Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Doodle - atrakcyjna odsłona wyszukiwarki Google
Opublikowano: 31-07-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:30 min
Towarzyszą nam podczas świąt narodowych bądź ogólnokrajowych oraz przypominają o ważnych dla ludzkości postaciach. Zdążyliśmy się już przyzwyczaić do tego, że od czasu do czasu Google przedstawia nam swoje logo w ciekawej oraz nawiązującej do konkretnej daty odsłonie. Ale czy wiesz czym właściwie są Google Doodle, a także jak trafiły do wyszukiwarki?
Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Testy Google – czerwiec / lipiec 2017
Opublikowano: 28-07-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:10 min
Testy, testy i jeszcze raz testy. Google nieustannie sprawdza nowe rozwiązania, zarówno te najmniejsze, jak zmiana rozmiaru czy koloru fontów, po bardzo duże zmiany w funkcjonalności i wyglądzie wyników wyszukiwania i swoich narzędzi. Przestawiamy i krótko opisujemy kilkanaście wybranych testów, które wyszukiwarka prowadziła w czerwcu i lipcu 2017 roku.
Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Treści generowane przez użytkowników - czy konsumenci chcą zostawiać opinie online?
Opublikowano: 13-07-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:05 min
Działania marketingowe obejmują nie tylko te przygotowywane przez markę, ale i użytkowników. Mowa o User Generated Content, a w tym opinie, recenzje bądź zdjęcia, które pokazują stopień zadowolenia użytkowników ze świadczonych przez firmę usług. Jednak najtrudniejszym zadaniem może okazać się nakłonienie ich do zostawienia takiego wpisu - a już najlepiej pozytywnego.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Po co komu fake-newsy?
Opublikowano: 11-07-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:20 min
Z pewnością każdy z Was kliknął kiedyś zaszokowany nagłówkiem informującym o nagłej śmierci jakiejś gwiazdy, niewiarygodnym zjawisku czy szokującym wydarzeniu. Fake-newsy, czyli wyssane z palca informacje, rozprzestrzeniają się w mediach społecznościowych lotem błyskawicy. Spreparowane wydarzenia to jednak nie tylko niewinna zabawa czy żarty. W jakim celu powstają fake-newsy i czy ktoś na nich zyskuje?
Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Doświadczenie użytkownika. Ewolucja
Opublikowano: 10-07-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:20 min
Skąd biorą się nasze potrzeby? Czego oczekujemy? Dokąd zmierzają nasze wymagania? Zmieniający się świat i możliwości, jakie przed nami stawia, zwiększają nasz apetyt na więcej: informacji, wrażeń, doświadczeń. Jak się okazuje, oczekiwania użytkowników sieci są wyższe niż kiedykolwiek, a to z kolei wymaga od marketingowców nowych (to znaczy lepszych!) sposobów działania.
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
4.50 - (8 głosów)
Nowe i lepsze Wiadomości Google
Opublikowano: 05-07-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:25 min
W dzisiejszych czasach można zauważyć swoiste uzależnienie od informacji. Nie jesteśmy nawet w stanie zliczyć, jak często sprawdzamy aplikację Facebooka lub odwiedzamy popularne serwisy informacyjne. Chęć zabicia czasu, poczucia kontroli czy może lęk przed niewiedzą? Niezależnie od przyczyny takich zainteresowań, Wiadomości Google teraz pozwolą nam jeszcze wygodniej i sprawniej docierać do najnowszych wieści ze świata. Czas sprawdzić, co się zmieniło!
Autor
Maja Ledzińska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Przyszłość marketingu online – co jeszcze powinieneś wiedzieć
Opublikowano: 21-06-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Chcąc zdobyć sukces na polu marketingowym nie można zostawać w tyle, zawsze trzeba mieć wzrok skierowany w przyszłość. Znając potrzeby klientów i korzystając z wcześniejszych statystyk należy dobierać takie metody promocji swojej marki lub produktu, które będą jak najatrakcyjniejsze dla doświadczenia użytkownika. W tym celu warto korzystać z innowacyjnych narzędzi. Google pokazuje, jakie trendy będą stanowić przyszłość reklamy.

Autor
Alicja Pietruś-Wróblewska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
YouTube Gaming - oglądanie jak grają inni a działania marketingowe
Opublikowano: 20-06-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:00 min

YouTube to platforma oferująca filmy dla każdego - niezależnie od zainteresowań, istnieje bardzo duża szansa, że ktoś już przygotował serię wideo na ten temat. Dotyczy to również gier komputerowych, a dokładnie: oglądania jak ktoś w nie gra. Dzięki ciągle rosnącej popularności tego rodzaju wideo, coraz częściej przeprowadzane są w nich działania marketingowe, opłacane przez największe marki świata.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Marketing wideo – jak zwiększyć popularność filmów?
Opublikowano: 14-06-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:20 min

Internauci uwielbiają oglądać filmy. Porady i tutoriale w formie wideo są bardziej przystępne w odbiorze, zapamiętywalne i nieangażujące. Nic więc dziwnego, że w epoce mediów społecznościowych content wideo nie tylko warto, lecz po prostu trzeba mieć, by odnieść marketingowy sukces. Jednak co zrobić, aby zwiększyć szansę na wyświetlenie filmu w wynikach wyszukiwania?

Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Street View ma już 10 lat, jednak nie zamierza zwalniać tempa!
Opublikowano: 07-06-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:50 min

Już nie raczkujące, a całkiem nieźle poruszające się po Internecie dziecko Google Maps i Google Earth ma już 10 lat. Pomysł na Street View dotyczył początkowo tylko pięciu amerykańskich miast. Z czasem zaczął się rozrastać, by ogarnąć swoim zasięgiem całą kulę ziemską. Samo narzędzie okazało się szczególnie przydatne nie tylko dla ciekawych świata, ale także firm.

Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Sztuczna inteligencja w naszym codziennym życiu
Opublikowano: 31-05-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:25 min

Podczas ostatniej konferencji Google I/O 2017 poświęconej w dużej mierze sztucznej inteligencji, gigant z Mountain View zaprezentował swoje nowe projekty, a także dokonania związane z uczeniem maszynowym. Jednym z nich jest aplikacja Google Lens, przy pomocy której zwykli użytkownicy smartfonów będą mogli skorzystać z odrobiny potencjału jaki kryje w sobie sztuczna inteligencja.

Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Interaktywne wideo – nowy pomysł na zaangażowanie odbiorcy
Opublikowano: 19-05-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:30 min

Jak wyprzedzić konkurencję i zdobyć zainteresowanie potencjalnych Klientów? Na to pytanie marketingowcy stale poszukują odpowiedzi. Jedną z ciekawszych jest interaktywne wideo. Popularne marki stworzyły kreatywne filmiki, angażujące odbiorców w powstawanie ich treści. Czy taki pomysł sprawdzi się na dłużej? Przeczytajcie artykuł, obejrzyjcie filmiki i oceńcie sami.

Autor
Alicja Pietruś-Wróblewska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się