Niepokojąca sytuacja w związku z przedłużającą się pandemią, ograniczone kontakty towarzyskie, praca w trybie „home office” to elementy, które mają wpływ na nasze życie prywatne, ale też zawodowe. W ostatnim czasie głośno mówiło się o wypaleniu zawodowym. Czym jest? Jak się objawia? Jak do niego nie dopuścić? Temat przybliża Justyna, współpracujący z nami Corporate Trainer, Career & Business Coach.Czytaj więcej
Kto Ci powiedział, że marketing się nie opłaca? Nawet najwięksi gracze na rynku jak Coca-Cola czy Audi wydają miliony dolarów rocznie na reklamę, a przecież i tak niemal każdy na świecie kojarzy ich produkty. Robią to, ponieważ dobrze rozumieją znaczenie marketingu w strategii sprzedażowej oraz wizerunkowej swoich marek. Przeczytaj, jak mają się opinie o marketingu do samej praktyki.Czytaj więcej
Kto Ci powiedział, że nie możesz zaplanować własnego sukcesu zawodowego? Świadome zarządzanie własną karierą zapewnia dobrą strategię. Z jej pomocą będziesz w stanie wyznaczyć jasny kierunek swojej kariery. O tym, jak przebiega proces projektowania pisze Justyna w najnowszym poście na naszym blogu. Poznaj wskazówki, pomagające zaplanować indywidualną strategię.Czytaj więcej
X, Y, Z; zoomerzy, millenialsi, silversi: różne generacje, różne potrzeby, różne oczekiwania i doświadczenia. Jak myślisz, co mówią na widok Twojej reklamy w internecie? Czy są zainteresowani zakupami z Twoją marką? Czy docierasz z informacją do grupy, na której najbardziej Ci zależy? W zdobyciu odpowiedzi na te pytania pomóc może (ale nie musi) marketing pokoleniowy.Czytaj więcej
Nowy logotyp na dokumentach. Zmiana grafik w social mediach. Inny wygląd ofert. Z tym rebranding kojarzy się najczęściej. To tylko niektóre skutki rebrandingu, czyli długotrwałego procesu zmian wizualnych, komunikacyjnych i strategicznych w firmie. Interesuje Cię, jak taki proces wygląda od kuchni? Wejdź i przeczytaj! Opowiadamy o naszych doświadczeniach.Czytaj więcej
Udział Google w światowym rynku wyszukiwarek według dużej liczby badań wynosi nawet ponad 90%. Czy jest jakaś alternatywa dla usług tego monopolisty? Ile mamy innych wyszukiwarek i czym się wyróżniają? Jakie trendy przeważają w Polsce, a jakie na świecie? Czy Google w przyszłości jeszcze bardziej przejmie ten rynek? Te i wiele innych informacji znajdziesz w tym artykule.Czytaj więcej
Google indeksuje wszystkie strony, na jakie trafią jego roboty - ale gdzie trzyma dane, które z nich zebrał? Odpowiedź brzmi: na farmach danych rozlokowanych na całym świecie! Czy wiesz jednak, jak są zabezpieczane te miejsca, ile osób w nich pracuje lub ile energii czerpie jeden taki obiekt? W dzisiejszym Sterze na SEO odpowiedź na wszystkie te pytania!Czytaj więcej
Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie, zostawiając w tyle swoją konkurencję. Badania wykazują, że aż 77% wyszukiwań przeprowadzanych jest za jego pośrednictwem. W poniższym artykule zagłębimy się w statystyki dotyczące wyszukiwarki i odpowiemy sobie na pytanie - ilu użytkowników korzysta z Google.Czytaj więcej
Z wyszukiwarką Google wiąże się wiele fascynujących liczb - często wielocyfrowych! Wystarczy pomyśleć o pensji jej programistów albo rocznych dochodach marki, by poczuć nutę zazdrości. Ale wrażenie robi także prąd zużywany dziennie przez farmy serwerów firmy lub jej wartość – wyrażona chociażby w kilogramach szafranu czy portretach Mona Lisy!Czytaj więcej
W dobie pandemii i dystansu społecznego rozwiązaniem dla biznesu jest nowoczesna strona internetowa. Stanowi wsparcie w procesie pozycjonowania oraz pomaga w budowaniu widoczności firmy w sieci, dzięki której możesz pozyskiwać nowych klientów dla swojej firmy. Ponadto buduje wizerunek eksperta w branży i może ułatwić klientowi podjęcie decyzji – sprawdź, jakie możliwości daje nowoczesna strona www.Czytaj więcej
Aby osiągnąć sukces w kontakcie z klientem, istotne jest uwzględnienie kilku czynników. Po pierwsze, należy zapewnić klientowi konkretne informacje dotyczące produktu lub usługi, nie skupiając się jedynie na cenie. Klienci oczekują pełnego zrozumienia, co oferuje firma i jakie korzyści mogą z tego wyniknąć dla nich samych. Więcej na ten temat przeczytasz w tekście. Czytaj więcej
Panująca obecnie sytuacja skłania do zmiany w podejściu do marketingu w sieci. Obserwując zachowania konsumentów warto dostosować swoje działania do ich potrzeb, aby efektywniej wykorzystać własne zasoby i możliwości. Przekonaj się, które kanały komunikacji na obecną chwilę i przy ograniczonym budżecie możesz wykorzystać w działaniach marketingowych.Czytaj więcej