Wybierz

Cennik Google Ads

Google Ads oferuje różne modele płatności, dając Ci możliwość wyboru opcji najlepiej dopasowanej do Twoich potrzeb. Najpopularniejszym modelem jest płatność za kliknięcie (PPC), gdzie płacisz jedynie gdy użytkownik kliknie Twoją reklamę.

Cena kliknięcia (CPC) różni się w zależności od wielu czynników, takich jak konkurencyjność słów kluczowych, jakość reklamy, czy budżet kampanii. Istnieje również możliwość zlecenia zarządzania kampanią agencji SEM, która pobierze prowizję od 10% do 20% budżetu.

Pamiętaj, że nie ma minimalnego budżetu kampanii, a Ty możesz anulować ją w dowolnym momencie.

Aby dowiedzieć się więcej o Google Ads i jego cenniku, odwiedź panel Google Ads, gdzie znajdziesz narzędzia, takie jak Google Ads Keyword Planner, które pomogą Ci oszacować ceny CPC dla różnych słów kluczowych.

google-ads-cennik-1

Wycena kampanii Google Ads

Podstawą tego systemu reklamowego jest model PPC (ang. pay per click). Oznacza to, że zamiast ponosić koszty każdego wyświetlenia konkretnej reklamy, płacisz jedynie wtedy, gdy użytkownik faktycznie w nią kliknie. W praktyce taka kampania jest znacznie bardziej efektywna, gdyż opłaty nie są naliczane z tytułu małowartościowego ruchu — kosztu uzależnione są od liczby użytkowników realnie zainteresowanych Twoją ofertą, co w znacznie większym stopniu przekłada się na konwersję. 

STANDARD PREMIUM VIP
BUDŻET NA REKLAMĘ 3 000 zł – 14 999 zł 15 000 zł – 50 000 zł od 50 001 zł
OBSŁUGA 20% budżetu
(minimum 850 zł)
16% budżetu
(minimum 3 000 zł)
14% budżetu
(minimum 8 000 zł)

Budżet przeznaczony na kampanię Google Ads możesz łatwo dostosować do możliwości finansowych Twojej firmy oraz własnych oczekiwań w zakresie efektów promocji Twojego produktu. Sunrise System należy do ścisłej czołówki certyfikowanych partnerów Google Ads. Dzięki temu masz gwarancję rzetelności, stuprocentowego zaangażowania w Twoją kampanię oraz wiedzy na temat aktualizacji oraz zmian w systemie płatnych reklam. Dodatkowo jako Partner Premium Google możemy zaoferować kupon w wysokości 1200 zł dla wszystkich nowych klientów, którzy dotychczas nie korzystali z systemu reklamowego Google. Trudno o lepszy początek Twojej kampanii Google Ads! 

Bezpłatna wycena Twojej kampanii
ppc-3

Niskie ceny Google Ads?

Wybierając Sunrise System, stawiasz na doświadczenie, ekspercką wiedzę oraz zaplecze techniczne, które razem pozwalają nam świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Nieustannie szukamy również sposobów na to, aby wartość, jaką nasza praca przynosi klientom, nadal rosła. Nie są to jednak tylko słowa. Wierzymy, że to osiągnięcia kreują kolejne cele na naszej drodze, a nasza historia pełna jest wyróżnień, nagród oraz — co najważniejsze — zadowolonych klientów.

Współpraca z Sunrise System w ramach kampanii Google Ads to również certyfikowani specjaliści, którzy zadbają o dużą widoczność Twojej oferty w sieci. Zapomnij o generycznych usługach i agencjach, dla których jesteś kolejną linijką w tabelce. Indywidualne podejście do każdego klienta to jeden z filarów naszej filozofii pracy — głównym założeniem jest tutaj wsparcie Twoich własnych celów biznesowych. Plan kampanii, poszczególne kanały promocji, a także treść samych materiałów reklamowych dopasujemy do Twoich potrzeb i oczekiwań.

Spersonalizowane rozwiązania po prostu przynoszą najlepsze efekty. Dlatego zależy nam, aby treści sponsorowane w Google oraz powiązanych serwisach nie tylko ukazywały Twoją ofertę w jak najlepszym świetle, ale przede wszystkim trafiały do precyzyjnie określonej grupy odbiorców. Dzięki temu możesz liczyć na znacznie lepsze efekty sprzedażowe. Zasada jest stosunkowo prosta — Twoją reklamę zobaczą osoby faktycznie zainteresowane konkretnym produktem, co daje dużo większą szansę na konwersję. Nasi specjaliści mają ogromne doświadczenie marketingowe, które wykorzystają do opracowania spersonalizowanej kampanii Google Ads — tylko dopasowując strategię do specyfiki oferty, kultury pracy w firmie oraz grupy docelowej, możesz liczyć na satysfakcjonujący efekt.

