Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
SEO copywriting – definicja i podstawy - Ster na SEO
Opublikowano: 09-12-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 11:25 min

W poniższym artykule wyjaśnione zostaną pojęcia, takie jak copywriting, SEO copywriting, czy webwriting.  Dowiemy się także, co łączy je z content marketingiem. Pokrótce przedstawiona zostanie również ewolucja SEO copywritingu na przestrzeni lat. Dzięki temu będziemy w stanie odpowiedzieć sobie na pytanie - czemu tworzenie atrakcyjnych, unikalnych treści na strony internetowe jest obecnie koniecznością?

Autor
Witold Regulski
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Starszy Elf do Spraw Prezentów radzi, czyli o cechach dobrego poradnika
Opublikowano: 06-12-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 3:55 min
Pomocnicy Świętego Mikołaja to prawdziwi twardziele. Śmiało można nazwać ich oddziałem świątecznych komandosów do spraw specjalnych, który ma swoje sposoby, aby pod każdą choinką znalazł się właściwy prezent. Jak nie zaprzepaścić lat doświadczenia i podzielić się nim z przyszłymi pokoleniami Elfów – doskonałym rozwiązaniem będzie napisanie rzetelnego i przystępnego poradnika.
Autor
Michał Maćkiewicz
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
Czy wzrost ruchu na stronie zwiększa sprzedaż? Case study ze współpracy z firmą Drewmod
Opublikowano: 04-12-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 5:10 min

Pozycjonowanie jest jednym z narzędzi marketingowych. Dzięki odpowiedniej optymalizacji serwisu można zdecydowanie poprawić rozpoznawalność marki w internecie, a przez to zwiększyć ruch na stronie. Dobrze zaplanowane działania SEO dla firmy Drewmod wielokrotnie zwiększyły liczbę wyświetleń witryny i odwiedzin strony. Przeczytajcie w tym case study o naszej strategii.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Lanie wosku i skórka jabłka – synergia nie tylko w służbie wróżby!
Opublikowano: 29-11-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 6:30 min
Chyba nie ma wśród nas osoby, która w dzieciństwie nie bawiła się w lanie wosku czy ustawianie butów ze znajomymi. Andrzejki to bardzo popularne święto, które kiedyś jednak miało nieco bardziej poważne znaczenie - panny dowiadywały się wtedy wielu informacji o swojej przyszłości. Co to ma wspólnego z synergią działań marketingowych? Więcej, niż Ci się wydaje - przekonaj się sam!
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
4.88 - (8 głosów)
Co wie o mnie Google? Odpowiadają użytkownicy Reddit'a
Opublikowano: 26-11-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:15 min

Niektórzy użytkownicy korzystają z internetu od kilkunastu, a nawet od kilkudziesięciu lat. Czy zastanawiałeś się kiedyś, co w ciągu tego całego czasu zostawiłeś po sobie w sieci? Jakie informacje są dostępne na Twój temat? Ile gigabajtów wiedzy o swoim właścicielu przechowuje Twój komputer, smartfon czy smartwatch? Odpowiemy na wszystkie pytania oraz rozwiejemy wszelkie wątpliwości.

Autor
Juszczuk Adrianna
Ocena artykułu
4.78 - (9 głosów)
Użyteczność w SEO Copywritingu - Ster na SEO
Opublikowano: 25-11-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 7:05 min
Nawet najlepszy tekst, napisany pięknym językiem i nienaganny pod względem stylistycznym, a także zawierający również słowa kluczowe w przypadku braku niezbędnej warstwy merytorycznej nie będzie pożyteczny dla odbiorcy. Temu służy właśnie użyteczność w SEO Copywritingu, która powinna być jedną z najważniejszych cech każdej treści przeznaczonej dla użytkownika strony.
Autor
Wojciech Dolata
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Czym są algorytmy Google? - Ster na SEO
Opublikowano: 18-11-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 16:35 min

Wyszukiwanie w Google z perspektywy użytkownika zajmuje kilka sekund. Z naszego wcześniejszego tekstu o tym jak działa wyszukiwarka Google wiecie już, że to bardziej złożony mechanizm. Dużą rolą odgrywają w tym procesie zaawansowane programy komputerowe, tzw. algorytmy. Czym są? W jaki sposób oddziałują na pozycjonowanie? Ten artykuł wyjaśni Wam wszystko, co powinniście wiedzieć o algorytmach Google.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.75 - (8 głosów)
Marketing afiliacyjny – jak działają programy partnerskie?
Opublikowano: 14-11-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 7:15 min
Zależy Ci na zwiększeniu sprzedaży, nowych pobraniach aplikacji mobilnej lub rejestracjach do Twojego serwisu? Marketing afiliacyjny pozwoli promować Twoją działalność licznym właścicielom stron internetowych lub profili w mediach społecznościowych. Korzystając z tej formy współpracy, płacisz za efekt. Dowiedz się, czym jeszcze charakteryzują się programy partnerskie!
Autor
Joanna Marchlewicz
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Być jak Freddy Krueger contentu
Opublikowano: 31-10-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:40 min

Twórcy stron internetowych nieustannie poszukują sposobów, aby uzyskać jak najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania, z różnym skutkiem. Chcesz, aby Twoja witryna stała się niedoścignionym wzorem do naśladowania, pozostawiając konkurencję daleko w tyle? To dziecinnie proste! Rób to samo…  tylko inaczej – zgodnie z metodą "10x content", o której opowiemy Ci w naszym artykule.

Autor
Kinga Kolasa
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Siła persony – o przyciąganiu zombie do swojego biznesu
Opublikowano: 25-10-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 3:55 min
Okres przed Halloween jest tym czasem w roku, w którym na światło dzienne wychodzą zjawy, strzygi i potwory. Z reguły zapominane, w ostatnich dniach października bez przeszkód paradują po ulicach, przez nikogo nie zaczepiane ani nie gnębione. Pragnąc odpowiednio przygotować swoją stronę internetową na odwiedziny konkretnej grupy upiorów, musisz wiedzieć z kim masz do czynienia.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Sprzedaż w łagodnym wydaniu, czyli o technikach cross-sellingu i up-sellingu
Opublikowano: 23-10-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 3:25 min
Wszyscy mamy dość nachalnych przekazów reklamowych, dlatego większość z nich po prostu ignorujemy. Warto mieć to na uwadze, gdy sami spróbujemy przekonać klienta do skorzystania z usług lub zakupu produktu. Tak naprawdę, zamiast bombardować go kolejnymi ofertami, wystarczy tylko trochę nim pokierować. Służą do tego techniki up-sellingu i cross-sellingu, na których najczęściej korzystają obie strony.
Autor
Joanna Marchlewicz
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Po co i jak zdobywać pozytywne opinie na Mapach Google - Ster na SEO
Opublikowano: 16-10-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 9:25 min
Dla wielu osób głównym źródłem informacji o poszukiwanych usługach czy produktach jest internet. Dlatego niezwykle ważne jest to, aby zadbać o pozytywny wizerunek firmy w wirtualnym świecie, co przełoży się na to, że użytkownik chętniej skorzysta z Twojej oferty. W naszym artykule dowiesz się, po co i jak zgodnie z wytycznymi zdobywać pozytywne opinie na Mapach Google.
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się