Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Jak przygotować skuteczny Landing Page nie tylko na Święta?
Opublikowano: 02-12-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 6:05 min

Wyobraź sobie landing page, który przyciąga tysiące użytkowników. Wyobraź sobie landing page zapewniający 10% wskaźnik konwersji. A teraz wyobraź sobie, że jest on Twój! To nie musi być tylko marzenie. Może być realnym narzędziem, które będzie wspierało działania promocyjne bądź sprzedażowe Twojego biznesu. Sprawdź, na co warto zwrócić uwagę budując landing page.

Autor
Bartłomiej
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Czy marketing jest potrzebny? Praktyka a opinie
Opublikowano: 25-11-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 7:15 min
Kto Ci powiedział, że marketing się nie opłaca? Nawet najwięksi gracze na rynku jak Coca-Cola czy Audi wydają miliony dolarów rocznie na reklamę, a przecież i tak niemal każdy na świecie kojarzy ich produkty. Robią to, ponieważ dobrze rozumieją znaczenie marketingu w strategii sprzedażowej oraz wizerunkowej swoich marek. Przeczytaj, jak mają się opinie o marketingu do samej praktyki.
Autor
Bartosz
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Case study ze współpracy z marką Rehból
Opublikowano: 22-11-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 6:15 min

Stworzona od podstaw strona internetowa – z nowoczesnym designem, intuicyjną nawigacją i użytecznymi funkcjonalnościami – była fundamentem do przygotowania dla naszego klienta, zajmującego się terapią manualną, przestrzeni w sieci. Z uwagi na specyfikę branży nasza strategia pozycjonowania uwzględniała oprócz zmian UI/UX także częściowo działania contentowe.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
3.75 - (4 głosy)
Dobrze pisać – czyli jak? O warsztacie copywritera słów kilka
Opublikowano: 17-11-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 5:45 min

Nikt nie zaczyna kariery copywritera z darem tworzenia wybitnych tekstów, które zachwycają każdego odbiorcę. Już samo zbliżenie się do tego poziomu wymaga nakładu pracy i regularnego ćwiczenia swojego warsztatu copywriterskiego. A co się na niego składa? Co robić, by stawał się coraz lepszy? Najlepiej sprawdzić porady praktyka, dlatego zajrzyjcie do artykułu Ani.

Autor
Asia
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
W świecie zakazów i ograniczeń reklamy – czyli pozycjonowanie pełne wyzwań
Opublikowano: 09-11-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 5:30 min

Lekarze, prawnicy, producenci suplementów diety, farmaceuci, weterynarze, właściciele sklepów z alkoholem czy wyrobami tytoniowymi – co ich łączy? Otóż, są to przedstawiciele branż objętych ograniczeniami, a nawet zakazem reklamy. Czy to oznacza, że nie mają szans na promocję swojej działalności w sieci? I co z pozycjonowaniem w takich przypadkach?

Autor
Michalina
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Zbuduj most do przyszłości, czyli jak świadomie zarządzać swoją karierą?
Opublikowano: 03-11-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 7:20 min

Kto Ci powiedział, że nie możesz zaplanować własnego sukcesu zawodowego? Świadome zarządzanie własną karierą zapewnia dobrą strategię. Z jej pomocą będziesz w stanie wyznaczyć jasny kierunek swojej kariery. O tym, jak przebiega proces projektowania pisze Justyna w najnowszym poście na naszym blogu. Poznaj wskazówki, pomagające zaplanować indywidualną strategię.

Autor
Justyna
Ocena artykułu
3.67 - (3 głosy)
Marketing pokoleniowy – jak docierać do różnych odbiorców i się nie zatracić?
Opublikowano: 27-10-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 4:35 min

X, Y, Z; zoomerzy, millenialsi, silversi: różne generacje, różne potrzeby, różne oczekiwania i doświadczenia. Jak myślisz, co mówią na widok Twojej reklamy w internecie? Czy są zainteresowani zakupami z Twoją marką? Czy docierasz z informacją do grupy, na której najbardziej Ci zależy? W zdobyciu odpowiedzi na te pytania pomóc może (ale nie musi) marketing pokoleniowy.

Autor
Natalia
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Bluzy jako gadżet firmowy? Case study ze współpracy z BluzUp
Opublikowano: 21-10-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 3:55 min

Czy można się przytulić do marki? Można! Z myślą o tym przygotowaliśmy dla całego naszego zespołu ciepłe i miękkie bluzy firmowe w energetycznym kolorze.  Świetnie się układają, są miłe w dotyku – aż chce się je nosić! Nie udałoby się to nam bez współpracy z marką Bluz Up. Case study tej kooperacji opisujemy w artykule i zachęcamy do jego przeczytania.

Autor
Michał
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Co oznacza bezpieczeństwo komputera? Rozmowa z ekspertem!
Opublikowano: 12-10-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 5:30 min

Wyciek danych 553 mln użytkowników Facebooka. Żądanie okupu w wysokości 70 mln USD za hasło do zhakowanych komputerów. Scam inwestycyjny „na Orlen”. To niektóre głośne w ostatnich miesiącach sprawy związane z bezpieczeństwem w sieci. Nieprzypadkowo podejmujemy ten temat właśnie dziś, w Światowy Dzień Bezpiecznego Komputera. W rozmowie z Jonaszem Borysem przyglądamy się bliżej ciemnej stronie IT.

Autor
Magda
Ocena artykułu
3.67 - (3 głosy)
Google zmienia sposób wyświetlania tytułów – rewolucja czy ewolucja?
Opublikowano: 07-10-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 5:00 min

Google przyzwyczaił nas już do zmian, co nie znaczy, że należy tracić czujność. Każdą zapowiedź nowości ze strony Google warto uważnie śledzić. Na tym tle w ostatnim czasie dość mocno wybiła się informacja o aktualizacji metody wyświetlania tytułów stron. Co tak naprawdę zmienia się w znacznikach title? Czy ta zmiana wpływa na pozycjonowanie?  Tematowi przyjrzał się nasz ekspert SEO.

Autor
Bartek
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Czym jest rebranding marki?
Opublikowano: 24-09-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 5:10 min

Nowy logotyp na dokumentach. Zmiana grafik w social mediach. Inny wygląd ofert. Z tym rebranding kojarzy się najczęściej. To tylko niektóre skutki rebrandingu, czyli długotrwałego procesu zmian wizualnych, komunikacyjnych i strategicznych w firmie. Interesuje Cię, jak taki proces wygląda od kuchni? Wejdź i przeczytaj! Opowiadamy o naszych doświadczeniach.

Autor
Magda
Ocena artykułu
3.40 - (5 głosów)
Case Study ze współpracy z Funduszem Odszkodowań Komunikacyjnych
Opublikowano: 19-08-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 5:30 min

Wzrost kliknięć o 303%, zoptymalizowane ponad 140 tys. znaków - to tylko niektóre z wyników osiągniętych dzięki pozycjonowaniu strony internetowej dla naszego Klienta z branży odszkodowań.  Bazując na wiedzy, doświadczeniu i technologii opracowaliśmy strategię SEO, dopasowaną do możliwości i potrzeb witryny oraz spójną z celem biznesowym naszego Klienta.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
3.91 - (11 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się