Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Wybierz

Cennik pozycjonowania stron

Wybieraj mądrze i zaplanuj swój budżet!

Korzystaj z usługi w wybranej wersji: SEO Cloud, SEO Smart, SEO Hybryda – bądź innych, indywidualnie dopasowanych modeli współpracy. Nasz cennik pozycjonowania to wypadkowa m. in.: wybranej opcji usługi, zakresu promocji, liczby fraz kluczowych i Twoich celów biznesowych. W cenie pozycjonowania stron uwzględniamy możliwości zarówno tych najmniejszych firm, jak i wymagania największych przedsiębiorstw.

Bezpłatna wycena

Poniżej przedstawiamy założenia kilku podstawowych modeli współpracy, ale nasza oferta obejmuje znacznie więcej rozwiązań! Zgłoś się do nas, a wycenimy niezobowiązująco kampanię SEO odpowiadającą Twoim potrzebom i założeniom budżetowym. Sprawdź, jak wiele masz możliwości! Ciesz się korzyściami osiągniętymi dzięki promocji w wyszukiwarkach internetowych!

graafika11

Formy płatności za pozycjonowanie strony

Nadszedł ten moment, kiedy zrozumiałeś, jak ważne dla Twojego biznesu zlecenie pozycjonowania strony internetowej? W sieci znalazłeś informacje o różnych modelach rozliczeń i zastanawiasz się, o co tak naprawdę chodzi z kosztami i płatnością za efekt oraz abonamentem?? W świecie SEO funkcjonujemy nie od dzisiaj, dlatego z chęcią rozwiejemy Twoje wątpliwości!

Bez względu na cenę pozycjonowania – pamiętaj:

  1. Pozycjonowanie stron to proces i wymaga czasu oraz regularnych działań.
  2. Nikt nie jest w stanie zagwarantować konkretnych pozycji w Google.
  3. Google to środowisko zmienne – dlatego nie wystarczy osiągnięcie efektu, trzeba pracować również nad jego utrzymaniem.
  4. Efekty pozycjonowania można mierzyć różnymi metodami – to oznacza, że mogą się pojawić rozbieżności w zależności od tego, którą z nich wybierzemy.
  5. Google nie lubi spamu i „agresywnego” SEO. Wszystkie działania muszą być prowadzone w sposób zrównoważony i zgodnie z wytycznymi Google.

Co te informacje mają wspólnego z płatnościami? Sporo! Model rozliczania często wpływa na prowadzone prace, tzn.:


Płatność za efekt pozycjonowania

W tym modelu agencja SEO pracuje niejako za darmo do momentu osiągnięcia ustalonego wcześniej efektu. Brzmi kusząco, prawda? Wydawać by się mogło, że to idealny model współpracy i zmobilizuje agencję do pracy nad pozycjonowaniem strony lub pozycjonowaniem sklepu internetowego, by jak najszybciej uzyskać wynagrodzenie. Może się jednak okazać, że skupienie się wyłącznie na szybkim osiągnięciu konkretnego celu przyniesie więcej szkody niż pożytku (promowanie niezbyt konkurencyjnych fraz, które nie przyniosą wymiernych korzyści czy też masowe działania podejmowane w celu szybkiego uzyskania efektu, które mogą zostać odebrane przez Google jako spam i nieuczciwe praktyki).

Abonament (stała opłata) na pozycjonowanie

W tym modelu co miesiąc płacimy ustaloną wcześniej kwotę. Płacimy za konkretne prace, agencja SEO może dobrze rozplanować budżet na poszczególne działania i zaplanować długofalowe prace. Nie ma tutaj ryzyka, że działania zostaną ograniczone ze względu na brak funduszy. Co więcej możesz rozliczyć pracę agencji z poszczególnych działań, a nie z efektów, które, jak już wspomnieliśmy, mogą się różnić w zależności od tego, którą metodą są weryfikowane. I – co najważniejsze – w tym modelu rozliczeń agencja nastawia się na stopniowe, a tym samym bezpieczne zbliżanie się do zamierzonego celu oraz na utrzymanie efektu.

Pamiętaj, że Google zmienia się po to, by sprostać coraz większym oczekiwaniom użytkowników. Dlatego zmienia się nie tylko podejście do samego SEO, ale też związanego z nim modelu współpracy i rozliczeń. My stawiamy na innowacyjność i stabilizację wynikającą z płatności w abonamencie!

Poznaj cenę pozycjonowania Twojej strony!

Sprawdzimy Twoją stronę WWW i przygotujemy dla Ciebie ofertę.

