Wyższy standard skuteczności
Blog

Pozycjonowanie

Wybierz dziedzinę
Czym są algorytmy Google?
Opublikowano: 18-11-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 16:35 min

Wyszukiwanie w Google z perspektywy użytkownika zajmuje kilka sekund. Z naszego wcześniejszego tekstu o tym jak działa wyszukiwarka Google wiecie już, że to bardziej złożony mechanizm. Dużą rolą odgrywają w tym procesie zaawansowane programy komputerowe, tzw. algorytmy. Czym są? W jaki sposób oddziałują na pozycjonowanie? Ten artykuł wyjaśni Wam wszystko, co powinniście wiedzieć o algorytmach Google.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Po co i jak zdobywać pozytywne opinie na Mapach Google - Ster na SEO
Opublikowano: 16-10-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 9:25 min
Dla wielu osób głównym źródłem informacji o poszukiwanych usługach czy produktach jest internet. Dlatego niezwykle ważne jest to, aby zadbać o pozytywny wizerunek firmy w wirtualnym świecie, co przełoży się na to, że użytkownik chętniej skorzysta z Twojej oferty. W naszym artykule dowiesz się, po co i jak zgodnie z wytycznymi zdobywać pozytywne opinie na Mapach Google.
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Zapomniane aktualizacje algorytmu Google cz.2 - Ster na SEO
Opublikowano: 09-10-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 13:40 min
Pozycja witryny w wynikach wyszukiwania miała ogromny wpływ na dochody firmy już w 2003 roku. Niestety wielu przedsiębiorców chciało wypracować widoczność stosując różne sztuczki. Chcąc przeciwstawić się takim działaniom, Google wypuszczało aktualizacje algorytmu, mające uniemożliwić działania niezgodne z wytycznymi. W drugiej części serii dotyczącej zapomnianych aktualizacji algorytmu Google opowiemy sobie właśnie o takich update'ach.
Autor
Bartosz Ławrynkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Aktualizacje algorytmu Page Layout - Ster na SEO
Opublikowano: 08-10-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 9:10 min
Google nieustannie doskonali swoją wyszukiwarkę, ponieważ chce, żeby była ona jak najlepsza dla użytkowników, a otrzymywane wyniki zdywersyfikowane w taki sposób, aby dać satysfakcjonującą odpowiedź szukającym. W tym celu tworzy wytyczne, które mają sprawić, że strony będą spełniały wymagania osób, które z nich korzystają, a także po to, aby wyniki ich wyszukiwania były do nich jak najlepiej dopasowane.
Autor
Kinga Niemczewska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Nieustanna walka o prawa autorów, czyli dlaczego algorytm Google Pirate jest tak ważny - Ster na SEO
Opublikowano: 25-09-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 12:15 min

Strażnik praworządności pływający po Morzu Treści – tym mianem, nieco poetycko, można określić Algorytm Google Pirate, który od 2012 roku skutecznie ogranicza widoczność w wyszukiwarce stron z nielegalnym contentem. Jeśli chcesz poznać tajemnice, które skrywa przed nami ten raczej mało znany algorytm, to koniecznie sprawdź ten artykuł. Człowiek na pokład, kotwica na pokład, żagle rozwinąć i cała naprzód!

Autor
Konrad Moryń
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Ile trwa pozycjonowanie strony internetowej w Google? - Ster na SEO
Opublikowano: 18-09-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 13:30 min
Osiągnięcie celów biznesowych jest zawsze priorytetem - im szybciej to nastąpi, tym lepiej. Dlatego tak wiele właścicieli firm zastanawia się ile trwa pozycjonowanie strony internetowej w Google, a uzyskana odpowiedź kończy się kolejnym pytaniem: dlaczego tak długo? W tym artykule przyjrzymy się różnym czynnikom mającym wpływ na efekty SEO, a także przeszkodom, z jakimi muszą zmierzyć się nowe witryny.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
User intent: podstawowe informacje - Ster na SEO
Opublikowano: 12-09-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 8:35 min
O czym myślisz, wpisując pytanie w okno wyszukiwarki? Łatwo zgadnąć: aby odpowiedź ukazała się Twoim oczom jak najszybciej. Nie dbasz przy tym, jak precyzyjna będzie fraza oraz czy zawarłeś w niej wszystkie istotne informacje. Czy wiesz, że wyszukiwarka Google doskonale to rozumie? A nawet lepiej - trafnie odczytuje Twoje intencje! I właśnie o nich porozmawiamy dziś nieco w ramach cyklu Ster na SEO.
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Strona internetowa w Google Moja Firma - kto powinien z niej korzystać? - Ster na SEO
Opublikowano: 26-08-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 8:10 min
Posiadanie własnej firmowej witryny uważa się dziś za podstawę prowadzenia jakiejkolwiek działalności. Google po raz kolejny wychodzi naprzeciw potrzebom użytkowników, udostepniając wyjątkowo prosty kreator stron internetowych. Z jego pomocą swoją obecnośc w sieci mogą zaznaczać firmy, które do tej pory nie posiadały klasycznego adresu www.
Autor
Michał Maćkiewicz
Ocena artykułu
4.00 - (4 głosy)
Nasycenie tekstu słowami kluczowymi - Ster na SEO
Opublikowano: 12-08-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 16:05 min
Nasycenie tekstu słowami kluczowymi to czynnik brany pod uwagę podczas oceniania witryny przez roboty. Dzięki nim, Google może zidentyfikować stronę jako tematyczną i przydatną dla użytkowników. W tym artykule podpowiemy, jak znaleźć odpowiednie wyrażenia oraz w jaki sposób zamieszczać je na stronie, aby uniknąć błędów, mogących przyczynić się do obniżenia pozycji witryny w wynikach wyszukiwania.
Autor
Kinga Kolasa
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Pozycjonowanie fraz a widoczność strony w Google - Ster na SEO
Opublikowano: 06-08-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 11:10 min
Środowisko Google cechuje zmienność, stąd też wynika konieczność zmiany podejścia do pozycjonowania. Coś, co sprawdzało się jeszcze kilka lat temu, dziś może okazać się po prostu syzyfową pracą. Jak zatem uchronić się przed konsekwencjami aktualizacji algorytmów i nie zniknąć z organicznych wyników wyszukiwania? Rozwiązaniem jest stosunkowo nowe podejście w SEO - budowanie widoczności na szeroki zakres fraz!
Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
Co to jest keyword research – teoria doboru słów kluczowych - Ster na SEO
Opublikowano: 31-07-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 12:50 min

Jeśli wiesz, co wpisują użytkownicy, by znaleźć usługi i produkty takie, jak te oferowane przez Ciebie – to zupełnie, jakbyś wygrał los na loterii SEO. W tej części poradnika dowiesz się, co to jest keyword research, czym charakteryzują się słowa kluczowe z potencjałem, co to jest long tail, a także jaka jest zależność pomiędzy pragnieniem zakupu kalendarza a długością wpisywanego w wyszukiwarkę Google hasła.

Autor
Michalina Grzegorzewska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Wpisy w Google - jak wyglądać lepiej w wynikach wyszukiwania? - Ster na SEO
Opublikowano: 17-06-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 11:00 min

Posiadanie wizytówki na Mapach Google nie tylko ułatwia potencjalnym klientom znalezienie siedziby firmy i wspiera pozycjonowanie witryny. Możliwość zamieszczania w nich wpisów, podobnych do tych znanych z mediów społecznościowych, może służyć zarówno poprawie widoczności marki jak i informowaniu o ważnych wydarzeniach, szczegółach oferty oraz pojawiających się w niej nowościach.

Autor
Michał Maćkiewicz
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się