Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Ile trwa pozycjonowanie strony internetowej w Google? - Ster na SEO
Opublikowano: 18-09-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 13:30 min
Osiągnięcie celów biznesowych jest zawsze priorytetem - im szybciej to nastąpi, tym lepiej. Dlatego tak wiele właścicieli firm zastanawia się ile trwa pozycjonowanie strony internetowej w Google, a uzyskana odpowiedź kończy się kolejnym pytaniem: dlaczego tak długo? W tym artykule przyjrzymy się różnym czynnikom mającym wpływ na efekty SEO, a także przeszkodom, z jakimi muszą zmierzyć się nowe witryny.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Od pierwszego dnia szkoły, po Synergię - School Edition of Top 5: Google Trendy, Doodle, The Keyword (sierpień/wrzesień 2019)
Opublikowano: 17-09-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:50 min
Niezależnie od wieku, wrzesień zawsze będzie kojarzył się nam ze szkołą. Nic więc dziwnego, że to właśnie w tym miesiącu każda platforma zapełnia się nawiązaniami do edukacji - w naszym przypadku chwilami mocno naciąganymi. Niemniej zdecydowanie zachęcamy do przygotowania się do lekcji o między innymi bakteriologii, open source i nauczaniu maszynowym.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
User intent: podstawowe informacje - Ster na SEO
Opublikowano: 12-09-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 8:35 min
O czym myślisz, wpisując pytanie w okno wyszukiwarki? Łatwo zgadnąć: aby odpowiedź ukazała się Twoim oczom jak najszybciej. Nie dbasz przy tym, jak precyzyjna będzie fraza oraz czy zawarłeś w niej wszystkie istotne informacje. Czy wiesz, że wyszukiwarka Google doskonale to rozumie? A nawet lepiej - trafnie odczytuje Twoje intencje! I właśnie o nich porozmawiamy dziś nieco w ramach cyklu Ster na SEO.
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Back to school - kilka lekcji o marketingu internetowym branż sezonowych
Opublikowano: 09-09-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 5:45 min

Prowadzisz firmę w branży sezonowej i zastanawiasz się kiedy rozpocząć kampanię i jakie kanały marketingowe wybrać, by najlepiej trafić do klienta? Jeśli tak – zapraszamy na nasze zajęcia. Przypomnimy nieco o podstawach, ale nie zabraknie też nowych i inspirujących informacji, które pomogą Ci wybić się na tle konkurencji. Zatem przygotuj zeszyt i długopis i usiądź w pierwszej ławce, a zdobyta wiedza zaprocentuje w niedalekiej przyszłości.

Autor
Konrad Moryń
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Wyprawka szkolna, czyli 7 wskazówek jak przygotować sklep internetowy na inwazję rodziców
Opublikowano: 02-09-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 5:15 min
Uczniowie z niedowierzaniem zerkają na kalendarz, rodzice łapią się za głowę - jak to możliwe, że wakacje już minęły? A jednak, czas na powrót do szkoły! To już ostatni dzwonek na skompletowanie wyprawki szkolnej. By uniknąć szału zakupowego, wiele osób stawia na zakupy online. Dlatego podpowiadamy, jak szybko przygotować sklep internetowy na szturm rodziców!
Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Kolory i liczby w tekstach – jak wpływają na odbiór treści?
Opublikowano: 30-08-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 6:05 min
Znajomość sposobu postrzegania kolorów i liczb przydaje się nie tylko podczas tworzenia przekazów reklamowych. Wiedza na temat ich oddziaływania może przyczyniać się także do lepszego odbioru prezentowanych treści. Warto więc poznać kilka psychologicznych trików, dzięki którym stworzony materiał okaże się bardziej zrozumiały lub korzystny dla odbiorcy.
Autor
Joanna Marchlewicz
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Strona internetowa w Google Moja Firma - kto powinien z niej korzystać? - Ster na SEO
Opublikowano: 26-08-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 8:10 min
Posiadanie własnej firmowej witryny uważa się dziś za podstawę prowadzenia jakiejkolwiek działalności. Google po raz kolejny wychodzi naprzeciw potrzebom użytkowników, udostepniając wyjątkowo prosty kreator stron internetowych. Z jego pomocą swoją obecnośc w sieci mogą zaznaczać firmy, które do tej pory nie posiadały klasycznego adresu www.
Autor
Michał Maćkiewicz
Ocena artykułu
4.00 - (4 głosy)
Content Marketing jako narzędzie reklamy w internecie cz.3 - najczęściej popełniane błędy
Opublikowano: 21-08-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 9:40 min

