Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Jak zdobywać fanów w social media?
Opublikowano: 21-03-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Czy liczba fanów lub subskrybentów wciąż świadczy o jakości działań marketingowych prowadzonych w mediach społecznościowych? Kto i dlaczego zostaje obserwatorem profili firmowych? Dziś podpowiadamy, co zrobić, by skutecznie budować swoją pozycję w social media i zyskać popularność wśród odbiorców, którzy rzeczywiście będą zaangażowani. Sprawdź, co zrobić, żeby Twoje posty nie ginęły w masie reklam i natłoku informacji. Wykorzystywanie nowoczesnych kanałów komunikacji może przyczynić się do sukcesu firmy.

Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
4.40 - (5 głosów)
Femvertising, czyli jak dotrzeć do współczesnej kobiety
Opublikowano: 18-03-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Tradycyjna, niezmieniona w swojej formie od lat reklama skierowana do kobiet, w dzisiejszych czasach znacząco traci na sile swojego oddziaływania. Stereotypowe obrazy Matki-Polki szykującej rodzinny obiad, prasującej mężowi koszulę lub sterczącej nad stertą prania nie są tym, z czym utożsamiają się coraz silniejsze i świadome siebie kobiety z pokolenia Y. Komunikacja ze współczesną kobietą wymaga zatem zupełnie nowego podejścia, które weźmie pod uwagę zarówno kierunek zachodzących zmian, jak również drzemiący w każdej kobiecie potencjał.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
4.50 - (8 głosów)
Wpis sponsorowany – jakich zasad przestrzegać?
Opublikowano: 17-03-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Prowadzenie bloga związanego z naszymi zainteresowaniami, który jest chętnie czytany przez dużą ilość użytkowników, nierzadko staje się czymś więcej, niż tylko rekreacyjnym dodawaniem okazjonalnych wpisów. Zdarza się, że wzbudzamy zainteresowanie różnych firm, które chętnie podarują nam swoje produkty w zamian za ich zaprezentowanie na naszym blogu. Warto jednak pamiętać, że takie działania wymagają postępowania z wytycznymi Google.

Autor
Aldona Talarczyk
Ocena artykułu
4.25 - (4 głosy)
Wpływ reklam online na zakupy offline, czyli nowe narzędzia pomiarowe Facebooka
Opublikowano: 16-03-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Reklamy w sieci mają ogromne znaczenie na decyzje zakupowe podejmowane przez konsumentów w świecie offline. W jaki sposób można przeanalizować ich faktyczny wpływ na użytkownika? Jak ustalić jaki rodzaj reklamy jest najskuteczniejszy w przypadku konkretnego urządzenia? Sprzedawcom i agencjom marketingowym z pomocą przychodzi portal Facebook oraz jego nowe narzędzia pomiarowe.

Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
4.00 - (3 głosy)
Wykorzystaj siłę… leniwego mózgu
Opublikowano: 15-03-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Okazuje się, że dokonania naukowe mogą mieć ogromny wpływ na działania marketingowe. Nasz mózg, jakże tajemniczy, a jednocześnie strasznie leniwy jest badany przez osoby specjalizujące się w neuromarketingu. Efektem przeprowadzonych analiz są diametralne zmiany w sposobie reklamowania produktów i firm, kreowania pozytywnego wizerunku marki, a także tworzenia efektywniejszych, przyjaznych dla użytkwonika stron internetowych.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
4.00 - (3 głosy)
Jak się walczy z hejterami?
Opublikowano: 14-03-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Hejter – postać znana i hałaśliwa, której oddech czujesz na swoim ramieniu za każdym razem, gdy włączasz internet na komputerze lub w telefonie. Chcesz się od niego uwolnić, zamykasz kartę w przeglądarce i włączasz inną stronę internetową. Okazuje się jednak, że był tam przed tobą. Potem wchodzisz na Fejsa, dodajesz zdjęcie z wakacji i... O nie, nie tym razem! Czy można zniszczyć hejtera? Nie do końca, ale sposobów na walkę z nim jest co najmniej kilka...

