Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Czy warto inwestować w bannery reklamowe w Internecie?
Opublikowano: 16-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:30 min

Nowoczesne technologie, takie jak choćby Flash, pozwalają na osiągnięcie zachwycających efektów wizualnych. Czy jednak banner – metoda analogiczna do tradycyjnych form reklamy – rzeczywiście jest najlepszym wyborem w przypadku sieci? Naszym zdaniem w świecie Internetu należy postawić na interaktywność – nie dotrzemy do wszystkich – powinniśmy dotrzeć przede wszystkim do tych, którzy szukają naszych usług.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Lokalizacja docelowego użytkownika - jak to się robi?
Opublikowano: 14-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:35 min

Kto myślał, że pozostaje w sieci anonimowy i jest nie do namierzenia, tkwi w ogromnym błędzie. Google ma bowiem kilka sprawdzonych sposobów, by ustalić lokalizację danego użytkownika – na podstawie domeny, adresu IP, analizy zapytania, a także ustawienia języka. Dzięki temu można zlokalizować pożądanych przez reklamodawcę użytkowników i zdecydować o wyświetlaniu reklam niektórym z nich.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Copywriting - poezja naszych czasów
Opublikowano: 11-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:30 min

Pisanie tekstów na strony internetowe to nie lada wyzwanie. Teksty takie nie tylko muszą być stylistycznie nienaganne i marketingowo skuteczne – muszą one także spełniać formalne wymogi, które pozwalają stronie www być zauważoną przez wyszukiwarki. Piszemy o tym, czym jest SEO copywriting oraz dlaczego optymalizacja tekstów pod kątem wyszukiwarek nie jest łatwym kawałkiem chleba.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
Oni decydują, jak ma wyglądać Internet - standardy sieciowe
Opublikowano: 11-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:10 min

Miliony komputerów na całym świecie, codziennie łączy się za pośrednictwem sieci Internet, by umożliwić nam nowoczesną komunikację. By było to możliwe, niezbędne są pewne uniwersalne konwencje, konstytuujące ich skuteczną integracje w globalną sieć. Skąd biorą się światowe standardy w internecie? Dlaczego ich nieprzestrzeganie jest nieopłacalne? Kto właściwie odpowiada za ich ustanawianie? Staramy się przybliżyć Państwu to zagadnienie, odpowiadając na powyższe pytania.

Autor
Agnieszka Tobys
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Game over
Opublikowano: 07-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:40 min

To już koniec! Ale każdy koniec oznacza też początek czegoś nowego! Minął termin nadsyłania rozwiązań w ramach konkursu „Grasz o staż”. Prace zostaną rzetelnie sprawdzone, a autorów najciekawszych pomysłów zaprosimy do II etapu. Spodziewajcie się zatem telefonów od Sunrise System. Mocno trzymamy kciuki i z niecierpliwością czekamy na poznanie efektów Waszej pracy!

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
Po prostu Google
Opublikowano: 07-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:20 min

Używają jej codziennie miliony użytkowników, wprowadzając najrozmaitsze zapytania. Tworzy porządek i umożliwia nawigację po miliardach dokumentów opublikowanych w sieci Internet. Czym właściwie jest Google? Jak powstało? Skąd wzięła się nazwa? Jakie jest motto i misja firmy? Udzielamy odpowiedzi na te i inne pytania dotyczące najpopularniejszej wyszukiwarki świata.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Strategia międzynarodowa - kierowanie linków sponsorowanych według kryterium językowego
Opublikowano: 07-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:40 min

Jak dotrzeć z kampanią reklamową do międzynarodowego grona odbiorców? Niestety, Google nie zrobi tego za nas. Musimy sformułować tekst reklamy w kilku językach oraz kierować odpowiednią reklamę do użytkowników danego języka. Na szczęście Google AdWords umożliwia nam strategię międzynarodowego kierowania kampanii. Jak się za to zabrać? Przygotowaliśmy kilka cennych wskazówek.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Geograficzne nakierowanie kampanii linków sponsorowanych
Opublikowano: 01-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:35 min

W przypadku firm o zasięgu regionalnym warto postawić na skierowanie kampanii reklamowej do użytkowników z konkretnego obszaru. Dzięki temu nasza reklama dotrze do węższego grona odbiorców, ale daje to szansę na to, że reklama trafi do większej grupy potencjalnych klientów. Oznacza to, że kampania stanie się bardziej efektywna – a o to właśnie chodzi w  Google AdWords!

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Case study - sukces to nie przypadek
Opublikowano: 28-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:40 min

Czy wiecie, co jest kluczem do sukcesu? Firma FALCO odkryła tę tajemnicę jakiś czas temu - najkrótszą drogą do pokonania rynkowych rywali jest promowanie się przy pomocy pozycjonowania strony internetowej.  A jak to osiągnąć? Nie jest to proste zadanie, dlatego warto skorzystać ze wsparcia specjalistów, którzy wiedzą, co zrobić, by wznieść stronę internetową na wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
Jak nie zgrzeszyć - zasady tworzenia witryny www
Opublikowano: 28-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:55 min

Doradzamy, czym przede wszystkim kierować się przy tworzeniu witryny internetowej swojej firmy. Zoptymalizowana strona internetowa jest lepiej widoczna dla wyszukiwarek, a co za tym idzie, łatwiej odnaleźć ją Państwa potencjalnym klientom. Jakie działania są wskazane, a jakich błędów należy za wszelką cenę unikać – dowiedzą się tego Państwo z niniejszego artykułu.

 

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Mocne uderzenie - pozycjonowanie i linki sponsorowane
Opublikowano: 28-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:40 min

Piszemy o przewadze kampanii linków sponsorowanych i pozycjonowania w wyszukiwarkach nad klasycznymi formami reklamy. Przybliżamy mocne strony tej formy promocji, tłumaczymy, dlaczego marketing internetowy jest obecnie najskuteczniejszym sposobem dotarcia do klienta. Warto zaczerpnąć tych informacji, by świadomie i skutecznie zarządzać promocją we własnej firmie.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ani rusz bez poprawnych wyrażeń kluczowych!
Opublikowano: 25-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min
 
Dobór odpowiednich wyrażeń kluczowych to podstawa każdej kampanii w wyszukiwarce Google. Nie jest to łatwe zadanie, szczególnie w przypadku firm oferujących zróżnicowany asortyment oraz usługi. Jak zatem się za to zabrać? O czym należy pamiętać? Najszybszym i najprostszym sposobem będzie skorzystanie z pomocy doświadczonego, certyfikowanego specjalisty AdWords.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się