Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Yandex.ru – krótka historia rozwoju
Opublikowano: 05-07-2012
Czas potrzebny do przeczytania: 3:40 min

Yandex.ru jest obecnie największą wyszukiwarką internetową w Rosji i w wielu krajach byłego Związku Radzieckiego. Jaka jest jej historia? Skąd wzięła się nazwa Yandex? Kto jest jej założycielem? Historia ciekawa jak w przypadku wszystkich internetowych sukcesów, a poza tym - czy można działać na rynku wschodnim i nic nie wiedzieć o Yandexie?

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
4.80 - (5 głosów)
Słowa „kluczowe” na profilu firmowym
Opublikowano: 02-07-2012
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min

Aby treści zamieszczane na stronach internetowych były atrakcyjne zarówno dla czytelników, jak i wyszukiwarek, niezbędne jest umieszczenie w nich określonych fraz kluczowych. Okazuje się, że w postach publikowanych na fanpage'ach w mediach społecznościowych również warto zawrzeć odpowiednie słowa. Jakie? Zapraszamy do lektury naszego artykułu.

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Treść treści nierówna, czyli o „Edge Rank'u”
Opublikowano: 21-06-2012
Czas potrzebny do przeczytania: 2:30 min

Facebook, podobnie jak Google, stara się zapewnić swoim użytkownikom treści możliwie adekwatne do ich zainteresowań. W obu przypadkach wymaga to wyłowienia przysłowiowej kropli z morza informacji, którym zalewa nas Internet. W przypadku Google, do określenia najadekwatniejszych witryn stosowany jest Page Rank. Facebook natomiast „priorytetyzuje” treści za pomocą niedawno wprowadzonego algorytmu Edge Rank.

Autor
Kornel Swiokła
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Chrome najpopularniejszy na świecie
Opublikowano: 20-06-2012
Czas potrzebny do przeczytania: 0:50 min

W zeszłym miesiacu nastąpiła historyczna zmiana lidera na światowym rynku przeglądarek internetowych. Jak wynika z opublikowanych niedawno danych StatCounter - Google Chrome pokonał w maju Internet Explorera i pierwszy raz przez cały kalendarzowy miesiąc był najpopularniejszą światową przeglądarką. W Polsce bez zmian. Bezkonkurencyjny jest na razie Firefox.

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Czy Facebook przejmie Face.com?
Opublikowano: 18-06-2012
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min

Funkcja rozpoznawania twarzy, wprowadzona jakiś rok temu przez Facebooka, wzbudziła dosyć spore kontrowersje. Obawiamy się różnych nieprzyjemnych konsekwencji, a także braku kontroli nad naszą prywatnością. Jednak Facebook nie ma zamiaru rezygnować z tej technologii, co więcej, wszystko wskazuje na to, że będzie ją rozwijał. Rozmowy z Face.com trwają.

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
4.25 - (4 głosy)
Wirtualny realny świat Google
Opublikowano: 11-06-2012
Czas potrzebny do przeczytania: 1:55 min

„Projekt Glass” to niezwykle interesujący, przez wielu postrzegany za wręcz wizjonerski projekt realizowany przez Google. Mowa o zaawansowanych technologicznie okularach wykorzystujących tzw. Rozszerzoną Rzeczywistość. Są sterowane głosem, integrują obraz z wbudowanej kamery m.in. z Mapami Google i Google+, jak też dają wiele innych, niezwykłych możliwości. Czy to kolejny krok na drodze ku pełnej integracji interfejsu komputera z użytkownikiem?

Autor
Kornel Swiokła
Ocena artykułu
4.57 - (7 głosów)
Social media i nowe technologie górą, czyli najważniejsze trendy marketingowe w 2012 roku
Opublikowano: 04-06-2012
Czas potrzebny do przeczytania: 7:35 min

W tegorocznych trendach marketingowych prym wiodą media społecznościowe – a w szczególności Facebook - oraz nowoczesne technologie. Z całą pewnością już niebawem będziemy mieli okazję się przekonać, które z nich na stałe wzbogacą naszą codzienność, a które w ogóle nie znajdą zastosowania, albo po prostu zostaną zastąpione innymi. Które trendy zatem dominują i czy warto je wykorzystywać podczas własnych kampanii? Zapraszam do lektury.

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
3.80 - (5 głosów)
Precyzyjnie nakierowana reklama internetowa potraja zysk
Opublikowano: 01-06-2012
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min

Od dawna wiadomo, że reklama internetowa bardzo skutecznie wspiera sprzedaż produktów i usług. Teraz zyskujemy również empiryczne dowody na to, że jeśli podczas kampanii wykorzystamy dane pochodzące z procesów zakupowych klientów oraz precyzyjnie nakierujemy naszą reklamę na konkretnego adresata, sukces mamy niemal w kieszeni.

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
4.00 - (2 głosy)
Znaczenie czasu w mediach społecznościowych
Opublikowano: 31-05-2012
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min

Specjaliści do spraw mediów społecznościowych wyjaśniają, jakie znaczenie w publikowaniu postów na portalach społecznościowych ma pora dnia. Jeśli chcieliby Państwo dowiedzieć się, kiedy najlepiej udostępniać informacje na swoim profilu, aby dotarły one do odpowiedniej grupy docelowej, to zachęcamy do zapoznania się z naszym artykułem.

Autor
Kornel Swiokła
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
AdWords i Wideo
Opublikowano: 23-05-2012
Czas potrzebny do przeczytania: 3:40 min

Treści wideo już w tej chwili stanowią ogromną część wszystkich internetowych zasobów. Ze względu na znacznie szybszą niż jeszcze nie tak dawno temu przepustowość łączy, a także coraz powszechniejszy dostęp do narzędzi pozwalających na zarejestrowanie i postprodukcję filmów, ta forma komunikacji w coraz większym stopniu staje się podstawową. Istnieją szacunki, iż do 2015 roku filmy wideo stanowić będą aż 90% wszystkich treści w Internecie. Google wychodzi naprzeciw tej tendencji.

Autor
Kornel Swiokła
Ocena artykułu
4.75 - (4 głosy)
Piotr Markiewicz Certyfikowanym Specjalistą Google Analytics
Opublikowano: 24-04-2012
Czas potrzebny do przeczytania: 0:35 min

Nowy interfejs, śledzenie ruchu z serwisów społecznościowych, a przede wszystkim statystyki odwiedzin prezentowane w czasie rzeczywistym potwierdzają po raz kolejny, że Google Analytics odgrywa dziś fundamentalną rolę w ocenie ilości i jakości wejść użytkowników na stronę www. Google Analytics jest więc skutecznym barometrem wszystkich działań reklamowych podjętych w sieci.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
4.69 - (13 głosów)
Odgrzewany kotlet w nowej, chrupiącej panierce...
Opublikowano: 23-04-2012
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min

Google postanowiło sprawdzić, co ulepić można ze starych, acz sprawdzonych i błyskotliwych pomysłów, po połączeniu ich z najnowszymi technologiami udostępnianymi w ramach dotychczasowych usług giganta z Mountain View. Nowe reklamy takich marek jak Coca-Cola, Volvo, Alka-Seltzer czy Avis odświeżają dawne, znane na całym świecie kreacje reklamowe, nie są jednak tylko „powtórką z rozrywki".

Autor
Kornel Swiokła
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się