61 655 95 55
Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Co działo się w marketingu cyfrowym w listopadzie 2022?
Opublikowano: 01-12-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 4:30 min

Przed nami okres Bożego Narodzenia – zaraz po Black Friday wyjątkowy czas w świecie marketingu cyfrowego. Zanim na dobre zaczniemy nucić „Jingle Bells” przy dekorowaniu pierniczków, rzućmy okiem na to, co w wirtualnej rzeczywistości działo się w listopadzie. Trzeba przyznać, że mimo temperatur za oknem oscylujących wokół zera świat marketingu internetowego rozpalały ciekawe tematy.

Autor
Magda Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
E-handel w dobie postpandemii - rozwój e-commerce od 2020 roku i perspektywy na przyszłość
Opublikowano: 28-11-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 4:40 min
Tak, jak zapowiedziałem w poprzednim artykule dotyczącym rozwoju e-commerce w dekadzie 2010-2019, tym razem skupię się na wydarzeniach z ostatnich dwóch, trzech lat. Stały one pod znakiem pandemii Covid-19, która przyczyniła się m.in. do przyspieszenia rozwoju handlu internetowego. W dalszej części niniejszego artykułu opiszę pokrótce średnio- i długoterminowe perspektywy rozwoju tego rynku. 
Autor
Bartłomiej Piętowski
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Cross-selling i Up-selling - jak je stosować, aby zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie?
Opublikowano: 23-11-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 6:30 min
Chcesz zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie internetowym? Zastanawiasz się jak zachęcić Klientów do kupowania, a jednocześnie masz dość nachalnych reklam, które odstraszają użytkowników? W takim razie pomocnymi technikami mogą się okazać Cross- i Up-selling. Odpowiednio zastosowane, mogą przynieść naprawdę duże korzyści. Jeśli zastanawiasz się jak je stosować i co zrobić, aby sprawdziły się w Twoim sklepie, koniecznie przeczytaj ten artykuł!
Autor
Kinga Biegańska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej 2022 – przegląd spotów reklamowych
Opublikowano: 21-11-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 5:40 min

W 2022 roku fani piłki nożnej na całym świecie dostali prezent znacznie wcześniej niż 24 grudnia! Mistrzostwa Świata w Katarze z pewnością cieszą prawdziwych pasjonatów, którzy od 20 listopada zaczęli śledzić poczynania graczy na boiskach. Taka impreza sportowa to także ogromne przedsięwzięcie marketingowe. Właśnie dlatego przyjrzymy się wybranym spotom reklamowym stworzonym przez oficjalnych sponsorów tych mistrzostw! Gotowi? W takim razie zaczynamy!

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Multitasking: jak dobrze organizować pracę na stanowisku wielozadaniowym?
Opublikowano: 16-11-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 4:30 min

Masz podzielność uwagi, a wszystkie zadania z listy odhaczasz w kilka godzin? Śmiało możesz uznać siebie za wielozadaniowca. Pytanie tylko, czy na pewno czerpiesz z tego satysfakcję. Okazuje się bowiem, że multitasking, szczególnie w swojej mało zorganizowanej odmianie, przestaje być uznawany za zaletę. Tylko co zrobić, jeśli stanowisko wymaga od ciebie robienia kilku rzeczy naraz? Wystarczy dobrze się zorganizować!

Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Branża finansowa pod czujnym okiem Google - jak tworzyć content na takie strony?
Opublikowano: 14-11-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 5:50 min

Są takie branże, które wymagają zachowania szczególnej ostrożności podczas pozycjonowania, w tym tworzenia contentu na stronę internetową. Chociażby tam, gdzie pojawia się mowa o pieniądzach, trzeba pamiętać o odpowiednim podejściu. Branża finansowa jest bowiem pod czujnym okiem zarówno Google, jak i specjalnych instytucji. Z tego artykułu dowiesz się, jak pisać teksty dla firm działających w świecie finansów i inwestycji.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Heurystyki Nielsena w służbie oceny użyteczności Twojej strony
Opublikowano: 10-11-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 7:35 min

Na przestrzeni ostatnich lat zaobserwować można stale rosnący trend sprzedaży w Internecie, a pandemia wręcz wymusiła na przedsiębiorcach przeniesienie dotychczasowej sprzedaży bezpośredniej do sieci. Twój biznes już nie konkuruje zatem tylko z lokalnymi przedsiębiorcami, ale z serwisami oferującymi podobne usługi bądź produkty z całej Polski. Jak zatem sprawić, by użytkownik spośród tak dużej konkurencji wybrał właśnie Twoją ofertę? Przepisem na sukces mogą okazać się przedstawione w tym artykule heurystyki Nielsena!

