Wyższy standard skuteczności
Blog

Pozycjonowanie

Wybierz dziedzinę
Ile trwa pozycjonowanie strony internetowej w Google? - Ster na SEO
Opublikowano: 18-09-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 13:30 min
Osiągnięcie celów biznesowych jest zawsze priorytetem - im szybciej to nastąpi, tym lepiej. Dlatego tak wiele właścicieli firm zastanawia się ile trwa pozycjonowanie strony internetowej w Google, a uzyskana odpowiedź kończy się kolejnym pytaniem: dlaczego tak długo? W tym artykule przyjrzymy się różnym czynnikom mającym wpływ na efekty SEO, a także przeszkodom, z jakimi muszą zmierzyć się nowe witryny.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
User intent: podstawowe informacje - Ster na SEO
Opublikowano: 12-09-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 8:35 min
O czym myślisz, wpisując pytanie w okno wyszukiwarki? Łatwo zgadnąć: aby odpowiedź ukazała się Twoim oczom jak najszybciej. Nie dbasz przy tym, jak precyzyjna będzie fraza oraz czy zawarłeś w niej wszystkie istotne informacje. Czy wiesz, że wyszukiwarka Google doskonale to rozumie? A nawet lepiej - trafnie odczytuje Twoje intencje! I właśnie o nich porozmawiamy dziś nieco w ramach cyklu Ster na SEO.
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Strona internetowa w Google Moja Firma - kto powinien z niej korzystać? - Ster na SEO
Opublikowano: 26-08-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 8:10 min
Posiadanie własnej firmowej witryny uważa się dziś za podstawę prowadzenia jakiejkolwiek działalności. Google po raz kolejny wychodzi naprzeciw potrzebom użytkowników, udostepniając wyjątkowo prosty kreator stron internetowych. Z jego pomocą swoją obecnośc w sieci mogą zaznaczać firmy, które do tej pory nie posiadały klasycznego adresu www.
Autor
Michał Maćkiewicz
Ocena artykułu
4.00 - (4 głosy)
Nasycenie tekstu słowami kluczowymi - Ster na SEO
Opublikowano: 12-08-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 16:05 min
Nasycenie tekstu słowami kluczowymi to czynnik brany pod uwagę podczas oceniania witryny przez roboty. Dzięki nim, Google może zidentyfikować stronę jako tematyczną i przydatną dla użytkowników. W tym artykule podpowiemy, jak znaleźć odpowiednie wyrażenia oraz w jaki sposób zamieszczać je na stronie, aby uniknąć błędów, mogących przyczynić się do obniżenia pozycji witryny w wynikach wyszukiwania.
Autor
Kinga Kolasa
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Pozycjonowanie fraz a widoczność strony w Google - Ster na SEO
Opublikowano: 06-08-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 11:10 min
Środowisko Google cechuje zmienność, stąd też wynika konieczność zmiany podejścia do pozycjonowania. Coś, co sprawdzało się jeszcze kilka lat temu, dziś może okazać się po prostu syzyfową pracą. Jak zatem uchronić się przed konsekwencjami aktualizacji algorytmów i nie zniknąć z organicznych wyników wyszukiwania? Rozwiązaniem jest stosunkowo nowe podejście w SEO - budowanie widoczności na szeroki zakres fraz!
Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
Co to jest keyword research – teoria doboru słów kluczowych - Ster na SEO
Opublikowano: 31-07-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 12:50 min

Jeśli wiesz, co wpisują użytkownicy, by znaleźć usługi i produkty takie, jak te oferowane przez Ciebie – to zupełnie, jakbyś wygrał los na loterii SEO. W tej części poradnika dowiesz się, co to jest keyword research, czym charakteryzują się słowa kluczowe z potencjałem, co to jest long tail, a także jaka jest zależność pomiędzy pragnieniem zakupu kalendarza a długością wpisywanego w wyszukiwarkę Google hasła.

