Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Czym są algorytmy Google?
Opublikowano: 18-11-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 16:35 min

Wyszukiwanie w Google z perspektywy użytkownika zajmuje kilka sekund. Z naszego wcześniejszego tekstu o tym jak działa wyszukiwarka Google wiecie już, że to bardziej złożony mechanizm. Dużą rolą odgrywają w tym procesie zaawansowane programy komputerowe, tzw. algorytmy. Czym są? W jaki sposób oddziałują na pozycjonowanie? Ten artykuł wyjaśni Wam wszystko, co powinniście wiedzieć o algorytmach Google.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Marketing afiliacyjny – jak działają programy partnerskie?
Opublikowano: 14-11-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 7:15 min
Zależy Ci na zwiększeniu sprzedaży, nowych pobraniach aplikacji mobilnej lub rejestracjach do Twojego serwisu? Marketing afiliacyjny pozwoli promować Twoją działalność licznym właścicielom stron internetowych lub profili w mediach społecznościowych. Korzystając z tej formy współpracy, płacisz za efekt. Dowiedz się, czym jeszcze charakteryzują się programy partnerskie!
Autor
Joanna Marchlewicz
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Być jak Freddy Krueger contentu
Opublikowano: 31-10-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:40 min

Twórcy stron internetowych nieustannie poszukują sposobów, aby uzyskać jak najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania, z różnym skutkiem. Chcesz, aby Twoja witryna stała się niedoścignionym wzorem do naśladowania, pozostawiając konkurencję daleko w tyle? To dziecinnie proste! Rób to samo…  tylko inaczej – zgodnie z metodą "10x content", o której opowiemy Ci w naszym artykule.

Autor
Kinga Kolasa
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Siła persony – o przyciąganiu zombie do swojego biznesu
Opublikowano: 25-10-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 3:55 min
Okres przed Halloween jest tym czasem w roku, w którym na światło dzienne wychodzą zjawy, strzygi i potwory. Z reguły zapominane, w ostatnich dniach października bez przeszkód paradują po ulicach, przez nikogo nie zaczepiane ani nie gnębione. Pragnąc odpowiednio przygotować swoją stronę internetową na odwiedziny konkretnej grupy upiorów, musisz wiedzieć z kim masz do czynienia.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Sprzedaż w łagodnym wydaniu, czyli o technikach cross-sellingu i up-sellingu
Opublikowano: 23-10-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 3:25 min
Wszyscy mamy dość nachalnych przekazów reklamowych, dlatego większość z nich po prostu ignorujemy. Warto mieć to na uwadze, gdy sami spróbujemy przekonać klienta do skorzystania z usług lub zakupu produktu. Tak naprawdę, zamiast bombardować go kolejnymi ofertami, wystarczy tylko trochę nim pokierować. Służą do tego techniki up-sellingu i cross-sellingu, na których najczęściej korzystają obie strony.
Autor
Joanna Marchlewicz
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Po co i jak zdobywać pozytywne opinie na Mapach Google - Ster na SEO
Opublikowano: 16-10-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 9:25 min
Dla wielu osób głównym źródłem informacji o poszukiwanych usługach czy produktach jest internet. Dlatego niezwykle ważne jest to, aby zadbać o pozytywny wizerunek firmy w wirtualnym świecie, co przełoży się na to, że użytkownik chętniej skorzysta z Twojej oferty. W naszym artykule dowiesz się, po co i jak zgodnie z wytycznymi zdobywać pozytywne opinie na Mapach Google.
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Zapomniane aktualizacje algorytmu Google cz.2 - Ster na SEO
Opublikowano: 09-10-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 13:40 min
Pozycja witryny w wynikach wyszukiwania miała ogromny wpływ na dochody firmy już w 2003 roku. Niestety wielu przedsiębiorców chciało wypracować widoczność stosując różne sztuczki. Chcąc przeciwstawić się takim działaniom, Google wypuszczało aktualizacje algorytmu, mające uniemożliwić działania niezgodne z wytycznymi. W drugiej części serii dotyczącej zapomnianych aktualizacji algorytmu Google opowiemy sobie właśnie o takich update'ach.
Autor
Bartosz Ławrynkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Aktualizacje algorytmu Page Layout - Ster na SEO
Opublikowano: 08-10-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 9:10 min
Google nieustannie doskonali swoją wyszukiwarkę, ponieważ chce, żeby była ona jak najlepsza dla użytkowników, a otrzymywane wyniki zdywersyfikowane w taki sposób, aby dać satysfakcjonującą odpowiedź szukającym. W tym celu tworzy wytyczne, które mają sprawić, że strony będą spełniały wymagania osób, które z nich korzystają, a także po to, aby wyniki ich wyszukiwania były do nich jak najlepiej dopasowane.
Autor
Kinga Niemczewska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Nieustanna walka o prawa autorów, czyli dlaczego algorytm Google Pirate jest tak ważny - Ster na SEO
Opublikowano: 25-09-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 12:15 min

Strażnik praworządności pływający po Morzu Treści – tym mianem, nieco poetycko, można określić Algorytm Google Pirate, który od 2012 roku skutecznie ogranicza widoczność w wyszukiwarce stron z nielegalnym contentem. Jeśli chcesz poznać tajemnice, które skrywa przed nami ten raczej mało znany algorytm, to koniecznie sprawdź ten artykuł. Człowiek na pokład, kotwica na pokład, żagle rozwinąć i cała naprzód!

Autor
Konrad Moryń
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Ile trwa pozycjonowanie strony internetowej w Google? - Ster na SEO
Opublikowano: 18-09-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 13:30 min
Osiągnięcie celów biznesowych jest zawsze priorytetem - im szybciej to nastąpi, tym lepiej. Dlatego tak wiele właścicieli firm zastanawia się ile trwa pozycjonowanie strony internetowej w Google, a uzyskana odpowiedź kończy się kolejnym pytaniem: dlaczego tak długo? W tym artykule przyjrzymy się różnym czynnikom mającym wpływ na efekty SEO, a także przeszkodom, z jakimi muszą zmierzyć się nowe witryny.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Od pierwszego dnia szkoły, po Synergię - School Edition of Top 5: Google Trendy, Doodle, The Keyword (sierpień/wrzesień 2019)
Opublikowano: 17-09-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:50 min
Niezależnie od wieku, wrzesień zawsze będzie kojarzył się nam ze szkołą. Nic więc dziwnego, że to właśnie w tym miesiącu każda platforma zapełnia się nawiązaniami do edukacji - w naszym przypadku chwilami mocno naciąganymi. Niemniej zdecydowanie zachęcamy do przygotowania się do lekcji o między innymi bakteriologii, open source i nauczaniu maszynowym.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
User intent: podstawowe informacje - Ster na SEO
Opublikowano: 12-09-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 8:35 min
O czym myślisz, wpisując pytanie w okno wyszukiwarki? Łatwo zgadnąć: aby odpowiedź ukazała się Twoim oczom jak najszybciej. Nie dbasz przy tym, jak precyzyjna będzie fraza oraz czy zawarłeś w niej wszystkie istotne informacje. Czy wiesz, że wyszukiwarka Google doskonale to rozumie? A nawet lepiej - trafnie odczytuje Twoje intencje! I właśnie o nich porozmawiamy dziś nieco w ramach cyklu Ster na SEO.
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się