Korzystanie z analitycznych i marketingowych plik├│w cookies wymaga Pa┼ästwa zgody, kt├│r─ů mo┼╝na wyrazi─ç, klikaj─ůc ÔÇ×ZaakceptujÔÇŁ. Je┼╝eli nie chc─ů Pa┼ästwo wyrazi─ç zgody na korzystanie przez nas i naszych partner├│w z okre┼Ťlonych kategorii plik├│w cookies, nale┼╝y wybra─ç opcj─Ö ÔÇ×Zarz─ůdzaj CookiesÔÇŁ i zadecydowa─ç o swoich preferencjach. Wyra┼╝on─ů zgod─Ö mo┼╝na wycofa─ç w ka┼╝dym momencie poprzez zmian─Ö preferencji plik├│w cookies. Szczeg├│┼éowe informacje dotycz─ůce przetwarzania danych osobowych znajduj─ů si─Ö w Polityce prywatno┼Ťci.

 

Poni┼╝ej mo┼╝esz zarz─ůdza─ç preferencjami dotycz─ůcymi korzystania przez nas i naszych partner├│w z plik├│w cookie.

Niezb─Ödne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Wybierz
Kampanie ppc

Kampanie Google Ads

Je┼Ťli i Twoi klienci coraz cz─Ö┼Ťciej robi─ů zakupy przez Internet i nie lubi─ů tradycyjnych czy przypadkowych reklam, to z pewno┼Ťci─ů ch─Ötnie klikn─ů w linki sponsorowane Google Ads!

Bezpłatna wycena

kampanie_ppc-2

Chcesz wiedzie─ç, ile mo┼╝esz zarobi─ç dzi─Öki kampaniom w Google Ads?

Skorzystaj z narz─Ödzia, kt├│re obliczy prognozowany zwrot z Twojej inwestycji!

Kalkulator korzy┼Ťci Google ADS

Audyt SEO

Jako Partner Premium Google znajdujemy si─Ö w gronie 3% najlepszych i najskuteczniejszych agencji w Polsce. Spe┼énili┼Ťmy szereg restrykcyjnych wymaga┼ä, dokumentuj─ůc rzetelno┼Ť─ç i wysok─ů jako┼Ť─ç naszej pracy na kontach reklamowych Klient├│w. Dzi─Öki temu mo┼╝emy dzisiaj zaoferowa─ç naszym Klientom specjalne kupony rabatowe w wysoko┼Ťci 1200 z┼é.

Jest to jeden z benefit├│w, kt├│re wynikaj─ů ze wsp├│┼épracy z nami. Opr├│cz dodatkowych ┼Ťrodk├│w na kampani─Ö, nasi Klienci zyskuj─ů tak┼╝e pewno┼Ť─ç, ┼╝e podejmuj─ů wsp├│┼éprac─Ö z Certyfikowanymi Specjalistami Google Ads, kt├│rzy maj─ů za sob─ů wieloletnie do┼Ťwiadczenie w prowadzeniu wszystkich typ├│w kampanii reklamowej.

Zapraszamy zatem do wsp├│┼épracy! B─Öd─ůc Partnerem Premium Google mo┼╝emy zaoferowa─ç wszystkim nowym klientom kupon rabatowy na kampani─Ö Google Ads w wysoko┼Ťci 1200 z┼é.

Według publikacji Google,
u┼╝ytkownicy wykorzystuj─ů
Internet do*: 

Grafika 0%

korzystania z wyszukiwarki

Grafika 0%

sprawdzania maili

Grafika 0%

wyszukania informacji
o produktach

Grafika 0%

sprawdzenia news├│w, sportu, pogody*

*Publikacja: ÔÇ×Wyszukiwarka klient├│w Google AdWords ÔÇô przewodnik dla szef├│wÔÇŁ

google_ads

Co to jest Google Ads?

Coraz wi─Öcej os├│b rozwijaj─ůcych firm─Ö w Internecie decyduje si─Ö na wprowadzenie p┼éatnych reklam, kt├│re nios─ů za sob─ů nie tylko wysok─ů skuteczno┼Ť─ç dzia┼éania, ale te┼╝ op┼éaty za klikni─Öcia, a nie wy┼Ťwietlenia. Kampani─Ö Google Ads mo┼╝na dopasowa─ç do posiadanego bud┼╝etu, a tak┼╝e cel├│w, jakie chcemy by osi─ůgn─Ö┼éo nasze przedsi─Öbiorstwo.

