Korzystanie z analitycznych i marketingowych plik├│w cookies wymaga Pa┼ästwa zgody, kt├│r─ů mo┼╝na wyrazi─ç, klikaj─ůc ÔÇ×ZaakceptujÔÇŁ. Je┼╝eli nie chc─ů Pa┼ästwo wyrazi─ç zgody na korzystanie przez nas i naszych partner├│w z okre┼Ťlonych kategorii plik├│w cookies, nale┼╝y wybra─ç opcj─Ö ÔÇ×Zarz─ůdzaj CookiesÔÇŁ i zadecydowa─ç o swoich preferencjach. Wyra┼╝on─ů zgod─Ö mo┼╝na wycofa─ç w ka┼╝dym momencie poprzez zmian─Ö preferencji plik├│w cookies. Szczeg├│┼éowe informacje dotycz─ůce przetwarzania danych osobowych znajduj─ů si─Ö w Polityce prywatno┼Ťci.

 

Poni┼╝ej mo┼╝esz zarz─ůdza─ç preferencjami dotycz─ůcymi korzystania przez nas i naszych partner├│w z plik├│w cookie.

Niezb─Ödne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Wybierz

Kampanie reklamowe Facebook Ads

Facebook Ads jest rodzajem narz─Ödzia reklamowego, kt├│re umo┼╝liwia prowadzenie p┼éatnych kampanii marketingowych w obr─Öbie samego FB, a tak┼╝e powi─ůzanych z nim portali i aplikacji, jak Instagram, Messenger oraz serwisy wydawc├│w obj─Ötych sieci─ů Audience Network.

Bezpłatna wycena

Skuteczna kampania na Facebooku pozwoli Ci dotrze─ç do precyzyjnie okre┼Ťlonej grupy odbiorc├│w za po┼Ťrednictwem targetowanych reklam, co daje znacznie wi─Öksze szanse na konwersj─Ö. A jest z czego wybiera─ç ÔÇô w Polsce liczba u┼╝ytkownik├│w portalu ju┼╝ dawno przekroczy┼éa 20 milion├│w, a najwi─Öksz─ů grup─Ö stanowi─ů tutaj osoby w wieku 25-34 lat.

facebook_ads

Kampanie Facebook Ads – dla kogo?

M├│wi─ůc wprost ÔÇô dla ka┼╝dego. Kampania na Facebooku to niezwykle korzystne rozwi─ůzanie dla osiedlowego fryzjera, sklepu internetowego z odzie┼╝─ů streetwearow─ů, jak i producenta specjalistycznych mebli medycznych, kt├│rego zasi─Ög wykracza daleko poza granice naszego kraju. Bior─ůc pod uwag─Ö obecny krajobraz marketingowy, warto by┼éoby nawet odwr├│ci─ç tak postawione pytanie. Czy sta─ç Ci─Ö na to, aby nie mie─ç reklamy w najpopularniejszym serwisie internetowym na ┼Ťwiecie?

Podstaw─ů funkcjonowania ka┼╝dego przedsi─Öbiorstwa jest wyznaczenie jasno okre┼Ťlonego celu, kt├│ry przy┼Ťwieca─ç b─Ödzie dzia┼éalno┼Ťci biznesu. Zwi─Ökszenie tygodniowego utargu z trzech do siedmiu tysi─Öcy z┼éotych? Trzystu nowych followers├│w na Instagramie Twojego sklepu z butami? A eksplorowanie zupe┼énie nowych sposob├│w na interakcj─Ö z klientami restauracji w centrum Bydgoszczy? Bez wzgl─Ödu na to, co jest celem Twojej firmy, reklama Facebook Ads pomo┼╝e Ci dostawi─ç kolejny krok we w┼éa┼Ťciw─ů stron─Ö. Czasem b─Ödzie to r├│wnie┼╝ stumetrowy sprint.

B─ůd┼║ widoczny na Facebooku!

