Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 7

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jaką platformę wybrać do sklepu internetowego? Ikona 9:00 min 18.05.2023

Jaką platformę wybrać do sklepu internetowego?

Każdy przedsiębiorca, który chce działać w Internecie, prędzej czy później mierzy się z problemem wyboru najlepszej platformy do budowy swojego portalu. W przypadku witryn o charakterze wizytówki / bloga / portalu usługowego wybór wydaje się względnie prosty. Dużo trudniej mają osoby, które planują otworzyć sklep internetowy. Ten artykuł jest skierowany właśnie do tej grupy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 6

No votes so far! Be the first to rate this post.

Breadcrumbs – nawigacja okruszkowa Ikona 6:00 min 15.05.2023

Breadcrumbs – nawigacja okruszkowa

Informowanie użytkownika o jego aktualnej lokalizacji w serwisie czy sklepie internetowym to jeden z istotnych elementów UX, wpływających na komfort odwiedzającego oraz wartość witryny. Taką rolę pełni breadcrumbs, czyli dodatkowa nawigacja okruszkowa, ułatwiająca dodatkowo poruszanie się po stronie. Jak stosować „okruszki chleba”, aby wykorzystać w pełni ich potencjał? Czy mają one wpływ na SEO i mogą podnieść pozycje Twojej strony w Google? Odpowiedzi znajdziesz w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Filtr SafeSearch – czym jest i co musisz o nim wiedzieć? Ikona 8:00 min 11.05.2023

Filtr SafeSearch – czym jest i co musisz o nim wiedzieć?

Internet dostarcza nam wielu możliwości rozwoju, ale istnieje również druga strona medalu - treści pornograficzne, przemoc lub okrucieństwo pojawiające się w sieci. Aby zabezpieczyć dzieci przed takimi treściami, warto skorzystać z filtru SafeSearch. Ten artykuł pomoże Ci dowiedzieć się, czym jest filtr SafeSearch, jak go włączyć oraz czy wpływa on na pozycjonowanie stron. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak korzystać z Google Trends? Ikona 5:00 min 09.05.2023

Jak korzystać z Google Trends?

Jeśli nie jesteś zaznajomiony z bieżącymi wydarzeniami w kraju lub na świecie, zamiast korzystać z popularnych portali informacyjnych, warto zwrócić uwagę na Google Trends. Znajdziesz tam informacje o tematach najczęściej wyszukiwanych, omawianych i komentowanych w sieci. Google Trends stanowi cenną wskazówkę, jakie słowa kluczowe warto wykorzystać w celu zwiększenia ruchu na swojej stronie internetowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.5 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Storydoing – nowy sposób na budowanie marki Ikona 3:00 min 05.05.2023

Storydoing – nowy sposób na budowanie marki

Storytelling polega na opowiadaniu historii związanych z firmą, marką lub produktem. Z drugiej strony, pojawia się też nowe pojęcie - storydoing, które również angażuje odbiorców, jednocześnie wzmacniając relacje między firmą a jej klientami. W obu przypadkach chodzi o to, aby przyciągnąć uwagę odbiorcy i zbudować z nim więź. Można wykorzystać obie metody, aby zbudować pozytywny wizerunek marki oraz wpłynąć na decyzje zakupowe klientów poprzez stworzenie spójnej narracji, która będzie łączyć wartości firmy z potrzebami klientów. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 5

No votes so far! Be the first to rate this post.

Skąd pobierać darmowe zdjęcia na stronę? Ikona 4:20 min 05.05.2023

Skąd pobierać darmowe zdjęcia na stronę?

Jak przyciągnąć uwagę odbiorcy? Oddziałując na jego zmysły! W przypadku contentu warto wzbogacić słowo pisane o atrakcyjne, tematyczne multimedia. Nie trzeba być artystą i polegać na własnych, autorskich zdjęciach czy grafikach. Wystarczy sięgnąć po legalne i darmowe banki zdjęć dostępne w sieci. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 8

No votes so far! Be the first to rate this post.

Poznaj 15 zasad SEO Copywritingu! Ikona 5:40 min 28.04.2023

Poznaj 15 zasad SEO Copywritingu!

Jak pisać, by tekst trafił zarówno do człowieka, jak i algorytmów Google? Z pomocą przychodzi SEO Copywriting, czyli tworzenie treści dla współczesnych użytkowników sieci oraz robotów, które przemierzają strony internetowe. Dzięki temu artykułowi poznasz kilka najważniejszych zasad tej sztuki. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 3

No votes so far! Be the first to rate this post.

Wykorzystanie sztucznej inteligencji – przykłady z różnych dziedzin Ikona 6:00 min 21.04.2023

Wykorzystanie sztucznej inteligencji – przykłady z różnych dziedzin

W poprzednim tekście przedstawiłem podstawowe informacje dotyczące sztucznej inteligencji i ChatGPT. W tym artykule zajmuję się tematem bardziej szczegółowo, omawiając możliwości, szanse i zagrożenia związane z wykorzystaniem narzędzi z klasy AI. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.7 / 5. Vote count: 3

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto mieć plan wydawniczy na blogu? Ikona 3:20 min 21.04.2023

Dlaczego warto mieć plan wydawniczy na blogu?

Chcesz budować świadomość marki wśród internautów i przyciągnąć nowych klientów? A może pragniesz podzielić się wiedzą branżową i przekazać ją w przystępny sposób? Zacznij prowadzić bloga. Tym, co znacznie ułatwi Ci to zadanie, jest plan wydawniczy. Czym dokładnie jest i dlaczego odgrywa tak ważną rolę dla każdego, kto chce publikować artykuły w Internecie? Dowiesz się tego w poniższym artykule. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 5

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak trafić z przekazem do przedstawicieli pokolenia Z? Ikona 4:15 min 19.04.2023

Jak trafić z przekazem do przedstawicieli pokolenia Z?

Pokolenie Z, generacja Z, gen Z, zoomerzy, post-millenials, zetki, iGen (Internet Generation), pokolenie C, pokolenie internetowe, generacja multitasking... Wszystkie te określenia odnoszą się do jednej grupy osób - urodzonych między 1995 a 2012 rokiem. Czym się wyróżniają i jak stworzyć przekaz reklamowy, który do nich trafi? Zapraszamy do lektury krótkiego przewodnika po świecie pokolenia Z. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55