Trzecia część cyklu dotyczącego content marketingu podejmuje tematykę najczęściej popełnianych błędów. W trakcie opisywania poszczególnych wpadek, przybliżymy sposoby ich unikania. Omawiane błędy zostaną podzielone na kilka kategorii – dotyczące strategii marketingowych, publikowanych treści, kanałów komunikacji z klientem,  kontaktu z odbiorcami oraz SEO.

Autor
Bartosz Ławrynkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Rocznica lądowania na Księżycu, nowe emoji i więcej - Top 5: Google Trendy, Doodle, The Keyword (lipiec/sierpień 2019)
Opublikowano: 19-08-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 5:00 min
Tym razem sezon urlopowy dopadł i nas, więc możecie zapoznać się z rankingiem trochę wcześniej. Jednak nie oznacza to, że cokolwiek pominęliśmy czy zaniedbaliśmy - z entuzjazmem obchodzimy Dzień Terenów Górskich, wspominamy lądowanie na Księżycu, a także doceniamy rewolucyjną technologię poprawiającą pomoc medyczną w krajach afrykańskich. Jak zwykle mamy duże rozróżnienie tematyczne, więc każdy znajdzie coś dla siebie.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Nasycenie tekstu słowami kluczowymi - Ster na SEO
Opublikowano: 12-08-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 16:05 min
Nasycenie tekstu słowami kluczowymi to czynnik brany pod uwagę podczas oceniania witryny przez roboty. Dzięki nim, Google może zidentyfikować stronę jako tematyczną i przydatną dla użytkowników. W tym artykule podpowiemy, jak znaleźć odpowiednie wyrażenia oraz w jaki sposób zamieszczać je na stronie, aby uniknąć błędów, mogących przyczynić się do obniżenia pozycji witryny w wynikach wyszukiwania.
Autor
Kinga Kolasa
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Pozycjonowanie fraz a widoczność strony w Google - Ster na SEO
Opublikowano: 06-08-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 11:10 min
Środowisko Google cechuje zmienność, stąd też wynika konieczność zmiany podejścia do pozycjonowania. Coś, co sprawdzało się jeszcze kilka lat temu, dziś może okazać się po prostu syzyfową pracą. Jak zatem uchronić się przed konsekwencjami aktualizacji algorytmów i nie zniknąć z organicznych wyników wyszukiwania? Rozwiązaniem jest stosunkowo nowe podejście w SEO - budowanie widoczności na szeroki zakres fraz!
Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
Mobilne aplikacje do kart lojalnościowych
Opublikowano: 01-08-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 5:40 min

Jako konsumenci kochamy, gdy sprzedawcy kuszą nas promocjami, nagrodami, łechcąc nasze ego "Stałego Klienta". Na każdym kroku sklepy i punkty usługowe oferują udział w programach lojalnościowych. Nęceni wizją przyszłych korzyści zgadzamy się chętnie, po to, by później chodzić z portfelem wypchanym bynajmniej nie pieniędzmi, ale stosem kart do zbierania punktów. Jedne są elektroniczne, na drugie zbieramy pieczątki by dostać coś gratis, a jeszcze inne po prostu się gubią i punkty przechodzą nam koło nosa. Na szczęście jest na to sposób.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.21 - (14 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się