Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Kryzys? Panie, daj Pan spokój...
Opublikowano: 31-03-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:30 min
Kryzys, kryzys, kryzys... słowo, które pobudza wyobraźnię, przeraża, daje do myślenia... ale czy rzeczywiście jest się czego obawiać? Najnowszy raport Amerykańskiego Biura Reklamy Interaktywnej (IAB) zaprzecza, jakoby reklama w Internecie miałaby nieść spustoszenie, wręcz przeciwnie - ma się znakomicie. Skąd więc pogłoski o kryzysie? Tego nikt nie wie i może lepiej, aby włożyć je między bajki.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Jedyne takie medium
Opublikowano: 27-03-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min
Kierunek jest tylko jeden - Internet! Reklamodawcy, którzy chcieliby zaistnieć w Sieci, nie muszą już dłużej zastanawiać się, czy warto. Oczywiście, że warto, a nawet trzeba się tam pokazać, aby zyskać w oczach konkurencji oraz potencjalnych klientów. Rynek reklamy internetowej osiąga imponujące wzrosty, ku niezadowoleniu sceptyków rzecz jasna.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Czy 69 to dobra pozycja?
Opublikowano: 26-03-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min
Pytanie to celowo zostało zadane w ten sposób, aby przyciągnąć Twoją uwagę. 69 miejsce na świecie pod względem dostępności obywateli do sieci i stopnia jej wykorzystania dla Polski to Waszym zdaniem dobra czy może wręcz przeciwnie, niezbyt zadowalająca nota? Zdania są różne, istotne jest jednak coś innego - a mianowicie, że z dostępem do Internetu mogłoby być znacznie lepiej!
Autor
Anna Czekałowska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
E-handel: tanie kupowanie
Opublikowano: 25-03-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:50 min
Internet okazuje się coraz chętniej wybieranym miejscem do robienia zakupów. To przede wszystkim wygoda, szybkość transakcji i coś jeszcze, co zachęca klientów do klikania w e-wózki. Mowa o niskich, często znacznie bardziej konkurencyjnych cenach. Zgodnie z aktualnymi prognozami rynek e-commerce ma się rozwijać i przyciągać do siebie jeszcze więcej konsumentów.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
W stu procentach!
Opublikowano: 23-03-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:30 min
Pytanie, jak i ile zainwestować w reklamę, spędza sen z powiek niejednemu reklamodawcy. Nigdy nie ma pewności, czy poświęcony na promocję budżet zwróci się, czy zniknie niewykorzystany jak należy. Jak osiągnąć 100-procentowy sukces i jeszcze na tym zyskać? Ta zgaduj-zgadula na szczęście ma ręce i nogi! Pocieszamy wszystkich zagubionych i niepewnych - to wszystko można opanować!
Autor
Anna Czekałowska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Internet na wokandzie
Opublikowano: 19-03-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min
Internet to symbol swobodnej wymiany myśli... i zarazem niezliczonych plików. Piractwo w Sieci to problem, z którym coraz więcej państw próbuje walczyć za pomocą restrykcji prawnych. Jak jednak opanować taki ogrom danych i jednocześnie nie ograniczyć wolności internautów? Nad tym rozwodzą się najpotężniejsze głowy świata, a my możemy jedynie przyglądać się temu i śledzić zmiany.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Kolejne internetowe ułatwienie
Opublikowano: 17-03-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:40 min
Coraz więcej przedsiębiorców zakłada i prowadzi firmy przez Internet. To wymusza nie tylko na nich, ale także na ustawodawcy, odpowiednie uproszczenie procedur. Już teraz możemy zauważyć, że wiele się w tej kwestii dzieje: od kwietnia będzie można przesyłać część dokumentów za pośrednictwem sieci. To duże ułatwienie i zarazem szansa dla wielu polskich przedsiębiorców.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Spamerzy na celowniku
Opublikowano: 04-03-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:35 min
Czas zabrać się za spamerów, którzy uprzykrzają nam życie w Sieci. Ministerstwo Infrastruktury konstruuje właśnie nowe przepisy, które docelowo znajdą się w Prawie telekomunikacyjnym. Ich cel jest jeden: uwolnienie Internautów od tak nielubianego przez nich spamu, którym są zalewani każdego dnia. A kary za dla osób blokujących skrzynki mailowe mogą być naprawdę bolesne...
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Najlepsi z najlepszych w polskim Internecie
Opublikowano: 26-02-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min
Na szczycie w swoistym rankingu popularności stron w polskim Internecie niezmiennie pozostają 3 domeny. Najpopularniejszą jest oczywiście Google z kilkunastoma milionami odwiedzin w miesiącu. Natomiast na drugim i trzecim miejscu znajduje się odpowiednio Onet i WP. Chyba nie trzeba nikogo przekonywać, że obecność w wynikach wyszukiwania tych domen jest dla firm niemal obowiązkowa.
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Google będzie leczyć
Opublikowano: 25-02-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:45 min
Internetowy gigant otwiera się na nasze potrzeby i proponuje innowacyjne podejście do kwestii zdrowia. Za pośrednictwem sieci można już nie tylko sprawdzić objawy lub przyczyny wielu schorzeń. Firma 23andMe współpracująca z Google proponuje coś więcej - stworzenie profilu genetycznego, dzięki któremu będzie można dowiedzieć się, w jaki sposób właściwie zadbać o zdrowie.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
To się będzie opłacać
Opublikowano: 19-02-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:40 min
Co jest trendy? Nie mowa jednak o modzie, ale tym, co chętnie wybierane przez reklamodawców chcących promować się w sieci. Zdaniem specjalistów w branży to właśnie reklama w wyszukiwarce Google jest tym, czego szukają i w co chcą zainwestować, ponieważ to jeden z kanałów przynoszących największe zyski. Nie dość więc, że to opłacalne, to jeszcze jak najbardziej trendy!
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Wyszukiwarki niezmiennie popularne
Opublikowano: 19-02-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:40 min
Czy wiecie, że najchętniej wykonywaną czynnością w Sieci jest... korzystanie z niej? Brzmi to co najmniej dziwnie, ale to fakt. Jak wynika z badań TNS, ponad 80% użytkowników spędza mnóstwo czasu na korzystaniu z wyszukiwarek internetowych. To tak ogromny głód wiedzy? A może wygoda w zadawaniu pytań i natychmiastowym otrzymywaniu odpowiedzi?
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się