Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Google liderem w Polsce
Opublikowano: 31-01-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 0:40 min

Każdy z internautów na co dzień posługuje się wyszukiwarką w celu pozyskania potrzebnych mu informacji. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez GemiusTraffic w Polsce nieodzownie do tego celu wykorzystujemy Google. Aż 93% generowanego ruchu na stronach pochodzi właśnie z tej wyszukiwarki. Polska wersja Yahoo! uplasowała się na 3. miejscu w tegorocznym zestawieniu.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Okiem Google - Google Glass
Opublikowano: 21-01-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 2:10 min

Przedstawili projekt oraz realizację okularów przyszłości - Google Glass, zastępujących nowoczesne i poręczne smartfony, teraz tworzą inteligentne soczewki do mierzenia poziomu glukozy zawartej we krwi. Czy gigant z Mountain View, oprócz silnego wpływania na świat internetowy, może odmienić również nasze prywatne życie? Sprawdźcie sami...

Autor
Jadwiga Dabińska
Ocena artykułu
4.60 - (10 głosów)
Media społecznościowe na Igrzyskach w Soczi
Opublikowano: 17-01-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

7 lutego to data, którą na pewno mają już zakreśloną grubym markerem wszyscy fani sportów zimowych na całym świecie. Tego dnia zapłonie znicz olimpijski w Soczi i rozpoczną się Igrzyska, które już zapowiadane są jako najbardziej "społecznościowa olimpiada" w historii. Pozostając przy terminologii sportowej - "czarnym koniem" tych igrzysk może zostać portal VK.

Autor
Dawid Samulski
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Yandex A.D. 2013 z punktu widzenia najpopularniejszych zapytań użytkowników
Opublikowano: 10-01-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Zapytania wpisywane przez użytkowników w okienko najbliższej ich sercu (i komputerowi) wyszukiwarki internetowej stanowią często odzwierciedlenie trendów panujących w społeczeństwie, czy też najważniejszych wydarzeń w danym okresie czasu. Yandex nie mógł okazać się gorszy od Google i również stworzył krótki opis trendów 2013 roku. Co wygrało? Rozrywka, czy polityka?

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Akcja i reakcja, czyli o współzależności człowieka, Internetu i reklamy
Opublikowano: 09-01-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 2:05 min

Ogromny postęp technologiczny, jaki dokonał się w ostatnich dwóch dekadach, znacząco wpływa na przekształcenia społeczne. Dynamiczne zmiany, zachodzące w przemyśle informatycznym, przyczyniają się do transformacji gospodarki, a także modyfikują nasze własne życie. Z drugiej strony aktywność ludzi w Sieci stanowi doskonały marker, pozwalający na bieżący monitoring tego co aktualnie pociąga potencjalnych konsumentów.  Jesteśmy świadkami narodzin nowego społeczeństwa internetowego. Jaki wpływ na reklamę mają działania przeciętnego Internauty?

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Jaki był rok 2013 dla Facebooka?
Opublikowano: 03-01-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 2:50 min

Największy portal społecznościowy na świecie przeżywał w minionym roku zarówno chwile wzlotów, jak i upadków. Serwis wprowadził wiele nowości, ale nie wszystkie okazały się strzałem w dziesiątkę. Cieszące użytkowników zmiany, np. większa liberalizacja wypowiedzi, przeplatały się z całkowicie nieudanymi posunięciami. Jak w związku z tym przedstawiają się dla Facebooka prognozy na nowy, 2014 rok?

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Jak słoneczko krąży po sieci , czyli internetowe oszustwa 2013 roku
Opublikowano: 30-12-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 3:10 min

Mówi się, że w Internecie można znaleźć wszystko. Niestety, na dużą część informacji napotykanych podczas surfowania po bezkresie sieci należy wziąć poprawkę. Część z nich bowiem stanowi niewybredny żart lub oszustwo, nawet karalne przez prawo. W Internecie aż roi się od fikcyjnych konkursów, sensacyjnych newsów mijających się z prawdą oraz prób wyłudzenia. Zobaczcie, na co Internauci dali się nabrać w 2013 roku.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Czego szukaliśmy w Google w 2013 roku?
Opublikowano: 19-12-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:30 min

Jak co roku Google raczy nas listą najbardziej popularnych zapytań, jakie wpisywaliśmy do wyszukiwarki internetowej. Spośród milinów poszukiwanych przez Internautów haseł Google przygotowało dla nas zestawianie tych, które w 2013 roku generowały większy ruch na stronach internetowych niż w 2012 roku. Sprawdźmy zatem, które osoby oraz zagadnienia cieszyły się największą popularnością wśród polskich oraz światowych użytkowników.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
Niekłopotliwa forma reklamy
Opublikowano: 18-12-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:55 min

W ostatnich możemy zetknąć się z nowym pojęciem – reklama natywna (native advertising). Zjawisko to nie ma jednej, powszechnie uznanej, definicji. Co więcej, trudno określić, czy jest to zupełnie nowy sposób przekazywania odbiorcom treści reklamowej, czy jest to po prostu nazwa określająca znane już, ale współgrające ze sobą, formy reklamowania marek, czy produktów.

Autor
Anna Augustyniak-Bączkowska
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Street View – kolejna odsłona
Opublikowano: 17-12-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min

Zaczęło od pięciu amerykańskich miast, teraz kontynuuje przygodę w zoo, pod wodą, w kopalniach, a nawet magicznej krainie Hobbitów. Chodzi o funkcję Google Maps i Google Earth, czyli Street View, dzięki której każdego dnia możemy oglądać nie tylko swoje rodzinne miasto, ulicę, na której mieszkamy, czy własny dom, ale także przenieść się do najpopularniejszych miejsc na Ziemi (i nie tylko!). Przedstawiamy następne dzieła, wykonane za pomocą Trekkera Street View.

Autor
Jadwiga Dabińska
Ocena artykułu
4.56 - (9 głosów)
Siedem trendów w social media na 2014 rok
Opublikowano: 16-12-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 5:10 min

Zbliża się nowy rok, a wraz z nim nadciągają nowe trendy w social media marketingu, z którymi warto zapoznać się już dziś. W najbliższych 365 dniach media społecznościowe mają potwierdzić swoją siłę i przejąć jeszcze większą część budżetów reklamowych zarówno międzynarodowych korporacji, jak i mniejszych firm. Nie należy spodziewać się rewolucji, ani znaczących przełomów. Będziemy mieć po prostu do czynienia z konsekwentnym budowaniem pozycji social media wśród marketerów na całym świecie.

Autor
Dawid Samulski
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Co tysiąc głów to nie jedna, czyli parę słów o crowdsourcingu
Opublikowano: 26-11-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Zjawisko crowdsourcingu w Polsce znajduje się jeszcze w powijakach, gdy tymczasem stanowi jedno z najchętniej wykorzystywanych rozwiązań w Europie Zachodniej oraz Stanach Zjednoczonych. Wpłynęło znacząco na zmianę podejścia do komunikacji z odbiorcą, włączając konsumentów w wymyślanie nowych projektów. Czy potęga tłumu jest szansą na sukces? Jak racjonalnie wykorzystać mądrość zbiorową?

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się