Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:30 min Ikona 23.05.2013

Nowy system wymiany linków – www.seo.net.pl

 

Nowa platforma seo.net.pl wkracza na rynek narzędzi

 

Od wczoraj pozycjonerzy mogą korzystać z nowego narzędzia – systemu wymiany linków rotacyjnych www.seo.net.pl. Wygląda na to, iż nowy system będzie stanowić twardą konkurencję dla popularnego systemu e-weblink. Nowy system jest jednak zbyt świeży, by stwierdzać jaka jest jego skuteczność dla pozycjonowania, ale już teraz oferuje on większe możliwości konfiguracyjne niż e-weblink.

 

W czym nowy seo.net.pl różni się od starszego e-weblinka?

 

Co różni nowy seo.net.pl od starszego e-weblinka? – nowy system udostępnia darmowe konta – w przypadku e-weblinka występuje podział na konta płatne (wygodniejsze zarządzanie linkami) i bezpłatne – seo.net.pl umożliwia dodawanie do systemu domen bez WWW – e-weblink przyjmuje tylko domeny z WWW – można dodać 2000 linków na konto – w e-weblinku dodać można 10 razy mniej linków – linki w systemie mogą mieć maksymalnie 50 znaków – w e-weblinku ograniczenie wynosi 30 znaków – system automatycznie sprawdza w Google pozycje wyrażenia kluczowego (bardzo przydatna funkcja wspomagająca pozycjonowanie przez kontrolę linków, ale zobaczymy jak wyjdzie w praniu) – seo.net.pl prowadzi program partnerski – za każdego poleconego otrzymać można 10% punktów.

Nowy system wymiany linków dynamicznych jest w trakcie udoskonalania – w najbliższym czasie wprowadzone zostaną między innymi automatyczne raporty dotyczące pozycji linkowanych serwisów. Po dwóch dniach działania w systemie znajduje się 1 537 domen (35 529 007 podstron) – dla porównania w e-weblinku jest teraz 13 732 domen (102 986 589 podstron). Jeśli system będzie rozwijał się w takim tempie jak teraz i jeśli jego skuteczność będzie tak dobra jak e-weblinka, to może stać się on najbardziej popularnym systemem wymiany linków w Polsce.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 28

No votes so far! Be the first to rate this post.

Wiesz, jaki potencjał drzemie w grupach na Facebooku? Wykorzystaj go w rozwoju swojego biznesu! Ikona 5:00 min 25.09.2023

Wiesz, jaki potencjał drzemie w grupach na Facebooku? Wykorzystaj go w rozwoju swojego biznesu!

Social media stały się dla wielu osób głównym źródłem nie tylko rozrywki, ale też informacji. To już chyba nikogo nie dziwi. Portale społecznościowe wkroczyły także w sferę biznesową i stanowią potężne narzędzie wspierające działania marketingowe. Dziś przyjrzymy się grupom na Facebooku, dzięki którym można wesprzeć rozwój biznesu. I to za darmo! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 26

No votes so far! Be the first to rate this post.

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach! Ikona 6:00 min 21.09.2023

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach!

Social media to miejsce, w którym nie może zabraknąć Twojej marki. Facebook, Instagram, YouTube, TikTok – to tylko niektóre serwisy, które gromadzą zaangażowane społeczności i mają ogromny potencjał marketingowy. Dziś podzielimy się z Tobą wskazówkami, dzięki którym dowiesz się, jak zdobywać followersów i przekształcić ich w klientów Twojej firmy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.4 / 5. Vote count: 25

No votes so far! Be the first to rate this post.

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną? Ikona 6:00 min 20.09.2023

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną?

Mobilna czy responsywna – która wersja strony internetowej jest przyjaźniejsza dla odbiorców? Wiele osób stosuje oba określenia zamiennie, nie zwracając uwagi na istotne, dzielące je różnice. A to może przyczynić się na przykład do spadku wyświetleń witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Dowiedzmy się, jaka opcja okaże się najlepszym rozwiązaniem! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55