61 655 95 55
Wyższy standard skuteczności
Blog

Pozycjonowanie

Wybierz dziedzinę
Jak zadbać o sąsiadów – czyli pozycjonowanie lokalne w praktyce
Opublikowano: 27-01-2023
Czas potrzebny do przeczytania: 4:10 min

Świadczysz usługi stacjonarnie lub z dojazdem na wybranym obszarze? W takim przypadku sprawdzi się pozycjonowanie lokalne, tj. skierowane do odbiorców z konkretnego regionu. Pisząc jeszcze prościej, są to działania online, dzięki którym informacje o Twojej firmie dotrą do Twoich bliższych i dalszych sąsiadów, a więc grupy docelowej Twojego biznesu. Od czego zacząć? W artykule znajdziesz kilka cennych wskazówek.

Autor
Michalina
Ocena artykułu
3.67 - (3 głosy)
Jak przygotować się do zmiany strony pod kątem SEO?
Opublikowano: 19-01-2023
Czas potrzebny do przeczytania: 5:55 min

Zmiana strony internetowej co kilka lat to normalna praktyka w wielu firmach. Często spotykam się z obawami, że spowoduje ona utratę efektów pozycjonowania. Są one całkowicie niepotrzebne. Dobrze przygotowana „przesiadka” na nową stronę pozwoli Ci na zachowanie dotychczasowych efektów. Trzeba tylko pamiętać o kilku podstawowych z punktu widzenia SEO aspektach.

Autor
Bartłomiej Piętowski
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Google Helpful Content Update – co warto wiedzieć o aktualizacji Google?
Opublikowano: 18-01-2023
Czas potrzebny do przeczytania: 4:20 min

Google co jakiś czas raczy nas aktualizacjami algorytmów odpowiedzialnych za rankingowanie stron internetowych. Niektórych z nich w ogóle nie zauważamy, inne potrafią wywołać niemałe trzęsienie ziemi w branży SEO. Z jaką sytuacją mamy do czynienia w przypadku najnowszej aktualizacji algorytmu Google Helpful Content? Co powinniśmy o niej wiedzieć?

Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Wykorzystanie sekcji FAQ w SEO
Opublikowano: 05-01-2023
Czas potrzebny do przeczytania: 5:10 min
Podstrona z pytaniami i odpowiedziami, inaczej mówiąc popularny FAQ, to jedno z najchętniej odwiedzanych przez nowych klientów miejsc na stronie. W FAQ szukają podstawowych informacji o firmie i świadczonych przez nią usługach, cenach oraz realizacji zamówienia. Jak zatem stworzyć użyteczną dla klienta sekcję FAQ, która jedocześnie wzmocni pozycjonowanie Twojej strony? Zapraszamy do lektury!
Autor
Damian Chmarzyński
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Trendy w SEO na 2023 rok
Opublikowano: 19-12-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 6:30 min
Zbliżający się rok to kolejny okres zmian w branży SEO. Wraz z postępem technologicznym i kolejnymi nowinkami od Google zapowiada się wiele analitycznych i nieprzespanych nocy. Jak zawsze mamy nadzieję, że będą to zmiany na lepsze. Czego możemy się spodziewać po roku 2023? Jakie będą trendy w branży SEO w 2023 roku? Poniżej lista najgorętszych tematów, które według nas mogą być najistotniejsze dla pozycjonowania w nadchodzącym okresie.
Autor
Bartłomiej Żydkiewicz
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Uważaj na pułapki! Czyli jak unikać błędów przy interpretowaniu danych w Google Analytics
Opublikowano: 12-12-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 10:00 min

Podejmując decyzje biznesowe, zazwyczaj opieramy się o dane. Niestety, częstym problem jest ich błędna interpretacja. Te błędy mogą wynikać ze zbyt powierzchownego spojrzenia na statystyki, ale też z braku wiedzy na temat tego, co tak naprawdę one oznaczają. Nawet wydawałoby się oczywiste wskaźniki efektywności, mogą przedstawiać jednie część prawdy. W tym artykule chciałbym przedstawić kilka przykładów pułapek, jakie stawia przed nami Google Analytics.

