61 655 95 55
Wyższy standard skuteczności
Blog

Linki sponsorowane

Wybierz dziedzinę
Kierowanie reklam w kampaniach Google Ads - zmiany i najważniejsze informacje
Opublikowano: 30-12-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 5:30 min

Google od niedawna informuje, że wkrótce (a dokładniej od 1 maja 2023 r.) jedna z opcji kierowania reklam – do podobnych odbiorców – będzie stopniowo wycofywana. Czy to duża zmiana i co ona właściwie oznacza? Jakie rozwiązania Google zaproponuje w zamian? A także, jakie są inne dostępne obecnie sposoby kierowania reklam? Odpowiedź na te i wiele innych pytań znajdziecie w tym artykule!

Autor
Monika Olszańska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Monitorowanie konkurencji przy pomocy raportów Google Ads
Opublikowano: 18-10-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 3:35 min
Prowadząc działalność gospodarczą działamy w konkretnym otoczeniu biznesowym, a zatem spotykamy się z konkurencją na każdym kroku. Generalnie są nią wszystkie firmy, które oferują podobne do naszych produkty lub usługi. Natomiast w przypadku działań prowadzonych online lub promocji internetowej, naszą konkurencję stanowią wszyscy przedsiębiorcy, którzy wyświetlają reklamy na podobne do naszych frazy kluczowe, na analogicznym obszarze geograficznym oraz w tym samym przedziale czasu.
Autor
Monika Olszańska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Przygotuj swój e-commerce i kampanie PPC na Q4
Opublikowano: 28-09-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 6:00 min

Prowadzisz biznes w sieci i zastanawiasz się co jeszcze możesz zrobić, aby przyciągnąć klientów, a przy tym odpowiedzieć na ich potrzeby? Kampanie PPC to doskonałe rozwiązanie, należy jednak pamiętać, że jeśli mają być skuteczne trzeba planować je uwzględniając poszczególne okresy sprzedaży. Ostatni kwartał roku (Q4) zazwyczaj jest bardzo intensywny, jednak nie musisz się martwić. W naszym artykule znajdziesz najważniejsze informacje i wskazówki jak działać.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Czym są kampanie Google Ads i dlaczego warto z nich korzystać?
Opublikowano: 25-07-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 3:40 min

Google Ads to system reklamowy należący do firmy Google, który znają niemal wszyscy przedsiębiorcy, prowadzący działalność online. Platforma umożliwia skuteczną promocję marki w internecie oraz osiąganie pożądanych przez firmę celów biznesowych. Niemal każdy przedsiębiorca zadał sobie chociaż raz pytanie, czy warto z tego narzędzia korzystać. My odpowiadamy, że warto!

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
4.30 - (10 głosów)
Porównywarka Sunrise System, czyli kliknięcia tańsze średnio o 31%!
Opublikowano: 29-07-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 4:10 min

Kampanie Zakupów Google realizowane za pomocą zewnętrznych porównywarek cen to szansa na tańsze kliknięcie i więcej konwersji. Historie naszych klientów potwierdzają – jest zdecydowanie taniej. O ile? Średnio o 31% tańsze są kliknięcia pochodzące z porównywarki Sunrise System Shop. Możliwe jest to dzięki Comparison Shopping Services (CSS)!    

Autor
Jurek Maciej
Ocena artykułu
4.60 - (10 głosów)
AdWords od kuchni 2016
Opublikowano: 05-01-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min

Już tradycyjnie, na przełomie roku chcemy się podzielić swoimi obserwacjami z realizowanych kampanii AdWords. A dokładnie chodzi nam o frazy wpisywane do wyszukiwarki, które wygenerowały wyświetlenia i kliknięcia w naszych kampaniach. Widzieliśmy już wiele, ale internauci nadal potrafią nas zadziwić i obejść "zasieki" w postaci fraz wykluczonych. Oto kampanie AdWords od kuchni wydanie 2016.

