Wyższy standard skuteczności
Blog

Pozycjonowanie

Wybierz dziedzinę
Co to jest bounce rate i jak sobie z nim radzić?
Opublikowano: 10-12-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:10 min
Współczynnik odrzuceń Twojej witryny jest alarmująco wysoki i nie masz pomysłu, co z tym zrobić? Wiemy, co może odstraszać Twoich użytkowników – problem tkwi zwykle w optymalizacji strony lub w nieprzejrzystych treściach, jakie się na niej znajdują. Nie załamuj rąk i sprawdź, jak poprawić wrażenie, jakie wywierasz na swoich potencjalnych klientach.
Autor
Michalina Grzegorzewska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Historia aktualizacji algorytmów wyszukiwarki Google
Opublikowano: 04-12-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 60:50 min

Pingwin, Panda, Koliber... Kofeina a nawet Fred! Zmian w algorytmach Google są setki (a nawet tysiące) każdego roku. Oddajemy na Państwa użytek historię aktualizacji algorytmów wyszukiwarki Google - opartą na znakomitym artykule stworzonym pierwotnie przez firmę Moz. Dowiecie się z niej kiedy jaka zmiana miała miejsce i jakie były jej najważniejsze cechy. Podajemy również linki do artykułów dogłębnie wyjaśniających konkretną zmianę. A wszystko w zwartej, przejrzystej formie!

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Pozycjonowanie wizytówki w Google Maps – poradnik
Opublikowano: 30-11-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 8:05 min
Coraz więcej właścicieli firm zdaje sobie sprawę z potencjału, jaki tkwi w wizytówkach na Mapach Google. Jak je jednak pozycjonować, aby zyskać najwięcej? Sprawa oczywiście nie jest wcale taka prosta i (tak jak w tradycyjnym SEO) wymaga czasu, cierpliwości... i wiedzy! I właśnie fragmentem tej wiedzy dzielimy się w najnowszym poradniku na naszym blogu o pozycjonowaniu.
Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Dlaczego nie działa mapa na stronie, czyli po co klucz API?
Opublikowano: 27-11-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 26:45 min

11 czerwca 2018 roku przyniósł wielkie zmiany w Google Maps Platform. To właśnie po tym dniu właściciele witryn zaczęli zastanawiać się dlaczego nie działa mapa na stronie. Poszukując informacji musieli zrozumieć czym jest i po co istnieje klucz API, a także w jaki sposób go prawidłowo wykorzystać. My postanowiliśmy odpowiedzieć na te, jak i wiele innych pytań w przystępny sposób. Zachęcamy do lektury!

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Słownik SEO - pozycjonowanie bez trudnych pojęć
Opublikowano: 14-11-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 50:15 min
Czy wiecie czym różni się Manual Penalty od Algorithmic Penalty? Jak może być powszechnie określany robot indeksujący Google? Kim są Google search quality raters? Na te inne pytania znajdziesz odpowiedzi w naszym słowniku SEO. Regularnie poszerzamy go o nowe pojęcia, żeby przybliżyć Wam tematykę optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych w wyszukiwarkach.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
4.76 - (17 głosów)
Dlaczego Twój content marketing nie działa?
Opublikowano: 13-11-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:15 min

Pisać każdy może, trochę lepiej lub trochę gorzej... Owszem, nikomu tego prawa nie chcemy odbierać. Jednak w przypadku content marketingu nie wystarczy lekkie pióro i lektura artykułów przygotowanych przez specjalistów. Myślisz, że wiesz, o co chodzi w content marketingu, a mimo wszystko widzisz, że nie przynosi on u Ciebie efektów? Prawdopodobnie popełniasz któryś z podstawowych błędów.

Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Ktoś inny zweryfikował moją firmę na Mapach Google
Opublikowano: 07-11-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 9:10 min

Posiadanie wizytówki na Mapach Google to już podstawa, o którą powinien zadbać każdy właściciel przedsiębiorstwa. Jednak co zrobić, gdy wpis istnieje na Mapach Google, a my nie posiadamy do niego dostępu? W tym artykule przystępnie opisujemy w jaki sposób można krok po kroku wykonać proces odzyskiwania własności - zarówno w przypadku firm działających na określonym obszarze, jak i tych z tradycyjną siedzibą.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Szkielet tekstu SEO - o pisaniu (nie tylko) na strony produktów
Opublikowano: 06-11-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:55 min

Uniwersalny sposób na stworzenie treści dla każdej branży i na każdą stronę? Nie, to nie chwyt marketingowy, a faktyczna metoda ułatwiająca pisanie na strony i podstrony. Korzystając ze szkieletowej metafory wyjaśniamy, jak skonstruować tekst na podstawie produktu i oczekiwań klienta, jak wypełnić go treścią, a wreszcie – jak używać słów kluczowych.

Autor
Michalina Grzegorzewska
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Duplicate i Thin Content – czego unikać, by rankingować lepiej?
Opublikowano: 05-11-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:30 min

Słynne polskie przysłowie głosi, że „lepszy rydz niż nic”, z czym trudno się nie zgodzić. Jeśli na stronie internetowej nie umieścimy żadnych treści, użytkownik z pewnością nie uzna witryny za przydatną czy atrakcyjną. Jak się jednak okazuje nie wszystkie materiały, które umieszczamy na stronach, będą pozytywnie wpływać na ich widoczność. Niektóre mogą im wręcz zaszkodzić.

Autor
Michał Maćkiewicz
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Prawnik w sieci - wyzwanie dla pozycjonowania
Opublikowano: 15-10-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:45 min

Jesteś prawnikiem i nie wiesz, jak wypromować swoją stronę internetową, a tym samym swoją działalność? Obawiasz się, że zakaz reklamy całkowicie ogranicza Twoje działania w tym zakresie? A może po prostu interesujesz się zagadnieniem pozycjonowania branż z zakazem reklamy? Mamy dobrą wiadomość – istnieją sposoby, które pomogą wyróżnić się na tle konkurencji. I my te sposoby doskonale znamy.

Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
PR + SEO = związek doskonały?
Opublikowano: 14-09-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:35 min

Razem łatwiej? Oczywiście! Ta zasada odnosi się nie tylko do relacji międzyludzkich, ale i do innych aspektów życia. Wszak, nie od dziś wiadomo, że wspólnymi siłami łatwiej osiągnąć sukces. Tak jest także w przypadku działań PR (public relations) oraz SEO (serach engine optimization)... Wbrew pozorom nie mają ze sobą zbyt wiele wspólnego. Jednak z ich związku mogą zrodzić się same korzyści.

Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Ster na SEO: czy i jak poradniki wpływają na pozycjonowanie
Opublikowano: 06-09-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 2:50 min
"Kto pyta, nie błądzi" - wielu z nas dobrze zna to powiedzenie i pewnie niejednokrotnie przekonało się o jego zasadności, znajdując rozwiązanie swoich dylematów. Jednak czy jest ono aktualne w czasach, gdy Internet bywa traktowany jak wyrocznia, a na pytanie zadane wujkowi Google może odpowiedzieć nam ponad połowa światowej populacji, mająca dostęp do Internetu?
Autor
Kinga Kolasa
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się