61 655 95 55
Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Welcome pack, czyli jeden z elementów udanego onboardingu
Opublikowano: 11-05-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 4:25 min

Czym są welcome packi i jakie mają faktycznie znaczenie w całym systemie onboardingu? O czym koniecznie trzeba pamiętać, tworząc udany zestaw powitalny? Jakie upominki otrzymują wszyscy rozpoczynający pracę w Sunrise System w zestawie onboardingowym Hello Sunrise? Odpowiedzi właśnie na te wszystkie pytania znajdziesz w naszym najnowszym wpisie blogowym!

Autor
Michał
Ocena artykułu
4.20 - (5 głosów)
Marketing edukacyjny – dlaczego warto przekazywać wiedzę klientom?
Opublikowano: 04-05-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 5:55 min

Czasy, gdy kontakt przedsiębiorcy z klientem ograniczał się do samej transakcji, sporadycznie wzbogaconej o odpowiedź na kilka pytań dotyczących towaru, dawno minęły. Obecnie warto zadbać o rozbudowanie tych relacji. Dzięki temu zwiększamy szanse na to, że to właśnie u nas klient dokona zakupu lub skorzysta z usług, a po pewnym czasie znowu do nas wróci.  Na czym polega tajemnica sukcesu marketingu edukacyjnego?

Autor
Bartosz
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Co działo się w marketingu cyfrowym w kwietniu 2022?
Opublikowano: 28-04-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 4:15 min

W minionym miesiącu tematem, który niezmiennie był jednym z najważniejszych i pojawiał się na ustach wszystkich, bez względu na branżę, była agresja na Ukrainie.  Mogliśmy zaobserwować, jak w obliczu takiego wydarzenia zachowują się różne marki na całym świecie. Ponadto wszyscy zastanawialiśmy się, w jaki sposób sytuacja za wschodnią granicą wpływa na marketing, w którym – no właśnie – czy działo się coś innego?

Autor
Karolina
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Jak przygotować wyróżniające się CV i podkreślić w nim atuty?
Opublikowano: 26-04-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 8:35 min

A gdyby tak potraktować CV inaczej? Pomysł wydaje się ciekawy, jednak zastanawiasz się pewnie jak z jego realizacją. A gdybyśmy zaproponowali Ci sprawdzony przepis? Łączy w sobie elementy informacyjne z marketingowymi i pomaga przedstawić swoją kandydaturę w atrakcyjny sposób. Zajrzyj do tego artykułu, a dowiesz się, jak przygotować CV, które przyciąga uwagę.  

Autor
Justyna
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Czym jest marketing społecznie zaangażowany?
Opublikowano: 20-04-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 4:50 min

Biznes coraz chętniej i odważniej wspiera różnego rodzaju inicjatywy społeczne. Mechanizm tego działania obliczony jest na korzyści obu stron, a bardzo ważnym aspektem jest jasna i zrozumiała komunikacja. Na czym opiera się marketing zaangażowany społecznie? Co stanowi o jego szczególnym charakterze? Jak działać w tym obszarze, aby nie zaliczyć wpadki wizerunkowej? Najważniejsze informacje znajdziesz w tym artykule!

Autor
Natalia
Ocena artykułu
4.60 - (5 głosów)
Jak ocenić ruch na stronie w czasie sezonu?
Opublikowano: 14-04-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 5:45 min

Wysoki lub niski – sezon w niektórych branżach ma ogromny wpływ na ilość i jakość konwersji. Dlatego warto zastanowić się nad tym, czym jest sezonowość? Czy ma wpływ na analizę stronę internetowej? Jak analizować dane strony z perspektywy sezonu? To ważne pytania, na które w tym artykule odpowiada Bartłomiej – praktyk w obszarze analityki konwersji stron internetowych.