Cennik usług Google Ads

Przygotowanie i prowadzenie kampanii Google Ads to proces wieloetapowy, na który składają się różne działania. Kompleksowość to w tym przypadku słowo klucz — Sunrise System oferuje całą gamę usług w ramach systemu płatnych reklam giganta z Mountain View. Możesz liczyć na pełne wsparcie naszych specjalistów w następujących obszarach:

  • doradztwo w doborze strategii reklamowej — nasi eksperci pomogą Ci opracować najkorzystniejszy plan działania, mając na uwadze specyfikę Twojej branży oraz indywidualne cele biznesowe,
  • wybór słów kluczowych — selekcja fraz kluczowych to bardzo istotny element każdej kampanii Google Ads; przygotujemy dla Ciebie listę najbardziej obiecujących wyrażeń, które odzwierciedlać będą intencje użytkowników,
  • zarządzanie kampaniami — nasi specjaliści zajmą się przygotowaniem treści dopasowanych do wizerunku Twojej marki, a także optymalizacją i publikacją samych reklam;
  • analiza wyników — systematyczne monitorowanie efektów kampanii Google Ads pozwala dostosować działania w zależności od efektywności poszczególnych rozwiązań.

 

Kampania reklamowa w ramach systemu Google Ads może przyjmować różne formy — w naszej gestii leży stworzenie indywidualnej formuły, która pomoże Ci osiągnąć własne cele biznesowe. Do wyboru mamy kilka rodzajów działań reklamowych w ramach różnych kanałów promocji oferowanych przez ekosystem Google. Oto one:

  • linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania — płatne propozycje wyświetlają nad oraz pod organicznymi odpowiedziami na zapytania klientów; obecnie oba rodzaje wyników są niemal identyczne wizualnie, a użytkownicy darzą je podobnym zaufaniem, często wybierając propozycje sponsorowane,
  • reklamy displayowe — treści graficzne, tekstowe oraz wideo umieszczane w różnego rodzaju serwisach internetowych; po kliknięciu przenoszą użytkownika na stronę Twojej firmy, do formularza kontaktowego bądź opisu produktu,
  • reklamy produktowe — zdjęcia produktów wraz ceną i krótkim opisem, które wyświetlają się nad organicznymi wynikami wyszukiwania, a także w zakładce Zakupy,
  • kampania remarketingowa — zdjęcia, filmy i reklamy tekstowe wyświetlane użytkownikom, którzy już odwiedzili Twoją stronę,
  • reklama Discovery — kampania wizualna zaprojektowana z myślą o użytkownikach urządzeń mobilnych,
  • filmy reklamowe na YouTube — krótkie klipy, które wyświetlają się przed filmami oglądanymi przez użytkowników (w wersji pomijalnej lub niepomijalnej zależnie od długości klipu).

Reklamy w ramach kampanii Google Ads pojawiają się w sieci wyszukiwania oraz w aplikacjach, usługach oraz innych miejscach w obrębie ekosystemu Google. To, na jakie treści reklamowe natrafi potencjalny klient, zależy od wielu czynników. Podstawą jest tutaj oczywiście zapytanie wpisane w wyszukiwarkę, lecz ogromną rolę odgrywa także profil użytkownika — wiek, płeć, zainteresowania czy historia zakupowa. To sprawia, że reklama trafia do precyzyjnie określonej grupy odbiorców, których prawdopodobnie zainteresuje Twoja oferta. Co ważne, wszystkie formy reklamy PPC w systemie giganta z Mountain View funkcjonują zarówno na urządzeniach stacjonarnych, jak i mobilnych.

Zamów bezpłatną konsultację z naszym ekspertem

Proces wyceny kampanii google Ads

Start i prowadzenie kampanii Google Ads to poważne przedsięwzięcie, które wymaga dużo uwagi — współpracując z naszą agencją, możesz liczyć na wsparcie ekspertów wyznaczonych specjalnie do Twojego projektu. Ich praca zaczyna się jednak znacznie wcześniej, bo już na etapie planowania kampanii. Skuteczna akcja promocyjna w systemie PPC to proces wielowymiarowy, który wymaga zaangażowania na kilku różnych frontach.