Jakie mechanizmy kryje Google Ads?

Planuj─ůc jakiekolwiek dzia┼éania marketingowe wok├│┼é prowadzonej strony internetowej, nale┼╝y przede wszystkim zadba─ç o racjonalny dob├│r kana┼é├│w promocji, kt├│re b─Öd─ů zgadza┼éy si─Ö z naszym bud┼╝etem i celem biznesowym. Reklama Google Ads jest w tym przypadku bezkonkurencyjna, bowiem zasi─Ög i ilo┼Ť─ç dost─Öpnych format├│w, mog─ů zaskoczy─ç niejedn─ů osob─Ö.

Warto podkre┼Ťli─ç, ┼╝e kampanie Google Ads i link├│w sponsorowanych s─ů najcz─Ö┼Ťciej u┼╝ywanymi w marketingu. Jest to niezawodne narz─Ödzie o ┼Ťwiatowym zasi─Ögu. Reklamy b─Öd─ů pojawia┼éy si─Ö w najr├│┼╝niejszych formach, mi─Ödzy innymi:

  • graficznej,
  • tekstowej,
  • video.

Kluczem do sukcesu jest zadbanie o ich odpowiedni─ů konfiguracj─Ö. W┼éa┼Ťciciel strony internetowej mo┼╝e zatem zdecydowa─ç si─Ö na kampani─Ö w sieci wyszukiwania, w aplikacjach czy umieszczenie reklam w r├│┼╝nych serwisach, kt├│re wsp├│┼épracuj─ů z Google. Kampania powinna by─ç kierowana w odpowiedni spos├│b, poprzez dob├│r s┼é├│w kluczowych, lokalizacji, grupy docelowej, j─Özyka u┼╝ytkownik├│w oraz urz─ůdzenia, na jakim ma si─Ö wy┼Ťwietla─ç.

Jest zatem wiele mo┼╝liwo┼Ťci na p┼éatne promowanie w┼éasnego biznesu. Wyb├│r formy reklamy i miejsca jej wyst─Öpowania, a tak┼╝e konfiguracja powinny by─ç wi─Öc indywidualnie dopasowane. Dzi─Öki temu mo┼╝liwe jest dotarcie z ofert─ů do jak najwi─Ökszej liczby klient├│w.

Twoi klienci zauwa┼╝aj─ů kampani─Ö w Google Ads

Mo┼╝esz pod─ů┼╝a─ç za ich zainteresowaniami i reklamowa─ç si─Ö w wielu kana┼éach:

Najch─Ötniej wykorzystywanym przez naszych Klient├│w rodzajem kampanii PPC (p┼éatnej za klikni─ÖciaÔÇô pay per click) s─ů linki sponsorowane Google Ads. Ta platforma reklamowa udost─Öpniona jest bezpo┼Ťrednio przez Google. Umo┼╝liwia sprawne umieszczenie sponsorowanego wyniku wyszukiwania na pierwszej stronie wyszukiwarki nad wynikami organicznymi lub pod nimi. To reklama, ale dyskretna i odbierana jako poszukiwana informacja. To ta odpowied┼║, kt├│rej internauta oczekuje na swoje w┼éasne zapytanie.

ppc-2

Zobacz,


jak działa


Google Ads

Zobacz przyk┼éadowe kampanie i reklamy

B─ůd┼║ widoczny w Google Ads!

Sprawdzimy Twoj─ů stron─Ö WWW i przygotujemy dla Ciebie ofert─Ö.

Bezpłatna wycena
Audyt SEO

Ka┼╝da kampania w Google Ads

  1. Uruchamiana jest na indywidualnym koncie w Google
  2. Musi by─ç prowadzona zgodnie z zasadami publikowanymi przez Google
  3. Wymaga stworzenia tre┼Ťci link├│w i zestawu trafnych s┼é├│w kluczowych
  4. Mo┼╝e by─ç rozliczana za klikni─Öcie (z ang. PPC – pay per click) lub za wy┼Ťwietlenia (CPM – cost per mille)
  5. Umo┼╝liwia elastyczne zarz─ůdzanie: licytowanie stawek za klikni─Öcie, kierowanie do wybranych grup odbiorc├│w, o konkretnej porze
  6. Mo┼╝e by─ç prowadzona w wyszukiwarce, sieci partnerskiej etc.
  7. Wymaga regularnej optymalizacji – wprowadzania zmian w reakcji na zmieniaj─ůce si─Ö wyniki, zapytania, liczb─Ö konkuruj─ůcych na dan─ů fraz─Ö firm

