Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.7 / 5. Vote count: 18

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google AdSense Ikona 4:00 min 01.08.2023

Ukłon w stronę wydawców witryn – Google AdSense

Sprzedaż własnych produktów i usług to najprostszy sposób na to, by zarabiać w sieci. Czy na pewno tak jest? Przeczytaj poniższy artykuł, a dowiesz się, co to Google AdSense. Przedstawiamy zasady działania tego systemu i pokazujemy, dlaczego stanowi łatwe źródło przychodu w Internecie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.7 / 5. Vote count: 17

No votes so far! Be the first to rate this post.

Newsletter – nowoczesny list do klienta Ikona 4:00 min 28.07.2023

Newsletter – nowoczesny list do klienta

Prowadzisz działalność internetową i zastanawiasz się, jak utrzymać klientów? Zacznij wysyłać newsletter! Czym dokładnie jest, jak go napisać i dlaczego warto z niego korzystać? Dowiesz się tego w poniższym artykule. Podajemy też trzy przykłady ciekawych poradników z branży SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 18

No votes so far! Be the first to rate this post.

CTR – czym jest i jak go poprawić? Ikona 7:00 min 26.07.2023

CTR – czym jest i jak go poprawić?

Klik, klik, klik… ten charakterystyczny dźwięk wielu kojarzy się tylko z jednym – internetem. Przedsiębiorcy, którzy szukają sposobów na promocję w sieci, widzą w tym coś jeszcze. Chcesz wiedzieć, czym jest CTR? A może interesuje cię, co ma wpływ na atrakcyjność linków w organicznych wynikach wyszukiwania Google? Zapraszamy do lektury! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.7 / 5. Vote count: 19

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak wykorzystać Google Trends w sprzedaży? Ikona 5:00 min 19.07.2023

Jak wykorzystać Google Trends w sprzedaży?

Gdzie szukać wsparcia przy planowaniu kampanii sprzedażowych? Z pomocą przychodzi darmowe narzędzie Google Trends. Dzięki niemu możemy obserwować najnowsze trendy w czasie rzeczywistym i porównywać ich popularność w różnym czasie. Jak wykorzystać te dane dla zwiększenia zysków firmy? Chętnie odpowiemy na to pytanie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.7 / 5. Vote count: 20

No votes so far! Be the first to rate this post.

Czy warto korzystać z Facebook Marketplace? Ikona 6:00 min 17.07.2023

Czy warto korzystać z Facebook Marketplace?

Pamiętacie czasy wypraw na targowisko, na którym można było kupić niemal wszystko? Ubrania, buty, kosmetyki, owoce, jajka, opony do auta, ziemię do kwiatków i wiele innych produktów? Dziś takie targowiska przenoszą się do sieci – jednym z nich jest Facebook Marketplace. Jak działa i czy warto z niego korzystać? Zapraszamy na wycieczkę na wirtualny ryneczek! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.2 / 5. Vote count: 5

No votes so far! Be the first to rate this post.

rebranding_SEO Ikona 7:20 min 13.07.2023

Rebranding a SEO – jak nie stracić widoczności?

Planując rebranding warto pomyśleć o tym, aby nie zaprzepaścić osiągniętych wcześniej efektów SEO, na które pracowało się często wiele lat. W artykule przedstawimy kilka najważniejzych czynników, o których należy pamiętać planując zmiany na firmowej stronie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.5 / 5. Vote count: 8

No votes so far! Be the first to rate this post.

Poznaj 9 najskuteczniejszych sposobów na pozyskanie klienta w 2023 roku! Ikona 9:00 min 10.07.2023

Poznaj 9 najskuteczniejszych sposobów na pozyskanie klienta w 2023 roku!

