Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Kierowanie reklam w kampaniach Google Ads – zmiany i najważniejsze informacje Ikona 5:30 min 30.12.2022

Kierowanie reklam w kampaniach Google Ads – zmiany i najważniejsze informacje

Google od niedawna informuje, że wkrótce (a dokładniej od 1 maja 2023 r.) jedna z opcji kierowania reklam – do podobnych odbiorców – będzie stopniowo wycofywana. Czy to duża zmiana i co ona właściwie oznacza? Jakie rozwiązania Google zaproponuje w zamian? A także, jakie są inne dostępne obecnie sposoby kierowania reklam? Odpowiedź na te i wiele innych pytań znajdziecie w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Monitorowanie konkurencji przy pomocy raportów Google Ads Ikona 3:35 min 18.10.2022

Monitorowanie konkurencji przy pomocy raportów Google Ads

Prowadząc działalność gospodarczą działamy w konkretnym otoczeniu biznesowym, a zatem spotykamy się z konkurencją na każdym kroku. Generalnie są nią wszystkie firmy, które oferują podobne do naszych produkty lub usługi. Natomiast w przypadku działań prowadzonych online lub promocji internetowej, naszą konkurencję stanowią wszyscy przedsiębiorcy, którzy wyświetlają reklamy na podobne do naszych frazy kluczowe, na analogicznym obszarze geograficznym oraz w tym samym przedziale czasu. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Przygotuj swój e-commerce i kampanie PPC na Q4 Ikona 06:00 min 28.09.2022

Przygotuj swój e-commerce i kampanie PPC na Q4

Prowadzisz biznes w sieci i zastanawiasz się co jeszcze możesz zrobić, aby przyciągnąć klientów, a przy tym odpowiedzieć na ich potrzeby? Kampanie PPC to doskonałe rozwiązanie, należy jednak pamiętać, że jeśli mają być skuteczne trzeba planować je uwzględniając poszczególne okresy sprzedaży. Ostatni kwartał roku (Q4) zazwyczaj jest bardzo intensywny, jednak nie musisz się martwić. W naszym artykule znajdziesz najważniejsze informacje i wskazówki jak działać. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Czym są kampanie Google Ads i dlaczego warto z nich korzystać? Ikona 03:40 min 25.07.2022

Czym są kampanie Google Ads i dlaczego warto z nich korzystać?

Google Ads to system reklamowy należący do firmy Google, który znają niemal wszyscy przedsiębiorcy, prowadzący działalność online. Platforma umożliwia skuteczną promocję marki w internecie oraz osiąganie pożądanych przez firmę celów biznesowych. Niemal każdy przedsiębiorca zadał sobie chociaż raz pytanie, czy warto z tego narzędzia korzystać. My odpowiadamy, że warto! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Porównywarka Sunrise System, czyli kliknięcia tańsze średnio o 31%! Ikona 04:10 min 29.07.2021

Porównywarka Sunrise System, czyli kliknięcia tańsze średnio o 31%!

Kampanie Zakupów Google realizowane za pomocą zewnętrznych porównywarek cen to szansa na tańsze kliknięcie i więcej konwersji. Historie naszych klientów potwierdzają – jest zdecydowanie taniej. O ile? Średnio o 31% tańsze są kliknięcia pochodzące z porównywarki Sunrise System Shop. Możliwe jest to dzięki Comparison Shopping Services (CSS)!     Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 02:00 min 05.01.2017

AdWords od kuchni 2016

Już tradycyjnie, na przełomie roku chcemy się podzielić swoimi obserwacjami z realizowanych kampanii AdWords. A dokładnie chodzi nam o frazy wpisywane do wyszukiwarki, które wygenerowały wyświetlenia i kliknięcia w naszych kampaniach. Widzieliśmy już wiele, ale internauci nadal potrafią nas zadziwić i obejść "zasieki" w postaci fraz wykluczonych. Oto kampanie AdWords od kuchni wydanie 2016. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 00:00 min 28.07.2016

Więcej miejsca na reklamę i automatyzacja rozwiązań, czyli co nowego w AdWords?

Dostosowanie poszczególnych rozwiązań do urządzeń mobilnych jest ostatnio priorytetem dla Google. Zmiany z cyklu mobile-first nie ominęły także linków sponsorowanych. Gigant z Mountain View nie próżnuje jednak i zamiast np. 1 nowego rozwiązania, przygotował dla reklamodawców aż 3 nowe możliwości, które od wczoraj można wykorzystywać w swoich kampanii. Co nowego znajdziemy więc na koncie AdWords? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 00:00 min 17.06.2016

Google gra w zielone – nowe znaczniki AdWords

W kwietniu tego roku Google rozpoczęło testy zielonego znacznika linków sponsorowanych, który był widoczny tylko dla części użytkowników wyszukiwarki. Jednak w ostatnią środę klamka zapadła i gigant z Mountain View oficjalnie przyznał, że żółte znaczniki reklam zostaną zastąpione kolorem nadziei. Nadziei na co? Chociażby na uniknięcie kary Komisji Europejskiej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 00:00 min 02.06.2016

Reklama na Mapach Google

Jeszcze niedawno Mapy Google pozwalały jedynie planować trasy i wyszukiwać lokalne przedsiębiorstwa. Dziś celem Google wydaje się być zmaksymalizowanie użyteczności tej usługi nie tylko dla samych użytkowników, lecz także promujących się tam firm. Na Mapy Google z przytupem i fioletowym znacznikiem wkroczyli reklamodawcy AdWords, a jakiś czas wcześniej partnerzy Google tacy jak np. Booking.com, HRS, czy inne wyszukiwarki hoteli i systemy rezerwacji. Co jeszcze ma w zanadrzu gigant z Mountain View? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 00:00 min 29.04.2016

Reklamy AdWords w Mapach Google

Stało się! Reklamy oficjalnie zawitały już do wyników wyszukiwania w Mapach Google. Od ok. 18 kwietnia możemy jeszcze skuteczniej docierać do odbiorców lokalnych. Po kilku miesiącach testów Google ostatecznie zdecydowało się na ten krok i dało nam jeszcze jedno narzędzie do rozwoju swojego biznesu. Jak to wygląda w praktyce? Czy użytkownicy będą klikać i odwiedzać naszą firmę? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 00:00 min 02.03.2016

Koniec Flasha w reklamach graficznych Google

Ze wsparcia technologii Flash na rzecz HTML5 wycofuje się coraz więcej firm tworzących branżę IT. Flasha nie obsługuje już iOS, Android, mobilna wersja Chrome'a, a w przypadku starszych wersji wtyczki Adobe także przeglądarka Mozilla Firefox. Teraz przyszedł czas na Google i AdWords. Gigant z Mountain View jeszcze w pierwszej połowie tego roku ma zamiar zrezygnować z reklam w formacie Flash. Kiedy dokładnie to nastąpi i dlaczego? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 00:00 min 29.02.2016

4 reklamy AdWords powyżej wyników wyszukiwania Google

Znaczące zmiany w układzie strony wyników wyszukiwania Google! Po kilku miesiącach testów, ok. 19 lutego wyszukiwarka ostatecznie zdecydowała się wprowadzić dla części wyników nie 3 a 4 reklamy AdWords nad rezultatami organicznymi. Jednocześnie żegnamy się (z wyjątkami) z reklamami występującymi po prawej stronie SERP. Czy świat SEO i PPC właśnie zadrżał? Jak zwykle w przypadku Google – niekoniecznie. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55