 

01

Strategia kampanii Google Ads

 

Tylko dobrze zaplanowana kampania może przynieść pożądany efekt. Na tym etapie wspólnie z naszymi specjalistami ustalisz budżet swojej kampanii Google Ads — to Ty decydujesz, ile pieniędzy chcesz przeznaczyć na promocję swoich produktów lub treści. Na podstawie Twoich oczekiwań, celów biznesowych oraz specyfiki branży nasi pracownicy opracują również strategię dla całej kampanii — możesz liczyć na profesjonalne doradztwo w zakresie doboru kanałów promocji oraz formatów i lokalizacji reklam, a także grup docelowych.

02

Wybór słów kluczowych i przygotowanie treści Google Ads

 

 

Odpowiedni dobór fraz to podstawa widoczności w Internecie — także w przypadku kampanii Google Ads. Nasi specjaliści zaproponują Ci listę słów kluczowych wyselekcjonowanych na podstawie aktywności i decyzji użytkowników, bieżących trendów oraz Twoich własnych celów i oczekiwań. Zajmiemy się również przygotowaniem i redakcją treści reklam, tak by były one zgodne z wizerunkiem Twojej marki oraz przekazem, jaki chcesz promować w sieci.

03

Prowadzenie i modyfikacja kampanii Google Ads

 

 

Tysiące zrealizowanych kampanii PPC na koncie to wartość, którą chcemy oddawać naszym klientom. Możesz liczyć na fachowe doradztwo naszych specjalistów w zakresie harmonogramu kampanii — ustalimy dni oraz godziny publikacji reklam, miejsce ich wyświetlania oraz grupy docelowe dla konkretnych elementów akcji promocyjnej. Stale monitorujemy również kierunek, w którym zmierza Twoja kampania, dostosowując w odniesieniu do uzyskiwanych wyników oraz bieżących trendów.

04

Raportowanie kampanii Google Ads

 

Analiza efektywności kampanii — a właściwie poszczególnych jej elementów — to dla nas główny punkt wyjścia do optymalizacji Twoich reklam. Na tej podstawie jesteśmy w stanie określić, które działania przynoszą najlepsze rezultaty, co ma ogromne znaczenie w kontekście przyszłych przedsięwzięć marketingowych. Usługa realizacji kampanii Google Ads obejmuje regularne raporty z wykonywanych prac oraz uzyskiwanych dzięki nim efektów. Dzięki temu zawsze wiesz, na jakim etapie obecnie znajduje się Twoja kampania.

 

 

ppc-4

Nasi eksperci optymalizują ceny kliknięć w Google Ads

Nasz zespół składa się z doświadczonych specjalistów, którzy posiadają zaawansowaną wiedzę w zakresie Google Ads. Mamy na koncie tysiące zrealizowanych kampanii, które przyniosły realną wartość dla naszych klientów i ich biznesów. Doświadczenie, kompetencje i pasja gwarantują nie tylko efektywne zarządzanie Twoimi kampaniami, ale także wysoko kulturę pracy oraz kompleksowość oferowanych usług — możesz liczyć na wsparcie oraz profesjonalne doradztwo naszych pracowników przez cały czas trwania współpracy.

O tym, że potrafimy zadbać o widoczność Twojej marki w internecie, świadczy chociażby szereg nagród, certyfikatów i wyróżnień, którymi zostaliśmy uhonorowani na przestrzeni lat. To nie one jednak stanowią największy powód do dumy — to stale rosnąca grupa zadowolonych klientów jest dla nas największym osiągnięciem. Tym, co wyróżnia nas na tle innych agencji, jest indywidualne spojrzenie na sytuację każdego z przedsiębiorców, którzy wybrali nasze usługi w ramach kampanii Google Ads.

 

Klienci, którzy kupili Google Ads u nas

Nasza działalność w zakresie Google Ads zaowocowała ogromną liczbą biznesów, których indywidualne cele zostały osiągnięte dzięki sprawnie i skutecznie przeprowadzonej kampanii. Informacja zwrotna od naszych klientów stanowi nieocenioną pomoc w procesie dalszego budowania brandu Sunrise System — widząc, jakie działania spotykają się z najbardziej pozytywnym odzewem, jesteśmy w stanie dalej ulepszać naszą ofertę.

To tylko niektóre z opinii przedsiębiorców, którym pomogliśmy dotrzeć do większej grupy osób realnie zainteresowanych ich usługami.

 

 

Nasze Sukcesy w kampaniach Google Ads

Tysiące przeprowadzonych kampanii Google Ads to również cała masa wyzwań do pokonania. W naszym portfolio nie brakuje realizacji, które pomogły osiągnąć naszym klientom pełen potencjał marketingowy za sprawą reklam w systemie PPC. Do każdej takiej sprawy podeszliśmy w unikalny sposób — nasi specjaliści opracowali indywidualną strategię dopasowaną do oczekiwań klienta oraz rodzaju promowanych usług.