Bez klientów nie ma biznesu! Kluczowe dla sukcesu firmy jest dotarcie z ofertą do grupy docelowej i pozyskanie klientów, którzy bezpośrednio wpływają na zyski przedsiębiorstwa. Jak tego dokonać? Nie jest to łatwe zadanie, ponieważ konkurencja jest coraz większa, a konsumenci coraz bardziej wymagający. Na szczęście mamy kilka sprawdzonych sposobów. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.1 / 5. Vote count: 7

No votes so far! Be the first to rate this post.

PR a marketing – jak to ugryźć? Ikona 6:00 min 06.07.2023

PR a marketing – jak to ugryźć?

W świecie postępujących specjalizacji, gdzie z jednego obszaru wyłaniają się nowe zagadnienia, nie można wykroić małego kawałka tortu i zabrać go tylko dla siebie. Pozycjonowanie, branding, reklamy Google Ads to wszystko są działania wspierające się wzajemnie w obszarze marketingu. A jak wpisuje się w to PR? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4 / 5. Vote count: 4

No votes so far! Be the first to rate this post.

Reklamuj swoją firmę na LinkedIn Ikona 6:20 min 04.07.2023

Reklamuj swoją firmę na LinkedIn

Chcesz podnieść widoczność marki w Internecie? A może zależy Ci na zwiększeniu konwersji i pozyskaniu stałych klientów? Z pewnością wiesz, że do tego potrzeba kampanii reklamowej. Narzędziem, które pozwala skutecznie zaprezentować firmę szerszemu gronu odbiorców, jest LinkedIn Ads. Jakie formaty reklam udostępnia użytkownikom? Jaki jest ich konkretny cel? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.2 / 5. Vote count: 5

No votes so far! Be the first to rate this post.

8 sposobów na pozyskanie opinii Ikona 8:00 min 30.06.2023

8 sposobów na pozyskanie opinii

Każdy, kto oferuje swoje produkty i usługi przez Internet, chce zdobyć feedback od klientów. W końcu nic tak nie motywuje do dalszej pracy jak pozytywna opinia! Jak ją zdobyć? W tym artykule opisujemy 8 sposobów, dzięki którym zachęcisz klientów do tego, by wypowiedzieli się na temat Twoich produktów. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 14

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak tworzyć atrakcyjny content w firmowych social mediach Ikona 5:00 min 26.06.2023

Jak tworzyć atrakcyjny content w firmowych social mediach

Media społecznościowe to potężne narzędzie marketingowe. Sprawdź, jak zabrać się za promowanie marki na Facebooku, Instagramie czy YouTubie. Podziękujesz nam później! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.4 / 5. Vote count: 14

No votes so far! Be the first to rate this post.

Błąd 404 – czym jest i jak go unikać Ikona 10:00 min 22.06.2023

Błąd 404 – czym jest i jak go unikać

Strona nieznaleziona? Błąd 404 to jeden z najczęściej pojawiających się błędów na stronie internetowej. Znajdź drogę do treści i dowiedz się jak naprawić błąd 404. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.7 / 5. Vote count: 16

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linkowanie wewnętrzne – czym jest i jak je robić? Ikona 7:00 min 19.06.2023

Linkowanie wewnętrzne – czym jest i jak je robić?

Czy zdarzyło Ci się trafić na stronę internetową, która nie zawierała żadnych linków wewnętrznych? Z pewnością nie! Odnośniki wewnętrzne są fundamentem każdej witryny czy sklepu online, a co za tym idzie, istotnym elementem zarówno z punktu widzenia SEO, jak i UX. Z tego artykułu dowiesz się, czym jest linkowanie wewnętrzne, jakie są jego cele i korzyści oraz jak zaplanować i rozmieścić linki wewnętrzne, aby zbudować dobrą i przejrzystą strukturę witryny. Zapraszamy do lektury! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.4 / 5. Vote count: 7

No votes so far! Be the first to rate this post.

Na czym polega performance marketing? Ikona 4:20 min 15.06.2023

Na czym polega performance marketing?

