Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
3 ETAPY = 3 SUKCESY, Case Study ze współpracy z Grupą Azoty
Opublikowano: 15-05-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 6:15 min

Serwis YouTube cieszy się ogromną popularnością wśród Internatuów, co postanowiliśmy wykorzystać w promocji dla naszego klienta - Grupy Azoty. Przeprowadziliśmy 3-etapową kampanię AdWords z wykorzystaniem reklamy in stream. Rezultaty naszej pracy przełożyły się na zbudowanie większej rozpoznawalności marki Klienta w Internecie. Jak osiągnęliśmy ten efekt? Zapraszamy do lektury studium przypadku.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
657% więcej wejść na stronę - Case Study ze współpracy z firmą Alphabet
Opublikowano: 07-05-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 8:35 min
Pozycjonowanie nowej strony internetowej firmy Alphabet w oparciu o naszą innowacyjną strategię SEO udowadnia, że już w kilka miesięcy od rozpoczęcia projektu można wypracować spektakularne wręcz efekty. Współpraca zaowocowała doskonałą widocznością witryny w sieci, jak również imponującym wzrostem ruchu na stronie - o jakich wynikach mowa? Wszystkie dane i informacje znajdziecie w naszym Case Study!
Autor
Marta Młynarczyk
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Na topie w sezonie i poza nim - Case Study ze współpracy z firmą Gablux
Opublikowano: 25-04-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 6:40 min

Współpraca z firmą Gablux jest doskonałym przykładem tego, że długofalowe działania pozycjonereskie procentują. Ze względu na charakter branży, skupiliśmy się na tym, by zapewnić firmie Klienta doskonałą widoczność zarówno w okresie największego zainteresowania, jak i poza nim. W sezonie średnio podwoiliśmy liczbę wyświetleń i kliknięć. Co zrobiliśmy, by uzyskać taki efekt? Jakie wyniki uzyskaliśmy w pozostałych miesiącach? Szczegóły w naszym Case Study!

Autor
Marta Młynarczyk
Ocena artykułu
4.43 - (7 głosów)
Historia aktualizacji algorytmów wyszukiwarki Google
Opublikowano: 20-04-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 57:40 min

Pingwin, Panda, Koliber... Kofeina a nawet Fred! Zmian w algorytmach Google są setki (a nawet tysiące) każdego roku. Oddajemy na Państwa użytek historię aktualizacji algorytmów wyszukiwarki Google - opartą na znakomitym artykule stworzonym pierwotnie przez firmę Moz. Dowiecie się z niej kiedy jaka zmiana miała miejsce i jakie były jej najważniejsze cechy. Podajemy również linki do artykułów dogłębnie wyjaśniających konkretną zmianę. A wszystko w zwartej, przejrzystej formie!

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Dialog nowej generacji - sekret rosnącej popularności chatbotów
Opublikowano: 19-04-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min
Jeszcze do niedawna wizja rozmawiania z maszynami wydawała się nam fantastycznym pomysłem rodem z filmów science-fiction. Dziś coraz częściej na możliwość zaczepienia przez sztuczną inteligencję natrafiamy na stronach internetowych, fanpage’ach i w komunikatorach. Czym tak naprawdę są chatboty, co umożliwia ich działanie i jakie korzyści może przynieść ich wykorzystanie?
Autor
Michał Maćkiewicz
Ocena artykułu
4.57 - (7 głosów)
Jak nie narazić się szefowi w social media? – profil prywatny a dobro pracodawcy
Opublikowano: 19-03-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 7:50 min

W ostatnich latach social media marketing rozwija się niezwykle dynamicznie. Promocja firmy na portalach społecznościowych to jednak nie tylko firmowy profil, kampanie promocyjne i konkursy. Istotnym elementem tej układanki jest także prywatny profil pracownika. Jak zachowywać się w sieci, by zrobić dobry PR pracodawcy oraz czego nie robić jeśli nie chcemy zrujnować kariery swojej i firmy?

Autor
Witold Regulski
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (luty/marzec 2018)
Opublikowano: 16-03-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:10 min

Zanim sprawdzicie nasz ranking Doodli, artykułów Google oraz trendów, zróbcie sobie kawę - okaże się ona niezbędna podczas czytania o ciastkach, ciastach i innego rodzaju słodkościach. Przyda się również przy cięższych artykułach, wymagających skupienia. W szczególności kwestia sieci neuronowych i nauczania maszynowego może wzbudzić w Was zarówno konsternację, jak i zaciekawienie.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Content produktowy - to się opłaca!
Opublikowano: 16-03-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 6:45 min
Jak wyróżnić swoją ofertę na tle konkurencji? Jak przyciągnąć klienta do sklepu internetowego i nakłonić go do dokonania zakupu bez stosowania nachalnych sztuczek? Niemożliwe? A jednak! I jest to prostsze niż mogłoby się wydawać. Wiemy, co zrobić, by zyskać w oczach użytkownika, a także robota Google i upiec dwie pieczenie na jednym ogniu! W artykule zdradzimy kilka cennych wskazówek.
Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
4.67 - (12 głosów)
Techniki wpływu społecznego a Twoja kampania w social mediach
Opublikowano: 15-03-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 7:20 min
Facebook, Snapchat, Instagram, Twitter czy YouTube? Bez względu na to, gdzie planujesz rozpocząć kampanię, warto byś już dziś zastanowił się nad tym, jak odpowiednio kierować treść do użytkowników, by chcieli Cię czytać, oglądać lub słuchać. Świetnie sprawdzą się tutaj techniki wpływu społecznego, które, choć większości znane, cały czas pomagają w dotarciu do odbiorców i wpływaniu na ich zachowania!
Autor
Ewelina Bączek
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Jak pisać użyteczne i atrakcyjne tytuły i śródtytuły
Opublikowano: 14-03-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:30 min
Być może jesteś mistrzem pióra (albo klawiatury) i piszesz wysokiej jakości, atrakcyjne teksty, które porywają tłumy użytkowników. Jeżeli jednak nie nadasz temu tekstowi ciekawego, zachęcającego tytułu, bardzo prawdopodobne jest, że niewiele osób go przeczyta. Sprawdź, dlaczego te krótkie zdania są tak ważne i jak je pisać, aby zachęcić czytelników do przeczytania Twojego artykułu.
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Searcher Task Accomplishment - wymagające dziecko User Experience
Opublikowano: 13-03-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 9:05 min

Search Task Accomplishment narobił wokół siebie sporo szumu jeszcze w 2017 roku, a w 2018 nadal nie stracił na znaczeniu. Nadając nowe oblicze User Experience, STA zmusza nas do przewidywania wszystkich, nawet tych najmniejszych i najbardziej ukrytych potrzeb użytkowników. Naszym podstawowym zadaniem jest po prostu je spełnić. Jeżeli my tego nie zrobimy, zrobi to konkurencja...

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Pozycjonowanie branży medycznej. Jak pisać teksty?
Opublikowano: 09-03-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:35 min
Ustawa o działalności leczniczej z 2011 roku (Dz. U. z 2011r. Nr 112 poz. 654) nakłada na branżę medyczną zakaz reklamy. Nie oznacza to jednak, że właściciele gabinetów lekarskich nie mają szans na to, by wyróżnić się wśród konkurencji. Wręcz przeciwnie – możliwości jest wiele. Trzeba to jednak robić zgodnie z obowiązującym prawem. Dziś podpowiadamy, jak skutecznie promować działalność medyczną w internecie.
Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się