Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (styczeń/luty 2019)
Opublikowano: 15-02-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:15 min
Czy wiecie kto przyczynił się do powstania kawy w postaci, w jakiej ją dzisiaj znacie? Czy jesteście w stanie prawidłowo zadbać o bezpieczeństwo swoich danych w sieci? A może macie już dosyć zmagania się z próbami zaśnięcia każdej nocy i szukacie skutecznych porad? W tym miesiącu, dzięki naszemu rankingowi Doodli, artykułów The Keyword oraz Trendów dowiecie się wiele pożytecznych informacji!
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Charakterystyka kreatywnego twórcy, czyli jaki powinien być dobry copywriter?
Opublikowano: 13-02-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 3:55 min
Copywyriter kojarzy się przede wszystkim z kreatywnością i tworzeniem inspirujących treści, jednak zawód ten wymaga znacznie więcej cennych, a czasami trudnych do rozwinięcia umiejętności. Niektóre z nich można wprowadzić od razu, na inne z kolei pracuje się latami, a w tym doskonaleniu nigdy nie powinno się poprzestać. Co może przyczynić się do sukcesu w tej branży?
Autor
Wojciech Dolata
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Topowe pozycje dla firmy DDW Serwis – wszystkie frazy w top 5 już po miesiącu współpracy!
Opublikowano: 11-02-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 6:05 min
Pozycjonowanie to proces złożony i wymagający intensywnych prac - nie tylko w celu osiągnięcia wysokich pozycji, ale również ich utrzymania. To, kiedy zobaczymy wyniki jest uzależnione od wielu czynników - jednak nie oznacza to, że nie można zauważyć ich już nawet po miesiącu. Właśnie taki rezultat wypracowaliśmy przy pomocy usługi SEO Smart, co pokazuje nasz Case Study!
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Wzrost, wzrost i jeszcze raz wzrost! Case Study ze współpracy z firmą Kon-Trade
Opublikowano: 06-02-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 7:40 min
Współpraca z firmą Kon-Trade pokazuje, że nie lubimy spoczywać na laurach - chcemy osiągać coraz więcej, a jednocześnie udowadniać, że nowoczesne pozycjonowanie przynosi wymierne efekty. Tak też było i tym razem: lepsza widoczność, większa klikalność... to tylko niektóre korzyści, na jakie mógł liczyć nasz Klient. Więcej dowiecie się z przygotowanego Case Study!
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
4.50 - (8 głosów)
Jak skutecznie stosować fitness marketing?
Opublikowano: 04-02-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:15 min
Branża fitness cieszy się coraz większą popularnością, wszyscy chcemy być zdrowi, jednak chyba jeszcze bardziej zależy nam na tym, żeby pokazać innym, że jesteśmy fit. Czy skoro zainteresowanie zdrowym trybem życia jest coraz bardziej promowane, a healthy produkty zasypują sklepowe półki, to czy wysoko pozycjonowane siłownie muszą jeszcze stosować jakieś chwyty marketingowe?
Autor
Kinga Niemczewska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Jak wykorzystać emocje odbiorców w marketingu?
Opublikowano: 29-01-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 6:05 min

Chcąc czy nie, to właśnie głównie emocje rządzą naszymi decyzjami zakupowymi. Ładne ubrania, zaawansowane gadżety i dodatki czy nawet praktyczne narzędzia wybieramy najczęściej ze względu na nasz humor oraz uczucia nam w danej chwili towarzyszące. Które emocje silnie wpływają na decyzje konsumenckie i jak to wykorzystać w marketingu? Zapraszam – tego dowiesz się w tym artykule.

Autor
Konrad Moryń
Ocena artykułu
4.00 - (4 głosy)
Jak często Google aktualizuje Street View i zdjęcia satelitarne?
Opublikowano: 28-01-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 6:30 min
Street View to zdecydowanie przydatne narzędzie. Dzięki niemu z łatwością rozeznasz się w okolicy bądź wirtualnie odwiedzisz każdy wymarzony zakątek z dowolnej części świata. Niestety, nic nie jest doskonałe, więc korzystanie ze Street View często wiąże się z dużą dawką frustracji. W tym artykule postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się zarówno tym wirtualnym spacerom, jak i zdjęciom satelitarnym.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
4.43 - (7 głosów)
Czy to prawda? Nagrody co 5 miliardów wyszukiwań w Google
Opublikowano: 25-01-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 2:55 min

Strona Google poczęstowała Cię nagle stosem konfetti i informacją, że właśnie w ramach wykonania 5-miliardowego wyszukiwania wygrałeś toster? Gratulacje – właśnie padłeś ofiarą internetowego scamu, czyli oszustwa bazującego na zaufaniu i łatwowierności. Jak to jest, że tyle osób daje się nabrać na nagrodę od Google? To efekt przemyślanego designu i wykorzystania ogromnej popularności wyszukiwarki.

Autor
Michalina Grzegorzewska
Ocena artykułu
4.23 - (13 głosów)
Jak szybko pisać na bloga firmowego?
Opublikowano: 24-01-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:45 min

Prowadzenie bloga pomaga przedsiębiorstwu zaistnieć w Internecie, bardzo dobrze wpływa na pozycjonowanie i pozwala dotrzeć do nowych odbiorców. Niestety dla wielu osób jest to bardzo trudne oraz czasochłonne zadanie. Jeśli zaliczasz się do tej grupy, z pomocą przyjdzie Ci poniższy tekst, zawierający wskazówki, dzięki którym zaczniesz pisać atrakcyjne teksty w możliwie krótkim czasie.

Autor
Bartosz Ławrynkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
OK Google po polsku! Czy weszliśmy do nowej rzeczywistości z Asystentem Google?
Opublikowano: 22-01-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:35 min

Prawdopodobnie na tak postawione pytanie Asystent Google Wam nie odpowie albo udzieli wymijającej odpowiedzi. Jednak sam fakt, że możecie z nim porozmawiać po polsku to już naprawdę coś! To niewątpliwie duży krok w kierunku zastosowania sztucznej inteligencji w codziennym życiu przy wykorzystaniu rodzimej mowy. Do tej pory był to anglojęzyczny przywilej.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Storytelling, czyli SEO tysiąca i jednej historii
Opublikowano: 21-01-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 5:15 min

Jeśli wierzyć znanej baśni, Szeherezadzie udało się uniknąć śmierci z ręki sułtana tylko dlatego, że umiała opowiadać piękne historie, które trzymały w napięciu i których zakończenia arabski książę nie mógł się doczekać.  Dziś umiejętność storytellingu przydaje się copywriterom w zupełnie innej walce – o tworzenie angażującej treści i budowanie wokół marki oddanej społeczności.

Autor
Michał Maćkiewicz
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (grudzień 2018/styczeń 2019)
Opublikowano: 18-01-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 3:35 min
W 2019 roku, oczywiście, również będziemy co miesiąc publikować ranking top 5 w Google. W końcu każdy ma ochotę zapoznać się z najlepszymi Doodlami, ciekawymi artykułami w The Keyword czy też najpopularniejszymi trendami z ostatnich 30 dni. Przełom grudnia i stycznia wiąże się przede wszystkim z tematyką świąteczną, ale znajdziecie też kilka niespodzianek.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się