Zaufanie. To ono stanowi podstawę wartościowych relacji zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Jak je budować w świecie influencer marketingu? Jak je utrzymać? Przede wszystkim poprzez autentyczność reklamy i etyczne postępowanie. Tylko tyle i aż tyle.Czytaj więcej
W dzisiejszym świecie większość z nas, planując zakup produktu, przegląda oferty różnych marek, aby znaleźć ten, który najlepiej odpowiada naszym oczekiwaniom i potrzebom. Oprócz ceny, właściwości czy parametrów technicznych, nasza decyzja jest również kształtowana przez postrzeganie danej marki. Wszystkie te czynniki są wpływane przez marketing doświadczeń online, który zyskał ogromne znaczenie w ciągu ostatnich kilku lat.Czytaj więcej
Sprawdź, jak przygotowaliśmy kampanię PPC dla polskiego producenta eko toreb. Podjęliśmy się zadania dotarcia do firm, które wykazują zainteresowanie podejściem ekologicznym i zamawiają produkty dla pracowników lub kontrahentów z uwzględnieniem zrównoważonej produkcji.Czytaj więcej
Influencer marketing ma się bardzo dobrze. Konsumenci potrzebują liderów opinii przy podejmowaniu decyzji zakupowych. Nie ma jednak jednej, uniwersalnej strategii, która sprawdzi się w przypadku każdej marki. Dziś przyjrzymy się mikroinfluencerom, czyli takim kolegom z sąsiedztwa, których rekomendacjom bardzo chętnie ufamy.Czytaj więcej
Przemyślane i dobrze zaplanowane połączenie pozycjonowania lokalnego i szerokiego może przynieść naprawdę doskonałe efekty. Dowiedz się, jak skuteczenie promować w sieci jedną z najtrudniejszych branży w Polsce. Przeczytaj naszą historię sukcesu z klientem Proce i Pestki. Czytaj więcej
Dzięki reklamie w social mediach firmy docierają do nowych odbiorców i zwiększają zainteresowanie swoimi produktami lub usługami. Jak skutecznie trafić do osób, które są zainteresowane właśnie Twoją ofertą? Podpowiadamy! Czytaj więcej
Zmiany na TikToku! Jeśli platforma ma nadal być obecna na rynku europejskim, musi się dostosować do Ustawy o usługach cyfrowych obowiązującej od listopada 2022 roku w krajach Unii Europejskiej, Co to oznacza dla nas, użytkowników? Czytaj dalej. Czytaj więcej
Zaczynasz przygodę ze sprzedażą online? Postawienie sklepu internetowego na WooCommerce to dopiero początek. Czas wyróżnić się na tle innych i ułatwić procesy sprzedażowe. Na początku warto poznać 10 magicznych – i często darmowych – wtyczek dla WooCommerce, które uczynią sklep internetowy wyjątkowym.Czytaj więcej
Opowiadanie historii ma na celu zachęcenie odbiorcy do określonego działania. Moc storytellingu od dawna jest wykorzystywana w marketingu, by zwiększać grono klientów firmy, angażować ich, budować relację i... mobilizować do zakupów. Przyjrzyjmy się historiom opowiadającym o podróżowaniu. W czym tkwi siła ich oddziaływania? Czytaj więcej
Sprzedaż własnych produktów i usług to najprostszy sposób na to, by zarabiać w sieci. Czy na pewno tak jest? Przeczytaj poniższy artykuł, a dowiesz się, co to Google AdSense. Przedstawiamy zasady działania tego systemu i pokazujemy, dlaczego stanowi łatwe źródło przychodu w Internecie.Czytaj więcej
Prowadzisz działalność internetową i zastanawiasz się, jak utrzymać klientów? Zacznij wysyłać newsletter! Czym dokładnie jest, jak go napisać i dlaczego warto z niego korzystać? Dowiesz się tego w poniższym artykule. Podajemy też trzy przykłady ciekawych poradników z branży SEO.Czytaj więcej
Klik, klik, klik… ten charakterystyczny dźwięk wielu kojarzy się tylko z jednym – internetem. Przedsiębiorcy, którzy szukają sposobów na promocję w sieci, widzą w tym coś jeszcze. Chcesz wiedzieć, czym jest CTR? A może interesuje cię, co ma wpływ na atrakcyjność linków w organicznych wynikach wyszukiwania Google? Zapraszamy do lektury!Czytaj więcej
Gdzie szukać wsparcia przy planowaniu kampanii sprzedażowych? Z pomocą przychodzi darmowe narzędzie Google Trends. Dzięki niemu możemy obserwować najnowsze trendy w czasie rzeczywistym i porównywać ich popularność w różnym czasie. Jak wykorzystać te dane dla zwiększenia zysków firmy? Chętnie odpowiemy na to pytanie.Czytaj więcej
Pamiętacie czasy wypraw na targowisko, na którym można było kupić niemal wszystko? Ubrania, buty, kosmetyki, owoce, jajka, opony do auta, ziemię do kwiatków i wiele innych produktów? Dziś takie targowiska przenoszą się do sieci – jednym z nich jest Facebook Marketplace. Jak działa i czy warto z niego korzystać? Zapraszamy na wycieczkę na wirtualny ryneczek!Czytaj więcej
Planując rebranding warto pomyśleć o tym, aby nie zaprzepaścić osiągniętych wcześniej efektów SEO, na które pracowało się często wiele lat. W artykule przedstawimy kilka najważniejzych czynników, o których należy pamiętać planując zmiany na firmowej stronie. Czytaj więcej
Bez klientów nie ma biznesu! Kluczowe dla sukcesu firmy jest dotarcie z ofertą do grupy docelowej i pozyskanie klientów, którzy bezpośrednio wpływają na zyski przedsiębiorstwa. Jak tego dokonać? Nie jest to łatwe zadanie, ponieważ konkurencja jest coraz większa, a konsumenci coraz bardziej wymagający. Na szczęście mamy kilka sprawdzonych sposobów.Czytaj więcej
W świecie postępujących specjalizacji, gdzie z jednego obszaru wyłaniają się nowe zagadnienia, nie można wykroić małego kawałka tortu i zabrać go tylko dla siebie. Pozycjonowanie, branding, reklamy Google Ads to wszystko są działania wspierające się wzajemnie w obszarze marketingu. A jak wpisuje się w to PR?Czytaj więcej
Chcesz podnieść widoczność marki w Internecie? A może zależy Ci na zwiększeniu konwersji i pozyskaniu stałych klientów? Z pewnością wiesz, że do tego potrzeba kampanii reklamowej. Narzędziem, które pozwala skutecznie zaprezentować firmę szerszemu gronu odbiorców, jest LinkedIn Ads. Jakie formaty reklam udostępnia użytkownikom? Jaki jest ich konkretny cel? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Każdy, kto oferuje swoje produkty i usługi przez Internet, chce zdobyć feedback od klientów. W końcu nic tak nie motywuje do dalszej pracy jak pozytywna opinia! Jak ją zdobyć? W tym artykule opisujemy 8 sposobów, dzięki którym zachęcisz klientów do tego, by wypowiedzieli się na temat Twoich produktów.Czytaj więcej
Media społecznościowe to potężne narzędzie marketingowe. Sprawdź, jak zabrać się za promowanie marki na Facebooku, Instagramie czy YouTubie. Podziękujesz nam później!Czytaj więcej
Strona nieznaleziona? Błąd 404 to jeden z najczęściej pojawiających się błędów na stronie internetowej. Znajdź drogę do treści i dowiedz się jak naprawić błąd 404. Czytaj więcej
Czy zdarzyło Ci się trafić na stronę internetową, która nie zawierała żadnych linków wewnętrznych?
Z pewnością nie! Odnośniki wewnętrzne są fundamentem każdej witryny czy sklepu online, a co za tym idzie, istotnym elementem zarówno z punktu widzenia SEO, jak i UX.
Z tego artykułu dowiesz się, czym jest linkowanie wewnętrzne, jakie są jego cele i korzyści oraz jak zaplanować i rozmieścić linki wewnętrzne, aby zbudować dobrą i przejrzystą strukturę witryny. Zapraszamy do lektury!
Czytaj więcej
Świetne efekty kampanii w krótkim czasie, a do tego bez dużego obciążenia firmowego budżetu. Wydaje się niemożliwe? A jednak! Performance marketing to mnogość form, kanałów, celów i sposobów rozliczeń, a łączy je przede wszystkim duże prawdopodobieństwo zwrotu z inwestycji oraz płatność za efekt. Brzmi ciekawie, prawda?Czytaj więcej
W kwietniu Google poinformował, że wycofuje niektóre modele atrybucji konwersji. Co to oznacza? Skąd taka decyzja? Jakie modele przestaną być dostępne, a z jakich nadal będziemy mogli korzystać? Czym właściwie jest model atrybucji konwersji i jakie ma on znaczenie w realizowaniu kampanii Google Ads? Odpowiedzi na te pytania w poniższym artykule!Czytaj więcej