Wyższy standard skuteczności
Blog

Pozycjonowanie

Wybierz dziedzinę
Content produktowy - to się opłaca!
Opublikowano: 16-03-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 6:45 min
Jak wyróżnić swoją ofertę na tle konkurencji? Jak przyciągnąć klienta do sklepu internetowego i nakłonić go do dokonania zakupu bez stosowania nachalnych sztuczek? Niemożliwe? A jednak! I jest to prostsze niż mogłoby się wydawać. Wiemy, co zrobić, by zyskać w oczach użytkownika, a także robota Google i upiec dwie pieczenie na jednym ogniu! W artykule zdradzimy kilka cennych wskazówek.
Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
5.00 - (11 głosów)
Searcher Task Accomplishment - wymagające dziecko User Experience
Opublikowano: 13-03-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 9:05 min

Search Task Accomplishment narobił wokół siebie sporo szumu jeszcze w 2017 roku, a w 2018 nadal nie stracił na znaczeniu. Nadając nowe oblicze User Experience, STA zmusza nas do przewidywania wszystkich, nawet tych najmniejszych i najbardziej ukrytych potrzeb użytkowników. Naszym podstawowym zadaniem jest po prostu je spełnić. Jeżeli my tego nie zrobimy, zrobi to konkurencja...

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Tworzenie treści na strony internetowe w 2018 roku
Opublikowano: 02-03-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:50 min

Każdy kolejny rok niesie ze sobą zmiany i nowe zadania, jakie czekają na osoby zajmujące się promocją stron internetowych. Branża SEO nieustannie się zmienia, algorytmy wyszukiwarek są coraz bardziej precyzyjne, a użytkownicy - dużo bardziej wymagający. Dlatego w 2018 roku strategia działań SEO powinna skupiać się nie tylko na aspektach technicznych, ale także na tworzeniu użytecznych treści.

Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
4.00 - (4 głosy)
Jak user intent wpływa na content marketing?
Opublikowano: 23-02-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:00 min

Odpowiedź na potrzeby użytkowników stała się dla wyszukiwarki Google priorytetem. Jako odbiorcy jesteśmy zadowoleni, że gigant pochyla się nad naszymi pytaniami. Jako nadawcy treści musimy mocno nagimnastykować się, by nasza strona zyskała w oczach Google wartość. Jak tak naprawdę wpływa user intent na strony internetowe? Co ma wspólnego z content marketingiem? I czy potrzebny jest pozycjonowaniu?

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
5 korzyści, jakie osiągniesz dzięki narzędziu Trendy Google
Opublikowano: 08-02-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:00 min
W 2017 roku Polaków najbardziej interesowało to, jak suszyć grzyby. Wiemy to dzięki narzędziu Trendy Google, które udostępnia informacje m.in. na temat rodzaju i liczby tego typu zapytań. Rocznie pada ich ponad bilion! Taka baza danych nie mogła zostać niewykorzystana – na tej podstawie narzędzie tworzy trendy panujące aktualnie w sieci. Jak możesz wykorzystać tę wiedzę do własnych celów?
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Strony AMP - z korzyścią dla użytkownika i webmastera
Opublikowano: 31-01-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:25 min
Bez wątpienia gigantowi z Mountain View zależy na użytkownikach Internetu mobilnego. Świadczy o tym zarówno praca nad indeksem mobile first, jak również projekt AMP, któremu przewodniczy. W związku z tym, że już wkrótce, tj. od lutego 2018r. Google będzie krytycznym okiem patrzeć na zawartość stron AMP, zachęcamy do bliższego zapoznania się z projektem – jego założeniami oraz wytycznymi dla tego standardu.
Autor
Marta Młynarczyk
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Kilka propozycji przedstawiania i dystrybucji treści
Opublikowano: 30-01-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:20 min
Tworząc dowolną stronę internetową, należy zadbać o wysokiej jakości treści, udostępniane na poszczególnych podstronach. Jednak oprócz samych tekstów, równie ważna jest forma, w jakiej je publikujesz. Przedstawiamy 5 sposobów dystrybucji treści, umożliwiających stworzenie ciekawego contentu, który może jednocześnie przyczynić się do uzyskania wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania.
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Zadbaj o bezpieczeństwo danych swoich klientów!
Opublikowano: 17-01-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 9:20 min

Nasze całe życie znajduje się już w Internecie - nawet te najbardziej poufne dane, np. numer karty kredytowej, znajdują się w bazie danych różnych sklepów internetowych. Warto więc zadbać, aby nasi klienci nie obawiali się powierzać nam tego rodzaju informacji. Dlatego tak istotne jest zwiększenie bezpieczeństwa naszej witryny, m.in. wykorzystując protokół HTTPS, aktualizując wtyczki, a także stosując odpowiednie hasła.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Silver tsunami wyzwaniem dla content marketingu
Opublikowano: 16-01-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:55 min
Styczeń to miesiąc naszych ukochanych seniorów. Dla tych, którzy zapomnieli, przypominamy - już niedługo Dzień Babci i Dzień Dziadka! To nie tylko doskonała chwila, by pokazać im, że ich kochamy i o nich pamiętamy. To także okazja, żeby zastanowić się nad tym, jaki tak naprawdę jest współczesny senior i jakie wyzwania stawia on przed marketingiem w sieci.
Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
5.00 - (10 głosów)
Nota 10/10! Nowy algorytm NIMA oceni Twoje zdjęcia
Opublikowano: 10-01-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 3:45 min
Panda, Koliber, Gołąb… algorytmy Google od lat dbają o to, aby treści dostępne w sieci posiadały jak najlepszą jakość. Czas zatroszczyć się o pozostałe elementy Twojego contentu. Internetowy gigant wypuścił w świat nowy algorytm odpowiedzialny za estetyczną ocenę zdjęć. Dzięki niemu dowiesz się m.in., czy fotografie na blogu lub stronie internetowej spodobają się Twoim użytkownikom.
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Meta tag description – więcej znaczy lepiej?
Opublikowano: 09-01-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:20 min
Z pewnością zauważyliście, że od pewnego czasu wyniki wyszukiwania w Google wyświetlają dłuższe meta description lub fragmenty treści w wynikach wyszukiwania. W dzisiejszym artykule przyjrzymy się temu trendowi. Zastanowimy się czy warto wydłużać liczbę znaków w opisach oraz odpowiemy na pytanie jak pisać dobre meta tagi description, aby skutecznie poprawić klikalność wyników?
Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Jaki content pozyskuje linki?
Opublikowano: 28-12-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:30 min

Czy istnieje sposób na budowanie zaplecza linkowego, który jest zgodny z założeniami Google oraz może wpłynąć pozytywnie na widoczność naszej strony? Jak najbardziej! Wystarczy, że skupisz się na treściach, które publikujesz na swojej stronie internetowej. Zobacz dlaczego warto stawiać na atrakcyjny i wartościowy content oraz w jaki sposób go tworzyć.

Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
4.75 - (4 głosy)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się