Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Sztuka zrozumienia mikromomentów
Opublikowano: 01-03-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:50 min

Chyba nikogo nie zdziwi fakt, że wpisując zapytanie w wyszukiwarkę liczymy na to, że uzyskamy jak najbardziej precyzyjną i dopasowaną do naszych oczekiwań odpowiedź. Żyjemy w świecie, w którym szybki dostęp do informacji stał się rzeczą niezbędną. Dlatego coraz większe znaczenie odgrywa nie tylko sama możliwość wyszukania informacji, ale również ich jakość. Odpowiedzią na problem rozróżnienia wartościowych dla nas treści od informacji zbędnych, są mikromomenty.

Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
8 porad SEO Copywritera
Opublikowano: 28-02-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:00 min
Budzisz się rano, robisz kawę, a na słoiku: „content”… otwierasz gazetę, a tam: „content”… jedziesz autobusem, wyglądasz przez okno, tam billboard a na nim: „content”… otwierasz książkę, a tam… no, już chyba wiadomo do czego zmierzam: content jest dosłownie wszędzie. Dlaczego miałoby być inaczej wSEO? Jak w takim razie pisać, żeby zainteresować? Jak nie zanudzić i nie zniechęcić czytelnika?
Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Wrócę tu, czyli funkcja Lists in Google Maps
Opublikowano: 27-02-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min

Jesteś w obcym mieście i nie masz pojęcia, w którą stronę się udać? Przyjeżdża do Ciebie znajomy, a Ty nie wiesz, co właściwie mógłbyś mu pokazać? Z pomocą przychodzi nowa funkcja od Google Maps, dzięki której będziesz mógł zaznaczyć swoje ulubione miejsca na mapie. Następnie, bez problemu udostępnisz je w mediach społecznościowych, wyślesz mailem lub SMS-em albo sprawdzisz polecane miejscówki swoich znajomych. Funkcja dostępna jest w wersji Android i iOS.

Autor
Alicja Pietruś
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
90% fraz w top10 - efekty pozycjonowania OPACK SERWIS
Opublikowano: 22-02-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min

Nie od dziś wiadomo, że pozycjonowanie poprawia zainteresowanie ofertą. Jak? Witryna na pierwszej stronie wyników w wyszukiwarce Google zyskuje rozpoznawalność. Czy 90% fraz w top10 było wystarczające dla naszego Klienta – firmy Opack Serwis? Dowiedz się z pierwszej ręki, co o współpracy z Sunrise System sądzi jeden z czołowych producentów opakowań farmaceutycznych i kosmetycznych w Polsce.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Wyszukiwanie głosowe - przyszłość czy chwilowa moda?
Opublikowano: 14-02-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:30 min

„Jak pozbyć się plamy z wina, Siri?” Jeszcze niedawno zadawanie swojemu telefonowi na głos pytań mogłoby zostać wzięte za objaw szaleństwa. Nie teraz – w związku ze wzrostem popularności metody wyszukiwania głosowego na ulicach coraz częściej możemy spotkać osoby dyskutujące ze swoimi smartfonami. Czy głosowe komendy mają szanse wyprzeć tradycyjne stukanie w klawiaturę?

Autor
Urszula Niepewna
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Efekt WOW! Case study DKS Sp. z o.o.
Opublikowano: 13-02-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:40 min

Uchylamy rąbka tajemnicy ze współpracy z firmą DKS Sp. z o.o. – ekspertem w zakresie drukowania, kopiowania oraz skanowania. Otrzymaliśmy jasno sprecyzowane cele i wykorzystaliśmy najlepsze rozwiązania z zakresu pozycjonowania do ich realizacji. Jakie rezultaty osiągnęliśmy? Czy Sunrise System nie zwiódł? Oto fakty, fakty i jeszcze raz konkrety z ponad dwuletniej współpracy!

