Korzystanie z analitycznych i marketingowych plik├│w cookies wymaga Pa┼ästwa zgody, kt├│r─ů mo┼╝na wyrazi─ç, klikaj─ůc ÔÇ×ZaakceptujÔÇŁ. Je┼╝eli nie chc─ů Pa┼ästwo wyrazi─ç zgody na korzystanie przez nas i naszych partner├│w z okre┼Ťlonych kategorii plik├│w cookies, nale┼╝y wybra─ç opcj─Ö ÔÇ×Zarz─ůdzaj CookiesÔÇŁ i zadecydowa─ç o swoich preferencjach. Wyra┼╝on─ů zgod─Ö mo┼╝na wycofa─ç w ka┼╝dym momencie poprzez zmian─Ö preferencji plik├│w cookies. Szczeg├│┼éowe informacje dotycz─ůce przetwarzania danych osobowych znajduj─ů si─Ö w Polityce prywatno┼Ťci.

 

Poni┼╝ej mo┼╝esz zarz─ůdza─ç preferencjami dotycz─ůcymi korzystania przez nas i naszych partner├│w z plik├│w cookie.

Niezb─Ödne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Wybierz

Pozycjonowanie sklep├│w internetowych

Do punktu ze sprzeda┼╝─ů stacjonarn─ů klient dotrze bez wi─Ökszych problem├│w – po prostu sprawdzi adres i wyjdzie z domu. Ze sprzeda┼╝─ů online jest nieco trudniej. Na szcz─Ö┼Ťcie prognozy s─ů obiecuj─ůce: najnowsze szacunki sugeruj─ů, ┼╝e do 2040 roku a┼╝ 95% zakup├│w b─Ödzie dokonywanych za po┼Ťrednictwem Internetu.

Bezpłatna wycena

Oczywi┼Ťcie nie oznacza to, ┼╝e ka┼╝de takie przedsi─Öwzi─Öcie automatycznie zostanie skazane na sukces. Snucie plan├│w o kolejce ch─Ötnych do zakupu Twoich produkt├│w warto poprzedzi─ç staraniami o dobr─ů promocj─Ö. W tak specyficznym i zmiennym ┼Ťrodowisku, jakim jest sie─ç, wydaje Ci si─Ö to zadaniem niewykonalnym?

Najwy┼╝szy czas, aby┼Ť dowiedzia┼é si─Ö, czym jest pozycjonowanie sklep├│w internetowych. To szereg r├│┼╝nych zabieg├│w, za spraw─ů kt├│rych Tw├│j sklep l─ůduje w pierwszych wynikach wyszukiwania Google. Istotn─ů rol─Ö odgrywaj─ů w tym kwestie techniczne. W pierwszej kolejno┼Ťci powiniene┼Ť zastanowi─ç si─Ö wi─Öc, na jakiej platformie prowadzi─ç sprzeda┼╝ online.

pozycjonowanie_sklepow

SEO dla sklep├│w internetowych!

Dedykowana oferta dla sklep├│w online.

Kontakt

Audyt SEO

Najpopularniejsze platformy sklep├│w internetowych

Do dyspozycji masz kilka platform, na kt├│rych mo┼╝esz prowadzi─ç sprzeda┼╝ internetow─ů ÔÇô nawet, je┼Ťli nie posiadasz do┼Ťwiadczenia. Funkcjonalne i intuicyjne zapewni─ů dost─Öp do narz─Ödzi przydatnych podczas prowadzenia handlu za po┼Ťrednictwem sieci. Wystarczy pomys┼é na biznes, nieco wiedzy na temat pozycjonowania, a tak┼╝e odrobina czasu. Poznajmy najpopularniejsze z nich:

logotypy_sklepy_shope

Shoper to wygodna i prosta w u┼╝yciu p┼éatna platforma, kt├│ra pozwala na szybkie uruchomienie sprzeda┼╝y przy wykorzystaniu wielu zr├│┼╝nicowanych narz─Ödzi, a tak┼╝e prowadzenie bezpiecznych transakcji online czy kontrol─Ö nad przesy┼ékami. Posiada jednak ograniczenia, kt├│re zaczn─ů by─ç istotne, gdy zechcesz, aby Twoja oferta dotar┼éa do bardziej wymagaj─ůcego klienta.

