Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Higienamed.pl to sklep stomatologiczny oraz hurtownia medyczna. Z jego oferty korzystają gabinety dentystyczne i weterynaryjne oraz szpitale – zarówno publiczne, jak i prywatne placówki.
Wyzwaniem, przed jakim stanęli nasi specjaliści, było takie opracowanie oraz implementacja strategii, która będzie przynosić maksymalne zyski przy ograniczonym budżecie klienta.
Kampania kierowana była do osób odpowiadających za zaopatrzenie gabinetów dentystycznych. Wyświetlana była przede wszystkim w odpowiedzi na pasujące do produktów zapytania wpisywane w wyszukiwarce.
W toku realizacji kampanii przede wszystkim modyfikowane były grupy promowanych produktów. Ze względu na ograniczenia budżetowe, nie mogliśmy pozwolić sobie na umieszczenie w kampanii całego
asortymentu, zatem włączane były reklamy dla tych kategorii i produktów, które akurat posiadały ceny promocyjne lub najlepiej konwertowały.
Kampania produktowa PLA smart, a później Performance Max, pozwoliła nam docierać precyzyjnie do odpowiednich odbiorców zarówno w sieci wyszukiwania, jak i w sieci reklamowej.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: