Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Dobra pozycja na parkiecie...
Opublikowano: 11-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:15 min

Jak uzyskać i utrzymać dobrą pozycję na parkiecie? Co zrobić, by inni nie przyćmili naszej popularności? Wprawdzie na parkiecie tanecznym się nie znamy i nie powiemy Wam, jak zostać królem imprezy, ale za to doskonale znamy się na parkiecie giełdowym. Stąd też wiemy, że spadek pozycji strony internetowej przedsiębiorstwa w wyszukiwarkach może spowodować spadek popularności akcji firmy na giełdzie.

Autor
Tomasz Wieczorek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Google dba o oryginalność - procedury dotyczące praw autorskich
Opublikowano: 09-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:05 min

Zauważyliście, że ktoś rozpowszechnia w sieci teksty bądź inne materiały Waszego autorstwa bez Waszej zgody? Z jednej strony czujecie się docenieni – wszak oznacza to, że Wasza twórczość naprawdę się podoba. Z drugiej strony jednak ktoś przywłaszcza sobie Wasze dzieło. Co zrobić w takiej sytuacji? Jak upomnieć się o swoje prawa? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w naszym artykule.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Szturm użytkowników - nowe narzędzie Google znajdzie ci znajomych
Opublikowano: 06-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:35 min

Portale społecznościowe stają się coraz powszechniejsze. Coraz trudniej jest znaleźć osoby, które nie posiadają profilu w żadnym z najpopularniejszych serwisów. I trudno się dziwić! Możliwości, jakie dają sieci społecznościowe są ogromne! Jak jednak zapanować nad wszystkimi swoimi profilami? Google może mieć na to odpowiedź - narzędzie nazwane Friend Connect. Co dokładnie robi?

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Historia pierwszego śmiecia
Opublikowano: 05-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:25 min

Zaśmieca skrzynkę, blokuje miejsce, powoduje stratę czasu, a także utratę zaufania oraz ogólne poirytowanie. O czym mowa? O wszechobecnym spamie! Co dokładnie kryje się pod tym pojęciem i jakie są jego początki? Skąd pochodzi największa liczba wiadomości spamowych? Odpowiedzi szukajcie w naszym artykule o historii spamu oraz zagrożeniach, jakie za sobą niesie.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Czy wiesz, że Google to nie tylko wyszukiwarka?
Opublikowano: 04-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:20 min

Pierwsze skojarzenie z Google? Oczywiście wyszukiwarka internetowa! Nie każdy jednak zdaje sobie sprawę z ogromu możliwości, jakie daje nam Google. Gmail, Google Maps, Google Earth, Google Talk i wiele, wiele więcej… Jesteście ciekawi, jakie asy w rękawie kryje Google?  Warto zgłębić temat – być może okaże się, że potrzebne Ci narzędzia i programy cały czas masz na wyciągnięcie ręki!

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Partyzantka w wyszukiwarkach... - Google ma sposób na nieuczciwych klikaczy
Opublikowano: 02-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min

Prowadzisz własny biznes? Inwestujesz w kampanie reklamowe w sieci? Swoje działania opierasz na AdWords i zauważyłeś, że założony budżet nagle przestał wystarczać? Musisz mieć świadomość, że konkurencja nie śpi. Niektórzy sięgają po wątpliwe etycznie praktyki, by zyskać przewagę nad konkurentem. Być może Ty też padłeś ofiarą internetowego sabotażu „złodzieja klików”!

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Nowe oblicze e-biznesu
Opublikowano: 29-05-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:50 min

Partnerstwo i pełne zaufanie w biznesie – niemożliwe? A jednak! Jesteśmy otwarci na współpracę z innymi firmami. Jako lider w branży chętnie dzielimy się swoją wiedzą i doświadczeniem. Wiemy, że przyniesie to wymierne korzyści dla obu stron. Jeśli są Państwo zainteresowani rozwojem przedsiębiorstwa poprzez Program Biznes Partner, jesteśmy do Państwa dyspozycji!

Autor
Agnieszka Tobys
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Shopping w sieci – gdzie wydają Polacy
Opublikowano: 29-05-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min

Jeszcze kilka lat temu satysfakcjonujące zakupy bez wychodzenia z domu wydawały się niemożliwe. Dziś coraz więcej osób korzysta z usług sklepów internetowych. Dlaczego? Bo to proste, szybkie, dostępne i niewiarygodnie wygodne! Zakupy możemy robić zawsze i wszędzie, a jedynym ograniczeniem jest stan naszego konta. Jak to wygląda w Polsce? Czy już na dobre opanowała nas mania internetowego shoppingu?

Autor
Bartosz Rybacki
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Kliknięcie kontrolowane
Opublikowano: 28-05-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min

Zastanawiasz się, kim są użytkownicy zaglądający na Twoją stronę internetową? Chciałbyś poznać ich wiek, płeć i preferencje zakupowe? Dobra droga! Poznając bliżej użytkowników sieci, poznasz ich potrzeby. A to z kolei pozwoli Ci dopasować swoją ofertę do ich oczekiwań. Proste, prawda? W takim razie zachęcamy do lektury naszego artykuły na temat badań dotyczących internautów.

Autor
Tomasz Wieczorek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Grunt to podłoga - POLYFLOR POLSKA
Opublikowano: 27-05-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Wszystko zaczęło się niemal sto lat temu w Anglii, kiedy to brytyjski przedsiębiorca James Halstead stworzył niedaleko Manchesteru firmę POLYFLOR. Od tego czasu biznes rozwija się prężnie, podbijając kolejne rynki europejskie niebywałą jakością wykładzin podłogowych. POLYFLOR nie spoczywa na laurach i stawia na rozwój w każdym aspekcie, co zaowocowało podjęciem współpracy z Sunrise System.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Zagląda tam i wnuczka, i babcia...
Opublikowano: 27-05-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min

Czy pamiętacie wątek internetowy w jednej z polskich rodzinnych telenowel, gdzie seniorzy rodu namiętnie grają w internetowe szachy? Przywołuję ten medialny przykład, bo ilustruje on nowy trend w odbiorze najnowocześniejszego medium: już nie tylko młodzi ludzie są nowocześni i buszują w sieci. Także i seniorzy zaczęli doceniać Internet zarówno jako źródło informacji, jak i rozrywki.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Trochę ruchu... - formaty reklam w kampanii Google AdWords
Opublikowano: 27-05-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:10 min
 
Nie da się nie zauważyć – kampanie AdWords to naprawdę dobry sposób na zwiększenie ruchu na stronie. Należy jednak robić to z głową, by nie wyrzucić pieniędzy w błoto. Reklamy graficzne, animowane, wideo, lokalne, a może na telefon komórkowy? Który format wybrać i czym się kierować przy podjęciu decyzji? I właśnie o tym, jakie możliwości daje nam AdWords, będzie nasz artykuł.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się