Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Dlaczego pozycjonowanie i strona www tworzą lepszą parę niż Romeo i Julia?
Opublikowano: 12-02-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 4:50 min

Promocja własnego biznesu w internecie stanowi dziś jedno z kluczowych działań marketingowych firm. Czy w świecie marketingu cyfrowego istnieje jednak idealna para narzędzi, pozwalających dotrzeć do nowych klientów i zwiększyć konwersje? Istnieje – a ten artykuł pomoże Ci zrozumieć dlaczego to właśnie pozycjonowanie strony i technologia Website LEADer.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Pozycjonowanie na miarę sklepu internetowego - case study ze współpracy z firmą ACS Auto Części Serwis S.C.
Opublikowano: 08-01-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 5:05 min

Sukces w zakresie pozycjonowania to nie tylko uzyskanie jak najwyższej pozycji strony w wynikach wyszukiwania Google, ale również spełnienie oczekiwań biznesowych Klienta. Taki efekt wypracowaliśmy wraz z firmą ACS Auto Części Serwis, która zdecydowała się na skorzystanie z naszego wsparcia. Chcesz wiedzieć więcej? Zapoznaj się z naszym case study!

Autor
Walczak Agnieszka
Ocena artykułu
3.71 - (7 głosów)
Na właściwym miejscu w Google - case study ze współpracy z firmą Mateusz Jurewicz Swimming for life
Opublikowano: 19-10-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 4:25 min
Strona internetowa wyświetlająca się na pierwszej stronie w wynikach wyszukiwania Google to marzenie każdego przedsiębiorcy, któremu zależy na promocji firmy oraz pozyskaniu nowych klientów. Dzięki współpracy z Sunrise System, spełnił je właściciel szkoły pływania Swimming For Life. Chcesz wiedzieć jak to osiągnęliśmy? Zapoznaj się z naszym case study!
Autor
Walczak Agnieszka
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Promocja marki za granicą i spełnienie oczekiwań Klienta - case study ze współpracy z firmą Life Eco
Opublikowano: 29-09-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 4:00 min
Za pośrednictwem internetu możliwe jest przekraczanie granic - także w biznesie. Odpowiednio prowadzone działania SEO mogą przyczynić się do promocji i zwiększenia rozpoznawalności marki nie tylko na rynku krajowym, ale i zagranicznym. Taki cel udało się osiągnąć firmie Life Eco, która dzięki współpracy z Sunrise System zyskała popularność wśród internautów z Wielkiej Brytanii. Jak udało się nam to zrobić? Zobaczcie sami!
Autor
Walczak Agnieszka
Ocena artykułu
4.11 - (9 głosów)
Nowa odsłona nadmorskiego ośrodka - case study ze współpracy z Villa Zdrój
Opublikowano: 09-09-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 5:35 min

Strona internetowa to nowoczesna wizytówka każdej firmy. Atrakcyjna, intuicyjna i responsywna witryna, przygotowana pod rozbudowę SEO, z pewnością zostanie doceniona nie tylko przez algorytmy Google, ale również użytkowników. Takie właśnie są strony przygotowywane w ramach usługi Website LEADer, czego przykładem może być nowa odsłona witryny pensjonatu Villa Zdrój.

Autor
Kinga Kolasa
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Odporna branża: Transport
Opublikowano: 04-08-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 3:30 min
Okres wakacyjny sprzyja wyjazdom na urlop, co wpływa na większe zainteresowanie środkami transportu osobowego, który z powodu pandemii w ostatnich tygodniach został mocno dotknięty. Trudności występowały również w innych gałęziach transportu, jednak sytuacja w całej branży powoli się zmienia – jak mogą to wykorzystać firmy transportowe? Przedstawiamy 5 pomysłów!
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Jak tworzyć teksty na pierwszą stronę Google?
Opublikowano: 28-07-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 4:20 min
Skutecznym wsparciem w budowaniu widoczności biznesu w sieci jest tworzenie wartościowych treści, które docenią zarówno użytkownicy, jak i algorytmy wyszukiwarki internetowej. Wartościowe teksty mogą pomóc w procesie pozycjonowania. W tym artykule dajemy wskazówki pomocne w ich przygotowaniu. Sprawdź co zrobić, by Twoje teksty znalazły się na pierwszej stronie Google.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Odporna branża: Fotografia
Opublikowano: 22-07-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 3:10 min
Mniejsze restrykcje związane z organizacją uroczystości sprawiły, że wiele osób nie zrezygnowało ze swoich planów ślubnych z powodu pandemii, a jedynie dostosowało ceremonię do nowych zasad. Organizowanie imprez okolicznościowych, jak też pogoda sprzyjająca sesjom plenerowym, zachęcają do skorzystania z usług fotografów, dla których mamy 5 porad na działania online.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Odporna branża: Restauracje
Opublikowano: 15-07-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 3:05 min
Zmniejszenie restrykcji w lokalach gastronomicznych wraz z trwającym sezonem letnim i urlopami sprzyjają zmianie trendów. Coraz więcej osób  wybiera się do restauracji, a także decyduje się organizować w nich kameralne imprezy okolicznościowe. Ten czas mogą wykorzystać właściciele lokali gastronomicznych, którym podpowiadamy 5 pomysłów na działanie w sieci.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Odporna branża: Moda i odzież
Opublikowano: 07-07-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 3:25 min
Zamknięcie, wywołane pandemią, przełożyło się na pewne aspekty naszego codziennego życia – również na kwestię ubioru. Oficjalny „dress code” firmowy nieco się rozluźnił, a wiele osób zainteresowało się także aktywnością fizyczną w domu. Czy ten trend utrzyma się na dłużej? Jak zachowania użytkowników w sieci mogą wykorzystać przedsiębiorcy z branży odzieżowej i modowej?
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Odporna branża: Hotele i pensjonaty
Opublikowano: 30-06-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 3:10 min
Przez kilkanaście tygodni ruch turystyczny został całkowicie wstrzymany z powodu pandemii. Obecnie sytuacja powoli zaczyna się zmieniać – konsumenci coraz śmielej podróżują po kraju, a także zaczynają planować wyjazdy zagraniczne. To moment na konkretne działania w branży hotelarskiej, a my podpowiadamy 5 działań w marketingu online do wykorzystania przez obiekty noclegowe.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Odporna branża: Kosmetyki
Opublikowano: 24-06-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 3:15 min
Izolacja w dobie pandemii sprzyjała nabraniu nowych nawyków w wielu aspektach codziennego życia, również w  kwestiach związanych z dbałością o urodę. W okresie największych restrykcji zainteresowanie tematem kosmetyków spadło, zaś wzrosła popularność wyszukiwań związanych z pielęgnacją urody. Trend powoli się zmienia – jak go może wykorzystać branża beauty? Poznaj 5 sposobów!
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się