Autor
Jurek Maciej
Ocena artykułu
4.10 - (10 głosów)
Więcej miejsca na reklamę i automatyzacja rozwiązań, czyli co nowego w AdWords?
Opublikowano: 28-07-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Dostosowanie poszczególnych rozwiązań do urządzeń mobilnych jest ostatnio priorytetem dla Google. Zmiany z cyklu mobile-first nie ominęły także linków sponsorowanych. Gigant z Mountain View nie próżnuje jednak i zamiast np. 1 nowego rozwiązania, przygotował dla reklamodawców aż 3 nowe możliwości, które od wczoraj można wykorzystywać w swoich kampanii. Co nowego znajdziemy więc na koncie AdWords?

Autor
Marta Młynarczyk
Ocena artykułu
4.40 - (5 głosów)
Google gra w zielone – nowe znaczniki AdWords
Opublikowano: 17-06-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

W kwietniu tego roku Google rozpoczęło testy zielonego znacznika linków sponsorowanych, który był widoczny tylko dla części użytkowników wyszukiwarki. Jednak w ostatnią środę klamka zapadła i gigant z Mountain View oficjalnie przyznał, że żółte znaczniki reklam zostaną zastąpione kolorem nadziei. Nadziei na co? Chociażby na uniknięcie kary Komisji Europejskiej.

Autor
Krystian Fred
Ocena artykułu
4.00 - (3 głosy)
Reklama na Mapach Google
Opublikowano: 02-06-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Jeszcze niedawno Mapy Google pozwalały jedynie planować trasy i wyszukiwać lokalne przedsiębiorstwa. Dziś celem Google wydaje się być zmaksymalizowanie użyteczności tej usługi nie tylko dla samych użytkowników, lecz także promujących się tam firm. Na Mapy Google z przytupem i fioletowym znacznikiem wkroczyli reklamodawcy AdWords, a jakiś czas wcześniej partnerzy Google tacy jak np. Booking.com, HRS, czy inne wyszukiwarki hoteli i systemy rezerwacji. Co jeszcze ma w zanadrzu gigant z Mountain View?

Autor
Marta Młynarczyk
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Reklamy AdWords w Mapach Google
Opublikowano: 29-04-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Stało się! Reklamy oficjalnie zawitały już do wyników wyszukiwania w Mapach Google. Od ok. 18 kwietnia możemy jeszcze skuteczniej docierać do odbiorców lokalnych. Po kilku miesiącach testów Google ostatecznie zdecydowało się na ten krok i dało nam jeszcze jedno narzędzie do rozwoju swojego biznesu. Jak to wygląda w praktyce? Czy użytkownicy będą klikać i odwiedzać naszą firmę?

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
4.00 - (4 głosy)
Koniec Flasha w reklamach graficznych Google
Opublikowano: 02-03-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Ze wsparcia technologii Flash na rzecz HTML5 wycofuje się coraz więcej firm tworzących branżę IT. Flasha nie obsługuje już iOS, Android, mobilna wersja Chrome'a, a w przypadku starszych wersji wtyczki Adobe także przeglądarka Mozilla Firefox. Teraz przyszedł czas na Google i AdWords. Gigant z Mountain View jeszcze w pierwszej połowie tego roku ma zamiar zrezygnować z reklam w formacie Flash. Kiedy dokładnie to nastąpi i dlaczego?

Autor
Marta Młynarczyk
Ocena artykułu
4.60 - (5 głosów)
4 reklamy AdWords powyżej wyników wyszukiwania Google
Opublikowano: 29-02-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Znaczące zmiany w układzie strony wyników wyszukiwania Google! Po kilku miesiącach testów, ok. 19 lutego wyszukiwarka ostatecznie zdecydowała się wprowadzić dla części wyników nie 3 a 4 reklamy AdWords nad rezultatami organicznymi. Jednocześnie żegnamy się (z wyjątkami) z reklamami występującymi po prawej stronie SERP. Czy świat SEO i PPC właśnie zadrżał? Jak zwykle w przypadku Google – niekoniecznie.

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
4.25 - (4 głosy)
Zadaj pytanie ekspertowi
 
Administratorem danych osobowych jest Sunrise System sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Poznaniu. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty.
Polityka Prywatności Sunrise System
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się