Wyższy standard skuteczności
Blog

Linki sponsorowane

Wybierz dziedzinę
AdWords od kuchni 2016
Opublikowano: 05-01-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min

Już tradycyjnie, na przełomie roku chcemy się podzielić swoimi obserwacjami z realizowanych kampanii AdWords. A dokładnie chodzi nam o frazy wpisywane do wyszukiwarki, które wygenerowały wyświetlenia i kliknięcia w naszych kampaniach. Widzieliśmy już wiele, ale internauci nadal potrafią nas zadziwić i obejść "zasieki" w postaci fraz wykluczonych. Oto kampanie AdWords od kuchni wydanie 2016.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Więcej miejsca na reklamę i automatyzacja rozwiązań, czyli co nowego w AdWords?
Opublikowano: 28-07-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Dostosowanie poszczególnych rozwiązań do urządzeń mobilnych jest ostatnio priorytetem dla Google. Zmiany z cyklu mobile-first nie ominęły także linków sponsorowanych. Gigant z Mountain View nie próżnuje jednak i zamiast np. 1 nowego rozwiązania, przygotował dla reklamodawców aż 3 nowe możliwości, które od wczoraj można wykorzystywać w swoich kampanii. Co nowego znajdziemy więc na koncie AdWords?

Autor
Marta Ciechomska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Google gra w zielone – nowe znaczniki AdWords
Opublikowano: 17-06-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

W kwietniu tego roku Google rozpoczęło testy zielonego znacznika linków sponsorowanych, który był widoczny tylko dla części użytkowników wyszukiwarki. Jednak w ostatnią środę klamka zapadła i gigant z Mountain View oficjalnie przyznał, że żółte znaczniki reklam zostaną zastąpione kolorem nadziei. Nadziei na co? Chociażby na uniknięcie kary Komisji Europejskiej.

Autor
Krystian Fred
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Reklama na Mapach Google
Opublikowano: 02-06-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Jeszcze niedawno Mapy Google pozwalały jedynie planować trasy i wyszukiwać lokalne przedsiębiorstwa. Dziś celem Google wydaje się być zmaksymalizowanie użyteczności tej usługi nie tylko dla samych użytkowników, lecz także promujących się tam firm. Na Mapy Google z przytupem i fioletowym znacznikiem wkroczyli reklamodawcy AdWords, a jakiś czas wcześniej partnerzy Google tacy jak np. Booking.com, HRS, czy inne wyszukiwarki hoteli i systemy rezerwacji. Co jeszcze ma w zanadrzu gigant z Mountain View?

Autor
Marta Ciechomska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Reklamy AdWords w Mapach Google
Opublikowano: 29-04-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Stało się! Reklamy oficjalnie zawitały już do wyników wyszukiwania w Mapach Google. Od ok. 18 kwietnia możemy jeszcze skuteczniej docierać do odbiorców lokalnych. Po kilku miesiącach testów Google ostatecznie zdecydowało się na ten krok i dało nam jeszcze jedno narzędzie do rozwoju swojego biznesu. Jak to wygląda w praktyce? Czy użytkownicy będą klikać i odwiedzać naszą firmę?

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
4.00 - (4 głosy)
Koniec Flasha w reklamach graficznych Google
Opublikowano: 02-03-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Ze wsparcia technologii Flash na rzecz HTML5 wycofuje się coraz więcej firm tworzących branżę IT. Flasha nie obsługuje już iOS, Android, mobilna wersja Chrome'a, a w przypadku starszych wersji wtyczki Adobe także przeglądarka Mozilla Firefox. Teraz przyszedł czas na Google i AdWords. Gigant z Mountain View jeszcze w pierwszej połowie tego roku ma zamiar zrezygnować z reklam w formacie Flash. Kiedy dokładnie to nastąpi i dlaczego?

Autor
Marta Ciechomska
Ocena artykułu
4.60 - (5 głosów)
4 reklamy AdWords powyżej wyników wyszukiwania Google
Opublikowano: 29-02-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Znaczące zmiany w układzie strony wyników wyszukiwania Google! Po kilku miesiącach testów, ok. 19 lutego wyszukiwarka ostatecznie zdecydowała się wprowadzić dla części wyników nie 3 a 4 reklamy AdWords nad rezultatami organicznymi. Jednocześnie żegnamy się (z wyjątkami) z reklamami występującymi po prawej stronie SERP. Czy świat SEO i PPC właśnie zadrżał? Jak zwykle w przypadku Google – niekoniecznie.

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
AdWords od kuchni 2015
Opublikowano: 10-12-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Podobnie jak przed rokiem – wraz z ogłoszeniem przez Google - YouTube Rewind 2015 – my również (specjaliści AdWords) chcemy się podzielić naszym podsumowaniem z realizowanych kampanii linków sponsorowanych. Dziś przykłady wyrażeń kluczowych z cyklu: „co użytkownik miał na myśl”, czyli kampanie AdWords od kuchni.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Dynamiczne rozszerzenia reklam AdWords
Opublikowano: 07-10-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Rozszerzenia reklam nie są niczym nowym. To jeden ze sposobów zwiększenia ich widoczności oraz przekazania internautom wielu dodatkowych informacji na temat firmy czy usług. Teraz oprócz standardowych rozszerzeń - linków do podstron, objaśnień, adresowych i połączeń - dostępne są rozszerzenia dynamiczne. Są one automatycznie generowane przez system i odpowiadają kategoriom treści w promowanej witrynie.

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Pięć sposobów na nieudaną kampanię AdWords
Opublikowano: 04-08-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Przeprowadzenie nieskutecznych działań w AdWords jest stosunkowo proste. Czytając ten wpis dowiesz się, w jaki sposób skonfigurować konto i zoptymalizować swoją kampanię tak, by nie przyniosła ona dobrych rezultatów. Sposobów na to, by AdWords ze skutecznego narzędzia do pozyskiwania klientów stał się niszczarką do pieniędzy przeznaczonych na reklamę jest oczywiście znacznie więcej, nż udało nam się zebrać w jednym poście ;-)

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
4.90 - (10 głosów)
Kampania AdWords na smartfony. Część pierwsza: budowa
Opublikowano: 09-07-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Nie ma dziś możliwości prowadzenia kampanii AdWords bez kierowania reklam na urządzenia mobilne. Można co prawda stawką w licytacji próbować „wyłączyć” kampanię na smartfony etc., jednak opcja: dezaktywuj kampanię na urządzenia mobilne – nie jest dziś dostępna. Google wie lepiej i delikatnie acz jednoznacznie sugeruje, aby nie wpadać na pomysł: nie będę kierował na urządzenia mobilne, bo nikt mnie tam nie szuka. Otóż byłby to błąd z kategorii tych niewybaczalnych.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Zmiany w AdWords - stop przypadkowym kliknięciom w reklamę
Opublikowano: 07-07-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Popularyzacja urządzeń mobilnych wpłynęła w znaczny sposób na sposób przeglądania stron internetowych.  Coraz częstszym zjawiskiem stały się przypadkowe kliknięcia w reklamy, które nie tylko obciążają reklamodawców, nie przynosząc jednocześnie efektu w postaci konwersji, ale również irytują Internautów. Czas zatem na zmiany.

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się