Pozycjonowanie Shoper

logotypy_sklepy_magento

Bezp┼éatna platforma znana z tego, ┼╝e potrafi naprawd─Ö sporo. Zach─Öt─ů do wypr├│bowania Magento jest spora liczba narz─Ödzi u┼éatwiaj─ůcych dodawanie produkt├│w czy kontrolowanie p┼éatno┼Ťci. Kogo┼Ť, kto dopiero zaczyna przygod─Ö ze sprzeda┼╝─ů online, mnogo┼Ť─ç opcji mo┼╝e jednak zniech─Öci─ç. Polecany raczej weteranom ni┼╝ raczkuj─ůcym w bran┼╝y e-commerce.

logotypy_sklepy_sote-2

W ramach abonamentu otrzymujesz dost─Öp do panelu z szeregiem przydatnych narz─Ödzi. SOTE To wyb├│r odpowiedni dla tych, kt├│rzy my┼Ťl─ů o sprzeda┼╝y na niskim b─ůd┼║ ┼Ťrednim poziomie. Przydatny, je┼Ťli szukasz rozwi─ůzania prostego w obs┼éudze, a zarazem zr├│┼╝nicowanego pod wzgl─Ödem mo┼╝liwo┼Ťci graficznych. Abonament nie nale┼╝y jednak do najta┼äszych.

logotypy_sklepy_woo

Bezp┼éatne rozszerzenie WordPressa cieszy si─Ö najwi─Öksz─ů popularno┼Ťci─ů nie bez przyczyny ÔÇô w ko┼äcu to najbardziej znany CMS, czyli system zarz─ůdzania tre┼Ťci─ů. Dzi─Öki temu, ┼╝e umo┼╝liwia tak┼╝e sprzeda┼╝, jest idealnym rozwi─ůzaniem dla w┼éa┼Ťcicieli ma┼éych biznes├│w oraz prowadz─ůcych bloga, kt├│rzy chc─ů po┼é─ůczy─ç obie funkcje. Liczne wtyczki oraz narz─Ödzia czyni─ů WooCommerce jednym z wygodniejszych i ciekawszych system├│w dost─Öpnych w sieci.

Pozycjonowanie WOOCOMMERCE

Wszystkie te platformy r├│┼╝ni─ů si─Ö w szczeg├│┼éach. Tym co je ┼é─ůczy jest intuicyjno┼Ť─ç, elastyczno┼Ť─ç i uniwersalno┼Ť─ç. Zosta┼éy skonstruowane w taki spos├│b, aby da─ç Ci mo┼╝liwo┼Ť─ç samodzielnego dostosowywania e-sklepu do wymog├│w SEO i potrzeb klient├│w. Wyb├│r platformy to oczywi┼Ťcie pocz─ůtek przygody pt. ÔÇ×Pozycjonowanie sklepu onlineÔÇŁ. Bardzo wa┼╝ne jest tak┼╝e to, jak─ů struktur─Ö przybierze i co znajdzie si─Ö w architekturze sklepu internetowego.

sklepy_internetowe_2

Pozycjonowanie sklepu – struktura serwisu internetowego

Czy wiesz, z jakich element├│w powinien sk┼éada─ç si─Ö Tw├│j wirtualny punkt sprzeda┼╝y? Wystarczy wyobrazi─ç sobie butik. Po przej┼Ťciu przez pr├│g rozgl─ůdasz si─Ö w poszukiwaniu ubra┼ä, kt├│re Ci─Ö interesuj─ů. Wn─Ötrze jest przestronne i zorganizowane. Odzie┼╝ u┼éo┼╝ona zosta┼éa wed┼éug kategorii, a ka┼╝d─ů rzecz mo┼╝esz obj─ů─ç wzorkiem. Wystarczy kilka krok├│w, aby przej┼Ť─ç do dzia┼éu z m─Öskimi koszulami. Tu┼╝ obok znajduj─ů si─Ö marynarki i spodnie, a dalej – krawaty, muchy i spinki do mankiet├│w. Nim si─Ö obejrzysz, kompletujesz ca┼éy garnitur.

