Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Słownik SEO - pozycjonowanie bez trudnych pojęć
Opublikowano: 24-09-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 35:40 min
Czy wiecie czym różni się Manual Penalty od Algorithmic Penalty? Jak może być powszechnie określany robot indeksujący Google? Kim są Google search quality raters? Na te inne pytania znajdziesz odpowiedzi w naszym słowniku SEO. Regularnie poszerzamy go o nowe pojęcia, żeby przybliżyć Wam tematykę optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych w wyszukiwarkach.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (15 głosów)
Social listening - kogo słuchać, aby zyskać?
Opublikowano: 21-09-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:05 min

Od dzieciństwa wpajano nam, aby robić swoje i nie przejmować się ludzkim gadaniem. Jest w tej radzie sporo prawdy, jednak mądry strateg w tym, co mówią inni dostrzeże szansę na skorygowanie własnych błędów i znalezienie nowych, bardziej skutecznych rozwiązań. Wszystkim, którzy chcą trzymać rękę na pulsie i na bieżąco poznawać panujące w internecie opinie przychodzą z pomocą zupełnie nowe narzędzia.

Autor
Michał Maćkiewicz
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Siła „near-me-shoppingu”
Opublikowano: 19-09-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:10 min

Lubimy mieć telefon w zasięgu ręki. Możemy wszystko sprawdzić z prędkością błyskawicy, a przy okazji nie mamy szans na zgubienie się. Nawet, gdybyśmy byli w  centrum Pekinu w dzień chińskiego Nowego Roku. Oczywiście, że ta nasza słabość ma wpływ na to, jak wygląda Internet i jak funkcjonuje wyszukiwarka Google. A jaki? Zdradzam właśnie w tym poście!

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (sierpień/wrzesień 2018)
Opublikowano: 18-09-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:30 min

W pierwszą rocznicę rankingu Doodli, artykułów na The Keyword i Trendów świętujemy wraz z Google! Jednak nie tylko ich liczne osiągnięcia bierzemy na tapet - znalazło się również miejsce dla osady w Biskupinie, różnorodnych zastosowań sztucznej inteligencji, a także nowego systemu, umożliwiającego zarządzanie szkolnictwem. Zapraszamy do celebracji wraz z nami!

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Jak cię widzą, tak cię piszą – jak tworzyć teksty na stronę główną?
Opublikowano: 17-09-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:00 min
W internecie jak w życiu – pierwsze wrażenie ma duży wpływ na nasz odbiór i podejmowane potem decyzje. Warto więc zwrócić uwagę na wygląd strony głównej, a także zamieszczone na niej teksty. Proponujemy Ci dziś kilka rad, jak stworzyć atrakcyjny i przyciągający tekst na stronę główną, który zachęci użytkownika do dalszego pobytu na witrynie oraz skorzystania z Twoich usług!
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
PR + SEO = związek doskonały?
Opublikowano: 14-09-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:35 min

Razem łatwiej? Oczywiście! Ta zasada odnosi się nie tylko do relacji międzyludzkich, ale i do innych aspektów życia. Wszak, nie od dziś wiadomo, że wspólnymi siłami łatwiej osiągnąć sukces. Tak jest także w przypadku działań PR (public relations) oraz SEO (serach engine optimization)... Wbrew pozorom nie mają ze sobą zbyt wiele wspólnego. Jednak z ich związku mogą zrodzić się same korzyści.

Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Nienasycony SEO Copywriter = perfekcyjnie nasycony tekst
Opublikowano: 12-09-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 3:20 min
Będąc copywriterem do zakresu Twoich potrzeb podstawowych wlicza się: jedzenie, picie oraz poszerzanie horyzontów. Poszukiwania wartościowych informacji możesz zakończyć w momencie, kiedy na kolejnej otwartej stronie nie ma ani jednego przydatnego zdania. Skąd wiesz, że Twój tekst jest dobry? Kiedy spojrzysz na niego i pomyślisz – to mi się przyda.
Autor
Aleksandra Piotrowska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Nie ma tego złego… czyli jak negatywna opinia może nieść dobro?
Opublikowano: 10-09-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:10 min
Niepochlebne komentarze na temat firmy pozostawione w Internecie spędzają sen z powiek wielu przedsiębiorcom. Przerażają, niepokoją, najczęściej jednak wywołują gniew – zupełnie niepotrzebnie. Czas przymierzyć na chwilę różowe okulary i spojrzeć na negatywne opinie jak na coś, co może przynieść mnóstwo korzyści. Wystarczy tylko podejść do nich nieco inaczej niż zwykle.
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Tego się nie spodziewałeś, czyli kilka słów o google bombingu
Opublikowano: 07-09-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:30 min

Co pewien czas słyszymy o zjawisku, jakim jest google bombing. Wchodzimy wtedy w wyszukiwarkę, wpisujemy w nią podaną nam frazę i widzimy twarz znanej osoby tuż obok obraźliwego określenia. W ciągu wielu lat historii Internetu wydarzyło się już kilka podobnych sytuacji. Jednak czy wiemy, dlaczego tak się dzieje, skąd bierze się to konkretne powiązanie i jak można do niego doprowadzić?

Autor
Marta Grandke
Ocena artykułu
4.57 - (7 głosów)
Ster na SEO: czy i jak poradniki wpływają na pozycjonowanie
Opublikowano: 06-09-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 2:50 min
"Kto pyta, nie błądzi" - wielu z nas dobrze zna to powiedzenie i pewnie niejednokrotnie przekonało się o jego zasadności, znajdując rozwiązanie swoich dylematów. Jednak czy jest ono aktualne w czasach, gdy Internet bywa traktowany jak wyrocznia, a na pytanie zadane wujkowi Google może odpowiedzieć nam ponad połowa światowej populacji, mająca dostęp do Internetu?
Autor
Kinga Kolasa
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
SEO Copywriting: Jak robić research?
Opublikowano: 24-08-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:25 min
Z artykułów na naszym blogu wiecie już, że dobry tekst na stronę internetową powinien być unikalny, nasycony wartościowymi informacjami i użyteczny dla odbiorcy. Podstawą napisania takiego tekstu jest zatem dobry research. Dziś podpowiadamy, jak wyszukiwać informacje, aby pisać jak najlepsze teksty dla internetu, które będą skutecznym wsparciem w pozycjonowaniu.
Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Portret potencjalnego klienta a content Twojej strony internetowej
Opublikowano: 22-08-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:15 min
Jak stworzyć portret potencjalnego klienta, skoro nie wiemy przecież, kto dokładnie odwiedza naszą stronę internetową? Wystarczy odpowiedzieć sobie na kilka pytań – o szacowany wiek, wykształcenie czy sytuację życiową. Na tej podstawie będziesz wiedział, jaki content najlepiej dopasuje się do potrzeb i oczekiwań użytkowników – zarówno pod kątem tekstów, grafik czy użytych kolorów.
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się