Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (lipiec/sierpień 2018)
Opublikowano: 17-08-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:00 min

Zaczynając od meksykańskiego komedianta, przechodząc przez nowe funkcje w Asystencie Google, kończąc na żałobie związanej ze śmiercią Olgi "Kory" Jackowskiej - przełom lipca i sierpnia zapewnił nam całkiem spory rollercoaster emocjonalny. Jego odzwierciedleniem są Doodle, trendy oraz artykuły na blogu The Keyword, których ranking przygotowaliśmy i zamieściliśmy w kolejnym wydaniu Top 5.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Treści, które przyniosą efekt? Liczy się cel!
Opublikowano: 14-08-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:20 min
„Jeżeli nie wiesz, dokąd chcesz iść, nie ma znaczenia, którą drogą pójdziesz” - niech cytat Lewisa Carrolla z „Alicji w Krainie Czarów” stanie się dla Ciebie podpowiedzią, zanim zadam pytanie: czy podczas tworzenia artykułu, poradnika lub opisu produktu na stronę internetową przyświeca Ci konkretny cel? Sprawdź, czy jest on słuszny i czy zamiast pomóc, nie miesza Ci szyków.
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Dylematy copywritera - czy naprawdę mogę napisać wszystko?
Opublikowano: 08-08-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:05 min
Pisać, nie pisać? Jeśli myślisz, że copywriter bez wahania podejmie się każdego zlecenia - jesteś w błędzie. I nie chodzi tutaj o umiejętności bądź też ich brak. Wszak, dobry copywriter napisze dobry tekst na każdy temat i dopasowany do każdej persony. Dylemat pojawia się wtedy, gdy trzeba napisać tekst wątpliwy pod względem etycznym czy też prawnym. Co wtedy?
Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
Pozwól obrazowi przemówić - jak powinna wyglądać infografika?
Opublikowano: 01-08-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 6:05 min
Stworzenie przekonującej infografiki i przedstawienie problemu za jej pomocą jest pod wieloma względami bardziej złożone niż zrobienie tego poprzez tekst. Do dyspozycji mamy niewielki obszar, na którym w spójny i przejrzysty sposób - łącząc elementy graficzne i słowa - musimy przedstawić złożone historie i procesy. Gra jest jednak warta świeczki - choćby dlatego, że infografiki to najchętniej udostępniane w social mediach materiały.
Autor
Witold Regulski
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Jak tworzyć angażujące treści?
Opublikowano: 31-07-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 6:25 min
Dobrą robotę copywritera poznasz po treści zorientowanej na potrzebach odbiorcy. Tylko taki content będzie angażujący, a więc pomoże osiągnąć cel, na którym zależy właścicielowi strony internetowej. Cele te mogą być różne: sprzedaż produktu, polubienia, komentarze, udostępnienia, wzrost ruchu, kliknięcia, konwersje itd. Dziś podpowiadamy, jak podkręcić content, aby był bardziej angażujący.
Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Dlaczego Twoja strona internetowa potrzebuje naprawdę dobrego menu?
Opublikowano: 26-07-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 7:45 min

Wejście zarówno do restauracji, jak i na stronę internetową zaczynamy od przejrzenia menu. Dlaczego? Bo dzięki niemu w szybki sposób możemy zapoznać się z ofertą i zadecydować o tym, co dalej – zostajemy czy wychodzimy? Dlatego warto poświęcić trochę czasu, by przygotować naprawdę dobre menu. „Dobre”, czyli takie, które będzie przyjazne zarówno dla użytkowników, jak i algorytmów Google.

Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
4.57 - (7 głosów)
Pozycjonowanie w walce z rozpraszaczami - jak nie zabłądzić w internecie?
Opublikowano: 25-07-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:10 min

Kiedy natrafimy w sieci na coś dziwnego, mówi się, że dotarliśmy na krańce internetu. Często nie zdajemy sobie sprawy, jak wielu osobom zależy, abyśmy poruszali się po takich właśnie wirtualnych bezdrożach. Walka o wyświetlenia, bycie zauważonym i sprowokowanie użytkownika do kliknięcia ma czasem dość nieuczciwe reguły  i stajemy się jej nieświadomymi ofiarami.

Autor
Michał Maćkiewicz
Ocena artykułu
4.43 - (7 głosów)
Czy blog jest skutecznym narzędziem marketingowym dla firmy?
Opublikowano: 23-07-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:25 min

Tak. Właśnie dałam Ci odpowiedź na tytułowe pytanie. Możesz teoretycznie na tym skończyć czytanie tekstu. Ale! Poświęć jeszcze kilka minut, a  dowiesz się między innymi po co tworzyć bloga firmowego, czy też w jaki sposób blog może wpłynąć na pozycjonowanie strony firmowej. Tylko kilka minut Twojej uwagi a w zamian garść konkretów o marketingu? Umowa stoi?

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
A komu to potrzebne? - po co i jak budować społeczność na Facebooku
Opublikowano: 19-07-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:20 min

Mało kto wyobraża sobie dzisiaj życie bez Facebooka. Stał się on nie tylko platformą wirtualnych spotkań i rozmów, ale także miejscem, gdzie firmy mogą tworzyć społeczność użytkowników i kierować wpisy do konkretnej grupy odbiorców. Czy jednak wysiłek włożony w stworzenie i prowadzenie fanpage'a na Facebooku przyniesie jakieś korzyści Twojej firmie?

Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Posłuchaj, co Ci powiem – podcast to pomysł na Twój blog!
Opublikowano: 18-07-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:25 min
Pamiętasz jeszcze, co to podcast? Audycje dźwiękowe na szczęście nie przeszły do lamusa. Potwierdzają to zresztą badania – według Forbesa młodzi internauci coraz chętniej sięgają po treści audio dostępne w sieci. Czas więc przypomnieć sobie, czym jest podcast i dlaczego warto zainwestować nieco czasu i pomysłów na to, aby jeszcze mocniej zaznaczyć swoją obecność w blogosferze.
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (czerwiec/lipiec 2018)
Opublikowano: 17-07-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:15 min

Od dziesiątek pysznych potraw spożywanych z okazji Dnia Niepodległości w Doodlach, przez rewolucję w reklamach Google na blogu The Keyword, po niekończącą się gorączkę sportową w trendach z ostatnich 30 dni. W rankingu z przełomu czerwca i lipca każdy znajdzie coś dla siebie - niezależnie czy preferuje aktywny wypoczynek na boisku czy ten mniej aktywny na kanapie.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Słownik SEO - pozycjonowanie bez trudnych pojęć
Opublikowano: 17-07-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 28:35 min
Czy wiecie czym różni się Manual Penalty od Algorithmic Penalty? Jak może być powszechnie określany robot indeksujący Google? Kim są Google search quality raters? Na te inne pytania znajdziesz odpowiedzi w naszym słowniku SEO. Regularnie poszerzamy go o nowe pojęcia, żeby przybliżyć Wam tematykę optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych w wyszukiwarkach.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (10 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się