Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Po prostu Google
Opublikowano: 07-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:20 min

Używają jej codziennie miliony użytkowników, wprowadzając najrozmaitsze zapytania. Tworzy porządek i umożliwia nawigację po miliardach dokumentów opublikowanych w sieci Internet. Czym właściwie jest Google? Jak powstało? Skąd wzięła się nazwa? Jakie jest motto i misja firmy? Udzielamy odpowiedzi na te i inne pytania dotyczące najpopularniejszej wyszukiwarki świata.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Jak nie zgrzeszyć - zasady tworzenia witryny www
Opublikowano: 28-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:55 min

Doradzamy, czym przede wszystkim kierować się przy tworzeniu witryny internetowej swojej firmy. Zoptymalizowana strona internetowa jest lepiej widoczna dla wyszukiwarek, a co za tym idzie, łatwiej odnaleźć ją Państwa potencjalnym klientom. Jakie działania są wskazane, a jakich błędów należy za wszelką cenę unikać – dowiedzą się tego Państwo z niniejszego artykułu.

 

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Mocne uderzenie - pozycjonowanie i linki sponsorowane
Opublikowano: 28-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:40 min

Piszemy o przewadze kampanii linków sponsorowanych i pozycjonowania w wyszukiwarkach nad klasycznymi formami reklamy. Przybliżamy mocne strony tej formy promocji, tłumaczymy, dlaczego marketing internetowy jest obecnie najskuteczniejszym sposobem dotarcia do klienta. Warto zaczerpnąć tych informacji, by świadomie i skutecznie zarządzać promocją we własnej firmie.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Mapy Google po polsku
Opublikowano: 14-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:45 min

Pragniemy przybliżyć Państwu podstawowe funkcje działającej od kilku dni w Polsce usługi Google Maps. To niezwykle użyteczne narzędzie pozwala pozyskiwać wiele przydatnych informacji z internetu łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej. Zamiast palcem po mapie, można teraz podróżować myszką po ekranie monitora. W ciągu kilku sekund odnajdą Państwo fotografie, filmy i wiele innych z dowolnego zakątka ziemi.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
3.00 - (2 głosy)
SEO, SEM, CPC, CPM, PPC....
Opublikowano: 11-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min

CPR, ROI, SERP? Te nazwy kompletnie nic Państwu nie mówią? Nic straconego, z nami dowiecie się dokładnie, co znaczą.. Specjalnie dla Państwa rozszyfrowujemy najczęściej spotykane skróty pojawiające się, gdy mowa o marketingu internetowym. Dzięki ich znajomości będą Państwo mogli swobodnie komunikować się ze specjalistami z branży SEM (Search Engine Marketing).

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Wyniki wyszukiwania a klikalność
Opublikowano: 19-02-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:35 min

Jeśli zastanawiają się Państwo, w jakim stopniu poprawa pozycji strony www w rankingach wyszukiwania wpłynąć może na ilość odwiedzin unikalnych użytkowników tejże strony, przedstawiamy interesujące statystyki. Pokazujemy w liczbach, jak plasuje się współczynnik klikalności wobec pozycji oraz dlaczego warto znaleźć się w pierwszej dziesiątce. Zapraszamy do lektury.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się