Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Dla was Święta są tuż tuż
Opublikowano: 06-11-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:45 min
Oczekiwanie na Boże Narodzenie lubimy wypełnić tym, co wielu z nas wprawia w prawdziwą euforię: zakupami! Co jednak, jeśli chcemy sprawić bliskim prezent, ale kolejki, ceny i brak czasu nas przerażają? Warto iść w ślad za internautami i poszukać upominków... w Sieci. To mnóstwo korzyści, na czele z wygodą - wystarczy bowiem przeklikać się po stronach, aby znaleźć prezent idealny!
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Reklama reklamie nierówna
Opublikowano: 04-11-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:35 min
Z jednej strony w reklamę w Internecie inwestuje się coraz więcej, z drugiej wzrasta liczba osób, które blokują wyskakujące banery. Tak mniej więcej rysują się wnioski firmy Key Note, która przeprowadziła badania w grupie brytyjskich internautów. W jaki sposób podchodzić do tych niechętnych reklamowaniu się w Sieci? I czy w takim razie należy zrezygnować z promocji tego typu? Wcale nie!
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Dobre słowo
Opublikowano: 04-11-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min
Język jest żywym organizmem - ewoluuje w coraz wymyślne formy lub ulega uproszczeniu. Z tym drugim zjawiskiem mamy do czynienia my, korzystający na co dzień z Sieci. Język Internetu zostaje zniekształcony przez formę komunikatu, jaki stosujemy do tego, aby się porozumieć: naszpikowaną obrazkami i skrótami myślowymi. Pamiętajmy jednak, że nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Wizerunek jest do zrobienia
Opublikowano: 29-10-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:50 min
Klienci coraz chętniej i częściej wyrażają opinie na temat dokonywanych za pośrednictwem Sieci zakupów. Nie szczędzą słów - zarówno tych pochlebnych, jak i krytycznych. W ten sposób nie tylko dają upust swoim emocjom, ale dodatkowo mogą wpływać na wizerunek firmy w Internecie. Na szczęście obszar ten można efektywnie wykorzystać do tworzenia pożytecznej reklamy. W jaki sposób?
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Szybciej, taniej, przez całą dobę...
Opublikowano: 27-10-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:40 min
Co sprawia, że Polki coraz chętniej robią zakupy za pośrednictwem Sieci? Ogromnym udogodnieniem jest przede wszystkim... dostępność. W sklepie internetowym zakupy można robić przez całą dobę, korzystać z atrakcyjnych promocji oraz z porównywarki cen, a także zamówić wymarzony produkt w mgnieniu oka. Popularność internetowego shoppingu wcale nas nie dziwi!
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Google Translate - przetłumacz swój sukces
Opublikowano: 24-10-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min
Każdy, kto myśli o reklamowaniu swojej firmy poza granicami kraju, powinien rozważyć wykorzystanie sprytnego i jakże pożytecznego narzędzia, jakim jest Google Translate. To tani i szybki sposób, aby przetłumaczyć stronę internetową na dowolny język. Tak wyeksponowana strona stanie się atrakcyjna dla znacznie szerszego grona potencjalnych klientów.
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Google - tutaj trwa hossa
Opublikowano: 21-10-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min
Kryzys? Nie dla Google. Tutaj można mówić wyłącznie w superlatywach: o wzrostach, sukcesach i korzyściach. Jak to możliwe, że w czasach kryzysu korporacja ma się tak dobrze? Zdaniem specjalistów Google to zasługa świetnie przemyślanego produktu. Tania i skuteczna reklama to coś, co zawsze będzie pożyteczne. Wiedzą to zarówno reklamodawcy, jak i twórcy Google.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
1.00 - (1 głos)
Czas na PR
Opublikowano: 17-10-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min
Na początku było słowo... i to właśnie ono określa to, jak postrzegani jesteśmy w świecie Internetu. Firmy chętnie korzystają z narzędzi umożliwiających przygotowywanie ciekawych, przyciągających uwagę komunikatów. Jednak sposobów na widoczność jest znacznie więcej i przedsiębiorcy doskonale to wiedzą. Bowiem za dobrą promocją powinien iść też dobry PR. Czy jest on możliwy w Sieci?
Autor
Karolina Świetlicka
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
News Google - Google News
Opublikowano: 25-09-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min
Chcesz wiedzieć, co dzieje się na świecie lub w Twojej najbliższej okolicy? Google właśnie to ułatwił - od wczoraj Google News dostępne jest także w polskiej wersji językowej. Narzędzie pozyskuje informacje z ponad 300 źródeł, co umożliwia zaznajomienie się z najważniejszymi faktami dotyczącymi aktualnych wydarzeń. Założenie? Najbardziej obiektywny punkt widzenia.
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Klient w stosownym wieku – określanie stawek w Google AdWords według kryteriów demograficznych
Opublikowano: 22-09-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min
Czy wiesz, że możesz w precyzyjny sposób określać kampanię AdWords? Także uwzględniając wiek odbiorców. Reklama zostanie wyświetlona tylko tym, których rzeczywiście może zainteresować Twoja oferta. To jedna z nowości, jaką Google udostępnia dla reklam sieci partnerskiej. Wystarczy ustalić odpowiednie stawki za wyświetlenie linku dokładnie określonej grupie odbiorców.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Nawet oni potrzebują Google
Opublikowano: 17-09-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min
Ty, ja, większość osób, które znamy... korzysta z Sieci. Ale zapominamy, że Internet dostępny jest wszystkim, także wielkim tego świata. Z komputera korzysta nawet królowa Elżbieta II i co więcej, chętnie poszerza swoją wiedzę na ten temat. A kogo radzić się w tej kwestii, skoro nie samego założyciela Microsoftu? Nawet oni, królowe i prezydenci, potrzebują dostępu do Google.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Archiwa Google - 250 lat wstecz
Opublikowano: 17-09-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:30 min
Google nie przestaje nas zadziwiać swoimi kolejnymi funkcjami i pomysłami. Jednocześnie trzeba przyznać, że firma ma rozmach w swoich działaniach. Ostatnim pomysłem jest stworzenie swoistego internetowego archiwum prasowego, w którym znaleźć się mają nawet 250-letnie gazety! Czy wieszczy to początek końca wydań papierowych? Wszystko zależy oczywiście od nas - czytelników.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się