Wyższy standard skuteczności
Blog

Pozycjonowanie

Wybierz dziedzinę
Case study ze współpracy z marką Rehból
Opublikowano: 22-11-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 6:15 min

Stworzona od podstaw strona internetowa – z nowoczesnym designem, intuicyjną nawigacją i użytecznymi funkcjonalnościami – była fundamentem do przygotowania dla naszego klienta, zajmującego się terapią manualną, przestrzeni w sieci. Z uwagi na specyfikę branży nasza strategia pozycjonowania uwzględniała oprócz zmian UI/UX także częściowo działania contentowe.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
3.75 - (4 głosy)
W świecie zakazów i ograniczeń reklamy – czyli pozycjonowanie pełne wyzwań
Opublikowano: 09-11-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 5:30 min

Lekarze, prawnicy, producenci suplementów diety, farmaceuci, weterynarze, właściciele sklepów z alkoholem czy wyrobami tytoniowymi – co ich łączy? Otóż, są to przedstawiciele branż objętych ograniczeniami, a nawet zakazem reklamy. Czy to oznacza, że nie mają szans na promocję swojej działalności w sieci? I co z pozycjonowaniem w takich przypadkach?

Autor
Michalina
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Google zmienia sposób wyświetlania tytułów – rewolucja czy ewolucja?
Opublikowano: 07-10-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 5:00 min

Google przyzwyczaił nas już do zmian, co nie znaczy, że należy tracić czujność. Każdą zapowiedź nowości ze strony Google warto uważnie śledzić. Na tym tle w ostatnim czasie dość mocno wybiła się informacja o aktualizacji metody wyświetlania tytułów stron. Co tak naprawdę zmienia się w znacznikach title? Czy ta zmiana wpływa na pozycjonowanie?  Tematowi przyjrzał się nasz ekspert SEO.

Autor
Bartek
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Case Study ze współpracy z Funduszem Odszkodowań Komunikacyjnych
Opublikowano: 19-08-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 5:30 min

Wzrost kliknięć o 303%, zoptymalizowane ponad 140 tys. znaków - to tylko niektóre z wyników osiągniętych dzięki pozycjonowaniu strony internetowej dla naszego Klienta z branży odszkodowań.  Bazując na wiedzy, doświadczeniu i technologii opracowaliśmy strategię SEO, dopasowaną do możliwości i potrzeb witryny oraz spójną z celem biznesowym naszego Klienta.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
3.91 - (11 głosów)
Wsparcie serwisów internetowych w obliczu zmian algorytmów Google
Opublikowano: 16-06-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 4:15 min

Od dłuższego czasu oswajaliśmy się z myślą, że w  2021 Google wprowadzi aktualizację swojego algorytmu. Nastał wreszcie czerwiec, czyli miesiąc, w którym zapowiadana i przekładana zmiana pod nazwą Page Experience zacznie być wdrażana. To dobra okazja do pokazania Wam od kulis naszych działań, jakie podejmujemy w zmiennym środowisku Google.

Autor
Magda
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Page Experience - nowy czynnik rankingowy Google?
Opublikowano: 16-06-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 4:15 min
Google oficjalnie ogłosiło zamiar wdrożenia aktualizacji w wyszukiwarce pod nazwą Page Experience Update. Jak przygotować się do nadchodzącej aktualizacji algorytmu? Kiedy nastąpi wdrożenie i co odgrywa najistotniejszą rolę w tej zmianie? W tym artykule omówimy najistotniejsze elementy Page Experience. Przygotuj się do aktualizacji jeszcze przed jej wdrożeniem.
Autor
Pozycjoner Sunrise
Ocena artykułu
4.60 - (10 głosów)
Keyword research w praktyce - jak sprawdzić słowa kluczowe i dobrze je wykorzystać - Ster na SEO
Opublikowano: 16-12-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 17:25 min

W praktyce keyword research składa się z dwóch elementów: gromadzenia oraz sprawdzania słów kluczowych. Jeśli zastanawiasz się czym tak właściwie jest i jak dokładnie go przeprowadzić, to świetnie się składa!  W dzisiejszym artykule wyjaśniamy, jak powinien wyglądać każdy z tych etapów oraz co zrobić, by znaleźć najlepsze frazy. Jeśli jesteś ciekaw  zapraszamy do lektury!

Autor
Michalina Grzegorzewska
Ocena artykułu
4.00 - (8 głosów)
SEO copywriting – definicja i podstawy - Ster na SEO
Opublikowano: 09-12-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 11:25 min

W poniższym artykule wyjaśnione zostaną pojęcia, takie jak copywriting, SEO copywriting, czy webwriting.  Dowiemy się także, co łączy je z content marketingiem. Pokrótce przedstawiona zostanie również ewolucja SEO copywritingu na przestrzeni lat. Dzięki temu będziemy w stanie odpowiedzieć sobie na pytanie - czemu tworzenie atrakcyjnych, unikalnych treści na strony internetowe jest obecnie koniecznością?

Autor
Witold Regulski
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Użyteczność w SEO Copywritingu - Ster na SEO
Opublikowano: 25-11-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 7:05 min
Nawet najlepszy tekst, napisany pięknym językiem i nienaganny pod względem stylistycznym, a także zawierający również słowa kluczowe w przypadku braku niezbędnej warstwy merytorycznej nie będzie pożyteczny dla odbiorcy. Temu służy właśnie użyteczność w SEO Copywritingu, która powinna być jedną z najważniejszych cech każdej treści przeznaczonej dla użytkownika strony.
Autor
Wojciech Dolata
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Czym są algorytmy Google? - Ster na SEO
Opublikowano: 18-11-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 16:35 min

Wyszukiwanie w Google z perspektywy użytkownika zajmuje kilka sekund. Z naszego wcześniejszego tekstu o tym jak działa wyszukiwarka Google wiecie już, że to bardziej złożony mechanizm. Dużą rolą odgrywają w tym procesie zaawansowane programy komputerowe, tzw. algorytmy. Czym są? W jaki sposób oddziałują na pozycjonowanie? Ten artykuł wyjaśni Wam wszystko, co powinniście wiedzieć o algorytmach Google.

Autor
Magda
Ocena artykułu
4.80 - (10 głosów)
Po co i jak zdobywać pozytywne opinie na Mapach Google - Ster na SEO
Opublikowano: 16-10-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 9:25 min
Dla wielu osób głównym źródłem informacji o poszukiwanych usługach czy produktach jest internet. Dlatego niezwykle ważne jest to, aby zadbać o pozytywny wizerunek firmy w wirtualnym świecie, co przełoży się na to, że użytkownik chętniej skorzysta z Twojej oferty. W naszym artykule dowiesz się, po co i jak zgodnie z wytycznymi zdobywać pozytywne opinie na Mapach Google.
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
Zapomniane aktualizacje algorytmu Google cz.2 - Ster na SEO
Opublikowano: 09-10-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 13:40 min
Pozycja witryny w wynikach wyszukiwania miała ogromny wpływ na dochody firmy już w 2003 roku. Niestety wielu przedsiębiorców chciało wypracować widoczność stosując różne sztuczki. Chcąc przeciwstawić się takim działaniom, Google wypuszczało aktualizacje algorytmu, mające uniemożliwić działania niezgodne z wytycznymi. W drugiej części serii dotyczącej zapomnianych aktualizacji algorytmu Google opowiemy sobie właśnie o takich update'ach.
Autor
Bartosz
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się