Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Niekłopotliwa forma reklamy
Opublikowano: 18-12-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:55 min

W ostatnich możemy zetknąć się z nowym pojęciem – reklama natywna (native advertising). Zjawisko to nie ma jednej, powszechnie uznanej, definicji. Co więcej, trudno określić, czy jest to zupełnie nowy sposób przekazywania odbiorcom treści reklamowej, czy jest to po prostu nazwa określająca znane już, ale współgrające ze sobą, formy reklamowania marek, czy produktów.

Autor
Anna Augustyniak-Bączkowska
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Street View – kolejna odsłona
Opublikowano: 17-12-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min

Zaczęło od pięciu amerykańskich miast, teraz kontynuuje przygodę w zoo, pod wodą, w kopalniach, a nawet magicznej krainie Hobbitów. Chodzi o funkcję Google Maps i Google Earth, czyli Street View, dzięki której każdego dnia możemy oglądać nie tylko swoje rodzinne miasto, ulicę, na której mieszkamy, czy własny dom, ale także przenieść się do najpopularniejszych miejsc na Ziemi (i nie tylko!). Przedstawiamy następne dzieła, wykonane za pomocą Trekkera Street View.

Autor
Jadwiga Dabińska
Ocena artykułu
4.56 - (9 głosów)
Siedem trendów w social media na 2014 rok
Opublikowano: 16-12-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 5:10 min

Zbliża się nowy rok, a wraz z nim nadciągają nowe trendy w social media marketingu, z którymi warto zapoznać się już dziś. W najbliższych 365 dniach media społecznościowe mają potwierdzić swoją siłę i przejąć jeszcze większą część budżetów reklamowych zarówno międzynarodowych korporacji, jak i mniejszych firm. Nie należy spodziewać się rewolucji, ani znaczących przełomów. Będziemy mieć po prostu do czynienia z konsekwentnym budowaniem pozycji social media wśród marketerów na całym świecie.

Autor
Dawid Samulski
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Co tysiąc głów to nie jedna, czyli parę słów o crowdsourcingu
Opublikowano: 26-11-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Zjawisko crowdsourcingu w Polsce znajduje się jeszcze w powijakach, gdy tymczasem stanowi jedno z najchętniej wykorzystywanych rozwiązań w Europie Zachodniej oraz Stanach Zjednoczonych. Wpłynęło znacząco na zmianę podejścia do komunikacji z odbiorcą, włączając konsumentów w wymyślanie nowych projektów. Czy potęga tłumu jest szansą na sukces? Jak racjonalnie wykorzystać mądrość zbiorową?

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Social media is so trendy – really?
Opublikowano: 25-11-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 3:50 min

Media społecznościowe to dzisiaj bez wątpienia silne narzędzie marketingu internetowego. Coraz więcej firm angażuje się w aktywność na Facebooku, a w mniejszym stopniu również na innych portalach. Sotrender – narzędzie zajmujące się analizą działań przedsiębiorstw w Internecie zbadało, w jaki sposób kształtuje się ta tendencja i przedstawiło prognozy na najbliższe miesiące.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
YouTuber - zawód z pasją
Opublikowano: 23-11-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 3:40 min

Rzucili pracę w korporacjach, aby zarabiać na Internecie. Zna ich tysiące, a nawet miliony osób. Ich popularność często przekracza ramy wirtualnego świata. Po licznych nagranych filmikach ich twarze stają się rozpoznawalne. Co jednak najważniejsze – ich działania przynoszą realne wpływy finansowe. To YouTuberzy. Termin YouTuber pojawił się w momencie upowszechnienia półprofesjonalnych kanałów w serwisie YouTube.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Wspólna sprzedaż reklam przez Facebooka i Google
Opublikowano: 31-10-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min

Dwóch największych przedstawicieli przemysłu internetowego łączy swoje siły, decydując się na wspólne sprzedawanie reklam. To właśnie Google oficjalnie ogłosił partnerstwo z Facebookiem, w celu zwiększenia przychodu ze sprzedaży reklam. Kto może na tym zyskać, a kto stracić? Ogłoszenie przez Google partnerstwa z Facebookiem wywołało falę zainteresowania na całym świecie – nie tylko wirtualnym.

Autor
Jadwiga Dabińska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Instagram – od zdjęć do reklam, czyli sposób na budowę marki w social media
Opublikowano: 24-10-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Instagram – obecnie jeden z bardziej znanych internetowych portali społecznościowych, początkowo nastawiony był na ludzi młodych, którzy prowadzą aktywne życie i chcą dzielić się tą aktywnością ze znajomymi. Od czasu, gdy stał się częścią większej machiny zarządzanej przez właścicieli Facebooka, jest jednak czymś więcej, niż tylko miejscem publikacji zdjęć przez „zwyczajnych” użytkowników.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
B2B Copywriting. Jak tworzyć treści dla klientów biznesowych.
Opublikowano: 23-10-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 4:00 min

Relacje Business to Business stanowią dziś bardzo istotną część działań prowadzonych w Internecie. Z jednej strony liczy się tu siła marki, doświadczenie oraz kontakty w środowisku. Z drugiej jednak bardzo ważne jest utrzymywanie pozytywnych relacji ze swoimi klientami oraz stałe rozbudowywanie zasięgu oddziaływania prowadzonej przez siebie firmy. Aby móc trafić do nowych partnerów biznesowych należy dać im szansę na znalezienie nas w sieci. Obecnie nie ma do tego lepszego sposobu niż pozycjonowanie oraz dbanie o umieszczanie na swojej stronie internetowej odpowiednio przygotowanych treści.

Autor
Dawid Samulski
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Cudzysłów, czy brak cudzysłowu, oto zadano Yandex pytanie
Opublikowano: 21-10-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:55 min

Internauci raz po raz zwracają uwagę Yandex, że powinni oni pisać nazwę swojej firmy oraz nazwy swoich serwisów w cudzysłowie. Jako firma poważnie podchodząca do wszystkich uwag swoich użytkowników, oddelegowała ona Lwa Kantora, redaktora działu tekstów, do wyjaśnienia zawiłości i niejasności związanych z prawidłową pisownią nazwy firmy.

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Czy Google chce „wygryźć” ciasteczka?
Opublikowano: 10-10-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

W ciągu ostatnich tygodni w Internecie pojawiło się sporo plotek i spekulacji, dotyczących planów Google na stworzenie nowego sposobu identyfikacji użytkowników, który miałby zastąpić źle kojarzące się dzisiaj pliki Cookies. W nowym projekcie Google to użytkownicy mają mieć największy wpływ na to, na jaki stopień szpiegowania są w stanie się zgodzić.

Autor
Maciej Milewicz
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Zuckerberg odpuszcza i wprowadza zmiany w regulaminie konkursów na Facebooku
Opublikowano: 07-10-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 2:10 min

Od pewnego czasu administratorzy facebookowych fan page mogą wreszcie korzystać legalnie z funkcji lajków, komentarzy i prywatnych wiadomości przy organizacji konkursu. Do tej pory prowadzenie konkursów było możliwe tylko za pomocą aplikacji. W końcu Zuckeberg umożliwił przeniesienie ich na tablice. Co to znaczy dla różnych grup użytkowników Internetu?

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się