Bezpłatna wycena
Audyt SEO

Jak dobrze wycenić pozycjonowanie strony www?

Stawiamy na przejrzyste zasady współpracy poprzedzone rzetelną wyceną. Każdy biznes jest inny, każdy klient ma różne potrzeby i oczekiwania. Nie ma zatem uniwersalnego przepisu na pozycjonowanie stron. Dlatego potrzebujemy od Ciebie kilku informacji, które pozwolą nam przygotować indywidualną ofertę SEO, dzięki której Twoja firma zaistnieje w świecie Google!
01

Przedstaw nam swój biznes!

Opowiedz nam, czym się zajmujesz, co Cię wyróżnia na rynku, kim są Twoi klienci. Zdradź nam, jakie – Twoim zdaniem – są mocne i słabe strony Twojego biznesu. Prowadziłeś lub wciąż prowadzisz działania marketingowe? To również cenna informacja, która przyda się naszym specjalistom podczas planowania strategii i wyceny działań. Pamiętaj, że nikt nie zna Twojego biznesu lepiej niż Ty sam!

Pokaż nam też swoją stronę internetową – musimy ją przeanalizować pod wieloma aspektami. Nie masz witryny?
Od razu nas o tym poinformuj, zmienimy to!
02

Powiedz nam, na czym Ci zależy

Być może nieco zdziwiło Cię to pytanie – w końcu każdemu zależy na tym samym, czyli na zwiększeniu zysków, prawda? Musisz jednak wiedzieć, że cel ten można osiągnąć na wiele sposobów. Może to być dotarcie z ofertą do konkretnej grupy odbiorców, zwiększenie rozpoznawalności marki, wzrost liczby wejść na stronę, zwiększenie widoczności witryny na wybrane frazy związane z Twoim biznesem, zachęcenie użytkowników do odwiedzin Twojej firmy bądź do kontaktu.

Jeśli pozycjonowanie strony ma być skuteczne, musimy dokładnie wiedzieć, na czym najbardziej Ci zależy!
03

Kto jest twoją bezpośrednią konkurencją?

Konkurencja nie śpi! i my doskonale o tym wiemy! Chyba nie ma już branży, w której nie miałoby się do czynienia z konkurencją. Dlatego wskaż nam, kto jest Twoim największym rywalem i komu chcesz dotrzymać kroku, kto Cię inspiruje i kogo chciałbyś prześcignąć. Pamiętaj jednak, żeby skupić się na bezpośredniej konkurencji i firmach, z którymi realnie możesz rywalizować.

Dzięki uzyskanym od Ciebie informacjom przeanalizujemy konkurencję i wyciągniemy wnioski, które przybliżą Cię do osiągnięcia przewagi.
04

Daj nam chwilę na zebranie niezbędnych informacji

Dla skutecznego pozycjonowania stron potrzebny jest plan działań będący od A do Z dopasowany do konkretnej firmy. Dlatego nasi specjaliści będą potrzebować trochę czasu na dogłębną analizę pozyskanych od Ciebie, jak i samodzielnie zebranych informacji.

Weźmiemy pod lupę biznes Twój oraz konkurencji i przygotujemy plan działania wraz z wyceną. Uwzględnimy przy tym budżet, jaki jesteś w stanie przeznaczyć na SEO.

Ile kosztuje usługa SEO?

Jednym z pierwszych pytań, jakie Ci się nasuwa w związku z pozycjonowaniem strony, zapewne jest „A ile kosztuje ta usługa?”. To zrozumiałe, że przed poznaniem oferty chciałbyś wiedzieć, z jakimi kosztami należy się liczyć. Musisz jednak pamiętać, że na koszty pozycjonowania wpływa wiele czynników – stąd też nie jesteśmy w stanie podać konkretnego, uniwersalnego cennika SEO. Jeśli jednak się z nami skontaktujesz i odpowiesz na kilka naszych pytań, postaramy się jak najszybciej dokonać dla Ciebie indywidualnej wyceny!

Bezpłatna wycena pozycjonowania

Wycena SEO nie jest zobowiązująca i nie obliguje Cię do podpisania umowy, nie wiąże się również z żadnymi kosztami. Tym bardziej warto spróbować!

Bezpłatna wycena
Ikona
cennik_2-2

Co wpływa na cenę pozycjonowania?