Przygotujemy dla Ciebie indywidualn─ů ofert─Ö.┬á

Bezpłatna wycena
Audyt SEO

Formaty reklam Facebook Ads

Konkretna reklama w ramach Facebook Ads mo┼╝e przyjmowa─ç kilka r├│┼╝nych ods┼éon. To, na jaki format si─Ö zdecydujesz, zale┼╝y kilku r├│┼╝nych czynnik├│w ÔÇô pocz─ůwszy od specyfiki Twojego produktu lub us┼éugi, poprzez preferencje odbiorc├│w, a┼╝ po charakter aktualnie prowadzonej kampanii. Najpopularniejsze formaty to pojedynczy obraz, kr├│tkie video, karuzela oraz kolekcja. Przyjrzyjmy si─Ö ka┼╝demu z nich.

Check

Reklama obrazowa

Klasyczna forma prezentacji produktu, us┼éugi lub autorskiego contentu. Tre┼Ťci wizualne pozwalaj─ů du┼╝o skuteczniej przebi─ç si─Ö do ┼Ťwiadomo┼Ťci odbiorcy. Anga┼╝uj─ůca grafika w po┼é─ůczeniu z chwytliwym wezwaniem do dzia┼éania to w wielu przypadkach wszystko, czego potrzebuje Twoja kampania reklamowa Facebook Ads.

Check

Reklama wideo

Animowana reklama zdecydowanie bardziej rzuca si─Ö w oczy, przykuwaj─ůc uwag─Ö u┼╝ytkownika scrolluj─ůcego sekcj─Ö aktualno┼Ťci. Pami─Ötaj, ┼╝e prosty i czytelny komunikat dodatkowo wzmacnia przekaz.

Check

Reklama w formie karuzeli

Nawet 10 nast─Öpuj─ůcych po sobie obraz├│w ÔÇô ka┼╝dy z osobnym linkiem. Karuzela to ┼Ťwietny spos├│b prezentacji produkt├│w, idei lub anga┼╝uj─ůcej opowie┼Ťci w wygodnej do przegl─ůdania formie.

Check

Reklama w formie kolekcji

Po┼é─ůczenie filmu i obrazu pozwala na du┼╝o bardziej atrakcyjne, a przy tym czytelne przedstawienie oferty produktowej. Ten format reklamy na Facebooku sk┼éada si─Ö z materia┼éu b┼éyskawicznego oraz katalogu produkt├│w.

facebook_2

Kampanie Facebook Ads – cennik prowadzenia

Ile kosztuje reklama na Facebooku? W praktyce ostateczny koszt kampanii zale┼╝y od wielu czynnik├│w. Finalnie to Ty okre┼Ťlasz wysoko┼Ť─ç bud┼╝etu ÔÇô nigdy nie wydasz wi─Öc wi─Öcej ni┼╝ zak┼éada┼é pierwotny plan dzia┼éa┼ä marketingowych. W naszej gestii le┼╝y natomiast optymalne wykorzystanie dost─Öpnych ┼Ťrodk├│w, tak by efekt marketingowy spe┼éni┼é Twoje oczekiwania. Na cen─Ö kampanii wp┼éywa mi─Ödzy innymi sta┼╝ Twojego przedsi─Öbiorstwa, rozpoznawalno┼Ť─ç marki, wielko┼Ť─ç oraz ilo┼Ť─ç ┼║r├│de┼é ruchu organicznego, spo┼éeczno┼Ť─ç czy te┼╝ cel.

Nasza agencja SEO prowadzi efektywne kampanie Facebook Ads dla firm z ca┼éej Polski. Posiadamy oddzia┼éy w Poznaniu, Warszawie, Wroc┼éawiu, Bydgoszczy i Toruniu. Dysponujemy odpowiedni─ů wiedz─ů, do┼Ťwiadczeniem i zapleczem technologicznym, co pozwala nam precyzyjnie przewidzie─ç rezultat prowadzonych dzia┼éa┼ä marketingowych w odniesieniu do celu, profilu dzia┼éalno┼Ťci, lokalizacji oraz bud┼╝etu. Skontaktuj si─Ö z nami, aby uzyska─ç wycen─Ö us┼éugi.

