Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Historia pierwszego śmiecia
Opublikowano: 05-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:25 min

Zaśmieca skrzynkę, blokuje miejsce, powoduje stratę czasu, a także utratę zaufania oraz ogólne poirytowanie. O czym mowa? O wszechobecnym spamie! Co dokładnie kryje się pod tym pojęciem i jakie są jego początki? Skąd pochodzi największa liczba wiadomości spamowych? Odpowiedzi szukajcie w naszym artykule o historii spamu oraz zagrożeniach, jakie za sobą niesie.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Czy wiesz, że Google to nie tylko wyszukiwarka?
Opublikowano: 04-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:20 min

Pierwsze skojarzenie z Google? Oczywiście wyszukiwarka internetowa! Nie każdy jednak zdaje sobie sprawę z ogromu możliwości, jakie daje nam Google. Gmail, Google Maps, Google Earth, Google Talk i wiele, wiele więcej… Jesteście ciekawi, jakie asy w rękawie kryje Google?  Warto zgłębić temat – być może okaże się, że potrzebne Ci narzędzia i programy cały czas masz na wyciągnięcie ręki!

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Shopping w sieci – gdzie wydają Polacy
Opublikowano: 29-05-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min

Jeszcze kilka lat temu satysfakcjonujące zakupy bez wychodzenia z domu wydawały się niemożliwe. Dziś coraz więcej osób korzysta z usług sklepów internetowych. Dlaczego? Bo to proste, szybkie, dostępne i niewiarygodnie wygodne! Zakupy możemy robić zawsze i wszędzie, a jedynym ograniczeniem jest stan naszego konta. Jak to wygląda w Polsce? Czy już na dobre opanowała nas mania internetowego shoppingu?

Autor
Bartosz Rybacki
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Kliknięcie kontrolowane
Opublikowano: 28-05-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min

Zastanawiasz się, kim są użytkownicy zaglądający na Twoją stronę internetową? Chciałbyś poznać ich wiek, płeć i preferencje zakupowe? Dobra droga! Poznając bliżej użytkowników sieci, poznasz ich potrzeby. A to z kolei pozwoli Ci dopasować swoją ofertę do ich oczekiwań. Proste, prawda? W takim razie zachęcamy do lektury naszego artykuły na temat badań dotyczących internautów.

Autor
Tomasz Wieczorek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Zagląda tam i wnuczka, i babcia...
Opublikowano: 27-05-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min

Czy pamiętacie wątek internetowy w jednej z polskich rodzinnych telenowel, gdzie seniorzy rodu namiętnie grają w internetowe szachy? Przywołuję ten medialny przykład, bo ilustruje on nowy trend w odbiorze najnowocześniejszego medium: już nie tylko młodzi ludzie są nowocześni i buszują w sieci. Także i seniorzy zaczęli doceniać Internet zarówno jako źródło informacji, jak i rozrywki.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Eye tracking
Opublikowano: 23-05-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:55 min

Jak użytkownik odbiera naszą stronę internetową? Gdzie w pierwszej kolejności kieruje wzrok? Zamiast snuć domysły i własne teorie warto postawić na eye tracking, czyli niewiarygodne narzędzie pozwalające na śledzenie ruchów gałki ocznej w trakcie korzystania ze strony internetowej bądź aplikacji. Zebrane w ten sposób dane przydadzą się m.in. podczas tworzenia strony internetowej.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Wystarczy kilka słów...
Opublikowano: 06-05-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:35 min
Najważniejszym elementem skutecznego marketingu w wyszukiwarkach jest odpowiedni dobór słów kluczowych. Musimy wczuć się w internautę poszukującego w sieci informacji czy usług, które oferujemy za pośrednictwem naszej strony. Nie jest to wbrew pozorom takie proste. Bogate doświadczenie i wiedza zdobyte na przestrzeni lat przez Sunrise System, pozwalają nam jednak przewidzieć, jakie słowa kluczowe okażą się dla Państwa potrzeb najskuteczniejsze. W niniejszym artykule pokrótce przybliżamy to zagadnienie.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
4.00 - (2 głosy)
Strona internetowa jako przestrzeń – umebluj ją przyjaźnie
Opublikowano: 30-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:40 min

Internet to swoistego rodzaju przestrzeń. Nie jest to jedynie pusta metafora – podobnie jak prawdziwa przestrzeń, również ta sieciowa może wpływać na nasze samopoczucie swoim wyglądem, ergonomią itp. Wpływ ten może być zarówno pozytywny, jak i negatywny, dlatego warto przestrzeń swojej strony WWW zaprojektować tak, by jej goście czuli się na niej jak w domu.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Co przyniesie przyszłość? Więcej reklam w sieci!
Opublikowano: 21-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min

Agencja planowania i zakupu mediów GroupM przewiduje, że już niebawem Internet prześcignie telewizję, radio oraz prasę pod względem wielkości inwestycji na reklamę. Jest to naturalne zjawisko związane z popularyzowaniem się sieci i ciągłym wzrostem dostępu do Internetu w społeczeństwie. Zapraszamy do bardziej szczegółowego zapoznania się z prognozami GroupM.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Czy warto inwestować w bannery reklamowe w Internecie?
Opublikowano: 16-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:30 min

Nowoczesne technologie, takie jak choćby Flash, pozwalają na osiągnięcie zachwycających efektów wizualnych. Czy jednak banner – metoda analogiczna do tradycyjnych form reklamy – rzeczywiście jest najlepszym wyborem w przypadku sieci? Naszym zdaniem w świecie Internetu należy postawić na interaktywność – nie dotrzemy do wszystkich – powinniśmy dotrzeć przede wszystkim do tych, którzy szukają naszych usług.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Copywriting - poezja naszych czasów
Opublikowano: 11-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:30 min

Pisanie tekstów na strony internetowe to nie lada wyzwanie. Teksty takie nie tylko muszą być stylistycznie nienaganne i marketingowo skuteczne – muszą one także spełniać formalne wymogi, które pozwalają stronie www być zauważoną przez wyszukiwarki. Piszemy o tym, czym jest SEO copywriting oraz dlaczego optymalizacja tekstów pod kątem wyszukiwarek nie jest łatwym kawałkiem chleba.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
Oni decydują, jak ma wyglądać Internet - standardy sieciowe
Opublikowano: 11-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:10 min

Miliony komputerów na całym świecie, codziennie łączy się za pośrednictwem sieci Internet, by umożliwić nam nowoczesną komunikację. By było to możliwe, niezbędne są pewne uniwersalne konwencje, konstytuujące ich skuteczną integracje w globalną sieć. Skąd biorą się światowe standardy w internecie? Dlaczego ich nieprzestrzeganie jest nieopłacalne? Kto właściwie odpowiada za ich ustanawianie? Staramy się przybliżyć Państwu to zagadnienie, odpowiadając na powyższe pytania.

Autor
Agnieszka Tobys
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się