Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę
Google Allo + Google Assistant
Opublikowano: 30-09-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 4:40 min

Kto z nas nie chciałby mieć zawsze w pobliżu pomocnika, który wszystko wie, odpowie na każde pytanie, pomoże w każdej sytuacji i zapamięta każdą przekazaną mu informację? Zaprezentowany kilka dni temu Google Assistant ma spełniać takie zadanie. To wirtualny asystent, z którym możemy komunikować się korzystając z nowej aplikacji do rozmów tekstowych – Google Allo.

Autor
Monika Olszańska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy )
Blogowanie służy SEO!
Opublikowano: 29-09-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 2:40 min

Osiągnięcie sukcesu w internecie jest zazwyczaj jednoznaczne z sukcesem biznesowym, dlatego też coraz większa liczba przedsiębiorców rezygnuje z klasycznych narzędzi marketingowych i daje się "złapać w sieć". Ale jak dać się zauważyć Internaucie i w jaki sposób wyrobić sobie markę? To proste – poprzez przygotowanie odpowiednio wyważonej mikstury, której głównymi składnikami będą SEO i content marketing, a w tym konkretnym przypadku – blogowanie. Blogowanie, które z SEO bardzo się lubi.

Autor
Maciej Wiśniewski
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy )
Pingwin 4.0 - aktualizacja algorytmu Google
Opublikowano: 23-09-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 2:15 min
Długo wyczekiwana aktualizacja algorytmu Pingwin wreszcie została oficjalnie potwierdzona przez Google! Po niemal dwóch latach od ostatniej aktualizacji inżynierowie Google zakończyli testy i rozpoczęli wprowadzanie tego jednego z najgroźniejszych algorytmicznych zwierząt wyszukiwarki. Co ważne, algorytm będzie wprowadzony na całym świecie we wszystkich językach.
Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
4.27 - (11 głosów )
Coalition for Better Ads
Opublikowano: 21-09-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 1:52 min

Reklama online staje się coraz bardziej zagrożona przez zjawisko jej blokowania. Zauważalny wzrost tego procederu, w szczególności w krajach europejskich, godzi silnie w całą branżę. Zaniepokojeni giganci Internetowi zwarli szeregi, tworząc koalicję. Czym jest Coalition for Better Ads? Przez kogo została utworzona? W jakim celu ma działać? Na te pytania szukajcie odpowiedzi w poniższym artykule.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy )
AMP w głównych mobilnych wynikach wyszukiwania?
Opublikowano: 20-09-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min

Wygląda na to, że wrzesień jest początkiem dobrej zmiany dla osób posiadających sprzęt mobilny połączony z siecią. Strony z AMP (Accelerated Mobile Pages) ruszyły na podbój głównych wyników wyszukiwania, co jest swoistą zachętą (a właściwie w niedługim czasie może stać się nawet koniecznością) dla właścicieli stron chcących podnieść między innymi UX swojej witryny.

Autor
Aldona Talarczyk
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy )
Sunrise System z kolejną specjalizacją AdWords
Opublikowano: 15-09-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min

W pierwszych dniach września do trzech specjalizacji uzyskanych w momencie startu programu Google Partner Premier w lipcu 2016 roku dołączyła kolejna - z kampanii produktowych. Tym samym możemy pochwalić się specjalizacjami AdWords z zakresu kampanii wyszukiwarkowych, reklam na urządzeniach mobilnych, kampanii w sieci reklamowej i w Zakupach Google.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy )
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się