Zbliżający się rok to kolejny okres zmian w branży SEO. Wraz z postępem technologicznym i kolejnymi nowinkami od Google zapowiada się wiele analitycznych i nieprzespanych nocy. Jak zawsze mamy nadzieję, że będą to zmiany na lepsze. Czego możemy się spodziewać po roku 2023? Jakie będą trendy w branży SEO w 2023 roku? Poniżej lista najgorętszych tematów, które według nas mogą być najistotniejsze dla pozycjonowania w nadchodzącym okresie.Czytaj więcej
Jedno kliknięcie i gotowe! Być może właśnie zrobiliście kolejne udane zakupy bez wychodzenia z domu, a może… siedzicie po drugiej stronie monitora i zachodzicie w głowę, co zrobić, żeby Wasza oferta online była jeszcze bardziej atrakcyjna? Nie stworzymy za Was przykuwającej wzrok szaty graficznej, nie przyspieszymy czasu ładowania witryny, ale możemy Wam zdradzić, jakich błędów powinniście unikać opisując produkty. Sprawdźcie listę „zakazanych praktyk” i patrzcie, jak koszyki klientów zapełniają się artykułami z Waszej oferty!Czytaj więcej
Podejmując decyzje biznesowe, zazwyczaj opieramy się o dane. Niestety, częstym problem jest ich błędna interpretacja. Te błędy mogą wynikać ze zbyt powierzchownego spojrzenia na statystyki, ale też z braku wiedzy na temat tego, co tak naprawdę one oznaczają. Nawet wydawałoby się oczywiste wskaźniki efektywności, mogą przedstawiać jednie część prawdy. W tym artykule chciałbym przedstawić kilka przykładów pułapek, jakie stawia przed nami Google Analytics.Czytaj więcej
Multiscreening to zjawisko, które stało się powszechne w naszym społeczeństwie. Dzisiaj jeden ekran już nie wystarcza, a skoro o tym wiemy, to warto fakt ten wykorzystać w praktyce. Multiscreening polega na jednoczesnym lub sekwencyjnym korzystaniu z więcej niż jednego ekranu. Mimo, że sama nazwa zjawiska może brzmieć obco, to tak naprwadę jest ono bardzo powszechne i codziennie praktykowane przez wielu z nas. Najważniejsze informacje na ten temat znajdziecie w tym artykule!Czytaj więcej
Trendy internetowe przychodzą i odchodzą, ale tylko niewielkiej części z nich udaje się przebić do „mainstreamowej” świadomości. Jeszcze mniej natomiast utrzymuje się na powierzchni, by co jakiś czas powracać w chwale i nieco odmienionej formie. Dablony z TikToka zdają się spełniać pierwszy warunek — o czym świadczą chociażby artykuły na stronach The New York Times czy The Guardian. Czy jednak fikcyjna ekonomia oparta na filmach z kotami zostanie z nami na dłużej oraz czy tkwi w niej jakikolwiek potencjał marketingowy? Przekonajmy się!Czytaj więcej
Tak, jak zapowiedziałem w poprzednim artykule dotyczącym rozwoju e-commerce w dekadzie 2010-2019, tym razem skupię się na wydarzeniach z ostatnich dwóch, trzech lat. Stały one pod znakiem pandemii Covid-19, która przyczyniła się m.in. do przyspieszenia rozwoju handlu internetowego. W dalszej części niniejszego artykułu opiszę pokrótce średnio- i długoterminowe perspektywy rozwoju tego rynku. Czytaj więcej
W 2022 roku fani piłki nożnej na całym świecie dostali prezent znacznie wcześniej niż 24 grudnia! Mistrzostwa Świata w Katarze z pewnością cieszą prawdziwych pasjonatów, którzy od 20 listopada zaczęli śledzić poczynania graczy na boiskach. Taka impreza sportowa to także ogromne przedsięwzięcie marketingowe. Właśnie dlatego przyjrzymy się wybranym spotom reklamowym stworzonym przez oficjalnych sponsorów tych mistrzostw! Gotowi? W takim razie zaczynamy!Czytaj więcej
