Ikona 4:55 min Ikona 25.05.2020
Konsumenci przenieśli się do sieci, więc Twój biznes też powinien się tam znaleźć, aby potencjalni klienci mogli skorzystać z Twojej oferty. Wielu małych przedsiębiorców, działających lokalnie nie posiada swoich stron internetowych – często wykorzystują media społecznościowe do komunikacji z klientem. Jednak czy wiesz, że aż 30% klientów nie jest zainteresowanych usługami firm, które nie posiadają strony internetowej? Poza tym więcej osób korzysta z wyszukiwarki Google niż z wyszukiwarek w social mediach, a to daje szanse na dotarcie do większej liczby użytkowników do Twojej oferty.

Zastanawiasz się czy warto mieć stronę internetową? 

  • … bo, prowadzisz osiedlową piekarnię? Może klienci z pobliskich bloków i domków jednorodzinnych wiedzą o Twoich wypiekach, ale już ci mieszkający trzy przecznice dalej, mogą nie wiedzieć o Twojej legendarnej szarlotce. Daj im możliwość odnalezienia Cię! Może potrzebują akurat pieczywa bezglutenowego, które Ty oferujesz? Nie strać takiej okazji!
  • … bo, masz warsztat naprawy rowerów? Wiele osób, które nie mają możliwości pracy w trybie “home office” musi dotrzeć do miejsca pracy. Rezygnują z obawy o bezpieczeństwo z publicznych środków transportu i chętniej korzystają z rowerów. Dlatego wiele osób właśnie teraz poszukuje pomocy przy np. centrowaniu koła czy wymianie łańcucha.  Poinformuj w sieci, że Ty im pomożesz!
  • … bo, oferujesz usługi szewskie? Sytuacja związana z pandemią uderzy w kieszenie konsumentów, dlatego będą szukali oszczędności. Może więc zamiast kupować nową parę butów zdecydują się na naprawę tych, które mają i będą szukali specjalisty. Dobrze, żeby trafili wówczas na Twoją stronę internetową.
  • … bo, prowadzisz mały sklep z artykułami zoologicznymi? Uruchom stronę internetową, żeby każdy mógł dowiedzieć się o Twoim biznesie! Wiele osób będzie chciało ograniczyć sytuacje narażenia się na kontakt z dużą liczbą ludzi, więc wybierze niewielki sklep – najlepiej w pobliżu – gdzie dostanie karmę dla swojego pupila bez czekania na przesyłkę.
  • …, bo masz własną księgarnię? Ograniczona mobilność sprawia, że dużo osób poszukuje sposobu na spędzenie wolnego czasu. Czytanie doskonale spełnia tę funkcję! Uruchamiając stronę internetową możesz nie tylko pokazać Klientom swoją ofertę, ale też doradzać przy wyborze książki oraz budować zaangażowaną społeczność wymieniającą się np. recenzjami.

Tak! Potrzebuję strony internetowej! 

 

Decyzja o utworzeniu witryny internetowej dla swojej firmy to pierwszy krok do budowania odporności biznesu online. Pamiętaj, że stworzony teraz serwis www będzie pracował na Twój sukces także, gdy pandemia się skończy. Dlatego warto już dziś zdigitalizować swój biznes, aby jeszcze lepiej wesprzeć się na kimś, kto ma już doświadczenie w tym obszarze. Stworzyliśmy już wiele stron internetowych i chętnie pomożemy również Twojej firmie zaistnieć online.

Nie! Chcę jednak ulepszyć stronę swojej firmy! 

 

Decyzja o utworzeniu witryny internetowej dla swojej firmy to pierwszy krok do budowania odporności biznesu online. Pamiętaj, że stworzony teraz serwis www będzie pracował na Twój sukces także, gdy pandemia się skończy. Dlatego warto już dziś zdigitalizować swój biznes, aby jeszcze lepiej wesprzeć się na kimś, kto ma już doświadczenie w tym obszarze. Stworzyliśmy już wiele stron internetowych i chętnie pomożemy również Twojej firmie zaistnieć online.

