Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Social media is so trendy – really?
Opublikowano: 25-11-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 3:50 min

Media społecznościowe to dzisiaj bez wątpienia silne narzędzie marketingu internetowego. Coraz więcej firm angażuje się w aktywność na Facebooku, a w mniejszym stopniu również na innych portalach. Sotrender – narzędzie zajmujące się analizą działań przedsiębiorstw w Internecie zbadało, w jaki sposób kształtuje się ta tendencja i przedstawiło prognozy na najbliższe miesiące.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
YouTuber - zawód z pasją
Opublikowano: 23-11-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 3:40 min

Rzucili pracę w korporacjach, aby zarabiać na Internecie. Zna ich tysiące, a nawet miliony osób. Ich popularność często przekracza ramy wirtualnego świata. Po licznych nagranych filmikach ich twarze stają się rozpoznawalne. Co jednak najważniejsze – ich działania przynoszą realne wpływy finansowe. To YouTuberzy. Termin YouTuber pojawił się w momencie upowszechnienia półprofesjonalnych kanałów w serwisie YouTube.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Wspólna sprzedaż reklam przez Facebooka i Google
Opublikowano: 31-10-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min

Dwóch największych przedstawicieli przemysłu internetowego łączy swoje siły, decydując się na wspólne sprzedawanie reklam. To właśnie Google oficjalnie ogłosił partnerstwo z Facebookiem, w celu zwiększenia przychodu ze sprzedaży reklam. Kto może na tym zyskać, a kto stracić? Ogłoszenie przez Google partnerstwa z Facebookiem wywołało falę zainteresowania na całym świecie – nie tylko wirtualnym.

Autor
Jadwiga Dabińska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Instagram – od zdjęć do reklam, czyli sposób na budowę marki w social media
Opublikowano: 24-10-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Instagram – obecnie jeden z bardziej znanych internetowych portali społecznościowych, początkowo nastawiony był na ludzi młodych, którzy prowadzą aktywne życie i chcą dzielić się tą aktywnością ze znajomymi. Od czasu, gdy stał się częścią większej machiny zarządzanej przez właścicieli Facebooka, jest jednak czymś więcej, niż tylko miejscem publikacji zdjęć przez „zwyczajnych” użytkowników.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
B2B Copywriting. Jak tworzyć treści dla klientów biznesowych.
Opublikowano: 23-10-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 4:00 min

Relacje Business to Business stanowią dziś bardzo istotną część działań prowadzonych w Internecie. Z jednej strony liczy się tu siła marki, doświadczenie oraz kontakty w środowisku. Z drugiej jednak bardzo ważne jest utrzymywanie pozytywnych relacji ze swoimi klientami oraz stałe rozbudowywanie zasięgu oddziaływania prowadzonej przez siebie firmy. Aby móc trafić do nowych partnerów biznesowych należy dać im szansę na znalezienie nas w sieci. Obecnie nie ma do tego lepszego sposobu niż pozycjonowanie oraz dbanie o umieszczanie na swojej stronie internetowej odpowiednio przygotowanych treści.

Autor
Dawid Samulski
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Cudzysłów, czy brak cudzysłowu, oto zadano Yandex pytanie
Opublikowano: 21-10-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:55 min

Internauci raz po raz zwracają uwagę Yandex, że powinni oni pisać nazwę swojej firmy oraz nazwy swoich serwisów w cudzysłowie. Jako firma poważnie podchodząca do wszystkich uwag swoich użytkowników, oddelegowała ona Lwa Kantora, redaktora działu tekstów, do wyjaśnienia zawiłości i niejasności związanych z prawidłową pisownią nazwy firmy.

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Czy Google chce „wygryźć” ciasteczka?
Opublikowano: 10-10-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

W ciągu ostatnich tygodni w Internecie pojawiło się sporo plotek i spekulacji, dotyczących planów Google na stworzenie nowego sposobu identyfikacji użytkowników, który miałby zastąpić źle kojarzące się dzisiaj pliki Cookies. W nowym projekcie Google to użytkownicy mają mieć największy wpływ na to, na jaki stopień szpiegowania są w stanie się zgodzić.

Autor
Maciej Milewicz
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Zuckerberg odpuszcza i wprowadza zmiany w regulaminie konkursów na Facebooku
Opublikowano: 07-10-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 2:10 min

Od pewnego czasu administratorzy facebookowych fan page mogą wreszcie korzystać legalnie z funkcji lajków, komentarzy i prywatnych wiadomości przy organizacji konkursu. Do tej pory prowadzenie konkursów było możliwe tylko za pomocą aplikacji. W końcu Zuckeberg umożliwił przeniesienie ich na tablice. Co to znaczy dla różnych grup użytkowników Internetu?

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Po co nam Facebook? Serce podpowiada- rozrywka! Rozum- wizerunek!
Opublikowano: 04-10-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 2:30 min

Popularność Facebooka sprawia, że wykorzystywany jest on do różnych celów. Firmy najczęściej widzą w nim sposób na kształtowanie swojego wizerunku, pobudzanie aktywności potencjalnych klientów czy też uzyskiwanie ich przywiązania do marki, produktu. Użytkownicy zaś sposób na oderwanie od rzeczywistości, chwilę rozrywki i relaksu. Poniżej możecie sprawdzić, jakie marki są najbardziej popularnymi w mediach społecznościowych, a także czego nie powie nigdy prawdziwy Poznaniak.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Lokalne marki na globalnych trendach
Opublikowano: 03-10-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 2:20 min

Zgodnie z prognozami specjalistów w 2014 roku dojdzie do znacznych przetasowań na rynku social mediów. Jedne z kanałów komunikacji zyskają na znaczeniu dla firm, inne z kolei będą traciły. Z poniższego artykułu dowiecie się, w jaki sposób budować komunikację lokalnej marki w mediach społecznościowych, wykorzystując przy tym nadchodzące trendy na nowy rok. Zachęcamy do zapoznania się z tymi wskazówkami.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Remarketing dynamiczny, czyli podglądanie internauty
Opublikowano: 18-09-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min

Już dawno zauważono, że im częściej widzimy jakiś produkt, tym bardziej chcemy go mieć. Jednak w dzisiejszych czasach odchodzi się od inwazyjnej metody reklamowej, która polegała na umieszczaniu reklamy produktu w każdym możliwym miejscu – w gazecie, na bilbordzie i w Internecie. Współcześnie duży nacisk kładziony jest na to, by reklama pojawia się w odpowiednich miejscach i w odpowiednim czasie.

Autor
Anna Augustyniak-Bączkowska
Ocena artykułu
5.00 - (10 głosów)
Content marketing w mediach społecznościowych
Opublikowano: 16-09-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min

Social media zainteresowały i pochłonęły różnorodnych użytkowników z całego świata. Dlatego właśnie wiele osób, zajmujących się formą promocji swojej firmy, zainteresowały się prowadzeniem działań reklamowych również w mediach społecznościowych. Z badań przeprowadzonych przez firmę Marketo wynika, że social media są dziś najpopularniejszą taktyką marketingową używaną przez różnorakie przedsiębiorstwa.

Autor
Jadwiga Dabińska
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się