Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę
Google, Facebook i… sztuczna inteligencja
Opublikowano: 16-01-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Świat, w którym komputery i roboty zaczynają zastępować człowieka w myśleniu czy wykonywaniu podstawowych czynności kiedyś należały jedynie do świata filmów science fiction. Ale czy nadal tak jest? Coraz większe zastosowanie sieci neuronowych, czyli rodzaju sztucznej inteligencji sprawia, że fantastyczne wizje reżyserów mogą stać się… rzeczywistością.

Autor
Urszula Niepewna
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy )
Google Tango, czyli rozszerzona rzeczywistość w służbie nauki
Opublikowano: 12-01-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:10 min

Kto powiedział, że postęp technologiczny ogłupia społeczeństwo? Okazuje się, że dzięki innowacyjnym aplikacjom zazwyczaj nudna wizyta w muzeum może być znacznie bogatsza w doświadczenia. A jak wiadomo, nauka przez zabawę daje najlepsze rezultaty. Wychodząc z tego założenia Google ogłosiło, że ich projekt Tango wchodzi w życie – na razie tylko w Detroit Institute of Arts, ale dalsze plany są naprawdę ambitne.

Autor
Maja Ledzińska
Ocena artykułu
4.88 - (16 głosów )
Facebook wie co zrobisz w 2017
Opublikowano: 11-01-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min

Nowy rok to czas postanowień i planów, które często pozostają niezrealizowane przez kolejne 365 dni. Facebookowy kalendarz wydarzeń pomaga nam łączyć się w grupy zainteresowań, wymieniać informacjami i doświadczeniami, a także przypomina o akcjach, w których chęć udziału zgłosiliśmy. Jednak wraz z okresem spisywania postanowień na nowy rok na Facebooku zaroiło się od czasem śmiesznych, czasem niepokojących, a na pewno absurdalnych wydarzeń. Sprawdźcie, w czym swój udział zadeklarowali internauci w 2017!

Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów )
Follow me! Influencer marketing przyszłością reklamy
Opublikowano: 10-01-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:30 min

Zaufanie do reklamy okazuje się coraz mniejsze – świadczą o tym najnowsze badania przeprowadzone w środowisku internetowym. W 2017 roku zaledwie 33 proc. kupujących uwierzy w to, co przekaże mu tradycyjna reklama. Znacznie bardziej liczyć się będą rekomendacje. I to nie byle jakie! Chodzić będzie o słowa i uczynki, którymi żyje Facebook, Instagram czy Snapchat.

Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów )
Opisy z YouTube w Featured Snippets
Opublikowano: 09-01-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:20 min

Wykorzystywanie filmów z Youtube w polecanym fragmencie nie jest niczym nowym. Jednak od niedawna, zamiast transkrypcji z wideo, wyszukiwarka Google korzysta z przygotowanego przez twórcę opisu. Dlatego warto zadbać, aby jego treść była przejrzysta, wartościowa oraz zawierała hasła, które mogą wyszukać użytkownicy Google, czy też YouTube. Może to przyczynić się do zwiększenia jego widoczności w sieci.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy )
Praco, zróbmy sobie przerwę... czyli odpoczynek a wydajność w pracy
Opublikowano: 05-01-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

W życiu jest tak, że im więcej czegoś mamy, tym bardziej jesteśmy narażeni na przesyt, a co za tym idzie na jego negatywne skutki. Jak złapać odpowiedni balans na płaszczyźnie zawodowej? Z pracą jest jak z wieloletnim partnerem – krótka rozłąka może wzbudzić w nas tęsknotę i na nowo rozbudzić pożądanie. Przeczytajcie kilka słów o tym, dlaczego warto oraz jak zatęsknić za pracą, nieco ją ożywić, a nawet… zafascynować się nią.

Autor
Alicja Pietruś
Ocena artykułu
3.86 - (7 głosów )
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się