Na podobnych zasadach powinien funkcjonowa─ç Tw├│j sklep internetowy. Potrzeby konsument├│w s─ů takie same, jak poza sieci─ů: zrobi─ç zakupy szybko, niedrogo i wygodnie. Istotne zatem, aby znalaz┼éo si─Ö w nim miejsce na takie elementy, jak strona g┼é├│wna, kategorie i podkategorie, strony producent├│w, strony ze sta┼é─ů tre┼Ťci─ů (takie jak regulamin, cennik, polityka prywatno┼Ťci, kontakt), a nast─Öpnie elementy dodatkowe, jak na przyk┼éad blog. Ka┼╝da z tych podstron powinna mie─ç swoje miejsce w strukturze witryny, aby zach─Öca─ç odwiedzaj─ůcych do ogl─ůdania oferty.

Najistotniejsza jest strona główna sklepu

ÔÇô to st─ůd klient wyrusza na poszukiwania. Powinien bez problemu trafi─ç na czytelny drogowskaz, czyli podzia┼é na kategorie i podkategorie. Podobnie jak w punkcie sprzeda┼╝y z naszego przyk┼éadu musi wiedzie─ç, czy m─Öskie koszule znajdzie skr─Öcaj─ůc w praw─ů, czy w lew─ů alejk─Ö. Je┼Ťli odwiedzaj─ůcemu zale┼╝y na oszcz─Ödno┼Ťci, warto wskaza─ç mu miejsce z produktami w przecenie. Szybki kontakt z obs┼éug─ů klienta, dost─Öp do regulaminu, jasny spos├│b p┼éatno┼Ťci – to kolejne elementy, kt├│re musz─ů by─ç widoczne niemal od razu po wej┼Ťciu do sklepu.

Słowa kluczowe dla sklepu internetowego

Sk─ůd wiadomo, jakiego typu kategorie i podkategorie b─Öd─ů interesuj─ůce dla u┼╝ytkownika? W tym miejscu przyda si─Ö wiedza na temat pozycjonowania sklepu internetowego. Tkank─Ö tego, co oferujesz klientom, b─Öd─ů stanowi─ç… s┼éowa. I to nie byle jakie, ale dopasowane zar├│wno do bran┼╝y, w jakiej dzia┼éasz, jak i potrzeb u┼╝ytkownik├│w sieci. Dobra znajomo┼Ť─ç tego, co Twoi potencjalni klienci wpisuj─ů w okno wyszukiwarki, to klucz do stworzenia konkurencyjnej oferty. Wiedza ta oka┼╝e si─Ö szczeg├│lnie przydatna na pocz─ůtku, czyli podczas planowania struktury sklepu internetowego: nazwy kategorii i podkategorii powinny w spos├│b bezpo┼Ťredni odnosi─ç si─Ö do oferty.

Zanim jednak zaczniesz spisywa─ç wszystko, co tylko przyjdzie Ci do g┼éowy, dobrze zastan├│w si─Ö na tym, jak wyr├│┼╝ni─ç biznes spo┼Ťr├│d konkurencji. Zgodnie z za┼éo┼╝eniami SEO, tre┼Ť─ç sklepu internetowego powinien posiada─ç s┼éowa kluczowe zwi─ůzane z jego zawarto┼Ťci─ů.

Wyobra┼║ sobie, ┼╝e wpisujesz do wyszukiwarki ÔÇ×zielona m─Öska bluza rozmiar XXL nikeÔÇŁ: najcz─Ö┼Ťciej otrzymasz wyniki tych sklep├│w internetowych, kt├│re na podstron─Ö z produktem doda┼éy tre┼Ťci nasycone tymi s┼éowami kluczowymi. Mo┼╝esz spojrze─ç na to tak┼╝e ze swojej perspektywy: oferujesz damsk─ů bi┼╝uteri─Ö ze z┼éota, zdrow─ů karm─Ö dla ps├│w lub nowoczesne meble do salonu? Umiej─Ötne okre┼Ťlenie tego, co sprzedajesz, przybli┼╝y Ci─Ö do odnalezienia idealnych s┼é├│w kluczowych.

