Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Wybór dopasowania wyrażenia kluczowego
Opublikowano: 17-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
3.00 - (1 głos)
Mapy Google po polsku
Opublikowano: 14-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Pragniemy przybliżyć Państwu podstawowe funkcje działającej od kilku dni w Polsce usługi Google Maps. To niezwykle użyteczne narzędzie pozwala pozyskiwać wiele przydatnych informacji z internetu łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej. Zamiast palcem po mapie, można teraz podróżować myszką po ekranie monitora. W ciągu kilku sekund odnajdą Państwo fotografie, filmy i wiele innych z dowolnego zakątka ziemi.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
3.00 - (2 głosy)
Osadzanie Flash przy pomocy SWFObject
Opublikowano: 13-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:30 min
Wyszukiwarki, w tym oczywiście również Google, właściwie nigdy nie radziły sobie z technologią Flash. Dlatego strony zbudowane z wykorzystaniem tej technologii miały bardzo utrudnioną drogę do wysokich pozycji. Najczęściej po prostu trzeba zmienić całe witryny. Ostatnio jednak pojawił się ciekawy program, który pozwala przedstawić zawartość animacji Flash w formie tekstowej.
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
3.90 - (10 głosów)
SEO, SEM, CPC, CPM, PPC....
Opublikowano: 11-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

CPR, ROI, SERP? Te nazwy nic Państwu nie mówią? Nic straconego, z nami dowiecie się dokładnie co znaczą. Warto posiąść tą wiedzę, określenia tego typu coraz częściej okazują się przydatne. Specjalnie dla Państwa rozszyfrowujemy najczęściej spotykane skróty pojawiające się, gdy mowa o marketingu internetowym. Dzięki ich znajomości będą Państwo mogli swobodnie komunikować się ze specjalistami z branży SEM (Search Engine Marketing).

 

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Tik-tak, tik-tak... czas ucieka. Grasz o staż?
Opublikowano: 10-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
Linki sponsorowane? Z czym to się je?
Opublikowano: 10-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
Jak doprowadzić do tego, aby znaleźć się na podświetlonym polu nad wynikami organicznymi?
Opublikowano: 04-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Pozycja reklamy zależy od Rankingu Reklamy. Jest on iloczynem ceny ofertowej CPC i wyniku jakości.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Algorytm Google... zagadka rozwiązana?
Opublikowano: 03-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min
Czy algorytm Google może wyglądać właśnie tak? Spekulacje ekspertów SEO dotyczących elementów składowych algorytmu/algorytmów Google są niezwykle liczne. Tylko pytanie brzmi: ile w nich prawdy? W przypadku tej "symulacji" wydaje się, że autor mógł przybliżyć się nieco rozgryzienia algorytmu. Oczywiście, nie jest to sprawdzona formuła na skuteczne pozycjonowanie, a jedynie jedna z wielu teorii.
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Sunrise cieszy, Sunrise radzi, Sunrise nigdy Cię nie zdradzi
Opublikowano: 28-02-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Nieprawidłowe kliknięcia - jak Google je wykrywa?
Opublikowano: 26-02-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Przekierowanie domeny poprzez PHP
Opublikowano: 25-02-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min
Czy zastanawiałeś się w jaki sposób jednocześnie szybko i bezpiecznie przekierować domenę poprzez PHP? W naszym krótkim, aczkolwiek treściwym poradniku przedstawiamy praktyczne, konkretne wskazówki na co dokładnie zwrócić uwagę. Co więcej, podajemy gotowy kod i szczegółowo go wyjaśniamy, żeby ułatwić każdemu pracę nad pozycjonowaniem swojej strony internetowej.
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Wyniki wyszukiwania, a klikalność
Opublikowano: 19-02-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:35 min

 Jeśli zastanawiają się Państwo, w jakim stopniu poprawa pozycji strony www w rankingach wyszukiwania wpłynąć może na ilość odwiedzin unikalnych użytkowników tejże strony, przedstawiamy interesujące statystyki. Pokazujemy w liczbach, jak plasuje się współczynnik klikalności wobec pozycji, oraz dlaczego warto znaleźć się w pierwszej dziesiątce. Zapraszamy do lektury.

Autor
Adam Marciniak
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się