Ikona 03:00 min Ikona 21.06.2017

Nie od dziś wiadomo, że wymagania użytkownika stale rosną i firmy cały czas muszą walczyć o to, żeby być zauważalnymi na rynku. W dzisiejszych czasach, wsparcie technologii staje się niezbędne, aby odbiorca zechciał w ogóle zwrócić uwagę na skierowaną do niego propozycję.

 

Przede wszystkim ważna jest pierwsza reakcja konsumenta. Marketingowcy muszą wiedzieć czy konkretne działania zainteresują odbiorcę. Aby to osiągnąć, przez cały czas należy pamiętać o doświadczeniu użytkownika.

 

Jakie trendy będą kształtować przyszłość marketingu?

 

Chcąc w jak najwyższym stopniu zadowolić Klienta, marketingowcy na bieżąco tworzą nowe narzędzia, usprawniające i uprzyjemniające wszelkie czynności wykonywane przez odbiorców, takie jak chociażby robienie zakupów.

 

Google cały czas dąży do tego, aby przekazywać swoim użytkownikom jak najwartościowszy content. Chcąc zachęcić i wstępnie wyjaśnić działanie najnowszych odkryć, firma co jakiś czas organizuje konferencję Google Marketing Next, na której przedstawia atrakcyjne nowości, przygotowane dla swoich odbiorców.

 

Ostatnio Google zaprezentowało cztery propozycje osiągnięcia pożądanych celów biznesowych.

 

Telefon – przyjaciel

 

Komórka ma być najszybszą drogą pomocy w odnalezieniu najatrakcyjniejszych miejsc, rzeczy i informacji.  Chodzi przede wszystkim o to, żeby konsument w ciągu zaledwie ułamków sekund znalazł dokładnie to, czego szuka, czyli o tak zwane mikromomenty.

 

Obecnie, użytkownik nie musi nawet wpisywać żadnego hasła. Wystarczy, że wypowie komendę głosową w kierunku urządzenia, powie co go interesuje, a odpowiednia aplikacja, wyłącznie za sprawą usłyszanego dźwięku, przedstawi proponowane rozwiązania.

 

Telefon – błyskawica

 

Większość konsumentów ma coraz mniej czasu. Wszyscy są wiecznie zabiegani i każda sekunda jest na wagę złota. I to dosłownie. Strony internetowe otwierające się dłużej niż 4 sekundy zazwyczaj z góry skazane są na przegraną, choćby ich treść była niezwykle wartościowa. Klienci nie lubią czekać, dlatego witryny internetowe są optymalizowane w taki sposób, aby na każdym nośniku wyświetlać się w błyskawicznym czasie.

 

Specjalny, przyspieszony projekt strony mobilnej AMP ma usprawnić nawigację sieciową.

 

Jak, gdzie, kiedy

 

Chcąc stworzyć najskuteczniejsze sposoby na zachęcenie użytkownika do skorzystania z usług, należy przez cały czas śledzić jego wirtualne kroki. W tym celu warto skorzystać z innowacyjnych narzędzi służących do pomiaru trafności reklamy. Dzięki systemowi AdWords można sprawdzić dokładne statystyki przedstawiające między innymi częstotliwość odwiedzin w sklepie.  Dzięki temu, właściciel witryny wie, w jakim momentach ruch na stronie jest największy i może wykorzystać tę wiedzę do celów marketingowych.

 

Płacę, wymagam

Zastosowanie specjalnych narzędzi znacznie ułatwia stworzenie skutecznej kampanii marketingowej. Dzięki szczegółowym statystykom, content może być odpowiednio dobrany do indywidualnych potrzeb konkretnego odbiorcy. To bardzo ważny element reklamowej układanki – w końcu każdy konsument chce być traktowany wyjątkowo. Odpowiednie przesłanie, trafiające w gusta, potrzeby i emocje odbiorcy to klucz do sukcesu.

 

W kampaniach marketingowych bardzo przydatnym narzędziem jest DoubleClick Bid Manager, dzięki któremu dużo łatwiej jest dotrzeć do docelowych użytkowników w momencie kluczowym. Na podstawie analizy wcześniejszych sukcesów, narzędzie wskazuje najskuteczniejsze rozwiązania promocji.

 

Zatem, jeśli chcemy pochwalić się naszą marką lub produktem przed jak największą liczbą Klientów, warto spojrzeć w przyszłość i korzystać ze skutecznych, wizjonerskich narzędzi wychwytujących najgorętsze trendy w marketingu.

 

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 1.8 / 5. Vote count: 5

No votes so far! Be the first to rate this post.

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 1 / 5. Vote count: 4

No votes so far! Be the first to rate this post.

Z życia firmy Ikona 00:40 min 11.07.2017 Miło nam poinformować, że od teraz nasza firma posiada wszystkie możliwe specjalizacje Google'a - do naszej dotychczasowej kolekcji dołączyła specjalizacja video. Dzięki niej nasi Klienci mają pewność, że prowadzone przez nas kampanie cechuje wysoki stanard realizacji, a nasi specjaliści posiadają ogromną wiedzę na temat usług Google Adwords, którą następnie wykorzystują podczas swojej pracy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 1.8 / 5. Vote count: 5

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 07:00 min 18.10.2017 Postęp technologiczny nigdy się nie zatrzymuje. Najlepszym tego przykładem jest Google, który zarówno podczas konferencji I/O, jak i w filmie na YouTube sprzed kilku dni pokazuje jak można jeszcze bardziej ułatwić nasze życie. Od słuchawek tłumaczących każde słowo w innym języku, przez gogle VR dla smartfonów i natychmiastowe przesyłanie zdjęć, po najnowszą wersję Androida Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 1.8 / 5. Vote count: 5

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 04:00 min 20.06.2017 YouTube to platforma oferująca filmy dla każdego - niezależnie od zainteresowań, istnieje bardzo duża szansa, że ktoś już przygotował serię wideo na ten temat. Dotyczy to również gier komputerowych, a dokładnie: oglądania jak ktoś w nie gra. Dzięki ciągle rosnącej popularności tego rodzaju wideo, coraz częściej przeprowadzane są w nich działania marketingowe, opłacane przez największe marki świata. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.8 / 5. Vote count: 16

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700