Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
„Dni rewolucji Google" Poznań 2011
Opublikowano: 16-03-2011
Czas potrzebny do przeczytania: 2:35 min

„Internetowa Rewolucja” ogłoszona przeszło rok temu przez Google Polska dotarła do Poznania. Na Politechnice Poznańskiej pracownicy Google i Home.pl spotkali się z przedsiębiorcami, dla których Internet staje się coraz ważniejszym medium dotarcia do nowych klientów. Na evencie nie mogło również zabraknąć silnej reprezentacji naszej firmy.

Autor
Bartłomiej Nowaczyk
Ocena artykułu
4.58 - (12 głosów)
Klient tuż za rogiem
Opublikowano: 15-03-2011
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min

Internauta dzierżący w dłoni swojego smartfona to najbliższa przyszłość wyszukiwań, Google i kampanii reklamowych targetowanych tylko i wyłącznie na odbiorców mobilnych. Kto nie docenia potencjału rynku zapytań kierowanych ze strony mini przeglądarek z pełną funkcjonalnością, ten traci już teraz. Kto inwestuje w ten kierunek rozwoju reklamy, zbierze plon obfity.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Google Art Project - poznaj Van Gogha jednym kliknięciem
Opublikowano: 28-02-2011
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min

Kamera Google Street View nie służy tylko do filmowania codzienności naszych ulic i przechodniów złapanych na gorącym uczynku - wykorzystana została również do wyszukiwarki... sztuki. Ciekawa inicjatywa, Google Art Project, pozwala na wirtualne zwiedzanie najsłynniejszych i najbardziej cenionych dzieł sztuki. Oczywiście, bez wychodzenia z domu.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
A Ty ile czasu spędzasz w Internecie?
Opublikowano: 28-02-2011
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min

Konsumowanie mediów w Polsce przebiega według następującego modelu: coraz częściej i na dłużej pochłania nas Internet, telewizja wciąż wiedzie prym, ale pozorny - jest tłem dla życia domowego. I surfowania po sieci. Według raportu Deloitte poświęconego trendom korzystania z Internetu i oglądania telewizji, z czasem średnia ilość czasu poświęconego obu mediom ulegnie wyrównaniu.

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
4.75 - (4 głosy)
Quora dla spragnionych wiedzy
Opublikowano: 27-01-2011
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min

W Internecie znajduje się podobno odpowiedź na każde pytanie, jakie może nam przyjść do głowy - żeby je jednak znaleźć, konieczna jest pomoc wyszukiwarek albo specjalnie w tym celu powołanych do życia portali. Facebook stworzył serwis typu Questions&Answers - Quora - który wyróznia się wysokim stopniem adekwatności odpowiedzi do zadanego pytania. A wszystko dlatego, że zrzesza wybitnych specjalistów.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
4.56 - (9 głosów)
Google Offers, czyli kupuj za pół ceny
Opublikowano: 25-01-2011
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min

Google postanowiło jeszcze mocniej wspierać zakupy w Internecie. Śladem bardzo popularnego Groupona (którego nie udało się Google kupić) tworzona jest podobno usługa Google Offers, której celem jest promowanie ...  promocji. Restauracji, hotelów, ośrodków SPA i tym podobne. Czy projekt odniesie sukces? Powstające na świecie konkurencyjne dla Groupona usługi mają szansę na pewien procentowy udział w rynku. Internauci lubią promocje!

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
4.20 - (5 głosów)
Rynek e-commerce tylko rośnie
Opublikowano: 13-01-2011
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min

Rynek sklepów internetowych rozwija się jak nigdy. W święta - największa sklep internetowy Amazon - notował kilkadziesiąt zamówień na sekundę. Jak pokazują prognozy na najbliższe lata - pieniędzy na rynku e-commerce będzie zdecydowanie więcej. Przed właścicielami sklepów online tłuste lata. Jeśli oczywiście należycie przygotują swoją ofertę.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
4.20 - (5 głosów)
Firefox bezkonkurencyjny
Opublikowano: 10-01-2011
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min

Trudno zmienić przyzwyczajenia użytkowników w kwestii przeglądarki, z której korzystają. Ale jest wyszukiwarka, której się to udało. Firefox zdetronizował najbardziej popularny do tej pory Microsoft, wśród europejskich internautów - w grudniu 2010 wysunął się na prowadzenie. Według najnowszych badań (przeprowadzonych przez agencję badawczą StatCounterz) z Mozilli korzysta 38,11% użytkowników.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
3.67 - (3 głosy)
Dwa miliony polskich domen
Opublikowano: 07-01-2011
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min

Stało się! W dwa lata liczba zarejestrowanym w Polsce domen została podwojona. Pierwszy milion osiągnęliśmy w 17 lat, drugi raptem w 24 miesiące - co pozwoliło nam na znalezienie się w pierwszej 5, wśród krajów europejskich. Coraz bardziej przekonujemy się co do tego, jak wiele korzyści daje nam posiadanie własnej strony internetowej. I wszystko wskazuje na to, że nie zamierzamy zwalniać tempa.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
3.00 - (4 głosy)
Jak oceniać skuteczność kampanii reklamowych?
Opublikowano: 03-01-2011
Czas potrzebny do przeczytania: 2:35 min

Konkretny feedback to podstawa. Google Analytics - darmowe narzędzie statystyczne - pozwala ocenić, która kampania przynosi zysk, a która generuje jedynie koszty. W tym przypadku minimum pracy przekłada się na maksymalną liczbę danych, także tych najważniejszych - jak klient u nas kupuje? Wszystko w skali jeden do jeden. Zwrot z inwestycji będzie zatem całkowicie mierzalny. A przecież o to właśnie chodzi w kampaniach reklamowych.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
4.13 - (8 głosów)
E-gospodarka 2010 w liczbach
Opublikowano: 16-12-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min

Liczby opisujące Internet w 2010 roku są elektryzujące: e-gospodarka rozwija się w niezwykłym tempie. Co łatwo przewidzieć, dużą rolę odgrywają social media. W 2010 r. na wszystkich portalach społecznościowych  w sumie aktywnych jest 16 milionów polskich użytkowników. Ważne na fali gwiazdkowego shoppingu: świąteczne szaleństwo zakupowe 85% internautów zamieni na spokojne zakupy w Internecie.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.50 - (2 głosy)
Już nie będziesz tracić klientów
Opublikowano: 15-12-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 3:40 min

Performance Marketing to działania reklamowe w Sieci wykorzystujące zintegrowane narzędzia i efekt synergii. Po przyciągnięciu użytkowników na stronę dzięki skutecznym kampaniom ważne jest, aby utrzymać uwagę potencjalnego klienta. Konieczne może okazać się dostosowanie landing page do oczekiwań odbiorców. Połączenie dobrej taktyki reklamowej z przygotowaniem strony na szturm potencjalnych klientów pozwoli na cieszenie się naprawdę lepszymi wskaźnikami e-commerce.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.00 - (6 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się