Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Kulturalna Sieć
Opublikowano: 15-07-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min
Korzystać z zasobów kultury można dziś praktycznie wszędzie, głównie za sprawą dostępu do Internetu. Coraz więcej instytucji otwiera się na nowe rozwiązania, aby zachęcić zwłaszcza młode osoby do pozyskiwania wiedzy na temat ogólnoświatowego dziedzictwa kulturowego. Najnowsze pomysły pozwalają mieć nadzieję, że to dopiero pierwszy krok w tę stronę.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Lepsza wyszukiwarka miejsc
Opublikowano: 14-07-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:20 min

Takie zmiany lubimy! Połączenie wyszukiwarki z zasobami Google Maps pozwala w szybki i precyzyjny sposób odnaleźć interesujące miejsce, a także zlokalizować je na mapie. Ale to nie wszystko! Chcesz wiedzieć, jak prezentuje się Paryż czy Madryt? Po wpisaniu hasła w wyszukiwarce otrzymasz również zbiór wysokiej jakości fotografii. Aż chce się wyruszyć w podróż!

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Chrome OS ma mocnych sprzymierzeńców
Opublikowano: 13-07-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:40 min
Internetowy gigant nie zamierza zwolnić tempa i już szykuje się do kolejnej, miejmy nadzieję owocnej rewolucji. Współpraca z największymi producentami sprzętu komputerowego ma przynieść niebawem profity w postaci stworzenia oprogramowania w pełni sygnowanego przez Google. Czy takie działania są możliwe? Kto jeszcze został partnerem tego ciekawego projektu?
Autor
Bartłomiej Nowaczyk
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Pełne zanurzenie?
Opublikowano: 09-07-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min
Reklamy bannerowe okazują się dla użytkowników sieci irytujące ze względu na formę, jaką przybierają oraz brak chęci "współpracy" - choćby z powodu trudnego w namierzeniu krzyżyka sugerującego zamknięcie okienka. Reklamodawcy nie zamierzają jednak odpuszczać i nadal sięgają po takie rozwiązania, szukając coraz to nowszych sposobów na to, aby być się widocznym i klikanym.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Reklama cenna w kryzysie
Opublikowano: 07-07-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 2:10 min
Kryzys w reklamie wcale nie musi Cię dotknąć, o ile starannie zaplanujesz działania marketingowe i skorzystasz z innych niż zwykle kanałów docierania do klienta. Staranne obracanie złotówką jest nam równie bliskie, stąd zachęcamy do tego, aby zamieszczać swoją reklamę w Internecie. To mnóstwo korzyści i zarazem alternatywa dla takich mediów, jak reklama wielkoformatowa czy telewizja.
Autor
Anna Czekałowska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Polska w internetowym ogonie
Opublikowano: 29-06-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:30 min
Wydaje się, że trudno znaleźć dziś kogoś, kto nie miałby dostępu do sieci. Stale jesteśmy wszak informowani o tym, jak chętnie korzystamy na co dzień z zasobów Internetu, a także jak wiele zagrożeń się z tym wiąże. Mimo to Polska wciąż zostaje daleko w tyle, jeśli chodzi o infrastrukturę sieciową - pod względem potencjału internetowego zajmujemy zaledwie... 69. miejsce.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Od ekranu do ekranu
Opublikowano: 29-06-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:25 min
Jeszcze jakiś czas temu obawiano się zgubnego wpływu telewizji na dziecięce umysły. Dziś trend ten zdaje się zmieniać, skupiając uwagę młodych osób już raczej nie na ekranie telewizora, a... komputera. Z czego wynika ta zmiana? Czy niesie za sobą szanse na rozwój dzieci i młodzieży? Medioznawca Włodzimierz Głodowski snuje na ten temat ciekawe refleksje, którym warto przyjrzeć się z bliska.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
E-polisa
Opublikowano: 23-06-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:50 min
Wygoda, z jaką wiąże się załatwianie wszelkich formalności przez Internet jest nam całkiem dobrze znana. Z coraz większą ufnością podchodzimy do tego typu czynności, o czym świadczy raport "Plany ubezpieczeniowe internautów", opublikowany przez firmę badawczą Gemius. Nie tylko wygoda, ale także ogromna oszczędność czasu, łatwość w wypełnianiu wniosków... to tylko garść zalet.
Autor
Anna Czekałowska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Wydaliśmy 4,5 miliarda
Opublikowano: 19-06-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min
Coraz chętniej robimy zakupy przez Internet i co ciekawe, wcale nie myślimy przy tym o oszczędzaniu - takie wnioski można wysnuć z informacji na temat wydatków w sieci, jakie podał Dariusz Bogdan, wiceminister gospodarki. To istotne zwłaszcza dla branży e-commerce, która może zacierać ręce - kto wie, może w niedalekiej przyszłości tradycyjne zakupy zostaną wyparte przez te elektroniczne?
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Niektóre trendy SEM i SEO w 2008r.
Opublikowano: 15-06-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:15 min
Coraz świadomiej wykorzystujemy możliwości tkwiące w wyszukiwarkach. Wpisujemy precyzyjniejsze zapytania, orientujemy się w tym, co i jak wpisać, aby uzyskać dokładniejsze informacje. Jednocześnie coraz więcej inwestujemy w reklamę internetową, zauważając rosnące zainteresowanie użytkowników tym, co dzieje się w sieci. Właśnie takie wnioski można wysnuć z najnowszych badań Hitwise.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
TV w Sieci, Sieć w TV?
Opublikowano: 15-06-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:40 min
Wyobraź sobie, że wygodnie rozsiadasz się przed ekranem komputera, sięgasz po pilota i... włączasz swój ulubiony program telewizyjny. Prawda, że brzmi kusząco? Enterteinment Media Research i Wiggin przeprowadził badania, z których wynika, że spora część z nas chętnie skorzystałaby z takiego rozwiązania. To również gratka dla reklamodawców, którzy i tu widzą dla siebie szansę.
Autor
Adam Marciniak
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Kogo nie stać na oszczędzanie
Opublikowano: 09-06-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:15 min
Reklama dźwignią handlu - to powiedzenie co prawda nieco już przetarte, ale nadal aktualne. Badania Ad-ology Research pokazują, że zmniejszenie liczby i intensywności reklam może mieć przykry skutek marketingowy. Firmy, które chcą przyoszczędzić na reklamie zamiast zysków z tego tytułu powinny więc liczyć straty. Oto, jak prezentują się wnioski z przeprowadzonych analiz.
Autor
Bartłomiej Nowaczyk
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się