  1. Sposób rozliczania – najpopularniejszy jest aktualnie model stałych płatności co miesiąc (abonament). Istnieją również modele płatności za efekt (czyli płacisz dopiero wtedy, gdy agencja osiągnie określony cel) oraz tzw. hybryda (mix abonamentu i płatności za efekt).
  2. Promowane frazy kluczowe – wyrażenie wyrażeniu nierówne. Na koszt SEO ma wpływ nie tylko liczba fraz, ale też ich konkurencyjność (od tego zależy nakład pracy agencji oraz przełożenie efektu na wymierne korzyści dla Twojego biznesu).
  3. Jakość strony internetowej – pod uwagę brana jest między innymi historia domeny, jej struktura, zawartość, stopień trudności wdrażania zmian w jej obrębie, stopień przystosowania do SEO i wiele innych kwestii.
  4. Prowadzone dotychczas działania promujące witrynę – wcześniejsze działania w obrębie SEO mogą zarówno ułatwić, jak i utrudnić agencji prowadzenie prac. Nieumiejętne pozycjonowanie stron czy też stosowanie praktyk nieuczciwych (tzw. Black Hat SEO) w przeszłości może wiązać się z koniecznością większego nakładu pracy ze strony agencji.
  5. Cel biznesowy i indywidualne oczekiwania klienta – cena pozycjonowania zależy m.in. od tego, jaki będzie jego zasięg (pozycjonowanie lokalne lub ogólnopolskie) oraz od konkretnego celu biznesowego (zwiększenie widoczności, poprawienie pozycji w rankingu, zwiększenie liczby zamówień, wzrost wejść na stronę, itp.).

To tylko podstawowe aspekty wpływające na koszty pozycjonowania. Nie ma uniwersalnego kalkulatora, który pozwoli w kilka minut wyliczyć cenę usługi SEO. By dokonać wyceny, należy dokonać rzetelnej analizy i zaplanować działania – dlatego już teraz zapraszamy do niezobowiązującego kontaktu z naszymi specjalistami! Sprawdź także nasz darmowy audyt SEO.

Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej?

Wiemy, że interesują Cię konkrety i odpowiedź na pytanie „Ile kosztuje pozycjonowanie stron?”. W SEO jednak nie obowiązuje uniwersalny, stały cennik. Nie jesteśmy w stanie z marszu określić, jaki będzie dokładny koszt pozycjonowania Twojej strony internetowej – do tego niezbędne jest dokonanie indywidualnej wyceny uwzględniającej branżę, jakość witryny, frazy kluczowe, cel biznesowy, model współpracy i nie tylko. Pozycjonowanie stron może zatem kosztować od kilkuset złotych do nawet kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie! W Sunrise System masz do wyboru aż 3 modele rozliczeń.

cennik_3

W tym modelu skupiamy się na innowacyjnym podejściu do pozycjonowania strony – budujemy widoczność witryny na niemal nieograniczoną liczbę fraz (oczywiście związanych z daną firmą i branżą). Działamy szeroko i nie skupiamy się na promowaniu tylko kilku wyrażeń kluczowych. Jest to odpowiedź na zmieniające się środowisko Google i szansa na zapewnienie stabilnych, długofalowych efektów.

Najczęściej wybierany przez klientów.


Jak to wygląda w praktyce?

Regularne prace optymalizacyjne mające na celu promocję całej oferty przekładają się nie tylko na wzrost pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania, ale przede wszystkim na większą liczbę wyświetleń strony na szeroki zakres fraz (promocja całego serwisu). A to z kolei zwiększa szansę na dotarcie do większego grona potencjalnych klientów.


Case study

Dla jednego z naszych klientów wypracowaliśmy aż 230% więcej wyświetleń strony, 657% więcej wejść na stronę, a w TOP 10 znalazło się prawie 400 fraz! Efekty były widoczne już w pierwszym miesiącu działań, a z każdym kolejnym miesiącem było coraz lepiej! Co więcej, z każdym miesiącem efekty były coraz lepsze, a wysokość faktury się nie zwiększała (rozliczenie abonamentowe – stała opłata co miesiąc). To tylko jeden z wielu przykładów na to, że SEO Cloud naprawdę działa.


Działasz lokalnie: cena pozycjonowania od 900 zł
Działasz szeroko: cena pozycjonowania od 1 200 zł

cennik_4

Ten model stanowi propozycję dla osób, którym zależy na promowaniu witryny na konkretne wyrażenia. Działania skupiają się zatem na budowaniu widoczności na frazy, które klient wskaże jako priorytetowe – pozwala to dokładnie selekcjonować ruch na stronie. Cena za wyrażenie kluczowe w tym modelu to minimum 50 zł (koszt ten wzrasta wraz z konkurencyjnością frazy). Minimalny budżet usługi to 300 zł.


