Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Z – nowa generacja, rodem z internetu
Opublikowano: 31-03-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

To, w jakich czasach się urodzisz, w dużej mierze warunkuje kim będziesz i jakie będą twoje priorytety. Kolejne generacje posiadają inne cechy, wyraźnie różnią się od siebie i doskonałym dowodem na to jest generacja Z, wchodząca powoli na rynek pracy i prezentująca nieco inne postawy, aniżeli urodzone w latach 80-tych osoby reprezentujące generację Y. "Zetki", wychowane przez internet i nowe technologie, to potencjalna szansa na rozwój gospodarczy, ale też ogromne zagrożenie i wyzwanie dla pracodawców.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
4.25 - (4 głosy)
Google Analytics 360 Suite
Opublikowano: 30-03-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

W życiu marketingowca prawdopodobnie najważniejsze są… dane! Jak najdokładniejsze, jak najaktualniejsze, a przede wszystkim dające pełny, a zarazem szczegółowy obraz: rynku, odbiorców, ścieżki zakupowej etc. Czy dzięki Google Analytics 360 Suite (obecnie w fazie ograniczonych beta testów) nareszcie otrzymamy jedno narzędzie odpowiadające na wszystkie nasze potrzeby z tego zakresu?

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
4.50 - (2 głosy)
Jak tekst może pomóc w zwiększeniu konwersji?
Opublikowano: 29-03-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Nic się nie dzieje. Nuda. Zastój. Hop hop! Czy jest tam kto? Czy ktoś w ogóle tu zagląda? Strona bez ruchu – to może prowadzić do frustracji. Tym bardziej, jeśli głęboko wierzysz, że już wszystkie asy z rękawa zostały wyjęte, a skutek twoich działań jest opłakany. A teraz szczerze! Czy zrobiliście wszystko? Wykorzystaliście content marketing do zwiększenia konwersji? Sprawdźcie proste rozwiązania o dużej sile oddziaływania.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.25 - (4 głosy)
GOODREADS.COM – bo dobrze się czyta…
Opublikowano: 24-03-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Nie ma w tym żadnej tajemnicy, że kochamy social media. Już od wielu lat zastępują nam one nie tylko wiele tradycyjnych metod komunikacyjnych, ale również prywatne dzienniki czy pamiętniki. Coraz częściej wykorzystujemy je do tego, by po prostu PAMIĘTAĆ. A co? Chociażby ulubiony film, którego recenzją możemy się podzielić, czy też tytuł serialu, który zamierzamy obejrzeć, ale na razie przyjemność tę musimy odłożyć w czasie… Nie brakuje więc portali, które rejestrują naszą kulturalną aktywność, ani też takich, które pomagają nam uporządkować plany treningowe i stworzyć dopasowany harmonogram ćwiczeń na siłowni. Co jednak z tymi, którzy… kochają tradycyjny, relaksujący sposób odpoczynku z ulubiona książką w ręce? Czy social media pamiętają o książkoholikach?

Autor
Magdalena Jaroń
Ocena artykułu
4.25 - (4 głosy)
Eye-Tracking, czyli w którą stronę patrzymy
Opublikowano: 22-03-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Okazuje się, że to, gdzie patrzymy, nie do końca zależy od naszej woli. Dlatego właśnie coraz częściej w marketingu, zarówno tradycyjnym, jak i tym internetowym, wykorzystuje się metodę nazywaną eye-tracking. Właśnie dzięki niej możemy dowiedzieć się, w którą stronę tak naprawdę w pierwszej kolejności kierujemy wzrok, a także gdzie patrzymy najdłużej.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
4.00 - (3 głosy)
Jak zdobywać fanów w social media?
Opublikowano: 21-03-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Czy liczba fanów lub subskrybentów wciąż świadczy o jakości działań marketingowych prowadzonych w mediach społecznościowych? Kto i dlaczego zostaje obserwatorem profili firmowych? Dziś podpowiadamy, co zrobić, by skutecznie budować swoją pozycję w social media i zyskać popularność wśród odbiorców, którzy rzeczywiście będą zaangażowani. Sprawdź, co zrobić, żeby Twoje posty nie ginęły w masie reklam i natłoku informacji. Wykorzystywanie nowoczesnych kanałów komunikacji może przyczynić się do sukcesu firmy.

Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
4.40 - (5 głosów)
Femvertising, czyli jak dotrzeć do współczesnej kobiety
Opublikowano: 18-03-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Tradycyjna, niezmieniona w swojej formie od lat reklama skierowana do kobiet, w dzisiejszych czasach znacząco traci na sile swojego oddziaływania. Stereotypowe obrazy Matki-Polki szykującej rodzinny obiad, prasującej mężowi koszulę lub sterczącej nad stertą prania nie są tym, z czym utożsamiają się coraz silniejsze i świadome siebie kobiety z pokolenia Y. Komunikacja ze współczesną kobietą wymaga zatem zupełnie nowego podejścia, które weźmie pod uwagę zarówno kierunek zachodzących zmian, jak również drzemiący w każdej kobiecie potencjał.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
4.50 - (8 głosów)
Wpis sponsorowany – jakich zasad przestrzegać?
Opublikowano: 17-03-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Prowadzenie bloga związanego z naszymi zainteresowaniami, który jest chętnie czytany przez dużą ilość użytkowników, nierzadko staje się czymś więcej, niż tylko rekreacyjnym dodawaniem okazjonalnych wpisów. Zdarza się, że wzbudzamy zainteresowanie różnych firm, które chętnie podarują nam swoje produkty w zamian za ich zaprezentowanie na naszym blogu. Warto jednak pamiętać, że takie działania wymagają postępowania z wytycznymi Google.

Autor
Aldona Talarczyk
Ocena artykułu
4.25 - (4 głosy)
Wpływ reklam online na zakupy offline, czyli nowe narzędzia pomiarowe Facebooka
Opublikowano: 16-03-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Reklamy w sieci mają ogromne znaczenie na decyzje zakupowe podejmowane przez konsumentów w świecie offline. W jaki sposób można przeanalizować ich faktyczny wpływ na użytkownika? Jak ustalić jaki rodzaj reklamy jest najskuteczniejszy w przypadku konkretnego urządzenia? Sprzedawcom i agencjom marketingowym z pomocą przychodzi portal Facebook oraz jego nowe narzędzia pomiarowe.

Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
4.00 - (3 głosy)
Wykorzystaj siłę… leniwego mózgu
Opublikowano: 15-03-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Okazuje się, że dokonania naukowe mogą mieć ogromny wpływ na działania marketingowe. Nasz mózg, jakże tajemniczy, a jednocześnie strasznie leniwy jest badany przez osoby specjalizujące się w neuromarketingu. Efektem przeprowadzonych analiz są diametralne zmiany w sposobie reklamowania produktów i firm, kreowania pozytywnego wizerunku marki, a także tworzenia efektywniejszych, przyjaznych dla użytkwonika stron internetowych.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
4.00 - (3 głosy)
Jak się walczy z hejterami?
Opublikowano: 14-03-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Hejter – postać znana i hałaśliwa, której oddech czujesz na swoim ramieniu za każdym razem, gdy włączasz internet na komputerze lub w telefonie. Chcesz się od niego uwolnić, zamykasz kartę w przeglądarce i włączasz inną stronę internetową. Okazuje się jednak, że był tam przed tobą. Potem wchodzisz na Fejsa, dodajesz zdjęcie z wakacji i... O nie, nie tym razem! Czy można zniszczyć hejtera? Nie do końca, ale sposobów na walkę z nim jest co najmniej kilka...

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Facebook a polityka
Opublikowano: 11-03-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Któż z nas nie doświadczył sytuacji, w której przyszło mu obserwować jak lubiane przez nas osoby toczą na Facebooku agresywny, ideologiczny spór? A może sami zaangażowaliście się kiedyś w emocjonalną dysputę, po której straciliście kilku mniej tolerancyjnych na wasze poglądy znajomych? Przy pomocy jakich technicznych funkcjonalności portal Zuckerberga zyskał taką siłę w zachęcaniu ludzi do politycznej wiwisekcji?

Autor
Wojciech Michalski
Ocena artykułu
4.25 - (4 głosy)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się