Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Prawo a Sieć, czyli pakiet zmian
Opublikowano: 29-04-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min
"Pakiet telekomunikacyjny" przegłosowany przez Parlament Europejski ma za zadanie uregulować techniczne aspekty, które mają wspomóc politykę antypiracką. Mimo jasno brzmiących reguł wielu uważa, że może to zaszkodzić ogólnej sieciowej wolności. W rzeczywistości jednak pakiet ma za zadanie niwelować zgubne skutki stron nielegalnych i pirackich.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Jak oni kupują?
Opublikowano: 23-04-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min
Jak to w końcu jest - kupują czy nie kupują w Sieci często i chętnie? Jak pokazują najnowsze badania: oczywiście, że kupują. I to z coraz większym entuzjazmem. Użytkownicy Internetu pozostają przy tym jednak ostrożni. Zanim zdecydują się na zakup wybranego produkty, dokładnie sprawdzają i porównują cenę z innymi, aby jak najbardziej na tym skorzystać.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Doominator
Opublikowano: 16-04-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min
A więc to tak! Według najnowszych badań przeprowadzonych przez firmę Gemius to właśnie Google jest najchętniej odwiedzaną przez Polaków witryną! Gigant pozostaje liderem wśród wyszukiwarek i stale notuje wzrost zainteresowania. Co więcej, jego narzędzia, takie jak mapy, również nie pozostają w tyle. Czas chyba uznać Google za niekwestionowanego LIDERA sieci.
Autor
Anna Czekałowska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Godziny on line
Opublikowano: 10-04-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:50 min
Jeszcze całkiem niedawno to telewizja sprawiała, że czas przeciekał nam przez palce. Niebawem ta tradycyjna rozrywka może odejść do lamusa i zostać zdetronizowana przez inny "pożeracz czasu", a mianowicie Internet. Według najnowszego raportu Microsoftu mieszkańcy Europy spędzają w Sieci coraz więcej czasu, zastępując nią telewizję czy chodzenie do kina.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Młody i nieokiełznany, silny i rosnący
Opublikowano: 08-04-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min
Polski rynek e-commerce jeszcze jakiś czas temu raczkował, aby dziś zachwycić nas swoją siłą. Młody i nieokiełznany - tak oceniany jest przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. Co to oznacza dla polskich klientów oraz sprzedawców? Czy to wyłącznie superlatywy kierowane w rodzimy rynek e-commerce? Jak wiele osób poszukuje informacji o produktach w sieci? Sprawdźmy.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Co przykuwa uwagę?
Opublikowano: 02-04-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:30 min
Reklamodawcy stale głowią się nad tym, co przyciąga uwagę odbiorców. Z pomocą przychodzą najnowsze badania IAB UK i Lightspeed Research, w których respondenci wskazali, jakie elementy sprawiają, że z większym zainteresowaniem przyglądają się danej reklamie. Przedstawiamy wyniki sondażu, kóre w jasny sposób wskazują preferencje użytkowników Sieci.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Kryzys? Panie, daj Pan spokój...
Opublikowano: 31-03-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:30 min
Kryzys, kryzys, kryzys... słowo, które pobudza wyobraźnię, przeraża, daje do myślenia... ale czy rzeczywiście jest się czego obawiać? Najnowszy raport Amerykańskiego Biura Reklamy Interaktywnej (IAB) zaprzecza, jakoby reklama w Internecie miałaby nieść spustoszenie, wręcz przeciwnie - ma się znakomicie. Skąd więc pogłoski o kryzysie? Tego nikt nie wie i może lepiej, aby włożyć je między bajki.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Jedyne takie medium
Opublikowano: 27-03-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min
Kierunek jest tylko jeden - Internet! Reklamodawcy, którzy chcieliby zaistnieć w Sieci, nie muszą już dłużej zastanawiać się, czy warto. Oczywiście, że warto, a nawet trzeba się tam pokazać, aby zyskać w oczach konkurencji oraz potencjalnych klientów. Rynek reklamy internetowej osiąga imponujące wzrosty, ku niezadowoleniu sceptyków rzecz jasna.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Czy 69 to dobra pozycja?
Opublikowano: 26-03-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min
Pytanie to celowo zostało zadane w ten sposób, aby przyciągnąć Twoją uwagę. 69 miejsce na świecie pod względem dostępności obywateli do sieci i stopnia jej wykorzystania dla Polski to Waszym zdaniem dobra czy może wręcz przeciwnie, niezbyt zadowalająca nota? Zdania są różne, istotne jest jednak coś innego - a mianowicie, że z dostępem do Internetu mogłoby być znacznie lepiej!
Autor
Anna Czekałowska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
E-handel: tanie kupowanie
Opublikowano: 25-03-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:50 min
Internet okazuje się coraz chętniej wybieranym miejscem do robienia zakupów. To przede wszystkim wygoda, szybkość transakcji i coś jeszcze, co zachęca klientów do klikania w e-wózki. Mowa o niskich, często znacznie bardziej konkurencyjnych cenach. Zgodnie z aktualnymi prognozami rynek e-commerce ma się rozwijać i przyciągać do siebie jeszcze więcej konsumentów.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
W stu procentach!
Opublikowano: 23-03-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:30 min
Pytanie, jak i ile zainwestować w reklamę, spędza sen z powiek niejednemu reklamodawcy. Nigdy nie ma pewności, czy poświęcony na promocję budżet zwróci się, czy zniknie niewykorzystany jak należy. Jak osiągnąć 100-procentowy sukces i jeszcze na tym zyskać? Ta zgaduj-zgadula na szczęście ma ręce i nogi! Pocieszamy wszystkich zagubionych i niepewnych - to wszystko można opanować!
Autor
Anna Czekałowska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Internet na wokandzie
Opublikowano: 19-03-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min
Internet to symbol swobodnej wymiany myśli... i zarazem niezliczonych plików. Piractwo w Sieci to problem, z którym coraz więcej państw próbuje walczyć za pomocą restrykcji prawnych. Jak jednak opanować taki ogrom danych i jednocześnie nie ograniczyć wolności internautów? Nad tym rozwodzą się najpotężniejsze głowy świata, a my możemy jedynie przyglądać się temu i śledzić zmiany.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się