Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Sprzedajemy w sieci, czyli słów kilka o pozycjonowaniu sklepu internetowego
Opublikowano: 18-01-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 5:45 min

Branża e-commerce przeżywa rozkwit. Zanim jednak ruszymy z działalnością online, należy zadbać o odpowiednie przygotowanie strony sklepu internetowego. Na co warto zwrócić szczególną uwagę? Jak uniknąć potencjalnych zagrożeń i „nie podpaść” użytkownikom ani algorytmom Google? Odpowiedź na te pytania znajdziecie w naszym artykule.

Autor
Michalina
Ocena artykułu
4.00 - (5 głosów)
Nowoczesny content - jak powinien wyglądać i czego unikać?
Opublikowano: 13-01-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 4:35 min

“Cebula ma warstwy, ogry mają warstwy”, ma je również tort oraz... nowoczesny content! Co zrobić, żeby skutecznie przyciągał uwagę użytkowników sieci? Jak stworzyć go zgodnie z najnowszymi trendami w Content Marketingu? Czy zawartość strony internetowej w 2022 roku powinna wyróżniać się czymś szczególnym? Przygotowaliśmy garść cennych wskazówek na temat nowoczesnego contentu. Częstuj się!

Autor
Natalia
Ocena artykułu
4.60 - (5 głosów)
Algorytmiczne podsumowanie roku 2021
Opublikowano: 11-01-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 4:45 min

Czy Google zmienił coś w algorytmach? No pewnie! Liczba aktualizacji rośnie i miniony – 2021 – rok był świetnym przykładem tego, jak wiele zmian pojawiło się odnośnie do wyszukiwarki internetowej. To sprawia, że specjaliści z zakresu pozycjonowania stron internetowych muszą stale monitorować środowisko Google. Jakie ważniejsze zmiany okiem ekspertów SEO zaszły w ciągu ostatnich miesięcy? O tym przeczytasz w artykule!

Autor
Bartek
Ocena artykułu
4.83 - (6 głosów)
Marketingowe podsumowanie trendów 2021 roku
Opublikowano: 30-12-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 4:30 min
4, 3, 2, 1... Szczęśliwego Nowego Roku! Już za chwilę będziemy wykrzykiwać te życzenia z szampanem w ręku. Zanim jednak oddamy się świętowaniu, warto rzucić okiem na to, co wydarzyło się w minionym roku w branży marketingu internetowego. Przygotowałam krótkie podsumowanie najważniejszych trendów, które królowały w sieci w ciągu ostatnich 12 miesięcy i niewykluczone, że będą kontynuowane w 2022 roku.
Autor
Karolina
Ocena artykułu
4.14 - (7 głosów)
Bite, snack, meal – najlepszy przepis na apetyczny content. Nie tylko przy wigilijnym stole
Opublikowano: 22-12-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 4:45 min

8 sekund! Tylko tyle czasu ma copywrier na przyciągnięcie uwagi skanującego treści użytkownika. Mało? Spokojnie, regularnie opowiadamy o tym, co zrobić, żeby treści były skuteczne. Dzisiaj na naszym blogu zrobi się wyjątkowo świątecznie, ale i smakowicie. Przybliżymy jedną z bardziej apetycznych technik tworzenia tekstów o wdzięcznej nazwie „bite, snack, meal” i podpowiemy, jak zaspokoić głód użytkowników. Będzie pysznie!

Autor
Dominika
Ocena artykułu
4.50 - (2 głosy)
Słowa sprzedają. Jak napisać mocny opis produktu?
Opublikowano: 15-12-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 6:25 min

Nigdy nie lekceważ wartości dobrego tekstu! Pokutuje niekiedy przekonanie, że dobry towar w połączeniu z wysoką pozycją w wyszukiwarce to wszystko, czego potrzeba, aby osiągać zadowalające wyniki sprzedaży. Bagatelizowanie atrakcyjnego opisu produktu jest jednak poważnym błędem, a w najlepszym wypadku niewykorzystanym potencjałem – szczególnie w okresie świątecznym, gdy  większość sprzedawców wytacza najcięższe marketingowe działa.

