Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Mozilla wydała Firefoksa 3.6.4
Opublikowano: 28-06-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min

Lubimy nowości, szczególnie jeśli mają wpłynąć na jeszcze sprawniejsze i wygodniejsze przeglądanie zasobów Internetu. Tym razem mamy do czynienia z aktualizacją przeglądarki Firefox, a dokładniej jej wersją 3.6.4. Jakie zmiany tym razem przygotowała dla nas Mozilla oraz czy znalazły się wśród nich nowe funkcje dla użytkowników? Zapraszamy do lektury.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
Opera 10.60 Beta - szybsza i stabilniejsza
Opublikowano: 28-06-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min

Czołowe przeglądarki Internetowe prześcigają się w kwestii nanoszenia poprawek i prezentowania swoich nowych aktualizacji. Tym razem przyszedł czas na Opera Software i jej wersję Beta 10.60. Jakich nowości możemy oczekiwać oraz czym zaskoczy nas najnowsza odsłona przeglądarki? Przedstawiamy najważniejsze zmiany, których mogą spodziewać się użytkownicy.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Powiedz o sobie tylko tyle, ile chcesz
Opublikowano: 25-06-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min

Ze względu na ochronę danych osobowych, a także nasze bezpieczeństwo w sieci, firma Google do przeglądarek internetowych dodała wtyczkę Google Analytics Opt-out Browser Add-on. Umożliwia ona zablokowanie skryptu, który zbiera dane o użytkownikach po odwiedzeniu przez nich konkretnej strony. Na razie wtyczka nie jest dostępna dla wyszukiwarek Safari i Opera.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Wyszukiwarki pierwszego kontaktu
Opublikowano: 25-06-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min

Okazuje się, że coraz chętniej dokonujemy zakupów przez Internet. I nie dotyczy to - co oczywiste - jedynie towarów, które dostępne są tylko w sieci. Korzystając z wyszukiwarki kupujemy także odzież, artykuły gospodarstwa domowego, produkty spożywcze oraz wycieczki.  Możliwość zakupów przez Internet to trend, który z pewnością będzie przybierał na sile.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Odkryj muzykę z Google
Opublikowano: 24-06-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:30 min

Już niedługo możemy doczekać się nowego serwisu muzycznego stworzonego przez sam koncern Google. Będzie on dołączony również do wyników wyszukiwania. Tym samym pojawi się konkurencja dla znanego serwisu iTunes od firmy Apple. Premiera nowej propozycji od Google ma mieć miejsce 28 października tego roku, jednak nie jest to oficjalna data. Zaciekawieni? Bo my bardzo! Pozostaje tylko czekać na dalsze wiadomości.

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
4.50 - (2 głosy)
Reklama online urośnie jeszcze szybciej
Opublikowano: 24-06-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min

Czy reklama online ma przyszłość? I to jaką! Prognozy wskazują na nieustanny wzrost. W tym roku wprawdzie nie będzie on jeszcze tak spektakularny, ale w 2011 roku możemy zaobserwować wzrost o 7,3 procent. Ile będzie wtedy warta reklama online? Które formy reklamy poradzą sobie najlepiej? Co z Internetem? Jeżeli chcesz się dowiedzieć, przeczytaj ten post – zawarliśmy tutaj wszystkie niezbędne informacje.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.50 - (2 głosy)
Co nowego w AdWords?
Opublikowano: 22-06-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 2:45 min

Nie da się ukryć, że reklama AdWords to obecnie świetna forma marketingu w sieci. Wciąż możemy obserwować, jak się rozwija i daje coraz większe możliwości kontroli i usprawniania oraz uświetniania swoich kampanii. Ostatnio pojawiła się nowa funkcja rozszerzenia reklam oraz porównania z konkurencją. Dostępne stało się również narzędzia „Wykluczenia”.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
O błędach w sklepach internetowych
Opublikowano: 08-06-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 2:50 min

Prowadzisz sklep internetowy, ale nie możesz osiągnąć sprzedaży na co najmniej zadowalającym poziomie? Pomyśl - czy Twoja strona ładuje się długo? A może nie pomyślałeś o intuicyjnej i wygodnej nawigacji, a do tego zdarza się, że masz tylko 2-3 produkty w jednej kategorii? Jeżeli tak, popełniasz chociaż jeden z błędów, o których wspominamy w tym poście.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Apple vs Adobe... rozpętała się wojna
Opublikowano: 25-05-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:30 min
Technologia Flash od dłuższego już czasu dzieli webmasterów, producentów i właścicieli stron internetowych. Jedni uważają, że Flash daje ogromne możliwości i pozwala we względnie prosty sposób przygotować znakomite witryny. Druszy z kolei argumentują, że technologia ta jest bardzo "dziurawa" i podatna na ataki hakerów, zasobożerna, a przy tym ma spore ograniczenia.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Kobietom podobają się dopasowane reklamy
Opublikowano: 17-05-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min

Wyniki badań nie kłamią - kobiety preferują reklamy, które skierowane są bezpośrednio do nich. Nie tylko pozytywniej reagują na taki przekaz, ale także są nim bardziej zainteresowane. Dodatkowo zdecydowanie większym uznaniem wśród Pań, cieszą się reklamy rozpoznawalnych marek, budzących powszechne zaufanie. Co jeszcze kobiety doceniają w reklamach?

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Progres reklamy internetowej
Opublikowano: 17-05-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min

Rynek reklamy internetowej w Polsce ma się całkiem dobrze. Według badań firmy Starlink w pierwszym kwartale 2010 roku, Internet po raz kolejny znalazł się w czołówce najbardziej popularnych kanałów reklamowych (zaraz za telewizją). Ta utrzymująca się tendencja wskazuje na to, że telewizji rośnie poważny konkurent. Sprawdź jak wyglądały wydatki na reklamę w pozostałych mediach.

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
SEM ważnym źródłem ruchu sprzedażowego na stronach
Opublikowano: 13-05-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:30 min

Dla aż 27% respondentów badania Internet Retailer, SEM generuje więcej niż 50% sprzedaży. 47% respondentów odpowiedziało, że zapewnia im ponad 1/4 sprzedaży. Wartości powyższe odnoszą się zarówno dla ruchu generowanego poprzez wyszukiwanie organiczne, jak i dla ruchu generowanego poprzez linki sponsorowane. Kolejną ciekawą informacją jest, że 89% ankietowanych uważa Google za źródło przynajmniej 50% ruchu na ich stronie.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się