Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Ktoś inny zweryfikował moją firmę na Mapach Google
Opublikowano: 07-11-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 9:10 min

Posiadanie wizytówki na Mapach Google to już podstawa, o którą powinien zadbać każdy właściciel przedsiębiorstwa. Jednak co zrobić, gdy wpis istnieje na Mapach Google, a my nie posiadamy do niego dostępu? W tym artykule przystępnie opisujemy w jaki sposób można krok po kroku wykonać proces odzyskiwania własności - zarówno w przypadku firm działających na określonym obszarze, jak i tych z tradycyjną siedzibą.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Szkielet tekstu SEO - o pisaniu (nie tylko) na strony produktów
Opublikowano: 06-11-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:55 min

Uniwersalny sposób na stworzenie treści dla każdej branży i na każdą stronę? Nie, to nie chwyt marketingowy, a faktyczna metoda ułatwiająca pisanie na strony i podstrony. Korzystając ze szkieletowej metafory wyjaśniamy, jak skonstruować tekst na podstawie produktu i oczekiwań klienta, jak wypełnić go treścią, a wreszcie – jak używać słów kluczowych.

Autor
Michalina Grzegorzewska
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Duplicate i Thin Content – czego unikać, by rankingować lepiej?
Opublikowano: 05-11-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:30 min

Słynne polskie przysłowie głosi, że „lepszy rydz niż nic”, z czym trudno się nie zgodzić. Jeśli na stronie internetowej nie umieścimy żadnych treści, użytkownik z pewnością nie uzna witryny za przydatną czy atrakcyjną. Jak się jednak okazuje nie wszystkie materiały, które umieszczamy na stronach, będą pozytywnie wpływać na ich widoczność. Niektóre mogą im wręcz zaszkodzić.

Autor
Michał Maćkiewicz
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Jak UX i UI wspierają SEO?
Opublikowano: 29-10-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 3:50 min
Gdybyśmy zapytali was o to, jakie strony internetowe są najlepsze, pewnie odpowiedzielibyście, że nie tylko te o interesującej grafice, ale przede wszystkim takie, z których korzysta się szybko i wygodnie. UX (user experience) i UI (user interface) to ważne elementy wpływające na komfort internautów. Sprawdźcie, na czym polegają UX i UI oraz w jaki sposób mogą być one wsparciem dla SEO?
Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (wrzesień/październik 2018)
Opublikowano: 15-10-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:05 min

Od Zjednoczenia Niemiec, przez 20-te urodziny Google, po rozgrywki sportowe. Przełom września i października, czyli początek jesieni, na pewno nie był nudny dla nikogo. Najistotniejsze wydarzenia znajdziecie w naszym rankingu top 5 w Google Doodli i artykułów na blogu The Keyword, a także podsumowaniu trendów z ostatnich 30 dni. Z nami na pewno nic nie przegapicie!

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Prawnik w sieci - wyzwanie dla pozycjonowania
Opublikowano: 15-10-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:45 min

Jesteś prawnikiem i nie wiesz, jak wypromować swoją stronę internetową, a tym samym swoją działalność? Obawiasz się, że zakaz reklamy całkowicie ogranicza Twoje działania w tym zakresie? A może po prostu interesujesz się zagadnieniem pozycjonowania branż z zakazem reklamy? Mamy dobrą wiadomość – istnieją sposoby, które pomogą wyróżnić się na tle konkurencji. I my te sposoby doskonale znamy.

Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Słownik SEO - pozycjonowanie bez trudnych pojęć
Opublikowano: 12-10-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 46:10 min
Czy wiecie czym różni się Manual Penalty od Algorithmic Penalty? Jak może być powszechnie określany robot indeksujący Google? Kim są Google search quality raters? Na te inne pytania znajdziesz odpowiedzi w naszym słowniku SEO. Regularnie poszerzamy go o nowe pojęcia, żeby przybliżyć Wam tematykę optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych w wyszukiwarkach.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (16 głosów)
Klient nasz Pan... jak zwiększyć funkcjonalność e-sklepu pod kątem UX?
Opublikowano: 11-10-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:05 min
Kto by pomyślał, że w zaledwie 10 lat od otwarcia pierwszego sklepu internetowego branża e-commerce w Polsce będzie miała się tak świetnie? Obecnie coraz chętniej robimy zakupy online, na co właściciele e-sklepów zacierają ręce. Ta ogromna popularność zakupów w sieci nie bierze się jednak znikąd – dobrze prosperujące sklepy dopasowały się już do wymogów stale zmieniających się potrzeb użytkowników sieci. W jaki sposób?
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
By zostać kamerdynerem, czyli jak personalizować stronę internetową, by klient chciał na niej zostać
Opublikowano: 10-10-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:35 min

Aby zadowolić dzisiejszego klienta, trzeba chcieć - i umieć! - służyć mu pomocą. Można to zrobić jedynie wtedy, gdy dobrze zna się jego potrzeby i sposób myślenia, a ten objawia się bardzo wyraźnie w wyszukiwarkach. Czy dzisiejsi konsumenci naprawdę oczekują czytania w myślach, dlaczego Twoja strona nie powinna być dla nich jak trampolina i jak dobrze służyć im pomocą?

Autor
Michalina Grzegorzewska
Ocena artykułu
4.40 - (5 głosów)
Emoji a CTR – co mają wspólnego?
Opublikowano: 02-10-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 3:55 min

Czy jest tu ktoś, kto nie zna emoji czy inaczej - emotikon? To obecnie bardzo ważny trend, bez którego trudno nam wyobrazić sobie tworzenie wiadomości tekstowych, ale też postów w mediach społecznościowych czy artykułów na blogu. Wszędzie tam, gdzie interakcja z odbiorcą, wręcz muszą pojawić się emoji. Czy mogą one w takim razie wpływać na współczynnik klikalności? I jeśli tak, to w jaki sposób?

Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Jak zwracać się do odbiorców, czyli o personalizacji treści słów kilka
Opublikowano: 27-09-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 3:50 min
Personalizacja treści staje się coraz częściej używanym narzędziem marketingowym w korespondencji mailowej, a także w tworzeniu contentu na strony internetowe. Czy warto go jednak używać? W jakich sytuacjach tej techniki unikać? Dlaczego sklepy internetowe gromadzą dane dotyczące swoich klientów? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w naszym dzisiejszym wpisie.
Autor
Wojciech Dolata
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Social listening - kogo słuchać, aby zyskać?
Opublikowano: 21-09-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:05 min

Od dzieciństwa wpajano nam, aby robić swoje i nie przejmować się ludzkim gadaniem. Jest w tej radzie sporo prawdy, jednak mądry strateg w tym, co mówią inni dostrzeże szansę na skorygowanie własnych błędów i znalezienie nowych, bardziej skutecznych rozwiązań. Wszystkim, którzy chcą trzymać rękę na pulsie i na bieżąco poznawać panujące w internecie opinie przychodzą z pomocą zupełnie nowe narzędzia.

Autor
Michał Maćkiewicz
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się