Wyższy standard skuteczności
Blog

Pozycjonowanie

Wybierz dziedzinę
PR + SEO = związek doskonały?
Opublikowano: 14-09-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:35 min

Razem łatwiej? Oczywiście! Ta zasada odnosi się nie tylko do relacji międzyludzkich, ale i do innych aspektów życia. Wszak, nie od dziś wiadomo, że wspólnymi siłami łatwiej osiągnąć sukces. Tak jest także w przypadku działań PR (public relations) oraz SEO (serach engine optimization)... Wbrew pozorom nie mają ze sobą zbyt wiele wspólnego. Jednak z ich związku mogą zrodzić się same korzyści.

Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Słownik SEO - pozycjonowanie bez trudnych pojęć
Opublikowano: 07-09-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 32:10 min
Czy wiecie czym różni się Manual Penalty od Algorithmic Penalty? Jak może być powszechnie określany robot indeksujący Google? Kim są Google search quality raters? Na te inne pytania znajdziesz odpowiedzi w naszym słowniku SEO. Regularnie poszerzamy go o nowe pojęcia, żeby przybliżyć Wam tematykę optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych w wyszukiwarkach.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (14 głosów)
Ster na SEO: czy i jak poradniki wpływają na pozycjonowanie
Opublikowano: 06-09-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 2:50 min
"Kto pyta, nie błądzi" - wielu z nas dobrze zna to powiedzenie i pewnie niejednokrotnie przekonało się o jego zasadności, znajdując rozwiązanie swoich dylematów. Jednak czy jest ono aktualne w czasach, gdy Internet bywa traktowany jak wyrocznia, a na pytanie zadane wujkowi Google może odpowiedzieć nam ponad połowa światowej populacji, mająca dostęp do Internetu?
Autor
Kinga Kolasa
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Treści, które przyniosą efekt? Liczy się cel!
Opublikowano: 14-08-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:20 min
„Jeżeli nie wiesz, dokąd chcesz iść, nie ma znaczenia, którą drogą pójdziesz” - niech cytat Lewisa Carrolla z „Alicji w Krainie Czarów” stanie się dla Ciebie podpowiedzią, zanim zadam pytanie: czy podczas tworzenia artykułu, poradnika lub opisu produktu na stronę internetową przyświeca Ci konkretny cel? Sprawdź, czy jest on słuszny i czy zamiast pomóc, nie miesza Ci szyków.
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Dlaczego Twoja strona internetowa potrzebuje naprawdę dobrego menu?
Opublikowano: 26-07-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 7:45 min

Wejście zarówno do restauracji, jak i na stronę internetową zaczynamy od przejrzenia menu. Dlaczego? Bo dzięki niemu w szybki sposób możemy zapoznać się z ofertą i zadecydować o tym, co dalej – zostajemy czy wychodzimy? Dlatego warto poświęcić trochę czasu, by przygotować naprawdę dobre menu. „Dobre”, czyli takie, które będzie przyjazne zarówno dla użytkowników, jak i algorytmów Google.

Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
4.57 - (7 głosów)
10 korzyści z pozycjonowania stron internetowych
Opublikowano: 28-06-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:25 min
Jednym z głównych elementów promowania strony internetowej w sieci jest pozycjonowanie. Jak wiecie, jest to złożony proces, na którego efekty trzeba będzie trochę poczekać. Zastanawiasz się na rozpoczęciem działań SEO? A może właśnie z niecierpliwością oczekujesz wzrostu pozycji swojej strony? Sprawdź zestawienie najważniejszych korzyści z pozycjonowania, które dla ciebie przygotowaliśmy.
Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
Tworzenie atrakcyjnego contentu - jak wyhodować sobie sukces?
Opublikowano: 25-06-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:15 min
Tworząc treści na nasze strony internetowe jesteśmy często zdeterminowani, by efekt osiągnąć zaraz, już, natychmiast. Okazuje się jednak, że wcale nie pośpiech, a systematyczna praca i dokładność pozwolą nam na najlepsze rezultaty. Cierpliwości uczyć powinniśmy się od ogrodników, którzy muszą wykazać się pieczołowitością i poświęceniem, aby doglądane przez nich rośliny mogły piąć się do nieba.
Autor
Michał Maćkiewicz
Ocena artykułu
4.57 - (7 głosów)
Widmo Natural Language Processing. Czy copywriterom grozi wymarcie?
Opublikowano: 19-06-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 6:35 min

Chyba każdy zajmujący się marketingiem, zastanawiał się czy (lub kiedy) roboty zastąpią ludzi w pisaniu tekstów (marketingowych i ogólnych). Czy roboty mogą tworzyć treści choć zbliżone do naszych? Czy mogą (lub będą mogły) przekazać w tekście odpowiednie emocje, zachęcić i potrafić zareklamować? Czy copywriterzy i pisarze na całym świecie powinni zacząć się bać?  

 

Autor
Konrad Moryń
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Dlaczego warto inwestować w video content marketing?
Opublikowano: 18-06-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:10 min

Statystyki mówią same za siebie – połączenie unikalnych treści z materiałami wideo to jeszcze większa szansa na to, że nasza strona wskoczy na wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania Google. Pozycjonowanie często powierzamy zewnętrznym agencjom – i bardzo dobrze! W tej sprawie warto zaufać profesjonalistom. Jednak sami też możemy wesprzeć te działania – uzupełniając je o przekaz wizualny.

Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
Przepis na sukces – jak tworzyć treści atrakcyjne dla użytkowników
Opublikowano: 14-06-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 3:45 min
Na co zwracasz szczególną uwagę, przygotowując content na swoją stronę internetową? Tekst, formatowanie, dodatkowe filmiki, reklamy, a może jeszcze coś innego? Tak, jak w świecie, przy tworzeniu treści niezwykle ważna jest równowaga. Przedstawiamy niezawodny przepis na atrakcyjny i przyciągający uwagę content. Sprawdź, czy stosujesz wszystkie składniki.
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Historia aktualizacji algorytmów wyszukiwarki Google
Opublikowano: 20-04-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 57:40 min

Pingwin, Panda, Koliber... Kofeina a nawet Fred! Zmian w algorytmach Google są setki (a nawet tysiące) każdego roku. Oddajemy na Państwa użytek historię aktualizacji algorytmów wyszukiwarki Google - opartą na znakomitym artykule stworzonym pierwotnie przez firmę Moz. Dowiecie się z niej kiedy jaka zmiana miała miejsce i jakie były jej najważniejsze cechy. Podajemy również linki do artykułów dogłębnie wyjaśniających konkretną zmianę. A wszystko w zwartej, przejrzystej formie!

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Content produktowy - to się opłaca!
Opublikowano: 16-03-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 6:45 min
Jak wyróżnić swoją ofertę na tle konkurencji? Jak przyciągnąć klienta do sklepu internetowego i nakłonić go do dokonania zakupu bez stosowania nachalnych sztuczek? Niemożliwe? A jednak! I jest to prostsze niż mogłoby się wydawać. Wiemy, co zrobić, by zyskać w oczach użytkownika, a także robota Google i upiec dwie pieczenie na jednym ogniu! W artykule zdradzimy kilka cennych wskazówek.
Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
4.67 - (12 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się