Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 4:55 min Ikona 25.05.2020

Jak przenieść swoją firmę do sieci? Postaw na stronę internetową!

Konsumenci przenieśli się do sieci, więc Twój biznes też powinien się tam znaleźć, aby potencjalni klienci mogli skorzystać z Twojej oferty. Wielu małych przedsiębiorców, działających lokalnie nie posiada swoich stron internetowych – często wykorzystują media społecznościowe do komunikacji z klientem. Jednak czy wiesz, że aż 30% klientów nie jest zainteresowanych usługami firm, które nie posiadają strony internetowej? Poza tym więcej osób korzysta z wyszukiwarki Google niż z wyszukiwarek w social mediach, a to daje szanse na dotarcie do większej liczby użytkowników do Twojej oferty.

Zastanawiasz się czy warto mieć stronę internetową? 

  • … bo, prowadzisz osiedlową piekarnię? Może klienci z pobliskich bloków i domków jednorodzinnych wiedzą o Twoich wypiekach, ale już ci mieszkający trzy przecznice dalej, mogą nie wiedzieć o Twojej legendarnej szarlotce. Daj im możliwość odnalezienia Cię! Może potrzebują akurat pieczywa bezglutenowego, które Ty oferujesz? Nie strać takiej okazji!
  • … bo, masz warsztat naprawy rowerów? Wiele osób, które nie mają możliwości pracy w trybie “home office” musi dotrzeć do miejsca pracy. Rezygnują z obawy o bezpieczeństwo z publicznych środków transportu i chętniej korzystają z rowerów. Dlatego wiele osób właśnie teraz poszukuje pomocy przy np. centrowaniu koła czy wymianie łańcucha.  Poinformuj w sieci, że Ty im pomożesz!
  • … bo, oferujesz usługi szewskie? Sytuacja związana z pandemią uderzy w kieszenie konsumentów, dlatego będą szukali oszczędności. Może więc zamiast kupować nową parę butów zdecydują się na naprawę tych, które mają i będą szukali specjalisty. Dobrze, żeby trafili wówczas na Twoją stronę internetową.
  • … bo, prowadzisz mały sklep z artykułami zoologicznymi? Uruchom stronę internetową, żeby każdy mógł dowiedzieć się o Twoim biznesie! Wiele osób będzie chciało ograniczyć sytuacje narażenia się na kontakt z dużą liczbą ludzi, więc wybierze niewielki sklep – najlepiej w pobliżu – gdzie dostanie karmę dla swojego pupila bez czekania na przesyłkę.
  • …, bo masz własną księgarnię? Ograniczona mobilność sprawia, że dużo osób poszukuje sposobu na spędzenie wolnego czasu. Czytanie doskonale spełnia tę funkcję! Uruchamiając stronę internetową możesz nie tylko pokazać Klientom swoją ofertę, ale też doradzać przy wyborze książki oraz budować zaangażowaną społeczność wymieniającą się np. recenzjami.

Tak! Potrzebuję strony internetowej! 

 

Decyzja o utworzeniu witryny internetowej dla swojej firmy to pierwszy krok do budowania odporności biznesu online. Pamiętaj, że stworzony teraz serwis www będzie pracował na Twój sukces także, gdy pandemia się skończy. Dlatego warto już dziś zdigitalizować swój biznes, aby jeszcze lepiej wesprzeć się na kimś, kto ma już doświadczenie w tym obszarze. Stworzyliśmy już wiele stron internetowych i chętnie pomożemy również Twojej firmie zaistnieć online.

Nie! Chcę jednak ulepszyć stronę swojej firmy! 

 

Decyzja o utworzeniu witryny internetowej dla swojej firmy to pierwszy krok do budowania odporności biznesu online. Pamiętaj, że stworzony teraz serwis www będzie pracował na Twój sukces także, gdy pandemia się skończy. Dlatego warto już dziś zdigitalizować swój biznes, aby jeszcze lepiej wesprzeć się na kimś, kto ma już doświadczenie w tym obszarze. Stworzyliśmy już wiele stron internetowych i chętnie pomożemy również Twojej firmie zaistnieć online.

 

Gdzie znajdę wsparcie w przeniesieniu biznesu do sieci? 

