Wyższy standard skuteczności
Blog

Pozycjonowanie

Wybierz dziedzinę
Usuwanie duplikatów w Google Moja Firma
Opublikowano: 21-08-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:35 min

Posiadanie duplikatu wizytówki na Mapach Google nie jest korzystne ani z marketingowego punktu widzenia, ani pod kątem SEO. Wiemy też, że usunięcie wpisu w panelu usługi Google Moja Firma nie jest jednoznaczne z usunięciem go z Map Google. Usunięcie wizytówki z konta wiąże się jedynie z utratą weryfikacji wpisu oraz możliwości zarządzania nim. Co więc należy zrobić, żeby pozbyć się duplikatu, jeśli taki już istnieje?

Autor
Marta Ciechomska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Recykling treści sposobem na większy zasięg
Opublikowano: 11-08-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:25 min
Uniwersalny, „wiecznie zielony” content ma wiele zalet. Nie traci na aktualności i może przez długi czas służyć szerokiemu gronu odbiorców. W przygotowywaniu treści dla blogosfery zawsze jednak trzeba być o krok przed konkurencją – szukać tematycznej niszy, budować swoją pozycję eksperta i aktywnie promować treści. Pomocne mogą okazać się praktyczne strategie ponownego udostępniania linków w social media.
Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Czym są duplikaty w Google Moja Firma?
Opublikowano: 25-07-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:55 min
Zgodnie z aktualnymi wskazówkami Google, w usłudze Google Moja Firma dla jednej firmy, na jeden adres fizyczny można stworzyć tylko jedną wizytówkę. Wydawałoby się logiczne. Wszyscy jednak wiemy, że na Mapach Google wciąż można znaleźć wiele powtarzających się - zduplikowanych wpisów. W dzisiejszym artykule wyjaśniamy, czym są duplikaty, jak mogą powstać i czy mogą wpływać na pozycjonowanie!
Autor
Marta Ciechomska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
5 sposobów na… optymalizację e-commerce pod SEO
Opublikowano: 24-07-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:40 min

Optymalizacja sklepu internetowego nie jest łatwym zadaniem, a tradycyjne praktyki SEO, stosowane w pozycjonowaniu, mogą być nieskuteczne lub nawet niemożliwe do zastosowania. Na co więc warto zwrócić uwagę? Co można zrobić lepiej od innych i wybić się na wysokie pozycje? Oto pięć wskazówek dla właścicieli sklepów internetowych w zakresie optymalizacji swoich witryn.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Miejsce blogosfery w SEO - jak zapewnić lepszą pozycję swojemu blogowi
Opublikowano: 20-07-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:00 min
Pisaliśmy już wiele na temat tego, co zrobić, aby firmowa witryna znalazła się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Wspominaliśmy również o tym, czego na tychże stronach unikać. Tym razem chcemy skupić się na blogu. Wcześniej przekazywaliśmy Wam wskazówki o czym pisać, aby zatrzymać czytelnika. Pora na następny krok. Podpowiemy Wam, co robić, aby zainteresować roboty Google i zapewnić Waszym blogom najwyższe pozycje.
Autor
Alicja Pietruś
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
Dlaczego spada liczba odwiedzin mojego sklepu internetowego?
Opublikowano: 12-07-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:55 min
Dziś sprzedawać w Internecie może praktycznie każdy. Jednak nie każdy wie, jak robić to umiejętnie. Wiesz, jak przyciągnąć potencjalnych klientów? Gdzie ich szukać? Jak zachęcić do zapoznania się z ofertą i dokonania zakupu? Przedstawimy i omówimy kilka najczęściej popełnianych błędów. Sprawdź - może to właśnie któryś z nich jest przyczyną niskiego zainteresowania Twoim sklepem?
Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
4.86 - (7 głosów)
6 sposobów na szybkie pisanie fachowych i ciekawych tekstów
Opublikowano: 06-07-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:15 min
Każdy copywriter szuka skutecznych sposobów, aby przyspieszyć swoją pracę. Musi jednocześnie pamiętać, że niezwykle ważne jest tworzenie eksperckich tekstów, wzbudzających zaufanie czytających je użytkowników. Jak więc połączyć wydajność i jakość? Przedstawiamy 6 niezwykle skutecznych technik, które pomogą Ci sprawniej pisać różnorodne teksty, niezależnie od ich tematu.
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
4.29 - (7 głosów)
Czy wpisy w Google Moja Firma zastąpią posty w Google+?
Opublikowano: 28-06-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:20 min
Wpisy w Google Moja Firma, nazywane roboczo po angielsku "Posts on Google", to nic innego jak krótkie posty informacyjne, które wyświetlają się w wynikach wyszukiwania. Na razie na zapytania brandowe, czyli takie, które zawierają konkretną nazwę firmy, w lokalnym panelu wiedzy. Ale podczas testów wpisy pojawiały się również w innych miejscach w wynikach wyszukiwania.
Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
4.50 - (8 głosów)
Dlaczego nikt nie czyta mojego bloga?
Opublikowano: 27-06-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:40 min

Prowadzenie bloga to świetny pomysł nie tylko dla osób, które chcą się podzielić swoją twórczością, ale także tych, którzy chcą w ten sposób wypromować swoją działalność. Ponadto blog firmowy to także liczne korzyści z punktu widzenia pozycjonowania. Jednak wiele stron boryka się z problemem braku czytelników. Czego unikać, aby nasze posty cieszyły się większym zainteresowaniem? Przedstawiamy kilka porad, dzięki którym Twój blog może stać się bardziej atrakcyjny dla użytkowników.

Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Nowość na Facebooku – czy lokalne wyszukiwanie będzie konkurencją dla Google?
Opublikowano: 26-06-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:15 min

Funkcja lokalnego wyszukiwania, wprowadzona ostatnio przez Facebooka, ma ułatwić użytkownikom poszukiwanie restauracji, sklepów czy innych firm w okolicy. Wskazuje dystans dzielący internautę od lokalu, czy opinie o nim. Czy jednak rozszerzenie to stanie się poważną konkurencją dla najpopularniejszej wyszukiwarki w sieci – Google? Czy niedługo będziemy pozycjonować również fanpage firmy na Facebooku?

Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Strona internetowa w Google Moja Firma. Czy warto?
Opublikowano: 23-06-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:55 min

Uważasz, że tworzenie stron internetowych to zbyt duży wydatek dla Twojej firmy (przynajmniej na tę chwilę)? A może po prostu wystarczyłaby Ci prosta, wizytówkowa strona? Jeśli na któreś z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco, nowe narzędzie od Google jest właśnie dla Ciebie! Przedstawiamy sposób tworzenia witryn w usłudze Google Moja Firma, a także największe wady i zalety rozwiązania - sam zdecyduj, czy się opłaca!

Autor
Marta Ciechomska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Historia aktualizacji algorytmów wyszukiwarki Google
Opublikowano: 06-06-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 52:45 min

Pingwin, Panda, Koliber... Kofeina a nawet Fred! Zmian w algorytmach Google są setki (a nawet tysiące) każdego roku. Oddajemy na Państwa użytek historię aktualizacji algorytmów wyszukiwarki Google - opartą na znakomitym artykule stworzonym pierwotnie przez firmę Moz. Dowiecie się z niej kiedy jaka zmiana miała miejsce i jakie były jej najważniejsze cechy. Podajemy również linki do artykułów dogłębnie wyjaśniających konkretną zmianę. A wszystko w zwartej, przejrzystej formie!

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się