Autor
Bartłomiej
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Coś więcej niż wykres — rodzaje infografik w contencie internetowym
Opublikowano: 11-04-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 5:30 min

Content graficzny pozwala w atrakcyjny wizualnie sposób zaprezentować ważny dla autora przekaz. Wyjątkowo interesującą jego formą są infografiki. Łączą w prosty sposób to, co najważniejszego chcesz przekazać, z dopracowaną warstwą wizualną. Najlepsze są te, które już przy pierwszym rzucie oka rozwiązują problemy czytelnika. Jakie rodzaje infografik można spotkać w sieci? Koniecznie zajrzyj do tego artykułu.

Autor
Patryk
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Storytelling – recepta na udany spot reklamowy
Opublikowano: 07-04-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 3:40 min

A gdyby tak na chwilę stać się bohaterem z bajki? To jest możliwe i pomoże Ci w tym storytelling. Wykorzystując go w działaniach marketingowych możesz zwiększyć szanse na pozyskanie nowych klientów, zbudowanie zaufania do swojej marki, stworzenie wokół niej zaangażowanej społeczności. Jak tworzyć skuteczny marketing narracyjny? Odpowiedź czeka już na Ciebie w artykule!

Autor
Kinga
Ocena artykułu
4.60 - (5 głosów)
Warsztaty z marketingu internetowego dla Zespołu Szkół Handlowych w Bydgoszczy
Opublikowano: 05-04-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 3:40 min

Na marketing internetowy spójrzmy tym razem od kulis! To obszar, posiadający wiele płaszczyzn, na których można realizować się zawodowo. Tylko jaką z nich wybrać? Skąd wiedzieć, gdzie zacząć? Podpowiedzią bywa często pokazanie z bliska przez osobę z branży, jej kawałka tortu marketingowego od środka. Właśnie tym zajęła się ostatnio Magda – nasza ekspertka PPC – podczas warsztatów dla Zespołu Szkół Handlowych w Bydgoszczy.

Autor
Magdalena
Ocena artykułu
4.00 - (4 głosy)
Co działo się w marketingu cyfrowym w marcu 2022?
Opublikowano: 31-03-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 4:05 min

Ostatni dzień marca to dobry moment na podsumowanie tego miesiąca pod kątem marketingowym. Z pewnością jedną z najbardziej elektryzujących wieści dla branży była informacja od Google o nowej wersji Google Analytics. Czemu okazała się aż tak ważna? Co zmienia w świecie marketingu internetowego, SEO, czy reklamie PPC? Jakie jeszcze ciekawe informacje pojawiły się w minionym miesiącu w branży? Warto zajrzeć do artykułu.

Autor
Magda
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Wiosna na stronie! Kilka pomysłów na zmianę Twojej witryny
Opublikowano: 29-03-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 4:05 min

Okres wiosenny, w który niedawno wkroczyliśmy, sprzyja zmianom. Chętnie decydujemy się na zmianę fryzury, zmianę nawyków żywieniowych, więc czemu by nie pomyśleć o zmianie na naszej stronie internetowej? Nawet z pozoru drobne elementy mogą pozytywnie wpłynąć na funkcjonowanie witryny oraz jej odbiór wśród użytkowników. W tym artykule podpowiadamy, na jakie elementy warto zwrócić uwagę, planując wiosenne porządki na stronie internetowej.

Autor
Dominika
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Jesteś ekspertem w swojej branży? Pokaż się na LinkedIn!
Opublikowano: 23-03-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 3:50 min

Budowanie marki osobistej przez ekspertów w firmie pozytywnie wpływa na budowanie świadomości całego brandu w biznesie, ale nie tylko. Personal branding działa z korzyścią również dla samych ekspertów, otwierając przed nimi możliwości rozwoju. LinkedIn jest jednym z powszechnie wykorzystywanych przez specjalistów narzędzi do kreowania marki osobistej. Po lekturze artykuł będziesz wiedzieć dlaczego.

Autor
Michał
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Zadaj pytanie ekspertowi
 
Administratorem danych osobowych jest Sunrise System sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Poznaniu. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty.
Polityka Prywatności Sunrise System
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się