Prowadzenie kampanii Google Ads

  1. Przygotowanie strategii w oparciu o Twoje konkretne cele
  2. Propozycj─Ö s┼é├│w kluczowych pasuj─ůcych do Twoich oczekiwa┼ä
  3. Zredagowanie tre┼Ťci reklam
  4. Doradztwo w zakresie idealnego harmonogramu i kierowania: zdefiniujemy grupy docelowe, godziny, lokalizacje i strony internetowe inne ni┼╝ Google, na kt├│rych warto wy┼Ťwietla─ç Twoje linki
  5. Za┼éo┼╝enie konta w Google
  6. Za┼éo┼╝enie konta w Panelu Klienta z dost─Öpem do ca┼éej kampanii i mo┼╝liwo┼Ťci─ů kontroli naszej pracy
  7. Raportowanie
  8. Wprowadzanie zmian w kampanii za ka┼╝dym razem, gdy jest to korzystne dla Twojej kampanii lub gdy sobie tego za┼╝yczysz
google_ads_2

Rodzaje i lokalizacje kampanii w Adsach

Wszystkie licz─ůce si─Ö firmy na rynku chc─ůce trafi─ç do jak najwi─Ökszej liczby klient├│w, powinny powa┼╝nie zastanowi─ç si─Ö nad systemem reklam Google Ads. R├│┼╝nica mi─Ödzy standardow─ů reklam─ů a systemem Google Ads jest zasadnicza, bowiem pozwala na stworzenie takiego rodzaju promocji, kt├│ra nie b─Ödzie nachalna, a wy┼Ťwietli si─Ö tym u┼╝ytkownikom poszukuj─ůcym i tak w danej chwili danego produktu lub us┼éugi. Jest zatem z tego powodu bardzo skuteczna i prosta, gdy┼╝ mo┼╝e j─ů stworzy─ç ka┼╝dy. Jednym z przyk┼éad├│w takiego rozwi─ůzania jest PPC. Jakie s─ů rodzaje takiej reklamy? Sprawd┼║!

  1. Pierwszym rodzajem, nie tylko najbardziej uniwersalnym, ale zarazem najpopularniejszym, jest reklama tekstowa w wynikach wyszukiwania. Dla Google Ads jest to najbardziej charakterystyczna forma. Kampania PPC polega w tym przypadku na wy┼Ťwietleniu link├│w sponsorowanych, kt├│re s─ů oznaczone w specjalny spos├│b. Jaki? Znajduj─ů si─Ö one zawsze na samej g├│rze strony z wynikami wyszukiwania. Jest to rozwi─ůzanie bardzo uniwersalne dla ka┼╝dego rodzaju dzia┼éalno┼Ťci i bran┼╝y. Taka reklama PPC sk┼éada si─Ö z nag┼é├│wka, linka do strony i kilku linijek opisu, kt├│ry jest jasnym i skutecznym komunikatem.
  2. Drugim rodzajem kampanii PPC s─ů reklamy displayowe, czyli przekazy tekstowe, graficzne lub wideo, kt├│re zach─Öcaj─ů u┼╝ytkownika do przej┼Ťcia na docelow─ů stron─Ö i konwersji, np. dokonania zakupu. Wykorzystanie si┼éy obrazu w po┼é─ůczeniu z chwytliwym has┼éem i porywaj─ůcym CTA (Call To Action) pozwala na realizacji wa┼╝nego celu marketingowego, sprzeda┼╝owego oraz wizerunkowego firmy. Wa┼╝nym dzia┼éaniem w tym przypadku jest remarketing, oddzia┼éuj─ůcy na u┼╝ytkownik├│w, kt├│rzy ju┼╝ odwiedzili stron─Ö lub w inny spos├│b zetkn─Öli si─Ö z mark─ů. Dzi─Öki temu mo┼╝na dopasowa─ç tre┼Ť─ç do ich potrzeb i sk┼éoni─ç w ten spos├│b do ponownej wizyty w serwisie.
  3. Trzecim rodzajem s─ů te przekazy, kt├│re ukazuj─ů si─Ö w serwisie YouTube w formie video, a tak┼╝e na stronach partner├│w Google. Jest to jedna z popularniejszych form kampanii, jednak┼╝e jest trudniejsza do stworzenia ni┼╝ reklama graficzna. Skuteczno┼Ť─ç okazuje si─Ö jednak o wiele wy┼╝sza. Na serwisie YouTube mo┼╝na umie┼Ťci─ç niepomijalny filmik trwaj─ůcy jedyne 6 sekund lub 15-sekundowe, kt├│re mo┼╝na po chwili pomin─ů─ç.
  4. Czwartym rodzajem s─ů reklamy na kontach pocztowych Gmail. Z pewno┼Ťci─ů ka┼╝dy si─Ö z nimi zetkn─ů┼é, bowiem podszywaj─ů si─Ö one pod zwyk┼ée e-maile i pojawiaj─ů si─Ö najcz─Ö┼Ťciej w zak┼éadkach „Spo┼éeczno┼Ťci” lub „Promocje” z niewielk─ů piecz─Öci─ů reklamy.
  5. Pi─ůtym rodzajem s─ů kampanie PPC pojawiaj─ůce si─Ö na wszystkich urz─ůdzeniach mobilnych i stacjonarnych, z kt├│rych korzystamy. Reklamowane towary wy┼Ťwietlaj─ů si─Ö nad wszystkimi wynikami wyszukiwania lub po ich prawej stronie.

