Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (wrzesień/październik 2018)
Opublikowano: 15-10-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:05 min

Od Zjednoczenia Niemiec, przez 20-te urodziny Google, po rozgrywki sportowe. Przełom września i października, czyli początek jesieni, na pewno nie był nudny dla nikogo. Najistotniejsze wydarzenia znajdziecie w naszym rankingu top 5 w Google Doodli i artykułów na blogu The Keyword, a także podsumowaniu trendów z ostatnich 30 dni. Z nami na pewno nic nie przegapicie!

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Prawnik w sieci - wyzwanie dla pozycjonowania
Opublikowano: 15-10-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:45 min

Jesteś prawnikiem i nie wiesz, jak wypromować swoją stronę internetową, a tym samym swoją działalność? Obawiasz się, że zakaz reklamy całkowicie ogranicza Twoje działania w tym zakresie? A może po prostu interesujesz się zagadnieniem pozycjonowania branż z zakazem reklamy? Mamy dobrą wiadomość – istnieją sposoby, które pomogą wyróżnić się na tle konkurencji. I my te sposoby doskonale znamy.

Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Słownik SEO - pozycjonowanie bez trudnych pojęć
Opublikowano: 12-10-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 46:10 min
Czy wiecie czym różni się Manual Penalty od Algorithmic Penalty? Jak może być powszechnie określany robot indeksujący Google? Kim są Google search quality raters? Na te inne pytania znajdziesz odpowiedzi w naszym słowniku SEO. Regularnie poszerzamy go o nowe pojęcia, żeby przybliżyć Wam tematykę optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych w wyszukiwarkach.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (16 głosów)
Klient nasz Pan... jak zwiększyć funkcjonalność e-sklepu pod kątem UX?
Opublikowano: 11-10-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:05 min
Kto by pomyślał, że w zaledwie 10 lat od otwarcia pierwszego sklepu internetowego branża e-commerce w Polsce będzie miała się tak świetnie? Obecnie coraz chętniej robimy zakupy online, na co właściciele e-sklepów zacierają ręce. Ta ogromna popularność zakupów w sieci nie bierze się jednak znikąd – dobrze prosperujące sklepy dopasowały się już do wymogów stale zmieniających się potrzeb użytkowników sieci. W jaki sposób?
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
By zostać kamerdynerem, czyli jak personalizować stronę internetową, by klient chciał na niej zostać
Opublikowano: 10-10-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:35 min

Aby zadowolić dzisiejszego klienta, trzeba chcieć - i umieć! - służyć mu pomocą. Można to zrobić jedynie wtedy, gdy dobrze zna się jego potrzeby i sposób myślenia, a ten objawia się bardzo wyraźnie w wyszukiwarkach. Czy dzisiejsi konsumenci naprawdę oczekują czytania w myślach, dlaczego Twoja strona nie powinna być dla nich jak trampolina i jak dobrze służyć im pomocą?

Autor
Michalina Grzegorzewska
Ocena artykułu
4.40 - (5 głosów)
Emoji a CTR – co mają wspólnego?
Opublikowano: 02-10-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 3:55 min

Czy jest tu ktoś, kto nie zna emoji czy inaczej - emotikon? To obecnie bardzo ważny trend, bez którego trudno nam wyobrazić sobie tworzenie wiadomości tekstowych, ale też postów w mediach społecznościowych czy artykułów na blogu. Wszędzie tam, gdzie interakcja z odbiorcą, wręcz muszą pojawić się emoji. Czy mogą one w takim razie wpływać na współczynnik klikalności? I jeśli tak, to w jaki sposób?

Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Jak zwracać się do odbiorców, czyli o personalizacji treści słów kilka
Opublikowano: 27-09-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 3:50 min
Personalizacja treści staje się coraz częściej używanym narzędziem marketingowym w korespondencji mailowej, a także w tworzeniu contentu na strony internetowe. Czy warto go jednak używać? W jakich sytuacjach tej techniki unikać? Dlaczego sklepy internetowe gromadzą dane dotyczące swoich klientów? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w naszym dzisiejszym wpisie.
Autor
Wojciech Dolata
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Social listening - kogo słuchać, aby zyskać?
Opublikowano: 21-09-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:05 min

Od dzieciństwa wpajano nam, aby robić swoje i nie przejmować się ludzkim gadaniem. Jest w tej radzie sporo prawdy, jednak mądry strateg w tym, co mówią inni dostrzeże szansę na skorygowanie własnych błędów i znalezienie nowych, bardziej skutecznych rozwiązań. Wszystkim, którzy chcą trzymać rękę na pulsie i na bieżąco poznawać panujące w internecie opinie przychodzą z pomocą zupełnie nowe narzędzia.

Autor
Michał Maćkiewicz
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Siła „near-me-shoppingu”
Opublikowano: 19-09-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:10 min

Lubimy mieć telefon w zasięgu ręki. Możemy wszystko sprawdzić z prędkością błyskawicy, a przy okazji nie mamy szans na zgubienie się. Nawet, gdybyśmy byli w  centrum Pekinu w dzień chińskiego Nowego Roku. Oczywiście, że ta nasza słabość ma wpływ na to, jak wygląda Internet i jak funkcjonuje wyszukiwarka Google. A jaki? Zdradzam właśnie w tym poście!

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (sierpień/wrzesień 2018)
Opublikowano: 18-09-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:30 min

W pierwszą rocznicę rankingu Doodli, artykułów na The Keyword i Trendów świętujemy wraz z Google! Jednak nie tylko ich liczne osiągnięcia bierzemy na tapet - znalazło się również miejsce dla osady w Biskupinie, różnorodnych zastosowań sztucznej inteligencji, a także nowego systemu, umożliwiającego zarządzanie szkolnictwem. Zapraszamy do celebracji wraz z nami!

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Jak cię widzą, tak cię piszą – jak tworzyć teksty na stronę główną?
Opublikowano: 17-09-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:00 min
W internecie jak w życiu – pierwsze wrażenie ma duży wpływ na nasz odbiór i podejmowane potem decyzje. Warto więc zwrócić uwagę na wygląd strony głównej, a także zamieszczone na niej teksty. Proponujemy Ci dziś kilka rad, jak stworzyć atrakcyjny i przyciągający tekst na stronę główną, który zachęci użytkownika do dalszego pobytu na witrynie oraz skorzystania z Twoich usług!
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
PR + SEO = związek doskonały?
Opublikowano: 14-09-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:35 min

Razem łatwiej? Oczywiście! Ta zasada odnosi się nie tylko do relacji międzyludzkich, ale i do innych aspektów życia. Wszak, nie od dziś wiadomo, że wspólnymi siłami łatwiej osiągnąć sukces. Tak jest także w przypadku działań PR (public relations) oraz SEO (serach engine optimization)... Wbrew pozorom nie mają ze sobą zbyt wiele wspólnego. Jednak z ich związku mogą zrodzić się same korzyści.

Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się