Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Korzystaj z usługi w wybranej wersji: SEO Cloud, SEO Smart, SEO Hybryda – bądź innych, indywidualnie dopasowanych modeli współpracy. Nasz cennik pozycjonowania to wypadkowa m. in.: wybranej opcji usługi, zakresu promocji, liczby fraz kluczowych i Twoich celów biznesowych. W cenie pozycjonowania uwzględniamy możliwości zarówno tych najmniejszych firm, jak i wymagania największych przedsiębiorstw.
Poniżej przedstawiamy założenia kilku podstawowych modeli współpracy, ale nasza oferta obejmuje znacznie więcej rozwiązań! Zgłoś się do nas, a wycenimy niezobowiązująco kampanię SEO odpowiadającą Twoim potrzebom i założeniom budżetowym. Sprawdź, jak wiele masz możliwości! Ciesz się korzyściami osiągniętymi dzięki promocji w wyszukiwarkach internetowych!
Nadszedł ten moment, kiedy zrozumiałeś, jak ważne dla Twojego biznesu jest profesjonalne pozycjonowanie strony internetowej? W sieci znalazłeś informacje o różnych modelach rozliczeń i zastanawiasz się, o co tak naprawdę chodzi z kosztami i płatnością za efekt oraz abonamentem?? W świecie SEO funkcjonujemy nie od dzisiaj, dlatego z chęcią rozwiejemy Twoje wątpliwości!
W tym modelu agencja SEO pracuje niejako za darmo do momentu osiągnięcia ustalonego wcześniej efektu. Brzmi kusząco, prawda? Wydawać by się mogło, że to idealny model współpracy i zmobilizuje agencję do pracy nad pozycjonowaniem strony, by jak najszybciej uzyskać wynagrodzenie. Może się jednak okazać, że skupienie się wyłącznie na szybkim osiągnięciu konkretnego celu przyniesie więcej szkody niż pożytku (promowanie niezbyt konkurencyjnych fraz, które nie przyniosą wymiernych korzyści czy też masowe działania podejmowane w celu szybkiego uzyskania efektu, które mogą zostać odebrane przez Google jako spam i nieuczciwe praktyki).
W tym modelu co miesiąc płacimy ustaloną wcześniej kwotę. Płacimy za konkretne prace, agencja SEO może dobrze rozplanować budżet na poszczególne działania i zaplanować długofalowe prace. Nie ma tutaj ryzyka, że działania zostaną ograniczone ze względu na brak funduszy. Co więcej możesz rozliczyć pracę agencji z poszczególnych działań, a nie z efektów, które, jak już wspomnieliśmy, mogą się różnić w zależności od tego, którą metodą są weryfikowane. I – co najważniejsze – w tym modelu rozliczeń agencja nastawia się na stopniowe, a tym samym bezpieczne zbliżanie się do zamierzonego celu oraz na utrzymanie efektu.
Sprawdzimy Twoją stronę WWW i przygotujemy dla Ciebie ofertę.
Bezpłatna wycenaOpowiedz nam, czym się zajmujesz, co Cię wyróżnia na rynku, kim są Twoi klienci. Zdradź nam, jakie – Twoim zdaniem – są mocne i słabe strony Twojego biznesu. Prowadziłeś lub wciąż prowadzisz działania marketingowe? To również cenna informacja, która przyda się naszym specjalistom podczas planowania strategii i wyceny działań. Pamiętaj, że nikt nie zna Twojego biznesu lepiej niż Ty sam!
Pokaż nam też swoją stronę internetową – musimy ją przeanalizować pod wieloma aspektami. Nie masz witryny?Być może nieco zdziwiło Cię to pytanie – w końcu każdemu zależy na tym samym, czyli na zwiększeniu zysków, prawda? Musisz jednak wiedzieć, że cel ten można osiągnąć na wiele sposobów. Może to być dotarcie z ofertą do konkretnej grupy odbiorców, zwiększenie rozpoznawalności marki, wzrost liczby wejść na stronę, zwiększenie widoczności witryny na wybrane frazy związane z Twoim biznesem, zachęcenie użytkowników do odwiedzin Twojej firmy bądź do kontaktu.