Autor
Bartłomiej Matulewicz
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
E-handel w dobie postpandemii - rozwój e-commerce od 2020 roku i perspektywy na przyszłość
Opublikowano: 28-11-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 4:40 min
Tak, jak zapowiedziałem w poprzednim artykule dotyczącym rozwoju e-commerce w dekadzie 2010-2019, tym razem skupię się na wydarzeniach z ostatnich dwóch, trzech lat. Stały one pod znakiem pandemii Covid-19, która przyczyniła się m.in. do przyspieszenia rozwoju handlu internetowego. W dalszej części niniejszego artykułu opiszę pokrótce średnio- i długoterminowe perspektywy rozwoju tego rynku. 
Autor
Bartłomiej Piętowski
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Branża finansowa pod czujnym okiem Google - jak tworzyć content na takie strony?
Opublikowano: 14-11-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 5:50 min

Są takie branże, które wymagają zachowania szczególnej ostrożności podczas pozycjonowania, w tym tworzenia contentu na stronę internetową. Chociażby tam, gdzie pojawia się mowa o pieniądzach, trzeba pamiętać o odpowiednim podejściu. Branża finansowa jest bowiem pod czujnym okiem zarówno Google, jak i specjalnych instytucji. Z tego artykułu dowiesz się, jak pisać teksty dla firm działających w świecie finansów i inwestycji.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Heurystyki Nielsena w służbie oceny użyteczności Twojej strony
Opublikowano: 10-11-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 7:35 min

Na przestrzeni ostatnich lat zaobserwować można stale rosnący trend sprzedaży w Internecie, a pandemia wręcz wymusiła na przedsiębiorcach przeniesienie dotychczasowej sprzedaży bezpośredniej do sieci. Twój biznes już nie konkuruje zatem tylko z lokalnymi przedsiębiorcami, ale z serwisami oferującymi podobne usługi bądź produkty z całej Polski. Jak zatem sprawić, by użytkownik spośród tak dużej konkurencji wybrał właśnie Twoją ofertę? Przepisem na sukces mogą okazać się przedstawione w tym artykule heurystyki Nielsena!

Autor
Damian Chmarzyński
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Marketing automation – co to jest i jak działa?
Opublikowano: 27-10-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 5:05 min
Marketing to bardzo dynamiczna branża, która bez przerwy oferuje nowe rozwiązania, mające pomóc w skuteczniejszym dotarciu do klienta zwiększeniu zysków, a także w lepszej organizacji pracy. Nie ma w tym nic dziwnego, w dzisiejszych czasach bycie na bieżąco to podstawa, jeśli chcesz prowadzić biznes przynoszący zyski. W dzisiejszym artykule piszemy o tym, jak efektywnie zautomatyzować codzienną pracę. Przeczytajcie koniecznie!
Autor
Kinga Biegańska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Wszystko co musisz wiedzieć o narzędziu Google Data Studio
Opublikowano: 11-10-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 6:45 min

Google Data Studio to bezpłatne narzędzie, które służy do wizualizacji danych w formie czytelnych raportów. Z jego pomocą możesz szybko przygotować dashboard oparty o różne źródła danych. W tym artykule przedstawiam najważniejsze funkcje i zalety, które sprawiają, że uważam Google Data Studio za jedno z najważniejszych narzędzi marketingowca.

Autor
Bartłomiej Matulewicz
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Pozycjonowanie serwisów informacyjnych – poznaj 5 niezawodnych wskazówek!
Opublikowano: 30-09-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 5:00 min

Może się wydawać, że dziennikarstwo i SEO Copywriting to dwa różne światy. Owszem, kiedyś tak było. Jednak w dobie wszechobecnej cyfryzacji, konieczne stało się zgłębienie tajników SEO przez osoby tworzące treści na serwisy informacyjne. Nie da się ukryć, że pozycjonowanie stron z newsami stanowi nie lada wyzwanie! Jak sprawić, by internauci czerpali wiedzę o aktualnych wydarzeniach z kraju i świata właśnie z Twojego portalu? Kilka cennych wskazówek znajdziesz w tym artykule.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
Zadaj pytanie ekspertowi
 
Administratorem danych osobowych jest Sunrise System sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Poznaniu. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty.
Polityka Prywatności Sunrise System
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się