Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Kto szuka, nie zawsze znajdzie... Twoją firmę w Google
Opublikowano: 29-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:50 min

Dlaczego firmy emigrują do Sieci? Z jednej prostej przyczyny: komunikacja internetowa to najwygodniejszy sposób porozumiewania się z rynkiem. Wygodny przede wszystkim dla internautów, którzy poszukiwania hydraulika rozpoczynają od wstukania pewnej frazy do wyszukiwarki (nawet jeśli hydraulik mieszka po drugiej stronie ulicy). A pozycjonowanie dokładnie odpowiada na potrzeby takich firm.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Migająca kolorowanka – kreowanie reklam graficznych w kampanii AdWords
Opublikowano: 28-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min
Teraz zyskasz w oczach wszystkich wzrokowców - Twoim hakiem na klientów, oprócz chwytliwego hasła, będzie też kolor. W jaki sposób przygotować kampanię, aby ta przekonała do kliknięcia, a jednocześnie nie odstraszyła swoim wyglądem? Podczas przygotowywania grafiki należy wziąć pod uwagę kilka istotnych wytycznych. Dzięki nim baner z pewnością wzbudzi zainteresowanie w użytkownikach Sieci.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Kopie - nowy oryginał: Google zmieniło wygląd
Opublikowano: 25-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:35 min
Google dokonało zmiany w wyglądzie komunikatu dotyczącego kopii strony. Po wpisaniu specjalnego adresu można zobaczyć, w jaki sposób witryna była aktualizowana. Właśnie od tej kopii zależy też, co zostanie uwzględnione przez roboty Google. Do bardzo ciekawa i istotna baza danych, o którą warto zadbać - także dla pozycji strony w wyszukiwarce Google.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Reklama szeptem krzyczana
Opublikowano: 24-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min
Marketing szeptany to wcale nie podstęp, ale umiejętne wykorzystanie cennych zasobów, jakie tkwią w budzeniu miłych skojarzeń. Im więcej dobrego myślimy o danej marce, tym chętniej po nią sięgamy. A nie ma nic lepszego, jak rekomendacja kogoś, komu ufamy lub z czyim zdaniem się liczymy. Szept w Internecie również jest możliwy - trzeba tylko wiedzieć, w jaki sposób go wykorzystać.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Reklamodawco, nie przegap bramki...
Opublikowano: 23-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:25 min

Mistrzostwa, olimpiady... to nie tylko zmagania zawodników, za których trzymamy kciuki, ale także sposób na biznes - i to taki, który się opłaca! To świetna okazja, zwłaszcza, że strony transmitujące mecze piłkarskie notują  bardzo wysoki ruch w trakcie rozgrywek. Tysiące osób, a tak naprawdę konsumentów o bardzo zróżnicowanych potrzebach - przeszukuje Sieć w poszukiwaniu meczów. Reklamodawco - wykorzystaj to.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Nawet prasie bez Internetu źle...
Opublikowano: 22-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min

Jak to możliwe, że prasa potrzebuje Internetu, aby utrzymywać sprzedaż na dobrym poziomie? Najwięcej zyskują magazyny lifestylowe, które dzięki Sieci zwiększają swoje przychody. Firma PricewaterhouseCoopers prognozuje wzrost wpływów z reklam internetowych generowanych przez prasę właśnie. Czy to oznacza, że z papieru przejdzie ona na strony Sieci? Kolorowe magazyny już robią do tego przymiarki.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Reklama AdWords – obietnica warta zaufania
Opublikowano: 21-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:50 min
Kampania AdWords sprawdza się jako nośnik wielu reklam - także tych, które mają wzbudzić w odbiorcach więcej emocji niż zwykle. Mowa oczywiście o promocjach, zniżkach, upustach i innych pozytywnych elementach przekazu. Ważne jednak, aby w projektowaniu kampanii zachować pewien umiar, a także dostosować się do aktualnych wymogów. To będzie już połowa sukcesu!
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
Dobry zwyczaj: nie rozsyłaj
Opublikowano: 18-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:10 min
Sposobów na przesłanie wirusa i zarażenie nim naszego komputera istnieje całe mnóstwo - i możemy nawet nie zdawać sobie z tego sprawy. Sprawcy tego chaosu wiedzą, jak dostać się do prywatnych dysków twardych. Metodą najchętniej stosowaną obecnie jest przesyłanie złośliwego oprogramowania z pomocą poczty elektronicznej. Wystarczy otworzyć podejrzany link, aby dać się złapać. Jak się przed tym uchronić?
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Za rok, za dzień, za chwilę...
Opublikowano: 17-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min

Zainteresowanie technologią jest coraz większe. Najnowsze prognozy pokazują, że już w 2012 roku liczba klientów internetowych może przekroczyć 1 mld osób! Potwierdzają to zresztą badania grupy użytkowników Sieci: obecnie jest ich już 1,4 mld, a wartość ta stale rośnie. Już niebawem będziemy świadkami diametralnych, rewolucyjnych zmian w dziedzinie Internetu.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Podpis bez długopisu
Opublikowano: 17-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:25 min
Przedsiębiorstwa oraz instytucje czeka spore ułatwienie w postaci elektronicznego podpisu! To prawdziwa rewolucja, które pozwoli wykorzystać potencjał tkwiący w Sieci. Jest wyjściem nie tylko wygodnym, ale także pozwalającym na znaczną oszczędność czasu i pieniędzy. Takie rozwiązanie pozostaje też w zgodnie z trendem ekologicznym. Jak wiele firm przyklaskuje takiemu rozwiązaniu?
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Żeby Sieć nie była dziurawa...
Opublikowano: 16-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:10 min
Internet przestał być wyłącznie źródłem wiedzy. Obecnie z powodzeniem służy nam jako platforma do kontaktu, wymiany myśli, zakupów oraz, mimochodem, dzielenia się prywatnymi informacjami. Na te ostatnie czyhają hakerzy, pragnący wykorzystać naszą naiwność. Jak się przed nimi uchronić? Przede wszystkim należy zadbać, aby Sieć nie była dziurawa, za pomocą specjalnych zabezpieczeń.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Grafiki w dobrym guście – zasady Google dla reklam graficznych
Opublikowano: 16-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min

Poeta mawia: „idzie o to, aby było pięknie/aby było pięknie, wszystko jedno jak” - ale to nie jedyne wymogi, jakie stoją przed twórcami grafiki reklamowej. Idzie o to, aby było skutecznie. Dlatego przedstawiam pierwszą część zasad związanych z reklamami graficznymi istotnymi w prowadzeniu kampanii w Google. Oczywiście, najważniejsza jest estetyka - ale nie tylko.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się