Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Na straży dobrego imienia
Opublikowano: 12-04-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 2:05 min

Im popularniejsza marka, tym większa szansa, że w pewnym momencie gdzieś pojawią się niepochlebne opinie na jej temat. w dobie Internetu może to byś jeszcze dotkliwsze, ponieważ wieści rozchodzą się z szybkością światła. W tym poście skupiamy się na praktykach, które pomogą Ci uniknąć sytuacji, w których Twoja reputacja zostałaby wystawiona na próbę.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Internet najpopularniejszym źródłem informacji wśród konsumentów
Opublikowano: 08-04-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:30 min

Badanie “User View Wave VII” potwierdziło to, co już wszyscy przeczuwaliśmy – użytkownicy poszukujący informacji na temat lokalnych usług czy miejsc korzystają głównie z wyszukiwarek internetowych. Tym samym zmniejsza się znaczenie porównywarek cenowych czy różnego rodzaju baz przedsiębiorstw. Z tego też powodu każda firma powinna zadbać o to, by być dostępna w sieci – w przeciwnym wypadku dostęp do informacji na jej temat będzie stawal się coraz bardziej utrudniony.

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
SEM w natarciu
Opublikowano: 29-03-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min

Rynek reklamy internetowej wciąż pnie się do góry. W tym roku zaobserwowano wzrost o 11 procent w stosunku do roku poprzedniego. Ile wydano w Polsce na reklamę online i które z jej form są najpopularniejsze? W jakiej dziedzinie odnotowano spadki, a gdzie można zaobserwować największy wzrost? Te oraz więcej informacji wraz z ich analizą znajdziesz w tym poście.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Google Maps także dla rowerzystów
Opublikowano: 19-03-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:25 min

Starasz się podejmować decyzje przyjazne środowisku i częściej stawiasz na rower niż przejażdżkę samochodem? Jeżeli mieszkasz w Stanach Zjednoczonych to możesz już cieszyć się nowością od Google, która na pewno przypadnie do gustu. Gigant z Montain View postanowił bowiem wzbogacić Google Maps o trasy rowerowe – obecnie w serwisie znajduje się ponad 20 tysięcy ścieżek. Mamy nadzieję, ze doczekamy się tej funkcji również w naszym kraju!

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Google TV?
Opublikowano: 19-03-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min
Google zdaje się nigdy nie zwalniać. Teraz doszły nas słuchy o najnowszym projekcie, jakim ma być Google TV. W pracach nad nim podobno współuczestniczą takie firmy, jak Sony czy Intel. Platforma miałaby łączyć Internet oraz telewizję, dając użytkownikom możliwość wchodzenia na portale społecznościowe i nie tylko. Niestety, brak jeszcze oficjalnych informacji na ten temat, wiec pozostaje czekać i snuć domysły.
Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Wyszukiwanie produktowe w okolicznych sklepach
Opublikowano: 18-03-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min

Kto z nas nie marzy o tym, by zakupy robiły się same, a w lodówce nigdy nie zabrakło najpotrzebniejszych produktów? Aby osiągnąć taki stan rzeczy musi jeszcze raczej minąć trochę czasu. Nie znaczy to jednak, że Google wciąż nie pracuje nad tym, by ułatwić nam robienie zakupów. Najnowszą opcją jest wyszukiwanie produktowe w okolicznych sklepach, które są wybierane przez wyszukiwarkę na podstawie m.in. naszej lokalizacji.

Autor
Łukasz Tuchowski
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
Internet kandydatem do Nagrody Nobla
Opublikowano: 18-03-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min

Do tej pory Nagroda Nobla zostawała wręczana jedynie osobom o niezwykłych zasługach dla świata. Właśnie dlatego tak szokującą dla wielu z nas jest informacje, że w tegorocznych nominacjach do otrzymania tej prestiżowej nagrody, jest Internet. Redakcja serwisu Wired uznała, że ma on dzisiaj ogromny wpływ na kształtowanie rzeczywistości. Co uważacie o tym pomyśle?

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Dzień Kobiet w Internecie
Opublikowano: 08-03-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min

Jedno jest pewne, kobiety nie muszą walczyć o parytety w środowisku konsumentów e-sklepów. Drogie Panie, według pierwszych polskich badań związanych z wpływem płci na zachowania internautów, wynika jasno, że przodujemy w zakupach on-line nad mężczyznami. Z okazji Dnia Kobiet przedstawiamy raport, obrazujący zainteresowanie Pań zakupami przez Internet.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Reklama kosmetyków w sieci
Opublikowano: 08-03-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min

Trochę nawiązując do Dnia Kobiet skupiamy się na kosmetykach, a dokładniej na ich reklamie w sieci. Okazuje się, że większość konsumentów, jako główne źródło wiedzy na temat kosmetyków, wskazuje Internet. Co więcej informacje znalezione w sieci w znacznym stopniu determinują nasze decyzje, związane z zakupem konkretnego produktu do makijażu czy pielęgnacji.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Reklama online w 2010 roku
Opublikowano: 04-03-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:15 min

Wszystko wskazuje na to, że reklama internetowa ma się coraz lepiej i to także w odniesieniu do polskich firm. Według badań przeprowadzonych przez IAB Polska, wydatki przeznaczane na reklamy umieszczane w sieci stale rosną. Jak do tej pory największą popularnością cieszą się displaye, jednak ze względu na dynamiczny rozwój marketingu internetowego, warto być otwartym również na inne formy promocji w sieci.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Google Street View
Opublikowano: 04-03-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min

Większość użytkowników Internetu miało już zapewne możliwość zapoznania się z usługą, jaką jest Google Street View. Jednak zdania na jej temat nadal są podzielone. Dla jednych to ciekawa funkcja, umożliwiająca „podróżowanie” po świecie. Z kolei niektórzy uważają Street View za pewien rodzaj naruszania prywatności. A jakie jest Twoje zdanie na ten temat?

Autor
Karolina Wojtaszek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Czy można odkładać reklamę w Internecie "na później"
Opublikowano: 26-02-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:25 min

Być może nie wszystkim się to podoba, ale prawda jest taka, że profesjonalna promocja w Internecie jest koniecznym warunkiem do tego, aby nasza firma mogła zaistnieć w sieci. Spora konkurencja, coraz większe wymagania Klientów oraz rosnące znaczenie wyszukiwarek, to tylko niektóre z czynników przemawiających za rozważeniem promocji swojej firmy w Internecie.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się