


Firma Promo Team Sp. z o.o. zainicjowała w 2008 roku ambitny projekt oparty na komunikacji w Internecie w postaci platformy internetowej ITfocus, w skład której wchodzą cztery serwisy tematyczne: Storagefocus, Virtualfocus, Netfocus i GreenITfocus. Dziś osiąga ona fazę wczesnej dojrzałości – warto zwrócić uwagę na czynniki przyspieszające rozwój.


Potęga Internetu rośnie z dnia na dzień. Sieć daje wiele możliwości - zarówno zwykłym użytkownikom, jak i firmom, które się w niej promują. Dlatego nie dziwi fakt, że najpotężniejsze wyszukiwarki internetowe rywalizują między sobą o pozycję lidera. Na czele znajduje się oczywiście Google, ale wzrost notuje także wyszukiwarka firmy Microsoft, czyli Bing.

Kim są prosumenci? To osoby, które zajmują się promocją i często także współtworzeniem konkretnych produktów i usług. I ma to duże znaczenie, szczególnie w odniesieniu do zakupów przez Internet, gdzie nie możemy sobie pozwolić na wcześniejsze zobaczenie konkretnego towaru. Dlatego korzystamy z opinii innych osób, polegając na komentarzach, które znajdujemy w sieci.

Pomimo początkowych wątpliwości, coraz więcej polskich konsumentów decyduje się na robienie zakupów w sieci - głównie ze względu na wygodę oraz niższe ceny. Rosnąca konkurencyjność, sprawia że sklepy internetowe muszą dokładać coraz większych starań, aby właśnie do siebie przyciągnąć potencjalnych Klientów. Dlatego decydują się na stałe udoskonalanie swoich usług.

Osoby zajmujące się marketingiem internetowym mają powód do zadowolenia. Według raportu przygotowanego przez eMarketera, rok 2010 będzie niezwykle łaskawy dla reklamy w sieci. To właśnie Internet odnotuje w tym czasie największy skok nakładów na promocję (w porównaniu do np. telewizji, radia lub prasy). Nie da się ukryć, że mediom tradycyjnym rośnie naprawdę spora konkurencja.

Tym razem to Internet oraz biegłość w posługiwaniu się nowymi technologiami, są kryterium podziału mieszkańców naszego kraju. Z przeprowadzonej diagnozy wynika, że możemy mówić o podziale Polaków na osoby doskonale radzące sobie w płaszczyźnie online oraz takie, które z Internetem radzą sobie średnio lub praktycznie w ogóle z niego nie korzystają.

Osoby mające doświadczenie w prowadzeniu jakiegokolwiek własnego biznesu doskonale wiedzą, jak ważna jest staranna optymalizacja kosztów i przygotowanie przemyślanego planu finansowego. Raport firmy Deloitte zawiera w sobie informacje na temat szukania oszczędności przez polskich przedsiębiorców. A zatem w jakich obszarach chcemy zaoszczędzić najwięcej?

Bardzo lubimy narzędzia, które w znacznym stopniu ułatwiają nam życie, a także pomagają w komunikacji. Dlatego przedstawiamy dwa narzędzia Google, z pomocą których całkowicie za darmo i to od ręki można przetłumaczyć dowolny tekst na jeden z 51 języków. Mowa o Google Translate oraz narzędziu do tłumaczenia stron. Zatem zachęcamy do darmowego testowania!

Branża e-commerce odnotowuje stały wzrost. Z dnia na dzień przybywa samych internautów, a także osób, które decydują się na robienie zakupów przez Internet. Mając na uwadze te statystyki nie dziwi fakt, że sklepy internetowe cały czas dynamicznie się rozwijają. A także stawiają na coraz nowsze i bardziej skuteczne formy promocji swojego biznesu w sieci.