Gdzie wy┼Ťwietlane s─ů reklamy
w kampaniach Google Ads?

Za nami kr├│tkie obja┼Ťnienie rodzaj├│w reklam PPC Google Ads. Teraz warto wiedzie─ç, gdzie mo┼╝emy si─Ö z nimi spotka─ç na co dzie┼ä. Jak ju┼╝ wspomniano, najpopularniejsze reklamy w postaci tekst├│w, grafik lub video pojawiaj─ů si─Ö w sieci wyszukiwania, w kt├│rej wpisane zostanie has┼éo, zbli┼╝one do wykorzystanego w kampanii s┼éowa kluczowego.

Ponadto kampanie wy┼Ťwietlaj─ů si─Ö w aplikacjach mobilnych, zach─Öcaj─ůc u┼╝ytkownik├│w do skorzystania, w us┼éugach Google, takich jak sklep z aplikacjami Google Play czy w serwisie YouTube i sieci partner├│w Google. Pojawiaj─ů si─Ö tak┼╝e w skrzynkach pocztowych Gmail, o czym wspomnieli┼Ťmy wy┼╝ej.

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultacj─Ö z do┼Ťwiadczonym ekspertem
  • ofert─Ö dopasowan─ů do Twojego biznesu
Bezpłatna wycena
Ikona

Cennik kampanii Google Ads

Cena za klikni─Öcie w link z danej frazy to punkt wyj┼Ťcia w szacowaniu bud┼╝etu na kampani─Ö Google Ads. W najbardziej konkurencyjnych bran┼╝ach cena za klikni─Öcie si─Öga kilkudziesi─Öciu z┼éotych ÔÇô wiemy przy tym, jak obni┼╝a─ç stawk─Ö, i zachowa─ç wysoka pozycj─Ö w licytacji z innymi reklamodawcami.

Planujesz kampani─Ö sezonow─ů? Skorzystaj z wygodnej, niezobowi─ůzuj─ůcej us┼éugi na proform─Ö.

Oczekujesz sta┼éej widoczno┼Ťci w sponsorowanych wynikach wyszukiwania? Oszcz─Ödzaj na d┼éugofalowej wsp├│┼épracy na podstawie umowy.


Ceny za kampanie rozpoczynaj─ů si─Ö od:

  • dla umowy:

    Prowadzimy kampani─Ö od (op┼éata miesi─Öczna) ÔÇô 3 375 z┼é
    Klikni─Öcia ÔÇô 2 500 z┼é
    Op┼éata za obs┼éug─Ö ÔÇô 875 z┼é
  • dla proformy:

    Prowadzimy kampani─Ö od (cena za pakiet) ÔÇô 3 375 z┼é
    Klikni─Öcia ÔÇô 2 250 z┼é
    Op┼éata za obs┼éug─Ö ÔÇô 1 125 z┼é

Najcz─Ö┼Ťciej zadawane pytania

O co najcz─Ö┼Ťciej pytaj─ů nasi nowi Klienci na pozycjonowanie? Zebrali┼Ťmy kwestie najcz─Ö┼Ťciej poruszane przy

podpisywaniu umowy. Je┼╝eli Ty masz inne pytania ÔÇô jeste┼Ťmy do Twojej dyspozycji!