Masz podzielność uwagi, a wszystkie zadania z listy odhaczasz w kilka godzin? Śmiało możesz uznać siebie za wielozadaniowca. Pytanie tylko, czy na pewno czerpiesz z tego satysfakcję. Okazuje się bowiem, że multitasking, szczególnie w swojej mało zorganizowanej odmianie, przestaje być uznawany za zaletę. Tylko co zrobić, jeśli stanowisko wymaga od ciebie robienia kilku rzeczy naraz? Wystarczy dobrze się zorganizować!Czytaj więcej
Są takie branże, które wymagają zachowania szczególnej ostrożności podczas pozycjonowania, w tym tworzenia contentu na stronę internetową. Chociażby tam, gdzie pojawia się mowa o pieniądzach, trzeba pamiętać o odpowiednim podejściu. Branża finansowa jest bowiem pod czujnym okiem zarówno Google, jak i specjalnych instytucji. Z tego artykułu dowiesz się, jak pisać teksty dla firm działających w świecie finansów i inwestycji.Czytaj więcej
Na przestrzeni ostatnich lat zaobserwować można stale rosnący trend sprzedaży w Internecie, a pandemia wręcz wymusiła na przedsiębiorcach przeniesienie dotychczasowej sprzedaży bezpośredniej do sieci. Twój biznes już nie konkuruje zatem tylko z lokalnymi przedsiębiorcami, ale z serwisami oferującymi podobne usługi bądź produkty z całej Polski. Jak zatem sprawić, by użytkownik spośród tak dużej konkurencji wybrał właśnie Twoją ofertę? Przepisem na sukces mogą okazać się przedstawione w tym artykule heurystyki Nielsena!Czytaj więcej
Marketing to bardzo dynamiczna branża, która bez przerwy oferuje nowe rozwiązania, mające pomóc w skuteczniejszym dotarciu do klienta zwiększeniu zysków, a także w lepszej organizacji pracy. Nie ma w tym nic dziwnego, w dzisiejszych czasach bycie na bieżąco to podstawa, jeśli chcesz prowadzić biznes przynoszący zyski. W dzisiejszym artykule piszemy o tym, jak efektywnie zautomatyzować codzienną pracę. Przeczytajcie koniecznie!Czytaj więcej
Tworzenie profilu linkowego to kolejny krok w kierunku rozwoju Twojej strony internetowej. Dodatkowo, jeśli zadbasz o to, aby w serwisie pojawiły się wartościowe, dobrze nasycone treści, które zostaną odpowiednio zoptymalizowane, to masz przepis na sukces! Tak właśnie wyglądała współpraca z marką Bunny Land, o efektach możecie przeczytać w tym case study!Czytaj więcej
Rozmowy rekrutacyjne często powodują stres, składa się na to kilka czynników. Jednak najczęstszą przyczyną jest to, że nie wiemy czego się spodziewać. Zastanawiamy się o co zapyta nas rekruter i jak odpowiedzieć na zadane przez niego pytanie, tak aby był zadowolony. Mimo, że nie możemy dokładnie przewidzieć jak potoczy się rozmowa, posiadamy szereg cennych wskazówek, które pomogą się przygotować, a co za tym idzie zminimalizować stres.Czytaj więcej
Jak zaprojektować skuteczny przycisk call to action? Jak zachęcić użytkowników do pobrania e-booka, zapisania się do newslettera i kupna produktu przy użyciu wezwania do działania? Poznajcie niezawodne techniki, dzięki którym Wasza strona internetowa zacznie generować większy ruch, a słupki konwersji poszybują w górę. Przetestujcie je i przekonajcie się, że dobre CTA robi różnicę! Wdrożenie kilku prostych zasad pomoże Wam nakłonić odbiorców do kliknięcia.Czytaj więcej
Za dobrymi rezultatami zawsze stoi zaangażowanie i współpraca. W przypadku naszego Klienta, właściciela sklepu francow.com, to właśnie stały kontakt w połączeniu z takimi działaniami jak optymalizacja mobilnej wersji serwisu czy nasycenie strony wartościowymi treściami były kluczem do sukcesu. Chcesz wiedzieć więcej? Zapoznaj się z naszym case study i zobacz współpracę oczami Klienta!Czytaj więcej
