Pamiętaj, że wypoczynek to czas ładowania baterii i jest nierozerwalnym elementem świadomego i uważnego rozwoju kariery (i nie tylko). Każdy z nas chce wykonywać swoją pracę jak najlepiej tak, aby zostać docenionym. Jednak tkwiąc w tym samym miejscu bez przerwy, nie pozwalasz sobie na aktualizacje systemu. To tak, jak z telefonem. Jeśli w tle działa kilkanaście aplikacji naraz, a Ty w ferworze pracy odwlekasz aktualizacje, to prędzej czy później Twój system stopniowo zacznie się zawieszać a ostatecznie przestanie sprawnie funkcjonować. Czytaj więcej
Oślepiająca biel pustej strony w edytorze tekstowym, rosnąca frustracja spowodowana poczuciem zmarnowanego czasu oraz dziesiątki drobnych bodźców, które nieustannie zabiegają o Twoją uwagę. Każdy twórca contentu zna uczucie, kiedy to pomysły po prostu przestają napływać do głowy, a jakakolwiek złożona myśl sprawia niemal fizyczny ból. Z tego artykułu dowiesz się, dlaczego mental block wcale nie jest niczym niezwykłym. Poznasz również mechanizmy i przyczyny stojące u podstaw blokady twórczej, a także stosunkowo proste metody radzenia sobie z nią.Czytaj więcej
Wysokie temperatury i długie dni, to znak, że nadchodzi upragnione lato. Jednak zanim wyruszycie w drogę i zapomnicie o pracy, przed wakacjami warto na chwilę zwolnić i oddać się lekturze. Kampanie społeczne w wakacje działają ze zdwojoną siłą, dlatego należy lepiej im się przyjrzeć i sprawdzić, w jaki sposób marki ostrzegają odbiorców przed nieodpowiedzialnym zachowaniem na drodze.Czytaj więcej
Maj to miesiąc, w którym kwitną bzy, tulipany, szafirki, stokrotki, bratki, narcyzy, hiacynty... To także miesiąc, w którym obchodzimy Dzień Mamy. Nic więc dziwnego, że właśnie o tej porze roku branża florystyczna przeżywa prawdziwy rozkwit, a konkurencja rośnie jak na drożdżach. Jak pozyskać i utrzymać klienta? Polecamy zainwestować w pozycjonowanie.Czytaj więcej
Czasy, gdy kontakt przedsiębiorcy z klientem ograniczał się do samej transakcji, sporadycznie wzbogaconej o odpowiedź na kilka pytań dotyczących towaru, dawno minęły. Obecnie warto zadbać o rozbudowanie tych relacji. Dzięki temu zwiększamy szanse na to, że to właśnie u nas klient dokona zakupu lub skorzysta z usług, a po pewnym czasie znowu do nas wróci. Na czym polega tajemnica sukcesu marketingu edukacyjnego?Czytaj więcej
Najbardziej elitarny program informatycznego giganta to szansa na rozwój, dostęp do unikalnej wiedzy i najlepiej zoptymalizowanych kampanii online. Co oznacza posiadanie odznaki partnera Google i czy opłaca się spełniać wyśrubowane wymagania potentata z Mountain View? Dzisiaj przyjrzymy się programowi zrzeszającemu Certyfikowanych Partnerów Google i podpowiemy, jak dołączyć do prestiżowego grona.Czytaj więcej
W minionym miesiącu tematem, który niezmiennie był jednym z najważniejszych i pojawiał się na ustach wszystkich, bez względu na branżę, była agresja na Ukrainie. Mogliśmy zaobserwować, jak w obliczu takiego wydarzenia zachowują się różne marki na całym świecie. Ponadto wszyscy zastanawialiśmy się, w jaki sposób sytuacja za wschodnią granicą wpływa na marketing, w którym – no właśnie – czy działo się coś innego?Czytaj więcej
Biznes coraz chętniej i odważniej wspiera różnego rodzaju inicjatywy społeczne. Mechanizm tego działania obliczony jest na korzyści obu stron, a bardzo ważnym aspektem jest jasna i zrozumiała komunikacja. Na czym opiera się marketing zaangażowany społecznie? Co stanowi o jego szczególnym charakterze? Jak działać w tym obszarze, aby nie zaliczyć wpadki wizerunkowej? Najważniejsze informacje znajdziesz w tym artykule!Czytaj więcej
Bardzo często firmy w działaniach marketingowych skupiają się wyłącznie na jak najlepszym wypromowaniu kampanii reklamowej. Zapominają jednak przy tym o najważniejszej kwestii, a mianowicie o tym do kogo jest ona skierowana. Tworzenie persony to narzędzie, które pozwoli lepiej zrozumieć potencjalnego klienta, a co za tym idzie, zaoferować mu lepszą usługę lub produkt końcowy. Jak zbudować model idealnego odbiorcy? I jakich błędów należy unikać, by osiągnąć swój cel? Zapraszamy do lektury!Czytaj więcej
Mijający właśnie miesiąc pod kątem marketingu internetowego stanowił dla wielu biznesów dalszą rozgrzewkę do planów na 2022 rok. Wiele mówiło się o tym, jakie prognozowane pod koniec 2021 roku trendy będą się wybijały w nadchodzącym roku. Wideo marketing, dialogizacja, komunikacja z klientem z wykorzystaniem nowoczesnego contentu i nowoczesnych form oraz rosnące znaczenie mediów społecznościowych wydają się tym, co może mieć wpływ na strategie marketingu.Czytaj więcej
Pisanie o miłości nigdy nie jest łatwe, nawet jeśli chodzi o tą na ekranie. To jedno z tych pojęć, które każdy z nas interpretuje na swój sposób. Miłość stanowi ważną część życia, a kiedy przysłowiowe motyle zagoszczą w brzuchu wraz z uczuciem, wcale nie tak łatwo je wypędzić. Luty to miesiąc, który kojarzy się na dwa sposoby – jednym z Walentynkami, a drugim z Tłustym Czwartkiem. Co więcej, te dwie rzeczy doskonale się ze sobą łączą i nazywają miłością do jedzenia. Pozwólcie jednak, że dzisiaj skupię się na uczuciach i reklamie.Czytaj więcej