Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 03:00 min Ikona 21.06.2017

Przyszłość marketingu online – co jeszcze powinieneś wiedzieć

Nie od dziś wiadomo, że wymagania użytkownika stale rosną i firmy cały czas muszą walczyć o to, żeby być zauważalnymi na rynku. W dzisiejszych czasach, wsparcie technologii staje się niezbędne, aby odbiorca zechciał w ogóle zwrócić uwagę na skierowaną do niego propozycję.

 

Przede wszystkim ważna jest pierwsza reakcja konsumenta. Marketingowcy muszą wiedzieć czy konkretne działania zainteresują odbiorcę. Aby to osiągnąć, przez cały czas należy pamiętać o doświadczeniu użytkownika.

Jakie trendy będą kształtować przyszłość marketingu?

 

Chcąc w jak najwyższym stopniu zadowolić Klienta, marketingowcy na bieżąco tworzą nowe narzędzia, usprawniające i uprzyjemniające wszelkie czynności wykonywane przez odbiorców, takie jak chociażby robienie zakupów.

Google cały czas dąży do tego, aby przekazywać swoim użytkownikom jak najwartościowszy content. Chcąc zachęcić i wstępnie wyjaśnić działanie najnowszych odkryć, firma co jakiś czas organizuje konferencję Google Marketing Next, na której przedstawia atrakcyjne nowości, przygotowane dla swoich odbiorców.

Ostatnio Google zaprezentowało cztery propozycje osiągnięcia pożądanych celów biznesowych.

Telefon – przyjaciel

 

Komórka ma być najszybszą drogą pomocy w odnalezieniu najatrakcyjniejszych miejsc, rzeczy i informacji.  Chodzi przede wszystkim o to, żeby konsument w ciągu zaledwie ułamków sekund znalazł dokładnie to, czego szuka, czyli o tak zwane mikromomenty.

Obecnie, użytkownik nie musi nawet wpisywać żadnego hasła. Wystarczy, że wypowie komendę głosową w kierunku urządzenia, powie co go interesuje, a odpowiednia aplikacja, wyłącznie za sprawą usłyszanego dźwięku, przedstawi proponowane rozwiązania.

Telefon – błyskawica

 

 

Większość konsumentów ma coraz mniej czasu. Wszyscy są wiecznie zabiegani i każda sekunda jest na wagę złota. I to dosłownie. Strony internetowe otwierające się dłużej niż 4 sekundy zazwyczaj z góry skazane są na przegraną, choćby ich treść była niezwykle wartościowa. Klienci nie lubią czekać, dlatego witryny internetowe są optymalizowane w taki sposób, aby na każdym nośniku wyświetlać się w błyskawicznym czasie.

Specjalny, przyspieszony projekt strony mobilnej AMP ma usprawnić nawigację sieciową.

Jak, gdzie, kiedy

 

Chcąc stworzyć najskuteczniejsze sposoby na zachęcenie użytkownika do skorzystania z usług, należy przez cały czas śledzić jego wirtualne kroki. W tym celu warto skorzystać z innowacyjnych narzędzi służących do pomiaru trafności reklamy. Dzięki systemowi AdWords można sprawdzić dokładne statystyki przedstawiające między innymi częstotliwość odwiedzin w sklepie.  Dzięki temu, właściciel witryny wie, w jakim momentach ruch na stronie jest największy i może wykorzystać tę wiedzę do celów marketingowych.

Płacę, wymagam

 

 

Zastosowanie specjalnych narzędzi znacznie ułatwia stworzenie skutecznej kampanii marketingowej. Dzięki szczegółowym statystykom, content może być odpowiednio dobrany do indywidualnych potrzeb konkretnego odbiorcy. To bardzo ważny element reklamowej układanki – w końcu każdy konsument chce być traktowany wyjątkowo. Odpowiednie przesłanie, trafiające w gusta, potrzeby i emocje odbiorcy to klucz do sukcesu.

W kampaniach marketingowych bardzo przydatnym narzędziem jest DoubleClick Bid Manager, dzięki któremu dużo łatwiej jest dotrzeć do docelowych użytkowników w momencie kluczowym. Na podstawie analizy wcześniejszych sukcesów, narzędzie wskazuje najskuteczniejsze rozwiązania promocji.

Zatem, jeśli chcemy pochwalić się naszą marką lub produktem przed jak największą liczbą Klientów, warto spojrzeć w przyszłość i korzystać ze skutecznych, wizjonerskich narzędzi wychwytujących najgorętsze trendy w marketingu.

Żródła: Thinkwithgoogle, Periscopix, Ekomercyjne

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 03:00 min 04.04.2013 Marzenia się spełniają, ale trzeba im pomóc, a zanim do tego dojdzie – warto wzbudzić w sobie emocje, które pomogą i napędzą nas w ich realizacji. Od jakiegoś czasu skutecznie pomagają w tym Mapy Google. Ostatnio dzięki nim, w ramach usługi Street View możliwe jest odwiedzenie m. in. najwyższych szczytów świata, a także miejsc, które w świecie uważane są za zapomniane, zakazane, praktycznie niedostępne. Prawdziwa pasja może narodzić się na ekranie komputera, a taka podróż wiele nie kosztuje. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak przygotować wyróżniające się CV i podkreślić w nim atuty? Ikona 08:35 min 26.04.2022 A gdyby tak potraktować CV inaczej? Pomysł wydaje się ciekawy, jednak zastanawiasz się pewnie jak z jego realizacją. A gdybyśmy zaproponowali Ci sprawdzony przepis? Łączy w sobie elementy informacyjne z marketingowymi i pomaga przedstawić swoją kandydaturę w atrakcyjny sposób. Zajrzyj do tego artykułu, a dowiesz się, jak przygotować CV, które przyciąga uwagę.   Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jesteśmy Partnerem Premium i zamierzamy to wykorzystać! Ikona 06:20 min 07.02.2022 Co może ucieszyć bardziej niż zastrzyk finansowy na reklamę własnego biznesu? Dodatkowe fundusze na reklamę od agencji wyróżnionej statusem Google Partner Premium! Sunrise System dzięki udziałowi w programie partnerskim Google może zaproponować dodatkowe finanse na kampanie reklamowe. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej – koniecznie przeczytaj ten artykuł i skontaktuj się z nami! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700