61 655 95 55
Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Google Analytics vs Google Analytics 4 – różnice, wady, zalety
Opublikowano: 10-08-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 7:40 min
Dlaczego Google Analytics się zmienił? Jakie idee stoją za GA4? Czym różni się nowa wersja od swojego starszego brata? Jakie są jej wady i zalety?  To pytania, które zadaje sobie wielu z nas w związku z wprowadzeniem GA4.  Właśnie dlatego powstał ten artykuł! Odpowiadamy w nim na wszystkie pytania i rozwiewamy Wasze wątpliwości.
Autor
Bartłomiej
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Co działo się w marketingu cyfrowym w lipcu 2022?
Opublikowano: 01-08-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 5:30 min

Lipiec to wysokie temperatury i gorące newsy ze świata marketingu internetowego! Przygotowaliśmy dla Was smaczne kąski od Meta, Google i TikToka, które ewidentnie pokazują, że media społecznościowe rosną w siłę. Nalewajcie lemoniadę, siadajcie na leżaku i czytajcie najnowszy przegląd marketingowych nowości ze świata online – bo nawet w wakacje warto być na bieżąco!

Autor
Magda
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Mapy Google - poznaj dodatkowe funkcje swojej wizytówki
Opublikowano: 27-07-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 5:40 min

Wizytówka w Mapach Google to świetne narzędzie biznesowe wykorzystywane do tego, aby być bliżej potencjalnych klientów. Widoczność w lokalnych wynikach wyszukiwania już Ci nie wystarcza? W takim razie poznaj dodatkowe funkcje wizytówki w Profilu Firmy. Nie dość, że Twoja marka stanie się jeszcze bardziej rozpoznawalna, to dodatkowo zyskasz większe zainteresowanie potencjalnych klientów.

Autor
Natalia Jolanta
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Czym są kampanie Google Ads i dlaczego warto z nich korzystać?
Opublikowano: 25-07-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 3:40 min

Google Ads to system reklamowy należący do firmy Google, który znają niemal wszyscy przedsiębiorcy, prowadzący działalność online. Platforma umożliwia skuteczną promocję marki w internecie oraz osiąganie pożądanych przez firmę celów biznesowych. Niemal każdy przedsiębiorca zadał sobie chociaż raz pytanie, czy warto z tego narzędzia korzystać. My odpowiadamy, że warto!

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
4.33 - (9 głosów)
Real-time marketing - dlaczego jest tak chętnie wykorzystywany?
Opublikowano: 19-07-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 5:10 min

Social media dają niezwykłe możliwości w wielu aspektach, zwłaszcza w tych promocyjnych. Szansa zdobycia nowych klientów czy miłośników danej marki jest znacznie większa niż przy standardowych metodach wykorzystywanych do momentu pojawienia się Internetu i  platform społecznościowych. Wraz z upowszechnieniem się Facebooka, Instagrama i innych aplikacji pojawiły się nowe możliwości dla osób zajmujących się reklamą. Dotarcie do każdego odbiorcy w czasie rzeczywistym pozwoliło na powstanie i rozwój real-time marketingu. Co to dokładnie jest? Czym się charakteryzuje? Na te pytania odpowiemy w naszym artykule!

Autor
Natalia
Ocena artykułu
4.75 - (4 głosy)
Jak przygotować się do urlopu?
Opublikowano: 15-07-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 6:40 min

Pamiętaj, że wypoczynek to czas ładowania baterii i jest nierozerwalnym elementem świadomego i uważnego rozwoju kariery (i nie tylko). Każdy z nas chce wykonywać swoją pracę jak najlepiej tak, aby zostać docenionym. Jednak tkwiąc w tym samym miejscu bez przerwy, nie pozwalasz sobie na aktualizacje systemu. To tak, jak z telefonem. Jeśli w tle działa kilkanaście aplikacji naraz, a Ty w ferworze pracy odwlekasz aktualizacje, to prędzej czy później Twój system stopniowo zacznie się zawieszać a ostatecznie przestanie sprawnie funkcjonować. 