W znalezieniu podstawowych fraz mog─ů pom├│c takie narz─Ödzia, jak Google Search Console (zak┼éadka ÔÇ×Skuteczno┼Ť─çÔÇŁ) lub Keywords Planner (o ile posiadasz darmowe konto Google Ads). W sieci istnieje te┼╝ wiele r├│┼╝norodnych i na dodatek darmowych narz─Ödzi umo┼╝liwiaj─ůcych stworzenie podstawowej listy s┼é├│w kluczowych opisuj─ůcych Twoj─ů bran┼╝─Ö.

sklepy_internetowe_4
sklepy_internetowe_3

Content Marketing w pozycjonowaniu

Prawid┼éowe nazewnictwo kategorii i podkategorii sklepu to jednak nie wszystko. Dobra znajomo┼Ť─ç dopasowanych do podstron s┼é├│w kluczowych oka┼╝e si─Ö nieoceniona podczas tworzenia contentu – czyli tego wszystkiego, co opisuje Tw├│j asortyment. B─Öd─ů to wszelkiego rodzaju teksty, zdj─Öcia, filmy, pliki PDF i inne materia┼éy, na podstawie kt├│rych potencjalny klient poznaje ofert─Ö.

Zakupy online rz─ůdz─ů si─Ö nieco innymi prawami. Odbiorca oferty nie ma szansy, aby dotkn─ů─ç czy wypr├│bowa─ç, jak le┼╝y koszula ÔÇô musi to oceni─ç na podstawie innych, mniej namacalnych element├│w. I tu zaczyna si─Ö Twoje zadanie. Cena i nazwa produktu to nie wszystko: potrzebujesz porz─ůdnego wype┼énienia, czyli tre┼Ťci.

Wysokiej jako┼Ťci content marketing stanowi jeden z najwa┼╝niejszych czynnik├│w rankingowych. Jest to ci─ůg┼éa praca nad zawarto┼Ťci─ů sklepu ÔÇô jej form─ů i obj─Öto┼Ťci─ů. Znajomo┼Ť─ç s┼é├│w kluczowych jest tu niezb─Ödna. W┼éa┼Ťnie na ich podstawie mo┼╝na przygotowa─ç opisy kategorii i podkategorii, poradniki ofertowe, wpisy na bloga czy s┼éowa powitania na stronie g┼é├│wnej.

Tre┼Ťci w sklepie internetowym musz─ů by─ç merytoryczne, unikatowe i u┼╝yteczne dla os├│b odwiedzaj─ůcych Tw├│j sklep. Powinny jak najlepiej opisa─ç dan─ů grup─Ö produkt├│w, wskaza─ç zalety wyboru w┼éa┼Ťnie takiego, a nie innego przedmiotu, a przede wszystkim zach─Öca─ç do zakupu. Podczas tworzenia contentu nale┼╝y mie─ç na uwadze potrzeby u┼╝ytkownika: jasno┼Ť─ç i czytelno┼Ť─ç przekazu to podstawa.

Nie wystarczy jednak, aby┼Ť dla ka┼╝dej kategorii przygotowa┼é porz─ůdny kawa┼éek tekstu zawieraj─ůcy s┼éowa kluczowe. Nad zawarto┼Ťci─ů sklepu nale┼╝y pracowa─ç przez ca┼éy czas: aktualizowanie tre┼Ťci, dodawanie nowych zdj─Ö─ç, wrzucanie poradnik├│w wideo na bloga ÔÇô to tylko niekt├│re pomys┼éy na to, aby pozycjonowanie sklep├│w internetowych przynosi┼éo realne korzy┼Ťci.

Postaw na konwersj─Ö w sklepie!

Zoptymalizuj sw├│j sklep internetowy i ciesz si─Ö z rosn─ůcej sprzeda┼╝y.

Bezpłatna wycena
Audyt SEO

Jak pozycjonowa─ç sklep internetowy?

To d┼éugotrwa┼éy proces wymagaj─ůcy zaanga┼╝owania, uwagi oraz otwarto┼Ťci na dodatkowe dzia┼éania. Wiesz ju┼╝, ┼╝e prowadzenie sprzeda┼╝y online wymaga dobrej platformy e-commerce, przemy┼Ťlanej strategii dzia┼éania w obr─Öbie architektury witryny, a tak┼╝e znajomo┼Ťci w┼éasnej bran┼╝y. Wszelkie inne dzia┼éania SEO zmierzaj─ůce do osi─ůgni─Öcia widoczno┼Ťci w sieci dzielimy na on-site oraz off-site.

