Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 5:00 min Ikona

Czysty zysk z kampanii PPC – Case study ze współpracy z Higiena-Med

Kilka słów o firmie

Higienamed.pl to sklep stomatologiczny oraz hurtownia medyczna. Z jego oferty korzystają gabinety dentystyczne i weterynaryjne oraz szpitale – zarówno publiczne, jak i prywatne placówki.

 

higiena-med

 

Cel

  • utrzymanie i poprawa wyników sprzedażowych

 

186-2

 

Wyzwanie

Wyzwaniem, przed jakim stanęli nasi specjaliści, było takie opracowanie oraz implementacja strategii, która będzie przynosić maksymalne zyski przy ograniczonym budżecie klienta.

Strategia

Kampania kierowana była do osób odpowiadających za zaopatrzenie gabinetów dentystycznych. Wyświetlana była przede wszystkim w odpowiedzi na pasujące do produktów zapytania wpisywane w wyszukiwarce.

  • w początkowej fazie działała kampania PLA_smart ze strategią Docelowy ROAS
  • następnie została ona zastąpiona kampanią Performance Max

Wybrane działania

W toku realizacji kampanii przede wszystkim modyfikowane były grupy promowanych produktów. Ze względu na ograniczenia budżetowe, nie mogliśmy pozwolić sobie na umieszczenie w kampanii całego

asortymentu, zatem włączane były reklamy dla tych kategorii i produktów, które akurat posiadały ceny promocyjne lub najlepiej konwertowały.

Kampania produktowa PLA smart, a później Performance Max, pozwoliła nam docierać precyzyjnie do odpowiednich odbiorców zarówno w sieci wyszukiwania, jak i w sieci reklamowej.

Udostępnij:
Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 48

No votes so far! Be the first to rate this post.

czy marketing się opłaca Ikona 7:00 min 29.11.2023 Każdy przedsiębiorca dąży do rozwoju swojej firmy i maksymalizacji przychodów. Nieodłącznym elementem wzrostu przedsiębiorstwa jest strategia marketingowa. W tym artykule skupimy się na ocenie opłacalności marketingu internetowego. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

live streaming Ikona 9:00 min 28.11.2023 Jak pokazują badania, popularność live streamingu rośnie. Odbiorcy lubią ten sposób komunikowania się marki z różnych względów. Sprawdź, czy to narzędzie dla Ciebie i jak włączyć live streaming do własnej strategii marketingowej. Czytaj więcej
Promocja marki za granicą i spełnienie oczekiwań Klienta – case study ze współpracy z firmą Life Eco Ikona 04:00 min Za pośrednictwem internetu możliwe jest przekraczanie granic - także w biznesie. Odpowiednio prowadzone działania SEO mogą przyczynić się do promocji i zwiększenia rozpoznawalności marki nie tylko na rynku krajowym, ale i zagranicznym. Taki cel udało się osiągnąć firmie Life Eco, która dzięki współpracy z Sunrise System zyskała popularność wśród internautów z Wielkiej Brytanii. Jak udało się nam to zrobić? Zobaczcie sami! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 20.02.2015 Popularność portali społecznościowych na całym świecie jest ogromna. W naszym kraju o ich istnieniu słyszał niemal każdy, a aktywnie korzysta z nich ponad 30 procent polskich internautów. Nic więc dziwnego w tym, że powstają kolejne serwisy, których celem jest gromadzenie jak największej liczby użytkowników. Nowym graczem, stającym w szranki z największymi - Facebookiem, Twitterem czy Google Plus, jest This. - portal, który ze względu na swoją oryginalność zyskuje coraz większą liczbę zwolenników. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jesteśmy Partnerem Premium i zamierzamy to wykorzystać! Ikona 06:20 min 07.02.2022 Co może ucieszyć bardziej niż zastrzyk finansowy na reklamę własnego biznesu? Dodatkowe fundusze na reklamę od agencji wyróżnionej statusem Google Partner Premium! Sunrise System dzięki udziałowi w programie partnerskim Google może zaproponować dodatkowe finanse na kampanie reklamowe. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej – koniecznie przeczytaj ten artykuł i skontaktuj się z nami! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700