Jeśli pozycjonowanie strony ma być skuteczne, musimy dokładnie wiedzieć, na czym najbardziej Ci zależy!Konkurencja nie śpi! i my doskonale o tym wiemy! Chyba nie ma już branży, w której nie miałoby się do czynienia z konkurencją. Dlatego wskaż nam, kto jest Twoim największym rywalem i komu chcesz dotrzymać kroku, kto Cię inspiruje i kogo chciałbyś prześcignąć. Pamiętaj jednak, żeby skupić się na bezpośredniej konkurencji i firmach, z którymi realnie możesz rywalizować.
Dzięki uzyskanym od Ciebie informacjom przeanalizujemy konkurencję i wyciągniemy wnioski, które przybliżą Cię do osiągnięcia przewagi.By pozycjonowanie stron było skuteczne, plan działań musi być od A do Z dopasowany do konkretnej firmy. Dlatego nasi specjaliści będą potrzebować trochę czasu na dogłębną analizę pozyskanych od Ciebie, jak i samodzielnie zebranych informacji.
Weźmiemy pod lupę biznes Twój oraz konkurencji i przygotujemy plan działania wraz z wyceną. Uwzględnimy przy tym budżet, jaki jesteś w stanie przeznaczyć na SEO.Jednym z pierwszych pytań, jakie Ci się nasuwa w związku z pozycjonowaniem strony, zapewne jest „A ile kosztuje ta usługa?”. To zrozumiałe, że przed poznaniem oferty chciałbyś wiedzieć, z jakimi kosztami należy się liczyć. Musisz jednak pamiętać, że na koszty pozycjonowania wpływa wiele czynników – stąd też nie jesteśmy w stanie podać konkretnego, uniwersalnego cennika SEO. Jeśli jednak się z nami skontaktujesz i odpowiesz na kilka naszych pytań, postaramy się jak najszybciej dokonać dla Ciebie indywidualnej wyceny!
Wycena SEO nie jest zobowiązująca i nie obliguje Cię do podpisania umowy, nie wiąże się również z żadnymi kosztami. Tym bardziej warto spróbować!
Bezpłatna wycenaTo tylko podstawowe aspekty wpływające na koszty pozycjonowania. Nie ma uniwersalnego kalkulatora, który pozwoli w kilka minut wyliczyć cenę usługi SEO. By dokonać wyceny, należy dokonać rzetelnej analizy i zaplanować działania – dlatego już teraz zapraszamy do niezobowiązującego kontaktu z naszymi specjalistami!
Wiemy, że interesują Cię konkrety i odpowiedź na pytanie „Ile kosztuje pozycjonowanie stron?”. W SEO jednak nie obowiązuje uniwersalny, stały cennik. Nie jesteśmy w stanie z marszu określić, jaki będzie dokładny koszt pozycjonowania Twojej strony internetowej – do tego niezbędne jest dokonanie indywidualnej wyceny uwzględniającej branżę, jakość witryny, frazy kluczowe, cel biznesowy, model współpracy i nie tylko. Pozycjonowanie stron może zatem kosztować od kilkuset złotych do nawet kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie! W Sunrise System masz do wyboru aż 3 modele rozliczeń.
W tym modelu skupiamy się na innowacyjnym podejściu do pozycjonowania strony – budujemy widoczność witryny na niemal nieograniczoną liczbę fraz (oczywiście związanych z daną firmą i branżą). Działamy szeroko i nie skupiamy się na promowaniu tylko kilku wyrażeń kluczowych. Jest to odpowiedź na zmieniające się środowisko Google i szansa na zapewnienie stabilnych, długofalowych efektów.
Regularne prace optymalizacyjne mające na celu promocję całej oferty przekładają się nie tylko na wzrost pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania, ale przede wszystkim na większą liczbę wyświetleń strony na szeroki zakres fraz (promocja całego serwisu). A to z kolei zwiększa szansę na dotarcie do większego grona potencjalnych klientów.