ON-SITE ÔÇô optymalizacja wn─Ötrza

On-site to czynno┼Ťci podejmowane w obr─Öbie sklepu internetowego, maj─ůce wp┼éyw na widoczno┼Ť─ç w rankingu wyszukiwarki Google. W zakres tych dzia┼éa┼ä wchodzi wspomniany ju┼╝ wyb├│r odpowiednich s┼é├│w kluczowych: powinny znale┼║─ç si─Ö nie tylko w samych tekstach zamieszonych na stronie g┼é├│wnej sklepu czy w kategoriach, ale tak┼╝e takich elementach, jak nag┼é├│wki, tytu┼é (meta title) oraz opis (meta description). Ponadto nale┼╝y zadba─ç o to, aby tre┼Ťci w sklepie by┼éy unikatowe i praktyczne. Czynno┼Ťci on-site obejmuj─ů te┼╝ dobre rozplanowanie architektury witryny internetowej. Istotn─ů wytyczn─ů b─Ödzie tu przede wszystkim czynnik UX (User Experience) uwzgl─Ödniaj─ůcy potrzeby i oczekiwania u┼╝ytkownika sieci ogl─ůdaj─ůcego Tw├│j asortyment.

OFF-SITE ÔÇô wsparcie z zewn─ůtrz

Off-site to wszystkie czynno┼Ťci zmierzaj─ůce do wypozycjonowania sklepu podejmowane poza witryn─ů. Tym zajmuj─ů si─Ö specjali┼Ťci SEO, kt├│rzy doskonale znaj─ů ┼Ťrodowisko zewn─Ötrzne wyszukiwarki Google. W obr─Öbie off-site nale┼╝y zadba─ç przede wszystkim o link building (linkowanie), czyli pozyskiwanie warto┼Ťciowych link├│w, kt├│re stanowi─ů odno┼Ťniki do podstron w sklepie www. Jednym z takich odno┼Ťnik├│w mo┼╝e by─ç wizyt├│wka w us┼éudze Google Moja Firma: poprawnie uzupe┼éniona i zoptymalizowana stanowi po┼╝yteczne wsparcie dla pozycjonowania. Dzia┼éanie te wymagaj─ů regularnych analiz, dok┼éadno┼Ťci oraz dobrej znajomo┼Ťci SEO.

Ile trwa pozycjonowanie sklepu?

To bardzo cz─Östo zadawane pytanie, na kt├│re niestety nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Wiele zale┼╝y od bran┼╝y, wielko┼Ťci oraz charakteru witryny, stopnia jej optymalizacji, a tak┼╝e oczekiwa┼ä samego administratora. Wp┼éyw na to, czy sklep jest widoczny w Google, maj─ů tak┼╝e wszelkiego typu aktualizacje systemu, zmiany algorytm├│w i inne czynniki wynikaj─ůce wprost z dzia┼éania wyszukiwarki. To, ile trwa pozycjonowanie sklepu, jest kwesti─ů o wiele bardziej z┼éo┼╝on─ů i wymagaj─ůc─ů dok┼éadnej znajomo┼Ťci regu┼é rz─ůdz─ůcych SEO.

Nie oznacza to jednak, ┼╝e zawsze nale┼╝y czeka─ç bardzo d┼éugo na popraw─Ö widoczno┼Ťci Twojego sklepu w wynikach wyszukiwania Google. Wiedza na temat SEO s┼éu┼╝y temu, aby umiej─Ötnie przewidywa─ç oraz planowa─ç kolejne kroki. Wszystko to na podstawie ci─ůg┼éych analiz, wnikliwych obserwacji, a tak┼╝e dzi─Öki dora┼║nemu wdra┼╝aniu rozwi─ůza┼ä skrojonych na miar─Ö witryny. Jednak w przybli┼╝eniu oraz na postawie dotychczasowych obserwacji mo┼╝na za┼éo┼╝y─ç, ┼╝e proces mo┼╝e potrwa─ç od 2 do 14 miesi─Öcy. Co istotne, prace nie ko┼äcz─ů si─Ö na pozyskaniu pierwszych zadowalaj─ůcych wynik├│w. To dopiero pocz─ůtek stara┼ä – zw┼éaszcza, ┼╝e metody SEO staj─ů si─Ö coraz bardziej zaawansowane, a wymogi dotycz─ůce jako┼Ťci stron oraz contentu ÔÇô o wiele wy┼╝sze ni┼╝ jeszcze jaki┼Ť czas temu.

