Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
65 proc. klientów e-sklepu powraca, gdy...
Opublikowano: 25-09-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 2:20 min

Coraz więcej konsumentów decyduje się na robienie zakupów w Internecie. Jednak przed podjęciem decyzji lubimy szukać w sieci informacji na temat intersujących ich produktów. Co zrobić aby Klient oglądający produkt w naszym sklepie internetowym, zdecydował się na zakupy właśnie u nas? Co ma szczególny wpływ na podejmowanie przez nas decyzji zakupowych?

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Z kim zadaje się Twoja marka w Internecie?
Opublikowano: 17-09-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:35 min

Wiemy, że przestrzeń internetowa wcale nie jest taka ładna, jak ją malują. Dużo tu przemocy, zbrodni i nagości. W tej bezimiennej, informacyjnej dżungli dobrze czują się również zjawiska, przed którymi chcemy chronić najmłodszych. A także swoją stronę internetową. Dlatego tak ważne jest dokładne przemyślenie wszelkich działań, które chcemy prowadzić w sieci.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ukryte moce marketingowe Twittera o których jeszcze nie wiesz, cz. III
Opublikowano: 14-09-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 2:50 min

Media społecznościowe oraz platformy do komunikacji kryją w sobie ogromną moc dla marketingowców. Wystarczy tylko umiejętnie się nimi posługiwać oraz nie lekceważyć kontaktów ze strony Klientów. Powiązanie strony firmowej lub bloga z na przykład kontem na Twitterze, to nie tylko doskonała forma promocji swojego biznesu, ale także okazja do komunikacji z Klientami.

Autor
Bartłomiej Nowaczyk
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ukryte moce marketingowe Twittera o których jeszcze nie wiesz, cz. II
Opublikowano: 10-09-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 2:10 min

Praktycy zza oceanu nie mają wątpliwości, że firmy zaangażowane w e-commerce powinny aktywnie prowadzić profil na Twitterze (lub innym mikroblogu). Umożliwia to stałą komunikajcę z Klientami, pomaga w budowaniu pozytywnego wizerunku marki oraz daje możliwość informowania o nowych produktach i usługach. Co jeszcze według nich, daje ten mikro-nowoczesny profil?

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Ukryte moce marketingowe Twittera o których jeszcze nie wiesz, cz.I
Opublikowano: 09-09-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 4:10 min

Poniższy artykuł jest serią tekstów, mających na celu przedstawienie w kilku punktach „supermocy” mikroblogów - na przykładzie najsłynniejszego z nich, czyli Twittera. Chcesz wiedzieć jak korzystać z Twittera prowadząc własną firmę? Jak zaangażować Klientów i zainteresować ich swoją ofertą? I w końcu jak zapewnić sobie zwiększenie sprzedaży? Zapraszamy do lektury.

Autor
Bartłomiej Nowaczyk
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o mikrobloggingu i wyszukiwaniu w czasie rzeczywistym, ale boicie się zapytać
Opublikowano: 08-09-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 4:40 min

Uwaga świata offline i online zwraca się w stronę mikrobloggingu i związanego z nim wyszukiwania w czasie rzeczywistym. Poniższy artykuł wyjaśnia, jakie znaczenie może mieć ten sposób wyszukiwania dla firm oraz jaki ma to związek z serwisami społecznościowymi. Wskazujemy również, co na tego typu trendy odpowiada koncern Google i jak będą się różniły wyniki wyszukiwania.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Klęska banerów reklamowych
Opublikowano: 04-09-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min

Trudno wymyślić coś, co bardziej denerwowałoby internautów niż wiecznie wyskakujące banery reklamowe, które za każdym razem trzeba zamykać krzyżykiem. Według najnowszych badań jest to obecnie jedna z najbardziej uciążliwych i irytujących form reklamy, która często powoduje, że użytkownicy tracą sympatię do danej strony internetowej i przestają z niej korzystać.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Co łączy piratów z polityką?
Opublikowano: 28-08-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:50 min

Czy internet ma wpływ na politykę? Okazuje się, że tak i to całkiem duży. Niedawno w parlamencie Szwecji mandaty zdobyła partia Piratpartiet, czyli dokładnie Partia Piratów. Do jej głównych postulatów należy zwiększenie wolności w zakresie niekomercyjnego używania dóbr kulturalnych, a także zniesienie patentów czy zwiększona ochrona życia prywatnego obywateli.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Konsument offline i online: po dwóch stronach rzeczywistości
Opublikowano: 26-08-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min

Jak sprawić, by reklama dawała jak najlepsze efekty i była jeszcze skuteczniejsza? Przede wszystkim warto połączyć siły w postaci kampanii realizowanej online oraz offline. W tym poście skusiliśmy się na analizę drogi do zakupu i szczegółowo opisujemy każdy z etapów. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z nasza analizą oraz wyciągniętymi z niej wnioskami, które umożliwią jeszcze lepsze zaplanowanie kampanii reklamowej.

Autor
Anna Czekałowska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Prawa konsumenta w Sieci
Opublikowano: 26-08-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min

Zakupy robione przez Internet codziennie zyskują na popularności. Według danych Komisji Europejskiej w samej Europie już 150 milionów osób zdecydowało się na tę formę zakupów, jednak tylko 20% z nich kupowało produkty za granicą. Obecnie dopiero powstają przepisy regulujące przepływ towarów kupowanych przez Internet. Będą one dotykały m.in. takich kwestii jak prawo do odstąpienia od umowy.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Zakupy online w recesji? Jak polują Internauci
Opublikowano: 26-08-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 2:05 min

Jeżeli zastanawiacie się, jak kryzys wpłynął na zachowania konsumentów online, postanowiliśmy zebrać dla Was najważniejsze informacje i przedstawić je w tym artykule. Eksperci z firmy Penn, Schoen & Berland Associates wyróżnili „łowców wartości”, którzy pozostają w opozycji do dotychczasowych „łowców okazji”. Okazuje się bowiem, że w czasie recesji konsumenci zaczęli zwracać uwagę przede wszystkim na wysoką jakość produktów.

Autor
Karolina Świetlicka
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Większy kawałek świata w Bing Maps
Opublikowano: 24-08-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:40 min
Możliwość zobaczenia dowolnego zakątka świata bez ruszania się z fotela to ogromna wygoda, którą ceni wielu użytkowników sieci. Wbrew pozorom Google Maps to nie jedyna platforma umożliwiająca podróżowanie palcem po globie. Bing nie chce pozostać w tyle, dlatego stale doskonali własne rozwiązania. Ciekawi jesteście, co dała najnowsza aktualizacja danych?
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się