Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Muzyka w czasach streamingu i mediów społecznościowych
Opublikowano: 08-04-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Żyjemy w czasach nadmiaru, co szczególnie widoczne jest w praktycznie nieograniczonych możliwościach dostępu do muzyki i jej ogromnych zasobach w sieci. Undergroundowi twórcy w końcu uzyskali narzędzia, które dają im równe szanse w starciu z medialnymi potentatami. W jaki sposób odpowiednio sprofilowana reklama może wpłynąć na nasze audialne wybory? Sprawdźmy jak ma się muzyka w czasach online.

Autor
Wojciech Michalski
Ocena artykułu
4.40 - (5 głosów)
Koniec Złotego Trójkąta Google!
Opublikowano: 07-04-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Okazuje się, że sposób, w jaki nasze oczy widzą wyniki wyszukiwania, również uległ znaczącej zmianie. Przeprowadzone dwa lata temu badania eye-trackingowe udowadniają, że Google Golden Triangle przestaje obowiązywać, a my coraz więcej czasu poświęcamy na przeglądanie wyświetlających się stron internetowych. Powodów takiego stanu rzeczy jest kilka, między innymi zmiany w samym sposobie wyświetlania wyników w SERP.

Autor
Marta Boniecka
Ocena artykułu
4.80 - (5 głosów)
DIY Wirtualna rzeczywistość
Opublikowano: 06-04-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Przez wysokie ceny okularów takich jak chociażby gogle Oculus Rift czy hełm HTC Vive technologia VR (ang. virtual reality) nie zwojowała jeszcze światowych rynków. Wirtualna rzeczywistość kusi jednak wielu z nas. Kto nie chciałby przecież samemu doświadczyć symulacji komputerowych przenoszących w światy, które wielu osobom wciąż kojarzą się raczej z science fiction? Jak być na bieżąco z nowinkami technologicznymi bez uszczerbku dla portfela? Google mówi: Zrób to sam!

Autor
Marta Młynarczyk
Ocena artykułu
4.00 - (3 głosy)
Snapchat szansą na zagospodarowanie pokolenia Z
Opublikowano: 05-04-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Urodzeni w połowie lat 90-tych lub też zaraz po roku 2000. Od dziecka są na bieżąco z wszystkimi nowinkami technologicznymi, szczególnie jeśli chodzi o urządzenia mobilne i dedykowane na nie aplikacje. Właśnie te narzędzia, a szczególnie platformy komunikacyjne są dla przedsiębiorstw szansą na dotarcie ze swoim przekazem reklamowym do osób w wieku 15-20 lat.

Autor
Łukasz Faliszewski
Ocena artykułu
4.00 - (3 głosy)
Kwiecień plecień... czyli słów kilka o zmianach na Instagramie i Facebooku
Opublikowano: 04-04-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Zarówno miłośnicy social mediów, blogerzy, jak i marki wykorzystujące potencjał portali społecznościowych do budowania wizerunku firmy muszą w swoich najbliższych planach uwzględnić… ZMIANY. Kwiecień to zdecydowanie czas wzmożonego ruchu, który już teraz możemy zauważyć – zarówno na Facebooku, jak i Instagramie. Czy wiosenna odwilż przyniesie drastyczne zmiany czy jedynie ledwo zauważalne modyfikacje? Czy będą one miały znaczenie tylko dla użytkowników indywidualnych, czy wpłyną na dotychczasowe działania marketingowe wielkich korporacji? Warto już teraz przyjrzeć się wdrożonym i zapowiadanym udogodnieniom oraz nowościom.

Autor
Magdalena Jaroń
Ocena artykułu
4.00 - (3 głosy)
Z – nowa generacja, rodem z internetu
Opublikowano: 31-03-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

To, w jakich czasach się urodzisz, w dużej mierze warunkuje kim będziesz i jakie będą twoje priorytety. Kolejne generacje posiadają inne cechy, wyraźnie różnią się od siebie i doskonałym dowodem na to jest generacja Z, wchodząca powoli na rynek pracy i prezentująca nieco inne postawy, aniżeli urodzone w latach 80-tych osoby reprezentujące generację Y. "Zetki", wychowane przez internet i nowe technologie, to potencjalna szansa na rozwój gospodarczy, ale też ogromne zagrożenie i wyzwanie dla pracodawców.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
4.25 - (4 głosy)
Google Analytics 360 Suite
Opublikowano: 30-03-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

W życiu marketingowca prawdopodobnie najważniejsze są… dane! Jak najdokładniejsze, jak najaktualniejsze, a przede wszystkim dające pełny, a zarazem szczegółowy obraz: rynku, odbiorców, ścieżki zakupowej etc. Czy dzięki Google Analytics 360 Suite (obecnie w fazie ograniczonych beta testów) nareszcie otrzymamy jedno narzędzie odpowiadające na wszystkie nasze potrzeby z tego zakresu?