Kampania Facebook Ads – cele reklamowe

Jak ju┼╝ wspominali┼Ťmy, wyznaczenie podstawowego celu ma niebagatelne znaczenie ÔÇô zar├│wno w przypadku og├│lnego rozwoju przedsi─Öbiorstwa, jak i samej kampanii Facebook Ads. Jasno okre┼Ťlony kierunek dzia┼éania pozwoli nam skuteczniej zaplanowa─ç strategi─Ö marketingow─ů Twojej firmy. Zale┼╝y nam, aby efekty naszej pracy by┼éy zgodne z Twoimi oczekiwaniami.

Kampania na Facebooku pozwala na wybranie konkretnych cel├│w reklamowych, kt├│re podzielono na trzy odr─Öbne kategorie ÔÇô ┼Üwiadomo┼Ť─ç, Dzia┼éania oraz Konwersje. Przyjrzyjmy si─Ö ka┼╝dej z nich.

┼Üwiadomo┼Ť─ç

Stawiaj─ůc na budowanie ┼Ťwiadomo┼Ťci skupiasz si─Ö przede wszystkim na rozpoznawalno┼Ťci Twojego brandu. Zale┼╝y Ci na zwi─Ökszaniu zainteresowania Twoim produktem lub us┼éug─ů, a dotarcie do mo┼╝liwie najwi─Ökszej liczby u┼╝ytkownik├│w stawiasz sobie za punkt honoru. W ramach tej kategorii masz do wyboru:

  • rozpoznawalno┼Ť─ç marki ÔÇô promuj swoj─ů firm─Ö, pobudzaj zainteresowanie i spraw, ┼╝e Twoja oferta stanie si─Ö obiektem po┼╝─ůdania wielu u┼╝ytkownik├│w,
  • zasi─Ög ÔÇô docieraj do mo┼╝liwie najwi─Ökszej liczby odbiorc├│w w ramach konkretnych grup docelowych.

Działania

Wolisz pobudza─ç dzia┼éania, wywo┼éywa─ç i monitorowa─ç konkretne reakcje grupy odbiorc├│w Twojej kampanii reklamowej, a aktywno┼Ť─ç u┼╝ytkownik├│w to dla Ciebie najwy┼╝szy priorytet. Cele z tej kategorii maj─ů sk┼éania─ç do podj─Öcia konkretnych interakcji oraz poszukiwania dodatkowych informacji o Twojej firmie, marce i produkcie. Twoje opcje to:

  • ruch ÔÇô kieruj swoich odbiorc├│w w konkretne miejsca w ramach Twojej witryny (podstrony ofertowe, artyku┼éy blogowe, aplikacja, etc.),
  • aktywno┼Ť─ç ÔÇô docieraj do u┼╝ytkownik├│w, kt├│rzy ch─Ötnie wejd─ů w interakcj─Ö z Twoj─ů reklam─ů, zostawiaj─ůc lajka, komentarz czy udost─Öpniaj─ůc post,
  • instalacja aplikacji ÔÇô promuj swoj─ů aplikacj─Ö mobiln─ů,
  • wy┼Ťwietlenia filmu ÔÇô docieraj do u┼╝ytkownik├│w preferuj─ůcych tre┼Ťci video,
  • pozyskiwanie kontakt├│w ÔÇô zdobywaj potencjalnych klient├│w, rozbudowuj─ůc baz─Ö kontakt├│w poprzez stworzenie odpowiedniego formularza,
  • wiadomo┼Ťci ÔÇô nawi─ůzuj bezpo┼Ťredni kontakt z u┼╝ytkownikami (np. w aplikacji Messenger).

