Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:35 min Ikona 19.10.2012

Tylko nie kolejny login i hasło!

 Problem rejestracji na portalach

Klarownie i czytelnie, ale przede wszystkim szybko – tego właśnie wymagają od formularzy internetowych współcześni użytkownicy. Analiza firmy Janrain wykazała, że zdecydowana większość internautów nie chce wypełniać długich formularzy rejestracyjnych.

Wg wspomnianych badań aż 86% użytkowników opuszcza stronę internetową, jeśli korzystanie z materiałów zamieszczonych na niej wymaga założenia kolejnego konta. W znaczącej mierze wynika to z konieczności wymyślania i zapamiętania nowego loginu oraz hasła. Statystyczny użytkownik Internetu korzysta aż z pięciu różnych haseł, którymi operuje w ramach posiadanych profili społecznościowych oraz innych kont internetowych. Ważnym czynnikiem jest również odpowiednia długość formularza rejestracyjnego.  Jeśli wymaga zbyt wielu danych, najczęściej internauta rezygnuje z dołączenia do danej społeczności.

W świetle przeprowadzonej analizy, firma Janrain wskazała również na bardzo powszechny problem długich i przestarzałych w formie formularzy. Blisko 90% ankietowanych przynajmniej raz dopuściło się oszustwa przy wprowadzaniu danych do formularza. Jako główny powód postępowania podali oni brak informacji dotyczącej wykorzystania ich danych osobowych w przyszłości.

 

Społecznościowe logowanie vs. tradycyjne formularze

Najkorzystniejszym rozwiązaniem problemu rejestracji na portalach i stronach internetowych jest społecznościowe logowanie. Najczęściej sprowadza się do konieczności założenia konta za pomocą  rejestracji swojego facebookowego profilu, jednak można także zupełnie wykluczyć ten etap. Naturalnie można również bazować na kontach innych serwisów internetowych , jak również  mailowych. Liderem na rynku społecznościowego logowania pozostaje jednak Facebook (54%), jedna czwarta należy zaś dostawców poczty elektronicznej (Google, Yahoo!).

Źródło: SocialPress

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

live streaming Ikona 9:00 min 28.11.2023 Jak pokazują badania, popularność live streamingu rośnie. Odbiorcy lubią ten sposób komunikowania się marki z różnych względów. Sprawdź, czy to narzędzie dla Ciebie i jak włączyć live streaming do własnej strategii marketingowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

one page Ikona 7:00 min 24.11.2023 Witryna z wieloma zakładkami czy minimalistyczny serwis one page? Sprawdziliśmy wady i zalety tego ostatniego rozwiązania. Sprawdź, czy będzie dla Ciebie odpowiednie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 45

No votes so far! Be the first to rate this post.

Błędy, których lepiej nie popełniać w kampaniach Facebook Ads Ikona 5:00 min 20.11.2023 Prowadzisz kampanie płatne na Facebooku albo szerzej – w systemie Meta? Sprawdź, czy nie popełniasz błędów, które negatywnie wpływają na Twoje wyniki! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 02:50 min 23.04.2013 Nowelizacja z 21 grudnia 2012r. ustawy Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800 z poz. zm.) wniosła sporo zmian zarówno do życia internautów jak i właścicieli stron internetowych. Od 22 marca 2013r. na wielu stronach zaczęły pojawiać się informacje, że dana witryna korzysta z plików cookie i że korzystanie z nich jest niezbędnym elementem działania witryny. W podobnym tempie zaczęły powstawać firmy, które za niewielką opłatą wprowadzają odpowiedni kod na stronę. Pytanie tylko, kogo faktycznie dotyczy wspomniana nowelizacja? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 05:45 min 29.12.2017 Rok 2017 dobiega końca, co dla wyszukiwarki Google, tak jak i większości z nas oznacza czas największych podsumowań. 13 grudnia Google przygotowało dla Internautów spis wszystkich najpopularniejszych zapytań, jakie przez cały rok otrzymywał. Najczęściej chcieliśmy dowiedzieć się „jak”, ale interesowało nas też: „gdzie”, „dlaczego” i „ile”. Ciekawiły nas przepisy, seriale i sławne postaci. Zresztą zobaczcie sami. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 04:35 min 22.01.2019 Prawdopodobnie na tak postawione pytanie Asystent Google Wam nie odpowie albo udzieli wymijającej odpowiedzi. Jednak sam fakt, że możecie z nim porozmawiać po polsku to już naprawdę coś! To niewątpliwie duży krok w kierunku zastosowania sztucznej inteligencji w codziennym życiu przy wykorzystaniu rodzimej mowy. Do tej pory był to anglojęzyczny przywilej. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700