Prowadzisz biznes w sieci? Zapewne masz więc swoją stronę internetową. Nie zapomnij sprawdzić, kiedy wygasa Twoja domena. W przeciwnym razie stracisz dostęp do zasobów witryny, przestaniesz być widoczny w wynikach wyszukiwania, a także zostaniesz narażony na dodatkowy koszt związany z przywracaniem nazwy. Dowiedz się, gdzie to sprawdzić, a przede wszystkim – jak o tym nie zapomnieć!Czytaj więcej
Na pewno wiesz, że Google zbiera dane o użytkownikach. Dziś zajmiemy się historią zapytań, które wpisujesz do wyszukiwarki oraz odwiedzanych stron www. Sprawdź, jakie dane gromadzi Google i jak usunąć historię wyszukiwania. Czytaj więcej
Czy wiesz, co to jest adres IP i jak działa? A może potrafisz go sprawdzić? Jeśli nie, skorzystaj z naszych podpowiedzi, jak to zrobić. To przydatna umiejętność. Czytaj więcej
4, 3, 2, 1... Szczęśliwego Nowego Roku! Już za chwilę będziemy wykrzykiwać te życzenia z szampanem w ręku. Zanim jednak oddamy się świętowaniu, warto rzucić okiem na to, co wydarzyło się w minionym roku w branży marketingu internetowego. Przygotowałam krótkie podsumowanie najważniejszych trendów, które królowały w sieci w ciągu ostatnich 12 miesięcy i niewykluczone, że będą kontynuowane w 2022 roku.Czytaj więcej
Zastanawiasz się, jak to możliwe, że Twoje wysiłki znowu poszły na marne i nie dostałeś wymarzonego prezentu? Zamiast obwiniać Świętego Mikołaja bądź - co gorsze - tracić w niego wiarę, przeczytaj jeszcze raz swój list. Czy aby na pewno jest on zrozumiały? Czy jasno wynika z niego, czego oczekujesz? Spieszymy z krótką instrukcją super sugestywnego listu - prosto z Laponii!Czytaj więcej
Chyba nie ma wśród nas osoby, która w dzieciństwie nie bawiła się w lanie wosku czy ustawianie butów ze znajomymi. Andrzejki to bardzo popularne święto, które kiedyś jednak miało nieco bardziej poważne znaczenie - panny dowiadywały się wtedy wielu informacji o swojej przyszłości. Co to ma wspólnego z synergią działań marketingowych? Więcej, niż Ci się wydaje - przekonaj się sam!Czytaj więcej
Rok 2017 dobiega końca, co dla wyszukiwarki Google, tak jak i większości z nas oznacza czas największych podsumowań. 13 grudnia Google przygotowało dla Internautów spis wszystkich najpopularniejszych zapytań, jakie przez cały rok otrzymywał. Najczęściej chcieliśmy dowiedzieć się „jak”, ale interesowało nas też: „gdzie”, „dlaczego” i „ile”. Ciekawiły nas przepisy, seriale i sławne postaci. Zresztą zobaczcie sami.Czytaj więcej
Święta za pasem! U nas to już chyba tradycja, że niecierpliwie wyczekujemy spotów świątecznych rodzimych i światowych marek. W tym roku zdradzam Wam nasze zakulisowe rozmowy – żebyście trochę nas poznali i byli na bieżąco ze świątecznymi trendami reklamowymi. W imieniu Działu Copywritingu Sunrise System przedstawiam oficjalny, absolutnie subiektywny ranking spotów świątecznych!Czytaj więcej
W sieci zarejestrowane są miliony stron internetowych. Istnieje wiele algorytmów, według których należy działać, aby nasza domena uzyskała wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Ważna zasada mówi o tym, że treści przyjazne użytkownikowi są dobre również dla wyszukiwarek. Jednym z czynników, warunkujących pozytywne doświadczenie odbiorcy, jest marketing generacyjny. Jak więc tworzyć treści, dostosowane do internautów w różnym wieku?Czytaj więcej
Postęp technologiczny nigdy się nie zatrzymuje. Najlepszym tego przykładem jest Google, który zarówno podczas konferencji I/O, jak i w filmie na YouTube sprzed kilku dni pokazuje jak można jeszcze bardziej ułatwić nasze życie. Od słuchawek tłumaczących każde słowo w innym języku, przez gogle VR dla smartfonów i natychmiastowe przesyłanie zdjęć, po najnowszą wersję AndroidaCzytaj więcej
Miło nam poinformować, że od teraz nasza firma posiada wszystkie możliwe specjalizacje Google'a - do naszej dotychczasowej kolekcji dołączyła specjalizacja video. Dzięki niej nasi Klienci mają pewność, że prowadzone przez nas kampanie cechuje wysoki stanard realizacji, a nasi specjaliści posiadają ogromną wiedzę na temat usług Google Adwords, którą następnie wykorzystują podczas swojej pracy.Czytaj więcej
Chcąc zdobyć sukces na polu marketingowym nie można zostawać w tyle, zawsze trzeba mieć wzrok skierowany w przyszłość. Znając potrzeby klientów i korzystając z wcześniejszych statystyk należy dobierać takie metody promocji swojej marki lub produktu, które będą jak najatrakcyjniejsze dla doświadczenia użytkownika. W tym celu warto korzystać z innowacyjnych narzędzi. Google pokazuje, jakie trendy będą stanowić przyszłość reklamy.Czytaj więcej