Konwersje

Twoje dzia┼éania w ramach kampanii reklamowej na FB sprowadzaj─ů si─Ö do jednego ÔÇô maksymalizacji sprzeda┼╝y. Im wi─Öcej os├│b wybierze Twoj─ů ofert─Ö, tym wi─Ökszy zysk odnotuje Twoja firma. Zach─Öcasz u┼╝ytkownik├│w do zakup├│w w Twoim sklepie, rozpocz─Öcia p┼éatnej subskrypcji czy skorzystania z us┼éug, kt├│re ┼Ťwiadczysz. W tym przypadku masz do wyboru:

  • Konwersje ÔÇô zach─Öcaj do podejmowania istotnych dla Ciebie dzia┼éa┼ä w obr─Öbie witryny (dodanie produktu do koszyka czy finalizacja zakupu, ale r├│wnie┼╝ przes┼éanie formularza lub wy┼Ťwietlenie konkretnej podstrony),
  • Sprzeda┼╝ z katalogu ÔÇô zaprezentuj wybrane produkty z oferty swojego sklepu,
  • Ruch w firmie ÔÇô promuj fizyczne lokalizacje Twojej firmy, docieraj─ůc do u┼╝ytkownik├│w znajduj─ůcych si─Ö w pobli┼╝u.

Tworzenie kampanii reklamowej Facebook Ads ÔÇô krok po kroku

Jak stworzy─ç w┼éasn─ů kampani─Ö Facebook Ads? Cho─ç ca┼éy proces nie nale┼╝y do przesadnie skomplikowanych (zdecydowanie pomaga tutaj intuicyjny interfejs Menad┼╝era reklam), to warto nieco ni┼╝ej pochyli─ç si─Ö nad jego poszczeg├│lnymi etapami. Przekonajmy si─Ö zatem, jak przebiega─ç b─Ödzie Twoja w┼éasna ┼Ťcie┼╝ka ku wymarzonej kampanii.
krok_1

Wyb├│r celu

Znasz ju┼╝ mo┼╝liwe cele reklamowe (zwi─Ökszanie ┼Ťwiadomo┼Ťci, zach─Öcanie do dzia┼éania i konwersja) oraz wiesz z czym wi─ů┼╝e si─Ö ka┼╝dy z nich. Pora na dokonanie wyboru ÔÇô zdecyduj, jakie efekty maj─ů dla Ciebie najwy┼╝szy priorytet i ustal og├│lny kierunek dzia┼éa┼ä promocyjnych. To r├│wnie┼╝ dobry moment, by nazwa─ç Twoj─ů kampani─Ö na Facebooku.

krok_2

Okre┼Ťlenie grupy docelowej

Stare powiedzenie m├│wi, ┼╝e dobrze jest zna─ç swojego wroga ÔÇô w marketingu natomiast warto pozna─ç swojego odbiorc─Ö. Zdefiniuj grup─Ö docelow─ů swojej kampanii reklam Facebook Ads na podstawie targetowania demograficznego (wiek i p┼ée─ç), behawioralnego (nawyki konsumenckie) lub geograficznego (lokalizacja).

krok_3

Wyb├│r platformy i umiejscowienie

Musisz tak┼╝e podj─ů─ç decyzj─Ö odno┼Ťnie do konkretnej platformy, na kt├│rej Twoja kampania b─Ödzie mog┼éa rozkwitn─ů─ç (Facebook, Instagram lub nawet Messenger, a mo┼╝e inna aplikacja z sieci Audience Network). Nast─Öpnie wybierz konkretne miejsce w obr─Öbie danego serwisu ÔÇô np. tablic─Ö aktualno┼Ťci, relacje czy skrzynk─Ö odbiorcz─ů u┼╝ytkownika.

krok_4

Bud┼╝et i harmonogram

Okre┼Ťl bud┼╝et, kt├│ry przeznaczysz na promocj─Ö swoich produkt├│w w mediach spo┼éeczno┼Ťciowych. Mo┼╝esz zdefiniowa─ç zar├│wno bud┼╝et w wymiarze dziennym, jak i na ca┼éy czas trwania kampanii FB Ads. Kolejnym krokiem jest tak┼╝e ustalenie og├│lnych ram czasowych oraz harmonogramu publikacji.