 

My możemy Ci je zaoferować. Mamy przetestowane już rozwiązanie, które umożliwia przeniesienie lub utworzenie strony internetowej w kilkanaście dni! Czas teraz ma szczególne znaczenie. Pamiętaj nie proponujemy Ci jednorazowego zakupu, ale ciągłą usługę. Co to właściwie oznacza? W czasie pandemii istotne znaczenie ma to, że zapewnimy Ci:
  • nieograniczone i natychmiastowe modyfikacje – widzimy jak sytuacja dynamicznie się zmienia. Rozumiemy, że oczekujesz gotowości do częstych zmian i ich wdrażania natychmiastowo w odpowiedzi na aktualne potrzeby.
  • pełne wsparcie i pewność działania – na pewno masz teraz wiele na głowie. My ściągniemy z Twoich barków ciężar pracy nad obecnością w sieci. Zadbamy, by Twoja strona prawidłowo działała, a także była przystosowana do potrzeb SEO.
  • wiele efektywnych funkcjonalności – możemy uatrakcyjnić stronę i zwiększyć jej funkcjonalność poprzez różne opcje, dostosowane do indywidualnych, aktualnych potrzeb, jak np. wdrożenie wyskakującego okienka (pop up), dzięki któremu wyróżnisz unikalne cechy swojej marki.
  • możliwość przeniesienia spotkań z klientami i dostawcami do świata online – dzięki naszej stronie utrzymasz relacje biznesowe i będziesz mógł nawiązać nowe, korzystając np. z możliwości spotkań online.
  • niezmienną, niską ceną – często jednorazowa inwestycja w utworzenie strony internetowej jest droga, a do tego dochodzą koszty za wprowadzanie modernizacji. Stała opłata za ciągłą usługę jest tańszym rozwiązaniem i ułatwia też budżetowanie w Twojej firmie.
Potrzebujesz sprawnej i funkcjonalnej strony internetowej, żeby pokazać innym, że działasz i masz coś naprawdę ciekawego do zaoferowania. Obecnie jest to medium, które pozwala utrzymać zainteresowanie i zaangażowanie ofertą po stronie konsumentów oraz daje możliwość konwersji w postaci zapytań sprzedażowych. Utworzenie bądź usprawnienie strony internetowej jest krokiem, który warto wykonać, ponieważ przyniesie korzyści zarówno teraz, jak i w przyszłości.
Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.8 / 5. Vote count: 14

No votes so far! Be the first to rate this post.

guest blogging Ikona 5:00 min 07.12.2023 Wartościowy content jest kluczowy dla sukcesu Twojej marki. Jednak czy wykorzystujesz w pełni jego potencjał? Treści możesz tworzyć na swoją stronę internetową oraz profile w social mediach. Ale to nie wszystko! Czy wiesz, że możesz publikować tzw. wpisy gościnne w serwisach innych firm? Z chęcią opowiem Ci więcej na ten temat. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Sieci jeszcze bardziej społecznościowe Ikona 01:50 min 13.04.2016 Przez samego Facebooka, Instagrama i WhatsAppa przewija się około dwóch miliardów zdjęć dziennie. Było więc kwestią czasu, że gigant z Mole Park zwróci uwagę również na tych użytkowników, którzy nie mogą zobaczyć dodawanych przez znajomych treści. Mowa o osobach niewidomych oraz niedowidzących, którzy stanowią niemały procent wszystkich miłośników publikowania postów. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:40 min 27.10.2008 Co sprawia, że Polki coraz chętniej robią zakupy za pośrednictwem Sieci? Ogromnym udogodnieniem jest przede wszystkim... dostępność. W sklepie internetowym zakupy można robić przez całą dobę, korzystać z atrakcyjnych promocji oraz z porównywarki cen, a także zamówić wymarzony produkt w mgnieniu oka. Popularność internetowego shoppingu wcale nas nie dziwi! Czytaj więcej
Większa rozpoznawalność już w 3 miesiące! Case study ze współpracy z firmą Polocars Ikona 05:15 min Współpracą z firmą Polocars udowodniliśmy, że kompleksowe działania przynoszą najciekawsze rezultaty. W ciągu 3 miesięcy zarejestrowaliśmy aż 180% wzrost wyświetleń domeny, co jest dowodem na znacznie większe zainteresowanie ofertą naszego Klienta obejmującą wynajem samochodów na terenie Poznania. Jakie kroki podjęliśmy? Wszystkiego dowiedzie się w prezentowanym case study. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700