Dlaczego Google Ads warto zleca─ç zewn─Ötrznej firmie?
Rozwiń Zwiń Ikona

Ads to system reklamowy, kt├│ry bez przerwy ewoluuje. W ci─ůgu roku Google wprowadza setki zmian w zasadach reklamowych, interfejsie czy dost─Öpnych typach kampanii. Monitorujemy te nowo┼Ťci i w razie potrzeby wdra┼╝amy je na konta Klient├│w. Nasi Certyfikowani Specjali┼Ťci Google Ads wiedz─ů, jak zbudowa─ç skuteczn─ů kampani─Ö oraz jak optymalizowa─ç dzia┼éania przy utrzymaniu jako┼Ťci reklam.

Od wyspecjalizowanej w Ads firmy mo┼╝na wi─Öc oczekiwa─ç wi─Öcej klikni─Ö─ç w zaplanowanym bud┼╝ecie ni┼╝ mia┼éoby to miejsce w kampanii realizowanej samodzielnie.

Czym si─Ö wyr├│┼╝nia kampania prowadzona przez Certyfikowanego Specjalist─Ö Google Ads?
Rozwiń Zwiń Ikona

W realizacji kampanii Ads kluczowe s─ů: specjalistyczna wiedza, do┼Ťwiadczenie oraz systematyczna praca na koncie. Specjalista Google Ads nie tylko wykorzystuje dost─Öpne narz─Ödzia Google. Dzi─Öki do┼Ťwiadczeniu w licznych kampaniach wie, kt├│re z dost─Öpnych rozwi─ůza┼ä mo┼╝e z najwi─Ökszym prawdopodobie┼ästwem wp┼éyn─ů─ç na powodzenie dzia┼éa┼ä dla danego Klienta. O sukcesie kampanii w ostatecznym podsumowaniu decyduj─ů detale: regularno┼Ť─ç zmian, porz─ůdek na koncie, wysoka jako┼Ť─ç fraz kluczowych. Rol─ů Specjalisty Google Ads jest takie prowadzenie kampanii, aby uzyskiwa─ç jak najwi─Öcej odpowiednich odwiedzin na stronie.

Jakie mo┼╝liwo┼Ťci ma Sunrise System jako Google Partner Premium?
Rozwiń Zwiń Ikona

Jako Partner Premium firmy Google mamy dost─Öp do ekskluzywnej wiedzy oraz najlepszych praktyk systemu Ads. Google informuje nas o nowo┼Ťciach, wiemy jakie zmiany zostan─ů wprowadzone w najbli┼╝szych czasie i szybko ÔÇô przed konkurencj─ů ÔÇô mo┼╝emy je wprowadzi─ç na konta naszych Klient├│w. Nasze dzia┼éy handlowe bior─ů udzia┼é w szkoleniach prowadzonych przez Trener├│w Google, a specjali┼Ťci Ads otrzymuj─ů b┼éyskawiczne wsparcie od dedykowanego zespo┼éu firmy Google.

PPC a SEO ÔÇô co i kiedy wybra─ç?
Rozwiń Zwiń Ikona

Kampanie PPC doskonale sprawdzaj─ů si─Ö, gdy nie mo┼╝esz czeka─ç na wyniki SEO, w akcjach sezonowych, oraz dla wzmocnienia efektu marketingowego osi─ůganego dzi─Öki pozycjonowaniu.

Google Ads mo┼╝e startowa─ç natychmiast i ju┼╝ po pi─Ötnastu minutach od uruchomienia reklamy s─ů widoczne w wyszukiwarce Google lub w sieci reklamowej. Pozycjonowanie stron natomiast opiera si─Ö na dzia┼éaniu d┼éugofalowym i po┼Ťpiech nie jest tutaj wskazany.

Warto wykorzysta─ç oba rozwi─ůzania:

  • Pozycjonowanie serwisu jako ┼║r├│d┼éo ruchu po najwa┼╝niejszych frazach dla danej firmy,
  • Google Ads jako ┼Ťwietne rozwi─ůzanie do elastycznej promocji oferty pod k─ůtem setek fraz kluczowych.
Kto i gdzie zobaczy moj─ů reklam─Ö?
Rozwiń Zwiń Ikona

Kto i gdzie zobaczy moj─ů reklam─Ö?
Ty o tym decydujesz
ÔÇô my realizujemy Twoje oczekiwania poprzez odpowiednie ustawienia na koncie.

