Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Reklama online urośnie jeszcze szybciej
Opublikowano: 24-06-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min

Czy reklama online ma przyszłość? I to jaką! Prognozy wskazują na nieustanny wzrost. W tym roku wprawdzie nie będzie on jeszcze tak spektakularny, ale w 2011 roku możemy zaobserwować wzrost o 7,3 procent. Ile będzie wtedy warta reklama online? Które formy reklamy poradzą sobie najlepiej? Co z Internetem? Jeżeli chcesz się dowiedzieć, przeczytaj ten post – zawarliśmy tutaj wszystkie niezbędne informacje.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.50 - (2 głosy)
Co nowego w AdWords?
Opublikowano: 22-06-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 2:45 min

Nie da się ukryć, że reklama AdWords to obecnie świetna forma marketingu w sieci. Wciąż możemy obserwować, jak się rozwija i daje coraz większe możliwości kontroli i usprawniania oraz uświetniania swoich kampanii. Ostatnio pojawiła się nowa funkcja rozszerzenia reklam oraz porównania z konkurencją. Dostępne stało się również narzędzia „Wykluczenia”.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
O błędach w sklepach internetowych
Opublikowano: 08-06-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 2:50 min

Prowadzisz sklep internetowy, ale nie możesz osiągnąć sprzedaży na co najmniej zadowalającym poziomie? Pomyśl - czy Twoja strona ładuje się długo? A może nie pomyślałeś o intuicyjnej i wygodnej nawigacji, a do tego zdarza się, że masz tylko 2-3 produkty w jednej kategorii? Jeżeli tak, popełniasz chociaż jeden z błędów, o których wspominamy w tym poście.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Apple vs Adobe... rozpętała się wojna
Opublikowano: 25-05-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:30 min
Technologia Flash od dłuższego już czasu dzieli webmasterów, producentów i właścicieli stron internetowych. Jedni uważają, że Flash daje ogromne możliwości i pozwala we względnie prosty sposób przygotować znakomite witryny. Druszy z kolei argumentują, że technologia ta jest bardzo "dziurawa" i podatna na ataki hakerów, zasobożerna, a przy tym ma spore ograniczenia.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Kobietom podobają się dopasowane reklamy
Opublikowano: 17-05-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min

Wyniki badań nie kłamią - kobiety preferują reklamy, które skierowane są bezpośrednio do nich. Nie tylko pozytywniej reagują na taki przekaz, ale także są nim bardziej zainteresowane. Dodatkowo zdecydowanie większym uznaniem wśród Pań, cieszą się reklamy rozpoznawalnych marek, budzących powszechne zaufanie. Co jeszcze kobiety doceniają w reklamach?

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Progres reklamy internetowej
Opublikowano: 17-05-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min

Rynek reklamy internetowej w Polsce ma się całkiem dobrze. Według badań firmy Starlink w pierwszym kwartale 2010 roku, Internet po raz kolejny znalazł się w czołówce najbardziej popularnych kanałów reklamowych (zaraz za telewizją). Ta utrzymująca się tendencja wskazuje na to, że telewizji rośnie poważny konkurent. Sprawdź jak wyglądały wydatki na reklamę w pozostałych mediach.

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
SEM ważnym źródłem ruchu sprzedażowego na stronach
Opublikowano: 13-05-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:30 min

Dla aż 27% respondentów badania Internet Retailer, SEM generuje więcej niż 50% sprzedaży. 47% respondentów odpowiedziało, że zapewnia im ponad 1/4 sprzedaży. Wartości powyższe odnoszą się zarówno dla ruchu generowanego poprzez wyszukiwanie organiczne, jak i dla ruchu generowanego poprzez linki sponsorowane. Kolejną ciekawą informacją jest, że 89% ankietowanych uważa Google za źródło przynajmniej 50% ruchu na ich stronie.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Najważniejsza jest klikalność
Opublikowano: 12-05-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:25 min

Nikogo już nie dziwi fakt, że Internet stanowi dla nas źródło informacji, miejsce, które przeszukujemy przed podjęciem decyzji zakupowej. Dlatego oceniając prowadzoną kampanię internetową, należy zwrócić uwagę przede wszystkim na współczynnik klikalności. Gdyż więcej wejść na stronę, potencjalnie oznacza także wzrost sprzedaży. Jaki jeszcze czynniki warto mieć na uwadze?

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
Mobilny Internet a światowe trendy
Opublikowano: 10-05-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min

Lubisz korzystać z Internetu na swoim telefonie? Do przeglądania informacji w sieci używasz częściej swojej komórki niż laptopa czy komputera stacjonarnego? Jeśli tak to wpisujesz się w światowy trend. Internet mobilny odnotował w ostatnim czasie bardzo duży rozwój i wszystko wskazuje na to, że ta tendencja raczej się utrzyma. Co to oznacza dla reklamodawców?

Autor
Łukasz Tuchowski
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Kreatywna reklama Google Chrome Beta 5
Opublikowano: 10-05-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min

Świeże i nieszablonowe podejście to podstawa, szczególnie jeśli mowa o reklamie. Dużych pokładów kreatywności nie można odmówić firmie Google, która po raz kolejny postanowiła nas czymś zaskoczyć. Mowa o reklamie przeglądarki Chrome 5 Beta. Jak przedstawić największe atuty swojego produktu z przymrużeniem oka, a zarazem w sposób ciekawy? Obejrzyj film i sprawdź jaka będzie Twoja reakcja.

Autor
Łukasz Tuchowski
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Google Editions, czyli wirtualna księgarnia Google
Opublikowano: 07-05-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min

Prezentujemy zupełnie nową usługę giganta z Mountain View – Google Editions, która jest niczym innym niż wirtualną księgarnią z e-bookami. Nie znamy jeszcze dokładnej daty wejścia w życie tej usługi, ale The Wall Street Journal twierdzi, że stanie się to już w okolicach czerwca i lipca tego roku. Przeczytaj, co dla Ciebie przygotowaliśmy, by dowiedzieć się więcej o tej nowości!

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Internet nie kłamie
Opublikowano: 06-05-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min

Jak bardzo jesteś gotowy uwierzyć w informacje, które czytasz w Internecie? Okazuje się, że aż 72% Polaków deklaruje duże zaufanie do takich treści. Jak wypadamy na tle innych krajów europejskich? Z czego wynika tak wysoki współczynnik zaufania deklarowany przez naszych rodaków? Co stanowi jedną z najważniejszych cech współczesnego Polaka? Sprawdziliśmy to!

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się