61 655 95 55
Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Czym jest Google Analytics 4 i dlaczego należy go wdrożyć?
Opublikowano: 24-06-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 7:25 min
O Google Analytics 4 słyszał już prawie każdy – prawie, ponieważ moje doświadczenia pokazują, że jest jeszcze spora grupa właścicieli stron, którzy o nowym narzędziu nie słyszeli, bądź nie korzystali nawet ze starej wersji narzędzia do analizy danych. Jest też niemałe grono, które co prawda słyszało o nowej wersji Google Analytics, ale nie zagłębiało się w szczegóły rewolucji, która dzieje się na naszych oczach. Ten artykuł jest kierowany właśnie do tych dwóch grup.
Autor
Bartłomiej
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Jak pokonać mental block?
Opublikowano: 20-06-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 5:50 min

Oślepiająca biel pustej strony w edytorze tekstowym, rosnąca frustracja spowodowana poczuciem zmarnowanego czasu oraz dziesiątki drobnych bodźców, które nieustannie zabiegają o Twoją uwagę. Każdy twórca contentu zna uczucie, kiedy to pomysły po prostu przestają napływać do głowy, a jakakolwiek złożona myśl sprawia niemal fizyczny ból. Z tego artykułu dowiesz się, dlaczego mental block wcale nie jest niczym niezwykłym. Poznasz również mechanizmy i przyczyny stojące u podstaw blokady twórczej, a także stosunkowo proste metody radzenia sobie z nią.

Autor
Patryk
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Brief copywriterski dla agencji SEO
Opublikowano: 09-06-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 5:10 min
Jeśli podjąłeś współpracę z agencją SEO, zapewne dostałeś (lub niebawem dostaniesz) do wypełnienia brief copywriterski. Możliwe, że zastanawiasz się, czym on jest i po co tak właściwie masz go uzupełniać. W tym artykule wyjaśnimy Ci, dlaczego tak ważne jest, żebyś sumiennie odpowiedział na zadane przez agencję/copywritera pytania. Podpowiemy też, jak to zrobić!
Autor
Michalina
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Kampanie społeczne – ku przestrodze przed wakacjami
Opublikowano: 07-06-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 4:10 min
Wysokie temperatury i długie dni, to znak, że nadchodzi upragnione lato. Jednak zanim wyruszycie w drogę i zapomnicie o pracy, przed wakacjami warto na chwilę zwolnić i oddać się lekturze. Kampanie społeczne w wakacje działają ze zdwojoną siłą, dlatego należy lepiej im się przyjrzeć i sprawdzić, w jaki sposób marki ostrzegają odbiorców przed nieodpowiedzialnym zachowaniem na drodze.
Autor
Kinga
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Co działo się w marketingu internetowym w maju 2022?
Opublikowano: 31-05-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 5:05 min

W maju działo się w marketingu cyfrowym! Pełną parą ruszył sezon spotkań branżowych i konferencji, w których uczestniczymy i uważnie przysłuchujemy się temu, co mówią specjaliści. Patrzymy też na działania Google, zwracając uwagę szczególnie na te, które realnie mogą przełożyć się na naszą pracę. ALE! Mamy też oczy dookoła głowa i śledzimy ciekawe wydarzenia z mainstreamu.

Autor
Magda
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Z bukietem na Dzień Mamy! Czyli słów kilka o kwitnącym biznesie w sieci
Opublikowano: 25-05-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 5:25 min
Maj to miesiąc, w którym kwitną bzy, tulipany, szafirki, stokrotki, bratki, narcyzy, hiacynty... To także miesiąc, w którym obchodzimy Dzień Mamy. Nic więc dziwnego, że właśnie o tej porze roku branża florystyczna przeżywa prawdziwy rozkwit, a konkurencja rośnie jak na drożdżach. Jak pozyskać i utrzymać klienta? Polecamy zainwestować w pozycjonowanie.
Autor
Michalina
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
5 pomysłów na teksty dla sklepu internetowego
Opublikowano: 23-05-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 5:15 min

“Content is the king!” Określenie to nikogo już dzisiaj nie dziwi. Bez względu na to, z czyjej perspektywy patrzymy na zawartość strony - właściciela sklepu internetowego, użytkownika sieci czy copywritera – doskonale zdajemy sobie sprawę, jak istotna jest obecność tekstów opisujących oferowane produkty. Warto zadać sobie jednak dodatkowe pytanie: jakiego typu powinny to być treści?

Autor
Natalia Jolanta
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Google Lens – w Obiektywie Google
Opublikowano: 19-05-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 5:15 min
Czym jest Google Lens, jak działa i jakie ma funkcjonalności? W jakim kierunku będzie podążał dalszy rozwój Obiektywu Google? A także 10 przydatnych praktyk dla strony internetowej w kontekście pozycjonowania oraz wyszukiwania obrazem przy użyciu Google Lens. O tym wszystkim dowiesz się, z lektury wpisu blogowego: Google Lens – w Obiektywie Google.
Autor
Bartek
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Welcome pack, czyli jeden z elementów udanego onboardingu
Opublikowano: 11-05-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 4:25 min

Czym są welcome packi i jakie mają faktycznie znaczenie w całym systemie onboardingu? O czym koniecznie trzeba pamiętać, tworząc udany zestaw powitalny? Jakie upominki otrzymują wszyscy rozpoczynający pracę w Sunrise System w zestawie onboardingowym Hello Sunrise? Odpowiedzi właśnie na te wszystkie pytania znajdziesz w naszym najnowszym wpisie blogowym!

Autor
Michał
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Marketing edukacyjny – dlaczego warto przekazywać wiedzę klientom?
Opublikowano: 04-05-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 5:55 min

Czasy, gdy kontakt przedsiębiorcy z klientem ograniczał się do samej transakcji, sporadycznie wzbogaconej o odpowiedź na kilka pytań dotyczących towaru, dawno minęły. Obecnie warto zadbać o rozbudowanie tych relacji. Dzięki temu zwiększamy szanse na to, że to właśnie u nas klient dokona zakupu lub skorzysta z usług, a po pewnym czasie znowu do nas wróci.  Na czym polega tajemnica sukcesu marketingu edukacyjnego?

Autor
Bartosz
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Co działo się w marketingu cyfrowym w kwietniu 2022?
Opublikowano: 28-04-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 4:15 min

W minionym miesiącu tematem, który niezmiennie był jednym z najważniejszych i pojawiał się na ustach wszystkich, bez względu na branżę, była agresja na Ukrainie.  Mogliśmy zaobserwować, jak w obliczu takiego wydarzenia zachowują się różne marki na całym świecie. Ponadto wszyscy zastanawialiśmy się, w jaki sposób sytuacja za wschodnią granicą wpływa na marketing, w którym – no właśnie – czy działo się coś innego?

Autor
Karolina
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Jak przygotować wyróżniające się CV i podkreślić w nim atuty?
Opublikowano: 26-04-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 8:35 min

A gdyby tak potraktować CV inaczej? Pomysł wydaje się ciekawy, jednak zastanawiasz się pewnie jak z jego realizacją. A gdybyśmy zaproponowali Ci sprawdzony przepis? Łączy w sobie elementy informacyjne z marketingowymi i pomaga przedstawić swoją kandydaturę w atrakcyjny sposób. Zajrzyj do tego artykułu, a dowiesz się, jak przygotować CV, które przyciąga uwagę.  

Autor
Justyna
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Zadaj pytanie ekspertowi
 
Administratorem danych osobowych jest Sunrise System sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Poznaniu. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty.
Polityka Prywatności Sunrise System
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się