Ikona 01:30 min Ikona Sunrise System 23.05.2013

 

Nowa platforma seo.net.pl wkracza na rynek narzędzi

 

Od wczoraj pozycjonerzy mogą korzystać z nowego narzędzia – systemu wymiany linków rotacyjnych www.seo.net.pl. Wygląda na to, iż nowy system będzie stanowić twardą konkurencję dla popularnego systemu e-weblink. Nowy system jest jednak zbyt świeży, by stwierdzać jaka jest jego skuteczność dla pozycjonowania, ale już teraz oferuje on większe możliwości konfiguracyjne niż e-weblink.

 

W czym nowy seo.net.pl różni się od starszego e-weblinka?

 

Co różni nowy seo.net.pl od starszego e-weblinka? – nowy system udostępnia darmowe konta – w przypadku e-weblinka występuje podział na konta płatne (wygodniejsze zarządzanie linkami) i bezpłatne – seo.net.pl umożliwia dodawanie do systemu domen bez WWW – e-weblink przyjmuje tylko domeny z WWW – można dodać 2000 linków na konto – w e-weblinku dodać można 10 razy mniej linków – linki w systemie mogą mieć maksymalnie 50 znaków – w e-weblinku ograniczenie wynosi 30 znaków – system automatycznie sprawdza w Google pozycje wyrażenia kluczowego (bardzo przydatna funkcja wspomagająca pozycjonowanie przez kontrolę linków, ale zobaczymy jak wyjdzie w praniu) – seo.net.pl prowadzi program partnerski – za każdego poleconego otrzymać można 10% punktów.

Nowy system wymiany linków dynamicznych jest w trakcie udoskonalania – w najbliższym czasie wprowadzone zostaną między innymi automatyczne raporty dotyczące pozycji linkowanych serwisów. Po dwóch dniach działania w systemie znajduje się 1 537 domen (35 529 007 podstron) – dla porównania w e-weblinku jest teraz 13 732 domen (102 986 589 podstron). Jeśli system będzie rozwijał się w takim tempie jak teraz i jeśli jego skuteczność będzie tak dobra jak e-weblinka, to może stać się on najbardziej popularnym systemem wymiany linków w Polsce.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Kupowanie linków – czy obecnie ma jakikolwiek sens? Ikona 04:00 min 10.10.2013 Co jakiś czas Google obdarowuje pozycjonerów „prezentami” w postaci zmiany w swoim algorytmie. Takie tąpnięcia w branży SEO obecnie zdarzają się na tyle często, że nawet jeśli dla pozycjonerów są one zaskoczeniem, już raczej nikogo nie dziwią. Prócz wartościowego contentu na stronie internetowej, należy szczególnie mocno dbać o jej reputację oraz sposób linkowania. To ostatnie coraz częściej zostaje poddane próbom poprzez kolejne aktualizacje algorytmu nazwane Pingwinem. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Wpis firmy w Mapach Google: FAQ Ikona 02:00 min 25.03.2015 Kto stworzył wpis mojej firmy w Mapach Google? Jak połączyć stronę Google+ z wpisem w Mapach Google? Jak usunąć wpis mojej firmy? Czy mogę ukryć dokładny adres firmy? Pomimo wysiłków Google, zmierzających do uproszczenia sposobu tworzenia i optymalizacji wpisu swojej firmy, wciąż pojawia się mnóstwo pytań związanych z tym procesem. Przedstawiamy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące tworzenia i zarządzania wpisem firmy w Mapach Google oraz Google Moja Firma. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Budżet dzienny na linki Ikona 01:55 min 26.01.2010 Stanowi jeden z najistotniejszych aspektów w trakcie prowadzenia kampanii linków sponsorowanych. Mowa oczywiście o budżecie dziennym, który zamierzamy przeznaczyć na naszą kampanię. Aby móc dokładnie zaplanować jego wysokość trzeba odpowiedzieć sobie na trzy pytania - do kogo skierowana jest reklama, w jakich godzinach ma się wyświetlać oraz ile chcemy przeznaczyć na nią pieniędzy. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 20

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 18

No votes so far! Be the first to rate this post.

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700