Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Zostań prosumentem
Opublikowano: 21-10-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:55 min

Kim są prosumenci? To osoby, które zajmują się promocją i często także współtworzeniem konkretnych produktów i usług. I ma to duże znaczenie, szczególnie w odniesieniu do zakupów przez Internet, gdzie nie możemy sobie pozwolić na wcześniejsze zobaczenie konkretnego towaru. Dlatego korzystamy z opinii innych osób, polegając na komentarzach, które znajdujemy w sieci.

Autor
Jurek Maciej
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
E-sklep: rozwiać ostatnie wątpliwości kupującego
Opublikowano: 19-10-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:15 min

Pomimo początkowych wątpliwości, coraz więcej polskich konsumentów decyduje się na robienie zakupów w sieci - głównie ze względu na wygodę oraz niższe ceny. Rosnąca konkurencyjność, sprawia że sklepy internetowe muszą dokładać coraz większych starań, aby właśnie do siebie przyciągnąć potencjalnych Klientów. Dlatego decydują się na stałe udoskonalanie swoich usług.

Autor
Anna Czekałowska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Rok 2010 - rokiem reklamy w wyszukiwarkach
Opublikowano: 19-10-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:50 min

Osoby zajmujące się marketingiem internetowym mają powód do zadowolenia. Według raportu przygotowanego przez eMarketera, rok 2010 będzie niezwykle łaskawy dla reklamy w sieci. To właśnie Internet odnotuje w tym czasie największy skok nakładów na promocję (w porównaniu do np. telewizji, radia lub prasy). Nie da się ukryć, że mediom tradycyjnym rośnie naprawdę spora konkurencja.

Autor
Jurek Maciej
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Dwie Polski
Opublikowano: 14-10-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 3:20 min

Tym razem to Internet oraz biegłość w posługiwaniu się nowymi technologiami, są kryterium podziału mieszkańców naszego kraju. Z przeprowadzonej diagnozy wynika, że możemy mówić o podziale Polaków na osoby doskonale radzące sobie w płaszczyźnie online oraz takie, które z Internetem radzą sobie średnio lub praktycznie w ogóle z niego nie korzystają.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Deloitte: Gdzie polskie firmy szukają oszczędności?
Opublikowano: 12-10-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:35 min

Osoby mające doświadczenie w prowadzeniu jakiegokolwiek własnego biznesu doskonale wiedzą, jak ważna jest staranna optymalizacja kosztów i przygotowanie przemyślanego planu finansowego. Raport firmy Deloitte zawiera w sobie informacje na temat szukania oszczędności przez polskich przedsiębiorców. A zatem w jakich obszarach chcemy zaoszczędzić najwięcej?

Autor
Anna Czekałowska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Jeden klik = strona firmy w wielu językach. Jak to się robi?
Opublikowano: 02-10-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min

Bardzo lubimy narzędzia, które w znacznym stopniu ułatwiają nam życie, a także pomagają w komunikacji. Dlatego przedstawiamy dwa narzędzia Google, z pomocą których całkowicie za darmo i to od ręki można przetłumaczyć dowolny tekst na jeden z 51 języków. Mowa o Google Translate oraz narzędziu do tłumaczenia stron. Zatem zachęcamy do darmowego testowania!

Autor
Anna Czekałowska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Przybywa internautów i kupujących w sieci
Opublikowano: 02-10-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min

Branża e-commerce odnotowuje stały wzrost. Z dnia na dzień przybywa samych internautów, a także osób, które decydują się na robienie zakupów przez Internet. Mając na uwadze te statystyki nie dziwi fakt, że sklepy internetowe cały czas dynamicznie się rozwijają. A także stawiają na coraz nowsze i bardziej skuteczne formy promocji swojego biznesu w sieci.

Autor
Jurek Maciej
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Google dla uczniów i studentów
Opublikowano: 01-10-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:30 min

Kto powiedział, że korzystanie z Internetu to jedynie strata czasu? Google dba o to, aby jego narzędzia dostarczały użytkownikom nie tylko rozrywki, ale także ułatwiały im wykonywanie wielu czynności. Na przykład odrabianie lekcji. Dlatego Google wzbogaciło stworzone przez siebie dokumenty o nowe funkcjonalności, mające być pomocą dydaktyczną dla uczniów oraz studentów.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
65 proc. klientów e-sklepu powraca, gdy...
Opublikowano: 25-09-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 2:20 min

Coraz więcej konsumentów decyduje się na robienie zakupów w Internecie. Jednak przed podjęciem decyzji lubimy szukać w sieci informacji na temat intersujących ich produktów. Co zrobić aby Klient oglądający produkt w naszym sklepie internetowym, zdecydował się na zakupy właśnie u nas? Co ma szczególny wpływ na podejmowanie przez nas decyzji zakupowych?

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Z kim zadaje się Twoja marka w Internecie?
Opublikowano: 17-09-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:35 min

Wiemy, że przestrzeń internetowa wcale nie jest taka ładna, jak ją malują. Dużo tu przemocy, zbrodni i nagości. W tej bezimiennej, informacyjnej dżungli dobrze czują się również zjawiska, przed którymi chcemy chronić najmłodszych. A także swoją stronę internetową. Dlatego tak ważne jest dokładne przemyślenie wszelkich działań, które chcemy prowadzić w sieci.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ukryte moce marketingowe Twittera o których jeszcze nie wiesz, cz. III
Opublikowano: 14-09-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 2:50 min

Media społecznościowe oraz platformy do komunikacji kryją w sobie ogromną moc dla marketingowców. Wystarczy tylko umiejętnie się nimi posługiwać oraz nie lekceważyć kontaktów ze strony Klientów. Powiązanie strony firmowej lub bloga z na przykład kontem na Twitterze, to nie tylko doskonała forma promocji swojego biznesu, ale także okazja do komunikacji z Klientami.

Autor
Bartłomiej Nowaczyk
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ukryte moce marketingowe Twittera o których jeszcze nie wiesz, cz. II
Opublikowano: 10-09-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 2:10 min

Praktycy zza oceanu nie mają wątpliwości, że firmy zaangażowane w e-commerce powinny aktywnie prowadzić profil na Twitterze (lub innym mikroblogu). Umożliwia to stałą komunikajcę z Klientami, pomaga w budowaniu pozytywnego wizerunku marki oraz daje możliwość informowania o nowych produktach i usługach. Co jeszcze według nich, daje ten mikro-nowoczesny profil?

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się