 

Gdzie znajdę wsparcie w przeniesieniu biznesu do sieci? 

 

My możemy Ci je zaoferować. Mamy przetestowane już rozwiązanie, które umożliwia przeniesienie lub utworzenie strony internetowej w kilkanaście dni! Czas teraz ma szczególne znaczenie. Pamiętaj nie proponujemy Ci jednorazowego zakupu, ale ciągłą usługę. Co to właściwie oznacza? W czasie pandemii istotne znaczenie ma to, że zapewnimy Ci:
  • nieograniczone i natychmiastowe modyfikacje – widzimy jak sytuacja dynamicznie się zmienia. Rozumiemy, że oczekujesz gotowości do częstych zmian i ich wdrażania natychmiastowo w odpowiedzi na aktualne potrzeby.
  • pełne wsparcie i pewność działania – na pewno masz teraz wiele na głowie. My ściągniemy z Twoich barków ciężar pracy nad obecnością w sieci. Zadbamy, by Twoja strona prawidłowo działała, a także była przystosowana do potrzeb SEO.
  • wiele efektywnych funkcjonalności – możemy uatrakcyjnić stronę i zwiększyć jej funkcjonalność poprzez różne opcje, dostosowane do indywidualnych, aktualnych potrzeb, jak np. wdrożenie wyskakującego okienka (pop up), dzięki któremu wyróżnisz unikalne cechy swojej marki.
  • możliwość przeniesienia spotkań z klientami i dostawcami do świata online – dzięki naszej stronie utrzymasz relacje biznesowe i będziesz mógł nawiązać nowe, korzystając np. z możliwości spotkań online.
  • niezmienną, niską ceną – często jednorazowa inwestycja w utworzenie strony internetowej jest droga, a do tego dochodzą koszty za wprowadzanie modernizacji. Stała opłata za ciągłą usługę jest tańszym rozwiązaniem i ułatwia też budżetowanie w Twojej firmie.
Potrzebujesz sprawnej i funkcjonalnej strony internetowej, żeby pokazać innym, że działasz i masz coś naprawdę ciekawego do zaoferowania. Obecnie jest to medium, które pozwala utrzymać zainteresowanie i zaangażowanie ofertą po stronie konsumentów oraz daje możliwość konwersji w postaci zapytań sprzedażowych. Utworzenie bądź usprawnienie strony internetowej jest krokiem, który warto wykonać, ponieważ przyniesie korzyści zarówno teraz, jak i w przyszłości.
Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 7:40 min 11.06.2020 Z wyszukiwarką Google wiąże się wiele fascynujących liczb - często wielocyfrowych! Wystarczy pomyśleć o pensji jej programistów albo rocznych dochodach marki, by poczuć nutę zazdrości. Ale wrażenie robi także prąd zużywany dziennie przez farmy serwerów firmy lub jej wartość – wyrażona chociażby w kilogramach szafranu czy portretach Mona Lisy! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 3:15 min 25.06.2020 Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie, zostawiając w tyle swoją konkurencję. Badania wykazują, że aż 77% wyszukiwań przeprowadzanych jest za jego pośrednictwem. W poniższym artykule zagłębimy się w statystyki dotyczące wyszukiwarki i odpowiemy sobie na pytanie - ilu użytkowników korzysta z Google. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 05:40 min 30.04.2020 Aby osiągnąć sukces w kontakcie z klientem, istotne jest uwzględnienie kilku czynników. Po pierwsze, należy zapewnić klientowi konkretne informacje dotyczące produktu lub usługi, nie skupiając się jedynie na cenie. Klienci oczekują pełnego zrozumienia, co oferuje firma i jakie korzyści mogą z tego wyniknąć dla nich samych. Więcej na ten temat przeczytasz w tekście. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.8 / 5. Vote count: 13

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700