Dla jednego z naszych klientów wypracowaliśmy aż 230% więcej wyświetleń strony, 657% więcej wejść na stronę, a w TOP 10 znalazło się prawie 400 fraz! Efekty były widoczne już w pierwszym miesiącu działań, a z każdym kolejnym miesiącem było coraz lepiej! Co więcej, z każdym miesiącem efekty były coraz lepsze, a wysokość faktury się nie zwiększała (rozliczenie abonamentowe – stała opłata co miesiąc). To tylko jeden z wielu przykładów na to, że SEO Cloud naprawdę działa.
Działasz lokalnie: cena od 900 zł
Działasz szeroko: cena od 1 200 zł
Ten model stanowi propozycję dla osób, którym zależy na promowaniu witryny na konkretne wyrażenia. Działania skupiają się zatem na budowaniu widoczności na frazy, które klient wskaże jako priorytetowe – pozwala to dokładnie selekcjonować ruch na stronie. Cena za wyrażenie kluczowe w tym modelu to minimum 50 zł (koszt ten wzrasta wraz z konkurencyjnością frazy). Minimalny budżet usługi to 300 zł.
Można pokusić się o stwierdzenie, że SEO Smart to nieco bardziej oszczędna wersja SEO Cloud. Tutaj skupiamy się bowiem na wskazanych wyrażeniach kluczowych, a tym samym budujemy widoczność witryny dla konkretnych aspektów działalności (a nie dla całej oferty). W tym modelu współpracy rozliczamy się abonamentowo – podczas negocjacji ustalmy jedną, stałą cenę za okres trwania umowy.
Dla jednego z naszych klientów dzięki SEO Smart wypracowaliśmy aż 333% więcej kliknięć, co oznacza, że stronę odwiedziło miesięcznie aż 3 razy więcej użytkowników – a każdy użytkownik to potencjalny klient, czyli zysk dla firmy! Kliknięcia te nie byłyby możliwe, gdyby nie zwiększenie widoczności na główne frazy kluczowe – możemy się pochwalić, że po 14 miesiącach działań średnia pozycja wszystkich wybranych przez klienta wyrażeń wynosiła 3,16!
Szacunkowy koszt 1 wyrażenia kluczowego: ok. 60 zł
Minimalny budżet usługi: 900 zł
Wiemy, że niektórym ciężko jest przekonać się do innowacyjnych rozwiązań. Wiemy też, że coś, co sprawdzało się w pozycjonowaniu stron jeszcze kilka lat temu, dziś już nie przynosi satysfakcjonujących efektów. Dlatego dla tradycjonalistów oferujemy mix modeli rozliczeń. W tym modelu płacisz więcej, ale dopiero za konkretny efekt. Płacisz niewielki abonament (stała opłata) i dopłacasz za efekt, tj. tylko za wskazane wyrażenia, które dzięki naszej pracy znalazły się w TOP 10. Koszt pozycjonowania strony zależy tutaj nie tylko od konkurencyjności fraz, ale też od miejsca w rankingu.
SEO Hybryda opiera się na wybraniu konkretnej listy fraz, które najlepiej określają działalność firmy oraz mają duży potencjał konwersji. Działania skupiają się na ich promowaniu w organicznych wynikach wyszukiwania i osiąganiu coraz wyższych pozycji w rankingu. Tradycyjny model rozliczania powoli odchodzi do lamusa. SEO Hybryda to usługa, dzięki której jesteśmy w stanie wypracować wysokie pozycje dla wybranych fraz oraz zwiększyć liczbę wyświetleń strony i jej odwiedzin.
Jako przykład możemy podać jednego z wielu naszych klientów, który dzięki temu modelowi może cieszyć się wzrostem wyświetleń o 1153% oraz liczbą odwiedzin o 551% – co więcej już w drugim miesiącu współpracy witryna wyświetlała się w TOP 10 na wszystkie promowane wyrażenia! O większej rozpoznawalności witryny w sieci – co ma wpływ na większy ruch na stronie – decyduje także bardzo duża liczba fraz kluczowych, po których użytkownicy trafiali na stronę, które były „efektem ubocznym”.
