Ikona 5:00 min Ikona

Case study z kampanii PPC ze współpracy z Higiena-Med

Kilka słów o Higienamed.pl

Higienamed.pl to sklep stomatologiczny oraz hurtownia medyczna. Z jego oferty korzystają gabinety dentystyczne i weterynaryjne oraz szpitale – zarówno publiczne, jak i prywatne placówki.

 

higiena-med

 

Cel

  • utrzymanie i poprawa wyników sprzedażowych

 

186-2

 

Wyzwanie

Wyzwaniem, przed jakim stanęli nasi specjaliści, było takie opracowanie oraz implementacja strategii kampanii PPC, która będzie przynosić maksymalne zyski przy ograniczonym budżecie klienta.

Strategia

Kampania kierowana była do osób odpowiadających za zaopatrzenie gabinetów dentystycznych. Wyświetlana była przede wszystkim w odpowiedzi na pasujące do produktów zapytania wpisywane w wyszukiwarce.

  • w początkowej fazie działała kampania PLA_smart ze strategią Docelowy ROAS
  • następnie została ona zastąpiona przez kampanie Google Ads Performance Max

Wybrane działania

W toku realizacji kampanii przede wszystkim modyfikowane były grupy promowanych produktów. Ze względu na ograniczenia budżetowe, nie mogliśmy pozwolić sobie na umieszczenie w kampanii całego

asortymentu, zatem włączane były reklamy dla tych kategorii i produktów, które akurat posiadały ceny promocyjne lub najlepiej konwertowały.

Kampania produktowa PLA smart, a później Performance Max, pozwoliła nam docierać precyzyjnie do odpowiednich odbiorców zarówno w sieci wyszukiwania, jak i w sieci reklamowej.

Udostępnij:
Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Pozycjonowanie z happy endem – Case study ze współpracy z booktime.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jaki scenariusz przyjąć, by stworzyć kampanię SEO, która kończy się happy endem. Dla klienta booktime.pl napisaliśmy historię o tym, że SEO działa i pomaga w rozwoju firm. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Case study z kampanii PPC szytej na miarę eko toreb Bag More Ikona 5:00 min Sprawdź, jak przygotowaliśmy kampanię PPC dla polskiego producenta eko toreb. Podjęliśmy się zadania dotarcia do firm, które wykazują zainteresowanie podejściem ekologicznym i zamawiają produkty dla pracowników lub kontrahentów z uwzględnieniem zrównoważonej produkcji. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.8 / 5. Vote count: 16

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700