Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Myśląc szerzej, patrząc w przyszłość – Google Art, Copy& Code i Think Insights
Opublikowano: 26-03-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 2:15 min

Interaktywne okulary, gadające buty, samojezdny samochód. Brzmi jak szalone science-fiction? Jeszcze kilka lat temu zapewne odpowiedzielibyśmy twierdząco. Dziś dzięki Google, takie projekty stają się rzeczywistością i to jak najbardziej namacalną. Nie tak dawno gigant z Mountain View ogłosił swoje dwa nowatorskie projekty: Art, Copy & Code oraz Think Insights. Wszystko wskazuje na to, że rewolucja dzieje się na naszych oczach.

Autor
Dawid Samulski
Ocena artykułu
4.09 - (11 głosów)
Poszukiwany, poszukiwana....Social Media Manager
Opublikowano: 25-03-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min

Czy nowoczesne media tworzą zawody? Oczywiście! Coraz większym zainteresowaniem cieszą się osoby, posiadające doświadczenie na płaszczyźnie mediów społecznościowych. Stosunkowo młody zawód – Social Media Manager – na stałe zagościł w gospodarce. Niemieckie przedsiębiorstwa zatrudniają coraz więcej specjalistów, którzy odpowiedzialni są za wykorzystywanie i integrację działań w obszarze mediów społecznościowych.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
3.00 - (4 głosy)
Twitter uzyskał patent na Twittera. Idealny prezent z okazji 7 urodzin serwisu
Opublikowano: 25-03-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min

Być może wielu osobom trudno w to uwierzyć, ale po siedmiu latach funkcjonowania, dopiero 19 marca 2013 roku, Twitter uzyskał prawa patentowe do Twittera. Dotyczą one przede wszystkim systemu dystrybuowania wiadomości do wielu odbiorców, którzy lubią nasz profil. Czy w związku z tym konkurencja ma się czego obawiać? Jakie są plany przedstawicieli Twittera?

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
4.00 - (8 głosów)
Zapamiętuj z Google, czyli Google Keep
Opublikowano: 22-03-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 2:20 min

Wszyscy mamy na głowie mnóstwo spraw i żeby nie zapomnieć o ich załatwieniu, trzeba je gdzieś zanotować. Najlepiej tam, gdzie zaglądamy najczęściej – np. w telefonie komórkowym.  Właśnie taki jest nowy pomysł Google, opracowany dla urządzeń wyposażonych w systemy takie jak Android, Ice Cream Sandwich i wyższe. Na pierwszy rzut okna Google Keep to zwykły internetowy notatnik w stylu Springpad czy Evernote.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.00 - (4 głosy)
Cześć, jestem Asia i jeszcze nie zrobiłam zdjęcia w Instagramie
Opublikowano: 21-03-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 2:40 min

Aplikacja Instagram podbiła serca milionów ludzi na całym świecie. Na początku stycznia udostępniono statystyki: 90 milionów aktywnych użytkowników każdego miesiąca robi wrażenie! Każdego dnia publikują około 40 milionów zdjęć z nałożonym specjalnym filtrem. Czy Instagram zyska sławę na miarę Facebooka? A może to się właśnie dzieje?

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
3.50 - (8 głosów)
Wyszukiwanie obrazem i głosem w Google: praca wre!
Opublikowano: 18-03-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min

W Google nieustannie trwają prace nad zwiększeniem jakości wyników wyszukiwania. Wciąż jeszcze w powijakach jest wyszukiwanie obrazem i głosem ale trwają nieprzerwane prace nad udoskonalaniem tych narzędzi. Jednym z ostatnich kroków Google było zatrudnienie specjalisty z dziedziny sztucznych sieci neuronowych, profesora Geoffrey Hintona.

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Google Plus – „Sign In”
Opublikowano: 11-03-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:30 min

Google wprowadziło niedawno opcję, dzięki której użytkownicy Twojej strony internetowej, bądź aplikacji mobilnej zalogować się będą mogli do niej za pośrednictwem swojego konta na Google Plus. To rozwiązanie analogiczne do konkurencyjnego Facebook Connect, które obecne jest w Internecie już od jakiegoś czasu. Zachęcamy do zapoznania się z jego podstawowymi funkcjonalnościami.

Autor
Kornel Swiokła
Ocena artykułu
4.00 - (4 głosy)
Trzy kroki Marka Zuckerberga: Atlas, Newsfeed, Graph Search
Opublikowano: 08-03-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 3:10 min

Ekspansja Facebooka trwa w najlepsze. Największy i najpopularniejszy portal społecznościowy na świecie wprowadza kolejne zmiany, które mają mu pomóc umocnić się na prowadzeniu. Należy więc odnotować dwa ważne wydarzenia z życia serwisu Marka Zuckerberga: zakup Atlas Advertiser Suite od Microsoftu, a także wprowadzenie zupełnie nowego Newsfeedu. Dodając do tego szeroko zapowiadany Graph Search, możemy zaryzykować stwierdzenie, że w tym roku Facebook nie da się nam nudzić.

Autor
Dawid Samulski
Ocena artykułu
3.67 - (3 głosy)
„Co sądzą Państwo o...”, czyli o badaniach online
Opublikowano: 27-02-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 2:45 min

Reklamodawcy intensywnie poszukują konkretnej grupy docelowej, która stanowiłaby najbardziej wiarygodny segment potencjalnych odbiorców. Zespół Interaktywnie.com opracował raport Badania w Internecie, który prezentuje wnioski dotyczące ankiet przeprowadzanych w ramach badań online. Według analizy działań respondentów już co 5 ankietowany polski Internauta wypełnia kwestionariusze, odpowiadając na pytania w Sieci. Raport opisuje przyczyny oraz skutki takich działań  i pokazuje, jak ważna jest właściwa interpretacja danych.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.00 - (4 głosy)
Trendy korzystania z Internetu na urządzeniach mobilnych
Opublikowano: 25-02-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min

W ubiegłym roku został zaobserwowany wyraźny wzrost korzystania z Internetu poprzez urządzenia mobilne, bo aż dwukrotny w stosunku do roku poprzedniego. W 2011 roku korzystanie z Internetu w telefonie  deklarowało ok. 6% Polaków, gdzie w 2012 było ponad 14% zdeklarowanych internautów mobilnych. W roku 2011 średnio spędzaliśmy 16 minut dziennie w Internecie, a rok później - aż 29 minut.

Autor
Anna Marszałek
Ocena artykułu
3.40 - (5 głosów)
Sklep Google – już wkrótce otwarcie!
Opublikowano: 21-02-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min

Mimo że Google to firma internetowa, jej właściciele planują też podbić tradycyjny rynek sprzedaży. Idąc za przykładem konkurencji korporacja otworzy swoje punkty w największych miastach Stanów Zjednoczonych – być może jeszcze w tym roku. Popularność, jaką cieszą się jej produkty wskazuje na to, że przedsięwzięcie to ma szansę na sukces.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
3.86 - (7 głosów)
Facebook i jego Graph Search/Socjogram – jak to działa?
Opublikowano: 21-02-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 2:10 min

Pierwsze testy nowej wyszukiwarki Facebooka Graph Search już za nami. Już teraz, choć dopiero w wersji testowej, ukazuje ona, jak wielkie możliwości daje użytkownikom serwisu. Chcesz wyszukać „singielki, które lubią pizzę i mieszkają w Krakowie” albo "chińskie restauracje w Warszawie, w których jedli Twoi znajomi"? Nic łatwiejszego! Zobacz, jak to działa.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
3.29 - (7 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się