Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Od ekranu do ekranu
Opublikowano: 29-06-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:25 min
Jeszcze jakiś czas temu obawiano się zgubnego wpływu telewizji na dziecięce umysły. Dziś trend ten zdaje się zmieniać, skupiając uwagę młodych osób już raczej nie na ekranie telewizora, a... komputera. Z czego wynika ta zmiana? Czy niesie za sobą szanse na rozwój dzieci i młodzieży? Medioznawca Włodzimierz Głodowski snuje na ten temat ciekawe refleksje, którym warto przyjrzeć się z bliska.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
E-polisa
Opublikowano: 23-06-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:50 min
Wygoda, z jaką wiąże się załatwianie wszelkich formalności przez Internet jest nam całkiem dobrze znana. Z coraz większą ufnością podchodzimy do tego typu czynności, o czym świadczy raport "Plany ubezpieczeniowe internautów", opublikowany przez firmę badawczą Gemius. Nie tylko wygoda, ale także ogromna oszczędność czasu, łatwość w wypełnianiu wniosków... to tylko garść zalet.
Autor
Anna Czekałowska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Wydaliśmy 4,5 miliarda
Opublikowano: 19-06-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min
Coraz chętniej robimy zakupy przez Internet i co ciekawe, wcale nie myślimy przy tym o oszczędzaniu - takie wnioski można wysnuć z informacji na temat wydatków w sieci, jakie podał Dariusz Bogdan, wiceminister gospodarki. To istotne zwłaszcza dla branży e-commerce, która może zacierać ręce - kto wie, może w niedalekiej przyszłości tradycyjne zakupy zostaną wyparte przez te elektroniczne?
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Niektóre trendy SEM i SEO w 2008r.
Opublikowano: 15-06-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:15 min
Coraz świadomiej wykorzystujemy możliwości tkwiące w wyszukiwarkach. Wpisujemy precyzyjniejsze zapytania, orientujemy się w tym, co i jak wpisać, aby uzyskać dokładniejsze informacje. Jednocześnie coraz więcej inwestujemy w reklamę internetową, zauważając rosnące zainteresowanie użytkowników tym, co dzieje się w sieci. Właśnie takie wnioski można wysnuć z najnowszych badań Hitwise.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
TV w Sieci, Sieć w TV?
Opublikowano: 15-06-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:40 min
Wyobraź sobie, że wygodnie rozsiadasz się przed ekranem komputera, sięgasz po pilota i... włączasz swój ulubiony program telewizyjny. Prawda, że brzmi kusząco? Enterteinment Media Research i Wiggin przeprowadził badania, z których wynika, że spora część z nas chętnie skorzystałaby z takiego rozwiązania. To również gratka dla reklamodawców, którzy i tu widzą dla siebie szansę.
Autor
Adam Marciniak
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Kogo nie stać na oszczędzanie
Opublikowano: 09-06-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:15 min
Reklama dźwignią handlu - to powiedzenie co prawda nieco już przetarte, ale nadal aktualne. Badania Ad-ology Research pokazują, że zmniejszenie liczby i intensywności reklam może mieć przykry skutek marketingowy. Firmy, które chcą przyoszczędzić na reklamie zamiast zysków z tego tytułu powinny więc liczyć straty. Oto, jak prezentują się wnioski z przeprowadzonych analiz.
Autor
Bartłomiej Nowaczyk
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Czy grozi nam e-papka?
Opublikowano: 08-06-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min
Czy Internet zupełnie wyprze inne media z naszego życia? Tak wieszczą i wieścić będą pesymiści, którzy twierdzą, że czas prasy i literatury wydawanych na papierze mija właśnie bezpowrotnie. Istnieje również realne ryzyko, że zaczniemy być zalewani e-papką, zamiast rzeczowymi artykułami naukowymi i publicystycznymi. Tylko czy rzeczywiście jest się czym martwić? A może Sieć nie może istnieć bez papieru...?
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Google Squared vs. Wolfram Alpha
Opublikowano: 04-06-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:35 min

Wyszukiwarka Wolfram Alpha zapragnęła stać się konkurencją dla Google i przygotowała własny sposób na to, jak szukać w sieci potrzebnych danych. Działanie produktu Google Squared, jaki zaprezentowali twórcy, polega na zasysaniu informacji z Google i prezentowaniu ich w nieco inny, w zamyśle, czytelniejszy sposób. Czy to się udało? Czy internetowy gigant ma się czego obawiać?

Autor
Karolina Świetlicka
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Europejski superkomputer
Opublikowano: 03-06-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:45 min
Technologia rozwija się w zawrotnym tempie - udowadnia to najnowszy ranking, w którym przyjrzeliśmy się najszybszym komputerom w Europie. Pierwsze miejsce zgarnia Jugene, jednostka pracująca w Centrum Badawczym Juelich. Czemu służą tak prężnie działające maszyny i czy szybkość, jaką osiąga, okaże się nie do pokonania? Pokaże to kolejny, czerwcowy ranking.
Autor
Maciej Włodarczak
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Mail na fali
Opublikowano: 02-06-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:40 min
Czy czeka nas rewolucja w komunikacji? Tak twierdzą ci, którzy zdążyli przetestować inną odsłonę poczty Google o nazwie Google Wave. Nowe możliwości zaprezentowane w produkcie dają nadzieję na to, że w przyszłości będziemy mogli nie tylko rozmawiać ze sobą i wymieniać się danymi, ale także obserwować pracę rozmówcy w czasie rzeczywistym. Z niecierpliwością czekamy, co przyniesie ten pomysł!
Autor
Anna Czekałowska
Ocena artykułu
4.50 - (2 głosy)
"Podkręcone" WiFi
Opublikowano: 26-05-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:35 min
Czas na spore zmiany - jak informuje Google, niewykorzystane jak dotąd pasma częstotliwości mają znaleźć zastosowanie do udostępniania WiFi o większej wydajności. Oznacza to, że zyskamy jeszcze szybszy i powszechniejszy dostęp do sieci. To z kolei przełoży się na wysoką jakość przesyłu informacji. Już teraz mówi się, że będzie to zupełnie inne WiFi, bo podkręcone!
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Załóż firmę przez Internet
Opublikowano: 25-05-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:35 min
Czy wiesz, że coraz więcej przyszłych przedsiębiorców decyduje się na zakładanie firmy za pośrednictwem Internetu? Teraz może okazać się to jeszcze łatwiejsze za sprawą nowego projektu MSWiA. ePUAP, czyli elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej, docelowo ma ułatwić pozyskiwanie informacji na temat kwestii formalnych związanych z zakładaniem własnej działalności.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się