Wyższy standard skuteczności
Blog

Linki sponsorowane

Wybierz dziedzinę
Kontekstowo? Docelowo!
Opublikowano: 06-07-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min
Komunikat reklamowy jak nigdy wcześniej wymaga tego, aby skroić go na miarę klienta. Indywidualizacja przekazu jest dziś pożądana i co ważne, znacznie przychylniej oceniana przez odbiorcę. Na takie działanie ukierunkowana jest kampanii linków sponsorowanych Google AdWords, która sięga właśnie po nową, skuteczniejszą broń w walce o uwagę użytkowników sieci - kierowanie kontekstowe.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
Prime time w Internecie
Opublikowano: 20-05-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min
Od tego, o jakiej porze wyświetlona zostanie Twoja reklama, zależeć będzie jej skuteczność - nie jest to tajemnicą. Jednak jak wygląda "prime time" w Internecie? W sieci również istnieją określone pory, w trakcie których użytkownik okazuje się bardziej podatny na reklamę. Sporą podpowiedzią będą dla Was wyniki badań przeprowadzonych przez Lightspeed Research.
Autor
Bartłomiej Nowaczyk
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
To nie jest zawsze 1 zł
Opublikowano: 08-05-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min
Ile wynosi CPC, czyli koszt za pojedyncze kliknięcie w link sponsorowany? Takie pytania nie są rzadkością i zupełnie nas nie dziwią. Nie zawsze jednak jest to taki sam koszt. Zależy on od wielu czynników. Podać można wyłącznie szacowaną kwotę za usługę. Dzięki jej znajomości można jednak swobodnie określić koszty kampanii i zaplanować jej przebieg pod względem finansowym.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
3.00 - (2 głosy)
Klucz do bogactwa
Opublikowano: 23-04-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min
Najnowsze badanie Internet Ad Barometer, w którym przepytano aż 300 wielkich i znanych firm wskazało, jakimi kanałami reklamowymi docierają do klientów. Pokazują jednocześnie, czy należą do one do skutecznych, czy wręcz przeciwnie. Okazuje się, że coraz więcej budżetów reklamowych przenosi się do Internetu. Jednocześnie firmy rezygnują z innych kanałów, takich jak TV czy prasa.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
3.00 - (1 głos)
Google w roli wróżki
Opublikowano: 20-04-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min
Czy częstotliwość wyszukiwania określonych haseł w Google może przyczynić się do przewidywania tendencji sprzedażowych? Tak twierdzi główny ekonomista Google, profesor Hal Varian. Okazuje się, że statystyki wyszukiwań, a także raporty z kampanii linków sponsorowanych uwzględniają szereg tak istotnych danych, że można je wykorzystać do przewidywania pewnych tendencji.
Autor
Anna Czekałowska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Sezon na kosiarkę i sukienkę...
Opublikowano: 15-04-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 2:25 min
Co warto kupić tacie na Dzień Ojca? Jakie fasony sukienek są modne w tym sezonie? Którą kosiarkę kupić? Na te i inne pytania odpowiedzi szukamy już nie tylko wśród znajomych i w sklepach, ale także w Sieci. Pozorne pytanie może okazać się cenną informacją dotyczącą... trendów zakupowych. Nadeszła wiosna, a skoro ona, to także sezon na konkretne produkty. Handlowcy - już możecie zacierać dłonie :)
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
1.00 - (1 głos)
Do zakupu ... gotowi, start!
Opublikowano: 14-04-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min
Wiemy już, że kampania linków sponsorowanych pozwala przedsiębiorcom na dotarcie do ściśle określonej grupy odbiorców. Ale można przecież robić to jeszcze lepiej i jeszcze efektywniej! Stąd też specjaliści coraz częściej przyglądają się reklamom AdWords tak, aby dopasować je do odbiorcy za pomocą innych sprawdzonych już patentów, jak na przykład geotargetowania.
Autor
Anna Czekałowska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Rozważny konsument klika w...
Opublikowano: 08-04-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min
Skuteczność linków sponsorowanych jest bardzo duża i doskonale nam znana. Potwierdzają to zresztą liczne badania rynku internetowego. Ale nam nigdy dość i domyślamy się, że firmom marzącym o promocji w Sieci również. Stąd też proponujemy, aby kampanię linków sponsorowanych łączyć z przemyślanym i efektownym pozycjonowaniem stron internetowych. Jak pokazuje analiza agencji BIGResearch, warto!
Autor
Anna Czekałowska
Ocena artykułu
3.00 - (1 głos)
Reklama antykryzysowa
Opublikowano: 19-03-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:45 min
Płać za efekt i za nic więcej - tak mogłoby brzmieć jedno z haseł zachęcających do stosowania reklamy typu AdWords. Czy wiesz, że to opcja znacznie tańsza, a do tego atrakcyjniejsza dla użytkowników sieci? To znacznie lepsze wyjście niż np. bannery, coraz bardziej irytujące i sprytne omijane przez internautów. Wyobraź sobie, że nie musisz się tym przejmować - ponieważ stawiasz na AdWords.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
3.00 - (1 głos)
Rozszerzone reklamy AdWords
Opublikowano: 13-03-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min
Szykują się interesujące zmiany. Przywykliśmy już do przekazywania treściwych, ale przykuwających uwagę treści reklamowych, co jest sporą umiejętnością, zwłaszcza w dobie zalewu informacji. AdWords wychodzi jednak naprzeciw tym, dla których 95 znaków reklamy to nieco za mało, aby stworzyć przyjazny przekaz. Expandable ads, czyli reklamy rozszerzone, testowane są właśnie w krajach zachodnich.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Władza w ręce internauty
Opublikowano: 12-03-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min
Oglądać tylko to, na co naprawdę mamy ochotę? Google daje nam tę możliwość. Władza przechodzi właśnie w ręce Internautów. Za pomocą nowego narzędzia, testowanego w kilku krajach Europy, będziemy mogli samodzielnie wybierać tylko te reklamy, które przypadną nam do gustu... a to już krok od zupełnego spersonalizowania reklamy w Internecie.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Kilka odpowiedzi w kwestii linków - cz. 3
Opublikowano: 27-02-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min
To już trzecia część naszego eksperckiego cyklu, w którym odpowiadamy na pytania dotyczące kampanii linków AdWords. Tym razem pochylamy się nad kwestiami związanymi z płatnościami. Przybliżymy, czym jest CPC i dlaczego warto kontrolować wydatki na reklamę. Podpowiemy też, czym się charakteryzuje, a także dlaczego jest to tak opłacalna opcja.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się