Czy wiesz, co to jest adres IP i jak działa? A może potrafisz go sprawdzić? Jeśli nie, skorzystaj z naszych podpowiedzi, jak to zrobić. To przydatna umiejętność. Czytaj więcej
Zapał do prowadzenia sklepu internetowego często gaśnie w obliczu różnych ograniczeń, takich jak za mały kapitał początkowy czy brak miejsca na przechowywanie produktów. Istnieje jednak model biznesowy, który te trudności eliminuje. Dowiedz się, czym jest dropshipping, i zacznij czerpać korzyści z prowadzenia własnej działalności online!Czytaj więcej
Nie ważne, czy prowadzisz sklep internetowy, blog, stronę usługową, czy informacyjną - dbanie o wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania jest kluczowe. SERP (Search Engine Results Page), to zestawienie linków do stron internetowych, które Google uznaje za najlepiej dopasowane do zapytania użytkownika. Wśród rodzajów wyników wyszukiwania znajdziemy zarówno płatne reklamy, jak i organiczne wyniki, obejmujące oferty produktów, grafikę, wideo, mapy i wizytówki.Czytaj więcej
Jak wpływać na decyzje zakupowe klientów? Metod istnieje mnóstwo. Tą, która wzbudza najwięcej zainteresowania, jest marketing sensoryczny. Nietrudno wyobrazić sobie próbę oddziaływania na zmysły klienta w sklepie stacjonarnym. A co z branżą e-commerce? Jak się za moment okaże, wystarczy odrobina kreatywności i dobry plan, aby wdrożyć proponowane narzędzia w życie!Czytaj więcej
Zastanawiasz się nad przeniesieniem działalności do internetu? Zupełnie nas to nie dziwi! Nie bez przyczyny wiele firm decyduje się na taki krok ze względu na szerokie możliwości, jakie daje globalna sieć. Ciekawi Cię, czy takie starania rzeczywiście się opłacają? Skorzystaj z naszych podpowiedzi i rozważ przeniesienie biznesu do świata online!Czytaj więcej
Ponad 4 miliardy użytkowników sieci na świecie korzysta z social mediów! Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, LinkedIn – to tylko niektóre platformy, które cieszą się ogromną popularnością wśród internautów w każdym wieku. Dlatego nie można ich pomijać w strategii marketingowej firmy. Dziś przyjrzymy się zagadnieniu optymalizacji stron w mediach społecznościowych pod kątem zwiększenia ich widoczności w SERP-ach.Czytaj więcej
Contentu w sieci jest już naprawdę dużo. Użytkownicy coraz bardziej uodparniają się na przekazy reklamowe i mają coraz większe wymagania wobec treści. Odpowiedzią na ich potrzeby jest content premium, którego doskonałym przykładem jest e-book. Co to jest i dlaczego Twoja firma go potrzebuje? Na te i inne pytania odpowiemy w artykule.Czytaj więcej
Thank you page to prosty i nieskomplikowany komunikat, ale może mieć znaczący wpływ na efektywność Twoich działań. Dowiedz się, co powinno znaleźć się na stronie podziękowania oraz jak to wpływa na konwersję i budowanie relacji z klientem. Czytaj więcej
Sprawdź, jak dotarliśmy do odbiorców B2B, prowadząc kampanię PPC dla hurtowni medycznej. Wymagająca branża nie przeszkodziła nam w doskonałych efektach. Czytaj więcej
Kampania remarketingowa to sposób na przekonwertowanie odwiedzających stronę użytkowników w powracających klientów. Podpowiadamy, jak wykorzystywać remarketing do realizacji celów biznesowych. Czytaj więcej
Poznaj jedną z najlepszych metod zarządzania contentem w witrynie internetowej. Klastry tematyczne pomagają zapanować nad rozrastającymi się treściami na stronie. Sprawdź, jak to się robi. Czytaj więcej
Zakupy online to już norma w dzisiejszym świecie. Sektor e-commerce rozwija się błyskawicznie. Jakie są jego rodzaje? Na jakich platformach działają e-sklepy? Przeczytaj nasz tekst. Czytaj więcej
Reklamy PPC pomagają w wypromowaniu produktu lub usługi zarówno na lokalnym, jak i globalnym rynku. Pozwalają przede wszystkim na precyzyjne targetowanie potencjalnych klientów, co jest ich ogromną zaletą.Czytaj więcej
Już z podstawowej definicji Google Ads wynika, że tego typu reklama może być niezwykle pomocna w osiąganiu wyznaczonych celów biznesowych oraz wizerunkowych. Wyróżnia się bowiem elastycznością, szybkością działania oraz skutecznością.Czytaj więcej
Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania?Czytaj więcej
Social media stały się dla wielu osób głównym źródłem nie tylko rozrywki, ale też informacji. To już chyba nikogo nie dziwi. Portale społecznościowe wkroczyły także w sferę biznesową i stanowią potężne narzędzie wspierające działania marketingowe. Dziś przyjrzymy się grupom na Facebooku, dzięki którym można wesprzeć rozwój biznesu. I to za darmo!Czytaj więcej
Social media to miejsce, w którym nie może zabraknąć Twojej marki. Facebook, Instagram, YouTube, TikTok – to tylko niektóre serwisy, które gromadzą zaangażowane społeczności i mają ogromny potencjał marketingowy. Dziś podzielimy się z Tobą wskazówkami, dzięki którym dowiesz się, jak zdobywać followersów i przekształcić ich w klientów Twojej firmy.Czytaj więcej
Mobilna czy responsywna – która wersja strony internetowej jest przyjaźniejsza dla odbiorców? Wiele osób stosuje oba określenia zamiennie, nie zwracając uwagi na istotne, dzielące je różnice. A to może przyczynić się na przykład do spadku wyświetleń witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Dowiedzmy się, jaka opcja okaże się najlepszym rozwiązaniem! Czytaj więcej
Nie będzie przesadą, jeśli powiemy, że zdecydowana większość decyzji związanych z robieniem zakupów czy korzystaniem z usług podejmowana jest w sieci. Nie powinno dziwić więc, że spora część działań marketingowych prowadzona jest właśnie w świecie cyfrowym. Należy pamiętać jednak, że internet to miecz obosieczny – a brak ochrony marki przed nieodpowiednimi treściami może zaszkodzić reputacji firmy.Czytaj więcej