Autor
Michalina Grzegorzewska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Wpisy w Google - jak wyglądać lepiej w wynikach wyszukiwania? - Ster na SEO
Opublikowano: 17-06-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 11:00 min

Posiadanie wizytówki na Mapach Google nie tylko ułatwia potencjalnym klientom znalezienie siedziby firmy i wspiera pozycjonowanie witryny. Możliwość zamieszczania w nich wpisów, podobnych do tych znanych z mediów społecznościowych, może służyć zarówno poprawie widoczności marki jak i informowaniu o ważnych wydarzeniach, szczegółach oferty oraz pojawiających się w niej nowościach.

Autor
Michał Maćkiewicz
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Historia aktualizacji algorytmów wyszukiwarki Google - Ster na SEO
Opublikowano: 04-06-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 68:35 min

Pingwin, Panda, Koliber... Kofeina a nawet Fred! Zmian w algorytmach Google są setki (a nawet tysiące) każdego roku. Oddajemy na Państwa użytek historię aktualizacji algorytmów wyszukiwarki Google - opartą na znakomitym artykule stworzonym pierwotnie przez firmę Moz. Dowiecie się z niej kiedy jaka zmiana miała miejsce i jakie były jej najważniejsze cechy. Podajemy również linki do artykułów dogłębnie wyjaśniających konkretną zmianę. A wszystko w zwartej, przejrzystej formie!

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
4.33 - (9 głosów)
Zapomniane aktualizacje algorytmu Google cz.1 - Ster na SEO
Opublikowano: 03-06-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 5:35 min

Na przestrzeni lat wyszukiwarka Google przechodziła wiele zmian, których celem było, przede wszystkim, umożliwienie jej wyświetlania wyników jak najlepiej odpowiadających na zapytania użytkowników. Historia aktualizacji jest ciekawym tematem,  ponieważ pozwala zrozumieć kierunek zachodzących zmian. Cykl artykułów rozpoczniemy omawiając pierwsze update’y, które otrzymały swoje nazwy.

Autor
Bartosz Ławrynkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Ile trwa indeksowanie w Google - Ster na SEO
Opublikowano: 28-05-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 12:55 min
Z poprzednich artykułów Steru na SEO  wiecie już, że zanim strona internetowa wyświetli się w wynikach wyszukiwania, musi zostać zaindeksowana przez roboty wyszukiwarki. Wiecie też, jak ogólnie ten proces działa. To, co często trapi właścicieli stron internetowych to czas. Dlaczego jedne strony pojawiają się w wynikach szybciej, a inne wolniej? Czy możemy wpłynąć na czas indeksowania?
Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
4.80 - (10 głosów)
Wytyczne dotyczące opinii na Mapach Google - Ster na SEO
Opublikowano: 08-05-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 7:40 min
Po skorzystaniu z usług danej firmy dobrze jest wystawić jej opinię na Mapach Google. Dzięki niej inni użytkownicy będą wiedzieli, czy dane przedsiębiorstwo rzetelnie wykonuje swoją pracę i czy warto skorzystać z ich oferty. Aby jednak dana opinia była pomocna, powinna być zgodna z wytycznymi Google. W tym artykule dowiecie się, jak je pisać, a także czego unikać przy ich tworzeniu.
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Farmy serwerów Google - wszystko, co musisz wiedzieć - Ster na SEO
Opublikowano: 06-05-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 17:25 min
Google indeksuje wszystkie strony, na jakie trafią jego roboty - ale gdzie trzyma dane, ktore z nich zebrał? Odpowiedź brzmi: na farmach danych rozlokowanych na całym świecie! Czy wiesz jednak, jak są zabezpieczane te miejsca, ile osób w nich pracuje lub ile energii czerpie jeden taki obiekt? W dzisiejszym Sterze na SEO odpowiedź na wszystkie te pytania!
Autor
Michalina Grzegorzewska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się