Page Experience - nowy czynnik rankingowy Google?
Opublikowano: 16-06-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 4:15 min

Google oficjalnie ogłosiło zamiar wdrożenia aktualizacji w wyszukiwarce pod nazwą Page Experience Update. Jak przygotować się do nadchodzącej aktualizacji algorytmu? Kiedy nastąpi wdrożenie i co odgrywa najistotniejszą rolę w tej zmianie? W tym artykule omówimy najistotniejsze elementy Page Experience. Przygotuj się do aktualizacji jeszcze przed jej wdrożeniem.
Odporna branża: Sklepy zoologiczne
Opublikowano: 15-06-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 3:10 min

W ciągu ostatnich kilku tygodni z powodu pandemii pozostawaliśmy w domach z bliskimi i pupilami. W tym czasie wzrosło zainteresowanie zwierzętami domowymi, a nowe pasje z tym związane przetrwają po wygaśnięciu pandemii. Jak ten trend może wykorzystać branża zoologiczna? Podpowiadamy 5 działań online, jakich mogą się podjąć sklepy z artykułami dla zwierząt.
5 działań online dla bezpiecznego biznesu w sieci w czasach ”post” pandemii
Opublikowano: 04-06-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 4:55 min

Powoli wracamy do „normalności”, jednak ponad 2-miesięczny czas przymusowej izolacji z pewnością zwiększy ostrożność konsumentów. Część klientów nadal będzie obawiać się korzystania z różnych usług offline. W jaki sposób prowadzić biznes teraz, aby zapewnić poczucie bezpieczeństwa swoim klientom? Mamy 5 pomysłów na skuteczne działania online dla bezpiecznego biznesu.
Odporna branża: Fotowoltaika
Opublikowano: 01-06-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 2:55 min

Systemy energooszczędne zyskują coraz więcej zwolenników dzięki m.in. proekologicznemu zastosowaniu. Z powodu pandemii wiele takich inwestycji zostało wstrzymanych, z drugiej strony ten wymagający czas sprawił, że więcej osób szuka rozwiązań, które umożliwią oszczędności. Jak takie zainteresowanie mogą wykorzystać firmy z branży fotowoltaiki?
Odporna branża: Wyposażenie wnętrz
Opublikowano: 27-05-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 3:05 min

Pandemia zamknęła miliony osób w domach, które stały się przez to miejscem odpoczynku, pracy, nauki oraz rozrywki i rozwijania osobistych pasji. Przyczyniło się to do wzrostu zainteresowania zmianami w salonach, sypialniach czy kuchniach. Prezentujemy dla firm z ofertą wyposażenia wnętrz 5 działań online, które mogą wesprzeć ich biznes właśnie teraz.
Jak przenieść swoją firmę do sieci? Postaw na stronę internetową!
Opublikowano: 25-05-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 4:55 min

W dobie pandemii i dystansu społecznego rozwiązaniem dla biznesu jest nowoczesna strona internetowa. Stanowi wsparcie w procesie pozycjonowania oraz pomaga w budowaniu widoczności firmy w sieci, dzięki której możesz pozyskiwać nowych klientów dla swojej firmy. Ponadto buduje wizerunek eksperta w branży i może ułatwić klientowi podjęcie decyzji – sprawdź, jakie możliwości daje nowoczesna strona www.
Odporna branża: Zdrowe odżywianie
Więcej czasu w domu i ograniczone możliwości aktywności fizycznej sprawiły, że wiele osób częściej gotuje dla siebie. Wzrosło też zainteresowanie zdrowym odżywianiem, dobrze wpływającym na kondycję organizmu oraz ograniczającym ryzyko nadmiernego przybierania na wadze. Zebraliśmy ciekawe pomysły działań online, wspierających firmy z branży zdrowego odżywiania.
Opublikowano: 21-05-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 2:50 min

Więcej czasu w domu i ograniczone możliwości aktywności fizycznej sprawiły, że wiele osób częściej gotuje dla siebie. Wzrosło też zainteresowanie zdrowym odżywianiem, dobrze wpływającym na kondycję organizmu oraz ograniczającym ryzyko nadmiernego przybierania na wadze. Zebraliśmy ciekawe pomysły działań online, wspierających firmy z branży zdrowego odżywiania.
Odporna branża: Artykuły dziecięce i zabawki
Opublikowano: 18-05-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 2:40 min

W czasie pandemii – gdy ograniczone zostały kontakty towarzyskie oraz aktywności poza domem – rodzice stoją przed trudnym wyzwaniem. Muszą zapewnić najmłodszym zajęcia na cały dzień, dlatego można zaobserwować wzrost zainteresowania artykułami dziecięcymi oraz zabawkami. Co mogą zrobić firmy z tej branży, aby zyskać? W artykule podpowiadamy 5 ciekawych sposobów.
Odporna branża: Księgarnie
Opublikowano: 14-05-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 2:40 min

Oblicze wielu branż w związku z panującą pandemią COVID-19 zmieniło się. Pomimo rozmrażania gospodarki biznes narażony jest na ryzyko związane z obawą licznych klientów o korzystanie z usług offline. Przygotowaliśmy 5 pomysłów dla branży księgarskiej, które mogą być pomoce w prowadzeniu aktywności w świecie online i pozyskiwaniu zainteresowania przez internet.
Co już możesz zrobić online dla swojej firmy? 
Opublikowano: 11-05-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 4:25 min

Sytuacja zmieniająca się dynamicznie z tygodnia na tydzień, a nawet z dnia na dzień, popycha do podjęcia konkretnych kroków w krótkim czasie. Podpowiadamy, jakie działania możesz już podjąć samodzielnie dla swojego biznesu, aby nadal budować jego widoczność w sieci i zwiększać jego rozpoznawalność. Sprawdź co możesz zrobić teraz dla własnej firmy oraz grona swoich klientów.
Darmowe “narzędzia” wizerunkowe – case study i referencje 
Opublikowano: 08-05-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 6:45 min

Bardzo ważnym elementem strategii marketingowej online są działania wizerunkowe. Wsparciem dla nich są całkowicie darmowe narzędzia, takie jak case study i referencje. Ich skuteczność wynika z jednej strony z twardych danych, które należy wskazać w treści. Z drugiej strony warto mieć na uwadze, że ludzie chętnie zapoznają się z opiniami innych osób.
Jak przyciągnąć użytkowników do strony internetowej? Kilka słów o SEO nowej dekady! 
Opublikowano: 06-05-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 7:25 min

Ponad połowa światowej populacji ludzi korzysta aktywnie z internetu. Właśnie dlatego warto mieć w tym miejscu wizytówkę dla swojego biznesu. Samo jej posiadanie to jednak nie wszystko. Trzeba jeszcze podjąć kroki, aby ułatwić ludziom dotarcie do niej w sieci. Sprawdź jak można przyciągnąć użytkowników do firmowej strony internetowej dzięki SEO nowej dekady.