Bag More

Sztandarowy przykład tego, jak precyzyjnie targetowana kampania Google Ads może wpłynąć na liczbę konwersji. Głównym celem był tutaj wzrost sprzedaży ekologicznych toreb oferowanych przez markę Bag More. Założenia były proste — wzrost liczby zapytań i dotarcie do większej grupy odbiorców dokonujących bardziej świadomych wyborów konsumenckich oraz kontrahentów, którzy zwracają uwagę na zrównoważoną produkcję. Ukierunkowanie kampanii na użytkowników ceniących ekologię pozwoliło uzyskać przeszło 2500 konwersji w zaledwie miesiąc trwania kampanii.

Więcej przykładów skutecznych kampanii PPC znajdziesz w naszym Case Study.

 

 

Koszty kliknięć w Google Ads

To pytanie kluczowe dla kampanii AdWords. Gdy tylko pada z ust moich rozmówców: „ile będę płacił/płaciła za kliknięcie?” niezmiennie odpowiadam: „nie wiem.” Aby jednak nie narazić się na podważanie moich kompetencji, zaznaczam: „kliknięcia będą najtańsze z możliwych”. Nie da się przed startem ocenić z wysokim prawdopodobieństwem cen za przejście na stronę docelową reklamy. Można ewentualnie spekulować i ustalić z klientem najwyższą cenę jaką chcemy zapłacić za kliknięcie.

Płacimy zatem możliwie najmniej, ponieważ licytację zaczynamy z „dołu”. Od 3 lat, bo tyle czasu prowadzę kampanie AdWords, otwieram za 0,25 groszy w przypadku każdej frazy kluczowej. Wszystko po to, aby – przede wszystkim – został spełniony podstawowy cel kampanii („możliwie najtańsze kliknięcia”) oraz, aby ocenić jak kształtują się obecne kwoty i ile należy płacić za pierwszą stronę, a ile za top-3. Po takim rozpoczęciu podwyższam lub obniżam cenę w licytacji.

Oczywiście muszę też zauważyć, że jest kilka branż, gdzie już na starcie trzeba podać wyższe maksymalne CPC (koszt za potencjalne kliknięcie). W branży przeprowadzkowej czy konferencyjnej nie obędzie się od otwarcia na poziomie dwóch, trzech czy czterech złotych.

Cena za kliknięcia Google Ads – górna i dolna granica

Najpierw o górnej. Osobiście spotkałem się z cenami na poziomie kilkunastu i kilkudziesięciu złotych za kliknięć. Górną granicę ustalamy wraz z konkurencją oraz… poprzez jakość kampanii. Jeśli w grupach reklam czy w ogóle na koncie są niskie wyniki jakości słów kluczowych, niskie współczynniki klikalności, to i ceny mogą wyraźnie poszybować w górę. Kluczem do niskich koszt jest jakość kampanii oraz umiejętne licytowanie.

Znam kampanię, w których za pozycje top-1 na bardzo konkurencyjne frazy (np. „meble”) płaciliśmy mniej niż czwarta czy szósta reklama w tym samym zestawieniu. Jak to możliwe? Odpowiedź brzmi: dobra jakosć słów kluczowych i wysoka skuteczność reklam.

A dolna granica?  W oficjalnych materiałach Centrum Pomocy AdWords – Google wskazuje, że minimalna stawka w licytacji to 0,03 grosze. Ile zatem może kosztować kilknięcie? Nawet 2 grosze – mimo licytacji na poziomie 1,51. Kluczem do tak dużej różnicy w stawkach maks.CPC/realny koszt kliknięcia jest jakość przygotowanej i realizowanej kampanii.

Poznaj ceny kampanii Google Ads

Umów się na bezpłatną konsultację z naszym ekspertem! Wypełnij wygodny formularz kontaktowy, aby zamówić wycenę Twojej kampanii PPC — nasi specjaliści skontaktują się z Tobą, aby przedstawić ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb.

Formularz Kontaktowy

Możesz również skontaktować się z nami w tradycyjny sposób:

 

Zadzwoń, aby zadać pytanie naszemu ekspertowi 739 943 700 lub zamów rozmowę telefoniczną — skontaktujemy się z Tobą w ciągu 60 sekund!

Bez względu na to, która forma kontaktu będzie dla Ciebie najwygodniejsza, możesz liczyć na kompleksowe wsparcie naszych specjalistów. Z chęcią odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700