Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Wyszukiwanie głosowe - przyszłość czy chwilowa moda?
Opublikowano: 14-02-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:30 min

„Jak pozbyć się plamy z wina, Siri?” Jeszcze niedawno zadawanie swojemu telefonowi na głos pytań mogłoby zostać wzięte za objaw szaleństwa. Nie teraz – w związku ze wzrostem popularności metody wyszukiwania głosowego na ulicach coraz częściej możemy spotkać osoby dyskutujące ze swoimi smartfonami. Czy głosowe komendy mają szanse wyprzeć tradycyjne stukanie w klawiaturę?

Autor
Urszula Niepewna
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Efekt WOW! Case study DKS Sp. z o.o.
Opublikowano: 13-02-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:40 min

Uchylamy rąbka tajemnicy ze współpracy z firmą DKS Sp. z o.o. – ekspertem w zakresie drukowania, kopiowania oraz skanowania. Otrzymaliśmy jasno sprecyzowane cele i wykorzystaliśmy najlepsze rozwiązania z zakresu pozycjonowania do ich realizacji. Jakie rezultaty osiągnęliśmy? Czy Sunrise System nie zwiódł? Oto fakty, fakty i jeszcze raz konkrety z ponad dwuletniej współpracy!

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.64 - (11 głosów)
Kalorie spalone dla Sunrise Dzieciom
Opublikowano: 09-02-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min

Obolałe mięśnie, wylane siódme poty, godziny spędzone na treningach, ale i doskonała zabawa, realizowanie pasji oraz pomoc – bo o to w tym wszystkim chodziło, by pomóc i dać naprawdę coś od siebie! Drużyna Sunrise Dzieciom po raz kolejny nei zawiodła i w charytatywnych celach przystąpiła do akcji spalania kalorii. Jakie wyniki osiągnęli najwięksi utracjusze? Kto zawstydził zajadaczy cukierków? Koniecznie sprawdźcie!

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
G Suite dla wydajniejszej pracy gdziekolwiek jesteś
Opublikowano: 09-02-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:55 min

Wbrew pozorom większość błędów popełnianych przez ludzi w większych firmach wynika z nieprawidłowej komunikacji, a nie z braków w wiedzy pracowników. Ktoś czegoś nie przekaże, nie powiadomi o zmianie planów i nagle okazuje się, że nasza praca idzie na marne, bo nie dotarła do nas istotna informacja. Google proponuje rozwiązanie – G Suite, będący kontynuacją Apps for Work, który ma na celu poprawienie komunikacji w firmach, szkołach i organizacjach non-profit.

Autor
Maja Ledzińska
Ocena artykułu
5.00 - (10 głosów)
Facebook jako marketingowy Gargantua? Znaczenie reklamy w mediach społecznościowych
Opublikowano: 08-02-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:30 min

Korzystanie z mediów społecznościowych weszło nam w krew. Nie ma dnia, byśmy nie zaglądali na Facebooka czy Snapchata. Przy okazji i zupełnie niepozornie bierzemy udział w promocji kolejnych produktów. Jak pokazuje tegoroczny raport 4C Insights, wydatki na reklamę wyraźnie wzrosną w 2017 roku za sprawą popularności, jaką cieszą się obecnie serwisy społecznościowe.

Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Sprawdź, czy nie dopadł cię syndrom FOMO!
Opublikowano: 06-02-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:35 min

Czy i Ty łapiesz się na tym, że sięgasz po telefon nawet kilkanaście razy w ciągu dnia tylko po to, by zobaczyć co nowego w Social Mediach? Przeglądasz tablicę tuż przed zaśnięciem i od razu po przebudzeniu? Po dodaniu posta niecierpliwie czekasz na „lajki”? Uważaj, to mogą być początki syndromu FOMO. Dowiedz się, jak możesz go cofnąć, o ile nie jest już na to za późno ;-)

Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Po co pokoleniu X YouTube?
Opublikowano: 03-02-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:10 min

Obecnie pokolenie X zapewnia YouTube dodatkowe 1,5 miliarda odsłon każdego dnia. Chętnie przypominają sobie wydarzenia i ludzi z przeszłości, a przy tym starają się nadążyć za trendami w życiu swoich dzieci. Posiadają przez to bardzo duży potencjał jako grupa docelowa w działaniach marketingowych. Jednak reklamodawcy nadal skupiają się na młodszych pokoleniach.

