Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Przypadkowe kliknięcia w reklamy AdWords to spory dyskomfort dla Internautów, ponieważ są oni przenoszeni na strony, których zazwyczaj nie chcieli odwiedzać. Jest to także problem dla reklamodawców, ponoszących realne koszty za te wejścia. Wg Google w przypadku reklam kierowanych na tablety i smartfony przypadkowe kliknięcia mogą stanowić aż 50%, dlatego przyszedł czas na spore zmiany. Gigant z Mountain View zamierza wprowadzić:
– nieaktywne okolice okna reklamowego,
– możliwość kliknięcia w reklamę dopiero po kilku sekundach,
– brak automatycznego instalowania aplikacji.
Źródło: adwords.blogspot.com
Oczywiście nie są to pierwsze inicjatywy Google zapobiegające nieprawidłowym kliknięciom. W 2012 na terenie USA wprowadzono konieczność potwierdzenia chęci wejścia na stronę po naciśnięciu baneru reklamowego. Sam system AdWords także wykrywa podejrzane wejścia na stronę i w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości na konto zwracane są pieniądze.
Źródło: googlemobileads.blogspot.com
Źródło: googlemobileads.blogspot.com
Celem najnowszych zmian jest zwiększenie satysfakcji Internautów, optymalizacja kosztów związanych z nieprawidłowymi kliknięciami oraz zwiększanie jakości kampanii AdWords.
Źródło:
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: