Blog - strona 5

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023 Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.7 / 5. Vote count: 31

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023 Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023 Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023 W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 37

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania? Ikona 4:40 min 22.05.2023 Często okazuje się, że linki są za długie i zajmują zbyt wiele miejsca we wpisach w social mediach albo wiadomościach wysyłanych do klientów. Nie wyglądają estetycznie, a przez to nie zachęcają do klikania. Jest na to sposób – skracanie linków przy użyciu specjalistycznych narzędzi. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 8

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jaką platformę wybrać do sklepu internetowego? Ikona 9:00 min 18.05.2023 Każdy przedsiębiorca, który chce działać w Internecie, prędzej czy później mierzy się z problemem wyboru najlepszej platformy do budowy swojego portalu. W przypadku witryn o charakterze wizytówki / bloga / portalu usługowego wybór wydaje się względnie prosty. Dużo trudniej mają osoby, które planują otworzyć sklep internetowy. Ten artykuł jest skierowany właśnie do tej grupy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 6

No votes so far! Be the first to rate this post.

Breadcrumbs – nawigacja okruszkowa Ikona 6:00 min 15.05.2023 Informowanie użytkownika o jego aktualnej lokalizacji w serwisie czy sklepie internetowym to jeden z istotnych elementów UX, wpływających na komfort odwiedzającego oraz wartość witryny. Taką rolę pełni breadcrumbs, czyli dodatkowa nawigacja okruszkowa, ułatwiająca dodatkowo poruszanie się po stronie. Jak stosować „okruszki chleba”, aby wykorzystać w pełni ich potencjał? Czy mają one wpływ na SEO i mogą podnieść pozycje Twojej strony w Google? Odpowiedzi znajdziesz w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Pozycjonowanie tzw. długiego ogona – czym są frazy long-tail? Ikona 10:00 min 12.05.2023 Dobór słów kluczowych jest ważnym etapem w planowaniu kampanii reklamowej w wynikach wyszukiwania organicznego. Słowa te nie tylko kierują optymalizacją techniczną i strategią content marketingową, ale także przyciągają użytkowników na promowaną stronę. Jednym z najszybszych i skutecznych sposobów dotarcia do użytkowników są frazy zwane "long-tail". Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4 / 5. Vote count: 7

No votes so far! Be the first to rate this post.

Filtr SafeSearch – czym jest i co musisz o nim wiedzieć? Ikona 8:00 min 11.05.2023 Internet dostarcza nam wielu możliwości rozwoju, ale istnieje również druga strona medalu - treści pornograficzne, przemoc lub okrucieństwo pojawiające się w sieci. Aby zabezpieczyć dzieci przed takimi treściami, warto skorzystać z filtru SafeSearch. Ten artykuł pomoże Ci dowiedzieć się, czym jest filtr SafeSearch, jak go włączyć oraz czy wpływa on na pozycjonowanie stron. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak korzystać z Google Trends? Ikona 5:00 min 09.05.2023 Jeśli nie jesteś zaznajomiony z bieżącymi wydarzeniami w kraju lub na świecie, zamiast korzystać z popularnych portali informacyjnych, warto zwrócić uwagę na Google Trends. Znajdziesz tam informacje o tematach najczęściej wyszukiwanych, omawianych i komentowanych w sieci. Google Trends stanowi cenną wskazówkę, jakie słowa kluczowe warto wykorzystać w celu zwiększenia ruchu na swojej stronie internetowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.5 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Storydoing – nowy sposób na budowanie marki Ikona 3:00 min 05.05.2023 Storytelling polega na opowiadaniu historii związanych z firmą, marką lub produktem. Z drugiej strony, pojawia się też nowe pojęcie - storydoing, które również angażuje odbiorców, jednocześnie wzmacniając relacje między firmą a jej klientami. W obu przypadkach chodzi o to, aby przyciągnąć uwagę odbiorcy i zbudować z nim więź. Można wykorzystać obie metody, aby zbudować pozytywny wizerunek marki oraz wpłynąć na decyzje zakupowe klientów poprzez stworzenie spójnej narracji, która będzie łączyć wartości firmy z potrzebami klientów. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Skąd pobierać darmowe zdjęcia na stronę? Ikona 4:20 min 05.05.2023 Jak przyciągnąć uwagę odbiorcy? Oddziałując na jego zmysły! W przypadku contentu warto wzbogacić słowo pisane o atrakcyjne, tematyczne multimedia. Nie trzeba być artystą i polegać na własnych, autorskich zdjęciach czy grafikach. Wystarczy sięgnąć po legalne i darmowe banki zdjęć dostępne w sieci. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Poznaj 15 zasad SEO Copywritingu! Ikona 5:40 min 28.04.2023 Jak pisać, by tekst trafił zarówno do człowieka, jak i algorytmów Google? Z pomocą przychodzi SEO Copywriting, czyli tworzenie treści dla współczesnych użytkowników sieci oraz robotów, które przemierzają strony internetowe. Dzięki temu artykułowi poznasz kilka najważniejszych zasad tej sztuki. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 8

No votes so far! Be the first to rate this post.

Black Hat SEO – poznaj niedozwolone techniki pozycjonowania Ikona 02:45 min 23.04.2023 Szukanie drogi na skróty w pozycjonowaniu na dłuższą metę nie popłaca. Działania niezgodne z wytycznymi wyszukiwarki Google, mogą nie tylko nie przynieść wysokich pozycji, ale wręcz spowodować nałożenie na witrynę kary. A kary Google bardzo trudno zdjąć i mogą się ciągnąć za stroną przez bardzo długi czas... czasem nawet konieczna jest całkowita zmiana domeny. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.5 / 5. Vote count: 13

No votes so far! Be the first to rate this post.

Czym są wartości w organizacji? Ikona 4:00 min 21.04.2023 Czytasz tytuł i myślisz: „Wartości firmowe nikomu nie są potrzebne, to brednie, nowomodny wymysł”? Pozwól mi wziąć je w obronę i zobacz, do czego realnie mogą się przydać. Jeżeli zaś czujesz, że temat wartości firmowych jest Ci bliski, to koniecznie przeczytaj ten tekst i podziel się swoją opinią. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 3

No votes so far! Be the first to rate this post.

Wykorzystanie sztucznej inteligencji – przykłady z różnych dziedzin Ikona 6:00 min 21.04.2023 W poprzednim tekście przedstawiłem podstawowe informacje dotyczące sztucznej inteligencji i ChatGPT. W tym artykule zajmuję się tematem bardziej szczegółowo, omawiając możliwości, szanse i zagrożenia związane z wykorzystaniem narzędzi z klasy AI. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.8 / 5. Vote count: 4

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto mieć plan wydawniczy na blogu? Ikona 3:20 min 21.04.2023 Chcesz budować świadomość marki wśród internautów i przyciągnąć nowych klientów? A może pragniesz podzielić się wiedzą branżową i przekazać ją w przystępny sposób? Zacznij prowadzić bloga. Tym, co znacznie ułatwi Ci to zadanie, jest plan wydawniczy. Czym dokładnie jest i dlaczego odgrywa tak ważną rolę dla każdego, kto chce publikować artykuły w Internecie? Dowiesz się tego w poniższym artykule. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 5

No votes so far! Be the first to rate this post.

Anchor tekst – o roli linków i fraz kluczowych Ikona 3:00 min 21.04.2023 Możemy podjąć wiele działań, dzięki którym korzystnie wpłyniemy na pozycjonowanie strony internetowej. Warto dobrać frazy kluczowe, prawidłowo nasycić nimi treść oraz ją odpowiednio sformatować. Ale to nie wszystko! Nie zapominajmy o anchorach. Czym dokładnie są i dlaczego ich użycie jest tak ważne? Dowiesz się tego w poniższym artykule. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Pozycjonowanie szerokie – co kryje się pod tym pojęciem? Ikona 3:20 min 20.04.2023 Istnieje kilka rodzajów strategii zwiększania widoczności strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania Google. Jedną z nich jest pozycjonowanie szerokie, które polega na promocji opartej na wielu, kilkuwyrazowych, sprecyzowanych wyrażeniach kluczowych. Jak przebiega ten proces i dlaczego warto przyjrzeć mu się bliżej? Na te i inne pytania odpowiemy w artykule. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 8

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak trafić z przekazem do przedstawicieli pokolenia Z? Ikona 4:15 min 19.04.2023 Pokolenie Z, generacja Z, gen Z, zoomerzy, post-millenials, zetki, iGen (Internet Generation), pokolenie C, pokolenie internetowe, generacja multitasking... Wszystkie te określenia odnoszą się do jednej grupy osób - urodzonych między 1995 a 2012 rokiem. Czym się wyróżniają i jak stworzyć przekaz reklamowy, który do nich trafi? Zapraszamy do lektury krótkiego przewodnika po świecie pokolenia Z. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 7

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak działają linki afiliacyjne? Ikona 3:20 min 19.04.2023 Jak promować swoją firmą w mniej nachalny sposób? Jak zarabiać tylko na udostępnianiu adresu URL? Odpowiedzią na oba pytania jest link afiliacyjny. Sprawdź, co musisz o nim wiedzieć i jak on działa! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 7

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Google zbiera dane o nas i do czego je wykorzystuje Ikona 3:00 min 17.04.2023 Korzystając z usług Google, powierzamy mu swoje dane. Jakie? W jaki sposób są one zbierane, przechowywane i wykorzystywane? Na pewno nieraz się nad tym zastanawialiście. W tym artykule postaram się odpowiedzieć na te pytania – przede wszystkim w kontekście Google Ads. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.8 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Mapy Google – narzędzie przydatne na co dzień Ikona 3:30 min 04.04.2023 Chcesz się odnaleźć w nowym mieście, obrać najszybszą możliwą trasę lub trafić do kawiarni, której wcześniej nie odwiedzałeś? Google ma dla Ciebie rozwiązanie w postaci aplikacji Mapy Google, dzięki której bez problemu dotrzesz w wybrane miejsce. Ma wiele przydatnych funkcji – jeśli chcesz je poznać, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.4 / 5. Vote count: 19

No votes so far! Be the first to rate this post.

ChatGPT i sztuczna inteligencja – szanse i zagrożenia Ikona 5:00 min 04.04.2023 Sztuczna inteligencja to ostatnimi czasy bardzo gorący temat. Samo pojęcie nie jest nowe, bo swoją historią sięga do lat 60. ubiegłego wieku, ale zyskało drugą młodość za sprawą OpenAI, a będąc bardziej precyzyjnym, narzędzia ChatGPT, czyli chatbota opartego o model GPT. W tym artykule postaram się przybliżyć Wam, czym właściwie jest sztuczna inteligencja w wykonaniu GPT. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700