Reklamy mog─ů pojawia─ç si─Ö w wynikach sponsorowanych Google, gdy internauta poszukuje Twoich produkt├│w i w innych odwiedzanych przez niego witrynach.

Co wa┼╝ne, Twoj─ů reklam─Ö zobacz─ů u┼╝ytkownicy korzystaj─ůcy z r├│┼╝nych urz─ůdze┼ä ÔÇô stacjonarnych (komputery) i mobilnych (tablety, telefony kom├│rkowe).

Ogromne mo┼╝liwo┼Ťci daje kierowanie reklam wg r├│┼╝nych kryteri├│w geograficznych i demograficznych. Wy┼Ťwietlimy Twoje reklamy w takich godzinach, w jakich Twoi odbiorcy najcz─Ö┼Ťciej dokonuj─ů zakup├│w. Je┼Ťli dzia┼éasz lokalnie ÔÇô Twoje linki zobacz─ů internauci z dok┼éadnie okre┼Ťlonego obszaru (pa┼ästwa, regionu, miasta).

Czy prowadzicie kampani─Ö na YouTube?
Rozwiń Zwiń Ikona

Tak, obok kampanii w wyszukiwarce czy sieci reklamowej prowadzimy kampanie Ads w serwisie YouTube oraz w setkach serwis├│w pozwalaj─ůcych na wy┼Ťwietlanie materia┼é├│w video. Do realizacji tego typu kampanii potrzebujemy jedynie film video.

Jak monitorowa─ç efekty kampanii?
Rozwiń Zwiń Ikona

Zale┼╝y Ci na zwi─Ökszeniu ruchu na stronie, rozpoznawalno┼Ťci marki, telefonach od klient├│w czy mo┼╝e zakupach?

Google udost─Öpnia szereg rozwi─ůza┼ä, dzi─Öki kt├│rym mo┼╝na te parametry analizowa─ç i wprowadza─ç zmiany.

  1. Comiesi─Öczne raporty z kampanii Ads, kt├│re wysy┼éamy wprost na Twoj─ů skrzynk─Ö mailow─ů.
    Dzi─Öki nim dowiesz si─Ö, ile Twoja kampania uzyska┼éa klikni─Ö─ç, wy┼Ťwietle┼ä, jaki by┼é jej CTR oraz koszty. Pami─Ötaj, ┼╝e ka┼╝de klikni─Öcie w reklam─Ö przenosi Internaut├│w na Twoj─ů stron─Ö internetow─ů, a wi─Öc za ka┼╝dym razem zyskujesz szans─Ö na pozyskanie nowego klienta.
  2. Google Analytics ÔÇô to bezp┼éatne narz─Ödzie pozwala mierzy─ç ca┼éo┼Ťciowy ruch oraz zachowania u┼╝ytkownik├│w na Twojej stronie internetowej, w tym m.in.:
    – sp─Ödzony na niej czas,
    – liczb─Ö odwiedzonych podstron,
    – wsp├│┼éczynnik odrzuce┼ä,
    – w przypadku sklep├│w ÔÇô ilo┼Ť─ç zakup├│w wraz z ich warto┼Ťci─ů, wygenerowane poprzez poszczeg├│lne ┼║r├│d┼éa ruchu na stronie.
Jak długo powinna trwać kampania Ads?
Rozwiń Zwiń Ikona

Nie ma uniwersalnych zaleceń.

W wielu przypadkach wystarczy dzia┼éa─ç sezonowo ÔÇô np. w promocji jednorazowej imprezy czy wyprzeda┼╝y towaru. Jest to tak┼╝e sprawdzony kana┼é regularnego, ca┼éorocznego dotarcia do Klient├│w. D┼éu┼╝szy czas ma pewne znaczenie dla wypracowania dobrej historii na koncie.

Przy regularnych zmian i optymalizacji jest mo┼╝liwo┼Ť─ç uzyskania wy┼╝szych ocen od Google. Wysokie noty pozwalaj─ů uzyskiwa─ç dobre pozycje reklam przy ni┼╝szych stawkach za klikni─Öcie.

