Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Demografia Internetu: Pokolenia On-Line
Opublikowano: 14-08-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:30 min
Mylne jest przekonanie, że dobroci Internetu korzystają tylko ludzie młodzi. Najnowsze badania temu zaprzeczają: raport Pew Internet, niezależnej organizacji badawczej zajmującej się społecznym wpływem tego środka przekazu wskazuje, że spory odsetek internautów stanowią obecnie ludzie poniżej 40. roku życia. Seniorzy też nie pozostają tutaj w tyle. Zachęcamy do poznania szczegółów raportu.
Autor
Maciej Włodarczak
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Szczęśliwa trzynastka standardów rozpoznawanych przez Google
Opublikowano: 12-08-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:10 min

W prehistorii stron WWW jedynym akceptowanym i rozpoznawanym przez wyszukiwarki typem plików był HTML. A jednak wraz z rozwojem różnych standardów, opracowywanych przez niezależnych od siebie deweloperów, pojawiła się konieczność wyszukiwania także w innych typach dokumentów, takich jak formaty Acrobat Readera - .pdf, czy Microsoft Worda - .doc i .rtf.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Kręć video z Google – c.d.
Opublikowano: 11-08-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min

Integracja reklam video z cała kampanią AdWords jest możliwa i nie wymaga instalowania dodatkowych programów. Zanim jednak skorzystamy z tej możliwości, powinniśmy sprawdzić, jakimi wskazówkami się kierować, aby stworzyć przekaz, który przyciąga uwagę i jest zgodny z wytycznymi. Istnieje kilka obostrzeń, o których warto pamiętać podczas tworzenia kampanii.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Pokaż internaucie palcem na mapie
Opublikowano: 07-08-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min
Daj się znaleźć innym za pomocą mapy. Nie takiej zwykłej, ale internetowej, proponowanej przez Google. Dzięki temu narzędziu nie tylko podzielisz się ofertą, ale także wskażesz dokładną lokalizację swojej firmy. Użytkownik Sieci otrzyma cenną informację - jak Cię znaleźć. To znakomity wabik na klientów i kolejny sposób na to, aby wypromować biznes w Internecie.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Żart nie zawsze udany – cybersquatting
Opublikowano: 06-08-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:25 min
Cybersquatting to coraz powszechniejsze zjawisko zagrażające firmom działającym w Internecie - zwłaszcza tym, które korzystają z potocznych nazw w domenach. I choć nie ma ona dużego wpływu na samo pozycjonowanie, może zaszkodzić prowadzonemu biznesowi. Czy można się przed nim uchronić? I co zrobić, by nie wykorzystano znaku towarowego, jakim jest nazwa firmy?
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Kobiety vs mężczyźni
Opublikowano: 05-08-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min
Rywalizacja płci jest widoczna niemal na każdym polu - także tym dotyczącym aktywności w najpopularniejszych serwisach społecznościowych. Firma Rapleaf sprawdziła, czy i w jaki sposób płeć oddziałuje na wybory dokonywane pod kątem korzystania z takich platform, jak Facebook czy Myspace. Wyniki okazały się bardzo ciekawe i w pewnym stopniu zaznaczają przewagę kobiet nad mężczyznami.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Spot na życzenie – reklamy video w kampanii Google AdWords
Opublikowano: 04-08-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:25 min
Dobrze, jeśli komunikat trafia do odbiorcy. Jeszcze lepiej, gdy okazuje się on atrakcyjny i angażujący. Kampania AdWords okaże się jeszcze skuteczniejsza, jeśli wykorzystamy potencjał tkwiący w reklamach video. Siła takiego rozwiązania? Baner pojawia się na życzenie, a zatem w momencie wpisywania wyrażenia kluczowego - zawarty w nim adres URL bez problemu odsyła na daną stronę.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
3.00 - (1 głos)
Przed drugą rundą gry fair play
Opublikowano: 01-08-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:50 min
Miło nam poinformować, że Sunrise System przeszło do drugiego etapu konkursu o tytuł i certyfikat „Przedsiębiorstwo Fair Play”. Celem programu jest wdrażanie etyki w działalność gospodarczą polskich przedsiębiorstw. Aby zdobyć cenne informacje, organizatorzy tym razem skupią się na tym, aby poznać Sunrise System od strony naszych Klientów. Z przyjemnością dowiemy się, co o nas sądzą :)
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Pierwszy taki serwis. Na pierwszej pozycji.
Opublikowano: 30-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:35 min

Czego oczekujemy od wortalu internetowego? Wyspecjalizowania informacji i znalezienia sposobu na podania ich w atrakcyjnej formie przekazu. I tym właśnie jest strona Ecoportal.pl. To pierwszy serwis informacyjno-społeczny w Polsce, który poświęcono takim zagadnieniom, jak ekologia czy ochrona środowiska. Co zrobić, aby cieszyć się wysokimi pozycjami? Wiedzą to specjaliści Sunrise System.

Autor
Bartosz Rybacki
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Kto szuka, nie zawsze znajdzie... Twoją firmę w Google
Opublikowano: 29-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:50 min

Dlaczego firmy emigrują do Sieci? Z jednej prostej przyczyny: komunikacja internetowa to najwygodniejszy sposób porozumiewania się z rynkiem. Wygodny przede wszystkim dla internautów, którzy poszukiwania hydraulika rozpoczynają od wstukania pewnej frazy do wyszukiwarki (nawet jeśli hydraulik mieszka po drugiej stronie ulicy). A pozycjonowanie dokładnie odpowiada na potrzeby takich firm.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Migająca kolorowanka – kreowanie reklam graficznych w kampanii AdWords
Opublikowano: 28-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min
Teraz zyskasz w oczach wszystkich wzrokowców - Twoim hakiem na klientów, oprócz chwytliwego hasła, będzie też kolor. W jaki sposób przygotować kampanię, aby ta przekonała do kliknięcia, a jednocześnie nie odstraszyła swoim wyglądem? Podczas przygotowywania grafiki należy wziąć pod uwagę kilka istotnych wytycznych. Dzięki nim baner z pewnością wzbudzi zainteresowanie w użytkownikach Sieci.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Kopie - nowy oryginał: Google zmieniło wygląd
Opublikowano: 25-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:35 min
Google dokonało zmiany w wyglądzie komunikatu dotyczącego kopii strony. Po wpisaniu specjalnego adresu można zobaczyć, w jaki sposób witryna była aktualizowana. Właśnie od tej kopii zależy też, co zostanie uwzględnione przez roboty Google. Do bardzo ciekawa i istotna baza danych, o którą warto zadbać - także dla pozycji strony w wyszukiwarce Google.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się