Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:55 min Ikona 10.08.2012

Efekt synergii w kampaniach Performance Marketing

Pisaliśmy o „efekcie surround” – jak dzięki łączeniu SEO i PPC wzrasta liczba zamówień przez stronę i inne istotne parametry e-commerce. Dobre efekty dają kampanie efektywnościowe – gdzie wzrost określonego parametru jest z góry założonym celem działań marketingowych. To tzw. Performance Marketing – ta forma reklamy i promocji z definicji łączy narzędzia SEO, PPC i wszelkie inne, dzięki którym rośnie pożądany, zakupowy ruch na stronie. Dla zobrazowania efektu – kilka przykładów.

 

Dobrym przykładem efektu synergii, prosprzedażowego połączenia SEO i PPC, jest kampania Performance Marketing dla strony Vera.com.pl. Współpraca została nawiązana w 2010 roku. Stabilny wzrost liczby odwiedzin serwisu z organicznych wyników jest stale wspierany kampaniami AdWords. Co ważne, AdWords jest dla firmy Vera głównym źródłem nowych klientów (generuje 87% nowych odwiedzin). Kampania ma dość agresywny charakter i szeroki zasięg – i bardzo dobrą jakość odwiedzin (współczynnik odrzuceń nie przekracza 42%). Natomiast wzrost ruchu z organicznych źródeł wynosi 200% w stosunku do punktu wyjścia, czyli startu kampanii Performance Marketing.

 

 

W przypadku połączenia usług SEO i PPC w promocji Silit.pl również już w pierwszym roku nasi SEM menedżerowie więcej niż podwoili ruch z organicznych źródeł. Dodatkowo klient notuje wysokie pozycje, które w jego sytuacji (oficjalny dystrybutor marki Silit) są bardzo istotne nie tylko z punktu widzenia komercyjnego, ale także wizerunkowego – np. garnki ceramiczne (miejsce 1), patelnie indukcyjne (miejsce 2), ekskluzywne garnki (miejsce 1).

 

W przypadku serwisu www.abooki.pl w ciągu 4 miesięcy kampanii Performance Marketing ruch z organicznych źródeł nasi SEM menedżerowie podnieśli o blisko 83% – z poziomu średnio 3100 odwiedzin miesięcznie.

Performance Marketing to synergia metod i kumulacja efektu.
Wszystkie przestrzenie i kanały komunikacji internetowej dostępne są w jednej strategii. Prawdopodobieństwo zwielokrotnienia efektu reklamowego nie jest w tym przypadku domniemane – dzięki raportom Google Analytics widać wyraźnie, że potencjalnych klientów na reklamowanej stronie przybywa.

 

Więcej:

Wyniki wyszukiwania a liczba kliknięć w reklamę

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 48

No votes so far! Be the first to rate this post.

czy marketing się opłaca Ikona 7:00 min 29.11.2023 Każdy przedsiębiorca dąży do rozwoju swojej firmy i maksymalizacji przychodów. Nieodłącznym elementem wzrostu przedsiębiorstwa jest strategia marketingowa. W tym artykule skupimy się na ocenie opłacalności marketingu internetowego. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

live streaming Ikona 9:00 min 28.11.2023 Jak pokazują badania, popularność live streamingu rośnie. Odbiorcy lubią ten sposób komunikowania się marki z różnych względów. Sprawdź, czy to narzędzie dla Ciebie i jak włączyć live streaming do własnej strategii marketingowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:35 min 19.10.2012 Większość internautów nie chce wypełniać długich formularzy rejestracyjnych. W znaczącej mierze wynika to z konieczności wymyślania i zapamiętania nowego loginu oraz hasła. Statystyczny użytkownik Internetu korzysta aż z pięciu różnych haseł, którymi operuje w ramach posiadanych profili społecznościowych oraz innych kont internetowych. Ważnym czynnikiem jest również odpowiednia długość formularza rejestracyjnego. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 26

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest Google Ads? Ikona 6:00 min 28.09.2023 Już z podstawowej definicji Google Ads wynika, że tego typu reklama może być niezwykle pomocna w osiąganiu wyznaczonych celów biznesowych oraz wizerunkowych. Wyróżnia się bowiem elastycznością, szybkością działania oraz skutecznością. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:20 min 21.01.2010 Według raportu przygotowanego przez TNS OBOP, wyszukiwarki internetowe stały się w ostatnim czasie doskonałym miejscem do promocji swoich ofert przez biura turystyczne. Okazuje się, ze Internauci chętnie szukają w sieci opinii na temat biur podróży oraz informacji o konkretnych kierunkach podróży. Dlatego w tym sektorze warto rozważyć połączenie strategii reklamowych offline oraz online. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700