Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Szukamy coraz intensywniej
Opublikowano: 02-09-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min
Jest wszędzie, otacza nas zewsząd, dostęp do niego mają miliardy ludzi na całym świecie - Internet. Jego potęga jest niepodważalna. A i Polacy zaczynają pod tym względem doganiać inne narodowości. Do Sieci możemy zajrzeć wszędzie, gdzie przyjdzie nam ochota, chcąc poszukać informacji na całe mnóstwo przeróżnych zapytań. Prezentujemy garść najświeższych statystyk.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
W odpowiedzi na apetyt konsumenta
Opublikowano: 21-08-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min
Konkret: tego chce klient, co potwierdzają specjaliści. Dla konsumenta liczy się przede wszystkim to, jak wybrać to co najlepsze w jak najkrótszym czasie. Pod tę zasadę należy zatem podporządkować wszystkie działania podejmowane w ramach promowania się w Sieci. Skąd takie podejście? Winna jest temu tzw. kultura ZIP. Szybciej, lepiej, efektywniej - to słowa klucze jej przedstawicieli.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Witamy w przyszłości....
Opublikowano: 21-08-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:20 min
Czy tak właśnie rysuje się przyszłość przeglądarek internetowych? Aurora, projekt firmy Adaptive Path wspieranej przez Fundację Mozilla, jest pomysłem nowoczesnym, stawiającym na usprawnienie komunikacji międzyludzkiej. Wideo, na którym zaprezentowano jej wygląd oraz funkcjonalność, już spotkało się ze sporym zainteresowaniem, zachęcając do dyskusji także nad przyszłością samej Sieci.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Demografia Internetu: Pokolenia On-Line
Opublikowano: 14-08-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:30 min
Mylne jest przekonanie, że dobroci Internetu korzystają tylko ludzie młodzi. Najnowsze badania temu zaprzeczają: raport Pew Internet, niezależnej organizacji badawczej zajmującej się społecznym wpływem tego środka przekazu wskazuje, że spory odsetek internautów stanowią obecnie ludzie poniżej 40. roku życia. Seniorzy też nie pozostają tutaj w tyle. Zachęcamy do poznania szczegółów raportu.
Autor
Maciej Włodarczak
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Pokaż internaucie palcem na mapie
Opublikowano: 07-08-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min
Daj się znaleźć innym za pomocą mapy. Nie takiej zwykłej, ale internetowej, proponowanej przez Google. Dzięki temu narzędziu nie tylko podzielisz się ofertą, ale także wskażesz dokładną lokalizację swojej firmy. Użytkownik Sieci otrzyma cenną informację - jak Cię znaleźć. To znakomity wabik na klientów i kolejny sposób na to, aby wypromować biznes w Internecie.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Żart nie zawsze udany – cybersquatting
Opublikowano: 06-08-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:25 min
Cybersquatting to coraz powszechniejsze zjawisko zagrażające firmom działającym w Internecie - zwłaszcza tym, które korzystają z potocznych nazw w domenach. I choć nie ma ona dużego wpływu na samo pozycjonowanie, może zaszkodzić prowadzonemu biznesowi. Czy można się przed nim uchronić? I co zrobić, by nie wykorzystano znaku towarowego, jakim jest nazwa firmy?
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Kobiety vs mężczyźni
Opublikowano: 05-08-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min
Rywalizacja płci jest widoczna niemal na każdym polu - także tym dotyczącym aktywności w najpopularniejszych serwisach społecznościowych. Firma Rapleaf sprawdziła, czy i w jaki sposób płeć oddziałuje na wybory dokonywane pod kątem korzystania z takich platform, jak Facebook czy Myspace. Wyniki okazały się bardzo ciekawe i w pewnym stopniu zaznaczają przewagę kobiet nad mężczyznami.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Kopie - nowy oryginał: Google zmieniło wygląd
Opublikowano: 25-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:35 min
Google dokonało zmiany w wyglądzie komunikatu dotyczącego kopii strony. Po wpisaniu specjalnego adresu można zobaczyć, w jaki sposób witryna była aktualizowana. Właśnie od tej kopii zależy też, co zostanie uwzględnione przez roboty Google. Do bardzo ciekawa i istotna baza danych, o którą warto zadbać - także dla pozycji strony w wyszukiwarce Google.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Reklama szeptem krzyczana
Opublikowano: 24-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min
Marketing szeptany to wcale nie podstęp, ale umiejętne wykorzystanie cennych zasobów, jakie tkwią w budzeniu miłych skojarzeń. Im więcej dobrego myślimy o danej marce, tym chętniej po nią sięgamy. A nie ma nic lepszego, jak rekomendacja kogoś, komu ufamy lub z czyim zdaniem się liczymy. Szept w Internecie również jest możliwy - trzeba tylko wiedzieć, w jaki sposób go wykorzystać.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Reklamodawco, nie przegap bramki...
Opublikowano: 23-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:25 min

Mistrzostwa, olimpiady... to nie tylko zmagania zawodników, za których trzymamy kciuki, ale także sposób na biznes - i to taki, który się opłaca! To świetna okazja, zwłaszcza, że strony transmitujące mecze piłkarskie notują  bardzo wysoki ruch w trakcie rozgrywek. Tysiące osób, a tak naprawdę konsumentów o bardzo zróżnicowanych potrzebach - przeszukuje Sieć w poszukiwaniu meczów. Reklamodawco - wykorzystaj to.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Nawet prasie bez Internetu źle...
Opublikowano: 22-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min

Jak to możliwe, że prasa potrzebuje Internetu, aby utrzymywać sprzedaż na dobrym poziomie? Najwięcej zyskują magazyny lifestylowe, które dzięki Sieci zwiększają swoje przychody. Firma PricewaterhouseCoopers prognozuje wzrost wpływów z reklam internetowych generowanych przez prasę właśnie. Czy to oznacza, że z papieru przejdzie ona na strony Sieci? Kolorowe magazyny już robią do tego przymiarki.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Dobry zwyczaj: nie rozsyłaj
Opublikowano: 18-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:10 min
Sposobów na przesłanie wirusa i zarażenie nim naszego komputera istnieje całe mnóstwo - i możemy nawet nie zdawać sobie z tego sprawy. Sprawcy tego chaosu wiedzą, jak dostać się do prywatnych dysków twardych. Metodą najchętniej stosowaną obecnie jest przesyłanie złośliwego oprogramowania z pomocą poczty elektronicznej. Wystarczy otworzyć podejrzany link, aby dać się złapać. Jak się przed tym uchronić?
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się