Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Google mówi „tak”
Opublikowano: 17-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min

Kto pyta, nie błądzi. Stare jak świat powiedzenie ma słuszność także w świecie Internetu. Zastanawialiście się kiedyś, czy Google popiera działania SEO? Oczywiście, że tak - ale tylko te uczciwe i zgodne z proponowaną polityką. Przed rozpoczęciem jakichkolwiek działań w tym kierunku warto zapoznać się z informacjami z centrum pomocy dla webmasterów. Czeka tam mnóstwo cennych wskazówek dotyczących SEO!

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Prognoza trafniejsza niż przewidywanie pogody... narzędzie prognozowania odwiedzin serwisu
Opublikowano: 16-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:55 min
Wybór słowa kluczowego nie wystarczy - warto nieco wczuć się w rolę internauty i spróbować odgadnąć, co pomyśli na temat przygotowywanej kampanii. Na szczęście przedsiębiorca nie musi robić tego sam. Pomoże mu w tym narzędzie prognozowania odwiedzin. Jest ono dostępne dla każdego reklamodawcy w kampanii AdWords. Wystarczy wpisać słowo kluczowe, aby zyskać mnóstwo cennych informacji.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
4.50 - (2 głosy)
Nasza firma członkiem SEMPO
Opublikowano: 12-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:35 min
Z przyjemnością informujemy, że Sunrise System jest od wczoraj członkiem SEMPO - organizacji, która skupia specjalistów reklamy w wyszukiwarkach. Dzięki obecności w szeregach lidera w branży możemy śmiało mówić o tym, że nasza firma jest najlepszym wyborem, jeśli chodzi o promowanie się w Sieci. Nasi Klienci są w naprawdę dobrych rękach. Rekomendacja SEMPO jest tego świadectwem.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Niepapierowy papier...
Opublikowano: 12-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:30 min
Nadchodzi nowa era, która może zupełnie zmienić naszą kulturę: e-papier. Czy obecność ekologicznego papieru wyprze druk? Takie prognozy nie brzmią optymistycznie, ale są prawdopodobne. Choć wielu jest zwolenników książek oraz gazet, którzy nie wyobrażają sobie, aby z ich półek mógł zniknąć tradycyjny papier. Mimo wszystko takie pytania warto zadawać i dostrzegać także plusy tego rozwiązania.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Cegiełka do cegiełki, kamyczek do kamyczka....
Opublikowano: 11-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:05 min

Konkurencja nie śpi. Dlatego nie jest łatwo wybić się na rynku i utrzymać pozycję lidera w branży. Myślicie, że wystarczy kosztowna kampania reklamowa? Otóż nie. Zamiast inwestować w jednorazowe akcje, warto postawić na długofalowe działania – budowanie świadomości marki w umysłach dotychczasowych, ale i potencjalnych klientów. Jak zatem wyróżnić firmę na tle innych? My stawiamy na e-branding.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Dobra pozycja na parkiecie...
Opublikowano: 11-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:15 min

Jak uzyskać i utrzymać dobrą pozycję na parkiecie? Co zrobić, by inni nie przyćmili naszej popularności? Wprawdzie na parkiecie tanecznym się nie znamy i nie powiemy Wam, jak zostać królem imprezy, ale za to doskonale znamy się na parkiecie giełdowym. Stąd też wiemy, że spadek pozycji strony internetowej przedsiębiorstwa w wyszukiwarkach może spowodować spadek popularności akcji firmy na giełdzie.

Autor
Tomasz Wieczorek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Google dba o oryginalność - procedury dotyczące praw autorskich
Opublikowano: 09-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:05 min

Zauważyliście, że ktoś rozpowszechnia w sieci teksty bądź inne materiały Waszego autorstwa bez Waszej zgody? Z jednej strony czujecie się docenieni – wszak oznacza to, że Wasza twórczość naprawdę się podoba. Z drugiej strony jednak ktoś przywłaszcza sobie Wasze dzieło. Co zrobić w takiej sytuacji? Jak upomnieć się o swoje prawa? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w naszym artykule.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Szturm użytkowników - nowe narzędzie Google znajdzie ci znajomych
Opublikowano: 06-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:35 min

Portale społecznościowe stają się coraz powszechniejsze. Coraz trudniej jest znaleźć osoby, które nie posiadają profilu w żadnym z najpopularniejszych serwisów. I trudno się dziwić! Możliwości, jakie dają sieci społecznościowe są ogromne! Jak jednak zapanować nad wszystkimi swoimi profilami? Google może mieć na to odpowiedź - narzędzie nazwane Friend Connect. Co dokładnie robi?

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Historia pierwszego śmiecia
Opublikowano: 05-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:25 min

Zaśmieca skrzynkę, blokuje miejsce, powoduje stratę czasu, a także utratę zaufania oraz ogólne poirytowanie. O czym mowa? O wszechobecnym spamie! Co dokładnie kryje się pod tym pojęciem i jakie są jego początki? Skąd pochodzi największa liczba wiadomości spamowych? Odpowiedzi szukajcie w naszym artykule o historii spamu oraz zagrożeniach, jakie za sobą niesie.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Czy wiesz, że Google to nie tylko wyszukiwarka?
Opublikowano: 04-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:20 min

Pierwsze skojarzenie z Google? Oczywiście wyszukiwarka internetowa! Nie każdy jednak zdaje sobie sprawę z ogromu możliwości, jakie daje nam Google. Gmail, Google Maps, Google Earth, Google Talk i wiele, wiele więcej… Jesteście ciekawi, jakie asy w rękawie kryje Google?  Warto zgłębić temat – być może okaże się, że potrzebne Ci narzędzia i programy cały czas masz na wyciągnięcie ręki!

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Partyzantka w wyszukiwarkach... - Google ma sposób na nieuczciwych klikaczy
Opublikowano: 02-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min

Prowadzisz własny biznes? Inwestujesz w kampanie reklamowe w sieci? Swoje działania opierasz na AdWords i zauważyłeś, że założony budżet nagle przestał wystarczać? Musisz mieć świadomość, że konkurencja nie śpi. Niektórzy sięgają po wątpliwe etycznie praktyki, by zyskać przewagę nad konkurentem. Być może Ty też padłeś ofiarą internetowego sabotażu „złodzieja klików”!

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Nowe oblicze e-biznesu
Opublikowano: 29-05-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:50 min

Partnerstwo i pełne zaufanie w biznesie – niemożliwe? A jednak! Jesteśmy otwarci na współpracę z innymi firmami. Jako lider w branży chętnie dzielimy się swoją wiedzą i doświadczeniem. Wiemy, że przyniesie to wymierne korzyści dla obu stron. Jeśli są Państwo zainteresowani rozwojem przedsiębiorstwa poprzez Program Biznes Partner, jesteśmy do Państwa dyspozycji!

Autor
Agnieszka Tobys
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się