Wykres przedstawia wzrost liczby klikni─Ö─ç w ci─ůgu ca┼éego czasu trwania wsp├│┼épracy.

sklepy_internetowe_5
sunrise-ecommerce-isometric-img

Pozycjonowanie long tail
sklepu internetowego

Dzia┼éania on-site, o kt├│rych wspomnieli┼Ťmy wcze┼Ťniej, obejmuj─ů dobr─ů znajomo┼Ť─ç s┼é├│w kluczowych okre┼Ťlaj─ůcych nie tylko bran┼╝─Ö, w jakiej dzia┼éasz, ale tak┼╝e rodzaj oferowanych produkt├│w. To na ich podstawie mo┼╝na stworzy─ç ciekawy content – zawarto┼Ť─ç dok┼éadnie opisuj─ůc─ů ca┼éy asortyment. Jednak musisz wiedzie─ç co┼Ť jeszcze: zwyk┼ée s┼éowa kluczowe nie wystarcz─ů. Potrzebne jest dodatkowe wsparcie w postaci wyra┼╝e┼ä long tail. To jeden ze skuteczniejszych sposob├│w na to, aby poprawi─ç widoczno┼Ť─ç sklepu w wyszukiwarce i sprawi─ç, ┼╝e klienci trafi─ů w┼éa┼Ťnie na Twoj─ů ofert─Ö. W czym rzecz?

Pozycjonowanie long tail wykorzystuje frazy z tzw. d┼éugiego ogona. Wyra┼╝enia sk┼éadaj─ů si─Ö z ci─ůgu s┼é├│w dok┼éadnie opisuj─ůcych przedmiot poszukiwany przez u┼╝ytkownika sieci. Klient zamiast ÔÇťbuty rozmiar 45ÔÇŁ mo┼╝e dzi┼Ť wpisa─ç znacznie d┼éu┼╝sze i tym samym wymagaj─ůce zapytanie, a mianowicie: ÔÇťbuty adidas m─Öskie rozmiar 45 kolekcja 2021ÔÇŁ. Dlaczego tak robi? Poniewa┼╝ oczekuje, ┼╝e wyszukiwarka wska┼╝e mu najlepsz─ů odpowied┼║ z mo┼╝liwych. Na tyle konkretn─ů, aby za spraw─ů zaledwie kilku klikni─Ö─ç obejrze─ç produkt, zap┼éaci─ç za niego online i zam├│wi─ç z dostaw─ů prosto pod drzwi. Wsp├│┼éczesny u┼╝ytkownik sieci nie traci czasu na poszukiwanie oferty, kt├│ra go zadowoli. Ma ┼Ťwiadomo┼Ť─ç, ┼╝e im dok┼éadniejsze zapytanie wpisze w okno wyszukiwarki, tym szybciej zdob─Ödzie to, czego chce.

Content w Twoim sklepie r├│wnie┼╝ powinien uwzgl─Ödnia─ç obecno┼Ť─ç fraz long tail. W ten spos├│b nawet najbardziej absurdalne ┼╝─ůdanie ma szanse wskaza─ç potencjalnemu klientowi, ┼╝e to w┼éa┼Ťnie w Twoim sklepie znajdzie to, czego potrzebuje. Jeste┼Ť ciekaw, co jeszcze mo┼╝esz zyska─ç dzi─Öki long tail? Wi─Öcej informacji na ten temat znajdziesz w naszym artykule!

Wyceń pozycjonowanie
sklepu internetowego

Przeczytaj cennik pozycjonowania lub skorzystaj z naszego sposobu!

Bezpłatna konsultacja

Audyt SEO

Zalety pozycjonowania sklep├│w internetowych

Wiele m├│wimy o tym, jak powinno wygl─ůda─ç pozycjonowanie sklep├│w internetowych i dlaczego tak wa┼╝ne jest, aby robi─ç to z g┼éow─ů. Ile tak naprawd─Ö wynika z tego korzy┼Ťci? Czy warto po┼Ťwi─Öca─ç czas i ┼Ťrodki na to, aby wdra┼╝a─ç dodatkowe rozwi─ůzania w obr─Öbie witryny i poza ni─ů? Zalet SEO istnieje mn├│stwo – przedstawiamy tylko kilka z nich, wed┼éug nas najpe┼éniej odpowiadaj─ůcych Twoim wyobra┼╝eniom:

01

Lepsza widoczno┼Ť─ç sklepu

Klienci docieraj─ů do Ciebie szybciej i cz─Ö┼Ťciej mimo du┼╝ej konkurencji, kt├│ra r├│wnie┼╝ nie ┼Ťpi i stara si─Ö o jak najlepsze miejsce w rankingu wynik├│w wyszukiwania Google. A pami─Ötaj, ┼╝e dzi┼Ť z Internetu korzystaj─ů niemal wszyscy!

