Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Rocznica lądowania na Księżycu, nowe emoji i więcej - Top 5: Google Trendy, Doodle, The Keyword (lipiec/sierpień 2019)
Opublikowano: 19-08-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 5:00 min
Tym razem sezon urlopowy dopadł i nas, więc możecie zapoznać się z rankingiem trochę wcześniej. Jednak nie oznacza to, że cokolwiek pominęliśmy czy zaniedbaliśmy - z entuzjazmem obchodzimy Dzień Terenów Górskich, wspominamy lądowanie na Księżycu, a także doceniamy rewolucyjną technologię poprawiającą pomoc medyczną w krajach afrykańskich. Jak zwykle mamy duże rozróżnienie tematyczne, więc każdy znajdzie coś dla siebie.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Nasycenie tekstu słowami kluczowymi - Ster na SEO
Opublikowano: 12-08-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 16:05 min
Nasycenie tekstu słowami kluczowymi to czynnik brany pod uwagę podczas oceniania witryny przez roboty. Dzięki nim, Google może zidentyfikować stronę jako tematyczną i przydatną dla użytkowników. W tym artykule podpowiemy, jak znaleźć odpowiednie wyrażenia oraz w jaki sposób zamieszczać je na stronie, aby uniknąć błędów, mogących przyczynić się do obniżenia pozycji witryny w wynikach wyszukiwania.
Autor
Kinga Kolasa
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Pozycjonowanie fraz a widoczność strony w Google - Ster na SEO
Opublikowano: 06-08-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 11:10 min
Środowisko Google cechuje zmienność, stąd też wynika konieczność zmiany podejścia do pozycjonowania. Coś, co sprawdzało się jeszcze kilka lat temu, dziś może okazać się po prostu syzyfową pracą. Jak zatem uchronić się przed konsekwencjami aktualizacji algorytmów i nie zniknąć z organicznych wyników wyszukiwania? Rozwiązaniem jest stosunkowo nowe podejście w SEO - budowanie widoczności na szeroki zakres fraz!
Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Mobilne aplikacje do kart lojalnościowych
Opublikowano: 01-08-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 5:40 min

Jako konsumenci kochamy, gdy sprzedawcy kuszą nas promocjami, nagrodami, łechcąc nasze ego "Stałego Klienta". Na każdym kroku sklepy i punkty usługowe oferują udział w programach lojalnościowych. Nęceni wizją przyszłych korzyści zgadzamy się chętnie, po to, by później chodzić z portfelem wypchanym bynajmniej nie pieniędzmi, ale stosem kart do zbierania punktów. Jedne są elektroniczne, na drugie zbieramy pieczątki by dostać coś gratis, a jeszcze inne po prostu się gubią i punkty przechodzą nam koło nosa. Na szczęście jest na to sposób.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.21 - (14 głosów)
Co to jest keyword research – teoria doboru słów kluczowych - Ster na SEO
Opublikowano: 31-07-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 12:50 min

Jeśli wiesz, co wpisują użytkownicy, by znaleźć usługi i produkty takie, jak te oferowane przez Ciebie – to zupełnie, jakbyś wygrał los na loterii SEO. W tej części poradnika dowiesz się, co to jest keyword research, czym charakteryzują się słowa kluczowe z potencjałem, co to jest long tail, a także jaka jest zależność pomiędzy pragnieniem zakupu kalendarza a długością wpisywanego w wyszukiwarkę Google hasła.

Autor
Michalina Grzegorzewska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (czerwiec/lipiec 2019)
Opublikowano: 16-07-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:45 min
Odpoczywacie na urlopie i chcecie być na bieżąco z nowinkami Google'owskimi? A może po prostu siedzicie w biurze i potrzebujecie chwili przerwy? Nasz ranking zdecydowanie sprawdza się w obu przypadkach, dostarczając artykuły dotyczące m.in. zmian w Tłumaczu Google oraz wyjaśnienia, jak działa Wi-Fi, a także zawierając Doodle celebrujące 4 lipca czy podziemną rzekę na Filipinach!
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Content Marketing jako narzędzie reklamy w internecie cz.2 - czy warto tworzyć strategię?
Opublikowano: 08-07-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 7:15 min

W drugiej części naszej serii tekstów dotyczących content marketingu wyjaśnione zostanie, czemu tworzenie szczegółowej strategii działań jest konieczne. Omówione będą kolejne kroki, umożliwiające stworzenie skutecznego planu dotarcia do użytkownika. Przedstawione zostaną także zagadnienia związane z dopasowywaniem treści do potrzeb odbiorców oraz sprawdzeniem efektywności naszych działań.

Autor
Bartosz Ławrynkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (maj/czerwiec 2019)
Opublikowano: 19-06-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 5:05 min
Poszukujesz ciekawych artykułów ze świata nauki i technologii? Chcesz zerknąć na grafiki podsumowujące najistotniejsze święta oraz wydarzenia z przełomu maja i czerwca? A może po prostu pragniesz dowiedzieć się, co interesowało Polaków w ciągu ostatnich 30 dni? To wszystko zapewnia nasz regularny ranking top 5 doodli, artykułów z blogu The Keywords oraz trendów z Trendów Google!
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
4.43 - (7 głosów)
Wpisy w Google - jak wyglądać lepiej w wynikach wyszukiwania? - Ster na SEO
Opublikowano: 17-06-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 11:00 min

Posiadanie wizytówki na Mapach Google nie tylko ułatwia potencjalnym klientom znalezienie siedziby firmy i wspiera pozycjonowanie witryny. Możliwość zamieszczania w nich wpisów, podobnych do tych znanych z mediów społecznościowych, może służyć zarówno poprawie widoczności marki jak i informowaniu o ważnych wydarzeniach, szczegółach oferty oraz pojawiających się w niej nowościach.

Autor
Michał Maćkiewicz
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Czym jest wyszukiwanie semantyczne? - Ster na SEO
Opublikowano: 10-06-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 12:10 min

O mechanizmie działania wyszukiwarki internetowej czytaliście już w jednym z poprzednich artykułów Steru na SEO. W tym tekście przyjrzymy się bliżej wyszukiwaniu semantycznemu, o którym się coraz więcej słyszy i które staje się coraz bardziej pożądane przez użytkowników. Odpowiemy też  na kluczowe pytanie: Skąd Google wie co nam chodzi po głowie?

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
3.00 - (2 głosy)
Content Marketing jako narzędzie reklamy w internecie cz.1
Opublikowano: 05-06-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 5:15 min

Większość przedsiębiorców jest świadomych tego, że każde działanie firmy powinno być dokładanie przemyślane i szczegółowo zaplanowane. Mimo tego, wielu z nich popełnia błąd, bagatelizując konieczność posiadania strategii content marketingowej. Z pierwszej części cyklu artykułów, dowiemy się czym jest taka strategia oraz dlaczego warto ją opracować.

Autor
Bartosz Ławrynkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Historia aktualizacji algorytmów wyszukiwarki Google - Ster na SEO
Opublikowano: 04-06-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 67:10 min

Pingwin, Panda, Koliber... Kofeina a nawet Fred! Zmian w algorytmach Google są setki (a nawet tysiące) każdego roku. Oddajemy na Państwa użytek historię aktualizacji algorytmów wyszukiwarki Google - opartą na znakomitym artykule stworzonym pierwotnie przez firmę Moz. Dowiecie się z niej kiedy jaka zmiana miała miejsce i jakie były jej najważniejsze cechy. Podajemy również linki do artykułów dogłębnie wyjaśniających konkretną zmianę. A wszystko w zwartej, przejrzystej formie!

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
4.33 - (9 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się