
Poeta mawia: „idzie o to, aby było pięknie/aby było pięknie, wszystko jedno jak” - ale to nie jedyne wymogi, jakie stoją przed twórcami grafiki reklamowej. Idzie o to, aby było skutecznie. Dlatego przedstawiam pierwszą część zasad związanych z reklamami graficznymi istotnymi w prowadzeniu kampanii w Google. Oczywiście, najważniejsza jest estetyka - ale nie tylko.


By poddać to społecznej weryfikacji, nasza firma uczestniczy w programie„Przedsiębiorstwo Fair Play” 2008. W 1997 r. Polska Fundacja Promocji i Rozwoju Małych i Średnich Przedsiębiorstw (PARP) ogłosiła konkurs na temat promocji kultury przedsiębiorczości. W odpowiedzi powstał projekt "Zasady etycznej odpowiedzialności biznesu" Instytutu Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym oraz Krajowej Izby Gospodarczej, który nakreślił społeczne i etyczne aspekty działalności polskiego biznesu.




Badania dotyczące metod budowania wizerunku dają nam cenną wiedzę na temat tego, jak tworzyć skuteczną i atrakcyjną reklamę w Internecie. Liczy się przede wszystkim pozycjonowanie, a następnie komunikatywność oraz przejrzystość. Pod tymi trzeba hasłami mieści cała masa przeróżnych sposobów na przyciągnięcie klienta oraz przekonanie go do swojej marki.

Oczywiście, Internet ma swoją ciemną stronę... jak wszystko na tym świecie. Mówienie jednak, że z informacji zgromadzonych w Sieci ktoś robi użytek na naszą niekorzyść, jest stwierdzeniem dość wygórowanym. Google służy do udostępniania mnóstwa danych. Jednocześnie jednak dba o to, aby były ono odpowiednio zabezpieczone. Na rozluźnienie w artykule czeka na Was kilka ciekawostek na ten temat.

Coraz chętniej korzystamy z Sieci - ta informacja przewija się przez nasze artykuły częściej niż zwykle, a to za sprawą zmieniających się tendencji, na lepsze rzecz jasna. Pod lupę wzięto właśnie biznesmenów: czy osoby na wysokich stanowiskach równie chętnie szukają informacji biznesowych w Sieci? Poznajcie wyniki badań wykonanych przez TechWeb serwisu Forbes.com oraz firmę Gartner.


Rozwój Sieci pozwolił na pojawienie się wielu form ludzkiej aktywności w innych dziedzinach. Wraz z Internetem narodziło się dziennikarstwo obywatelskie. Teraz nie tylko profesjonalny dziennikarz, ale także zwykły uczestnik życia publicznego może przekazać istotną informację lub zrelacjonować ważne wydarzenie. Portale internetowe coraz chętniej korzystają z takiego wsparcia.