Obecnie pokolenie X zapewnia YouTube dodatkowe 1,5 miliarda odsłon każdego dnia. Chętnie przypominają sobie wydarzenia i ludzi z przeszłości, a przy tym starają się nadążyć za trendami w życiu swoich dzieci. Posiadają przez to bardzo duży potencjał jako grupa docelowa w działaniach marketingowych. Jednak nadal reklamodawcy skupiają się na młodszych pokoleniach.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
4.83 - (6 głosów)
Nowe SEO - skupione na użytkowniku
Opublikowano: 31-01-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:30 min

Tak, to kolejny tekst o tym, że powinniśmy się skupić – również w SEO – na użytkowniku i jego potrzebach. Zgadza się, nie jest to nowość, ale trend, o którym od dłuższego czasu mówi się nie tylko w naszej branży. Oczywiście, pokażę kilka zmian i trendów w wyszukiwarkach, które jednoznacznie wskazują, że skupienie na użytkowniku jest koniecznością. I tak, postaram się przekonać pozostałą garstkę niedowiarków, że SEO to nie tylko ograniczona lista fraz i schemat standardowych działań optymalizacyjnych.

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Facebookowe techniki reklamowe, które angażują użytkowników
Opublikowano: 26-01-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:30 min

Nie jest tajemnicą, że reklamowy potencjał Facebooka stale rośnie. Nie wszystkie firmy potrafią go jednak odpowiednio wykorzystać, tracąc tym samym możliwość bardziej efektywnego promowania swojej działalności bądź konkretnych produktów. A warto skorzystać z rozwiązań, które daje marketingowcom oraz poznać kilka zaawansowanych technik reklamowych, dostępnych na samym FB jak i innych portalach społecznościowych.

Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Emoji - ludzka twarz biznesu
Opublikowano: 25-01-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Nie od dziś wiadomo, że aby skutecznie docierać do swoich odbiorców, należy mówić ich językiem. Dziś nie wystarczy jednak być na bieżąco z najnowszymi trendami językowymi. W Internecie niepodważalnie królują emoji, które w social mediach niemalże wyparły klasyczne emotikony automatycznie zastępując odpowiednie ciągi znaków przypisanym im symbolem. Czym są więc emoji i jak je wykorzystać do ocieplenia wizerunku firmy w sieci? Zapraszamy do lektury!

Autor
Marta Ciechomska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Content generowany przez użytkowników – wędka coraz dłuższa
Opublikowano: 23-01-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:40 min

Facebook, Snapchat, Twitter, Pinterest… to miejsca, w których codziennie tysiące użytkowników bezkarnie stroszy piórka informując innych o swoich rozmaitych dokonaniach, publikując mniej lub bardziej wartościowe wpisy. Podobnie działają recenzje, komentarze pod artykułami oraz wszystko to, co możemy nazwać po prostu contentem tworzonym przez użytkowników, czyli UGC (User Generated Content). Co ważne, UGC jest przyjmowany różnie przez różne grupy odbiorców i sprawia, że content marketing zyskuje na sile.

Autor
Aldona Talarczyk
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Faux pas na Facebooku
Opublikowano: 18-01-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:45 min

Granice dobrych manier przesuwają się. To, co jeszcze kilka lat temu było nieprzyzwoite, dziś przechodzi bez echa. Taki dynamizm determinuje coraz powszechniejsze rozluźnienie konwenansów oraz niespotykana do tej pory szybkość wymiany danych. Media społecznościowe w mgnieniu oka pozwalają udostępnić dowolne informacje. Jednak czy potrafimy to właściwie wykorzystać? Czy wiemy, gdzie przebiegają granice dobrych manier na Facebooku? A może już całkiem się zatarły?

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się