perspektywy użytkownika zajmuje kilka sekund. Z naszego wcześniejszego tekstu o tym jak działa wyszukiwarka Google wiecie już, że to bardziej złożony mechanizm. Dużą rolą odgrywają w tym procesie zaawansowane programy komputerowe, tzw. algorytmy. Czym są? W jaki sposób oddziałują na pozycjonowanie? Ten artykuł wyjaśni Wam wszystko, co powinniście wiedzieć o algorytmach Google.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.78 - (9 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się