Świetne efekty kampanii w krótkim czasie, a do tego bez dużego obciążenia firmowego budżetu. Wydaje się niemożliwe? A jednak! Performance marketing to mnogość form, kanałów, celów i sposobów rozliczeń, a łączy je przede wszystkim duże prawdopodobieństwo zwrotu z inwestycji oraz płatność za efekt. Brzmi ciekawie, prawda? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 36

No votes so far! Be the first to rate this post.

Modele atrybucji konwersji w Google Ads Ikona 4:00 min 12.06.2023

Modele atrybucji konwersji w Google Ads

W kwietniu Google poinformował, że wycofuje niektóre modele atrybucji konwersji. Co to oznacza? Skąd taka decyzja? Jakie modele przestaną być dostępne, a z jakich nadal będziemy mogli korzystać? Czym właściwie jest model atrybucji konwersji i jakie ma on znaczenie w realizowaniu kampanii Google Ads? Odpowiedzi na te pytania w poniższym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.7 / 5. Vote count: 27

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 33

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania? Ikona 4:40 min 22.05.2023

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania?

Często okazuje się, że linki są za długie i zajmują zbyt wiele miejsca we wpisach w social mediach albo wiadomościach wysyłanych do klientów. Nie wyglądają estetycznie, a przez to nie zachęcają do klikania. Jest na to sposób – skracanie linków przy użyciu specjalistycznych narzędzi. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 8

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jaką platformę wybrać do sklepu internetowego? Ikona 9:00 min 18.05.2023

Jaką platformę wybrać do sklepu internetowego?

Każdy przedsiębiorca, który chce działać w Internecie, prędzej czy później mierzy się z problemem wyboru najlepszej platformy do budowy swojego portalu. W przypadku witryn o charakterze wizytówki / bloga / portalu usługowego wybór wydaje się względnie prosty. Dużo trudniej mają osoby, które planują otworzyć sklep internetowy. Ten artykuł jest skierowany właśnie do tej grupy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 6

No votes so far! Be the first to rate this post.

Breadcrumbs – nawigacja okruszkowa Ikona 6:00 min 15.05.2023

Breadcrumbs – nawigacja okruszkowa

Informowanie użytkownika o jego aktualnej lokalizacji w serwisie czy sklepie internetowym to jeden z istotnych elementów UX, wpływających na komfort odwiedzającego oraz wartość witryny. Taką rolę pełni breadcrumbs, czyli dodatkowa nawigacja okruszkowa, ułatwiająca dodatkowo poruszanie się po stronie. Jak stosować „okruszki chleba”, aby wykorzystać w pełni ich potencjał? Czy mają one wpływ na SEO i mogą podnieść pozycje Twojej strony w Google? Odpowiedzi znajdziesz w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.8 / 5. Vote count: 4

No votes so far! Be the first to rate this post.

Pozycjonowanie tzw. długiego ogona – czym są frazy long-tail? Ikona 10:00 min 12.05.2023

Pozycjonowanie tzw. długiego ogona – czym są frazy long-tail?

Dobór słów kluczowych jest ważnym etapem w planowaniu kampanii reklamowej w wynikach wyszukiwania organicznego. Słowa te nie tylko kierują optymalizacją techniczną i strategią content marketingową, ale także przyciągają użytkowników na promowaną stronę. Jednym z najszybszych i skutecznych sposobów dotarcia do użytkowników są frazy zwane "long-tail". Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Filtr SafeSearch – czym jest i co musisz o nim wiedzieć? Ikona 8:00 min 11.05.2023

Filtr SafeSearch – czym jest i co musisz o nim wiedzieć?

Internet dostarcza nam wielu możliwości rozwoju, ale istnieje również druga strona medalu - treści pornograficzne, przemoc lub okrucieństwo pojawiające się w sieci. Aby zabezpieczyć dzieci przed takimi treściami, warto skorzystać z filtru SafeSearch. Ten artykuł pomoże Ci dowiedzieć się, czym jest filtr SafeSearch, jak go włączyć oraz czy wpływa on na pozycjonowanie stron. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55