

Search Task Accomplishment narobił wokół siebie sporo szumu jeszcze w 2017 roku, a w 2018 nadal nie stracił na znaczeniu. Nadając nowe oblicze User Experience, STA zmusza nas do przewidywania wszystkich, nawet tych najmniejszych i najbardziej ukrytych potrzeb użytkowników. Naszym podstawowym zadaniem jest po prostu je spełnić. Jeżeli my tego nie zrobimy, zrobi to konkurencja...

Każdy kolejny rok niesie ze sobą zmiany i nowe zadania, jakie czekają na osoby zajmujące się promocją stron internetowych. Branża SEO nieustannie się zmienia, algorytmy wyszukiwarek są coraz bardziej precyzyjne, a użytkownicy - dużo bardziej wymagający. Dlatego w 2018 roku strategia działań SEO powinna skupiać się nie tylko na aspektach technicznych, ale także na tworzeniu użytecznych treści.

Odpowiedź na potrzeby użytkowników stała się dla wyszukiwarki Google priorytetem. Jako odbiorcy jesteśmy zadowoleni, że gigant pochyla się nad naszymi pytaniami. Jako nadawcy treści musimy mocno nagimnastykować się, by nasza strona zyskała w oczach Google wartość. Jak tak naprawdę wpływa user intent na strony internetowe? Co ma wspólnego z content marketingiem? I czy potrzebny jest pozycjonowaniu?




Nasze całe życie znajduje się już w Internecie - nawet te najbardziej poufne dane, np. numer karty kredytowej, znajdują się w bazie danych różnych sklepów internetowych. Warto więc zadbać, aby nasi klienci nie obawiali się powierzać nam tego rodzaju informacji. Dlatego tak istotne jest zwiększenie bezpieczeństwa naszej witryny, m.in. wykorzystując protokół HTTPS, aktualizując wtyczki, a także stosując odpowiednie hasła.




Czy istnieje sposób na budowanie zaplecza linkowego, który jest zgodny z założeniami Google oraz może wpłynąć pozytywnie na widoczność naszej strony? Jak najbardziej! Wystarczy, że skupisz się na treściach, które publikujesz na swojej stronie internetowej. Zobacz dlaczego warto stawiać na atrakcyjny i wartościowy content oraz w jaki sposób go tworzyć.