Analityka internetowa

Więcej danych to więcej możliwości. Dziś analityka internetowa odgrywa kluczową rolę w zrozumieniu zachowań użytkowników. Jeśli interesuje Cię ten temat, sprawdź nasze wpisy blogowe! Poznaj różne narzędzia analityczne i dowiedz się, jak odczytywać statystyki.

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 36

No votes so far! Be the first to rate this post.

Modele atrybucji konwersji w Google Ads Ikona 4:00 min 12.06.2023 W kwietniu Google poinformował, że wycofuje niektóre modele atrybucji konwersji. Co to oznacza? Skąd taka decyzja? Jakie modele przestaną być dostępne, a z jakich nadal będziemy mogli korzystać? Czym właściwie jest model atrybucji konwersji i jakie ma on znaczenie w realizowaniu kampanii Google Ads? Odpowiedzi na te pytania w poniższym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.7 / 5. Vote count: 31

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023 Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 7

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Google zbiera dane o nas i do czego je wykorzystuje Ikona 3:00 min 17.04.2023 Korzystając z usług Google, powierzamy mu swoje dane. Jakie? W jaki sposób są one zbierane, przechowywane i wykorzystywane? Na pewno nieraz się nad tym zastanawialiście. W tym artykule postaram się odpowiedzieć na te pytania – przede wszystkim w kontekście Google Ads. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.7 / 5. Vote count: 3

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lead generation – czym jest i dlaczego warto stawiać na to rozwiązanie? Ikona 4:50 min 17.01.2023 Przyciąganie uwagi klientów nie jest prostym zadaniem, szczególnie na początku działalności. Jak sprawić, aby użytkownicy korzystali właśnie z Twoich usług? Z jakich metod korzystać, żeby uzyskać wysokie wyniki wyświetleń i sprzedaży? Czym jest lead generation? Dlaczego warto z niego korzystać? Sprawdź w naszym artykule i zacznij działać na korzyść swojego biznesu! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.5 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Przygotuj swój e-commerce i kampanie PPC Ikona 06:00 min 28.09.2022 Prowadzisz biznes w sieci i zastanawiasz się co jeszcze możesz zrobić, aby przyciągnąć klientów, a przy tym odpowiedzieć na ich potrzeby? Kampanie PPC to doskonałe rozwiązanie, należy jednak pamiętać, że jeśli mają być skuteczne trzeba planować je uwzględniając poszczególne okresy sprzedaży. Ostatni kwartał roku (Q4) zazwyczaj jest bardzo intensywny, jednak nie musisz się martwić. W naszym artykule znajdziesz najważniejsze informacje i wskazówki jak działać. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 16

No votes so far! Be the first to rate this post.

Universal Analytics vs Google Analytics 4 Ikona 07:40 min 10.08.2022 Dlaczego Google Analytics się zmienił? Jakie idee stoją za GA4? Czym różni się nowa wersja od swojego starszego brata? Jakie są jej wady i zalety?  To pytania, które zadaje sobie wielu z nas w związku z wprowadzeniem GA4.  Właśnie dlatego powstał ten artykuł! Odpowiadamy w nim na wszystkie pytania i rozwiewamy Wasze wątpliwości. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest Google Analytics 4? Ikona 07:25 min 24.06.2022 O Google Analytics 4 słyszał już prawie każdy – prawie, ponieważ moje doświadczenia pokazują, że jest jeszcze spora grupa właścicieli stron, którzy o nowym narzędziu nie słyszeli, bądź nie korzystali nawet ze starej wersji narzędzia do analizy danych. Jest też niemałe grono, które co prawda słyszało o nowej wersji Google Analytics, ale nie zagłębiało się w szczegóły rewolucji, która dzieje się na naszych oczach. Ten artykuł jest kierowany właśnie do tych dwóch grup. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak ocenić ruch na stronie w czasie sezonu? Ikona 05:45 min 14.04.2022 Wysoki lub niski – sezon w niektórych branżach ma ogromny wpływ na ilość i jakość konwersji. Dlatego warto zastanowić się nad tym, czym jest sezonowość? Czy ma wpływ na analizę stronę internetowej? Jak analizować dane strony z perspektywy sezonu? To ważne pytania, na które w tym artykule odpowiada Bartłomiej – praktyk w obszarze analityki konwersji stron internetowych. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Czym jest analityka konwersji i kto jej potrzebuje? Ikona 06:10 min 23.02.2022 Wzrost konwersji to pożądana sytuacja w świecie marketingu internetowego, ponieważ niesie ze sobą korzyści w postaci np. większej liczby sprzedanych artykułów bądź usług, czy większej liczby wypełnionych formularzy kontaktowych. W jaki jednak sposób można konwersję optymalizować i oceniać? Czy w ogóle takie działania są potrzebne -  a jeśli tak, to komu? Potężną dawkę wiedzy na temat analityki konwersji znajdziecie w tym artykule. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

5 popularnych i darmowych narzędzi od Google przydatnych dla przedsiębiorców Ikona 04:50 min 18.06.2020 Google oferuje szereg rozwiązań ułatwiających użytkownikom korzystanie z zasobów internetu. Gigant z Mountain View nie zapomina również o przedsiębiorcach, udostępniając rozwiązania przydatne w biznesie. W tym artykule przyjrzymy się 5 darmowym narzędziom od Google, które mogą być pomocne dla firm, w tym dla małych i średnich przedsiębiorców. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 5

No votes so far! Be the first to rate this post.

Pozycjonowanie osCommerce – sesje i robots.txt Ikona 01:10 min 18.02.2019 Przedstawiamy kilka prostych porad, które pomogą sklepom internetowym opartym na osCommerce uniknąć tworzenia duplikatów. Wyjaśniamy w jaki sposób i co zablokować przed indeksowaniem przez wyszukiwarkę, aby algorytmy Google nie oceniły witryny internetowej niżej niż powinny w rzeczywistości. Serdecznie zachęcamy do przeczytania całości tekstu! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 14

No votes so far! Be the first to rate this post.

Wyniki wyszukiwania a liczba kliknięć w reklamę Ikona 04:15 min 09.08.2012 Czy zastanawiacie się, jak link sponsorowany wpływa na pozycję w wynikach? Czy jest sprzężenie zwrotne między widocznością w wynikach organicznych i sponsorowanych? Pisaliśmy o efekcie synergii, który powoduje zwielokrotnienie oddziaływania reklamowego. Z zainteresowaniem sięgnęliśmy również po wyniki badań Google na temat wpływu wyników na klikalność w reklamy. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700