61 655 95 55
Wyższy standard skuteczności
Blog

Pozycjonowanie

Wybierz dziedzinę
Google Analytics vs Google Analytics 4 – różnice, wady, zalety
Opublikowano: 10-08-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 7:40 min
Dlaczego Google Analytics się zmienił? Jakie idee stoją za GA4? Czym różni się nowa wersja od swojego starszego brata? Jakie są jej wady i zalety?  To pytania, które zadaje sobie wielu z nas w związku z wprowadzeniem GA4.  Właśnie dlatego powstał ten artykuł! Odpowiadamy w nim na wszystkie pytania i rozwiewamy Wasze wątpliwości.
Autor
Bartłomiej
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Czym są kampanie Google Ads i dlaczego warto z nich korzystać?
Opublikowano: 25-07-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 3:40 min

Google Ads to system reklamowy należący do firmy Google, który znają niemal wszyscy przedsiębiorcy, prowadzący działalność online. Platforma umożliwia skuteczną promocję marki w internecie oraz osiąganie pożądanych przez firmę celów biznesowych. Niemal każdy przedsiębiorca zadał sobie chociaż raz pytanie, czy warto z tego narzędzia korzystać. My odpowiadamy, że warto!

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
4.33 - (9 głosów)
Metoda „kopiuj-wklej” nie działa, nie powtarzaj się! Rzecz o duplikatach wewnętrznych
Opublikowano: 08-07-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 4:25 min
Powielanie treści to jedna z gorszych praktyk w marketingu internetowym i pozycjonowaniu, a także pułapka, w którą wpada wielu przedstawicieli branży e-commerce. Dzisiaj opowiemy nieco więcej o tym, dlaczego lepiej wystrzegać się duplicate content w obrębie jednej i tej samej witryny i czym może się skończyć beztroskie podejście do kopiowania.
Autor
Dominika
Ocena artykułu
4.50 - (6 głosów)
Czym jest Google Analytics 4 i dlaczego należy go wdrożyć?
Opublikowano: 24-06-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 7:25 min
O Google Analytics 4 słyszał już prawie każdy – prawie, ponieważ moje doświadczenia pokazują, że jest jeszcze spora grupa właścicieli stron, którzy o nowym narzędziu nie słyszeli, bądź nie korzystali nawet ze starej wersji narzędzia do analizy danych. Jest też niemałe grono, które co prawda słyszało o nowej wersji Google Analytics, ale nie zagłębiało się w szczegóły rewolucji, która dzieje się na naszych oczach. Ten artykuł jest kierowany właśnie do tych dwóch grup.
Autor
Bartłomiej
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Google Lens – w Obiektywie Google
Opublikowano: 19-05-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 5:15 min
Czym jest Google Lens, jak działa i jakie ma funkcjonalności? W jakim kierunku będzie podążał dalszy rozwój Obiektywu Google? A także 10 przydatnych praktyk dla strony internetowej w kontekście pozycjonowania oraz wyszukiwania obrazem przy użyciu Google Lens. O tym wszystkim dowiesz się, z lektury wpisu blogowego: Google Lens – w Obiektywie Google.
Autor
Bartek
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Jak zwiększyć widoczność małej firmy w sieci? Postaw na pozycjonowanie lokalne!
Opublikowano: 16-03-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 6:00 min

Coraz chętniej wspieramy małe, lokalne biznesy, jednak firmy te często “nie dają się znaleźć” w sieci. Dlaczego? Częściowo przez niedocenienie siły internetu, częściowo przez niewłaściwą strategię promocji. W tym artykule podpowiemy Ci, jak być bliżej Klienta i zwiększyć widoczność Twojego biznesu w Google dzięki pozycjonowaniu lokalnemu.

Autor
Michalina
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Dzień z życia pozycjonera – kim jest specjalista SEO?
Opublikowano: 14-03-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 4:00 min

Pozycjonowanie to złożony proces, w którym specjalista SEO musi działać w wielu obszarach – od analizy danych, poprzez optymalizację, a kończąc na monitorowaniu wdrożonych zmian. Codzienna praca pozycjonera nie ma nic wspólnego z nudą i monotonią, pozwala natomiast zgłębić bardzo ciekawy świat marketingu cyfrowego. Co robi specjalista SEO na co dzień? Jak nim zostać? Zajrzyj do tego artykułu!

Autor
Bartek
Ocena artykułu
4.78 - (9 głosów)
Jakie cechy powinien posiadać specjalista SEO?
Opublikowano: 07-03-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 2:35 min

Interesujesz się pozycjonowaniem? Myślisz o pracy dla agencji interaktywnej? A może od jakiegoś czasu działasz w marketingu internetowym i chcesz być najlepszy w swoim fachu? Sprawdź, jakie cechy powinien posiadać każdy specjalista SEO. Nie tylko zaspokoimy Twoją ciekawość, ale podpowiemy też, jakimi ścieżkami podążać, aby odnaleźć się w się tak ciekawej branży jak nasza!

Autor
Natalia Jolanta
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Rozbudowujesz bloga firmowego? Uważaj na kanibalizację fraz!
Opublikowano: 17-02-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 6:00 min

Środowisko internetowe doskonale nadaje się do publikowania treści, których każdego dnia powstają tysiące, jeśli nie miliony. Przy tak dużej konkurencyjności może kusić powielenie pewnych działań dla osiągnięcia konkretnych efektów. Kanibalizacja słów kluczowych nie jest jednak dobrym pomysłem, gdy myślisz o rozbudowie serwisu w korzystny dla niego sposób. Jakie zagrożenie niesie to zjawisko? Czy można go uniknąć?

Autor
Bartosz
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Sprzedajemy w sieci, czyli słów kilka o pozycjonowaniu sklepu internetowego
Opublikowano: 18-01-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 5:45 min

Branża e-commerce przeżywa rozkwit. Zanim jednak ruszymy z działalnością online, należy zadbać o odpowiednie przygotowanie strony sklepu internetowego. Na co warto zwrócić szczególną uwagę? Jak uniknąć potencjalnych zagrożeń i „nie podpaść” użytkownikom ani algorytmom Google? Odpowiedź na te pytania znajdziecie w naszym artykule.

Autor
Michalina
Ocena artykułu
4.38 - (8 głosów)
Algorytmiczne podsumowanie roku 2021
Opublikowano: 11-01-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 4:45 min

Czy Google zmienił coś w algorytmach? No pewnie! Liczba aktualizacji rośnie i miniony – 2021 – rok był świetnym przykładem tego, jak wiele zmian pojawiło się odnośnie do wyszukiwarki internetowej. To sprawia, że specjaliści z zakresu pozycjonowania stron internetowych muszą stale monitorować środowisko Google. Jakie ważniejsze zmiany okiem ekspertów SEO zaszły w ciągu ostatnich miesięcy? O tym przeczytasz w artykule!

Autor
Bartek
Ocena artykułu
4.83 - (6 głosów)
Case study ze współpracy z marką Rehból
Opublikowano: 22-11-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 6:15 min

Stworzona od podstaw strona internetowa – z nowoczesnym designem, intuicyjną nawigacją i użytecznymi funkcjonalnościami – była fundamentem do przygotowania dla naszego klienta, zajmującego się terapią manualną, przestrzeni w sieci. Z uwagi na specyfikę branży nasza strategia pozycjonowania uwzględniała oprócz zmian UI/UX także częściowo działania contentowe.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
3.60 - (5 głosów)
Zadaj pytanie ekspertowi
 
Administratorem danych osobowych jest Sunrise System sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Poznaniu. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty.
Polityka Prywatności Sunrise System
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się