Jak to wygląda w praktyce?

Można pokusić się o stwierdzenie, że SEO Smart to nieco bardziej oszczędna wersja SEO Cloud. Tutaj skupiamy się bowiem na wskazanych wyrażeniach kluczowych, a tym samym budujemy widoczność witryny dla konkretnych aspektów działalności (a nie dla całej oferty). W tym modelu współpracy rozliczamy się abonamentowo – podczas negocjacji ustalmy jedną, stałą cenę za okres trwania umowy.


Case study

Dla jednego z naszych klientów dzięki SEO Smart wypracowaliśmy aż 333% więcej kliknięć, co oznacza, że stronę odwiedziło miesięcznie aż 3 razy więcej użytkowników – a każdy użytkownik to potencjalny klient, czyli zysk dla firmy! Kliknięcia te nie byłyby możliwe, gdyby nie zwiększenie widoczności na główne frazy kluczowe – możemy się pochwalić, że po 14 miesiącach działań średnia pozycja wszystkich wybranych przez klienta wyrażeń wynosiła 3,16!


Szacunkowy koszt 1 wyrażenia kluczowego: ok. 60 zł
Minimalny budżet pozycjonowania strony: 900 zł

cennik_5

Wiemy, że niektórym ciężko jest przekonać się do innowacyjnych rozwiązań. Wiemy też, że coś, co sprawdzało się w pozycjonowaniu stron jeszcze kilka lat temu, dziś już nie przynosi satysfakcjonujących efektów. Dlatego dla tradycjonalistów oferujemy mix modeli rozliczeń. W tym modelu płacisz więcej, ale dopiero za konkretny efekt. Płacisz niewielki abonament (stała opłata) i dopłacasz za efekt, tj. tylko za wskazane wyrażenia, które dzięki naszej pracy znalazły się w TOP 10. Koszt pozycjonowania strony zależy tutaj nie tylko od konkurencyjności fraz, ale też od miejsca w rankingu.


Jak to wygląda w praktyce?

SEO Hybryda opiera się na wybraniu konkretnej listy fraz, które najlepiej określają działalność firmy oraz mają duży potencjał konwersji. Działania skupiają się na ich promowaniu w organicznych wynikach wyszukiwania i osiąganiu coraz wyższych pozycji w rankingu. Tradycyjny model rozliczania powoli odchodzi do lamusa. SEO Hybryda to usługa, dzięki której jesteśmy w stanie wypracować wysokie pozycje dla wybranych fraz oraz zwiększyć liczbę wyświetleń strony i jej odwiedzin.


Case study

Jako przykład możemy podać jednego z wielu naszych klientów, który dzięki temu modelowi może cieszyć się wzrostem wyświetleń o 1153% oraz liczbą odwiedzin o 551% – co więcej już w drugim miesiącu współpracy witryna wyświetlała się w TOP 10 na wszystkie promowane wyrażenia! O większej rozpoznawalności witryny w sieci – co ma wpływ na większy ruch na stronie – decyduje także bardzo duża liczba fraz kluczowych, po których użytkownicy trafiali na stronę, które były „efektem ubocznym”.


Szacunkowy koszt 1 wyrażenia kluczowego: ok. 100 zł
Minimalny budżet pozycjonowania strony: 1 100 zł

Cennik i koszty SEO na jasnych warunkach!

Wypełnij formularz i sprawdź.

Bezpłatna wycena

Audyt SEO

Kiedy pozycjonowanie jest warte swojej ceny?

Zastanawiasz się, dlaczego pozycjonowanie stron tyle kosztuje? Nie musisz wierzyć nam na słowo, chętnie udowodnimy Ci, że usługa SEO ta jest warta swojej ceny. Przede wszystkim: Google to środowisko zmienne. Żeby pozycjonowanie przyniosło efekt, trzeba wykazać się doskonałą znajomością mechanizmów działania największej wyszukiwarki internetowej. Tej wiedzy nie da się nabyć na szybko z webinarów – potrzebne są lata doświadczenia i nieustanne śledzenie nowinek Google. I za tę wiedzę oraz doświadczenie trzeba zapłacić.