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
4.50 - (2 głosy)
Jak tekst może pomóc w zwiększeniu konwersji?
Opublikowano: 29-03-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Nic się nie dzieje. Nuda. Zastój. Hop hop! Czy jest tam kto? Czy ktoś w ogóle tu zagląda? Strona bez ruchu – to może prowadzić do frustracji. Tym bardziej, jeśli głęboko wierzysz, że już wszystkie asy z rękawa zostały wyjęte, a skutek twoich działań jest opłakany. A teraz szczerze! Czy zrobiliście wszystko? Wykorzystaliście content marketing do zwiększenia konwersji? Sprawdźcie proste rozwiązania o dużej sile oddziaływania.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.25 - (4 głosy)
GOODREADS.COM – bo dobrze się czyta…
Opublikowano: 24-03-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Nie ma w tym żadnej tajemnicy, że kochamy social media. Już od wielu lat zastępują nam one nie tylko wiele tradycyjnych metod komunikacyjnych, ale również prywatne dzienniki czy pamiętniki. Coraz częściej wykorzystujemy je do tego, by po prostu PAMIĘTAĆ. A co? Chociażby ulubiony film, którego recenzją możemy się podzielić, czy też tytuł serialu, który zamierzamy obejrzeć, ale na razie przyjemność tę musimy odłożyć w czasie… Nie brakuje więc portali, które rejestrują naszą kulturalną aktywność, ani też takich, które pomagają nam uporządkować plany treningowe i stworzyć dopasowany harmonogram ćwiczeń na siłowni. Co jednak z tymi, którzy… kochają tradycyjny, relaksujący sposób odpoczynku z ulubiona książką w ręce? Czy social media pamiętają o książkoholikach?

Autor
Magdalena Jaroń
Ocena artykułu
4.25 - (4 głosy)
Eye-Tracking, czyli w którą stronę patrzymy
Opublikowano: 22-03-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Okazuje się, że to, gdzie patrzymy, nie do końca zależy od naszej woli. Dlatego właśnie coraz częściej w marketingu, zarówno tradycyjnym, jak i tym internetowym, wykorzystuje się metodę nazywaną eye-tracking. Właśnie dzięki niej możemy dowiedzieć się, w którą stronę tak naprawdę w pierwszej kolejności kierujemy wzrok, a także gdzie patrzymy najdłużej.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
4.00 - (3 głosy)
Jak zdobywać fanów w social media?
Opublikowano: 21-03-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Czy liczba fanów lub subskrybentów wciąż świadczy o jakości działań marketingowych prowadzonych w mediach społecznościowych? Kto i dlaczego zostaje obserwatorem profili firmowych? Dziś podpowiadamy, co zrobić, by skutecznie budować swoją pozycję w social media i zyskać popularność wśród odbiorców, którzy rzeczywiście będą zaangażowani. Sprawdź, co zrobić, żeby Twoje posty nie ginęły w masie reklam i natłoku informacji. Wykorzystywanie nowoczesnych kanałów komunikacji może przyczynić się do sukcesu firmy.

Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
4.40 - (5 głosów)
Femvertising, czyli jak dotrzeć do współczesnej kobiety
Opublikowano: 18-03-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Tradycyjna, niezmieniona w swojej formie od lat reklama skierowana do kobiet, w dzisiejszych czasach znacząco traci na sile swojego oddziaływania. Stereotypowe obrazy Matki-Polki szykującej rodzinny obiad, prasującej mężowi koszulę lub sterczącej nad stertą prania nie są tym, z czym utożsamiają się coraz silniejsze i świadome siebie kobiety z pokolenia Y. Komunikacja ze współczesną kobietą wymaga zatem zupełnie nowego podejścia, które weźmie pod uwagę zarówno kierunek zachodzących zmian, jak również drzemiący w każdej kobiecie potencjał.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
4.50 - (8 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się