Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
7 sprawdzonych sposobów na pozyskiwanie leadów sprzedażowych online
Opublikowano: 16-02-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 13:35 min
Specjaliści ds. marketingu powtarzają niemalże jak mantrę, że aby zwiększyć sprzedaż online, należy generować leady. I mają oni rację! Bez podjęcia w tym kierunku żadnych działań nie można liczyć na spektakularne efekty. Wykorzystanie jednak kilku sprawdzonych metod na pozyskiwanie leadów sprzedażowych może szybko poprawić sytuację Twojej firmy na rynku!
Autor
Marta Młynarczyk
Ocena artykułu
5.00 - (11 głosów)
Czy dobry content może wpłynąć na nasz mózg?
Opublikowano: 16-02-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:50 min
Nie od dziś naukowcy zajmują się badaniem źródeł poszczególnych reakcji człowieka na różne bodźce. W przypadku szczególnie atrakcyjnych sytuacji neurony w mózgu skupiają się na danej czynności sprawiając, że świadomość człowieka nie dostrzega innych bodźców, takich jak chociażby odgłosy otoczenia. Czy jednak te ustalenia mogą mieć jakiś wpływ na sposób tworzenia ciekawego contentu na stronę?
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (styczeń/luty 2018)
Opublikowano: 15-02-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 3:15 min
Druga połowa stycznia oraz pierwsza lutego wiązała się z licznymi emocjami - przeżywaliśmy akcję ratunkową na górze Nanga Parbat, cieszyliśmy się wspólnie spędzonymi chwilami z dziadkami, a także kibicowaliśmy (i dalej kibicujemy!) Polakom biorącym udział w Zimowych Igrzyskach Olimpijskich Pjongczang. Widać to w rankingu Doodli, trendów oraz artykułów na The Keyword.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
6 błędów, które zniszczą twoją reputację w social media
Opublikowano: 13-02-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 6:45 min
Social media są jak broń obosieczna – mogą odwrócić się zarówno przeciwko obserwatorom, jak i przeciwko właścicielom profili. Dobrze użyte mogą przynieść wiele korzyści. Komunikacja wymaga jednak pewnej strategii, bo nieraz wystarczy jeden wizerunkowy błąd, aby totalnie pogrążyć reputację firmy. A w internecie nic nie ginie! Czego zatem należy wystrzegać się w mediach społecznościowych?
Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
4.64 - (11 głosów)
Słowa, których każdy Copywriter powinien unikać w tekstach
Opublikowano: 31-01-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:05 min

Możemy się z nimi spotkać dosłownie wszędzie - na stronach internetowych, w czasopismach, a także broszurach ofertowych. Zapychacze, czyli zbędne sformułowania w tekstach, które nie posiadają żadnej wartości informacyjnej, a czasem wręcz wprowadzają jeszcze większy zamęt w naszej głowie. O jakie zwroty chodzi? Jakich słów lepiej unikać, szczególności w tekstach sprzedażowych?

Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
4.00 - (9 głosów)
Nowy Rok, nowy copywriting
Opublikowano: 22-01-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:55 min

W nowy rok weszłam z nową energią. Nie oznacza to, że pozbyłam się starych problemów. Przyznaję, czasem wymyślenie angażującego uwagę tematu nie należy do najłatwiejszych. Po kilku latach pracy w zawodzie wiem jak łatwo wpaść w rutynę, a z drugiej strony mam też sprawdzone sposoby jak wyłączyć ABS (absolutny brak sugestii) i wystartować z tematem. Wiecie jak? Chyba mogę Wam uchylić rąbka tajemnicy.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.86 - (7 głosów)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (grudzień 2017/styczeń 2018)
Opublikowano: 15-01-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:00 min

Święta już za nami - rozpoczęliśmy kolejny rok. Widać to zarówno po trendach, jak i po postach na blogu Google, które podsumowują dotychczasowe wydarzenia, jak i przypominają o planach na następne kilka miesięcy. Za to w Doodlach jak zawsze królują rocznice - ludzi, wydarzeń, a także… roślin. Powróciła również znana wszystkim mysz! Zapraszamy do zapoznania się z pierwszym w 2018 roku rankingiem.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Zostań gwiazdą Twittera!
Opublikowano: 04-01-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:10 min
Zazwyczaj, jeżeli już decydujemy się na założenie konta w mediach społecznościowych to chcemy, by nasz profil zdobył jak największą popularność. Szczególnie, jeżeli zakładamy konto naszej marki, którą chcemy w ten sposób wypromować i jednocześnie zbudować jej pozytywny wizerunek. Jak jednak sprawić, by stworzone konto zebrało wielu odbiorców? Kilka przydatnych wskazówek znajdziesz w tym poście.
Autor
Maja Ledzińska
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Rok 2017 w Google – tego się wyszukiwało
Opublikowano: 29-12-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:45 min

Rok 2017 dobiega końca, co dla wyszukiwarki Google, tak jak i większości z nas oznacza czas największych podsumowań. 13 grudnia Google przygotowało dla Internautów spis wszystkich najpopularniejszych zapytań, jakie przez cały rok otrzymywał. Najczęściej chcieliśmy dowiedzieć się „jak”, ale interesowało nas też: „gdzie”, „dlaczego” i „ile”. Ciekawiły nas przepisy, seriale i sławne postaci. Zresztą zobaczcie sami.

Autor
Alicja Pietruś-Wróblewska
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
Content okołotematyczny dla nudnych branż
Opublikowano: 27-12-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:30 min
Nie jest łatwo tworzyć ciekawe teksty dla branż, które do najciekawszych nie należą. Finanse, prawo, księgowość... Copywriterzy wiedzą, że stworzenie contentu, wzbudzającego szersze zainteresowanie w tych tematach, jest niezwykle wymagające. A co by było, gdyby spojrzeć na nie nieco szerzej i stworzyć content... okołotematyczny? Luźno nawiązujący do branży, ale za to wzbudzający szersze zainteresowanie?
Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Subiektywny ranking reklam świątecznych
Opublikowano: 21-12-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 9:35 min

Święta za pasem! U nas to już chyba tradycja, że niecierpliwie wyczekujemy spotów świątecznych rodzimych i światowych marek. W tym roku zdradzam Wam nasze zakulisowe rozmowy – żebyście trochę nas poznali i byli na bieżąco ze świątecznymi trendami reklamowymi. W imieniu Działu Copywritingu Sunrise System przedstawiam oficjalny, absolutnie subiektywny ranking spotów świątecznych!

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (listopad/grudzień 2017)
Opublikowano: 19-12-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:50 min
W tym okresie już bardzo przedświątecznym, w Google Trends widać coraz większe zainteresowanie Bożym Narodzeniem, choinkami, a także skokami narciarskimi. Rownież artykuły na The Keyword już zostały odwiedzone przez Świętego Mikołaja i jego pomocników. Jedynie w Doodlach nadal preferowane są rocznice urodzin, indyki oraz... język programowania dla dzieci.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się