Pamiętaj, że pozycjonowanie strony przez specjalistów
to szereg korzyści dla Twojego biznesu:

  1. Zespół ekspertów do Twojej dyspozycji – nad widocznością Twojej firmy pracują specjaliści z różnych działów. Wykorzystują przy tym nie tylko lata doświadczenia i wiedzę z wielu dziedzin, ale też nowoczesne narzędzia pracy.
  2. Większa widoczność w sieci – a to wiąże się ze zwiększeniem rozpoznawalności marki i zaufania do niej, budowaniem wizerunku eksperta w branży, zwiększeniem wyświetleń strony, wzrostem ruchu na stronie… A to wszystko prowadzi do wymiernych korzyści dla Twojego biznesu!
  3. Nowe kanały dotarcia do klienta – aktualnie niemal każdy szuka informacji w internecie (zarówno za pomocą komputera, laptopa, jak i smartfonów), dlatego konieczne jest zadbanie o widoczność w sieci. Nie bez powodu mówi się, że „Jeśli nie ma Cię w sieci, to nie istniejesz”.
  4. Krok przed konkurencją – specjaliści SEO wiedzą, jak analizować Twoją konkurencję i co zrobić, by zawsze być krok przed nią!
  5. Stałe monitorowanie działań i analizowanie efektów – ekipa specjalistów na bieżąco monitoruje efekty prowadzonych prac i w razie potrzeby modyfikuje strategię, by SEO przyniosło dla Ciebie jeszcze więcej korzyści!

Wszystkie te czynniki w ostateczności sprowadzają się do jednego – do zwiększenia zysku Twojej firmy!

A może prowadzisz firmę od lat i uważasz, że nie potrzebujesz pozycjonowania ani nawet strony internetowej? Pandemia COVID-19 pokazała, jak ważne jest przeniesienie biznesu do sieci. Podczas lockdownu to właśnie w internecie konsumenci robili zakupy, zamawiali różnego rodzaju usługi – pandemia wręcz wymusiła na przedsiębiorcach inwestycję w działania online. Sytuacja ta pokazała, że często dobra widoczność w sieci to dla firmy „być albo nie być”. Zapewne trend ten się utrzyma, a pandemia koronawirusa na stałe zmieni zachowania konsumentów – dlatego warto iść z duchem czasu, przenieść swój biznes do wirtualnej rzeczywistości i zadbać o widoczność strony internetowej wśród szerokiego grona odbiorców!

Najczęściej zadawane pytania

O co najczęściej pytają nasi nowi Klienci na pozycjonowanie? Zebraliśmy kwestie najczęściej poruszane przy

podpisywaniu umowy. Jeżeli Ty masz inne pytania – jesteśmy do Twojej dyspozycji!

Jak uzyskać wycenę pozycjonowania?
Rozwiń Zwiń Ikona

To proste. Wystarczy wypełnić krótki formularz zamieszczony na naszej stronie, resztą zajmą się nasi doradcy biznesowi. Pamiętaj tylko o tym, żeby podać nam jak najwięcej informacji o Twoim biznesie oraz oczekiwaniach. Pozwoli to nam dokonać indywidualnej wyceny.

Czy wycena jest darmowa i co zawiera?
Rozwiń Zwiń Ikona

Wycena jest darmowa, a przy tym nie zobowiązuje Cię do podjęcia współpracy. Kontaktując się z nami, nic nie tracisz – możesz jedynie zyskać! Na podstawie przekazanych przez Ciebie informacji oraz analizy Twojej strony internetowej i konkurencji opracujemy indywidualną strategię SEO. Uwzględnimy również budżet, jaki możesz przeznaczyć na pozycjonowanie.

Czy opłaca się płacić za pozycjonowanie stron?
Rozwiń Zwiń Ikona

Oczywiście! Jeśli zależy Ci na zwiększeniu zysku firmy, musisz zadbać o promocję w największej wyszukiwarce internetowej. A to zadanie warto powierzyć specjalistom, którzy znają Google jak nikt inny – czyli pracownikom Sunrise System. Inwestując w SEO, zyskujesz szereg korzyści dla swojego biznesu, nie poświęcając na to swojego czasu (który możesz przeznaczyć na prowadzenie firmy).

Niska cena za pozycjonowanie - czy się opłaca?
Rozwiń Zwiń Ikona

To zależy. Niekoniecznie „taniej” znaczy „gorzej”. Cena pozycjonowania stron zależy od wielu czynników. Dlatego, oceniając atrakcyjność oferty agencji SEO, należy kierować się tym, co dokładnie zawiera wycena i na ile dopasowana jest do indywidualnych oczekiwań (konkretne działania, harmonogram prac, raportowanie, wsparcie webmasterskie, wsparcie merytoryczne, itp.).

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700