Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Kalorie spalone dla Sunrise Dzieciom

Opublikowano: 09-02-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min

Kolejny raz drużyna Sunrise Dzieciom pokazała, że można na nią liczyć nie tylko w zakresie pozycjonowania. Specjaliści od wygodnego umoszczenia się na fotelach, mistrzowscy operatorzy klawiatur i niezwyciężeni klikacze myszek poderwali się i szturmem ruszyli biegać, skakać, jeździć na rowerach. Wszystko po to, by wycisnąć ... jak najwięcej od Zarządu. Tak, tak, dokładnie!

 

W rywalizacji „Wytapiamy złoto ze spalonych kalorii” drużyna Sunrise Dzieciom dawała z siebie wszystko, by zgubić jak najwięcej kalorii. O tytuł najbardziej zaciętego utracjusza zawalczyli Panowie i Panie. Finisz nabrał jednak rumieńców prawdziwej męskiej rywalizacji. Oklaski, nagrody i przejście w chwale i sławie po czerwonym dywanie należą się:

 

- Maciejowi z Działu Realizacji AdWords z wynikiem 23 547 kcal, który zawstydził wszystkich i wywołał osobiste moje wyrzuty sumienia po zjedzeniu czekoladowego cukierka.

 

- Kamilowi z Działu Pozycjonowania, który wycisnął 22 493 kcal.

 

- Sebastianowi z Działu Pozycjonowania, który spalił równie szokujące 20 715 kcal.

 


W trakcie rywalizacji ujawnił się też pacemaker. Ukrytym pomocnikiem na trasie okazał się Miron, który wzorowo wypełnił honorową rolę wykręcając na rowerze 22806 kcal.

 

Dzięki Wam wszystkim każda kaloria zamieniona zostanie teraz przez Zarząd zgodnie z obietnicą na złotówki. Na tym nie koniec! Teraz wszyscy ciężko pracują umysłowo. W końcu takie pieniądze trzeba wydać, żeby zorganizować najfajniejszy event dla dzieciaków. Wobec tego… ciąg dalszy nastąpi.

 

Więcej?

Zobacz, co to znaczy Sunrise Dzieciom oraz jak zbieraliśmy kilometry w poprzednich edycjach

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.43 - (7 głosów)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się