02

Wi─Ökszy ruch w sklepie

Z czasem zauwa┼╝ysz, ┼╝e odwiedzaj─ůcych sklep jest wi─Öcej. Nie do┼Ť─ç, ┼╝e zajrz─ů do poszczeg├│lnych kategorii, to zaczn─ů te┼╝ coraz swobodniej robi─ç zakupy w┼éa┼Ťnie u Ciebie, a nie gdzie┼Ť indziej. To z kolei wi─ů┼╝e si─Ö bezpo┼Ťrednio z kolejn─ů korzy┼Ťci─ů…

03

Zwi─Ökszenie sprzeda┼╝y online

To oczywisty bonus, na kt├│rym zale┼╝y ka┼╝demu, kto prowadzi ma┼éy, ┼Ťredni czy du┼╝y biznes. Je┼Ťli docierasz do wi─Ökszej liczby klient├│w, to tym samym wzbudzasz zainteresowanie kupuj─ůcych. Dobrze zoptymalizowany sklep uwzgl─Ödniaj─ůcy UX to po┼éowa sukcesu.

04

Silniejsza marka i rozpoznawalno┼Ť─ç sklepu

Bez dobrej reklamy trudno utrzyma─ç si─Ö na rynku. A najlepsza promocja to taka skierowana wprost do zadowolonych konsument├│w. Im wi─Öcej os├│b odwiedza sklep i im lepiej zoptymalizowany jest pod k─ůtem potrzeb u┼╝ytkownik├│w sieci, tym silniejsza staje si─Ö Twoja marka. Zyskujesz Ty i odbiorcy, a konkurencja zastanawia si─Ö, co robi nie tak!

Pozycjonowanie sklepu z Sunrise System

Promowanie sklepu internetowego w sieci niesie za sob─ů mn├│stwo innych korzy┼Ťci. Aby cieszy─ç si─Ö z nich w pe┼éni, nale┼╝y dobrze zastanowi─ç si─Ö nad strategi─ů dzia┼éania. Nie jest ┼éatwo dopilnowa─ç wszystkich istotnych kwestii. Skup si─Ö na sprzeda┼╝y – czerp rado┼Ť─ç z dobrych opinii na temat produkt├│w, wi─Ökszego ruchu w sklepie czy rosn─ůcej listy zam├│wie┼ä, a my zajmiemy si─Ö ca┼é─ů reszt─ů!

Pozycjonowanie e-commerce z Sunrise System to spos├│b na promocj─Ö marki w sieci z wykorzystaniem nowoczesnych metod SEO, dopasowywanych do charakteru i mo┼╝liwo┼Ťci witryny, a tak┼╝e uwzgl─Ödniaj─ůcych aktualne potrzeby u┼╝ytkownik├│w sieci ÔÇô a zatem Twoich potencjalnych klient├│w. Przygotowali┼Ťmy rozwi─ůzania szyte na miar─Ö bran┼╝y e-commerce. Wykorzystali┼Ťmy nasze do┼Ťwiadczenie; si─Ögn─Öli┼Ťmy jednak nie tylko po sprawdzone, ale tak┼╝e zupe┼énie nowe narz─Ödzia po to, aby odpowiedzie─ç na oczekiwania w┼éa┼Ťnie Twojego sklepu.

W ramach SEO e-commerce otrzymujesz gwarancj─Ö widoczno┼Ťci zar├│wno na chmur─Ö wyra┼╝e┼ä zwi─ůzan─ů bezpo┼Ťrednio z Twoj─ů bran┼╝─ů. Mo┼╝esz liczy─ç na profesjonaln─ů optymalizacj─Ö witryny oraz jej zawarto┼Ťci. Zadbamy o to, aby na stronie g┼é├│wnej sklepu, w kategoriach, podkategoriach i dodatkowych zak┼éadkach pojawi┼é si─Ö warto┼Ťciowy, unikatowy oraz dopasowany do potrzeb u┼╝ytkownik├│w content. Do tego wszystkiego dorzucimy pewno┼Ť─ç, ┼╝e z dnia na dzie┼ä b─Ödziesz rejestrowa─ç konwersje, a co za tym idzie – rosn─ůce zainteresowanie mark─ů, lepsz─ů rozpoznawalno┼Ť─ç oraz wi─Öksze zyski.
Zastanawia Cie koszt pozycjonowania sklepu internetowego? Sprawd┼║ nasz cennik.

