Wyższy standard skuteczności
Blog

Linki sponsorowane

Wybierz dziedzinę
O ustawieniach kampanii, czyli 7 zasad jak robić biznes za pomocą Google
Opublikowano: 05-10-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min

Prowadzenie kampanii reklamowej przy pomocy Google AdWords to dokonała okazja do skutecznej promocji swojego biznesu. Z tym, że należy to robić w sposób umiejętny. Jak przygotować kampanię, aby przyniosła nam ona oczekiwane rezultaty? Jakie ustawienia wybrać? Na co zwrócić szczególną uwagę? Przedstawiamy nasz praktyczny przewodnik po kampanii AdWords.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Video w reklamach Adwords
Opublikowano: 23-09-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:45 min
Nadchodzą zmiany w Google AdWords - a przynajmniej takie są zapowiedzi. Być może za jakiś czas kampanie AdWords przybiorą formę reklam wideo. Co na pewno byłoby bardzo korzystne ze względu a to, że większość konsumentów należy do wzrokowców. Na razie trwają teksty oraz opracowywanie możliwej formy rozliczeń takich reklam. Czekamy z niecierpliwością.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Sezonowość. Część Trzecia - Czas pomyśleć o Świętach...
Opublikowano: 17-09-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min

Sezon przedświąteczny to czas, w którym dajemy się ponieść szaleństwu zakupów - przygotowujemy się do kolacji Wigilijnej, stroimy dom czy szukamy upominków dla naszych najbliższych. To także bardzo dobry czas dla reklamodawców. Ale muszą oni pamiętać o tym, aby promocję swojej gwiazdkowej oferty, rozpocząć dużo wcześniej przed samymi Świętami. Oraz starannie ją rozplanować.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Sezonowość – walka z czasem i konkurencją. Część Druga
Opublikowano: 08-09-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 2:10 min

Przyszła jesień, która dla wielu osób wydaje się okresem nieco spokojniejszym niż lato, kiedy to konsumenci wychodzą z domów i chcą działać. Okazuje się jednak, że po letnim wypoczynku klienci są jeszcze bardziej chętni do robienia zakupów. W tym czasie popularnością mogą się cieszyć firmy z takich branż jak turystyka, nieruchomości czy też piśmiennictwo.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Reklama kontekstowa: jeszcze łatwiej, jeszcze szybciej, jeszcze korzystniej.
Opublikowano: 08-09-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:55 min

Wiele osób nie wyobraża sobie lepszej reklamy niż linki sponsorowane Google AdWords, które pojawiają się na stronie z wynikami wyszukiwania. Jednak koncern Google wymyślił ostatnio reklamę kontekstową, która niewątpliwie oferuje jeszcze większe korzyści i możliwości promowania się. Dzięki niej przedsiębiorcy mają szerszy kontakt z Klientem, którym reklama wyświetla się na stronach internetowych o podobnej tematyce.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Sezonowość – walka z czasem i konkurencją. Część Pierwsza.
Opublikowano: 28-08-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min

Tym postem rozpoczynamy krótką serię o sezonowości w odniesieniu do marketingu online w wyszukiwarkach internetowych. Dzisiaj pragniemy przekazać garść istotnych i podstawowych informacji na jej temat. Co cieszy się latem największą popularnością? I dlaczego obecna właśnie jesień to najlepszy okres dla sprzedaży w ogóle? O tym wszystkim piszemy w tym poście.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Edukacyjny biznes. Część Piąta.
Opublikowano: 19-08-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min
Jak wypromować się w Internecie i zarazem cieszyć się z realnych, osiągniętych dzięki temu korzyści? Linki sponsorowane to jedna z najciekawszych form reklamy, po którą może sięgnąć każdy - jak pokazuje zaprezentowany przez nas przykład, także branża edukacyjna. Jedna z poznańskich szkół wyższych postanowila sprawdzić, jak wiele można zyskać dzięki Google AdWords.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Edukacyjny biznes. Część czwarta.
Opublikowano: 12-08-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 2:25 min
Jak promować się tak, aby być widocznym? Szkoły wyższe najczęściej sięgają po banery reklamowe – to właśnie dzięki nim zdobywają rozpoznawalność. Jest to jednak rozwiązanie dość drogie, które zarazem nie akceptuje gwałtownych zmian. A to właśnie elastyczność świadczy o tym, czy nowoczesna reklama jest w stanie sprostać stale zmieniającym się warunkom. Czas sięgnąć po coś zupełnie innego – AdWords.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Edukacyjny biznes. Część Trzecia
Opublikowano: 06-08-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 3:15 min
W poprzedniej części zastanawialiśmy się nad tym, w jaki sposób zachęcić maturzystów do tego, aby kontynuowali naukę w murach konkretnej uczelni. Wykazaliśmy wówczas, że reklama konwencjonalna może przynieść odwrotny skutek od zamierzonego. W tym artykule pokażemy, że warto inwestować w nieco inną, znacznie bardziej skuteczną formę reklamy, jaką jest AdWords.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Edukacyjny biznes. Część Druga
Opublikowano: 04-08-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 2:20 min
W drugiej części "Edukacyjnego biznesu", na przykładzie jednej z największych prywatnych szkół w Poznaniu, pokazujemy, jak niekorzystne może być sięganie po konwencjonalne sposoby promocji. Baner reklamowy może i jest znakomicie widoczny, a ulotka wręczona w dłonie nieco tańsza, ale rezultat może okazać się zgoła inny. Sprawdź, jakie wiążą się z tym trudności i zagrożenia.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Znajdź pracę dzięki wyszukiwarce
Opublikowano: 27-07-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:35 min
Sposobów na szukanie pracy istnieje wiele, warto mieć jednak świadomość, że ulegają  zmianie wraz z rozwojem technologii. Obecnie nie wystarczy przyjść na rozmowę i zostawić CV. W celu znalezienia pracownika idealnego pracodawcy korzystają z możliwości, jakie daje im Internet. Sięgają przy tym po inną, znacznie korzystniejszą metodę - kampanię AdWords.
Autor
Agnieszka Tobys
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Szybko, łatwo i przyjemnie... nowy interfejs na kontach Google AdWords
Opublikowano: 16-07-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min
Od teraz działania na kontach Google AdWords będą podejmowane jeszcze szybciej i łatwiej niż dotychczas. Nowy interfejs zwiększa płynność czynności optymalizacyjnych, natomiast obecność wykresów pozwala na wyciąganie trafnych wniosków odnośnie prowadzonej kampanii. Na dodatek obsługa interfejsu należy do szalenie przyjemnych, co zdążyliśmy już przetestować.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się