Szacunkowy koszt 1 wyrażenia kluczowego: ok. 100 zł
Minimalny budżet usługi: 1 100 zł
Zastanawiasz się, dlaczego pozycjonowanie stron tyle kosztuje? Nie musisz wierzyć nam na słowo, chętnie udowodnimy Ci, że usługa SEO ta jest warta swojej ceny. Przede wszystkim: Google to środowisko zmienne. Żeby pozycjonowanie przyniosło efekt, trzeba wykazać się doskonałą znajomością mechanizmów działania największej wyszukiwarki internetowej. Tej wiedzy nie da się nabyć na szybko z webinarów – potrzebne są lata doświadczenia i nieustanne śledzenie nowinek Google. I za tę wiedzę oraz doświadczenie trzeba zapłacić.
A może prowadzisz firmę od lat i uważasz, że nie potrzebujesz pozycjonowania ani nawet strony internetowej? Pandemia COVID-19 pokazała, jak ważne jest przeniesienie biznesu do sieci. Podczas lockdownu to właśnie w internecie konsumenci robili zakupy, zamawiali różnego rodzaju usługi – pandemia wręcz wymusiła na przedsiębiorcach inwestycję w działania online. Sytuacja ta pokazała, że często dobra widoczność w sieci to dla firmy „być albo nie być”. Zapewne trend ten się utrzyma, a pandemia koronawirusa na stałe zmieni zachowania konsumentów – dlatego warto iść z duchem czasu, przenieść swój biznes do wirtualnej rzeczywistości i zadbać o widoczność strony internetowej wśród szerokiego grona odbiorców!
O co najczęściej pytają nasi nowi Klienci na pozycjonowanie? Zebraliśmy kwestie najczęściej poruszane przy
podpisywaniu umowy. Jeżeli Ty masz inne pytania – jesteśmy do Twojej dyspozycji!
To proste. Wystarczy wypełnić krótki formularz zamieszczony na naszej stronie, resztą zajmą się nasi doradcy biznesowi. Pamiętaj tylko o tym, żeby podać nam jak najwięcej informacji o Twoim biznesie oraz oczekiwaniach. Pozwoli to nam dokonać indywidualnej wyceny.
Wycena jest darmowa, a przy tym nie zobowiązuje Cię do podjęcia współpracy. Kontaktując się z nami, nic nie tracisz – możesz jedynie zyskać! Na podstawie przekazanych przez Ciebie informacji oraz analizy Twojej strony internetowej i konkurencji opracujemy indywidualną strategię SEO. Uwzględnimy również budżet, jaki możesz przeznaczyć na pozycjonowanie.
Oczywiście! Jeśli zależy Ci na zwiększeniu zysku firmy, musisz zadbać o promocję w największej wyszukiwarce internetowej. A to zadanie warto powierzyć specjalistom, którzy znają Google jak nikt inny – czyli pracownikom Sunrise System. Inwestując w SEO, zyskujesz szereg korzyści dla swojego biznesu, nie poświęcając na to swojego czasu (który możesz przeznaczyć na prowadzenie firmy).
To zależy. Niekoniecznie „taniej” znaczy „gorzej”. Cena pozycjonowania stron zależy od wielu czynników. Dlatego, oceniając atrakcyjność oferty agencji SEO, należy kierować się tym, co dokładnie zawiera wycena i na ile dopasowana jest do indywidualnych oczekiwań (konkretne działania, harmonogram prac, raportowanie, wsparcie webmasterskie, wsparcie merytoryczne, itp.).
Wiemy, że w biznesie liczą się konkretne liczby i daty. Niestety, nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na pytanie o to, za ile tygodni czy też miesięcy będą widoczne efekty pozycjonowania strony. W niektórych przypadkach jest to kilka tygodni, w innych kilka miesięcy – pozycjonowanie to długofalowy proces i nikt nie jest w stanie zagwarantować konkretnych efektów w podanym przedziale czasu. Potwierdza to sam Google: „Pamiętaj, że rezultaty działań SEO będą widoczne po jakimś czasie. Od wprowadzenia zmian do zauważenia korzyści mogą minąć cztery miesiące, a nawet rok.”
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: