Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Opinie w Internecie - nie wierzymy w nie, ale uzależniamy od nich decyzje
Opublikowano: 24-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:50 min
Jak wiemy opinia opinii nierówna. Jedne są bardziej inne mniej przekonujące albo sprawiają, że stajemy się wręcz podejrzliwi w stosunku do danej firmy. Bez względu jednak na to, jak odbieramy poszczególne recenzje innych Internautów, przy podejmowaniu ostatecznej decyzji, większość z nas szuka ich na jednym lub nawet kilku portalach. Jak to w końcu jest z tymi opiniami?
Autor
Marta Młynarczyk
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Marketing generacyjny - co go łączy z tworzeniem tekstów na strony www?
Opublikowano: 23-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:25 min
W sieci zarejestrowane są miliony stron internetowych. Istnieje wiele algorytmów, według których należy działać, aby nasza domena uzyskała wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Ważna zasada mówi o tym, że treści przyjazne użytkownikowi są dobre również dla wyszukiwarek. Jednym z czynników, warunkujących pozytywne doświadczenie odbiorcy, jest marketing generacyjny. Jak więc tworzyć treści, dostosowane do internautów w różnym wieku?
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
5 wskazówek o tym, czego nie robić ze swoją stroną internetową!
Opublikowano: 21-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:15 min

Tworzysz stronę internetową i zależy Ci na tym, aby była jak najlepsza. Dlatego poświęć kilka minut na przeczytanie tego artykułu, a może oszczędzisz kilka godzin lub dni na poprawianie swojej witryny. Zdradzamy, czego nie należy robić ze swoją stroną internetową. Krótko i zwięźle przedstawiliśmy 5 najbardziej problematycznych obszarów.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Top 5 w Google: Doodle i The Keyword (październik/listopad 2017)
Opublikowano: 17-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:55 min

Z czym kojarzy Wam się druga połowa października oraz pierwsza listopada? Ze świętem Halloween? Serialem Stranger Things? A może z nowymi funkcjami Asystenta Google? W tym miesiącu ponownie przygotowaliśmy propozycje najciekawszych Doodli oraz postów z The Keywords, a tym razem również wraz z popularnymi hasłami i tematami z Google Trends. Sprawdźcie, czy coś Wam nie umknęło w ciągu ostatnich 30 dni!

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Co łączy copywritera z psychologiem?
Opublikowano: 16-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:55 min

Myślisz, że wystarczy tzw. lekkie pióro, by móc nazywać się dobrym copywriterem? Mylisz się, to nie takie proste. Copywriter to nie tylko mistrz słowa i osoba o bogatej wiedzy z różnych branż – medycznej, przemysłowej, prawniczej, kosmetycznej czy też ekonomicznej. To także doskonały psycholog, który potrafi wniknąć w umysł użytkownika i wpłynąć na jego zachowania. Zaskoczony? Zobacz, jakie wyzwania stoją przed copywriterem!

Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
4.90 - (10 głosów)
Zwiedzając SERP - anatomia wyników wyszukiwania
Opublikowano: 14-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 7:45 min

Przygotujcie się na sprawdzenie każdego zakątka wyników wyszukiwania. Wbrew pozorom kryją one wiele ciekawych elementów, dzięki którym odnalezienie informacji jest proste i przyjemne. Nie zapominamy również o pozycjonowaniu - wskazujemy jak powinien wyglądać przejrzysty, budzący zaufanie wynik. Ponadto dowiecie się takich zaskakujących informacji, jak ile śpi kot w ciągu dnia. Rozpoczynamy zwiedzanie SERP!

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Marzysz o prowadzeniu bloga? Zaprzyjaźnij się z SEO!
Opublikowano: 13-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 6:20 min
Podjąłeś decyzję – zakładasz bloga! Przelewasz multum myśli na elektroniczny papier, dzielisz się z innymi i czekasz na reakcje. Gdy te się nie pojawiają, wpadasz w przygnębienie i zarzucasz prace nad blogiem. Popełniasz błąd! Wystarczy poświęcić nieco czasu na przygotowanie się do publikacji wpisu, aby uzyskać pożądany efekt. Jak to zrobić? Wystarczy mieć dobry plan.
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
(Nie)zawodny sposób na content
Opublikowano: 08-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 6:30 min
Samodzielne pisanie treści na stronę internetową nie jest łatwym zadaniem. Poznaj typy contentu, które zawsze zawodzą i sprawdź, jakich błędów się wystrzegać. Jeżeli twoje treści okazały się nieskuteczne, dzięki naszemu poradnikowi dowiesz się, jak je poprawić. Czasem niewielka zmiana wystarczy, aby znacząco podnieść skuteczność treści. Pamiętaj, że dobry content wpływa na pozycjonowanie!
Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
4.86 - (7 głosów)
5 cech nowoczesnego konsumenta - użytkownika
Opublikowano: 07-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 7:05 min

"Obrażalski", niecierpliwy, oczekujący wyczerpującej odpowiedzi na swoje potrzeby tu i teraz. Taki jest nowoczesny konsument i dla takiego konsumenta powinniśmy tworzyć swoje strony internetowe. W rezultacie również pozycjonowanie, jak i cała nasza promocja online (i offline), powinna być prowadzona na szerszą skalę. Jak nie pogubić się w wymaganiach użytkownika A.D. 2018?

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Zachęć odbiorców do działania, czyli co nieco o Call To Action
Opublikowano: 02-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 7:15 min
Chociaż na naszym blogu niejednokrotnie o nim wspominaliśmy, dotychczas nie doczekał się on osobnego postu. Pora to zmienić! Przyszedł najwyższy czas na to, by szczegółowo wytłumaczyć, czym jest Call To Action i dlaczego warto wykorzystywać go w content marketingu. W poście znalazło się również miejsce na ciekawe przykłady – zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy i daj się zainspirować!
Autor
Maja Ledzińska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Jak poprawić widoczność swojej wizytówki na Mapach Google?
Opublikowano: 30-10-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:50 min
Narzędzie, jakim są Mapy Google cieszy się coraz większą popularnością wśród użytkowników - w szczególności tych korzystających z urządzeń mobilnych. Z tego względu możliwość umieszczenia na Mapach wizytówki swojej firmy, to spora szansa na promocję prowadzonej działalności. Dlatego powinno nam zależeć na tym, aby nasza wizytówka znalazła się jak najwyżej w wynikach zapytań. Przedstawiamy kilka sposobów, umożliwiających poprawę jej widoczności.
Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
E-commerce na zielono, czyli jak stworzyć evergreen content w e-sklepie?
Opublikowano: 27-10-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:35 min
Prowadząc sklep internetowy chcemy, aby przyciągał uwagę, był łatwy w obsłudze oraz przede wszystkim - przynosił zyski. Jego zawartość to nie tylko ciekawe ilustracje i interesujący tekst. Należy również zadbać o... evergreen content. Po przeczytaniu tego artykułu będziecie wiedzieć, co trzeba zrobić, aby zawarta na stronie internetowej treść była zawsze użyteczna!
Autor
Justyna Zadarko
Ocena artykułu
4.57 - (7 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się