Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
News Google - Google News
Opublikowano: 25-09-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min
Chcesz wiedzieć, co dzieje się na świecie lub w Twojej najbliższej okolicy? Google właśnie to ułatwił - od wczoraj Google News dostępne jest także w polskiej wersji językowej. Narzędzie pozyskuje informacje z ponad 300 źródeł, co umożliwia zaznajomienie się z najważniejszymi faktami dotyczącymi aktualnych wydarzeń. Założenie? Najbardziej obiektywny punkt widzenia.
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Klient w stosownym wieku – określanie stawek w Google AdWords według kryteriów demograficznych
Opublikowano: 22-09-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min
Czy wiesz, że możesz w precyzyjny sposób określać kampanię AdWords? Także uwzględniając wiek odbiorców. Reklama zostanie wyświetlona tylko tym, których rzeczywiście może zainteresować Twoja oferta. To jedna z nowości, jaką Google udostępnia dla reklam sieci partnerskiej. Wystarczy ustalić odpowiednie stawki za wyświetlenie linku dokładnie określonej grupie odbiorców.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Nawet oni potrzebują Google
Opublikowano: 17-09-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min
Ty, ja, większość osób, które znamy... korzysta z Sieci. Ale zapominamy, że Internet dostępny jest wszystkim, także wielkim tego świata. Z komputera korzysta nawet królowa Elżbieta II i co więcej, chętnie poszerza swoją wiedzę na ten temat. A kogo radzić się w tej kwestii, skoro nie samego założyciela Microsoftu? Nawet oni, królowe i prezydenci, potrzebują dostępu do Google.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Archiwa Google - 250 lat wstecz
Opublikowano: 17-09-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:30 min
Google nie przestaje nas zadziwiać swoimi kolejnymi funkcjami i pomysłami. Jednocześnie trzeba przyznać, że firma ma rozmach w swoich działaniach. Ostatnim pomysłem jest stworzenie swoistego internetowego archiwum prasowego, w którym znaleźć się mają nawet 250-letnie gazety! Czy wieszczy to początek końca wydań papierowych? Wszystko zależy oczywiście od nas - czytelników.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Jeszcze lepszy Internet z przeglądarką Chrome od Google
Opublikowano: 11-09-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min
Nowa przeglądarka internetowa właśnie pojawiła się na rynku! Czy jest w stanie przełamać hegemonię najpopularniejszych obecnie narzędzi do przeglądania internetu? Jakimi funkcjami i cechami chce przekonać użytkowników do zainstalowania, przetestowania i codziennego korzystania z nowego rozwiązania? Przygotowaliśmy krótki zbiór informacji na temat tego nowego oprogramowania.
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Uczą się w Google
Opublikowano: 09-09-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:35 min
Google Online Marketing Challenge to konkurs zorganizowany dla studentów, którego głównym zadaniem było przygotowanie oraz zrealizowanie strategii reklamowej w Sieci. W zmaganiach wzięła udział cała rzesza żaków gotowych do tego, aby kreatywnie podejść do stawianych zadań. To była świetna okazja, aby przekonać się, jak wysoki poziom wiedzy i otwartości umysłów reprezentują.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
O wyższości informacji nad gadżetami
Opublikowano: 03-09-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:05 min
Uwielbiamy gadżety! Towarzyszą nam na co dzień, bywają praktyczne, a przede wszystkim stanowią interesujący dodatek. Podczas tegorocznych targów GIFT EXPO przekonujemy się, że to coś więcej, niż drobne przedmioty. Breloczek, smycz do kluczy, kubek mogą stać się znakomitym nośnikiem reklamy. Należy tylko wiedzieć, jak wykorzystać tkwiący w nich potencjał promocyjny.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Szukamy coraz intensywniej
Opublikowano: 02-09-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min
Jest wszędzie, otacza nas zewsząd, dostęp do niego mają miliardy ludzi na całym świecie - Internet. Jego potęga jest niepodważalna. A i Polacy zaczynają pod tym względem doganiać inne narodowości. Do Sieci możemy zajrzeć wszędzie, gdzie przyjdzie nam ochota, chcąc poszukać informacji na całe mnóstwo przeróżnych zapytań. Prezentujemy garść najświeższych statystyk.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
W odpowiedzi na apetyt konsumenta
Opublikowano: 21-08-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min
Konkret: tego chce klient, co potwierdzają specjaliści. Dla konsumenta liczy się przede wszystkim to, jak wybrać to co najlepsze w jak najkrótszym czasie. Pod tę zasadę należy zatem podporządkować wszystkie działania podejmowane w ramach promowania się w Sieci. Skąd takie podejście? Winna jest temu tzw. kultura ZIP. Szybciej, lepiej, efektywniej - to słowa klucze jej przedstawicieli.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Witamy w przyszłości....
Opublikowano: 21-08-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:20 min
Czy tak właśnie rysuje się przyszłość przeglądarek internetowych? Aurora, projekt firmy Adaptive Path wspieranej przez Fundację Mozilla, jest pomysłem nowoczesnym, stawiającym na usprawnienie komunikacji międzyludzkiej. Wideo, na którym zaprezentowano jej wygląd oraz funkcjonalność, już spotkało się ze sporym zainteresowaniem, zachęcając do dyskusji także nad przyszłością samej Sieci.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Demografia Internetu: Pokolenia On-Line
Opublikowano: 14-08-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:30 min
Mylne jest przekonanie, że dobroci Internetu korzystają tylko ludzie młodzi. Najnowsze badania temu zaprzeczają: raport Pew Internet, niezależnej organizacji badawczej zajmującej się społecznym wpływem tego środka przekazu wskazuje, że spory odsetek internautów stanowią obecnie ludzie poniżej 40. roku życia. Seniorzy też nie pozostają tutaj w tyle. Zachęcamy do poznania szczegółów raportu.
Autor
Maciej Włodarczak
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Pokaż internaucie palcem na mapie
Opublikowano: 07-08-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min
Daj się znaleźć innym za pomocą mapy. Nie takiej zwykłej, ale internetowej, proponowanej przez Google. Dzięki temu narzędziu nie tylko podzielisz się ofertą, ale także wskażesz dokładną lokalizację swojej firmy. Użytkownik Sieci otrzyma cenną informację - jak Cię znaleźć. To znakomity wabik na klientów i kolejny sposób na to, aby wypromować biznes w Internecie.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się