Wyższy standard skuteczności
Blog

Pozycjonowanie

Wybierz dziedzinę
Widmo Natural Language Processing. Czy copywriterom grozi wymarcie?
Opublikowano: 19-06-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 6:35 min

Chyba każdy zajmujący się marketingiem, zastanawiał się czy (lub kiedy) roboty zastąpią ludzi w pisaniu tekstów (marketingowych i ogólnych). Czy roboty mogą tworzyć treści choć zbliżone do naszych? Czy mogą (lub będą mogły) przekazać w tekście odpowiednie emocje, zachęcić i potrafić zareklamować? Czy copywriterzy i pisarze na całym świecie powinni zacząć się bać?  

 

Autor
Konrad Moryń
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Dlaczego warto inwestować w video content marketing?
Opublikowano: 18-06-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:10 min

Statystyki mówią same za siebie – połączenie unikalnych treści z materiałami wideo to jeszcze większa szansa na to, że nasza strona wskoczy na wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania Google. Pozycjonowanie często powierzamy zewnętrznym agencjom – i bardzo dobrze! W tej sprawie warto zaufać profesjonalistom. Jednak sami też możemy wesprzeć te działania – uzupełniając je o przekaz wizualny.

Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Przepis na sukces – jak tworzyć treści atrakcyjne dla użytkowników
Opublikowano: 14-06-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 3:45 min
Na co zwracasz szczególną uwagę, przygotowując content na swoją stronę internetową? Tekst, formatowanie, dodatkowe filmiki, reklamy, a może jeszcze coś innego? Tak, jak w świecie, przy tworzeniu treści niezwykle ważna jest równowaga. Przedstawiamy niezawodny przepis na atrakcyjny i przyciągający uwagę content. Sprawdź, czy stosujesz wszystkie składniki.
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Historia aktualizacji algorytmów wyszukiwarki Google
Opublikowano: 20-04-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 57:40 min

Pingwin, Panda, Koliber... Kofeina a nawet Fred! Zmian w algorytmach Google są setki (a nawet tysiące) każdego roku. Oddajemy na Państwa użytek historię aktualizacji algorytmów wyszukiwarki Google - opartą na znakomitym artykule stworzonym pierwotnie przez firmę Moz. Dowiecie się z niej kiedy jaka zmiana miała miejsce i jakie były jej najważniejsze cechy. Podajemy również linki do artykułów dogłębnie wyjaśniających konkretną zmianę. A wszystko w zwartej, przejrzystej formie!

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Content produktowy - to się opłaca!
Opublikowano: 16-03-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 6:45 min
Jak wyróżnić swoją ofertę na tle konkurencji? Jak przyciągnąć klienta do sklepu internetowego i nakłonić go do dokonania zakupu bez stosowania nachalnych sztuczek? Niemożliwe? A jednak! I jest to prostsze niż mogłoby się wydawać. Wiemy, co zrobić, by zyskać w oczach użytkownika, a także robota Google i upiec dwie pieczenie na jednym ogniu! W artykule zdradzimy kilka cennych wskazówek.
Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
4.67 - (12 głosów)
Searcher Task Accomplishment - wymagające dziecko User Experience
Opublikowano: 13-03-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 9:05 min

Search Task Accomplishment narobił wokół siebie sporo szumu jeszcze w 2017 roku, a w 2018 nadal nie stracił na znaczeniu. Nadając nowe oblicze User Experience, STA zmusza nas do przewidywania wszystkich, nawet tych najmniejszych i najbardziej ukrytych potrzeb użytkowników. Naszym podstawowym zadaniem jest po prostu je spełnić. Jeżeli my tego nie zrobimy, zrobi to konkurencja...

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Tworzenie treści na strony internetowe w 2018 roku
Opublikowano: 02-03-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:50 min

Każdy kolejny rok niesie ze sobą zmiany i nowe zadania, jakie czekają na osoby zajmujące się promocją stron internetowych. Branża SEO nieustannie się zmienia, algorytmy wyszukiwarek są coraz bardziej precyzyjne, a użytkownicy - dużo bardziej wymagający. Dlatego w 2018 roku strategia działań SEO powinna skupiać się nie tylko na aspektach technicznych, ale także na tworzeniu użytecznych treści.

Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
4.00 - (4 głosy)
Jak user intent wpływa na content marketing?
Opublikowano: 23-02-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:00 min

Odpowiedź na potrzeby użytkowników stała się dla wyszukiwarki Google priorytetem. Jako odbiorcy jesteśmy zadowoleni, że gigant pochyla się nad naszymi pytaniami. Jako nadawcy treści musimy mocno nagimnastykować się, by nasza strona zyskała w oczach Google wartość. Jak tak naprawdę wpływa user intent na strony internetowe? Co ma wspólnego z content marketingiem? I czy potrzebny jest pozycjonowaniu?

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
5 korzyści, jakie osiągniesz dzięki narzędziu Trendy Google
Opublikowano: 08-02-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:00 min
W 2017 roku Polaków najbardziej interesowało to, jak suszyć grzyby. Wiemy to dzięki narzędziu Trendy Google, które udostępnia informacje m.in. na temat rodzaju i liczby tego typu zapytań. Rocznie pada ich ponad bilion! Taka baza danych nie mogła zostać niewykorzystana – na tej podstawie narzędzie tworzy trendy panujące aktualnie w sieci. Jak możesz wykorzystać tę wiedzę do własnych celów?
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Strony AMP - z korzyścią dla użytkownika i webmastera
Opublikowano: 31-01-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:25 min
Bez wątpienia gigantowi z Mountain View zależy na użytkownikach Internetu mobilnego. Świadczy o tym zarówno praca nad indeksem mobile first, jak również projekt AMP, któremu przewodniczy. W związku z tym, że już wkrótce, tj. od lutego 2018r. Google będzie krytycznym okiem patrzeć na zawartość stron AMP, zachęcamy do bliższego zapoznania się z projektem – jego założeniami oraz wytycznymi dla tego standardu.
Autor
Marta Młynarczyk
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Kilka propozycji przedstawiania i dystrybucji treści
Opublikowano: 30-01-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:20 min
Tworząc dowolną stronę internetową, należy zadbać o wysokiej jakości treści, udostępniane na poszczególnych podstronach. Jednak oprócz samych tekstów, równie ważna jest forma, w jakiej je publikujesz. Przedstawiamy 5 sposobów dystrybucji treści, umożliwiających stworzenie ciekawego contentu, który może jednocześnie przyczynić się do uzyskania wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania.
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Zadbaj o bezpieczeństwo danych swoich klientów!
Opublikowano: 17-01-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 9:20 min

Nasze całe życie znajduje się już w Internecie - nawet te najbardziej poufne dane, np. numer karty kredytowej, znajdują się w bazie danych różnych sklepów internetowych. Warto więc zadbać, aby nasi klienci nie obawiali się powierzać nam tego rodzaju informacji. Dlatego tak istotne jest zwiększenie bezpieczeństwa naszej witryny, m.in. wykorzystując protokół HTTPS, aktualizując wtyczki, a także stosując odpowiednie hasła.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się