Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Fun facts - ciekawostki o roślinach i zwierzętach w wyszukiwarce Google
Opublikowano: 21-03-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min

Czasami potrzebujesz zabawnych faktów, dzięki którym możesz zabłysnąć na imprezie – to ciekawy zamiennik popularnych żartów, a przy tym uczy Ciebie i słuchaczy czegoś naprawdę pożytecznego na temat otaczającego nas świata. Dostępna od połowy lutego funkcja wyszukiwarki Google umożliwia szybkie wyszukiwanie zabawnych i interesujących ciekawostek o zwierzętach, warzywach i owocach.

Autor
Alicja Pietruś
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Uczenie maszynowe kontra trolle - Google Perspective
Opublikowano: 14-03-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:15 min

Internet jako miejsce wolne od hejtu, wulgarnych komentarzy i wzajemnego obrażania się? Brzmi tak idyllicznie, że wręcz… nierealnie. Szczytny cel jakim jest stworzenie w Internecie przestrzeni przyjaznej dla każdego użytkownika, w którym znajduje się jedynie konstruktywna krytyka stał się jednak dla Google na tyle ważny, aby powstał Google Perspective.

Autor
Urszula Niepewna
Ocena artykułu
4.00 - (6 głosów)
Atrybut hreflang a promocja za granicą
Opublikowano: 13-03-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min

Prawidłowa implementacja atrybutu hreflang ma duże znaczenie dla międzynarodowej strategii SEO. Wskazuje bowiem robotom wyszukiwarek, którą wersję językową strony należy wyświetlić użytkownikowi jako prawidłową, w zależności od tego, w jakim kraju się znajduje. Jednak często podczas wdrażania zmian pojawiają się błędy. Przeprowadzone niedawno badania naświetlają ogromną skalę tego problemu.

Autor
Aldona Talarczyk
Ocena artykułu
3.50 - (4 głosy)
Przewodnik po Google Moja Firma 2.0
Opublikowano: 09-03-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 6:45 min

Chcesz promować się lokalnie? Chciałbyś założyć wizytówkę swojej firmy na Mapach Google, ale nie wiesz od czego zacząć? Koniecznie zapoznaj się z najnowszą wersją naszego Przewodnika Po Google Moja Firma! Na nowo przedstawiamy narzędzie umożliwiające prezentację firmy w wyszukiwarce Google, na Mapach oraz w serwisie Google+, które przeszło w ostatnim czasie spore zmiany. Skutecznie zarządzaj promocją swojej firmy w wynikach lokalnych!

Autor
Marta Ciechomska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Google dyktatorem mody? Kolejny krok ku personalizacji produktu
Opublikowano: 08-03-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:10 min

Poznajcie nowego dyktatora mody! Google zamierza właśnie opanować nasze garderoby. Przy współpracy z H&M powstaną ubrania idealne dopasowane do osobowości oraz stylu życia. Wszystko dzięki danym, które Google zdobędzie dzięki specjalnej aplikacji. Technologia „Data Dress” może zrobić furorę na rynku i wywołać niemałą burzę w świecie mody. Ale przy okazji pokaże nam kolejny wymiar personalizacji.

Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
4.25 - (4 głosy)
Jak zostać influencerem?
Opublikowano: 07-03-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:40 min

Żaden spośród najbardziej znanych influencerów nie stał się nim z dnia na dzień. Osoby, których profile w mediach społecznościowych śledzą dziś setki tysięcy internautów również kiedyś zaczynały. Jeżeli rozwijasz się w jakiejś dziedzinie hobbystycznie lub profesjonalnie, a jednocześnie nie wyobrażasz sobie życia bez social mediów, zacznij budować swoją pozycję jako influencera.

Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
4.25 - (4 głosy)
31 marca 2017 – zamknięcie Google Map Makera
Opublikowano: 06-03-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min

Breaking news!!! Towarzyszył wielu użytkownikom Map Google od 2008r. Teraz kreator Map na dobre znika z listy produktów giganta z Mountain View, o czym Google poinformowało już kilka miesięcy temu, a w czwartek wieczorem potwierdziło dokładną datę wycofania narzędzia. Co stanie się jednak z możliwością edycji map? Czy użytkownicy Google Map Makera dostaną nowe narzędzie, dzięki któremu dalej będą mogli współtworzyć Mapy Google?

Autor
Marta Ciechomska
Ocena artykułu
4.50 - (6 głosów)
Nowa funkcja w wyszukiwarce: O co jeszcze internauci pytają Google?
Opublikowano: 03-03-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:40 min

Już w 2015 roku internauci ze Stanów Zjednoczonych mogli korzystać z nowej funkcji w Google: "O co jeszcze pytają internauci?". Po wpisaniu zapytania, nie tylko otrzymujemy odpowiedź, ale i listę powiązanych pytań, ukazanych w postaci przejrzystej listy. Co więcej, po wybraniu interesujących nas kwestii, Google od razu rozwija gotową odpowiedź, w pełni zaspokajając ciekawość każdego internauty. Od lutego 2017 następuje to poprzez dynamiczne ładowanie.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Zakupy z asystentem – kiedyś luksus, dziś codzienność
Opublikowano: 02-03-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:35 min

Rutynowe, domowe czynności, takie jak robienie zakupów spożywczych czy sprzątanie, chociaż na samym początku wejścia w dorosłość mogą wydawać się ciekawe, z biegiem czasu stają się niesamowicie nudne. A co, gdybyśmy mieli możliwość lekkiego urozmaicenia tych rutynowych czynności? Aplikacja Google Assistant sprawia, że robienie domowych zakupów staje się wręcz ekscytujące!

Autor
Maja Ledzińska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Sztuka zrozumienia mikromomentów
Opublikowano: 01-03-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:50 min

Chyba nikogo nie zdziwi fakt, że wpisując zapytanie w wyszukiwarkę liczymy na to, że uzyskamy jak najbardziej precyzyjną i dopasowaną do naszych oczekiwań odpowiedź. Żyjemy w świecie, w którym szybki dostęp do informacji stał się rzeczą niezbędną. Dlatego coraz większe znaczenie odgrywa nie tylko sama możliwość wyszukania informacji, ale również ich jakość. Odpowiedzią na problem rozróżnienia wartościowych dla nas treści od informacji zbędnych, są mikromomenty.

Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
8 porad SEO Copywritera
Opublikowano: 28-02-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:00 min
Budzisz się rano, robisz kawę, a na słoiku: „content”… otwierasz gazetę, a tam: „content”… jedziesz autobusem, wyglądasz przez okno, tam billboard a na nim: „content”… otwierasz książkę, a tam… no, już chyba wiadomo do czego zmierzam: content jest dosłownie wszędzie. Dlaczego miałoby być inaczej wSEO? Jak w takim razie pisać, żeby zainteresować? Jak nie zanudzić i nie zniechęcić czytelnika?
Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Wrócę tu, czyli funkcja Lists in Google Maps
Opublikowano: 27-02-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min

Jesteś w obcym mieście i nie masz pojęcia, w którą stronę się udać? Przyjeżdża do Ciebie znajomy, a Ty nie wiesz, co właściwie mógłbyś mu pokazać? Z pomocą przychodzi nowa funkcja od Google Maps, dzięki której będziesz mógł zaznaczyć swoje ulubione miejsca na mapie. Następnie, bez problemu udostępnisz je w mediach społecznościowych, wyślesz mailem lub SMS-em albo sprawdzisz polecane miejscówki swoich znajomych. Funkcja dostępna jest w wersji Android i iOS.

Autor
Alicja Pietruś
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się