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Facebook a polityka
Opublikowano: 11-03-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Któż z nas nie doświadczył sytuacji, w której przyszło mu obserwować jak lubiane przez nas osoby toczą na Facebooku agresywny, ideologiczny spór? A może sami zaangażowaliście się kiedyś w emocjonalną dysputę, po której straciliście kilku mniej tolerancyjnych na wasze poglądy znajomych? Przy pomocy jakich technicznych funkcjonalności portal Zuckerberga zyskał taką siłę w zachęcaniu ludzi do politycznej wiwisekcji?

Autor
Wojciech Michalski
Ocena artykułu
4.25 - (4 głosy)
Persona przez przypadki odmieniona
Opublikowano: 09-03-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Tworzenie wartościowego contentu w Sieci to temat maglowany przez środowiska marketerów i copywriterów od dłuższego czasu. Powtarzane jak zaklęcie "Content is King!" powoli faktycznie oczarowuje rynek. Nadawcy widzą w nim skuteczne narzędzie promocji w Internecie, odbiorcy zaś otrzymują konkretne informacje, często pomocne poradniki bądź po prostu dobry artykuł promocyjny. O symbiotycznym oddziaływaniu tekstu w relacji nadawca-odbiorca decyduje w bardzo dużym stopniu zrozumienie znaczenia PERSONY.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.00 - (3 głosy)
Dostosowałeś swoją stronę do urządzeń mobilnych? Nie? To czas najwyższy!
Opublikowano: 07-03-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Powiedzieć, że obecnie smartfon służy za przedłużenie naszej ręki i umysłu to jak nic nie powiedzieć. Coraz większa ilość badań pokazuje rosnący zakres oraz częstotliwość wykorzystywania urządzeń mobilnych. Szczególnie dotyczy to korzystania z Internetu. A zatem Twoja firma musi być w sieci widoczna dla korzystających ze smartfona czy tabletu.

Autor
Łukasz Faliszewski
Ocena artykułu
3.67 - (3 głosy)
Multitasking w sieci
Opublikowano: 04-03-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Wielozadaniowość (multitasking) ma obecnie duży wpływ na nasze codzienne życie. Zmiany w zachowaniu konsumenckim zaobserwować można między innymi na przykładzie tego, jak wygląda obecnie proces robienia zakupów i jak ważne jest wieloaspektowe, wielopoziomowe działanie sprzedawców w obszarze reklamy swoich produktów. Dostosowanie się do nowej, wielozadaniowej rzeczywistości wydaje się być obecnie niezbędne, jeśli chcemy odnieść sukces.

Autor
Aldona Talarczyk
Ocena artykułu
4.25 - (4 głosy)
Reklama internetowa skierowana do dzieci i młodzieży
Opublikowano: 03-03-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Treści reklamowe stanowią nieodłączny element każdego przekazu medialnego - filmu, informacji, komunikacji. Każdego dnia mamy więc kontakt z różnego rodzaju materiałami graficznymi, dźwiękowymi czy video, których celem jest przekonanie nas o zaletach jakiegoś produktu, usługi czy firmy. Osoby dorosłe często nie zwracają na te treści uwagi, coraz częściej są odporne na taki przekaz lub potrafią świadomie i skutecznie selekcjonować informacje ze względu na ich użyteczność oraz wiarygodność. Inaczej wygląda to jednak w przypadku dzieci.

Autor
Monika Olszańska
Ocena artykułu
4.40 - (5 głosów)
Nie lubią twojej firmy na Facebooku? Sprawdź jak to zmienić!
Opublikowano: 01-03-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Odpowiednio prowadzona kampania marketingowa na Facebooku może przynieść firmie wielki sukces. Może, ale nie musi, o czym przekonują się wszyscy ci przedsiębiorcy, którzy nie potrafią prowadzić takiej kampanii albo nie angażują się w jej kreowanie. Zła kampania w social mediach może zirytować, znudzić, zestresować, a w końcu zmusić klienta do "odlajkowania" profilu. Sprawdź czego wystrzegać się, by twoi klienci jednak pozostali ci wierni i z chęcią czytali to, co zamieszczasz w internecie.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
4.43 - (7 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się