Wyższy standard skuteczności
Blog

Pozycjonowanie

Wybierz dziedzinę
Google na straży wysokiej jakości stron
Opublikowano: 19-10-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:15 min

Zastanawiałeś się czy Twoja strona internetowa jest dobrej jakości? Google na pewno! Mało tego, gigant z Mountain View już wykorzystał tę wiedzę i umiejscowił Twoją witrynę w Internecie w miejscu, które uznał za odpowiednie dla jakości jaką prezentuje. Przekonaj się czy nie ocenił jej nisko. Odkryj co jeszcze możesz zrobić dla swojego portalu. Zadbaj by został lepiej oceniony i zyskał w opinii Google, oczach odbiorców, a także w pozycjonowaniu.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Spójrz na mnie! - czyli jak sprawić, aby mój tekst przyciągnął uwagę odbiorców
Opublikowano: 16-10-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:55 min
Kiedy chodzisz po galerii handlowej, możesz łatwo zauważyć, jak bardzo konkurencyjne marki walczą o Twoje zainteresowanie. Najczęściej dzieje się to poprzez próby wyróżnienia danej oferty na tle pozostałych. Podobnie jest w internecie, tylko techniki zwracania uwagi użytkownika są nieco inne. Jak więc stworzyć treść na swojej witrynie, aby przyciągnęła ona uwagę potencjalnych klientów i skłoniła ich do skorzystania z Twojej oferty?
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
"Computer, tell me..." – wyszukiwanie głosowe i jego wpływ na pozycjonowanie
Opublikowano: 13-10-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:45 min
Jeśli choć obejrzałeś film „Star Trek” czy „Her”, z pewnością utrwaliłeś sobie obraz komputera, któremu można wydawać skomplikowane komendy. Dziś wizja ta nie wydaje się już tak odległa. Wyszukiwanie głosowe ma przed sobą ciekawą przyszłość, czego dowodem jest jego rosnąca popularność wśród użytkowników urządzeń mobilnych. Czy i w jaki sposób voice search wpływa na pozycjonowanie?
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
FAQ, czyli jak jednocześnie pomóc sobie i użytkownikowi naszej witryny
Opublikowano: 12-10-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:50 min
Użytkownicy zasypują Cię pytaniami i nie nadążasz z udzielaniem odpowiedzi? Wbrew pozorom to bardzo dobry znak! Oznacza to bowiem, że Twoja strona internetowa cieszy się dużym zainteresowaniem. Dlatego zamiast narzekać, postaw na naprawdę dobry poradnik FAQ i pomóż odnaleźć użytkownikom to, czego szukają! Nie wiesz, jak? Bez obaw - chętnie udzielimy Ci kilku wskazówek.
Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
4.88 - (8 głosów)
Nowe życie starych treści?
Opublikowano: 29-09-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:25 min

Wiele osób mających swoją stronę internetową lub bloga, nie docenia potencjału, jaki tkwi w starych treściach. W Internecie nic nie jest pisane do szuflady i zawsze może zdarzyć się, że ktoś szukając jakichś informacji, trafi na nasz stary artykuł. Dlatego warto rozważyć recykling starych wpisów. Które treści można aktualizować oraz jak się do tego zabrać? Kilka przydatnych wskazówek znajdziesz w tym tekście.

Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Copywriterze, poszerzaj swoje horyzonty! - o tym, jak skutecznie rozwijać swoją kreatywność
Opublikowano: 27-09-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:15 min
Podczas pisania tekstów na strony internetowe klientów copywriter musi brać pod uwagę wiele czynników – poprawność językowa, ciekawe podejście do tematu, wytyczne pozycjonowania, itp. Tak wiele ważnych kwestii może utrudniać tworzenie atrakcyjnych treści, szczególnie, jeśli jakiś temat często się powtarza. Jak więc nie popaść w rutynę? Regularnie zwiększając swoją kreatywność!
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Jak tego nie robić, czyli słów kilka o Black Hat SEO
Opublikowano: 25-09-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:55 min

Twoim marzeniem jest szybkie wskoczenie na wysokie pozycje w bezpłatnych wynikach wyszukiwania Google? Spotkałeś się z kuszącą propozycją Black Hat SEO i poważnie się nad nią zastanawiasz w myśl zasady, że w biznesie wszystkie chwyty są dozwolone? Zanim podejmiesz decyzję, zobacz, na czym polegają te techniki i z czym się wiążą i… sam oceń, czy warto ryzykować.

Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Ile (i dlaczego tak długo) trwa pozycjonowanie?
Opublikowano: 20-09-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:25 min
Większość firm rozpoczynających swoją przygodę z pozycjonowaniem, liczy na szybkie rezultaty. Nawet gdy jesteśmy świadomi, że wejście strony na wysokie wyniki wyszukiwania to złożony proces, to i tak się niecierpliwimy – taka już ludzka natura. Spróbujmy więc odpowiedzieć na pytanie: ile tak naprawdę trwa pozycjonowanie strony i jakie czynniki mają wpływ na czas pojawiania się pierwszych efektów?
Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Wyszukiwanie semantyczne - zapytaj Google!
Opublikowano: 18-09-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:10 min
Jeśli wydaje Ci się, że Google o Tobie nie myśli jesteś w błędzie! Gigant z Mountain View myśli o każdym Internaucie i właśnie dlatego wprowadza szereg algorytmów, które mają poprawić wyniki wyszukiwania na wielu płaszczyznach. Od pewnego czasu buduje też solidne podstawy pod wyszukiwanie semantyczne. Myślisz, że to Cię nie dotyczy? Przekonaj się jak bardzo zależy to od Ciebie!
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Wkrótce otwarcie! - Wizytówki na Mapach Google dla firm w trakcie powstawania
Opublikowano: 13-09-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:35 min
Otwierasz wkrótce nowy biznes? Masz już gotową stronę internetową. Wiesz, kiedy nastąpi WIELKI DZIEŃ. Plakaty wiszą w okolicy od tygodnia, ale czy możesz zrobić coś jeszcze? Do tej pory dodawanie wizytówek na Mapach Google dla firm, które są w trakcie powstawania nie było możliwe. Przez usługę Google Moja Firma wciąż tego nie zrobisz. Jak dodać taki wpis?
Autor
Marta Młynarczyk
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Dlaczego właśnie TY potrzebujesz treści?
Opublikowano: 12-09-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:10 min
Twoi klienci. Wystarczy, że wejdą na stronę, wykonają kilka ruchów i już czekają, aż przybędzie do nich pożądany produkt…? Nie tak szybko. Jeśli myślisz, że wystarczy sama fotografia, aby zachęcić użytkowników do kupna, jesteś w błędzie. Potrzebujesz czegoś więcej. Czegoś, co pozwoli zostać im w Twoim sklepie na dłużej, a mianowicie dobrze skomponowanego, atrakcyjnego contentu.
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Opinie na Mapach Google – jak zdobywać te pozytywne?
Opublikowano: 06-09-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:20 min
Każda firma chce być dobrze oceniana przez swoich Klientów. To jednak Ci niezadowoleni mają zwykle większą motywację, żeby wystawić nam niepochlebną opinię - zarówno wśród swoich znajomych, jak i w Internecie. Jak w takim razie zdobywać te pozytywne opinie? Nie musi to być wcale takie trudne. Wymaga oczywiście trochę wysiłku, ale rezultat powinien się opłacić.
Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się