Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Sunrise System na czele zmian w Grupie Bauer Media
Opublikowano: 26-03-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min

Grupa Bauer Media kontynuuje swoją transformację z działalności wyłącznie wydawniczej w koncern wielobranżowy, a my zostaliśmy wskazani jako lider zmian. Sunrise System będzie odpowiedzialne za przekształcenia w obszarze New Business Area i realizację strategicznego pomysłu. Jakiego? Rąbka tajemnicy uchylamy w krótkim, ale bardzo ważnym dla nas artykule.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
Google w liczbach - o największych liczbach świata i nie tylko - Ster na SEO
Opublikowano: 22-03-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 15:35 min
Z wyszukiwarką Google wiąże się wiele fascynujących liczb - często wielocyfrowych! Wystarczy pomyśleć o pensji jej programistów albo rocznych dochodach marki, by poczuć nutę zazdrości. Ale wrażenie robi także liczba użytkowników serwisu Youtube, prąd zużywany dziennie przez farmy serwerów firmy lub jej wartość – wyrażona chociażby w kilogramach szafranu czy portretach Mona Lisy!
Autor
Michalina Grzegorzewska
Ocena artykułu
4.56 - (9 głosów)
Rodzaje wyników wyszukiwania Google, czyli jakie elementy spotkamy w SERP - Ster na SEO
Opublikowano: 19-03-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 15:45 min

Wyniki wyszukiwania Google mają za zadanie ułatwić użytkownikom odnalezienie odpowiedzi na wpisane zapytanie. Dlatego też SERP jest wypełniony nie tylko wynikami organicznymi, ale również wszelkimi dodatkowymi elementami. To właśnie je przedstawimy Wam w tym artykule przy pomocy definicji oraz interaktywnej grafiki - zachęcamy do przeklikania się przez nią!

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (luty/marzec 2019)
Opublikowano: 18-03-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:10 min
Co interesowało użytkowników bardziej na przełomie lutego i marca 2019? Dzień Kobiet czy Mężczyzn? Jaki ważny wynalazek po raz pierwszy pojawił się 30 lat temu? W czym Google pobił rekord Guinnessa zaledwie kilka dni temu? Na te i inne pytania odpowiadamy w kolejnym rankingu Doodli oraz artykułów z bloga The Keywords. Oczywiście, jak zwykle, przedstawimy również trendy z ostatnich 30 dni.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Co to jest pozycjonowanie stron internetowych - Ster na SEO
Opublikowano: 15-03-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 17:15 min
Nie można zacząć stawiać pierwszych kroków w świecie wyszukiwarki Google, nie wiedząc co to jest pozycjonowanie. Nasz pierwszy tekst w ramach Steru na SEO wyjaśnia właśnie to zagadnienie. Ale nie tylko! Wskazujemy również udział Google w rynku światowym i polskim (spoiler alert: Google rządzi), krótko wyjaśniamy elementy SERP i podajemy sporo innych ciekawostek. Jeśli nie wiesz gdzie zacząć naukę o SEO - zacznij tutaj!
Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
4.60 - (5 głosów)
Ster na SEO - Twój kompletny poradnik SEO
Opublikowano: 15-03-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:30 min
Pozycjonowanie stron internetowych... trudny orzech do zgryzienia! Szczególnie, jeśli dopiero zaczynamy swoją przygodę z arkanami wyszukiwarki Google. Ale w końcu jest pomoc, na którą czekaliście! Oto przedstawiamy nasz jedyny w swoim rodzaju poradnik pozycjonowania: Ster na SEO! W jednym miejscu znajdziesz kompletną wiedzę na temat podstaw pozycjonowania, SEO lokalnego, spraw luźniej powiązanych z pozycjonowaniem, a także SEO Copywritingu. Przyjemnego czytania!
Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Czym jest TF*IDF i jak wpływa na pozycjonowanie strony - Ster na SEO
Opublikowano: 15-03-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 12:25 min

Jednym z głównych sposobów optymalizacji witryny internetowej pod kątem pozycjonowania jest tekst z odpowiednim nasyceniem fraz. Dzięki TF*IDF możemy porównać częstotliwość występowania wyrażenia z wybranym zbiorem dokumentów. Pozwala to skorygować nasycenie oraz zwiększyć tematyczność tekstu, co może mieć znaczny wpływ na uzyskanie wysokiej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania.

Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Sezonowy BOOM – czyli jak zwiększyliśmy o 152% liczbę wyświetleń strony PETERSON
Opublikowano: 13-03-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 5:05 min

Współpraca z firmą z branży sezonowej wymaga szczególnego podejścia, ponieważ zależy nam na zapewnieniu znakomitych rezultatów nie tylko w sezonie, ale również poza nim. Dokładnie to osiągamy za każdym razem przy pomocy usługi SEO Cloud, w ramach której podchodzimy jeszcze szerzej do tematu pozycjonowania. A dzięki temu jesteśmy w stanie zachęcić więcej użytkowników do wejścia na stronę!

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Lepsza widoczność = więcej zleceń, czyli studium przypadku współpracy z firmą Finnopol
Opublikowano: 11-03-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:05 min
Tradycyjne pozycjonowanie strony internetowej nadal stanowi jedną z najskuteczniejszych form promocji marki w sieci. Dotyczy to nie tylko dużych firm, ale nawet tych jednoosobowych. Doskonale udowadnia to współpraca z  przedsiębiorstwem Finnopol, które w wyniku naszych działań zyskało i ciągle zyskuje coraz więcej zleceń. W jaki sposób to osiągnęliśmy? Zachęcamy do zapoznania się z case study.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Jak wypromować swojego bloga?
Opublikowano: 06-03-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 6:15 min
Internet sprawił, że każdy z nas, może tworzyć własne treści i dzielić się nimi z innymi. Blogi stały się więc powszechnym narzędziem służącym do opisywania naszych pasji i zainteresowań. Obecnie bardzo ciężko jest znaleźć jakąś niszę tematyczną, ponieważ ludzie piszą o wszystkim. Oczywiście pisać może każdy, jednak nie każdy wie, jak stworzone przez siebie treści zaprezentować.
Autor
Kinga Niemczewska
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Hotel Dal zawsze pełen Gości, dzięki połączeniu SEO Cloud oraz kampanii Google Ads
Opublikowano: 04-03-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 10:15 min
Hotelarstwo należy do wyjątkowo konkurencyjnych branż, dlatego tak istotne jest dobranie właściwej formy promocji strony internetowej hotelu. Zadanie staje się jeszcze bardziej skomplikowane, gdy celem jest zapewnienie znacznie większego obłożenia nie jednego, a dwóch obiektów! Jednak udowodniliśmy, że doskonale poradzimy sobie z każdym wyzwaniem - w tym przypadku przy pomocy SEO Cloud oraz kampanii linków sponsorowanych.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Sprzedaż online i offline - dwa aspekty jednej marki
Opublikowano: 01-03-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 5:05 min

Rozwój Internetu sprawia, że korzystanie ze sklepów online wydaje się wygodniejszą alternatywą dla tradycyjnych zakupów. Nie mniej jednak, nadal istnieje liczna grupa klientów, którzy preferują wizyty w tradycyjnych punktach handlowych. Z tego powodu sprzedaż offline nie traci na znaczeniu i nadal powinna być uwzględniana podczas działań marketingowych.

Autor
Bartosz Ławrynkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się