
Chcąc zdobyć sukces na polu marketingowym nie można zostawać w tyle, zawsze trzeba mieć wzrok skierowany w przyszłość. Znając potrzeby klientów i korzystając z wcześniejszych statystyk należy dobierać takie metody promocji swojej marki lub produktu, które będą jak najatrakcyjniejsze dla doświadczenia użytkownika. W tym celu warto korzystać z innowacyjnych narzędzi. Google pokazuje, jakie trendy będą stanowić przyszłość reklamy.

YouTube to platforma oferująca filmy dla każdego - niezależnie od zainteresowań, istnieje bardzo duża szansa, że ktoś już przygotował serię wideo na ten temat. Dotyczy to również gier komputerowych, a dokładnie: oglądania jak ktoś w nie gra. Dzięki ciągle rosnącej popularności tego rodzaju wideo, coraz częściej przeprowadzane są w nich działania marketingowe, opłacane przez największe marki świata.

Internauci uwielbiają oglądać filmy. Porady i tutoriale w formie wideo są bardziej przystępne w odbiorze, zapamiętywalne i nieangażujące. Nic więc dziwnego, że w epoce mediów społecznościowych content wideo nie tylko warto, lecz po prostu trzeba mieć, by odnieść marketingowy sukces. Jednak co zrobić, aby zwiększyć szansę na wyświetlenie filmu w wynikach wyszukiwania?

Już nie raczkujące, a całkiem nieźle poruszające się po Internecie dziecko Google Maps i Google Earth ma już 10 lat. Pomysł na Street View dotyczył początkowo tylko pięciu amerykańskich miast. Z czasem zaczął się rozrastać, by ogarnąć swoim zasięgiem całą kulę ziemską. Samo narzędzie okazało się szczególnie przydatne nie tylko dla ciekawych świata, ale także firm.

Podczas ostatniej konferencji Google I/O 2017 poświęconej w dużej mierze sztucznej inteligencji, gigant z Mountain View zaprezentował swoje nowe projekty, a także dokonania związane z uczeniem maszynowym. Jednym z nich jest aplikacja Google Lens, przy pomocy której zwykli użytkownicy smartfonów będą mogli skorzystać z odrobiny potencjału jaki kryje w sobie sztuczna inteligencja.

Jak wyprzedzić konkurencję i zdobyć zainteresowanie potencjalnych Klientów? Na to pytanie marketingowcy stale poszukują odpowiedzi. Jedną z ciekawszych jest interaktywne wideo. Popularne marki stworzyły kreatywne filmiki, angażujące odbiorców w powstawanie ich treści. Czy taki pomysł sprawdzi się na dłużej? Przeczytajcie artykuł, obejrzyjcie filmiki i oceńcie sami.

Stare dobre Google Street View… ilu z nas już nie raz pomogło dotrzeć na czas na spotkanie w nowym miejscu, odnaleźć lokal najlepiej oceniany na Trip Advisor czy po prostu odnaleźć się w miejskiej dżungli? To bez wątpienia jeden z najbardziej docenianych i przydatnych „wynalazków” Google. A ma być jeszcze lepiej – dzięki Street View ready wrzucanie własnych zdjęć na platformę będzie jeszcze prostsze!

Według danych StatCounter w kwietniu przeglądarka Google Chrome zanotowała kolejny wzrost popularności wśród internautów. To obecnie najczęściej używana przeglądarka na świecie i w Polsce. Globalnie używa jej blisko 54 procent internautów, u nas z kolei już niemal 70 procent. Nic więc dziwnego, że Google Chrome wciąż się udoskonala i przywiązuje dużą wagę do poziomu bezpieczeństwa użytkowników oraz ich danych. Sprawdźmy, dlaczego warto korzystać z Google Chrome.

Ci, którzy wieszczyli śmierć telewizji kosztem bujnego rozkwitu Internetu, mogą się srogo rozczarować. Statystyki dotyczące użytkowników YouTube’a (wykonane przez witrynę Brandcast) wskazują na nowe tendencje dotyczące oglądania filmów z pomocą tego popularnego portalu. Zamiast przesiadywać przed komputerem, wolimy wykorzystać inne, niemal spisane na straty medium.

Czy wyszukiwanie lokali gastronomicznych na Mapach Google może być jeszcze bardziej praktyczne? Tak! Gigant z Mountain View udostępnił w panelu usługi Google Moja Firma nową opcję – atrybut menu. Właściciele restauracji, pizzerii, czy innych lokali oferujących jedzenie na dowóz mogą teraz uzupełnić swoje wizytówki o link prowadzący bezpośrednio do menu! Jak prezentuje się on w wizytówkach i jak go dodać?

Nowa odsłona Google Earth udostępnia szereg korzyści sprawiając, że użytkownicy mogą poczuć się jak prawdziwi podróżnicy. Warto skorzystać nie tylko z opcji 3D, czyli podziwiania budynków pod każdym możliwym kątem, ale i Odkrywcy - zbioru przewodników po najciekawszych miejscach na całym świecie. Ponadto każde z nich jest opatrzony krótkim opisem, pochodzącym ze sprawdzonych źródeł.

Prowadzisz lokalny biznes, ale nie wiesz jak dotrzeć do potencjalnych Klientów? A może trafiają oni na Twoją stronę, ale z jakiegoś powodu nie zostają na niej dłużej? Jeżeli chcesz stać się lokalnym autorytetem w Twojej branży, mieć wpływ na rozwój prowadzonej firmy oraz sprawić, że Klienci z chęcią będą odwiedzali Twoją stronę internetową, to koniecznie sprawdź na jakie rzeczy powinieneś zwrócić szczególną uwagę.