Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Fiskus ma na oku e-handel
Opublikowano: 13-05-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:45 min
Czy to koniec szarej strefy w Internecie? To całkiem możliwe, o ile fiskus opodatkuje działalności prowadzone za pośrednictwem sieci. Wówczas każdy, kto prowadzi e-biznes będzie musiał liczyć się z dodatkowymi kosztami - w przeciwnym razie grożą mu grzywna lub spore odsetki. A jest o co walczyć: handel w Internecie jest dziś wart nawet 6 mld złotych!
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Stop internetowej dyskryminacji
Opublikowano: 05-05-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min
Internet tylko dla wybranych? Można mieć takie wrażenie. Wystarczy się przekonać, jak niewiele możliwości posiada polski konsument e-sklepów. Jako jeden z nielicznych krajów należących do Unii Europejskiej nie ma zapewnionych warunków do tego, aby swobodnie robić zakupy w sieci. Ma się to na szczęście zmienić - Komisja Europejska już pracuje nad nowymi przepisami.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Google warte 100 miliardów
Opublikowano: 30-04-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:35 min
Google jako najbardziej wartościowa marka na świecie? Ocena firmy badawczej Millward Brown nie pozostawia co do tego żadnych wątpliwości. Obok takich gigantów, jak Microsoft, Coca Cola czy McDonalds wygląda to naprawdę ciekawie. Tym bardziej, że Google nie sprzedaje przecież konkretnych produktów. Oferuje coś znacznie więcej, a mianowicie ład w zagmatwanym świecie informacji.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Szef Google w radzie prezydenta
Opublikowano: 30-04-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:35 min
Czy Google wkracza właśnie do polityki? Poniekąd tak, a dokładniej w osobach Erica Schmidta oraz Craiga Mundiga. Grupa doradcza President's Council of Advisors on Science and Technology (PCAST) powołana jeszcze przez Georga Busha, zyskała nowych członków związanych z Google oraz Microsoftem. Od teraz będą wspierać Baracka Obamę w kształtowaniu amerykańskiej technologii i nauki.
Autor
Maciej Włodarczak
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Prawo a Sieć, czyli pakiet zmian
Opublikowano: 29-04-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min
"Pakiet telekomunikacyjny" przegłosowany przez Parlament Europejski ma za zadanie uregulować techniczne aspekty, które mają wspomóc politykę antypiracką. Mimo jasno brzmiących reguł wielu uważa, że może to zaszkodzić ogólnej sieciowej wolności. W rzeczywistości jednak pakiet ma za zadanie niwelować zgubne skutki stron nielegalnych i pirackich.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Jak oni kupują?
Opublikowano: 23-04-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min
Jak to w końcu jest - kupują czy nie kupują w Sieci często i chętnie? Jak pokazują najnowsze badania: oczywiście, że kupują. I to z coraz większym entuzjazmem. Użytkownicy Internetu pozostają przy tym jednak ostrożni. Zanim zdecydują się na zakup wybranego produkty, dokładnie sprawdzają i porównują cenę z innymi, aby jak najbardziej na tym skorzystać.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Doominator
Opublikowano: 16-04-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min
A więc to tak! Według najnowszych badań przeprowadzonych przez firmę Gemius to właśnie Google jest najchętniej odwiedzaną przez Polaków witryną! Gigant pozostaje liderem wśród wyszukiwarek i stale notuje wzrost zainteresowania. Co więcej, jego narzędzia, takie jak mapy, również nie pozostają w tyle. Czas chyba uznać Google za niekwestionowanego LIDERA sieci.
Autor
Anna Czekałowska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Godziny on line
Opublikowano: 10-04-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:50 min
Jeszcze całkiem niedawno to telewizja sprawiała, że czas przeciekał nam przez palce. Niebawem ta tradycyjna rozrywka może odejść do lamusa i zostać zdetronizowana przez inny "pożeracz czasu", a mianowicie Internet. Według najnowszego raportu Microsoftu mieszkańcy Europy spędzają w Sieci coraz więcej czasu, zastępując nią telewizję czy chodzenie do kina.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Młody i nieokiełznany, silny i rosnący
Opublikowano: 08-04-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min
Polski rynek e-commerce jeszcze jakiś czas temu raczkował, aby dziś zachwycić nas swoją siłą. Młody i nieokiełznany - tak oceniany jest przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. Co to oznacza dla polskich klientów oraz sprzedawców? Czy to wyłącznie superlatywy kierowane w rodzimy rynek e-commerce? Jak wiele osób poszukuje informacji o produktach w sieci? Sprawdźmy.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Co przykuwa uwagę?
Opublikowano: 02-04-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:30 min
Reklamodawcy stale głowią się nad tym, co przyciąga uwagę odbiorców. Z pomocą przychodzą najnowsze badania IAB UK i Lightspeed Research, w których respondenci wskazali, jakie elementy sprawiają, że z większym zainteresowaniem przyglądają się danej reklamie. Przedstawiamy wyniki sondażu, kóre w jasny sposób wskazują preferencje użytkowników Sieci.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Kryzys? Panie, daj Pan spokój...
Opublikowano: 31-03-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:30 min
Kryzys, kryzys, kryzys... słowo, które pobudza wyobraźnię, przeraża, daje do myślenia... ale czy rzeczywiście jest się czego obawiać? Najnowszy raport Amerykańskiego Biura Reklamy Interaktywnej (IAB) zaprzecza, jakoby reklama w Internecie miałaby nieść spustoszenie, wręcz przeciwnie - ma się znakomicie. Skąd więc pogłoski o kryzysie? Tego nikt nie wie i może lepiej, aby włożyć je między bajki.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Jedyne takie medium
Opublikowano: 27-03-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min
Kierunek jest tylko jeden - Internet! Reklamodawcy, którzy chcieliby zaistnieć w Sieci, nie muszą już dłużej zastanawiać się, czy warto. Oczywiście, że warto, a nawet trzeba się tam pokazać, aby zyskać w oczach konkurencji oraz potencjalnych klientów. Rynek reklamy internetowej osiąga imponujące wzrosty, ku niezadowoleniu sceptyków rzecz jasna.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się