pozycjonowanie_szerokie_6

Pozycjonowanie sklepu – FAQ

O co najcz─Ö┼Ťciej pytaj─ů nasi nowi Klienci na pozycjonowanie? Zebrali┼Ťmy kwestie najcz─Ö┼Ťciej poruszane przy

podpisywaniu umowy. Je┼╝eli Ty masz inne pytania ÔÇô jeste┼Ťmy do Twojej dyspozycji!

Ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego?
Rozwiń Zwiń Ikona

Cena za SEO jest w pe┼éni dopasowywana do indywidualnego charakteru serwisu oraz potrzeb jego w┼éa┼Ťciciela. Ostateczny koszt pozycjonowania zale┼╝y od tego, jak wiele rozwi─ůza┼ä trzeba b─Ödzie wdro┼╝y─ç, aby zoptymalizowa─ç witryn─Ö i dostosowa─ç j─ů zar├│wno do potrzeb u┼╝ytkownik├│w sieci, jak i wyszukiwarki Google. Wszystko uj─Öte zostaje w umowie (w tym tak┼╝e bud┼╝et przeznaczony na wykonanie konkretnych us┼éug w okre┼Ťlonym czasie).

Jak mierzy─ç konwersje w sklepie www?
Rozwiń Zwiń Ikona

Konwersje to konkretne czynno┼Ťci wykonane przez u┼╝ytkownika w sklepie, za po┼Ťrednictwem kt├│rej prowadzi si─Ö sprzeda┼╝ internetow─ů. Na ich podstawie dowiadujesz si─Ö, dok─ůd zmierzaj─ů Twoje starania o zadowalaj─ůc─ů sprzeda┼╝ online. Zach─Öca─ç do dzia┼éania mo┼╝na na r├│┼╝ne sposoby, na przyk┼éad poprzez zapisanie si─Ö do newslettera, dodanie produktu do koszyka czy inny ruch w e-sklepie. Co wi─Öcej, mo┼╝esz obliczy─ç wsp├│┼éczynnik konwersji, dziel─ůc liczb─Ö podj─Ötych czynno┼Ťci przez liczb─Ö odwiedzin. Tak otrzymany odsetek por├│wnuj z danymi ze swojego sklepu internetowego.

Czy UX w pozycjonowaniu sklepu jest wa┼╝ne?
Rozwiń Zwiń Ikona

I to jak! Wielokrotnie zwracali┼Ťmy uwag─Ö na to, ┼╝e UX (czyli User Experience), to jeden z najwa┼╝niejszych czynnik├│w, kt├│ry nale┼╝y mie─ç na uwadze przy optymalizowaniu sklepu online. Zapewnienie u┼╝ytkownikowi dobrych wra┼╝e┼ä podczas korzystania z witryny to najkr├│tsza droga do konwersji. Tw├│j sklep istnieje po to, aby prezentowa─ç oraz sprzedawa─ç konkretne produkty. Bez wiedzy na temat tego, jakie s─ů oczekiwania i potrzeby potencjalnych klient├│w, nie osi─ůgniesz zamierzonego celu.

Czy mo┼╝na migrowa─ç na inn─ů platform─Ö podczas pozycjonowania sklepu?
Rozwiń Zwiń Ikona

Przenoszenie zawarto┼Ťci witryny na inn─ů platform─Ö to w pewnych sytuacjach niemal konieczno┼Ť─ç. Szczeg├│lnie, je┼Ťli biznes dobrze prosperuje i potrzebuje mocniejszego silnika lub dost─Öpu do wi─Ökszej liczby narz─Ödzi e-commerce. Ca┼éy proces trzeba przeprowadzi─ç jednak bardzo dok┼éadnie – tak, aby nie zaszkodzi─ç widoczno┼Ťci witryny w wyszukiwarce Google – a zatem zgodnie z SEO.

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultacj─Ö z do┼Ťwiadczonym ekspertem
  • ofert─Ö dopasowan─ů do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzed┼║
konkurencj─Ö

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55