Autor
Damian Chmarzyński
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Marketing automation – co to jest i jak działa?
Opublikowano: 27-10-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 5:05 min
Marketing to bardzo dynamiczna branża, która bez przerwy oferuje nowe rozwiązania, mające pomóc w skuteczniejszym dotarciu do klienta zwiększeniu zysków, a także w lepszej organizacji pracy. Nie ma w tym nic dziwnego, w dzisiejszych czasach bycie na bieżąco to podstawa, jeśli chcesz prowadzić biznes przynoszący zyski. W dzisiejszym artykule piszemy o tym, jak efektywnie zautomatyzować codzienną pracę. Przeczytajcie koniecznie!
Autor
Kinga Biegańska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Poznaj przepis na udaną rozmowę rekrutacyjną
Opublikowano: 26-10-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 9:25 min
Rozmowy rekrutacyjne często powodują stres, składa się na to kilka czynników. Jednak najczęstszą przyczyną jest to, że nie wiemy czego się spodziewać. Zastanawiamy się o co zapyta nas rekruter i jak odpowiedzieć na zadane przez niego pytanie, tak aby był zadowolony. Mimo, że nie możemy dokładnie przewidzieć jak potoczy się rozmowa, posiadamy szereg cennych wskazówek, które pomogą się przygotować, a co za tym idzie zminimalizować stres.
Autor
Justyna Pytko
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Korzystny profil linkowy to konkretne efekty widoczności - Case study ze współpracy z Bunny Land
Opublikowano: 26-10-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 0:35 min
Tworzenie profilu linkowego to kolejny krok w kierunku rozwoju Twojej strony internetowej. Dodatkowo, jeśli zadbasz o to, aby w serwisie pojawiły się wartościowe, dobrze nasycone treści, które zostaną odpowiednio zoptymalizowane, to masz przepis na sukces! Tak właśnie wyglądała współpraca z marką Bunny Land, o efektach możecie przeczytać w tym case study!
Autor
Marta Szwed
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Współpraca kluczem do sukcesu - Case study ze współpracy z FRANCOW JEWELRY
Opublikowano: 24-10-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 0:35 min
Za dobrymi rezultatami zawsze stoi zaangażowanie i współpraca. W przypadku naszego Klienta, właściciela sklepu francow.com, to właśnie stały kontakt w połączeniu z takimi działaniami jak optymalizacja mobilnej wersji serwisu czy nasycenie strony wartościowymi treściami były kluczem do sukcesu. Chcesz wiedzieć więcej? Zapoznaj się z naszym case study i zobacz współpracę oczami Klienta!
Autor
Kalemba Adrianna
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Gotowi? Do dzieła! Czyli o tym, jak stworzyć skuteczne wezwanie do działania?
Opublikowano: 24-10-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 7:25 min
Jak zaprojektować skuteczny przycisk call to action? Jak zachęcić użytkowników do pobrania e-booka, zapisania się do newslettera i kupna produktu przy użyciu wezwania do działania? Poznajcie  niezawodne techniki, dzięki którym Wasza strona internetowa zacznie generować większy ruch, a słupki konwersji poszybują w górę. Przetestujcie je i przekonajcie się, że dobre CTA robi różnicę! Wdrożenie kilku prostych zasad pomoże Wam nakłonić odbiorców do kliknięcia.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Zadaj pytanie ekspertowi
 
Administratorem danych osobowych jest Sunrise System sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Poznaniu. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty.
Polityka Prywatności Sunrise System
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się