Autor
Patryk
Ocena artykułu
4.83 - (6 głosów)
Świąteczna uczta dla duszy, czyli przegląd bożonarodzeniowych spotów reklamowych
Opublikowano: 09-12-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 4:45 min
Mimo tego, że na co dzień wiele osób pomija reklamy lub za wszelką cenę ich unika, to co roku przychodzi taki czas, że nie da się przejść obok nich obojętnie. Mowa oczywiście o Świętach Bożego Narodzenia, które mają w sobie coś magicznego i sprawiają, że nawet reklamy stają się interesujące. Co w tym roku sprawiło, że nie mogliśmy oderwać się od ekranu?
Autor
Kinga
Ocena artykułu
4.50 - (10 głosów)
Jak przygotować skuteczny Landing Page nie tylko na Święta?
Opublikowano: 02-12-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 6:05 min

Wyobraź sobie landing page, który przyciąga tysiące użytkowników. Wyobraź sobie landing page zapewniający 10% wskaźnik konwersji. A teraz wyobraź sobie, że jest on Twój! To nie musi być tylko marzenie. Może być realnym narzędziem, które będzie wspierało działania promocyjne bądź sprzedażowe Twojego biznesu. Sprawdź, na co warto zwrócić uwagę budując landing page.

Autor
Bartłomiej
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Czy marketing jest potrzebny? Praktyka a opinie
Opublikowano: 25-11-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 7:15 min
Kto Ci powiedział, że marketing się nie opłaca? Nawet najwięksi gracze na rynku jak Coca-Cola czy Audi wydają miliony dolarów rocznie na reklamę, a przecież i tak niemal każdy na świecie kojarzy ich produkty. Robią to, ponieważ dobrze rozumieją znaczenie marketingu w strategii sprzedażowej oraz wizerunkowej swoich marek. Przeczytaj, jak mają się opinie o marketingu do samej praktyki.
Autor
Bartosz
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Case study ze współpracy z marką Rehból
Opublikowano: 22-11-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 6:15 min

Stworzona od podstaw strona internetowa – z nowoczesnym designem, intuicyjną nawigacją i użytecznymi funkcjonalnościami – była fundamentem do przygotowania dla naszego klienta, zajmującego się terapią manualną, przestrzeni w sieci. Z uwagi na specyfikę branży nasza strategia pozycjonowania uwzględniała oprócz zmian UI/UX także częściowo działania contentowe.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
3.60 - (5 głosów)
Dobrze pisać – czyli jak? O warsztacie copywritera słów kilka
Opublikowano: 17-11-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 5:45 min

Nikt nie zaczyna kariery copywritera z darem tworzenia wybitnych tekstów, które zachwycają każdego odbiorcę. Już samo zbliżenie się do tego poziomu wymaga nakładu pracy i regularnego ćwiczenia swojego warsztatu copywriterskiego. A co się na niego składa? Co robić, by stawał się coraz lepszy? Najlepiej sprawdzić porady praktyka, dlatego zajrzyjcie do artykułu Ani.

Autor
Asia
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
W świecie zakazów i ograniczeń reklamy – czyli pozycjonowanie pełne wyzwań
Opublikowano: 09-11-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 5:30 min

Lekarze, prawnicy, producenci suplementów diety, farmaceuci, weterynarze, właściciele sklepów z alkoholem czy wyrobami tytoniowymi – co ich łączy? Otóż, są to przedstawiciele branż objętych ograniczeniami, a nawet zakazem reklamy. Czy to oznacza, że nie mają szans na promocję swojej działalności w sieci? I co z pozycjonowaniem w takich przypadkach?

Autor
Michalina
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się