Prowadząc działalność gospodarczą działamy w konkretnym otoczeniu biznesowym, a zatem spotykamy się z konkurencją na każdym kroku. Generalnie są nią wszystkie firmy, które oferują podobne do naszych produkty lub usługi. Natomiast w przypadku działań prowadzonych online lub promocji internetowej, naszą konkurencję stanowią wszyscy przedsiębiorcy, którzy wyświetlają reklamy na podobne do naszych frazy kluczowe, na analogicznym obszarze geograficznym oraz w tym samym przedziale czasu.Czytaj więcej
Dowiedz się jak przekuwać nawet najbardziej skomplikowane zagadnienia w prosty do przyswojenia przekaz, który pozwoli Ci skutecznie przebić się do świadomości Twoich odbiorców. Przenośnia to potężne narzędzie językowe — swego rodzaju wytrych do umysłu czytelnika. W tym artykule wyjaśniamy, dlaczego zderzając światy metafory oraz content marketingu możesz liczyć na naprawdę spektakularne efekty.Czytaj więcej
Google Data Studio to bezpłatne narzędzie, które służy do wizualizacji danych w formie czytelnych raportów. Z jego pomocą możesz szybko przygotować dashboard oparty o różne źródła danych. W tym artykule przedstawiam najważniejsze funkcje i zalety, które sprawiają, że uważam Google Data Studio za jedno z najważniejszych narzędzi marketingowca.Czytaj więcej
Lockdown, będący następstwem pandemii koronawirusa, zmienił postrzeganie wielu obszarów życia. Nie inaczej stało się z pracą biurową. Wielu z nas komputery stacjonarne zamieniło na laptopy, a spotkania przy stole – na wideokonferencje. Home office, z doraźnego rozwiązania na czas lockdownu, szybko przeobraził się natomiast w korzystną alternatywę dla pracy stacjonarnej, zwaną potocznie hybrydą!Czytaj więcej
To wydarzenie, na które czekaliśmy z niecierpliwością! Google Search On sprawia, że jesteśmy na bieżąco z nowościami, które będą miały swoją premierę w niedalekiej przyszłości. W tym roku większość nowości to rozwiązania z wykorzystaniem sztucznej intelogencji (AI). Jej szybki rozwój sprawia, że mamy coraz większe możliwości, a przy tym pokazuje jak zmienia się branża oraz czego możemy się spodziewać w przyszłości. Jeśli jesteście ciekawi nowości w wyszukiwarce Google, zapraszamy do lektury!Czytaj więcej
W biznesie często mówi się, że czas to pieniądz, właśnie dlatego wielu przedsiębiorcom zależy na kompleksowym działaniu outsorcingowym w zakresie marketingu. Powierzenie strony internetowej specjalistom pozwala w pełni skupić się na prowadzeniu biznesu. To właśnie ten element współpracy z naszą firmą najbardziej docenia właściciel GAZDA INVEST. Chcesz wiedzieć więcej? Zapoznaj się z naszym case study!Czytaj więcej
Jak dotrzymać kroku konkurencji i zwiększyć widoczność strony w wyszukiwarce Google w konkurencyjnej branży? Dzięki współpracy z Sunrise System opartej na całościowym pozycjonowaniu SEO Cloud, przekonał się o tym właściciel sklepu internetowego e-obuwniczy.pl. Chcesz wiedzieć więcej? Zapoznaj się z naszym case study i zobacz współpracę oczami Klienta!Czytaj więcej
Pozycjonowanie to proces, którego pierwsze efekty są widoczne zazwyczaj po pierwszych 3 miesiącach współpracy. Nie jest to jednak uniwersalna reguła - wszystko zależy od Twojej strony (jej warunków technicznych) i jej środowiska (Twojej konkurencji). Niejednokrotnie zdarza się, że efekty widać już po pierwszym miesiącu współpracy. Sprawdź sam w jakim czasie strona notiw.pl osiągnęła wysokie pozycje!Czytaj więcej
8-krotny wzrost wyświetleń i 4-krotny wzrost ruchu na stronie - to efekt współpracy z marką P.HOMES w oparciu o usługę SEO Cloud z optymalizacją konwersji! To rozwiązanie najczęściej rekomendowane przez naszych specjalistów dla przedsiębiorców zainteresowanych wzrostem konwersji. W ramach tej usługi działamy kompleksowo - najpierw doskonalimy stronę pod względem technicznym, a później rozpoczynamy pracę nad poprawą konwersji.Czytaj więcej