krok_5

Tworzenie reklamy

Pora na zdefiniowanie cech konkretnych materia┼é├│w promocyjnych sk┼éadaj─ůcych si─Ö na kampani─Ö. Wybierz format reklamy (poszczeg├│lne rodzaje omawiali┼Ťmy nieco wy┼╝ej), a nast─Öpnie okre┼Ťl jej tre┼Ť─ç oraz podstron─Ö, do kt├│rej b─Ödzie prowadzi─ç. Mo┼╝esz dodawa─ç r├│wnie┼╝ tekst (wezwanie do dzia┼éania!) oraz materia┼éy multimedialne.

krok_6

Akceptacja

Ostatni krok na drodze do stworzenia w┼éasnej kampanii Facebook Ads to zatwierdzenie Twojego projektu. Algorytmy dokonaj─ů skrupulatnej oceny Twojej reklamy ÔÇô nie pozostaje zatem nic innego, jak tylko czeka─ç na akceptacj─Ö.

Wiesz ju┼╝, jak zadba─ç o widoczno┼Ť─ç w mediach spo┼éeczno┼Ťciowych. Nie oznacza to bynajmniej ko┼äca wyzwa┼ä, kt├│re przed Tob─ů stoj─ů. Pami─Ötaj, ┼╝e kampania na Facebooku to swego rodzaju ┼╝ywy organizm ÔÇô monitoruj, optymalizuj, zmieniaj i obserwuj rezultaty. Nie b├│j si─Ö eksperymentowa─ç ÔÇô sprawd┼║, jakie dzia┼éania przynosz─ů najlepszy skutek i zwi─Ökszaj efektywno┼Ť─ç swoich dzia┼éa┼ä marketingowych.

Reklamy na Facebooku – dlaczego warto?

Je┼Ťli wci─ů┼╝ zastanawiasz si─Ö, dlaczego w┼éa┼Ťciwie warto skorzysta─ç z reklam FB Ads, spieszymy z odpowiedzi─ů. Facebook to bezdyskusyjnie najwi─Ökszy portal spo┼éeczno┼Ťciowy na ┼Ťwiecie, zrzeszaj─ůcy przesz┼éo 20 milion├│w aktywnych u┼╝ytkownik├│w w Polsce, co przek┼éada si─Ö na oko┼éo 16 milion├│w unikalnych odbiorc├│w, do kt├│rych mo┼╝e trafi─ç Twoja kampania. Gdy doda─ç do tego Instagram (7 milion├│w) oraz inne serwisy i aplikacje mobilne zebrane pod bander─ů Audience Network, mamy do czynienia z potencja┼éem marketingowych, obok kt├│rego nie spos├│b przej┼Ť─ç oboj─Ötnie.

Nasza agencja SEO specjalizuje si─Ö w dostarczaniu po┼╝─ůdanego efektu marketingowego ÔÇô tak┼╝e w kontek┼Ťcie dzia┼éa┼ä reklamowych w portalach spo┼éeczno┼Ťciowych. Mo┼╝esz liczy─ç na pe┼éne wsparcie naszych ekspert├│w od social media rozsianych po lokalizacjach w ca┼éym kraju ÔÇô nasz─ů pozna┼äsk─ů siedzib─Ö wspieraj─ů oddzia┼éy w Warszawie, Bydgoszczy, Wroc┼éawiu i Toruniu.

dlaczego_wrto

Chcesz wiedzie─ç, ile mo┼╝esz zarobi─ç dzi─Öki Facebook Ads?

Zam├│w bezp┼éatn─ů konsultacj─Ö z naszym specjalist─ů!

Skonsultuj si─Ö

Audyt SEO

Kampania Facebook Ads niesie za sob─ů wiele atrakcyjnych korzy┼Ťci dla przedsi─Öbiorcy, jak cho─çby:

  • zasi─Ög i rozpoznawalno┼Ť─ç ÔÇô tak du┼╝a baza u┼╝ytkownik├│w stwarza doskona┼ée warunki do promocji, a badania wykazuj─ů, ┼╝e ka┼╝dy z nich ogl─ůda przynajmniej kilkana┼Ťcie reklam miesi─Öcznie,
  • wi─Öksza sprzeda┼╝ ÔÇô lepsza widoczno┼Ť─ç to wi─Öcej sprzedanych produkt├│w, a precyzyjne targetowanie ca┼éych grup odbiorczych znacznie zwi─Öksza trafno┼Ť─ç wy┼Ťwietlanych reklam,
  • narz─Ödzia analityczne ÔÇô Facebook Ads dostarcza szerok─ů gam─Ö system├│w, statystyk i narz─Ödzi, dzi─Öki kt├│rym jeste┼Ť w stanie precyzyjnie i na bie┼╝─ůco monitorowa─ç post─Öpy Twojej kampanii,
  • ruch na Twojej w┼éasnej stronie ÔÇô poszczeg├│lne elementy kampanii mog─ů przekierowywa─ç u┼╝ytkownik├│w na konkretne podstrony Twojego serwisu, dzi─Öki czemu Twoje w┼éasne tre┼Ťci, produkty czy artyku┼éy blogowe zyskaj─ů na popularno┼Ťci, a autorytet strony wzro┼Ťnie,
  • szybkie efekty ÔÇô praktycznie natychmiastowa informacja zwrotna w postaci obszernych statystyk i wynik├│w poszczeg├│lnych publikacji sprawia, ┼╝e od razu wiesz, jakie dzia┼éania przynosz─ů najlepsze efekty.

Portale spo┼éeczno┼Ťciowe stanowi─ů spor─ů cz─Ö┼Ť─ç ┼╝ycia coraz wi─Ökszego wycinka naszej populacji. Du┼╝a liczba potencjalnych odbiorc├│w przek┼éada si─Ö natomiast na zyski ÔÇô ┼Ťrednio co czwarty u┼╝ytkownik FB dokonuje zakupu po klikni─Öciu w reklam─Ö. Skuteczno┼Ť─ç samych publikacji w ramach kampanii wzrasta z kolei dzi─Öki coraz doskonalszym algorytmom targetowania. Reklama Facebook Ads stanowi zatem nast─Öpny logiczny krok w rozwoju ka┼╝dego przedsi─Öbiorstwa.

facebook_ads_2

Facebook Pixel ÔÇô czym jest i do czego s┼éu┼╝y?

W uproszczeniu, Facebook Pixel to po prostu fragment kodu, kt├│ry warto zaimplementowa─ç na stronie internetowej ÔÇô bez tego prawdopodobnie nie do┼Ťwiadczysz pe┼éni korzy┼Ťci p┼éyn─ůcych z reklamy w portalu spo┼éeczno┼Ťciowym. Pixel umo┼╝liwia ┼Ťledzenie u┼╝ytkownik├│w odwiedzaj─ůcych Twoj─ů witryn─Ö, co z kolei otwiera przed Tob─ů furtk─Ö do sprawniejszego monitorowania faktycznych efekt├│w kampanii oraz g┼é─Öbszego zrozumienia tendencji panuj─ůcych w┼Ťr├│d konsument├│w.

Facebook Pixel zaimplementowany w kodzie strony pozwala Ci na:

  • tworzenie w┼éasnych grup odbiorc├│w,
  • monitorowanie konwersji,
  • optymalizacj─Ö reklam,
  • ┼Ťledzenie ruchu na stronie,
  • remarketing.

Pixel umo┼╝liwia Ci tak┼╝e zbieranie u┼╝ytkownik├│w, kt├│rzy dokonali konkretnej aktywno┼Ťci na Twojej stronie. Mo┼╝liwo┼Ťci jest tutaj wiele ÔÇô pocz─ůwszy od wej┼Ťcia na podstron─Ö produktow─ů, poprzez dodanie pozycji do listy ┼╝ycze┼ä, a┼╝ po porzucenie koszyka. Dzi─Öki temu mo┼╝esz stworzy─ç spersonalizowan─ů reklam─Ö, maj─ůc─ů zach─Öci─ç niedosz┼éych klient├│w do finalizacji zakupu. To wszystko czyni z Pixela nieodzowny element ka┼╝dej kampanii Facebook Ads.

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultacj─Ö z do┼Ťwiadczonym ekspertem
  • ofert─Ö dopasowan─ů do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzed┼║
konkurencj─Ö

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700