Autor
Justyna
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Metoda „kopiuj-wklej” nie działa, nie powtarzaj się! Rzecz o duplikatach wewnętrznych
Opublikowano: 08-07-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 4:25 min
Powielanie treści to jedna z gorszych praktyk w marketingu internetowym i pozycjonowaniu, a także pułapka, w którą wpada wielu przedstawicieli branży e-commerce. Dzisiaj opowiemy nieco więcej o tym, dlaczego lepiej wystrzegać się duplicate content w obrębie jednej i tej samej witryny i czym może się skończyć beztroskie podejście do kopiowania.
Autor
Dominika
Ocena artykułu
4.50 - (6 głosów)
Co działo się w marketingu cyfrowym w czerwcu 2022?
Opublikowano: 01-07-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 3:55 min

W końcu nadszedł wyczekiwany, nie tylko przez dzieci lipiec, a wraz z nim marketingowe podsumowanie poprzedniego miesiąca. Czerwiec okazał się gorący, nie tylko ze względu na temperatury! Na rynku wrzało od kolejnych raportów, badań, analiz oraz wydarzeń które kolejny raz rzuciły nowe światło na to co w sieci – i nie tylko – piszczy!

Autor
Karolina
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Relacja z konferencji - semKRK #19 BIG 2022
Opublikowano: 29-06-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 6:35 min
Za nami 19-sta edycja jednego z najpopularniejszych eventów w branży SEO/SEM. To niebanalne wydarzenie połączyło w sobie zalety napakowanej wiedzą konferencji z nieczęsto spotykanym duchem barcampu. Konferencja odbyła się w Starej Zajezdni w Krakowie i zgromadziła 600 osób z branży marketingu internetowego. Przeczytaj relację z tego wydarzenia!                                                               
Autor
Bartek
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Czym jest Google Analytics 4 i dlaczego należy go wdrożyć?
Opublikowano: 24-06-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 7:25 min
O Google Analytics 4 słyszał już prawie każdy – prawie, ponieważ moje doświadczenia pokazują, że jest jeszcze spora grupa właścicieli stron, którzy o nowym narzędziu nie słyszeli, bądź nie korzystali nawet ze starej wersji narzędzia do analizy danych. Jest też niemałe grono, które co prawda słyszało o nowej wersji Google Analytics, ale nie zagłębiało się w szczegóły rewolucji, która dzieje się na naszych oczach. Ten artykuł jest kierowany właśnie do tych dwóch grup.
Autor
Bartłomiej
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Jak pokonać mental block?
Opublikowano: 20-06-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 5:50 min

Oślepiająca biel pustej strony w edytorze tekstowym, rosnąca frustracja spowodowana poczuciem zmarnowanego czasu oraz dziesiątki drobnych bodźców, które nieustannie zabiegają o Twoją uwagę. Każdy twórca contentu zna uczucie, kiedy to pomysły po prostu przestają napływać do głowy, a jakakolwiek złożona myśl sprawia niemal fizyczny ból. Z tego artykułu dowiesz się, dlaczego mental block wcale nie jest niczym niezwykłym. Poznasz również mechanizmy i przyczyny stojące u podstaw blokady twórczej, a także stosunkowo proste metody radzenia sobie z nią.

Autor
Patryk
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Brief copywriterski dla agencji SEO
Opublikowano: 09-06-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 5:10 min
Jeśli podjąłeś współpracę z agencją SEO, zapewne dostałeś (lub niebawem dostaniesz) do wypełnienia brief copywriterski. Możliwe, że zastanawiasz się, czym on jest i po co tak właściwie masz go uzupełniać. W tym artykule wyjaśnimy Ci, dlaczego tak ważne jest, żebyś sumiennie odpowiedział na zadane przez agencję/copywritera pytania. Podpowiemy też, jak to zrobić!
Autor
Michalina
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Zadaj pytanie ekspertowi
 
Administratorem danych osobowych jest Sunrise System sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Poznaniu. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty.
Polityka Prywatności Sunrise System
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się