Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Po co nam Facebook? Serce podpowiada- rozrywka! Rozum- wizerunek!
Opublikowano: 04-10-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 2:30 min

Popularność Facebooka sprawia, że wykorzystywany jest on do różnych celów. Firmy najczęściej widzą w nim sposób na kształtowanie swojego wizerunku, pobudzanie aktywności potencjalnych klientów czy też uzyskiwanie ich przywiązania do marki, produktu. Użytkownicy zaś sposób na oderwanie od rzeczywistości, chwilę rozrywki i relaksu. Poniżej możecie sprawdzić, jakie marki są najbardziej popularnymi w mediach społecznościowych, a także czego nie powie nigdy prawdziwy Poznaniak.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Lokalne marki na globalnych trendach
Opublikowano: 03-10-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 2:20 min

Zgodnie z prognozami specjalistów w 2014 roku dojdzie do znacznych przetasowań na rynku social mediów. Jedne z kanałów komunikacji zyskają na znaczeniu dla firm, inne z kolei będą traciły. Z poniższego artykułu dowiecie się, w jaki sposób budować komunikację lokalnej marki w mediach społecznościowych, wykorzystując przy tym nadchodzące trendy na nowy rok. Zachęcamy do zapoznania się z tymi wskazówkami.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Remarketing dynamiczny, czyli podglądanie internauty
Opublikowano: 18-09-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min

Już dawno zauważono, że im częściej widzimy jakiś produkt, tym bardziej chcemy go mieć. Jednak w dzisiejszych czasach odchodzi się od inwazyjnej metody reklamowej, która polegała na umieszczaniu reklamy produktu w każdym możliwym miejscu – w gazecie, na bilbordzie i w Internecie. Współcześnie duży nacisk kładziony jest na to, by reklama pojawia się w odpowiednich miejscach i w odpowiednim czasie.

Autor
Anna Augustyniak-Bączkowska
Ocena artykułu
5.00 - (10 głosów)
Content marketing w mediach społecznościowych
Opublikowano: 16-09-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min

Social media zainteresowały i pochłonęły różnorodnych użytkowników z całego świata. Dlatego właśnie wiele osób, zajmujących się formą promocji swojej firmy, zainteresowały się prowadzeniem działań reklamowych również w mediach społecznościowych. Z badań przeprowadzonych przez firmę Marketo wynika, że social media są dziś najpopularniejszą taktyką marketingową używaną przez różnorakie przedsiębiorstwa.

Autor
Jadwiga Dabińska
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Content marketing – 9 najczęściej popełnianych błędów
Opublikowano: 13-09-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 2:45 min

Co zrobić, aby przyciągnąć uwagę klienta? Content marketing jest strategią, której właśnie głównym celem jest pozyskiwanie klienta, przez umieszczanie w Internecie atrakcyjnych, ciekawych treści. Przedsiębiorstwa, które chcą zdobyć popularność i zaufanie wśród partnerów oraz klientów, stosują różnorodne techniki – wykorzystując do tego media społecznościowe, fora, czy nawet blogi firmowe. Dowiedz się, jakich błędów nie popełniać, aby content marketing zaczął działać.

Autor
Jadwiga Dabińska
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Nowości w reklamie na Facebooku
Opublikowano: 06-09-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 2:35 min

Bardziej atrakcyjne dla użytkowników i łatwiejsze do wprowadzenia dla reklamodawców – takie mają być nowe reklamy na najbardziej znanym portalu społecznościowym świata. Facebook przygotował instrukcję, która przynosi szczegółowe informacje o tym, w jaki sposób je publikować. To nie jedyna nowość – w planach jest także stworzenie reklamowych spotów video.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Doodle, czyli dlaczego kochamy Google?
Opublikowano: 02-09-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min

Od lat uprzyjemniają korzystanie z największej na świecie wyszukiwarki internetowej. W ważne święta odruchowo sprawdzamy, na jaki pomysł tym razem wpadli twórcy doodli. Czasem są tak wyszukane, że trzeba zasięgnąć pomocy odnośnika do Wikipedii, by odkryć, czego dotyczą. Zawsze jednak tworzone z pomysłem oraz idealnie oddające charakter danego wydarzenia. Idea doodli jest prosta – wywołać uśmiech na twarzy użytkowników. /p>

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.78 - (9 głosów)
Marketing mobilny - konkretnie i zwięźle
Opublikowano: 31-07-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min

Reklama mobilna za swój priorytet uznaje targetowanie - treść przekazu reklamowego powinna docierać jedynie do tych osób, które będą nią zainteresowane. Marketing mobilny jest więc bardziej osobisty, bliższy konkretnemu człowiekowi. Co to zmienia? Przede wszystkim reklama mobilna nie będzie odbierana jako coś niechcianego i natrętnego. Będzie źródłem informacji, dostosowanym do oczekiwań odbiorców.

Autor
Anna Augustyniak-Bączkowska
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Przewodnik po Yandex część 2. Yandex.Poczta (Яндекс.Почта)
Opublikowano: 31-07-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 3:35 min

Podobnie jak Google, również Yandex zmierza do tego, aby użytkownicy mieli dostęp do jak największej ilości usług z poziomu jednego konta, co oznacza konieczność zapamiętania tylko jednej nazwy użytkownika i hasła. Dlatego też właściwie niezbędne stało się posiadanie konta gmail dla korzystania z serwisów Google, a w przypadku runetu – Yandex.Poczty. Przedstawiamy instrukcję jak zrobić pierwszy krok w kierunku wykorzystania serwisów rosyjskiego kolosa: zakładanie i konfiguracja konta na Yandex.Poczcie.

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
4.75 - (4 głosy)
ROI w social media - to możliwe
Opublikowano: 30-07-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 4:40 min

Wiele mówi się o tym, że obecność firmy w mediach społecznościowych  jest dziś konieczna do zdobycia przez nią kolejnych klientów, a co za tym idzie – zysków. W dalszym ciągu jednak podchodzi się do tej kwestii z dużą ostrożnością. Powód jest jeden: ograniczone możliwości zmierzenia ROI (return on investment), czyli zwrotu z inwestycji. To wciąż element, który zniechęca firmy do korzystania z social media. Jak się jednak okazuje, pojawia się coraz więcej możliwości mierzenia zysków w mediach społecznościowych.

Autor
Dawid Samulski
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Google +, Maps i Chrome – kolejne udogodnienia
Opublikowano: 11-07-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 2:50 min

Zmiany w najważniejszych systemach Google pojawiły się niemal jednocześnie. Firma w dalszym ciągu stawia na dostosowanie swoich usług do zmieniających się potrzeb użytkowników. Ostatnie dni przyniosły zmiany nastawione głównie na właścicieli urządzeń mobilnych oraz fanów Facebooka aktywnie korzystających z przycisku „Lubię to” i dotyczą jednych z najpopularniejszych produktów Google.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.20 - (10 głosów)
Nowa usługa Twittera – targetowanie reklam telewizyjnych
Opublikowano: 09-07-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min

Jak sprawić, by reklama żyła swoim własnym życiem jeszcze długo po zakończeniu jej emisji? Okazuje się, że współczesne media znalazły sposób, by kampanie reklamowe docierały nie tylko do szerokiego grona odbiorców, ale by trafiały one ze zdwojoną siłą do osób, którym spot reklamowy się spodobał. Takie rozwiązanie pozwala jeszcze skuteczniej promować produkt lub usługę. Tak działa właśnie targetowanie reklam telewizyjnych.

Autor
Anna Augustyniak-Bączkowska
Ocena artykułu
4.43 - (14 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się