Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
SEO Copywriting: gdzie diabeł nie może, tam Copywritera pośle
Opublikowano: 08-12-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:05 min
Na początku było słowo… i to od niego zależy widoczność w Internecie. Bez niego nie sposób zostać ujrzanym w tłumie. Aby nie zgubić się w gąszczu konkurencji potrzebujesz kogoś, kto pokaże Ci, jak można operować słowem pisanym. Zdobędziesz dzięki temu rzeszę zadowolonych klientów, rozpoznawalność marki, a z czasem konkretne zyski. Tym kimś jest SEO Copywriter.
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Spraw, by influencerzy Cię pokochali!
Opublikowano: 07-12-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:40 min
Influencer – wpływowy autorytet, który ma moc kreowania opinii. Ewenement dzisiejszych czasów. Osoba, która najczęściej nie oferuje żadnego produktu czy usługi, choć można powiedzieć, że sama w sobie jest marką. Influencer to wielka szansa dla firm, które z pomocą znanej osoby mogą szybko zdobyć sympatię grup docelowych. Jak jednak poprowadzić współpracę z taką osobą, by móc cieszyć się profitami? Sprawdź!
Autor
Maja Ledzińska
Ocena artykułu
5.00 - (10 głosów)
Jak zwiększyć popularność profilu na Facebooku
Opublikowano: 30-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:50 min
Nie ma Cię na Facebooku? Nie istniejesz. Tak głosi stare, znane porzekadło stworzone przez osoby ze świata Internetu. Nie ma co ukrywać – jest w tym ziarnko prawdy. Zwłaszcza, jeśli chodzi o marki, które chcą zwiększyć swoją popularność i zyskać zainteresowanie oraz zaufanie jak największej liczby odbiorców. My to wiemy, dlatego przedstawiamy Wam 7 przydatnych wskazówek, które pozwolą wybić się na tle innych wpisów i tym samym zyskać zainteresowanie potencjalnych Klientów. 
Autor
Alicja Pietruś-Wróblewska
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Co z tym indeksem mobile first? 12+ kluczowych informacji
Opublikowano: 29-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:45 min
Już od nieco ponad roku wnikliwie sprawdzamy wszelkie informacje dotyczące powolutku wprowadzanego (i na bieżąco testowanego) indeksu mobile first - czyli nowego indeksu, w którym to mobilna wersja strony będzie decydować o pozycji w rankingu wyszukiwarki Google. Na jakim etapie są prace? Na co zwrócić uwagę z punktu widzenia pozycjonowania? Zebraliśmy w jednym miejscu najważniejsze informacje dotyczące tej kluczowej zmiany w Google.
Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
4.43 - (7 głosów)
5 nowości w mediach społecznościowych, na które warto zwrócić uwagę
Opublikowano: 28-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 6:35 min
Czasem trudno nadążyć za zmianami i nowościami, które mają miejsce w popularnych mediach społecznościowych. Niektóre z nich zostają wprowadzone bez większego echa, ale zdarza się, że mamy do czynienia z aktualizacją, która na stałe zmienia sposób korzystania z danego serwisu. Dlatego przedstawiamy najnowsze funkcje w znanych mediach społecznościowych, które mają sporą szansę spotkać się z zainteresowaniem użytkowników.
Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Opinie w Internecie - nie wierzymy w nie, ale uzależniamy od nich decyzje
Opublikowano: 24-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:50 min
Jak wiemy opinia opinii nierówna. Jedne są bardziej inne mniej przekonujące albo sprawiają, że stajemy się wręcz podejrzliwi w stosunku do danej firmy. Bez względu jednak na to, jak odbieramy poszczególne recenzje innych Internautów, przy podejmowaniu ostatecznej decyzji, większość z nas szuka ich na jednym lub nawet kilku portalach. Jak to w końcu jest z tymi opiniami?
Autor
Marta Młynarczyk
Ocena artykułu
4.00 - (4 głosy)
Marketing generacyjny - co go łączy z tworzeniem tekstów na strony www?
Opublikowano: 23-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:25 min
W sieci zarejestrowane są miliony stron internetowych. Istnieje wiele algorytmów, według których należy działać, aby nasza domena uzyskała wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Ważna zasada mówi o tym, że treści przyjazne użytkownikowi są dobre również dla wyszukiwarek. Jednym z czynników, warunkujących pozytywne doświadczenie odbiorcy, jest marketing generacyjny. Jak więc tworzyć treści, dostosowane do internautów w różnym wieku?
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
5 wskazówek o tym, czego nie robić ze swoją stroną internetową!
Opublikowano: 21-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:15 min

Tworzysz stronę internetową i zależy Ci na tym, aby była jak najlepsza. Dlatego poświęć kilka minut na przeczytanie tego artykułu, a może oszczędzisz kilka godzin lub dni na poprawianie swojej witryny. Zdradzamy, czego nie należy robić ze swoją stroną internetową. Krótko i zwięźle przedstawiliśmy 5 najbardziej problematycznych obszarów.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Top 5 w Google: Doodle i The Keyword (październik/listopad 2017)
Opublikowano: 17-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:55 min

Z czym kojarzy Wam się druga połowa października oraz pierwsza listopada? Ze świętem Halloween? Serialem Stranger Things? A może z nowymi funkcjami Asystenta Google? W tym miesiącu ponownie przygotowaliśmy propozycje najciekawszych Doodli oraz postów z The Keywords, a tym razem również wraz z popularnymi hasłami i tematami z Google Trends. Sprawdźcie, czy coś Wam nie umknęło w ciągu ostatnich 30 dni!

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Co łączy copywritera z psychologiem?
Opublikowano: 16-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:55 min

Myślisz, że wystarczy tzw. lekkie pióro, by móc nazywać się dobrym copywriterem? Mylisz się, to nie takie proste. Copywriter to nie tylko mistrz słowa i osoba o bogatej wiedzy z różnych branż – medycznej, przemysłowej, prawniczej, kosmetycznej czy też ekonomicznej. To także doskonały psycholog, który potrafi wniknąć w umysł użytkownika i wpłynąć na jego zachowania. Zaskoczony? Zobacz, jakie wyzwania stoją przed copywriterem!

Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
4.90 - (10 głosów)
Zwiedzając SERP - anatomia wyników wyszukiwania
Opublikowano: 14-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 7:45 min

Przygotujcie się na sprawdzenie każdego zakątka wyników wyszukiwania. Wbrew pozorom kryją one wiele ciekawych elementów, dzięki którym odnalezienie informacji jest proste i przyjemne. Nie zapominamy również o pozycjonowaniu - wskazujemy jak powinien wyglądać przejrzysty, budzący zaufanie wynik. Ponadto dowiecie się takich zaskakujących informacji, jak ile śpi kot w ciągu dnia. Rozpoczynamy zwiedzanie SERP!

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Marzysz o prowadzeniu bloga? Zaprzyjaźnij się z SEO!
Opublikowano: 13-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 6:20 min
Podjąłeś decyzję – zakładasz bloga! Przelewasz multum myśli na elektroniczny papier, dzielisz się z innymi i czekasz na reakcje. Gdy te się nie pojawiają, wpadasz w przygnębienie i zarzucasz prace nad blogiem. Popełniasz błąd! Wystarczy poświęcić nieco czasu na przygotowanie się do publikacji wpisu, aby uzyskać pożądany efekt. Jak to zrobić? Wystarczy mieć dobry plan.
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się