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.64 - (11 głosów)
Kalorie spalone dla Sunrise Dzieciom
Opublikowano: 09-02-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min

Obolałe mięśnie, wylane siódme poty, godziny spędzone na treningach, ale i doskonała zabawa, realizowanie pasji oraz pomoc – bo o to w tym wszystkim chodziło, by pomóc i dać naprawdę coś od siebie! Drużyna Sunrise Dzieciom po raz kolejny nei zawiodła i w charytatywnych celach przystąpiła do akcji spalania kalorii. Jakie wyniki osiągnęli najwięksi utracjusze? Kto zawstydził zajadaczy cukierków? Koniecznie sprawdźcie!

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
G Suite dla wydajniejszej pracy gdziekolwiek jesteś
Opublikowano: 09-02-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:55 min

Wbrew pozorom większość błędów popełnianych przez ludzi w większych firmach wynika z nieprawidłowej komunikacji, a nie z braków w wiedzy pracowników. Ktoś czegoś nie przekaże, nie powiadomi o zmianie planów i nagle okazuje się, że nasza praca idzie na marne, bo nie dotarła do nas istotna informacja. Google proponuje rozwiązanie – G Suite, będący kontynuacją Apps for Work, który ma na celu poprawienie komunikacji w firmach, szkołach i organizacjach non-profit.

Autor
Maja Ledzińska
Ocena artykułu
5.00 - (10 głosów)
Facebook jako marketingowy Gargantua? Znaczenie reklamy w mediach społecznościowych
Opublikowano: 08-02-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:30 min

Korzystanie z mediów społecznościowych weszło nam w krew. Nie ma dnia, byśmy nie zaglądali na Facebooka czy Snapchata. Przy okazji i zupełnie niepozornie bierzemy udział w promocji kolejnych produktów. Jak pokazuje tegoroczny raport 4C Insights, wydatki na reklamę wyraźnie wzrosną w 2017 roku za sprawą popularności, jaką cieszą się obecnie serwisy społecznościowe.

Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Sprawdź, czy nie dopadł cię syndrom FOMO!
Opublikowano: 06-02-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:35 min

Czy i Ty łapiesz się na tym, że sięgasz po telefon nawet kilkanaście razy w ciągu dnia tylko po to, by zobaczyć co nowego w Social Mediach? Przeglądasz tablicę tuż przed zaśnięciem i od razu po przebudzeniu? Po dodaniu posta niecierpliwie czekasz na „lajki”? Uważaj, to mogą być początki syndromu FOMO. Dowiedz się, jak możesz go cofnąć, o ile nie jest już na to za późno ;-)

Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Po co pokoleniu X YouTube?
Opublikowano: 03-02-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:10 min

Obecnie pokolenie X zapewnia YouTube dodatkowe 1,5 miliarda odsłon każdego dnia. Chętnie przypominają sobie wydarzenia i ludzi z przeszłości, a przy tym starają się nadążyć za trendami w życiu swoich dzieci. Posiadają przez to bardzo duży potencjał jako grupa docelowa w działaniach marketingowych. Jednak reklamodawcy nadal skupiają się na młodszych pokoleniach.

Obecnie pokolenie X zapewnia YouTube dodatkowe 1,5 miliarda odsłon każdego dnia. Chętnie przypominają sobie wydarzenia i ludzi z przeszłości, a przy tym starają się nadążyć za trendami w życiu swoich dzieci. Posiadają przez to bardzo duży potencjał jako grupa docelowa w działaniach marketingowych. Jednak nadal reklamodawcy skupiają się na młodszych pokoleniach.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
4.86 - (7 głosów)
Nowe SEO - skupione na użytkowniku
Opublikowano: 31-01-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:30 min

Tak, to kolejny tekst o tym, że powinniśmy się skupić – również w SEO – na użytkowniku i jego potrzebach. Zgadza się, nie jest to nowość, ale trend, o którym od dłuższego czasu mówi się nie tylko w naszej branży. Oczywiście, pokażę kilka zmian i trendów w wyszukiwarkach, które jednoznacznie wskazują, że skupienie na użytkowniku jest koniecznością. I tak, postaram się przekonać pozostałą garstkę niedowiarków, że SEO to nie tylko ograniczona lista fraz i schemat standardowych działań optymalizacyjnych.

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się