Jak cz─Östo mo┼╝na modyfikowa─ç kampani─Ö?
Rozwiń Zwiń Ikona

Po stronie systemu Ads nie ma limitu modyfikacji, kt├│re mo┼╝na wprowadzi─ç do kampanii. W ka┼╝dym momencie mo┼╝emy korygowa─ç wszystkie ustawienia: bud┼╝et, s┼éowa kluczowe, stawki czy tre┼Ťci reklam. Jednak zawsze warto zastanowi─ç si─Ö, czy poprzednio wprowadzona zmiana ÔÇ×mia┼éa czasÔÇŁ zaadaptowa─ç si─Ö na koncie i czy na pewno kolejna korekta poprawi efekty kampanii. Zbyt cz─Östo wprowadzane du┼╝e zmiany mog─ů doprowadzi─ç do chaosu na koncie i wp┼éyn─ů─ç na negatywn─ů ocen─Ö skuteczno┼Ťci kampanii.

Jak wygl─ůda wsp├│┼épraca z agencj─ů?
Rozwiń Zwiń Ikona

Wsp├│┼épraca z Sunrise System obejmuje:

  • analiz─Ö wst─Öpn─ů ÔÇô bran┼╝y, promowanej oferty i trend├│w wyszukiwania
  • opracowanie koncepcji kampanii: wyb├│r typu kampanii, listy wyra┼╝e┼ä kluczowych, kana┼é├│w
  • przygotowanie tre┼Ťci reklam
  • za┼éo┼╝enie kont w Panelu Klienta
  • uruchomienie kampanii
  • bie┼╝─ůc─ů optymalizacj─Ö
  • raportowanie.
Jaki jest minimalny bud┼╝et kampanii Ads?
Rozwiń Zwiń Ikona

W zale┼╝no┼Ťci od cel├│w kampanii i stawek dla danych s┼é├│w kluczowych (dowiedz si─Ö wi─Öcej o koszcie klikni─Öcia – przejd┼║ do sekcji „Ile kosztuje klikni─Öcie?”). Im wy┼╝szy bud┼╝et kampanii, tym wi─Öksz─ů mamy swobod─Ö w licytowaniu stawek za klikni─Öcie i szans─Ö na wygenerowanie wi─Ökszego ruchu na naszej stronie internetowej.

Ile kosztuje klikni─Öcie?
Rozwiń Zwiń Ikona

Koszt klikni─Öcia w reklam─Ö zale┼╝y od:

  • maksymalnej stawki, kt├│r─ů jeste┼Ťmy gotowi zap┼éaci─ç za klikniecie,
  • stawek licytowanych przez konkurencj─Ö,
  • wypracowanego wyniku jako┼Ťci s┼é├│w kluczowych.

W systemie Ads do wirtualnej licytacji pomi─Ödzy wszystkimi reklamodawcami dochodzi za ka┼╝dym razem, kiedy internauci wpisuj─ů nasze s┼éowo kluczowe jako zapytanie.

Je┼Ťli ustalili┼Ťmy, ┼╝e jeste┼Ťmy gotowi zap┼éaci─ç za klikni─Öcie maksymalnie 1 z┼é, a firma konkurencyjna za to samo has┼éo jest gotowa zap┼éaci─ç 1,01 z┼é, reklama konkurencji pojawi si─Ö wy┼╝ej.

Nale┼╝y jednak pami─Öta─ç, ┼╝e ustalona przez nas maksymalna stawka za klikni─Öcie nie jest jedynym czynnikiem wp┼éywaj─ůcym na pozycj─Ö naszej reklamy. Dzia┼éania optymalizacyjne Certyfikowanych Specjalist├│w Google Ads maj─ů na celu maksymalne obni┼╝enie koszt├│w kampanii, przy jednoczesnym zmaksymalizowaniu liczby klikni─Ö─ç i zachowaniu odpowiedniej ekspozycji reklam.

Ile klikni─Ö─ç zmie┼Ťci si─Ö w bud┼╝ecie?
Rozwiń Zwiń Ikona

Przed rozpocz─Öciem kampanii nie jeste┼Ťmy w stanie okre┼Ťli─ç dok┼éadnej liczby klikni─Ö─ç, kt├│r─ů b─Ödziemy mogli osi─ůgn─ů─ç w ramach danego bud┼╝etu.

