Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę
Pingwin 4.0 - aktualizacja algorytmu Google
Opublikowano: 23-09-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 2:15 min
Długo wyczekiwana aktualizacja algorytmu Pingwin wreszcie została oficjalnie potwierdzona przez Google! Po niemal dwóch latach od ostatniej aktualizacji inżynierowie Google zakończyli testy i rozpoczęli wprowadzanie tego jednego z najgroźniejszych algorytmicznych zwierząt wyszukiwarki. Co ważne, algorytm będzie wprowadzony na całym świecie we wszystkich językach.
Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
4.60 - (10 głosów )
Coalition for Better Ads
Opublikowano: 21-09-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 1:52 min

Reklama online staje się coraz bardziej zagrożona przez zjawisko jej blokowania. Zauważalny wzrost tego procederu, w szczególności w krajach europejskich, godzi silnie w całą branżę. Zaniepokojeni giganci Internetowi zwarli szeregi, tworząc koalicję. Czym jest Coalition for Better Ads? Przez kogo została utworzona? W jakim celu ma działać? Na te pytania szukajcie odpowiedzi w poniższym artykule.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy )
AMP w głównych mobilnych wynikach wyszukiwania?
Opublikowano: 20-09-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min

Wygląda na to, że wrzesień jest początkiem dobrej zmiany dla osób posiadających sprzęt mobilny połączony z siecią. Strony z AMP (Accelerated Mobile Pages) ruszyły na podbój głównych wyników wyszukiwania, co jest swoistą zachętą (a właściwie w niedługim czasie może stać się nawet koniecznością) dla właścicieli stron chcących podnieść między innymi UX swojej witryny.

Autor
Aldona Talarczyk
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy )
Sunrise System z kolejną specjalizacją AdWords
Opublikowano: 15-09-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min

W pierwszych dniach września do trzech specjalizacji uzyskanych w momencie startu programu Google Partner Premier w lipcu 2016 roku dołączyła kolejna - z kampanii produktowych. Tym samym możemy pochwalić się specjalizacjami AdWords z zakresu kampanii wyszukiwarkowych, reklam na urządzeniach mobilnych, kampanii w sieci reklamowej i w Zakupach Google.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy )
Robots.txt - plik z instrukcjami dla robotów sieciowych
Opublikowano: 13-09-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 4:35 min

W pierwszej części cyklu o Googlebocie wspominałem o pliku robots.txt, będącym swego rodzaju „przewodnikiem” dla robotów sieciowych w procesie indeksowania naszej witryny. Optymalizacja tego pliku wpływa również na efektywność wykonywanego przez boty deep/main crawla. W sieci można spotkać wiele faktów i mitów na temat pliku robots.txt. Poniżej postaram się w najprostszy możliwy sposób przybliżyć czym jest robots.txt, dlaczego odgrywa ważną rolę, a także jak go tworzyć i optymalizować.

Autor
Łukasz Faliszewski
Ocena artykułu
4.80 - (5 głosów )
Kary ręczne za podlinkowane widgety
Opublikowano: 12-09-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 1:30 min

Chcąc uprzyjemnić użytkownikom pobyt na naszej stronie, często korzystamy z różnych interaktywnych dodatków, np. z widgetów, które pokazują między innymi wykresy lub licznik odwiedzin. Choć są przydatne, mogą stanowić zagrożenie dla naszej strony ze względu na linki, które są do nich dodawane, a za które Google może nałożyć karę ręczną.

Autor
Aldona Talarczyk
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy )
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się