Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Co oznacza bezpieczeństwo komputera? Rozmowa z ekspertem!
Opublikowano: 12-10-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 5:30 min

Wyciek danych 553 mln użytkowników Facebooka. Żądanie okupu w wysokości 70 mln USD za hasło do zhakowanych komputerów. Scam inwestycyjny „na Orlen”. To niektóre głośne w ostatnich miesiącach sprawy związane z bezpieczeństwem w sieci. Nieprzypadkowo podejmujemy ten temat właśnie dziś, w Światowy Dzień Bezpiecznego Komputera. W rozmowie z Jonaszem Borysem przyglądamy się bliżej ciemnej stronie IT.

Autor
Magda
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Google zmienia sposób wyświetlania tytułów – rewolucja czy ewolucja?
Opublikowano: 07-10-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 5:00 min

Google przyzwyczaił nas już do zmian, co nie znaczy, że należy tracić czujność. Każdą zapowiedź nowości ze strony Google warto uważnie śledzić. Na tym tle w ostatnim czasie dość mocno wybiła się informacja o aktualizacji metody wyświetlania tytułów stron. Co tak naprawdę zmienia się w znacznikach title? Czy ta zmiana wpływa na pozycjonowanie?  Tematowi przyjrzał się nasz ekspert SEO.

Autor
Bartek
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Czym jest rebranding marki?
Opublikowano: 24-09-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 5:10 min

Nowy logotyp na dokumentach. Zmiana grafik w social mediach. Inny wygląd ofert. Z tym rebranding kojarzy się najczęściej. To tylko niektóre skutki rebrandingu, czyli długotrwałego procesu zmian wizualnych, komunikacyjnych i strategicznych w firmie. Interesuje Cię, jak taki proces wygląda od kuchni? Wejdź i przeczytaj! Opowiadamy o naszych doświadczeniach.

Autor
Magda
Ocena artykułu
3.00 - (4 głosy)
Case Study ze współpracy z Funduszem Odszkodowań Komunikacyjnych
Opublikowano: 19-08-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 5:30 min

Wzrost kliknięć o 303%, zoptymalizowane ponad 140 tys. znaków - to tylko niektóre z wyników osiągniętych dzięki pozycjonowaniu strony internetowej dla naszego Klienta z branży odszkodowań.  Bazując na wiedzy, doświadczeniu i technologii opracowaliśmy strategię SEO, dopasowaną do możliwości i potrzeb witryny oraz spójną z celem biznesowym naszego Klienta.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
3.80 - (10 głosów)
Zmiana w strukturze Sunrise System
Opublikowano: 04-08-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 4:50 min

Ostatnie miesiące to dla nas bardzo intensywny okres, obfitujący w wiele zmian. Przeprowadziliśmy rebranding, ale też wdrożyliśmy do sprzedaży nowe, a wręcz innowacyjne usługi. Dziś chcemy poinformować o zmianach w strukturach organizacyjnych, ponieważ stanowisko Prezesa Sunrise System obejmuje Miron Kłosińskim, zaś tymczasowa prezeska Sandra Górecka, awansuje w strukturach Grupy do grona C-level.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
3.58 - (12 głosów)
Porównywarka Sunrise System, czyli kliknięcia tańsze średnio o 31%!
Opublikowano: 29-07-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 4:10 min

Kampanie Zakupów Google realizowane za pomocą zewnętrznych porównywarek cen to szansa na tańsze kliknięcie i więcej konwersji. Historie naszych klientów potwierdzają – jest zdecydowanie taniej. O ile? Średnio o 31% tańsze są kliknięcia pochodzące z porównywarki Sunrise System Shop. Możliwe jest to dzięki Comparison Shopping Services (CSS)!    

Autor
Jurek Maciej
Ocena artykułu
4.50 - (8 głosów)
Sukces zbudowany na treści! Case study ze współpracy z firmą Gomar
Opublikowano: 02-07-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 3:30 min

Sukces w zakresie pozycjonowania oraz uzyskanie jak najwyżej pozycji w wynikach wyszukiwania to efekt wielu działań, takich jak m.in. optymalizacja sekcji HEAD czy rozbudowa serwisu o odpowiednio przygotowane treści. Dzięki współpracy z Sunrise System przekonał się o tym właściciel firmy Gomar. Chcesz wiedzieć więcej? Zapoznaj się z naszym case study!

Autor
Gawroński Damian
Ocena artykułu
3.67 - (3 głosy)
Wsparcie serwisów internetowych w obliczu zmian algorytmów Google
Opublikowano: 16-06-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 4:15 min

Od dłuższego czasu oswajaliśmy się z myślą, że w  2021 Google wprowadzi aktualizację swojego algorytmu. Nastał wreszcie czerwiec, czyli miesiąc, w którym zapowiadana i przekładana zmiana pod nazwą Page Experience zacznie być wdrażana. To dobra okazja do pokazania Wam od kulis naszych działań, jakie podejmujemy w zmiennym środowisku Google.

Autor
Magda
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Nowoczesna strona jako solidna wizytówka firmy - case study ze współpracy z firmą Centrum Pali sp. z o.o.
Opublikowano: 01-06-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 4:10 min

Nowoczesna strona internetowa, pozwalająca na atrakcyjne zaprezentowanie oferty i pozyskanie nowych klientów, to marzenie każdego przedsiębiorcy. Jeśli wirtualna wizytówka uwzględnia również potrzeby użytkownika, można mówić o stronie idealnej. Taką witrynę stworzyliśmy dzięki technologii Website LEADer. Chcesz wiedzieć więcej? Zapoznaj się z naszym case study!  

Autor
Kalemba Adrianna
Ocena artykułu
4.00 - (5 głosów)
Podwójna promocja – potrójny efekt - case study ze współpracy ze Śląskim Centrum Komputerowym
Opublikowano: 08-04-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 4:55 min

Właściciel każdego sklepu internetowego zastanawia się, jak skutecznie zwiększyć widoczność swojego serwisu, a tym samym dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Wraz z firmą Śląskie Centrum Komputerowe znaleźliśmy na to sposób, m.in. poprzez zastosowanie dwóch modeli pozycjonowania stron. Chcesz wiedzieć co jeszcze osiągnęliśmy dzięki takiemu rozwiązaniu? Zapoznaj się z naszym case study!

Autor
Kalemba Adrianna
Ocena artykułu
4.11 - (9 głosów)
Dlaczego pozycjonowanie i strona www tworzą lepszą parę niż Romeo i Julia?
Opublikowano: 12-02-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 4:50 min

Promocja własnego biznesu w internecie stanowi dziś jedno z kluczowych działań marketingowych firm. Czy w świecie marketingu cyfrowego istnieje jednak idealna para narzędzi, pozwalających dotrzeć do nowych klientów i zwiększyć konwersje? Istnieje – a ten artykuł pomoże Ci zrozumieć dlaczego to właśnie pozycjonowanie strony i technologia Website LEADer.

Autor
Magda
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Pozycjonowanie na miarę sklepu internetowego - case study ze współpracy z firmą ACS Auto Części Serwis S.C.
Opublikowano: 08-01-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 5:05 min

Sukces w zakresie pozycjonowania to nie tylko uzyskanie jak najwyższej pozycji strony w wynikach wyszukiwania Google, ale również spełnienie oczekiwań biznesowych Klienta. Taki efekt wypracowaliśmy wraz z firmą ACS Auto Części Serwis, która zdecydowała się na skorzystanie z naszego wsparcia. Chcesz wiedzieć więcej? Zapoznaj się z naszym case study!

Autor
Walczak Agnieszka
Ocena artykułu
3.87 - (15 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się