Koszty te zmieniaj─ů si─Ö bardzo dynamicznie i mo┼╝emy je na pocz─ůtku jedynie oszacowa─ç na podstawie sugerowanych stawek w narz─Ödziu: Planer s┼é├│w kluczowych.

Je┼Ťli wi─Öc nasz bud┼╝et na klikni─Öcia to 1000 z┼é, a sugerowana przez Google stawka ┼Ťrednia za klikni─Öcie to 1 z┼é, mo┼╝emy liczy─ç na ok. 1000 klikni─Ö─ç w nasze reklamy.

Zawsze nale┼╝y pami─Öta─ç, ┼╝e s─ů to jedynie szacunkowe koszty okre┼Ťlane na podstawie ┼Ťredniej ceny tych hase┼é na przestrzeni ostatnich 12-tu miesi─Öcy.

Na ostateczn─ů liczb─Ö klikni─Ö─ç i koszty wp┼éywaj─ů zmieniaj─ůce si─Ö trendy, sezonowo┼Ť─ç s┼é├│w kluczowych, aktualna konkurencja oraz regularna i profesjonalna optymalizacji kampanii.

Kampania remarketingowa ÔÇô co to jest?
Rozwiń Zwiń Ikona

Czy po przegl─ůdaniu oferty jakiego┼Ť serwisu lub sklepu internetowego, teraz widzisz jego reklamy na innych stronach? W takim razie spotka┼ée┼Ť si─Ö ju┼╝ z remarketingiem. Tego typu kampania umo┼╝liwia dotarcie do Klient├│w, kt├│rzy ju┼╝ wcze┼Ťniej odwiedzili Twoj─ů stron─Ö internetow─ů. Reklamy remarketingowe ÔÇô tekstowe, graficzne b─ůd┼║ video ÔÇô wy┼Ťwietlane s─ů w sieci reklamowej Google oraz w wyszukiwarce.

Sie─ç reklamowa ÔÇô co to jest?
Rozwiń Zwiń Ikona

Sie─ç reklamowa Google obejmuje ponad 2 miliony r├│┼╝nych witryn, aplikacji i film├│w, w kt├│rych mo┼╝na wy┼Ťwietla─ç reklamy Google. A┼╝ 90% wszystkich internaut├│w ka┼╝dego dnia przegl─ůda swoje ulubione strony w Internecie czy filmy na Youtube. Dzi─Öki sieci reklamowej mo┼╝esz precyzyjnie dotrze─ç do tych u┼╝ytkownik├│w ze swoim przekazem reklamowym.

PPC / CPC ÔÇô co to oznacza?
Rozwiń Zwiń Ikona

PPC ÔÇô ang. pay per click ÔÇô skr├│t oznacza system reklam, w kt├│ry op┼éata pobierana jest za ka┼╝de pojedyncze klikni─Öcie.

CPC ÔÇô ang. cost per click ÔÇô czyli koszt za klikni─Öcie. Realna kwota pobierana za ka┼╝de klikni─Öcie.

CPM ÔÇô co to oznacza?
Rozwiń Zwiń Ikona

CPM ÔÇô to model rozliczania kampanii Ads dost─Öpny w kampaniach w sieci reklamowej. Skr├│t CPM oznacza koszt uzyskania tysi─ůca wy┼Ťwietle┼ä reklam.

Kampania produktowa ÔÇô co to jest?
Rozwiń Zwiń Ikona

Jest to kampania w wyszukiwarce wykorzystuj─ůca reklamy z list─ů produkt├│w. Ten typ reklam dostarcza internautom szczeg├│┼éowych informacji, jeszcze przed klikni─Öciem w reklam─Ö. To rozwi─ůzanie skierowane do sklep├│w internetowych. Reklama pojawia si─Ö na stronie wynik├│w wyszukiwania Google, wraz z widocznym zdj─Öciem produktu, szczeg├│┼éow─ů nazw─ů, cen─ů oraz nazw─ů sklepu.

Google Merchant Center ÔÇô co to jest?
Rozwiń Zwiń Ikona

Google Merchant Center (inaczej Centrum Sprzedawc├│w Google) to konto, w kt├│rym umieszcza si─Ö podstawowe informacje o firmie oraz dokument produktowy do wy┼Ťwietle┼ä reklam w tzw. Zakupach Google.

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultacj─Ö z do┼Ťwiadczonym ekspertem
  • ofert─Ö dopasowan─ů do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzed┼║
konkurencj─Ö

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700